PDA

Επιστροφή στο Forum : Οδηγεί την... Audi


manosbmw318ie30
03-07-07, 12:45
Είναι 38 ετών, έγγαμη, μητέρα τριών μικρών παιδιών, κατάγεται από τη Νέα Τρίγλια Χαλκιδικής. Μετά το σχολείο δεν είχε άλλη επιλογή από το να σπουδάσει.

Σε αντίθετη περίπτωση θα συνέχιζε να εργάζεται στα χωράφια της οικογένειας της, όπως το έκανε όλο το χρονικό διάστημα που ήταν μαθήτρια.

Η επιλογή αυτή, επισημαίνεται σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας της Ντόιτσε Βέλε οδήγησε την Ευστρατία Ζαφειρίου, 18 χρόνια αργότερα, σε μία από τις σημαντικότερες θέσεις που κατέχουν στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γυναίκες, καθώς το 2005 ανέλαβε τη διεύθυνση του τμήματος έρευνας - αγοράς της Audi, που εδρεύει στο Ίνγκλοσταντ της Βαυαρίας.

Το αρχικό επάγγελμα της Ευστρατίας Ζαφειρίου είναι μηχανολόγος. Κάτι που σπούδασε στη Θεσσαλονίκη, αποδεχόμενη τα επιχειρήματα ενός δασκάλου της στο λύκειο, ο οποίος της είχε επισημάνει ότι "μπορείς να τα κάνεις όλα, ακόμα και μάρκετινγκ". Το 1992 πήρε μια υποτροφία ενός εξαμήνου για το πανεπιστήμιο της Καρλσρούης. Όταν τελείωσε, όμως, αποφάσισε να μη φύγει. Έμεινε εκεί και έγραψε τη διδακτορική διατριβή της στον τομέα "Θερμοδυναμική και Στροβιλομηχανές".

Όταν τελείωσε με το διδακτορικό της, το 1998 υπέβαλε αιτήσεις πρόσληψης σε επιχειρήσεις και σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, ακόμα και στα ΤΕΙ Κοζάνης. Την απέρριψαν από παντού.

Στη Γερμανία, όμως, τη δέχτηκαν η BMW, η Mercedes, η Opel, όλες οι μεγάλες εταιρίες. Τελικά, εκείνη επέλεξε τη Volkswagen (VW). Τα επόμενα δυόμισι χρόνια εργαζόταν στην ομάδα που κατασκεύασε τη δωδεκακύλινδρη μηχανή του μοντέλου "Φαίδων".

http://www.skai.gr/upload_files/Image/zafeiriou_audi.jpgΣυγχρόνως, εκπροσωπούσε τη VW στις Βρυξέλλες, σε επιτροπές της ΕΕ, οι οποίες ασχολούνται με την προώθηση της έρευνας. Το 2002 η Ευστρατία Ζαφειρίου αλλάζει από τη μητρική εταιρία, στη θυγατρική, δηλαδή από τη VW στην Audi. Εκεί, πολύ σύντομα έγινε βοηθός του τότε επικεφαλής της Audi και νυν προέδρου της VW Μάρτιν Βίντερκορν, τον οποίο ακολουθούσε, όπου και αν πήγαινε. Ορισμένες φορές, έπαιρνε μαζί της κι ένα από τα μικρά παιδιά της.

Δύο χρόνια αργότερα ανέλαβε το σημερινό της πόστο ως διευθύντρια του τμήματος έρευνας αγοράς, το οποίο και επέλεξε μόνη της. Μόνη της επέλεξε να σπουδάσει και να γίνει μηχανικός, να κάνει καριέρα, να γίνει μάνατζερ, να παντρευτεί, να αποκτήσει τρία παιδιά.

Δε βρέθηκε ποτέ μπροστά στο δίλημμα ή καριέρα ή οικογένεια. "Για μένα", είπε στη DW η κ. Ζαφειρίου, "δεν υπάρχουν, γενικώς, στη ζωή διαζευκτικά "ή", υπάρχουν "και". Δηλαδή, μπορείς να είσαι και γυναίκα και μηχανικός και μητέρα, και να παίζεις τένις και να κάνεις μουσική και τα πάντα".

Αυτή η στάση ζωής έχει, όμως, το τίμημά της: δεν έχει ποτέ χρόνο για τον εαυτό της, διότι εργάζεται πολλές ώρες και τον όποιο ελεύθερό της χρόνο τον αφιερώνει στα παιδιά της. "Αυτό είναι το τίμημα που πληρώνω αλλά το ξέρω.

Το κάνω εκούσια και ξέρω πολύ καλά ότι αυτό είναι κάτι που θα με συνοδεύει στη ζωή μου. Το κάνω, όμως, με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση και πιστεύω ότι είμαι καλή μητέρα, επειδή είμαι καλή στη δουλειά μου", πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Σε συνέδρια, σε συνεντεύξεις, στα σεμινάρια που οργανώνει η ίδια στην εταιρία της, αλλά και παλαιότερα, ως μέλος του προεδρείου του Συνδέσμου Γυναικών Μηχανολόγων της Γερμανίας, η Ευστρατία Ζαφειρίου υποστηρίζει σθεναρά την αναγκαιότητα της προώθησης γυναικείων στελεχών. Μάλιστα, τα επιχειρήματα που προβάλλει και επαναλαμβάνει έχουν μια διαύγεια, την οποία σπάνια συναντά κάποιος.

Για παράδειγμα, όταν αναπτύσσει το θέμα "γιατί οι γυναίκες θα πρέπει να συμμετέχουν σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας;", υπογραμμίζει πως ο λόγος είναι απλός: "Το προϊόν θα το αγοράσουν αργότερα καταναλωτές άνδρες και γυναίκες. Αν όμως η ανάπτυξη των προϊόντων γίνεται μόνον από άνδρες, τότε δεν είναι δυνατόν, αργότερα, η πώλησή τους να είναι τόσο καλή, διότι αυτή εξαρτάται και από τα δύο φύλα".

Άλλωστε, είναι χαρακτηριστικό ότι οι απόψεις που διατυπώνει η Ευστρατία Ζαφειρίου την έχουν καταστήσει παγκοσμίως γνωστή ως γυναίκα - παράδειγμα, καθώς δημοσιεύονται ακόμη και σε βιβλία, τα οποία παρουσιάζουν πρότυπα γυναικών, οι οποίες έχουν εξουσία στα χέρια τους, γυναίκες που πρωτοστατούν στον επαγγελματικό τους τομέα.

:bowdown::bowdown::bowdown:


http://www.skai.gr/master_story.php?id=52928

Chalyps
03-07-07, 12:58
Εύγε!
Αξια να γίνει πρώτυπο για γυναίκες αλλά και για άνδρες!
Πρώτυπο θέλησης , φιλοδοξιών , σωστών επιλογών!
Και καριέρα και οικογένεια ! Μπράβο!

oldcarskickass
03-07-07, 13:51
ΜπράβοΜπράβοΜπράβοΜπράβοΜπράβο!!!


Εμ βέβαια στην ελλάδα (με μικρό έψιλον) περιζήτητοι είναι τα λαμόγια οι εμπρηστές και τα βύσματα, τι ξέρουν μωρέ στην Ευρώπη.

Μαυρογυαλούρο.

EVANGELOS
03-07-07, 16:28
Έχει πάρει λίγο σασί ή μου φαίνεται ... θέλει λίγο τουμπάνιασμα γιατί προς το ... δε βλέπεται την κόβω ...

Eνώ η πραγματική ΘΕΑ ... ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ ΤΩΡΑ :

5th gear's : Vicky Henderson- Butler

http://www.vb-h.net/

Aπλά δείτε το βίντεο που πάει ένα 997 Gt3 ΑΕΡΟTEΖΑ ... και νομίσεις ότι θα χύσει από την κ@υλα το μωρό ενώ μπαίνει με 200 ...
To ΓΚΟΜΕΝΑΚΙ αυτό έκανε συγκρητικό σε SL55 AMG και έλεγε ότι ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΟ ... δε γυρίζει το γ@μήδι ... όχι , όχι όχι .... :bowdown::bowdown: ... ΤΟ ΜΟ#ΝΙ ...

P.S. Thanks meister 4 showing me Vicky ..

P.S2. Eίναι γκόμενα του Tiff Needel

P.S3. Toν πάω μιά 2ες τον Τιφ .... ε όοοοχι

manosbmw318ie30
04-07-07, 12:59
E??????????????

sakkunen
04-07-07, 13:57
E??????????????


Έλα ντε.Είπαμε χαβαλέ αλλά κ λίγο moderation δε βλάπτει......................:tapedshut:soapbox:

EVANGELOS
04-07-07, 14:03
Έλα ντε.Είπαμε χαβαλέ αλλά κ λίγο moderation δε βλάπτει......................:tapedshut:soapbox:

Latest Infractions Received
Οδηγεί την... Audi 03-07-2007
05:44 PM 13-07-2007
05:44 PM 1 Εκτός Θέματος - Off Topic mpikounis

Άντε παραπονιάρη ... happy ???

p.s. Συνεχίστε τα ΟΝ ΤΟΠΙΚ τώρα ... άντε να δω ...

Alf_116i
04-07-07, 20:52
Σε εμένα άρεσε το off topic του Ευάγγελου.
Για ποιο λόγο να ξαναματακρανιονόμαστε βλέποντας ότι η ελλάδα δεν σέβεται τα παιδιά της και ότι οι ξένοι επωφελούνται των γνώσεων και των δυνατοτήτων που αυτή (η ελλάδα) μοίρασε?
Εγώ πάντως δεν οδηγώ αυτοκίνητο που έφτιαξε γυναίκα....δεν ξέρω αλλά μου είναι κάπως περίεργο. Ρίσκο θα το έλεγα. :) Κατα τα άλλα μπράβο της.

manosbmw318ie30
05-07-07, 13:34
Σε εμένα άρεσε το off topic του Ευάγγελου.
Για ποιο λόγο να ξαναματακρανιονόμαστε βλέποντας ότι η ελλάδα δεν σέβεται τα παιδιά της και ότι οι ξένοι επωφελούνται των γνώσεων και των δυνατοτήτων που αυτή (η ελλάδα) μοίρασε?
Εγώ πάντως δεν οδηγώ αυτοκίνητο που έφτιαξε γυναίκα....δεν ξέρω αλλά μου είναι κάπως περίεργο. Ρίσκο θα το έλεγα. :) Κατα τα άλλα μπράβο της.

1) Δεν έχω πρόβλημα ούτε εγώ με τα αστεία, ακόμα και σε σοβαρά ζητήματα, αλλά το συγκεκριμένο νομίζω ότι ήταν λίγο too much. Ευάγγελε δεν είναι προσωπικό το ζήτημα, ε! :hello:

2) Για ποιο λόγο; Για να πούμε ένα μπράβο (και όχι να θάβουμε) τους πατριώτες μας που τιμούν τη καταγωγή τους με τη δουλειά τους και να αναρωτηθούμε γιατί έξω και όχι μέσα. Μήπως και μπορέσουμε να κάνουμε κάποτε την αρχή να αλλάξουν τα πράγματα και εντός (και να μην ακούμε συνέχεια το ρητό "έλα μωρέ Ελλάδα είναι εδώ, δε γίνονται αυτά"). Απλά πράγματα! :ices_ange

3) Αυτό το περί γυναίκας δε το σχολιάζω.

babisbabou
05-07-07, 14:23
Συγχαρητήρια bravo της.
Και εις ανώτερα ;-)

lkm86
05-07-07, 14:25
Εγώ πάντως δεν οδηγώ αυτοκίνητο που έφτιαξε γυναίκα....δεν ξέρω αλλά μου είναι κάπως περίεργο. Ρίσκο θα το έλεγα. :) Κατα τα άλλα μπράβο της.
Δεν θα το έλεγα ρίσκο,ίσως απλά λίγο διαφορετικό από αυτό που έχουμε συνηθίσει να ακούμε.Πάντως πολλά συγχαρητήρια στην κυρία.