PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ?


optostyle
19-06-07, 14:23
Λοιπον ....μετα απο μια συζητηση και διαφωνια που ειχα με ενα φιλο,θελω να ρωτησω,και καλο θα ειναι να υπαρξουν εγκυρα postαρισματα,αν ξερετε τι ποσοστο κερδους βγαζει μια αντιπροσωπεια της BMW πουλωντας αναλογα φυσικα απο ενα 116 εως μια Μ5 παραδειγμα..thanks

alexcsl
19-06-07, 14:31
Νομίζω από 8 έως 12 %.

Snoopy
19-06-07, 14:35
μπορώ να μιλήσω για ενα αυτοκίνητο που συζήτησα.

Είχα πάει να κουβεντιάσω για Ε92 325.
Στα μετρητά μου έκοβαν 1.600 ευρώ για αυτοκίνητο που θα ερχόνταν, ή 2.000 αν έπαιρνα ένα απο αυτά που είχαν στο ράφι.

Ο Κορφιάτης την περασμένη εβδομάδα σε φίλο που κουβέντιαζε Z4M έκοβε 4.500. οπότε βγάλε τα συμπεράσματά σου.΄

Ο ίδιος αντιπρόσωπος, σε ένα 325 στείσιον που έχει στην έκθεση κόβει στα μετρητά 2.100

λαλαλαλαλαλαλαλα

(4.500 σε παλιά λεφτά εναμισυ εκατομμύριο)

yiannis2002
19-06-07, 14:43
Οι αντιπροσωπίες συνήθως κερδίζουν 6-8% επί της βασικής έκδοσης και κυμαινόμενο ποσοστό επί των έξτρα. Μπορεί δηλαδή σ ένα 325 με 8000 ευρώ έξτρα να βγάζει ο αντιπρόσωπος από τα έξτρα μόνο, 1600 ευρώ, συν το κέρδος επί της πώλησης. Συνολικά όλα αυτά επιβραβεύονται πρόσθετα στο κλείσιμο της χρονιάς με μπόνους επί του τζίρου.

tzambos
19-06-07, 15:02
Συμφωνώ με τον yiannis2002 όλο το παιχνίδι είναι το πρίμ τζίρου καθώς και τα extra του αυτοκινήτου καθώς πολλά από αυτά τα βάζουν οι ίδιες οι αντιπρωσωπείες άρα ποσοστό κέρδους πολλή μεγαλύτερο.

gnx
19-06-07, 15:31
Βλεπω στο δικο μου οτι πληρωσα τελος ταξινομησης 18Κ. Αρα η αξια του αυτοκινητου ex-factory ειναι το διπλασιο 36Κ. Στο τιμολογιο αναγραφεται λιανικη πριν απο φορους 47Κ. Αρα το κερδος του εισαγωγεα και του εμπορου ειναι 11Κ

thanassis
19-06-07, 17:51
:offtopic:(off topic):banhim: αλλά το πολύ μετρητό το βγάζουν από τη συντήρηση

konc
19-06-07, 21:05
Εχμ.. παίζει και κάτι άλλο που δεν βλέπω να σχολιάστηκε: Πως γίνεται η παραγγελία του αυτοκινήτου και τι μπαίνει στην Ελλάδα. Ομολογουμένως αυτό το φαινόμενο έχει μειωθεί ΠΑΡΑ πολύ τώρα τελευταία γιατί στα σύγρονα αυτοκίνητα δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα, αλλά μπορώ να μιλήσω για μια από τις πολλές κομπίνες που γινόντουσαν και ξέρω στα σίγουρα.

Στα Ε36, προ κλιματισμού, 2 γνωστές αντιπροσωπείες παράγγελναν τα αυτοκίνητα χωρίς a/c. Το a/c το έπαιρναν σε ανταλλακτικά και το τοποθετούσαν εδώ, στην Ελλάδα πριν παραδώσουν το αυτοκίνητο. Με άλλα λόγια έκαναν βίδες καινούργια αυτοκίνητα, έτσι? Αποτέλεσμα να έχουν βρεθεί τρελά πράγματα και κακοτεχνίες σε αυτοκίνητα "κούτα". Με αυτό το κόλπο, έβγαζαν ΕΠΙΠΛΕΟΝ από οποιοδήποτε άλλο κέρδος είχαν, +600.000 δραχμές.

Οπότε ότι και να λέμε, δεν μπορούμε να ξέρουμε ακριβώς τι βγάζουν..

kavas
20-06-07, 08:28
δηλ αν υποθεσουμε οτι το κερδος τους ειναι 8- 10%,και αν σε παραγγελια αυτοκινητου 43000 σε Ε90-92 σου κοψουνε 3000(εχει γινει η εκπτωση αυτη ΠΟΛΑΚΙΣ) η αντιπροσωποια θα βγαλει 3440(8%)-3000 εκπτωση=440 ευρα?Το ξερω οτι ΤΑ ΛΕΦΤΑ βγαινουνε απο τα service(παλια συζηταγα να ανοιξω της TOYOTA στην Ν.Φιλαδελφεια) αλλα μου φαινετε λιγο το 8-10%.Το λογικο νομιζω θα ηταν ενα 15%.

alexcsl
20-06-07, 09:05
Επίσης από τότε που ανέλαβε η BMW Hellas το δίκτυο,
ότι αυτοκίνητο υπάρχει στις αντιπροσωπείες (βιτρίνα ή και αποθήκη)
είναι ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ.

Παλαιότερα είχανε οχήματα που τα εξοφλούσανε στην Intercar,
με την πώλησή τους, πλέον αυτό δεν παίζει.

bardull
20-06-07, 14:58
Το κερδος το μεγαλο ειναι τα μπονους.Υπαρχει καποιος στα Γιαννενα που δεν παραγγελνει 4-5 αυτοκινητα αλλα 20-25.Τα παιρνει σε αλλες τιμες συν το μπονους στο τελος της χρονιας.ΠΟΛΛΑ λεφτα.

MaSt0RaS
20-06-07, 15:16
Το κερδος το μεγαλο ειναι τα μπονους.Υπαρχει καποιος στα Γιαννενα που δεν παραγγελνει 4-5 αυτοκινητα αλλα 20-25.Τα παιρνει σε αλλες τιμες συν το μπονους στο τελος της χρονιας.ΠΟΛΛΑ λεφτα.

εδω το παιδι τα ειπε πολυ σωστα το μεγαλυτερο καιρδος εινια το μπονους οπου εινια παρα πολυ μεγαλο...