PDA

Επιστροφή στο Forum : Ρύθμιση κάμπερ σε Ε30


E30_318is
22-06-07, 15:37
Υπάρχει τρόπος να ρυθμιστεί το κάμπερ στον πίσω άξονα του Ε30; Υπάρχουν aftermarket καμπερόβιδες; αναλαμβάνει κάποιος στην Ελλάδα να κατασκευάσει κάτι τέτοιο; το έχει κάνει κανείς σε Ε30, E36 compact ή Ζ3;

ninos22
22-06-07, 15:45
Ο πιο εύκολος τρόπος και πιο λογικός απο οτι ξέρω είναι να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο σου.Τωρα αν δεν σου φτάνει αυτό,κάνεις πατέντες μόνος σου στην γέφυρα.Καμπερώβιδες και τέτοιου είδους πατέντες δεν έχω δεί για Ε30.

tsilis
22-06-07, 15:51
Υπάρχουν κιτ...θα προπαθήσω να βρω χρόνο για ψάξιμο,και θα ποστάρω το αποτελέσματα...

E30_318is
22-06-07, 16:07
Ο πιο εύκολος τρόπος και πιο λογικός απο οτι ξέρω είναι να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο σου.Τωρα αν δεν σου φτάνει αυτό,κάνεις πατέντες μόνος σου στην γέφυρα.Καμπερώβιδες και τέτοιου είδους πατέντες δεν έχω δεί για Ε30.

Το αυτοκίνητο μου είναι χαμηλομένο και έχει αρκετό κάμπερ, αυτό είναι το πρώτο πρόβλημα ότι χαμηλόνωντας αυτά τα αυτοκίνητα αλλάζει η γεωμετρία της ανάρτησης και θα ήθελα να την διορθώσω. Το άλλο πρόβλημα είναι τα σχετικά ευπαθές σύστημα γέφυρα-ψαλίδια που με μικροχτυπήματα χαλάνε την γεωμετρία και δεν μπορείς να τα ρυθμίσεις

E30_318is
23-06-07, 10:09
Καλά ρε παιδιά τόσα Ε30 κανείς δεν έχει ψαχτεί με ρύθμιση της πίσω ανάρτησης;
Έχετε βάλει ποτέ το αυτοκίνητο σας σε ευθυγράμμιση για έλεγχο της πίσω γεωμετρίας;

DaywalkeR
23-06-07, 11:07
Για δες λιγο αυτο το link νομιζω οτι σε ενδιαφερει
http://www.bimmerworld.com/html/rear-cambertoe-adjustment-kit---e30-z3-318ti.htm

E30_318is
23-06-07, 11:11
Με πρόλαβες, μετά από ψάξιμο το βρήκα και εγώ το θέμα έιναι αν υπάρχει κάτι τέτοιο Ελλάδα και αν το έχει κάνει κανείς. Δεν ξέρω αν έχει κάποια μειονεκτήματα, αν είναι ασφαλές αν μπορεί να τα ρυθμίσει ο ευθθγραμμισάς κτλ

DaywalkeR
23-06-07, 11:18
Απ΄οτι λενε στο site ειναι αρκετα ασφαλες και δεν εχει θεματα με ευθυγραμισεις κτλ κτλ, απλα λενε επισης οτι ειναι για πολυ extreme χρηση ή για χρηση πιστας, και το λενε τα αμερικανακια που εχουν δρομους με τρελλη ασφαλτο, φαντασου τι θα γινει και τι αντιδρασεις θα εχει η ουρα σου σε εναν κλασικο ελληνικο δρομο καθρεφτη, εχω την αισθηση οτι θα γινει πολυ απολυτο το 30αρι σου μετα, αλλα βεβαια εσυ ξερεις

E30_318is
23-06-07, 11:28
Δεν ξέρω, αν ήξερα δεν θα ρώταγα!!! Any way αυτό που ξέρω έιναι ότι τα Ε30 όταν τα χαμηλώνεις αποκτούν πολύ κάμπερ και τα λάστιχα φθήρονται πολύ από την μέσα μεριά, το άλλο που ξέρω είναι ότι πολύ κάμπερ σημαίνει καλύτερη πρόσφηση, άρα υποθέτω ότι αν διορθωθεί το κάμπερ το αυτοκίνητο θα γίνει πιο εύκολο στις πλαγιολησθήσεις, τέλος αυτό που ξέρω είναι ότι έχω πρεσάρει μία φορά τα ψαλίδια μου και μια άλλη φορά τα άλλαξα μαζί με την γέφυρα και απ'ότι νομίζω θα χρειαστεί κάτι να κάνω πάλι και σκεύτομαι να κάνω κάτι σωστό αυτή τη φορά

DaywalkeR
23-06-07, 11:37
Το εσυ ξερεις πηγαινει στο αν θελεις το αυτοκινητο σου απολυτο ή οχι, απο αυτα που εχο διαβασει το setup αυτο ειναι παρα πολυ καλο για την πιστα και θα κολαει το αυτοκινητο σου στο οδοστρομα, αλλα στην καθημερινη σου μετακινηση ισως αντιμετωπισεις προβληματα προσφυσης και tail happy συμπεριφορας:drive2:

onyx
23-06-07, 12:24
Το σωστό κάμπερ δεν είναι μια απόλυτη τιμή για όλα τα γούστα, εξαρτάται από λάστιχα, άσφαλτο και χρήση. Σε ρύθμιση πίστας με ανάλογη ανάρτηση και ημισλίκ σε καλή άσφαλτο το πολύ κάμπερ (αρνητικό πάντα) προσφέρει περισσότερη πρόσφυση. Η ίδια ρύθμιση στο δρόμο είναι υπερβολική, δεν σημαίνει αυξημένη πρόσφυση και οδηγεί σε ανομοιόμορφη φθορά ελαστικών.
Επίσης αυξημένη πρόσφυση ενός άξονα (του πίσω στην συγκεκριμένη περίπτωση) χωρίς συνολική βελτίωση και του άλλου άξονα μπορεί να σημαίνει αλλαγή της ισορροπίας.... στη συγκεκριμένη περίπτωση πιθανή ενοχλητική υποστροφή....
Συμπέρασμα και ταυτόχρονα δίδαγμα το γνωστό.... αν δεν είμαστε σίγουροι για το τί θέλουμε και το τί κάνουμε, αποφεύγουμε τις ακρότητες και κρατάμε τις αποκλίσεις από τις επιλογές του κατασκευαστή στο ελάχιστο.

xaros
23-06-07, 13:30
πολυ καμπερ σημαινει πολυ προσφυση στις στροφες που αλλαζει η γεωμετρια της αναρτησης σε σχεση με το μηχανημα της ευθυγραμμισης και αντιστοιχα χανεις σε προσφυση στην ευθεια γιατι δε παταει αρκετο πελμα κατω.αν καταλαβα καλα δε θες πολυ καμπερ,οποτε δε ψαχνεσαι με τα συνεμπλοκ σου μηπως με τα χρονια εχουν εχουν μαλακωσει και σου δινουν προσθετες μοιρες που εσυ δε θες αρα πρεπει να τα αντοικαταστισεις με καινουργια η με σκληροτερα?

E30_318is
23-06-07, 15:30
Παιδιά το θέμα είναι ότι χαμηλόνοντας ένα Ε30 αυξάνεται η γωνία κάμπερ, άρα με τα λεγόμενα σας μου προτείνεται να ξαναψηλόσω το αυτοκίνητο μου;

BMW523i
23-06-07, 15:40
Ορίστε μερικά λινκ για εμπρός και πίσω!
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00482/f00482.htm
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01191/f01191.htm
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00747/f00747.htm
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00233/f00233.htm
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00510/f00510.htm

BMW523i
23-06-07, 15:41
Δες και αυτό!
http://www.kolb-motorsport.de/Fahrwerk.pdf

Action Man
20-03-08, 09:36
Υπάρχει τρόπος να ρυθμιστεί το κάμπερ στον πίσω άξονα του Ε30; Υπάρχουν aftermarket καμπερόβιδες; αναλαμβάνει κάποιος στην Ελλάδα να κατασκευάσει κάτι τέτοιο; το έχει κάνει κανείς σε Ε30, E36 compact ή Ζ3;
Μάλλον βρήκα καμπερόβιδες(μόλις με πήραν τηλέφωνο)
Υπάρχει και κάποιος που λέει οτι το αναλαμβάνει και βρίσκεται στο Περιστέρι.
Το θέμα είναι να ρυθμιστεί σωστά(δλδ ανάλογα με πόσο θέλει ο καθένας).
Θα σε ενημερώσω όταν έχω νεότερα.

oldcarskickass
20-03-08, 09:41
Μάλλον βρήκα καμπερόβιδες(μόλις με πήραν τηλέφωνο)
Υπάρχει και κάποιος που λέει οτι το αναλαμβάνει και βρίσκεται στο Περιστέρι.
Το θέμα είναι να ρυθμιστεί σωστά(δλδ ανάλογα με πόσο θέλει ο καθένας).
Θα σε ενημερώσω όταν έχω νεότερα.

Παντελή αυτές οι βίδες μπαίνουν εκεί που πιάνουν οι βραχίονες πάνω στη γέφυρα;

Γιατί και εγώ το σκεφτόμουν αλλά διστάζω, γιατί όπου έχω βρει για πίσω λένε ότι θέλουν τρύπημα η γέφυρα και κάτι τέτοιο, ή εγώ δεν καταλαβαίνω καλά.

Ισχύει;

Action Man
20-03-08, 09:56
Παντελή αυτές οι βίδες μπαίνουν εκεί που πιάνουν οι βραχίονες πάνω στη γέφυρα;

Γιατί και εγώ το σκεφτόμουν αλλά διστάζω, γιατί όπου έχω βρει για πίσω λένε ότι θέλουν τρύπημα η γέφυρα και κάτι τέτοιο, ή εγώ δεν καταλαβαίνω καλά.

Ισχύει;
Λευτέρη μην ανησυχείς !!
Θα κάνουμε πρώτα το πείραμα στο δικό μου....και μετά θα πράξουμε αναλόγως!!!:dance:

DaywalkeR
20-03-08, 10:06
Και οταν παιξετε εσεις να μας φωναξετε να παιξουμε κι εμεις, εχουμε πολλα θεματα λεμε, αυτο το Ε30 δεν τελιωνει ποτε...

tsilis
20-03-08, 11:08
Μάλλον βρήκα καμπερόβιδες(μόλις με πήραν τηλέφωνο)
Υπάρχει και κάποιος που λέει οτι το αναλαμβάνει και βρίσκεται στο Περιστέρι.
Το θέμα είναι να ρυθμιστεί σωστά(δλδ ανάλογα με πόσο θέλει ο καθένας).
Θα σε ενημερώσω όταν έχω νεότερα.αα

Παντελή τώρα με το χαμήλωμα ,τι καμπερ έχεις εμπρός και πίσω?
Oι καμπερόβιδες πόσο θα το φέρουν?

Nick_compact
20-03-08, 11:20
Οι λύσεις που ψάχνετε υπάρχουν. Είναι ένα κιτ σινεμπλόκ πίσω ημιυστερούντων βραχίονων, τα οποία έχουν μέσα έκκετρες βίδες, περιστρέφοντας σε συνδυασμό τις έκκεντρες χαμηλώνεις την μια μεριά και σηκώνεις την άλλη, αυτό αλλάζει την κάμπερ. Υπάρχει και άλλο κιτ, με διαφορετική λειτουργεία. Για αυτά που θέλετε θα κοιτάξετε Ireland Engineering, KMAC και BAVAUTO.

oldcarskickass
20-03-08, 14:10
Οι λύσεις που ψάχνετε υπάρχουν. Είναι ένα κιτ σινεμπλόκ πίσω ημιυστερούντων βραχίονων, τα οποία έχουν μέσα έκκετρες βίδες, περιστρέφοντας σε συνδυασμό τις έκκεντρες χαμηλώνεις την μια μεριά και σηκώνεις την άλλη, αυτό αλλάζει την κάμπερ. Υπάρχει και άλλο κιτ, με διαφορετική λειτουργεία. Για αυτά που θέλετε θα κοιτάξετε Ireland Engineering, KMAC και BAVAUTO.

Ο Ireland στο κιτ του λέει ότι χρειάζεται minor fabrication το οποίο εγώ καταλαβαίνω ως τρύπημα ξέρω γω.

Γιαυτό κολλούσα.

Nick_compact
20-03-08, 15:54
Θέλει συγκόληση στην γέφυρα για την ακρίβεια!!

E30_318is
21-03-08, 20:36
Τα έχω δει τα κιτ που πουλάνε στο internet και πήγα και ρώτησα γνωστό ευθυγραμμισά πόσο θα μου κοστίσει για να τα βάλει και να τα ρυθμίσει και μου ζήτησε 250 ευρώ, μου ψιλοφάνηκαν πολλά και δεν είχα να τα διαθέσω. Ρώτησα και ένα μάστορα γνωστό για τα αγωνιστικά που ήξερα ότι τα φτιάχνει μόνος του ρυθμιζόμενα και μου πρότεινε να μου βρει μεταχειρισμένα ψαλίδια και γέφυρα για να ασχολέιται όποτε μπορεί για να μην με χρεώσει πολλά αλλά πάλι για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από Ε30 με δισκόφρενα θες πάλι 250 ευρώ στην καλύτερη, οπότε no money no honey. Ξέρω ότι ο newbie χρήστης scaraveos έχει παραγγείλει ένα τέτοιο κιτ για το Ε30 του ας μας πει τις εντυπώσεις του.

Action Man
21-03-08, 21:15
Nαι είδα οτι το περιμένει από Αμερική o scaraveos.
Scaraveo,περιμένουμε εντυπώσεις.

billparas
21-03-08, 21:38
Sorry για το OFFTOPIC

τι κάμπερ έχεις πίσω; στο Ε30 που έχω και το έχω χαμηλώσει 3 πόντους , αντί για 2,5 μοιρες έχει 1,75 πως γίνεται αυτό, δεν θα έπρεπε να αυξάνει;

Nick_compact
21-03-08, 23:27
Τα έχω δει τα κιτ που πουλάνε στο internet και πήγα και ρώτησα γνωστό ευθυγραμμισά πόσο θα μου κοστίσει για να τα βάλει και να τα ρυθμίσει και μου ζήτησε 250 ευρώ, μου ψιλοφάνηκαν πολλά και δεν είχα να τα διαθέσω. Ρώτησα και ένα μάστορα γνωστό για τα αγωνιστικά που ήξερα ότι τα φτιάχνει μόνος του ρυθμιζόμενα και μου πρότεινε να μου βρει μεταχειρισμένα ψαλίδια και γέφυρα για να ασχολέιται όποτε μπορεί για να μην με χρεώσει πολλά αλλά πάλι για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από Ε30 με δισκόφρενα θες πάλι 250 ευρώ στην καλύτερη, οπότε no money no honey. Ξέρω ότι ο newbie χρήστης scaraveos έχει παραγγείλει ένα τέτοιο κιτ για το Ε30 του ας μας πει τις εντυπώσεις του.

Τα μεταχ. ψαλίδια και η γέφυρα τι σχέση έχουν με την ρύθμιση της κάμπερ;

E30_318is
22-03-08, 13:19
Βασικά ο συγκεκριμένος μπορεί να φτιάξει τα ψαλίδια ρυθμιζόμενα χωρις κιτ αλλά για να το κάνει χρειάζεται χρόνος και μου πρότεινε να το κάνει σε ένα μεταχειρισμένο σετ ψαλίδια-γέφυρα για να μην κάθεται το αυτοκίνητο μου σε αχρηστεία και να το κάνει όποτε έχει ελεύθερο χρόνο. Τώρα τι ακριβώς θα έφτιαχνε δεν ξέρω, πάντως έχει φτιάξει κάποια αγωνιστικά έτσι.

Nick_compact
22-03-08, 13:24
Μην το κάνεις, πάρε αυτό το κιτ, και κότσαρε το πάνω στη γέφυρα σου :
http://store.nexternal.com/shared/StoreFront/default.asp?CS=ireland&StoreType=BtoC&Count1=539974391&Count2=457114815&CategoryID=3&Target=products.asp
Ή αυτό στα ψαλίδια, και άσε καλύτερα τις πατέντες....
http://www.bavauto.com/shop.asp
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KMAC-REAR-CAMBER-TOE-KIT-BMW-66-E36-E30-E24-E21-E10_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33581QQihZ013QQitem Z230233209218QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
To Link στην bavauto δε λειτουργεί, μπες στη σελίδα, επέλεψε αμάξι , πήγαινε στα μέρη της ανάρτησης, και θα το δεις. Έχει κιτ με 150 δολάρια.

E30_318is
22-03-08, 13:49
Τα έχω δει τα κιτ και ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα αλλά μου έκοψε τα φτερά ένας ευθυγραμμισάς που μου ζήτησε 250 ευρώ τοποθέτηση! Θα γίνει το μπάξιμο αργότερα

Nick_compact
22-03-08, 16:10
250 ευρώ τοποθέτηση για τα σινεμπλόκ;;;;;;;;; Άλλαξε ευθυγραμισά φίλε...

Action Man
22-03-08, 19:22
Θα κάνω μια δοκιμή άυριο με τον ευθυγραμισά μου.....ελπίζω να υπάρξει αποτέλεσμα

Nick_compact
22-03-08, 19:54
Τι δοκιμή δηλαδή; Αφού ο πίσω άξονας του Ε30 είναι fix, δε μπορείς να βάλεις χέρι πουθενά!

tsilis
22-03-08, 20:09
Tι δοκιμή Παντελή?
έχει δίκιο ο Νικόλας..
ή έχεις κάποιο κιτ ή άλλως δεν πειράζεται τίποτε...

Action Man
22-03-08, 20:42
Τι δοκιμή δηλαδή; Αφού ο πίσω άξονας του Ε30 είναι fix, δε μπορείς να βάλεις χέρι πουθενά!
:calm:

Tα έχω όλα διπλά....μια δοκιμή δεν βλάπτει....πείραμα θα γίνει.
Να είστε σίγουροι οτι αν δω κάτι που δεν μου αρέσει(κάτι επικύνδινο) δεν θα προχωρήσω.
Αν δεν δώ φώς,θα μείνω όπως είμαι και ολα καλά!

Action Man
23-03-08, 21:47
ΟΚ.Πολλές μόντες πρέπει να γίνουν τελικα....και με τρομάζει αυτό..
Μένω όπως είμαι και αργότερα θα γίνει δουλεια με αμερικα ή Γερμανία.

Nick_compact
23-03-08, 22:02
Η Bavauto έχει ένα κιτάκι με 150 δολάρια (100 ευρώ) συν μεταφορικά. Κοίταξε το!

Action Man
23-03-08, 22:07
Η Bavauto έχει ένα κιτάκι με 150 δολάρια (100 ευρώ) συν μεταφορικά. Κοίταξε το!

Ξέρεις μήπως πόσο θα πληρώσω περίπου τελωνείο?

Nick_compact
23-03-08, 22:10
Aν όλα γίνουν όπως πρέπει να στέλνουν με USPS, δε θα πληρώσεις τίποτα. (πρέπει να το στείλουν με USPS, να το μαρκάρουν σαν gift, και να μαρκάρουν αξία 50-100 δολλάρια)

Action Man
23-03-08, 22:18
Aν όλα γίνουν όπως πρέπει να στέλνουν με USPS, δε θα πληρώσεις τίποτα. (πρέπει να το στείλουν με USPS, να το μαρκάρουν σαν gift, και να μαρκάρουν αξία 50-100 δολλάρια)

Ευχαριστώ ρε Νίκο...κανα κεφάλαιο για φρένα που να το δημιουργήσουμε....έχω μπεί στη μπρίζα για wilwood.

Nick_compact
23-03-08, 22:20
Eκεί που έχει φτάσεο το δολάριο, λέει πολύ... Να γίνει το τηλεφωνάκι στη UUC ;)

E30_318is
24-03-08, 17:36
Για φρένα ρίξε μια ματιά εδώ http://www.300mm.de/