PDA

Επιστροφή στο Forum : 2 Μ3 Ε46 ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ


EVANGELOS
13-06-07, 14:16
Έγινε χθές φιλικό άνοιγμα - δοκιμή με βελτιωμένο Μ3 Ε46 smg του Νίκου που είναι και ο ίδιος βελτιωτής - αντιπρόσωπος επίσημης εταιρίας (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως το Μ3 που λέω είναι smg μαύρο όχι manual λευκό με κάρμπον).

Το tuned up Μ3 είναι πολύ προσεγμένη περίπτωση (εξελιγμένη στη Γερμανία) με :

-carbon airbox (csl type) + ram air
-alpha -n management (κατάργηση του MAF ... βλ. CSL)
-εκκεντροφόρους (πολύ άγριους..288)
-κοκοράκια - βαλβίδες
-8500 rpm
-χταπόδι
-καταλύτες 100cspi - μεσαίο - τελικό
-custom remapping στην Ελλάδα
-αναπρογραμματiσμό λειτουργίας smg

Με "απλή" δυναμομέτρηση έβγαλε αρκετά παραπάνω hp από το csl , με δυναμομέτρηση που θα εκμεταλεύεται το ram-air και το τωρινό setup θα βγάλει πάρα πολύ καλό νούμερο...

To αμάξι δεν έχει ηλιοροφή και στο πάτημα είχε ελάχιστη βενζίνη (από αμέλεια του ιδιοκτήτη του που το ξέχασε ... ευτυχώς δεν έγινε κανά μπραφ με την αντλία...).

Από άποψη προγράμματος alpha-n δουλεύει ΑΨΟΓΑ (περίπου σαν το alpha-n του CSL) και είναι από τα ελάχιστα no-MAF M3 που δεν "μπερδεύουν" - πολύ καλή δουλειά. Η carbon εισαγωγή (airobx) απλά χάρμα ειδέσθαι και με απίστευτα πορωτικό ήχο.

To τρόπετ όπως το ξέρετε (... όχι για πολύ ακόμα αφού περιμένω κάτι Αμερικανιές ... χιχιχι).

Τα πατήματα έγιναν από 2α και 3η με πάνω/γύρω στις 5500 rpm ώστε να είναι στο φάσμα λειτουργίας των εκκεντροφόρων.

Σε όλα τα πατήματα μέχρι και το κούμπωμα 4ης τα αμάξια πήγαιναν παρέα (σε ένα πάτημα από 2ες άνοιξε το βελτιωμένο μισό αμάξι στο τέλος 4ης , ενώ σε ένα πάτημα από 3η άνοιξε το τρόπετ μισό αμάξι στο τελείωμα 3ης).
Με το που κουμπώνει 5η όμως (το τρόπετ) το βελτιωμένο που και λόγω κόφτη έχει ακόμα λίγη 4η ανοίγει τρελά ... και στο τελείωμα 5ης έχει ανοίξει 3-4 αμάξια. Αν κουμπώναμε και 6η θα άνοιγε και άλλο.

Χοντρικά σε χαμηλές rpm μάλλον πλεονεκτεί το τρόπετ , σε μεσαίες πάνε παρέα και στα πολλά χλμ (μετά τα 240) το βελτιωμένο δε ξέρει τι κάνει ...

Ο βελτιωτής που είναι και μηχανολόγος μηχανικός έχει πλήρη συνάισθηση γιατί και πως το αμάξι του δουλεύει καλύτερα στα πολλά χλμ. και δεν είναι ο κλασικός Έλλην παραμυθατζής (όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω).

Εγώ προσωπικά δεν τρελαίνομαι να κάνω κάτι τέτοιο για να κερδίσω "γκάζι" μετά τα 240km/h αλλά πρέπει να παραδεχθώ ότι η βελτίωση πέτυχε το σκοπό της και για αυτό +1 στο Νίκο.
Για τους μή γνώστες απλά λέω ότι αυτά που υπόσχονται στο Μ3 διάφοροι (θα κερδίσεις παντού και πάντα άλογα και επιτάγχυνση ) ΔΕΝ γίνονται ούτε στο Τέξας (παλιά... χχιχι).

Οι γνώσεις του Νίκου είναι χρήσιμες και η κουβέντα μετά τα πατήματα πολύ ενδιαφέρουσα... τον περιμένω στο φόρουμ να μας/σας πεί για το αμάξι του αναλυτικά.

Καλή φάση φιλικά και ωραία ...:+1:

kostsour
13-06-07, 14:27
Videos ή photos του μακελιού έχουμε??

EVANGELOS
13-06-07, 14:30
Videos ή p του photos του μακελιού έχουμε??

Δε λες που δεν είχαμε άλλα θέματα ... θέλεις και πειστήρια ... να μας :gaysex: ... αυτά πλέον είναι δύσκολα πράγματα

alexcsl
13-06-07, 15:55
Θα ήθελα και εγώ να δω μία ανάλυση των βελτιώσεων του "αντιπάλου" σου,
μιας και όπως λες, πραγματικά δουλεύει το εργαλείο.

Μπράβο και στους δύο.

ΥΓ Υπάρχει και ένα Μ3 στο Καστελόριζο, μήπως να βάλεις το τρόπετ σε κανένα καίκι
και να πας να ανοίξετε; Παίζει μία ευθεία στην προβλήτα γύρω στα 52,78μ...

NICK_M3
13-06-07, 18:15
αδιαφορα σφυρίζω....

σε λίγο θα κυκλοφορεί Μ3 με αυτοκολλήτο στο τζαμι

ΣΤΡΩΝΩ
ΔΕΝ ΠΑΤΑΩ
ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΗΣΥΧΟ!!!!!!!!!!!
και στο πίσω τζαμι ενα τεράστιο Νicolai





ααααααα

και που σαι....

το στρώσιμο δεν θα αργήσει να τελειώσει.....:gaysex::gaysex:


edit :τελικά το but dyno/g meter που μάλλον εχω προσαρμοσμένο εκ γενετης τελικα δουλεύει μια χαρα.....οτι ειπα στο τηλ εγινε.....!!!!

thanassis
13-06-07, 18:47
-carbon airbox (cls type) + ram air


Ευάγγελε προς αποφυγή παρεξηγήσεων, CSL type εννοείς???
(γιατί πήγε το μυαλό μου στην ΜΒ)

sheriff
13-06-07, 18:49
αχχχχχ ακομη στο σκοταδι θα ησασταν:rofl2::rofl2::rofl2:

ο νικος ειναι εξαιρετικο παιδι με γνωσεις οχι πωλητη αλλα μηχανικου οποτε αυτα που λεει εχουν 100% βαση και δεν ειναι παραμυθατζης οπως αρκετοι του συναφιου...


το Μ3 του εχει παρα πολλα πραγματα ποιοτικα και ακριβα γι αυτο και δουλευει σωστα και ειναι σημαντικο οτι ολα τα πραγματα προερχονται απο εναν οικο...

Strax
14-06-07, 10:34
Εγώ πάλι γιατί δεν έχω πιστεί???

Δεν νομίζω ότι έχουμε ουσιαστικά αποτελέσματα στην προκειμένη περίπτωση.

Αν και ευνοείτε στο πάτημα το tuned up σε σχέση με το τρόπετ (ξεκινάνε από 5500), δεν έκανε καμμία διαφορά μέχρι να κουμπώσει 5η το τρόπετ. Προσωπικά πιστεύω ότι η διαφορά έγινε ουσιαστικά όταν το τρόπετ είχε βάλει 5 ενώ το tuned up είχε ακόμα για πολύτιμα δευτερόλεπτα 4η και πλεονέκτημα ιπποδύναμης...

Δηλαδή αν ξεκίναγαν από το φυσιολογικό εύρος στροφών των 3500-4000 σαλ, θα ήταν πίσω το tuned up?

Ή πρέπει να πας μέχρι τα 270 χιλιόμετρα για να δεις μικρή διαφορά, που μπορεί και να οφείλεται αποκλειστικά στη διαφορά στον κόφτη στροφών??

Νομίζω το αποτέλεσμα, ακόμα και χωρίς τις αμφιβολίες, είναι πολύ δυσανόλογο των αλλαγών που έχουν γίνει. Για άλλη μια φορά φαίνεται ότι δεν είναι εύκολο να βελτιώσεις ατμοσφαιρικά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Μέχρι στιγμής δουλεύουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα με πολύ συγκεκριμένα αποτελέσματα.

Εγώ πάντως έβγαλα και την εισαγωγή και τους εκκεντροφόρους και άφησα μόνο την εξάτμιση...

EVANGELOS
14-06-07, 13:02
...Εγώ πάντως έβγαλα και την εισαγωγή και τους εκκεντροφόρους και άφησα μόνο την εξάτμιση...

Kαι πολύ καλά έκανες ...

Πάντως το εν λόγω Μ3 όντως μετά τα 240 αρχίζει να ανοίγει και στα 270 όντως έχει κάνει καλή διαφορά.
Το αν οφείλεται μόνο στον κόφτη στροφών ή στην αδυναμία της ΟΕΜ εισαγωγής στα πολλά χλμ δεν το ξέρω. Είναι γεγονός ότι και το άλλο Μ3 με alpha-n & csl type airbox και κόφτη 8500 πάλι μετά τα 220 άρχισε να μου ανοίγει.
Το θέμα είναι αν και κατά πόσο κάποιος ενδιαφέρεται για τέτοια βελτίωση.
Νομίζω ότι με πιό ήπιους εκκεντροφόρους και πιό mild χαρτογράφηση ίσως τελικά να δουλέψει και σε λιγότερα χλμ/ω.
Η προσπάθεια πάντως του Νίκου είναι σοβαρή.

Το θέμα με εμάς (κυρίως εσάς δηλαδή που το ψάχνεται από πολύ παλιά) είναι ότι έχουμε δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα (βλ. Panoz, MPower, Strax, NickM3) και δυστυχώς καταλήγουμε στο απλό θεώρημα :

κράτα το "μαμά" είναι μια χαρά ...

Περιμένω το Νικολάι πάντως να δώ έκκεντρα - εισαγωγή ...

NICK_M3
14-06-07, 16:28
και γιατι ρε βαγγέλη δεν πατήσατε απο 2500-3500??

ή και απο 0-8000??

υπήρχε κάποιος λόγος??

αν το αυτοκίνητο βελτιώνεται κάπως απο ορισμένα πράγματα θα πρέπει να είναι γραμικό
όχι μετα τα 240 να σκυλιάζει!!!
ουτε καν απο στροφές δεν λέμε!!!
απο χλμ και πάνω!!!
δεν ειναι λογικό πάντως....

τον νίκο τον γνώρισα και είναι πολυ αξιόλογο άτομο ( καμία σχέση με μας τους κάφρους φυσικά ) και το έχει πάρει πολύ σοβαρά το θέμα....



λίγη υπομονή ακόμη προσώπικα για μένα...
λιγη υπομονή....!!!

EVANGELOS
14-06-07, 16:57
και γιατι ρε βαγγέλη δεν πατήσατε απο 2500-3500??

ή και απο 0-8000??

υπήρχε κάποιος λόγος??



O Nίκος ήθελε να πατήσουμε από εκεί που δουλέυουν οι εκκεντροφόροι του και για αυτό πατήσαμε από 5500 rpm.

αν το αυτοκίνητο βελτιώνεται κάπως απο ορισμένα πράγματα θα πρέπει να είναι γραμικό
όχι μετα τα 240 να σκυλιάζει!!!
ουτε καν απο στροφές δεν λέμε!!!
απο χλμ και πάνω!!!
δεν ειναι λογικό πάντως....

Η εξήγηση που μου έδωσε είναι ότι δεν αποδίδει το setup του παρά μόνο όταν έχει τον αέρα που δημιουργούν οι μεγάλες ταχύτητες.
Με λίγα λόγια στα χαμηλά χλμ δεν αποδίδει ωφέλιμο έργο ο αέρας ενώ στα πολλά λόγω της ροικής φιλοσοφίας του μοτέρ , του ram air και του τεράστιου overlap των εκκεντροφόρων η τεράστια ποσότητα αέρα που εισέρχεται στο μοτέρ είναι δυνατό να μετατραπεί σε ωφέλιμο έργο... παραπάνω δε μπορώ να πω δε ξέρω

λίγη υπομονή ακόμη προσώπικα για μένα...
λιγη υπομονή....!!!

Θα περιμένω και μετά θα σε περιλάβω ... χεχεχε ... άντε με το καλό ρεεεεεεε ... θα σε πετύχω με το Χόντα στο στρώσιμο και θα σε βγάλω βίντεο ... :chair:

NICK_M3
14-06-07, 23:12
Θα περιμένω και μετά θα σε περιλάβω ... χεχεχε ... άντε με το καλό ρεεεεεεε ... θα σε πετύχω με το Χόντα στο στρώσιμο και θα σε βγάλω βίντεο ... :chair:



της θειάς σου το βρακολάστιχο ρε!!!!

oldcarskickass
14-06-07, 23:23
O Nίκος ήθελε να πατήσουμε από εκεί που δουλέυουν οι εκκεντροφόροι του και για αυτό πατήσαμε από 5500 rpm.



Η εξήγηση που μου έδωσε είναι ότι δεν αποδίδει το setup του παρά μόνο όταν έχει τον αέρα που δημιουργούν οι μεγάλες ταχύτητες.
Με λίγα λόγια στα χαμηλά χλμ δεν αποδίδει ωφέλιμο έργο ο αέρας ενώ στα πολλά λόγω της ροικής φιλοσοφίας του μοτέρ , του ram air και του τεράστιου overlap των εκκεντροφόρων η τεράστια ποσότητα αέρα που εισέρχεται στο μοτέρ είναι δυνατό να μετατραπεί σε ωφέλιμο έργο... παραπάνω δε μπορώ να πω δε ξέρω



Θα περιμένω και μετά θα σε περιλάβω ... χεχεχε ... άντε με το καλό ρεεεεεεε ... θα σε πετύχω με το Χόντα στο στρώσιμο και θα σε βγάλω βίντεο ... :chair:

Μήπως εννοείς light supercharging λόγω της ταχύτητας του αέρα;
Τότε ίσως να δούλευαν καλύτερα εκκεντροφόροι με μικρότερο overlap.

Πάντως με τα λεφτά, που υποθέτω, ότι πρέπει να έχει ρίξει το παληκάρι , ΘΕΩΡΩ ότι είναι too much.
Δλδ περιόρισε το φάσμα λειτουργίας του μοτέρ κι άλλο με σκοπό τι;

ΜΙΧΑΛΗΣ
15-06-07, 07:53
Και μια απορια....εαν μπει αυτο το αμαξι σε δυναμομετρο τι αλογα-ροπες θα δειξει;!!Αφου μετα τα 240 κανει τη διαφορα με τα μαμα λογω αερα, αυτον τον αερα στο δυναμομετρο δεν θα τον βρει ποτε (πιστευω)!(τωρα θα μου πεις τι μας νοιαζει το δυναμομετρ...στον δρομο τα θελουμε) Κι οταν λεει χαμηλες στροφες δεν αποδιδει τοσο λογω εκκεντροφορων...ποσο; Χειροτερο απο μαμα;! Μια καμπυλη ροπης-ιπποδυναμης στο δυναμομετρο απο 2000rpm-κοφτη θα ηταν πολυ διαφωτιστικο συμπερασμα!!:D