PDA

Επιστροφή στο Forum : Mitsubishi Lancer Evo X


giannisarv
22-06-07, 13:39
Παιδιά αυτό είναι το νέο υπερόπλο της Mitsubishi.Το βρήκα χωρίς τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις.Όποιος τα έχει ας τα δημοσιεύσει.
Απολαύστε το...

MaSt0RaS
22-06-07, 13:49
Ε υπεροοπλο οσον αφορα μια μηχανη και μονο ποτε δεν θα ενδιαφερομουν για ενα αυτοκινητο που μιαζει σαν αγροτικο μεσα.... Ειναι νομιζω 310 με 320 αλογα...

Christos 330i ///M
22-06-07, 13:58
Ε υπεροοπλο οσον αφορα μια μηχανη και μονο ποτε δεν θα ενδιαφερομουν για ενα αυτοκινητο που μιαζει σαν αγροτικο μεσα.... Ειναι νομιζω 310 με 320 αλογα...

Δες το πρωτα πως ειναι απο μεσα και μετα μπορεις να πεις την γνωμη σου . . .

Το 7 το 8 το 9 ναι ειναι αγροτικα μεσα . . .

Εχω φιλο που εχει δυο ασπρα στημενα και 7 και 8 και οντως ειναι αγροτικα μεσα. . .

Αλλα το 10 το εχουν κανει αρκετη αναβαθμιση εσωτερικα. . .

Αν ψαξετε εδω μεσα θα το δειται και απο μεσα εχει ξανασυζητηθει το θεμα με το νεο
10αρι . . .

greekm3
22-06-07, 14:32
νομιζω οτι εχει ξανασυζητηθει το θεμα σε καποιο αλλο thread

M3Convertible
22-06-07, 14:44
http://www.diseno-art.com/images_2/Mitsubishi_Prototype_X_interior.jpg

Να και το μέσα.

Fairytale
22-06-07, 14:46
Σωστά, εδώ: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=6900&highlight=%22Mitsubishi+Lancer
υπάρχουν και photos εσωτερικού...
C U out there

jackdaniels
22-06-07, 15:20
Πολυκλεμένη μούρη Db9 με πλάινές γρίλιες άλλα RX8 και πίσω μέρος άλλα Alfa ή κάνο λάθος? :twak: Καλό είναι πάντος!

giannisarv
22-06-07, 15:36
Sorry για το λάθος.Δεν το ήξερα.Εγώ τώρα το είδα ότι βγήκαν οι πρώτες φωτο.Ο Admin αν θέλει να διαγράψει το thread.
Και πάλι να με συγχωρείτε.
Φιλικά Γιάννης

MaSt0RaS
22-06-07, 17:36
Το εσωτερικο το εχω δει και παλι δεν μου αρεσει ειναι μονο σπορ.... Το αυτοκινητο πρεπει να ειναι σπορ και κυριλε να συνδιαζει και τα 2 και να μην περνει εναν χαρακτηρα τουλαχιστον αυτο που αρεσει εμενα...

Christos 330i ///M
22-06-07, 23:09
Το εσωτερικο το εχω δει και παλι δεν μου αρεσει ειναι μονο σπορ.... Το αυτοκινητο πρεπει να ειναι σπορ και κυριλε να συνδιαζει και τα 2 και να μην περνει εναν χαρακτηρα τουλαχιστον αυτο που αρεσει εμενα...



Μαστορα εχουμε τα ιδια γουστα . . .

agrotis328
22-06-07, 23:17
με αδεια αγροτικο ιχ βγαινει?

sotiris 328i
23-06-07, 07:48
με αδεια αγροτικο ιχ βγαινει?
Χαχαχαχα!!αν βγαινει Αγροτη θα αλαξουμε μαρκα?:clap:

SuperSonic
24-06-07, 12:18
ενταξει το αυτοκινητο ειναι αλλου για το ειδος του...

billys.bmw
19-07-07, 12:27
http://www.diseno-art.com/images_2/Mitsubishi_Prototype_X_interior.jpg

Να και το μέσα.

Ωραίο το evo αλλά προτιμό το δικόσου εσωτερικό :woowoo: :woowoo: :useless:

bmw maniac
19-07-07, 12:37
Πολυκλεμένη μούρη Db9 με πλάινές γρίλιες άλλα RX8 και πίσω μέρος άλλα Alfa ή κάνο λάθος? :twak: Καλό είναι πάντος!

Απολύτως σωστή παρατήρηση. Καλό αλλά όχι προτότυπο ενώ σε τίποτα δεν θυμίζει ένα EVO XI και πόσο μάλλον ένα EVO VI. Ο κλέψας του κλέψαντος...:nixweiss:

randombk
19-07-07, 12:38
Ρε παιδια ακουω για υπεροπλα αμερικανικα και τωρα υπεροπλα ιαπωνοκινεζικα...

Εχετε ιδεα αραγε τι σημαινει BMW?

Εχετε ιδεα αραγε τι σημαινει υπεροπλο?
Μηπως ενα MAYBACH EXELERO? (OK APIASTO APO OTIDHPOTE)
Μηπως ενα PORSCHE 911 Bi-Turbo GT2? h? GT3?
Μηπως ενα PORSCHE CARRERA GT?
Μηπως ενα BUGATTI VEΥRON?
Μηπως ενα MCLAREN F1 MERCEDES?
Μηπως ενα MERCEDES C - Series AMG DTM EDITION ?
Μηπως ενα BMW M5 - M6 ?
Μηπως ενα AUDI S6-S8-R8?


ΟΜΩΣ Ενα αμαξι πλαστικο τετραγωνισμενο με την αηδιαστικη ψευτικη κατασκευη οπως ολα τα ιαπωνοκινεζικα και με ενα μοτερ 300 αλογα ΟΥΑΟΥ κατουριθηκαμε!

Ρε παιδια δεν θελω να παρεξηγηθω αλλα με αυτα που ακουω λιγο πικραινομαι...

Τεσπα καλη καρδια...

bmw maniac
19-07-07, 12:56
[QUOTE=randombk;128911]Ρε παιδια ακουω για υπεροπλα αμερικανικα και τωρα υπεροπλα ιαπωνοκινεζικα...

Εχετε ιδεα αραγε τι σημαινει BMW?QUOTE]

Φίλε μου μην τα μπερδεύεις. Μιλάμε για άλλη φιλοσοφία αυτοκινήτων που ανταποκρίνονται σε ανθρώπους που ζητάνε κάτι διαφορετικό από αυτό που ζητήσαμε εμείς στην ΒMW. Συν τοις άλλοις δεν τίθεται σύγκριση με τα αμάξια που γράφεις. Εδώ μιλάμε για ένα αμάξι παραγωγής που μπορεί να το αγοράσει ο καθένας (σχετικό φυσικά αυτό) κι εσύ έχεις βάλεις μια λίστα από supercars των οποίων η παρουσία μετριέται στα δάχτυλα των χεριών

randombk
19-07-07, 15:44
ΟΚ τοτε φιλε (bmw_maniac) σε παραγωγης αμαξι στα λεφτα του evo εννοειτε οτι ετη φωτος πιο μπροστα σε ολα ειναι μια Μ3!:bowdown:



[QUOTE=randombk;128911]Ρε παιδια ακουω για υπεροπλα αμερικανικα και τωρα υπεροπλα ιαπωνοκινεζικα...

Εχετε ιδεα αραγε τι σημαινει BMW?QUOTE]

Φίλε μου μην τα μπερδεύεις. Μιλάμε για άλλη φιλοσοφία αυτοκινήτων που ανταποκρίνονται σε ανθρώπους που ζητάνε κάτι διαφορετικό από αυτό που ζητήσαμε εμείς στην ΒMW. Συν τοις άλλοις δεν τίθεται σύγκριση με τα αμάξια που γράφεις. Εδώ μιλάμε για ένα αμάξι παραγωγής που μπορεί να το αγοράσει ο καθένας (σχετικό φυσικά αυτό) κι εσύ έχεις βάλεις μια λίστα από supercars των οποίων η παρουσία μετριέται στα δάχτυλα των χεριών

Dim77
19-07-07, 16:26
Ρε παιδια ακουω για υπεροπλα αμερικανικα και τωρα υπεροπλα ιαπωνοκινεζικα...

Εχετε ιδεα αραγε τι σημαινει BMW?

Εχετε ιδεα αραγε τι σημαινει υπεροπλο?
Μηπως ενα MAYBACH EXELERO? (OK APIASTO APO OTIDHPOTE)
Μηπως ενα PORSCHE 911 Bi-Turbo GT2? h? GT3?
Μηπως ενα PORSCHE CARRERA GT?
Μηπως ενα BUGATTI VEΥRON?
Μηπως ενα MCLAREN F1 MERCEDES?
Μηπως ενα MERCEDES C - Series AMG DTM EDITION ?
Μηπως ενα BMW M5 - M6 ?
Μηπως ενα AUDI S6-S8-R8?


ΟΜΩΣ Ενα αμαξι πλαστικο τετραγωνισμενο με την αηδιαστικη ψευτικη κατασκευη οπως ολα τα ιαπωνοκινεζικα και με ενα μοτερ 300 αλογα ΟΥΑΟΥ κατουριθηκαμε!

Ρε παιδια δεν θελω να παρεξηγηθω αλλα με αυτα που ακουω λιγο πικραινομαι...

Τεσπα καλη καρδια...

Φίλε randombk και άλλες φορές έχεις κάνει ανάλογα ποστ συγκρίνοντας αυτοκίνητα και βγάζοντας τα χειρότερα από άλλα με ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ διαφορά τιμής.
(και ειδικά με κάποια supercar τα οποία είναι απλησίαστα ακόμα και από εφοπλιστές, τα οποία και έχεις θεοποιήσει και πιστεύεις ότι αντιπροσωπεύουν την Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία και έχουν κάποια επιρροή και στα υπόλοιπα καθημερινά αυτοκίνητα μας)
Μπορείς να μου πείς ΠΩΣ συγκρίνεις μια Carrera GT, ένα Mclaren F1, Veyron, με αυτοκίνητα που έχουν 3-4 φορές λιγότερο όπως Μ5-Μ6, CLK AMG, S6-8, R8 και αυτά με τη σειρά τους με το....Mitsubishi Lancer EVO 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10????
Μήπως να το συγκρίνουμε και αυτό με κανένα ...Peugot 106?

Λυπάμαι αλλά μάλλον εμείς πικραινόμαστε όταν γίνεται ένα θρεντ για ένα αυτοκίνητο...και το βγάζει κάποιος άχρηστο συγκρίνοντας το με Porsche, BMW ///M5-6, AMG, Buggati κλπ...

Είπαμε φανατισμός, λατρεία για μάρκες, Χώρες, Ηπείρους (Ευρώπη, Αμερική, Ιαπωνία) αλλά μέχρι ένα σημείο.

Δε σου αρέσει, γράψτο, φυσιολογικό είναι να μας αρέσει ή όχι κάτι με τα δικά μας κριτήρια αλλά οι συγκρίσεις πέραν κάποιων ορίων...καταντουν....εκτός ορίων (για να το γράψω κάπως ευγενικά)

Η γνώμη όλων είναι ευπρόσδεκτη και ευχάριστη, άλλωστε αυτό κάνουμε εδώ, συζητάμε, παραθέτουμε τις απόψεις μας ΟΛΟΙ, αλλά στις συγκρίσεις υπάρχουν και όρια λογικής.

str2004
19-07-07, 16:31
Πολυκλεμένη μούρη Db9 με πλάινές γρίλιες άλλα RX8 και πίσω μέρος άλλα Alfa ή κάνο λάθος? :twak: Καλό είναι πάντος!

Εγω θα ελεγα πως εχει ...κατι απο VOLVO S60 :) και DB9

str2004
19-07-07, 16:32
Ωραίο το evo αλλά προτιμό το δικόσου εσωτερικό :woowoo: :woowoo: :useless:


Καποιος αντιγραφει την HONDA ή κανω λαθος??????

randombk
19-07-07, 17:04
Φιλε Dim ομως μην ξεχνας οτι αναφερεστε σε τυπου evo αυτοκινητα ως ΥΠΕΡΟΠΛΑ-ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΤΛ!Αυτο ειναι που με πειραζει.
Το ενο ειναι οκ ενα γρηγορο για τους ιαπωνεζους παντα αμαξακι παραγωγης.
εμεις ομως δεν μπορω να καταλαβω γιατι οταν ακουμε για ενο και ιμπρεζα πρεπει να λεμε απολυτα οπλα - εργαλεια και οοοολα τα συναφη.
Εννοειται οτι μπροστα σε μια Μ3 αυτα τα αμαξακια ειναι μην πω την λεξη.
Και μην ξεχναμε ειμαστε BMW κλαμπ πως θεοποιουμε τις αμερικανο-ιαπωνικες εταιριες.

Εγω εκει το πηγα το σχολιο μου και οχι στο να συγκρινω το ενο με το veyron !
Θα επρεπε να ειμουν ΟΟΟΟ Μ@Λ@Κ@Σ του Αιωνα!

Αυτα,
παντα φιλικα ,
Ευαγγελος.


Φίλε randombk και άλλες φορές έχεις κάνει ανάλογα ποστ συγκρίνοντας αυτοκίνητα και βγάζοντας τα χειρότερα από άλλα με ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ διαφορά τιμής.
(και ειδικά με κάποια supercar τα οποία είναι απλησίαστα ακόμα και από εφοπλιστές, τα οποία και έχεις θεοποιήσει και πιστεύεις ότι αντιπροσωπεύουν την Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία και έχουν κάποια επιρροή και στα υπόλοιπα καθημερινά αυτοκίνητα μας)
Μπορείς να μου πείς ΠΩΣ συγκρίνεις μια Carrera GT, ένα Mclaren F1, Veyron, με αυτοκίνητα που έχουν 3-4 φορές λιγότερο όπως Μ5-Μ6, CLK AMG, S6-8, R8 και αυτά με τη σειρά τους με το....Mitsubishi Lancer EVO 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10????
Μήπως να το συγκρίνουμε και αυτό με κανένα ...Peugot 106?

Λυπάμαι αλλά μάλλον εμείς πικραινόμαστε όταν γίνεται ένα θρεντ για ένα αυτοκίνητο...και το βγάζει κάποιος άχρηστο συγκρίνοντας το με Porsche, BMW ///M5-6, AMG, Buggati κλπ...

Είπαμε φανατισμός, λατρεία για μάρκες, Χώρες, Ηπείρους (Ευρώπη, Αμερική, Ιαπωνία) αλλά μέχρι ένα σημείο.

Δε σου αρέσει, γράψτο, φυσιολογικό είναι να μας αρέσει ή όχι κάτι με τα δικά μας κριτήρια αλλά οι συγκρίσεις πέραν κάποιων ορίων...καταντουν....εκτός ορίων (για να το γράψω κάπως ευγενικά)

Η γνώμη όλων είναι ευπρόσδεκτη και ευχάριστη, άλλωστε αυτό κάνουμε εδώ, συζητάμε, παραθέτουμε τις απόψεις μας ΟΛΟΙ, αλλά στις συγκρίσεις υπάρχουν και όρια λογικής.

babisbabou
19-07-07, 17:36
Πολυκλεμένη μούρη Db9 με πλάινές γρίλιες άλλα RX8 και πίσω μέρος άλλα Alfa ή κάνο λάθος? :twak: Καλό είναι πάντος!

Συμφωνώ, μόνο που δεν μου αρέσει :P μέσα είναι σαφώς αναβαθμισμένο.

billys.bmw
19-07-07, 17:42
Καποιος αντιγραφει την HONDA ή κανω λαθος??????

δεν κατάλαβα τι ενοείς για στείλε mail με εξηγήσεις
:offtopic::offtopic::offtopic:

Dim77
20-07-07, 00:38
Φιλε Dim ομως μην ξεχνας οτι αναφερεστε σε τυπου evo αυτοκινητα ως ΥΠΕΡΟΠΛΑ-ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΤΛ!Αυτο ειναι που με πειραζει.
Το ενο ειναι οκ ενα γρηγορο για τους ιαπωνεζους παντα αμαξακι παραγωγης.
εμεις ομως δεν μπορω να καταλαβω γιατι οταν ακουμε για ενο και ιμπρεζα πρεπει να λεμε απολυτα οπλα - εργαλεια και οοοολα τα συναφη.
Εννοειται οτι μπροστα σε μια Μ3 αυτα τα αμαξακια ειναι μην πω την λεξη.
Και μην ξεχναμε ειμαστε BMW κλαμπ πως θεοποιουμε τις αμερικανο-ιαπωνικες εταιριες.

Εγω εκει το πηγα το σχολιο μου και οχι στο να συγκρινω το ενο με το veyron !
Θα επρεπε να ειμουν ΟΟΟΟ Μ@Λ@Κ@Σ του Αιωνα!

Αυτα,
παντα φιλικα ,
Ευαγγελος.

Ευάγγελε, φιλικά πάντα, μάλλον δεν γνωρίζεις καλά την ιστορία αυτού του τύπυ των αυτοκινήτων (Εκδόσεις δρόμου για ομολογκασιόν αγωνιστικών αυτοκινήτων)
Ήταν κάτι που ευδοκιμούσε πολύ μέχρι την έλευση των κανονισμών περί WRC.
Όσο υπήρχε το Gr.A σαν μεγαλύτερη κατηγορία στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα αυτοκίνητα έπρεπε να είχαν μια έκδοση δρόμου με πολλές ομοιότητες και σύστημα κίνησης με το αγωνιστικό.
(με το WRC σταμάτησε και έβλεπες π.χ. 206 WRC με αντίστοιχη έκδοση δρόμου ''τάχα'' με 137 άλογα και προσθιοκίνητο)

Τότε πριν 12 χρόνια περίπου ξεκίνησαν οι Ιάπωνες (η Subaru & Mitsubishi γιατί η Τoyota είχε τη Celica GT4) με 2 σεντάν οικογενειακά παρουσιάζοντας το Impreza GT & Mitsubishi Lancer EVO να κάνουν κάτι καλύτερο από ότι προσπαθούσαν με τα μεγάλα Galant και Legacy.

Αυτά τα 2 μικρά σεντάν (Impreza-Lancer) ήταν πολύ καλά στη πράξη σαν αγωνιστικά γιατί οι εκδόσεις παραγωγής ήταν εξίσου πολύ καλές βάσεις.

(Κατά τη γνώμη μου καλύτερα από Escort Cosworth)

Ετσι άρχισε ο θρύλος να γεννιέται και η εξέλιξη να προχωράει. (Υπήρχε και εμπορικό ενδιαφέρον)

Από τότε αυτά τα αυτοκίνητα εξελίσσονται ασταμάτητα και στη πράξη οι καλές εκδόσεις τους (γιατί στην Ιαπωνία αυτά έχουν 5-6 εκδόσεις και όχι μόνο 2-3 που ξέρουμε εδώ) είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερες και πιο αποτελεσματικές σε ΧΡΟΝΟΥΣ (σε αφιέρωμα του Bestmotoring)

Είναι αυτοκίνητα με τα οποία ένας οδηγός που ξέρει να τα οδηγήσει όπως αυτά μπορούν, δύναται να κινηθεί ταχύτερα σε διαδρομές (όχι Autobahn φυσικά) με στροφές, από σχεδόν οτιδήποτε άλλο όχημα και υπεραυτοκινήτων συμπεριλαμβανομένων.

Είναι αυτοκίνητα σχετικά προσιτά με ακριβό ομως κόστος συντήρησης.
(Είναι ΠΟΛΥ φτηνότερα από Μ3)

Δεν είναι αυτοκίνητα που συγκλονίζουν στις ευθείες.
Έχουν άλλο σκοπό.
Μέχρι τώρα το κόστος και το βάρος έπεφταν κυρίως στην εξέλιξη και αποτελεσματικότητα τους στο δρόμο και όχι στον εντυπωσιασμό ή τη δημιουργία ατμόσφαιρας χλιδής στο εσωτερικό.

Μην επιμένεις να τα συγκρίνεις με Μ3,5,6 (Δε συζητάμε με άλλα υπεραυτοκίνητα)

Καλύτερα που δεν είπες τη λέξη, θα βρισκόσουν εκτεθειμένος.

Εαν ποτέ βρεθείς σε κάποιο από αυτά με οδηγό κάποιον που να ξέρει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να τα οδηγήσει πάνω από τα όρια των συνηθισμένων καλών οδηγών, τότε θα διαπιστώσεις πόσο λάθος είναι η γνώμη σου.

Εαν το κύριο πρόβλημα είναι το εσωτερικό, η εμφάνιση κλπ...τότε μάλλον σε ενδιαφέρουν άλλα αυτοκίνητα και ίσως ούτε καν τα ///Μ.

Υ.Γ. Η Μ3 για παράδειγμα είναι πολύ διαφορετικό concept από αυτά. Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που καταφένει να συνδιάσει και την πολυτέλεια και την άνεση και τις επιδόσεις και την ευχαρίστηση του οδηγού με παιχνιδιάρικη συμπεριφορά, και την αποτελεσματικότητα όταν ο οδηγός πάει να κυνηγήσει κάποιο χρόνο και την όμορφη εμφάνιση. Η τιμή της είναι κατά 60% παραπάνω απο τα impreza-lancer. Της νέας κατά 80%.

Αυτά (οι...φτερούγες, όπως χαριτολογώντας γράφει ο Σ.Χ. στους 4Τ) λέγονται RALLY REPLICA και σαν στόχο έχουν να είναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ σε χρόνους μέσα σε διαδρομές!!!!
Τώρα αν πάνε να συνδυάσουν και άλλα στοιχεία...τότε ή θα χάσουν στην αποτελεσματικότητα ή θα αρχίσουν να ξεφεύγουν σε τιμές.

Φιλικά και εγώ!
Δημήτρης

randombk
20-07-07, 09:48
Φιλε Dim καλα και ωραια ολα αυτα που λες περι ραλλυ κτλ...αλλα και παλι τοτε που οπως λες εκαναν το μπαμ οι ιαπωνεζοι με τα celica κτλ τοτε ΟΜΩΣ μια γερμανικη και μια ιταλικη εταιρια τους πατησαν για πλακα!

Φυσικα μιλαω για το τερας που τους ταπεινωσε ολους το AUDI QUATTRO S1 !:bowdown:
και σαν δευτερο τερας ενα ιταλικο το LANCIA INTEGRALE αν εχεις ακουστα...

Αναρωτηθηκες ποτε γιατι καταργησαν το group B?και ειπαν: πλεον ολοι θα τρεχετε ολοι με 300 αλογακια...ξεχαστε τα 650 του audi και τα 580 του lancia ασε που τοτε η audi ετοιμαζε πιο μεγαλο τερας για την επομενη χρονια και ως γνωστο πανω στον κινητηρα που ηδη ειχε τον 5κυλινδρο απο τον porsche.

Αnyway το μονο που θελω να πω ειναι μην τρελενεστε με ορολογιες οπως evo - impreza ktl...

Τωρα αν καποιος απο εμας θελει ενα ΦΤΗΝΟ αμαξακι που να στριβει και να εχει και 300 αλογακια τοτε ναι τα ιαπωνεζικα ειναι μια σωστη επιλογη...ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΠΛΑ...

PS:Οσο για αγωνες Dim πιο ειναι το αγαπημενο σου αγωνιστικο αυτοκινητο?

PS: Σορρυ αν γινομαι εριστηκος με τα γερμανικα αυτοκινητα αλλα απο τοτε που διαβασα ιστορια και κανονισμους και τεχνολογια και καποια αλλα πραγματα ξενερωσα με ολα αυτα που μας πλασαρουν...

PS:Επεισης φιλε μου αν ασχολησε με wrc ψαξε να δεις γιατι αποσυρθηκε η audi και η lancia.ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΜΑΞΑΚΙΑ 300αλογα?η? μηπως δεν εχουν την γνωση και τεχνολογια?θα τα δεις και μονος σου φιλε...

τα λεμε
φιλικα,
Ευαγγελος.





Ευάγγελε, φιλικά πάντα, μάλλον δεν γνωρίζεις καλά την ιστορία αυτού του τύπυ των αυτοκινήτων (Εκδόσεις δρόμου για ομολογκασιόν αγωνιστικών αυτοκινήτων)
Ήταν κάτι που ευδοκιμούσε πολύ μέχρι την έλευση των κανονισμών περί WRC.
Όσο υπήρχε το Gr.A σαν μεγαλύτερη κατηγορία στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ τα αυτοκίνητα έπρεπε να είχαν μια έκδοση δρόμου με πολλές ομοιότητες και σύστημα κίνησης με το αγωνιστικό.
(με το WRC σταμάτησε και έβλεπες π.χ. 206 WRC με αντίστοιχη έκδοση δρόμου ''τάχα'' με 137 άλογα και προσθιοκίνητο)

Τότε πριν 12 χρόνια περίπου ξεκίνησαν οι Ιάπωνες (η Subaru & Mitsubishi γιατί η Τoyota είχε τη Celica GT4) με 2 σεντάν οικογενειακά παρουσιάζοντας το Impreza GT & Mitsubishi Lancer EVO να κάνουν κάτι καλύτερο από ότι προσπαθούσαν με τα μεγάλα Galant και Legacy.

Αυτά τα 2 μικρά σεντάν (Impreza-Lancer) ήταν πολύ καλά στη πράξη σαν αγωνιστικά γιατί οι εκδόσεις παραγωγής ήταν εξίσου πολύ καλές βάσεις.

(Κατά τη γνώμη μου καλύτερα από Escort Cosworth)

Ετσι άρχισε ο θρύλος να γεννιέται και η εξέλιξη να προχωράει. (Υπήρχε και εμπορικό ενδιαφέρον)

Από τότε αυτά τα αυτοκίνητα εξελίσσονται ασταμάτητα και στη πράξη οι καλές εκδόσεις τους (γιατί στην Ιαπωνία αυτά έχουν 5-6 εκδόσεις και όχι μόνο 2-3 που ξέρουμε εδώ) είναι ΠΑΝΤΑ καλύτερες και πιο αποτελεσματικές σε ΧΡΟΝΟΥΣ (σε αφιέρωμα του Bestmotoring)

Είναι αυτοκίνητα με τα οποία ένας οδηγός που ξέρει να τα οδηγήσει όπως αυτά μπορούν, δύναται να κινηθεί ταχύτερα σε διαδρομές (όχι Autobahn φυσικά) με στροφές, από σχεδόν οτιδήποτε άλλο όχημα και υπεραυτοκινήτων συμπεριλαμβανομένων.

Είναι αυτοκίνητα σχετικά προσιτά με ακριβό ομως κόστος συντήρησης.
(Είναι ΠΟΛΥ φτηνότερα από Μ3)

Δεν είναι αυτοκίνητα που συγκλονίζουν στις ευθείες.
Έχουν άλλο σκοπό.
Μέχρι τώρα το κόστος και το βάρος έπεφταν κυρίως στην εξέλιξη και αποτελεσματικότητα τους στο δρόμο και όχι στον εντυπωσιασμό ή τη δημιουργία ατμόσφαιρας χλιδής στο εσωτερικό.

Μην επιμένεις να τα συγκρίνεις με Μ3,5,6 (Δε συζητάμε με άλλα υπεραυτοκίνητα)

Καλύτερα που δεν είπες τη λέξη, θα βρισκόσουν εκτεθειμένος.

Εαν ποτέ βρεθείς σε κάποιο από αυτά με οδηγό κάποιον που να ξέρει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να τα οδηγήσει πάνω από τα όρια των συνηθισμένων καλών οδηγών, τότε θα διαπιστώσεις πόσο λάθος είναι η γνώμη σου.

Εαν το κύριο πρόβλημα είναι το εσωτερικό, η εμφάνιση κλπ...τότε μάλλον σε ενδιαφέρουν άλλα αυτοκίνητα και ίσως ούτε καν τα ///Μ.

Υ.Γ. Η Μ3 για παράδειγμα είναι πολύ διαφορετικό concept από αυτά. Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που καταφένει να συνδιάσει και την πολυτέλεια και την άνεση και τις επιδόσεις και την ευχαρίστηση του οδηγού με παιχνιδιάρικη συμπεριφορά, και την αποτελεσματικότητα όταν ο οδηγός πάει να κυνηγήσει κάποιο χρόνο και την όμορφη εμφάνιση. Η τιμή της είναι κατά 60% παραπάνω απο τα impreza-lancer. Της νέας κατά 80%.

Αυτά (οι...φτερούγες, όπως χαριτολογώντας γράφει ο Σ.Χ. στους 4Τ) λέγονται RALLY REPLICA και σαν στόχο έχουν να είναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ σε χρόνους μέσα σε διαδρομές!!!!
Τώρα αν πάνε να συνδυάσουν και άλλα στοιχεία...τότε ή θα χάσουν στην αποτελεσματικότητα ή θα αρχίσουν να ξεφεύγουν σε τιμές.

Φιλικά και εγώ!
Δημήτρης

bmw316turbo
20-07-07, 10:37
Παιδες....θα παρακαλουσα να κραταγαμε μικροτερο καλαθι για καθε ειδους κριτικες για αμαξια αλλων εταιριων!!!
Ειμαι φανατικος στα bmw, αλλωστε ειμαι κατοχος, αλλα επειδη εχουμε BMW ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ολα τα υπολοιπα ειναι κατσαρολες!!! Τοτε να φορεσουμε τον γερμανικο σταυρο στο μπρατσο για διαφημηση.
Σ Ε Β Α Σ Μ Ο Σ στα EVO, IMPREZA, HONDA S2000, SKYLINE, RX7, RX8,SUPRA KLP...Ολα ειναι γιαπωνεζικα, αλλα αμαξαρες, που εχουν αποδειξει με την παρουσια τους την διαχρονικη τους αξια.Δεν σου αρεσει , τοτε μην το παιρνεις. ...ΤΕΛΟΣ Αλλα .οχι οτι ειναι πατατες .Μην μπουμε σε αντιπαραθεση με αντιστοιχα ευρωπαικα, γιατι , νομιζω οτι δεν μας συμφερει (γνωμη μου)...Και μην ακουω ασχετες συγκρισεις Μ3 των 88000ευρω με evo των 48000 που απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο. Το Μ3 ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΩΝ SKYLINE κατα την γνωμη μου και απο αποψη τιμης,(ιαπωνια) κινητηρα, σχεδιασμου, κλπ .Αντε τωρα να σας δω...Με ολο το σεβασμο...

Dim77
20-07-07, 13:37
Φιλε Dim καλα και ωραια ολα αυτα που λες περι ραλλυ κτλ...αλλα και παλι τοτε που οπως λες εκαναν το μπαμ οι ιαπωνεζοι με τα celica κτλ τοτε ΟΜΩΣ μια γερμανικη και μια ιταλικη εταιρια τους πατησαν για πλακα!

Φυσικα μιλαω για το τερας που τους ταπεινωσε ολους το AUDI QUATTRO S1 !:bowdown:
και σαν δευτερο τερας ενα ιταλικο το LANCIA INTEGRALE αν εχεις ακουστα...

Το Audi Quattro S1 ήταν πολύ πρίν την εποχή των Gr.A Celica GT4 (8 χρόνια πριν)
Η Lancia DELTA Integralle ήταν το πρώτο πολύ επιτυχημένο αυτοκίνητο στο Gr.A
(Παρ'όλα αυτά πιο καλό θεωρείτο την εποχή εκείνη το Celica GT4 της γενιάς πριν την λεγόμενη ως Carlos Sainz, αλλά τα πρωταθλήματα κερδίζονται από πολλούς παράγοντες, όπως π.χ. Οδηγός! Ο Κανκουνεν ήταν στα καλύτερα του εκείνη την εποχή.Ο Σάινθ ήταν μικρός ακόμα)
Όταν βγήκε το Impreza GT και το Lancer αυτόματα σήμανε και το τέλος της γερασμένης πλέον Λαντσια Δέλτα.

Αναρωτηθηκες ποτε γιατι καταργησαν το group B?και ειπαν: πλεον ολοι θα τρεχετε ολοι με 300 αλογακια...ξεχαστε τα 650 του audi και τα 580 του lancia ασε που τοτε η audi ετοιμαζε πιο μεγαλο τερας για την επομενη χρονια και ως γνωστο πανω στον κινητηρα που ηδη ειχε τον 5κυλινδρο απο τον porsche.


Το Gr.B καταργήθηκε γιατί τα αυτοκίνητα δεν ήταν οδηγήσιμα εύκολα και κατέληγαν σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ και ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ατυχήματα που με το ανεξέλεγκτο κοινό της εποχής ήταν συνήθη.
Αυτά για το τί ετοίμαζαν κλπ...είναι άσχετα. Όλοι μπορούν να ετοιμάσουν...και να ΜΗΝ παρουσιάσουν τελικά.


Αnyway το μονο που θελω να πω ειναι μην τρελενεστε με ορολογιες οπως evo - impreza ktl...

Τωρα αν καποιος απο εμας θελει ενα ΦΤΗΝΟ αμαξακι που να στριβει και να εχει και 300 αλογακια τοτε ναι τα ιαπωνεζικα ειναι μια σωστη επιλογη...ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΠΛΑ...

Impreza-Lancer EVO δεν είναι ορολογίες...Εκτός αν πουμε το ίδιο για ///Μ, AMG, κλπ..κλπ...που θεοποιείς εσύ...υποβαθμίζοντας άλλα.
Φτηνό αμαξάκι....Lancer EVO IX, Impreza WRX STi.....ΕΛΕΟΣ!!!! αμαξάκι???


PS:Οσο για αγωνες Dim πιο ειναι το αγαπημενο σου αγωνιστικο αυτοκινητο?


Αγαπημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα...
1) ΠΠΡ-WRC
-Peugeot 205 T16
-Ascona 400
-Celica Twin Cam
-Celica GT4
-Lancer EVO IV-V-VI (4)
-Xsara F2000 (η προσθοκίνητη ατμοσφαιρική, όχι η WRC)
-Peugeot 306 (προσθιοκίνητο)
-Impreza Sti 2004-2005

DTM
-Mercedes 190 2.3-16
-M3 E30 Roberto Ravaglia
-Alfa 75 Turbo
-Alfa 155 Q4 DTM
-Opel Calibra DTM

WTCC
-Honda Accord
-Peugeot 406
-Opel Vectra (Vauxall)

JGTC
-Hakasuka GTR Skyline 1968 (Ο καλύτερος ήχος αγωνιστικού αυτοκινήτου)
-Mazda RX7 II
-Arta NSX
-Penzoil Nismo GTR
-Castrol Supra GT500
-Denso Sard Supra GT500

Υπάρχουν αγαπημένα και σε άλλες κατηγορίες αγώνων αλλά ας μην τα αναφέρω.

PS: Σορρυ αν γινομαι εριστηκος με τα γερμανικα αυτοκινητα αλλα απο τοτε που διαβασα ιστορια και κανονισμους και τεχνολογια και καποια αλλα πραγματα ξενερωσα με ολα αυτα που μας πλασαρουν...

PS:Επεισης φιλε μου αν ασχολησε με wrc ψαξε να δεις γιατι αποσυρθηκε η audi και η lancia.ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΜΑΞΑΚΙΑ 300αλογα?η? μηπως δεν εχουν την γνωση και τεχνολογια?θα τα δεις και μονος σου φιλε...


Επειδή αναφέρεις ότι διάβασες ιστορία και κανονισμούς...για δες μήπως κάθε φορά υπάρχει ΒΟΗΘΕΙΑ στους Ευρωπαίους κατασκευαστές μέσω κανονισμών όταν αρχίζουν να χάνουν τη μπάλα?

Πολλές φορές οι εταιρείες αποσύρονται όταν κρίνουν ότι η παρουσία σε κάποια μορφή αγώνων είναι ασύμφορη για διάφορους λόγους (κυρίως εμπορικούς)
Συνήθως δεν μπορούν να συμμετέχουν και στο WRC και στο DTM, WTCC και στη F1...κλπ.κλπ.
Η Lancia απλά δεν μπορούσε να συνεχίσει, η Φιατ εκείνα τα χρόνια είχε ΤΕΡΑΣΤΙΑ οικονομικά προβλήματα!
Δεν είναι ΠΑΝΤΑ όλα όπως μας τα πλασάρουν.
Καλά και χρυσά είναι όλα ...αλλά ο φανατισμός κάνει πολύ κακό.
Έχεις λάθος γνώμη για τα Ιαπωνικά σεντάν, εκδόσεις παραγωγής των αγωνιστικών αυτοκινήτων.


τα λεμε
φιλικα,
Ευαγγελος.

Οκ...αυτό το φιλικά έχει πολύ πλάκα τελικά!! :lockie:
:hello:

Υ.Γ. Συμφωνώ με τον bmw316turbo, συγκρίνουν άσχετα πράγματα...Ξεχνάνε πολλοί άλλα αυτοκίνητα αντίστοιχης κατηγορίας τιμής που κοιτάνε στα μάτια τα αντίστοιχα ευρωπαικά.
(Supra-Skyline, δυστυχώς μας άφησε χρόνους η Σούπρα, το GT-R έρχεται....με τιμή Μ3)
Μη τα ξεφτιλίζουμε όλα στο βωμό της αγάπης που έχουμε σε μια μάρκα.
Και εγώ προτιμώ την Μ3 από ένα EVO (αν υποτεθεί ότι έχω να διαθέσω την τιμή του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ...όχι επειδή έχουν ίδιες τιμές μτχ Μ3 με καινούριο EVO)
Είναι και θέμα χρήσης, προτιμήσεων, οικονομικοτεχνικά κλπ.
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

EVANGELOS
20-07-07, 20:01
Φίλε (συνονόματε) Randombk ... επειδή γράφεις σχεδόν με το ίδιο με εμένα ύφος και χρησιμοποιείς την ίδια επιγχειρηματολογία που χρησιμοποιούσα πριν από 1.5 -2 χρόνια (όταν και πρωτομπήκα εδώ μέσα) έχω να σου κάνω 1,2 επισυμάνσεις (μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια ...)

Κατά αρχάς υπερόπλα και αμαξάκια είναι 2 ακραιές εκφράσεις που και οι 2 είναι υπερβολικές....

Σε μία κλειστή ανάβαση ένα type-r ή ένα rallye μπορεί να γίνει υπερόπλο μπροστά σε ένα πανίβαρο AMG ή Μ5 και άς έχει τα μισά άλογα - τεχνολογία κλπ κλπ ...
Απλά σου λέω ότι τον καλύτερο χρόνο ever στην Τοuge τον έχει κάνει ο Τσουσίγια με S2000 ....

Aπό την άλλη ένα Gallardo μπορεί να φαίνεται ΑΜΑΞΑΚΙ όταν το βλέπεις να τερματίζει σχεδόν τελευταίο στην πίστα της Tσουκούμπα ... πίσω κάτι γύρους από το ατμ. NSX .... ή ένα F430 να φαίνεται επίσης αμαξάκι όταν πατάει με Ζ06 και απλά χάνεται πίσω κάτι χιλιόμετρα ....

Συνεπώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ .....

Το κάθε αμάξι κάπου πλεονεκτεί κάπου μειονεκτεί ....

Τώρα όσον αφορά το EVO ... χωρίς να θέλω να στην πω ... σου λέω ότι αν ποτέ οδηγήσεις για αρκετό χρόνο ένα γρήγορο αμάξι ... θα καταλάβεις ότι από τα περιοδικά και τα άρθρα στο ΝΕΤ δεν μπορείς να σχηματίσεις άποψη ώστε να μιλάς ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ...
Αν ποτέ βρεθείς να κυνηγιέσαι με renault 5 turbo θα καταλάβεις ότι τελικά ότι και να γράφει ο κάθε παπαρολόγος στα περιοδικά ... θέλεις πολά @@ για να βάλεις ένα αμάξι με 350 άλογα σε μιά στροφή τέζα ... @@ που εγώ τουλάχιστον ΔΕΝ έχω και που ΚΑΝΕΝΑΣ που να ξέρω δεν έχει ... άρα το τι έκανε ο Johny Ceccoto στο dtm και ο Walter στο Pikes Peak ... OYΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ....
Σε διαβεβαιώ ότι αν ποτέ βρεθείς να οδηγείς ένα "ΑΠΛΟ" - "ΑΜΑΞΑΚΙ" ..ΜΑΜΑ ... π.χ. EVO9 ... δε θα βλέπεις μπροστά σου ... απλά γιατι από την κ@υλα το πουλί σου θα σου κρύβει το οπτικό πεδίο ....και θα πηγαίνεις και στο 50% (μαξ) των δυνατοτήτων του ... εσύ και εγώ και όλοι οι απλοί οδηγοί ...

Φίλε μου τα "αμαξάκια" αυτά εμείς θέλουμε 10 χρόνια συνεχόμενη δουλειά για να τα πάμε στο 100% ... και πάλι θα είμαστε με ένα χαμόγελο να ... άσε τα buggatti των 1000 hp και τα maybach για τoν bin Sulayen ...

Aυτή είναι η αποψή μου και σε πληροφορώ ότι μετά το Μ3 σέβομαι ΠΟΛΥ περισσότερα αυτοκίνητα που ποιό παλιά τα απαξίωνα με βάση τα περιοδικά και τους χρόνους και τις παρουσιάσεις του κάθε κ@υλωτή ΔΗΘΕΝ ειδικού κτλ κτλ ... και η πλάκα είναι ότι τώρα που έχω τη δυνατότητα και όντως KAΠOIA τα περνάω από πάνω .... τα εκτιμώ ΑΠΕΙΡΩΣ περισσότερο (rallye , vts , EVO , golf gti , audi , typer-r , s2k , etc ...)

greekm3
20-07-07, 22:48
Η Lancia DELTA Integralle ήταν το πρώτο πολύ επιτυχημένο αυτοκίνητο στο Gr.A
(Παρ'όλα αυτά πιο καλό θεωρείτο την εποχή εκείνη το Celica GT4 της γενιάς πριν την λεγόμενη ως Carlos Sainz, αλλά τα πρωταθλήματα κερδίζονται από πολλούς παράγοντες, όπως π.χ. Οδηγός! Ο Κανκουνεν ήταν στα καλύτερα του εκείνη την εποχή.Ο Σάινθ ήταν μικρός ακόμα)
..

εδω θα διαφωνησω οσον αφορα το celica και την Lancia,ανεκαθεν απο ολους τους ειδικους εκεινα τα χρονια η lancia εθεωρουτανε καλυτερο αυτοκινητο,απλως η προσπαθεια της toyota ητανε αξιεπαινη,αν και το ολο αυτοκινητο,η ομαδα και τα λοιπα ..ητανε ευρωπαικα..στα υπολοιπα που λες μητσακο συμφωνω

Dim77
21-07-07, 00:09
Ναι όντως Δημήτρη η ομάδα της Toyota ήταν από πολύ παλιά Ευρωπαική, τώρα για το αυτοκίνητο εγώ αναφέρομαι στο σχολιασμό στον ειδικό τύπο της εποχής (αρχές δεκαετίας του 90).
Όπως και νάχει εκείνη την εποχή μέτραγε πολύ η εξέλιξη και το χρήμα που έπεφτε (και ήταν άφθονο από τη Μαρτίνι).
Τέλος πάντων σόρυ για το οφ-τόπικ.
Όπως και ναχει δε μπορώ την απαξίωση αυτοκινήτων που έχουν δημιουργήσει ολόκληρη σειρά εξελιγμένη στα χρόνια.

SuperSonic
22-07-07, 01:00
Φιλε Dim ομως μην ξεχνας οτι αναφερεστε σε τυπου evo αυτοκινητα ως ΥΠΕΡΟΠΛΑ-ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΤΛ!Αυτο ειναι που με πειραζει.
Το ενο ειναι οκ ενα γρηγορο για τους ιαπωνεζους παντα αμαξακι παραγωγης.
εμεις ομως δεν μπορω να καταλαβω γιατι οταν ακουμε για ενο και ιμπρεζα πρεπει να λεμε απολυτα οπλα - εργαλεια και οοοολα τα συναφη.
Εννοειται οτι μπροστα σε μια Μ3 αυτα τα αμαξακια ειναι μην πω την λεξη.
Και μην ξεχναμε ειμαστε BMW κλαμπ πως θεοποιουμε τις αμερικανο-ιαπωνικες εταιριες.

Εγω εκει το πηγα το σχολιο μου και οχι στο να συγκρινω το ενο με το veyron !
Θα επρεπε να ειμουν ΟΟΟΟ Μ@Λ@Κ@Σ του Αιωνα!

Αυτα,
παντα φιλικα ,
Ευαγγελος.



να σου πω κατι..
καταρχας τα evo δεν θεορουνται αμαξακια οπως τα ανεφερες..

τωρα για το αν ειναι το απολυτο εργαλειο θα σου πω οτι και παλι εδω κανεις λαθος.
μιλαμε για ενα αυτοκινητο το οποιο εχει εντελως αγωνιστικες προδιαγραφες δεν ειναι τυχαιο και η συμμετοχη του σε πολλα rally.Oταν λεμε απολυτο εργαλειο δεν εννοουμε την αμαξαρα της χρονιας ετσι??απλα λεμε οτι στην κατηγορια του παιζει χωρις αντιπαλο και ετσι ειναι αν αναλογιστης αυτα που σου προσφερει σαν οδηγικη απολαυση.

και παντα το λεω αυτο στα χρηματα που παιζει..σε αυτα τα λεφτα δεν βρισκεις κατι αλλο,βεβαια ανταποκρινετε σε ενα επιλεγμενο κοινο που θα θυσιαση πολλα πραγματα.

μην το συγκρινεις με m3 δεν ειναι σωστο απο θεμα τιμης.σαφως και η m3 ειναι καλυτερο αυτοκινητο και ποιο εξελιγμενο αλλα στα λεφτα του evo δεν νομιζω να περνεις καποιο ιδιαιτερο απο πλευρας οδηγικης απολαυση αυτοκινητο και ειδικα απο bmw στα χρηματα αυτα.

και κατι τελευταιο,ενταξει bmw club ειναι εδω αλλα δεν νομιζω να ειναι κακο να ακουγονται και αλλα αυτοκνητα οπως και αλλες γνωμες.

bmw316turbo
22-07-07, 01:56
Φίλε (συνονόματε) Randombk ... επειδή γράφεις σχεδόν με το ίδιο με εμένα ύφος και χρησιμοποιείς την ίδια επιγχειρηματολογία που χρησιμοποιούσα πριν από 1.5 -2 χρόνια (όταν και πρωτομπήκα εδώ μέσα) έχω να σου κάνω 1,2 επισυμάνσεις (μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια ...)

Κατά αρχάς υπερόπλα και αμαξάκια είναι 2 ακραιές εκφράσεις που και οι 2 είναι υπερβολικές....

Σε μία κλειστή ανάβαση ένα type-r ή ένα rallye μπορεί να γίνει υπερόπλο μπροστά σε ένα πανίβαρο AMG ή Μ5 και άς έχει τα μισά άλογα - τεχνολογία κλπ κλπ ...
Απλά σου λέω ότι τον καλύτερο χρόνο ever στην Τοuge τον έχει κάνει ο Τσουσίγια με S2000 ....

Aπό την άλλη ένα Gallardo μπορεί να φαίνεται ΑΜΑΞΑΚΙ όταν το βλέπεις να τερματίζει σχεδόν τελευταίο στην πίστα της Tσουκούμπα ... πίσω κάτι γύρους από το ατμ. NSX .... ή ένα F430 να φαίνεται επίσης αμαξάκι όταν πατάει με Ζ06 και απλά χάνεται πίσω κάτι χιλιόμετρα ....

Συνεπώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ .....

Το κάθε αμάξι κάπου πλεονεκτεί κάπου μειονεκτεί ....

Τώρα όσον αφορά το EVO ... χωρίς να θέλω να στην πω ... σου λέω ότι αν ποτέ οδηγήσεις για αρκετό χρόνο ένα γρήγορο αμάξι ... θα καταλάβεις ότι από τα περιοδικά και τα άρθρα στο ΝΕΤ δεν μπορείς να σχηματίσεις άποψη ώστε να μιλάς ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ...
Αν ποτέ βρεθείς να κυνηγιέσαι με renault 5 turbo θα καταλάβεις ότι τελικά ότι και να γράφει ο κάθε παπαρολόγος στα περιοδικά ... θέλεις πολά @@ για να βάλεις ένα αμάξι με 350 άλογα σε μιά στροφή τέζα ... @@ που εγώ τουλάχιστον ΔΕΝ έχω και που ΚΑΝΕΝΑΣ που να ξέρω δεν έχει ... άρα το τι έκανε ο Johny Ceccoto στο dtm και ο Walter στο Pikes Peak ... OYΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ....
Σε διαβεβαιώ ότι αν ποτέ βρεθείς να οδηγείς ένα "ΑΠΛΟ" - "ΑΜΑΞΑΚΙ" ..ΜΑΜΑ ... π.χ. EVO9 ... δε θα βλέπεις μπροστά σου ... απλά γιατι από την κ@υλα το πουλί σου θα σου κρύβει το οπτικό πεδίο ....και θα πηγαίνεις και στο 50% (μαξ) των δυνατοτήτων του ... εσύ και εγώ και όλοι οι απλοί οδηγοί ...

Φίλε μου τα "αμαξάκια" αυτά εμείς θέλουμε 10 χρόνια συνεχόμενη δουλειά για να τα πάμε στο 100% ... και πάλι θα είμαστε με ένα χαμόγελο να ... άσε τα buggatti των 1000 hp και τα maybach για τoν bin Sulayen ...

Aυτή είναι η αποψή μου και σε πληροφορώ ότι μετά το Μ3 σέβομαι ΠΟΛΥ περισσότερα αυτοκίνητα που ποιό παλιά τα απαξίωνα με βάση τα περιοδικά και τους χρόνους και τις παρουσιάσεις του κάθε κ@υλωτή ΔΗΘΕΝ ειδικού κτλ κτλ ... και η πλάκα είναι ότι τώρα που έχω τη δυνατότητα και όντως KAΠOIA τα περνάω από πάνω .... τα εκτιμώ ΑΠΕΙΡΩΣ περισσότερο (rallye , vts , EVO , golf gti , audi , typer-r , s2k , etc ...)



ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ........
ΦΙΛΙΚΑ

strofimios
16-08-07, 00:09
Φιλε Dim καλα και ωραια ολα αυτα που λες περι ραλλυ κτλ...αλλα και παλι τοτε που οπως λες εκαναν το μπαμ οι ιαπωνεζοι με τα celica κτλ τοτε ΟΜΩΣ μια γερμανικη και μια ιταλικη εταιρια τους πατησαν για πλακα!

Φυσικα μιλαω για το τερας που τους ταπεινωσε ολους το AUDI QUATTRO S1 !:bowdown:

Απλα για την ιστορια το s1 εχει "παρει" μονο το san remo του ΄85.
Οσο για τα αλογα,ο Toivonen ειχε κανει με την s4 στην βαρκελωνη(στην πιστα της f1) χρονο που τον εβαζε στην 6η θεση της σειρας εκκινησης και το s1 ηταν 4'' πιο αργο απο f1
μονο που η f1 ηταν στην ασφαλτο(φυσικα) και το s1 σε αντιγραφο αυτης της πιστας αλλα .........στο χωμα!!!!
Ενταξει,το ξεσκισα λιγο το θεμα αλλα τη βρισκω ασχημα με τα Gr.b.

Coyot
17-08-07, 22:06
Δεν πρέπει να έχουμε προκαταλήψεις απέναντι σε αυτοκίνητα (και πάσης φύσεως προϊόντα) ανάλογα με την υποτιθέμενη ή και πραγματική "εθνική" τους προέλευση, ασχέτως αν αντιπαθούμε ή συμπαθούμε συγκεκριμένους λαούς και πολιτισμούς (για τους Γερμανούς, ας πούμε, τι να πει κανείς - πάτε μια βόλτα ως το ¶ουσβιτς, τα Καλάβρυτα, το Διστομο, τη Μουσιωτίτσα Ιωαννίνων).
Αν μας ενοχλεί ότι οι ράλλυ ρέπλικες είναι γιαπωνέζικες, ας σκεφθούμε ότι στην πραγματικότητα εξελίχθηκαν (στους αγώνες) από ευρωπαϊκές "διαστημικές" μπουτίκ (Ralliart, Prodrive).

Επί της οδηγικής ουσίας τώρα, ο ίδιος άνθρωπος, σε στριφτερή διαδρομή, με το Εβο θα είναι αρκετά μπροστά από μία Μ3 (πόσο μάλλον από Μ5/6 κλπ διαστημόπλοια) με οδηγο επίσης τον εαυτό του. Και η διαφορά θα μεγαλώνει υπέρ του Έβο όσο λιγότερο καλός οδηγός είναι και όσο πιο ολισθηρό είναι το οδόστρωμα (με βροχή, στην Ελλάδα, η διαφορά θα πάρει διαστάσεις τσόντας).
Τα "σκεπτόμενα" / διαδραστικά διαφορικά του έβο θα αργήσει πολύ να τα ονειρευθεί οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής.
Το γεγονός ότι σου πουλάνε πρωτοποριακή πολεμική τεχνολογία σε εξευτελιστική τιμή οφείλεται ακριβώς στο ότι αισθητικώς το αυτοκίνητο είναι γάμησέ τα και μοιάζει μέσα έξω με ταξί Νισσάν Μπλούμπερντ της δεκαετίας του 80.
Αν είχε την αισθητική και την -απτή και μη- ποιότητα μίας Μ3, θα ήταν αρκετά ακριβότερο από Μ3.
Είναι θέμα προτεραιοτήτων, όπως είπαν και αρκετοί από τους προλαλήσαντες.

m3kriti
18-08-07, 01:14
εγω παντως εχω παει σε διαδρομη πολυ στριφτερη ανεβασμα στο καθαρο λασιθιου για τους κρητικους που ξερουν με evo impreza και ενα νισσαν ναβαρα 280ps αν σας λεει κατι και αυτα που λετε πολυ γρηγορα δεν ηταν και τοσο.ειχα ακουσει και εγω πολλα για το ποσο γρηγορα ειναι σε κλειστες διαφρομες αλλα δεν μπορουσαν να μου ξεμυτησουν καθολου.α και τοσα καλα που ακουσα σκεφτομαι να το πουλησω και να παρω japan.πλακα κανω:dance:

strofimios
18-08-07, 19:54
Τα πολυ κλειστα κοματια δεν ευνοουν ιδιαιτερα τα τετρατερατα λογω lag ενω εσυ εισαι ατμοσφαιρα με κυβικα με αποκριση διακοπτη!!!
Τα "διαολια" αυτα τα βλεπεις σε λιγο πιο ανοιχτες διαδρομες(εκτος εαν παιζουν c/p's) και σε κατηφορα,δρομους τσουληθρες και φυσικα στο βρεγμενο οπου η διαφορα πρεπει να μετριεται σε νομους.
Μιλαμε παντα για οδηγους που να ειναι "γερα κοκκαλα" γιατι οταν πας,πραγματικα,τεζα με αυτα τα οχηματα διπλα σε γκρεμια κλπ. τα χιλιομετρα που μαζευουν ειναι τοσα που αμα και κατσει η στραβη δεν χρειαζεσαι φανοποιο αλλα καποιον αλλο.......

doros-hm-26
21-08-07, 15:18
ηταν ενα μικρο τραινακι.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8786

Christos 330i ///M
22-08-07, 14:48
ηταν ενα μικρο τραινακι.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8786

Φαγωθηκες εσυ δεν θα καταληξεις σε καλο μου φαινεται :pth::pth::pth:. . .

PuLsE
22-08-07, 15:22
συγγνωμη...ναβαρα 280ps???σε παρακαλω αν μπορεις στειλε mail με την μετατροπη...

Dim77
22-08-07, 16:46
συγγνωμη...ναβαρα 280ps???σε παρακαλω αν μπορεις στειλε mail με την μετατροπη...

:offtopic: :offtopic:

Στείλτου ΕΣΥ ένα PM να τον ρωτήσεις.
Πρέπει να καταστρέφουμε το thread?:confused::soapbox:

PuLsE
22-08-07, 19:54
συγγνωμη dim77...λαθος μου!

SuperSonic
22-08-07, 20:35
εγω παντως εχω παει σε διαδρομη πολυ στριφτερη ανεβασμα στο καθαρο λασιθιου για τους κρητικους που ξερουν με evo impreza και ενα νισσαν ναβαρα 280ps αν σας λεει κατι και αυτα που λετε πολυ γρηγορα δεν ηταν και τοσο.ειχα ακουσει και εγω πολλα για το ποσο γρηγορα ειναι σε κλειστες διαφρομες αλλα δεν μπορουσαν να μου ξεμυτησουν καθολου.α και τοσα καλα που ακουσα σκεφτομαι να το πουλησω και να παρω japan.πλακα κανω:dance:

πλεον αυτα τα αυτοκινητα δεν εχουν με γαλο lag και κρατανε καλα τις στροφες του κινητηρα,απο εκει και περα θα σου πω οτι ενα evo και ενα subaru στα χερια καποιου εμπειρου οδηγου ειναι απολυτο,μην συγκρινεις το ναβαρα με το evo καμια σχεση.......

valantis
22-08-07, 20:43
PIPIS εισαι ωραιος οπως τα λες ειναι... συμφωνω μαζι σου...

SuperSonic
22-08-07, 20:53
PIPIS εισαι ωραιος οπως τα λες ειναι... συμφωνω μαζι σου...

ευχαριστω για τα καλα σου λογια,αλλα ξερεις καμια φορα ακουμε πολλα και κρινουμε πολλα χωρις να γνωριζουμε.

π.χ. τρακαρει ενας σε μια κολονα με audi s3 kαποιοι περαστικη το βλεπουν...
την αλλη μερα στην καφετερια αυτοι οι περαστικη σχολιαζουν και λενε τα δικα τους,οτι δηθεν δεν στριβουν δεν φρεναρουν κ.α οποτε ετσι βγανει η φημη σε καθε αυτοκνητο.
Κανενας ομως δεν λεει οτι αυτος που το οδηγουσε ηταν ασχετος...

καταλαβες?:drive2:

E36 RULES!!
22-08-07, 23:05
pipis, αναφέρεσαι (μηπως) στην Big H και τη φήμη της? (παρεμπιπτώντως τα Civic στριβουν)

Το evo κατά την άποψή μου τα ΣΠΑΕΙ... (gamaei ηθελα να πω αλλα θα με κοψουνε)

Κρατάει ακομα το λάβαρο του (εμφανισιακά τουλάχιστον) βρωμογκαζου, οταν οι άλλες εταιρειες πλέον αφοσιώνονται στην κατασκευη MPV-like φρατζολακιων...

Α, και κάτι άλλο, αν ειχα Evo δεν θα με ενδιάφερε διολου το εσωτερικο του... Αλήθεια λέω... :D :D :D

SuperSonic
22-08-07, 23:31
pipis, αναφέρεσαι (μηπως) στην Big H και τη φήμη της? (παρεμπιπτώντως τα Civic στριβουν)

Το evo κατά την άποψή μου τα ΣΠΑΕΙ... (gamaei ηθελα να πω αλλα θα με κοψουνε)

Κρατάει ακομα το λάβαρο του (εμφανισιακά τουλάχιστον) βρωμογκαζου, οταν οι άλλες εταιρειες πλέον αφοσιώνονται στην κατασκευη MPV-like φρατζολακιων...

Α, και κάτι άλλο, αν ειχα Evo δεν θα με ενδιάφερε διολου το εσωτερικο του... Αλήθεια λέω... :D :D :D


kαι τα χοντα στριβουν αρκει να ξερεις...υπαρχουν πολλα βιντεο με τον ayrto senna που στριβει παλια civic και crx.

αλλα για τα evo ειναι αλλη περιπτωσει και ειδικα το καινουργιο.

E36 RULES!!
22-08-07, 23:33
kαι τα χοντα στριβουν αρκει να ξερεις...υπαρχουν πολλα βιντεο με τον ayrto senna που στριβει παλια civic και crx.



Αυτό λέω και εγώ!!:party::+1:

matrixlord
28-08-07, 10:19
....π.χ. τρακαρει ενας σε μια κολονα με audi s3 kαποιοι περαστικη το βλεπουν...
την αλλη μερα στην καφετερια αυτοι οι περαστικη σχολιαζουν και λενε τα δικα τους,οτι δηθεν δεν στριβουν δεν φρεναρουν κ.α οποτε ετσι βγανει η φημη σε καθε αυτοκνητο.
Κανενας ομως δεν λεει οτι αυτος που το οδηγουσε ηταν ασχετος...

καταλαβες?:drive2:

Δεν ξέρω για το S3 αλλά το Α3 δεν στρίβει. Και είμαι και εγώ άσχετος. Κορυφαίος συνδιασμός. Αν το S3 συμπεριφέρεται τώρα σαν το ΤΤ 2.25 turbo quatro. ¶στο... Δεν έχω οδηγήσει βέβαια S3, δεν ξέρω.

pipis, αναφέρεσαι (μηπως) στην Big H και τη φήμη της? (παρεμπιπτώντως τα Civic στριβουν)....

Συμφωνώ και επαυξάνω. Εχω οδηγήσει κανα δυο φορές το Civic ενός φίλου μου(Το παλιό σαν αυτά που ήταν Fust and the Furius) και ξεχνούσα οτι ήταν μπροστοκίνητο. Να πετάει κ@λο σε κάτι φουρκέτες. Πολύ υπερστροφή μιλάμε.....:yipee:

Chris316
28-08-07, 12:59
Τα πάντα στρίβουν. Αρκεί να το χεις ... Πόσο μάλλον ένα αμάξι τετρακίνητο...

babisbabou
28-08-07, 20:04
Φυσικά όλα στρίβουν, το θέμα είναι το πως :icon_kidr
Όσο για το ποια μετάδοση μπορεί να στρίψει καλύτερα είναι λογικό ότι είναι η πίσω κίνηση αρκεί να υπάρχει τεχνολογία από πίσω βλέπε BMW...και σαφώς είναι λογικό πάλι ένα 4χ4 να μην έχει την υποδομή να στρίψει καλύτερα από πισωκίνητο.
Μιλάω πάντα για άσφαλτο.

doros-hm-26
29-08-07, 15:49
Φυσικα και μια καλη πισω κινηση (e46 m3) μπορει και να στριψει καλυτερα απο μια τετρακινηση τυπου HALDEX (S3). Οταν ομως μιλαμε για τετρακινηση μην βαζουμε στον ιδιο κουβα το S3 με το ΕVO. Aλλο το HALDEX που λειτουργει με συμπλεκτη οποτε το θεωρει αναγκαιο και αλλο το TORSEN που εχει συνεχεια βιδωμενο το αυτοκινητο στην ασφαλτο.

toninogti
30-08-07, 10:45
Φυσικά όλα στρίβουν, το θέμα είναι το πως :icon_kidr
Όσο για το ποια μετάδοση μπορεί να στρίψει καλύτερα είναι λογικό ότι είναι η πίσω κίνηση αρκεί να υπάρχει τεχνολογία από πίσω βλέπε BMW...και σαφώς είναι λογικό πάλι ένα 4χ4 να μην έχει την υποδομή να στρίψει καλύτερα από πισωκίνητο.
Μιλάω πάντα για άσφαλτο.

εισαι κουκουρουκου τελικα:screwy:

babisbabou
30-08-07, 15:02
εισαι κουκουρουκου τελικα:screwy:

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

matrixlord
31-08-07, 08:36
Το Haldex με έχει απογοητεύσει πάρα πολύ. 2.25 TT QUATRO Turbo, φοβερή ροπή!! Αλλά με συμπεριφορά μπροστοκίνητου... Ο ιδιοκτήτης του είχε παλλιά μια z3 και την έδωσε για να πάρει το χάλιαντεξ. Εδώ και έναν χρόνο τον δουλεύω.

E36 RULES!!
31-08-07, 09:51
Εδώ και έναν χρόνο τον δουλεύω.

... Και καλά κάνεις... χεχεχε....

Θέλετε 4κινηση κύριοι? ATTESA E-TS! ( Skyline R32/R33/R34, Stagea κλπ κλπ!):king::king:

babisbabou
31-08-07, 11:12
Το Haldex με έχει απογοητεύσει πάρα πολύ. 2.25 TT QUATRO Turbo, φοβερή ροπή!! Αλλά με συμπεριφορά μπροστοκίνητου... Ο ιδιοκτήτης του είχε παλλιά μια z3 και την έδωσε για να πάρει το χάλιαντεξ. Εδώ και έναν χρόνο τον δουλεύω.

Και είναι όντως μπροστοκούνα, οι πίσω τροχοί στο ΤΤ παίρνουν κίνηση μόνο όταν οι αισθητήρες αντιληφθούν ότι γλιστράει το αμάξι κατά τα άλλα είναι μπροστοκούνα, είναι ακριβώς το αντίθετο από το σύστημα για τετρακίνηση που έχει η porche.
Πάντως όσο και να εξελιχθούν τα συστήματα 4χ4 σε περίπτωση που μιλάμε για αλλαγή πορείας οχήματος με πολλά χιλιόμετρα και καλή πρόσφυση δρόμου το όχημα με κίνηση στους πίσω τροχούς θα παραμένει για πολύ απλούς λόγους και πολύ απλούς φυσικούς κανόνες καλύτερο στην αλλαγή την πορείας κατεύθυνσης του.
Το καλύτερο σύστημα 4χ4 είναι αυτό των τανκ και περίπου αυτό παρομοιάζει το Lancer.


Υ.Γ.Αν ακόμη δεν μπορείτε να φανταστείτε το γιατί ένα πισωκίνητο τα κάνει όλα αυτά Ε τι να πω δείτε TV την Κυριακή :yipee::hello:

Chris316
31-08-07, 11:59
Και είναι όντως μπροστοκούνα, οι πίσω τροχοί στο ΤΤ παίρνουν κίνηση μόνο όταν οι αισθητήρες αντιληφθούν ότι γλιστράει το αμάξι κατά τα άλλα είναι μπροστοκούνα, είναι ακριβώς το αντίθετο από το σύστημα για τετρακίνηση που έχει η porche.
Πάντως όσο και να εξελιχθούν τα συστήματα 4χ4 σε περίπτωση που μιλάμε για αλλαγή πορείας οχήματος με πολλά χιλιόμετρα και καλή πρόσφυση δρόμου το όχημα με κίνηση στους πίσω τροχούς θα παραμένει για πολύ απλούς λόγους και πολύ απλούς φυσικούς κανόνες καλύτερο στην αλλαγή την πορείας κατεύθυνσης του.
Το καλύτερο σύστημα 4χ4 είναι αυτό των τανκ και περίπου αυτό παρομοιάζει το Lancer.


Υ.Γ.Αν ακόμη δεν μπορείτε να φανταστείτε το γιατί ένα πισωκίνητο τα κάνει όλα αυτά Ε τι να πω δείτε TV την Κυριακή :yipee::hello:


Να σε ρωτήσω κάτι??? Όταν λες ότι τα πισωκίνητα στρίβουν καλύτερα, εννοείς ασφαλέστερα ή γρηγορότερα?? Δε θέλω να το παίξω έξυπνος προς Θεού δεν έχω την ανάλογη εμπειρία. Από ότι έχω καταλάβει μέχρι τώρα είναι
1) αν πας να στρίψεις με πολλά (μα πολλά) ένα μπροστοκίνητο αμάξι θα στρίψει αλλά αν σου φύγει χάθηκες δεν ελέγχεται.
2) αν πας με πίσω κίνηση τότε κάτι κάνεις. Αν πάλι σου φύγει δε πρέπει να είσαι και ο Μακρέι για να το φέρεις και
3) το έβο (για να μη ξεφεύγουμε κι από το θέμα) μπορείς να το πας όσο πάει και να στρίψει και πολύ απλά δε πρόκειται να σου φύγει ποτέ
Αυτά ξέρω. Ισχύουν???? Αν όχι γιατί??

babisbabou
31-08-07, 12:15
Μιλάς για μια στροφή μόνο?Και αν ναι για δρόμο με άσφαλτο μιλάς ή με χώμα? Μιλάς για οδήγηση σε πίστα? Για τι συνθήκες μιλάμε να σου πω.

Αυτά που έχεις καταλάβει είναι εμπειρίες σου?

Chris316
01-09-07, 10:01
Μιλάω καθαρά για καθημερινή οδήγηση - ''χώσιμο'' σε μια οποιαδήποτε στροφή με άσφαλτο όπως για παράδειγμα ''πέταλο'' στα λιμανάκια (για να καταλάβεις). Και φυσικά μιλάω για εργοστασιακά μοντέλα παραγωγής και όχι τύπου WRC αφού άλλωστε τέτοια δεν κυκλοφορούν μέσα στην πόλη. Θεωρώ πάντα πιο ''βαθύ'' να μιλάω για καθημερινά αυτοκίνητα για ευνόητους λόγους (τα χρησιμοποιούμε όλοι). Το μόνο που ΔΕΝ έχω προσωπική εμπειρία είναι τετρακίνητο τύπου EVO (έχω οδηγήσει τζιπ αλλά δεν πιάνεται) και έτσι μίλησα για ότι είδα σε στροφή απ έξω από το αμάξι (περνούσε).

valantis
01-09-07, 10:57
και εγω αυτο δεν το ξερω για πεστε λιγο να μαθουμε κ εμεις... το μονο που ξερω ειναι οτι την καλυτερη τετρακινηση σημερα την εχει η porshe....

babisbabou
01-09-07, 11:00
Ένα σημαντικό είναι αυτός που κρατάει το τιμόνι, το αμάξι θα σε πάει μέχρι κάπου μόνο του μετά θες 2 ζευγάρια, το ένα είναι χέρια και το άλλο...

http://www.youtube.com/watch?v=tsMISXmUsJk
(το καλύτερο drift με διαφορά στα λιμανάκια)

Από εκεί και πέρα ένα αμάξι που έχει και εμπρός κίνηση είναι ποιο εύκολο να σου πετάξει μούτρα άμα γκαζώσεις πάνω στην στροφή από ένα που το εμπρός σύστημα είναι ελεύθερο,
αλλά και πάλι είναι θέμα οδηγού.

SuperSonic
01-09-07, 18:19
Ολα ειναι θεμα οδηγου και μετα αυτοκινητου...

strofimios
01-09-07, 19:11
Ένα σημαντικό είναι αυτός που κρατάει το τιμόνι, το αμάξι θα σε πάει μέχρι κάπου μόνο του μετά θες 2 ζευγάρια, το ένα είναι χέρια και το άλλο...

http://www.youtube.com/watch?v=tsMISXmUsJk
(το καλύτερο drift με διαφορά στα λιμανάκια)

Από εκεί και πέρα ένα αμάξι που έχει και εμπρός κίνηση είναι ποιο εύκολο να σου πετάξει μούτρα άμα γκαζώσεις πάνω στην στροφή από ένα που το εμπρός σύστημα είναι ελεύθερο,
αλλά και πάλι είναι θέμα οδηγού.
Επεσες και εσυ στην περιπτωση.
Ο fiestaman οτι και να παρει στα χερια του το παει τερμα απο την πρωτη στιγμη.
Και μετα ο κυρ Θανασης απορουσε τι καναμε στο αμαξι και "χαλαγε".
Που να δειτε τι κανει στο στεγνο με το rx-8 ενος φιλου,και για οσους ξερουν απλα σας λεω ενα νουμερο,150 εισοδος στην παρατεταμενη της(παλια)καντινας με το fiesta και απο εκει οσα πιασει στο island και την τελευταια αριστερη με 4η!!!!
Οποτε μαλλον ειναι θεμα οδηγου.
Παντως συμφωνει και ο ιδιος οτι τα πριν type-r honda δεν στριβουν.