EVANGELOS
13-06-07, 14:16
Έγινε χθές φιλικό άνοιγμα - δοκιμή με βελτιωμένο Μ3 Ε46 smg του Νίκου που είναι και ο ίδιος βελτιωτής - αντιπρόσωπος επίσημης εταιρίας (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως το Μ3 που λέω είναι smg μαύρο όχι manual λευκό με κάρμπον).
Το tuned up Μ3 είναι πολύ προσεγμένη περίπτωση (εξελιγμένη στη Γερμανία) με :
-carbon airbox (csl type) + ram air
-alpha -n management (κατάργηση του MAF ... βλ. CSL)
-εκκεντροφόρους (πολύ άγριους..288)
-κοκοράκια - βαλβίδες
-8500 rpm
-χταπόδι
-καταλύτες 100cspi - μεσαίο - τελικό
-custom remapping στην Ελλάδα
-αναπρογραμματiσμό λειτουργίας smg
Με "απλή" δυναμομέτρηση έβγαλε αρκετά παραπάνω hp από το csl , με δυναμομέτρηση που θα εκμεταλεύεται το ram-air και το τωρινό setup θα βγάλει πάρα πολύ καλό νούμερο...
To αμάξι δεν έχει ηλιοροφή και στο πάτημα είχε ελάχιστη βενζίνη (από αμέλεια του ιδιοκτήτη του που το ξέχασε ... ευτυχώς δεν έγινε κανά μπραφ με την αντλία...).
Από άποψη προγράμματος alpha-n δουλεύει ΑΨΟΓΑ (περίπου σαν το alpha-n του CSL) και είναι από τα ελάχιστα no-MAF M3 που δεν "μπερδεύουν" - πολύ καλή δουλειά. Η carbon εισαγωγή (airobx) απλά χάρμα ειδέσθαι και με απίστευτα πορωτικό ήχο.
To τρόπετ όπως το ξέρετε (... όχι για πολύ ακόμα αφού περιμένω κάτι Αμερικανιές ... χιχιχι).
Τα πατήματα έγιναν από 2α και 3η με πάνω/γύρω στις 5500 rpm ώστε να είναι στο φάσμα λειτουργίας των εκκεντροφόρων.
Σε όλα τα πατήματα μέχρι και το κούμπωμα 4ης τα αμάξια πήγαιναν παρέα (σε ένα πάτημα από 2ες άνοιξε το βελτιωμένο μισό αμάξι στο τέλος 4ης , ενώ σε ένα πάτημα από 3η άνοιξε το τρόπετ μισό αμάξι στο τελείωμα 3ης).
Με το που κουμπώνει 5η όμως (το τρόπετ) το βελτιωμένο που και λόγω κόφτη έχει ακόμα λίγη 4η ανοίγει τρελά ... και στο τελείωμα 5ης έχει ανοίξει 3-4 αμάξια. Αν κουμπώναμε και 6η θα άνοιγε και άλλο.
Χοντρικά σε χαμηλές rpm μάλλον πλεονεκτεί το τρόπετ , σε μεσαίες πάνε παρέα και στα πολλά χλμ (μετά τα 240) το βελτιωμένο δε ξέρει τι κάνει ...
Ο βελτιωτής που είναι και μηχανολόγος μηχανικός έχει πλήρη συνάισθηση γιατί και πως το αμάξι του δουλεύει καλύτερα στα πολλά χλμ. και δεν είναι ο κλασικός Έλλην παραμυθατζής (όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω).
Εγώ προσωπικά δεν τρελαίνομαι να κάνω κάτι τέτοιο για να κερδίσω "γκάζι" μετά τα 240km/h αλλά πρέπει να παραδεχθώ ότι η βελτίωση πέτυχε το σκοπό της και για αυτό +1 στο Νίκο.
Για τους μή γνώστες απλά λέω ότι αυτά που υπόσχονται στο Μ3 διάφοροι (θα κερδίσεις παντού και πάντα άλογα και επιτάγχυνση ) ΔΕΝ γίνονται ούτε στο Τέξας (παλιά... χχιχι).
Οι γνώσεις του Νίκου είναι χρήσιμες και η κουβέντα μετά τα πατήματα πολύ ενδιαφέρουσα... τον περιμένω στο φόρουμ να μας/σας πεί για το αμάξι του αναλυτικά.
Καλή φάση φιλικά και ωραία ...:+1:
Το tuned up Μ3 είναι πολύ προσεγμένη περίπτωση (εξελιγμένη στη Γερμανία) με :
-carbon airbox (csl type) + ram air
-alpha -n management (κατάργηση του MAF ... βλ. CSL)
-εκκεντροφόρους (πολύ άγριους..288)
-κοκοράκια - βαλβίδες
-8500 rpm
-χταπόδι
-καταλύτες 100cspi - μεσαίο - τελικό
-custom remapping στην Ελλάδα
-αναπρογραμματiσμό λειτουργίας smg
Με "απλή" δυναμομέτρηση έβγαλε αρκετά παραπάνω hp από το csl , με δυναμομέτρηση που θα εκμεταλεύεται το ram-air και το τωρινό setup θα βγάλει πάρα πολύ καλό νούμερο...
To αμάξι δεν έχει ηλιοροφή και στο πάτημα είχε ελάχιστη βενζίνη (από αμέλεια του ιδιοκτήτη του που το ξέχασε ... ευτυχώς δεν έγινε κανά μπραφ με την αντλία...).
Από άποψη προγράμματος alpha-n δουλεύει ΑΨΟΓΑ (περίπου σαν το alpha-n του CSL) και είναι από τα ελάχιστα no-MAF M3 που δεν "μπερδεύουν" - πολύ καλή δουλειά. Η carbon εισαγωγή (airobx) απλά χάρμα ειδέσθαι και με απίστευτα πορωτικό ήχο.
To τρόπετ όπως το ξέρετε (... όχι για πολύ ακόμα αφού περιμένω κάτι Αμερικανιές ... χιχιχι).
Τα πατήματα έγιναν από 2α και 3η με πάνω/γύρω στις 5500 rpm ώστε να είναι στο φάσμα λειτουργίας των εκκεντροφόρων.
Σε όλα τα πατήματα μέχρι και το κούμπωμα 4ης τα αμάξια πήγαιναν παρέα (σε ένα πάτημα από 2ες άνοιξε το βελτιωμένο μισό αμάξι στο τέλος 4ης , ενώ σε ένα πάτημα από 3η άνοιξε το τρόπετ μισό αμάξι στο τελείωμα 3ης).
Με το που κουμπώνει 5η όμως (το τρόπετ) το βελτιωμένο που και λόγω κόφτη έχει ακόμα λίγη 4η ανοίγει τρελά ... και στο τελείωμα 5ης έχει ανοίξει 3-4 αμάξια. Αν κουμπώναμε και 6η θα άνοιγε και άλλο.
Χοντρικά σε χαμηλές rpm μάλλον πλεονεκτεί το τρόπετ , σε μεσαίες πάνε παρέα και στα πολλά χλμ (μετά τα 240) το βελτιωμένο δε ξέρει τι κάνει ...
Ο βελτιωτής που είναι και μηχανολόγος μηχανικός έχει πλήρη συνάισθηση γιατί και πως το αμάξι του δουλεύει καλύτερα στα πολλά χλμ. και δεν είναι ο κλασικός Έλλην παραμυθατζής (όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω).
Εγώ προσωπικά δεν τρελαίνομαι να κάνω κάτι τέτοιο για να κερδίσω "γκάζι" μετά τα 240km/h αλλά πρέπει να παραδεχθώ ότι η βελτίωση πέτυχε το σκοπό της και για αυτό +1 στο Νίκο.
Για τους μή γνώστες απλά λέω ότι αυτά που υπόσχονται στο Μ3 διάφοροι (θα κερδίσεις παντού και πάντα άλογα και επιτάγχυνση ) ΔΕΝ γίνονται ούτε στο Τέξας (παλιά... χχιχι).
Οι γνώσεις του Νίκου είναι χρήσιμες και η κουβέντα μετά τα πατήματα πολύ ενδιαφέρουσα... τον περιμένω στο φόρουμ να μας/σας πεί για το αμάξι του αναλυτικά.
Καλή φάση φιλικά και ωραία ...:+1: