PDA

Επιστροφή στο Forum : Η παλιά super τέλος και τώρα?


Rezaf
09-07-07, 04:35
Όπως θα βλέπετε η παλιά η super όσο πάει εξαφανίζεται από τα βενζινάδικα.
και αυτά που την έχουνε είναι ποιο ακριβή και από την super αμόλυβδη.

Όταν εξαφανιστεί τελείως τι κάνουμε εμείς που βάζουμε super???
Ξέρει κανεις?

Παρουσιάζονται προβλήματα άμα βάλουμε αμόλυβδη απλή?
Aμα βάλουμε αμόλυβδη super?

Εγώ που έβαλα αμόλυβδη απλή το μονο που πρόσεξα ήτανε ότι μου μειώθηκε η τελική κατά 20-30 χιλιόμετρα.


Οποτε τι κάνουμε?

kacey
09-07-07, 13:15
Eξαρταται απο το μοτερ σου. Ο μολυβδος εινα λιπαντικο υλικο, και επαιζε ρολο στην λιπανση των βαλβιδων κλπ (κυριως στις εδρες των βαλβιδων υπαρχει προβλημα). Αν το μοτερ σου μπορει να καιει και αμολυβδη, τοτε δεν εχεις προβλημα. Πχ ειχα Lada του '83 και μπορουσε να καιει αμολυβδη. Μπορει το δικο σου μοτερ ομως να μην εχει τετοια δυνατητοτα και καποια στιγμη θα το παρεις στο χερι.

ΥΓ Επισης καιγοντας αμολυβδη χωρις καταλυτη παραγεις αρωματικους υδρογονανθρακες (=καρκινογονες ουσιες).

M3Convertible
09-07-07, 13:33
Συμφωνώ με τον kacey.

ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πρέπει να κάνουμε καύση αμόλυβδης βενζίνης χωρίς τη χρησιμοποίηση καταλύτη.
Κάνει πολύ μεγάλο κακό στην υγεία όλων μας!!!

Σε πολλά αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας υπάρχει τρόπος να φτιαχτεί η κεφαλή του μοτέρ ώστε να μην έχει κανένα πρόβλημα στη λειτουργία του. Μπορείς να ρωτήσεις το μηχανικό σου ή κάποιο καλό ρεκτιφιέ.
Φυσικά θα πρέπει να βάλεις και καταλύτη μετά.

Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να μην συμφέρει όλη αυτή η εργασία λόγο κόστους και η αλλαγή του μοτέρ με όλα τα παρελκόμενα να είναι μονόδρομος.

Σκέψου.

psimos
09-07-07, 14:15
Ακριβως οπως αναφερθηκε!

Εαν δεν ειχε το μαγικο αυτοκολλητο (που ειχαν καποτε σε κατι nissan πισω στο τζαμι :D ) "καιω και αμολυβδη" σε καποια χιλιομετρα θα την ακουσει το μοτερακι.
Εβαλα και εγω κανα 2 φορες σε ενα starlet του 80 και δεν ειδα και ιδιατερη διαφορα σε αποδοση. Η συνεχης χρηση ομως αμολυβδης θα εκανε ζημια στη ...τσεπη μου (συμφωνα με ειδικους)

Οσον αφορα την υπαρξη καταλυτη εχει συζητηθει παλιοτερα σε καποιο thread εαν ρυπαινει περισσοτερο η χρηση η οχι καταλυτη απο οτι ρυπανει ενα συμβατικο με super βενζινη...
Σιγουρα η χρηση του μονο για καλο ειναι...

Δημήτρης
09-07-07, 14:30
Πάντως τα μοτέρ Μ40 καίνε και σούπερ και αμόλυβδη-δεδομένου ότι δεν έχεις καταλύτη, μάλιστα τα τελευταία 3 γεμίσματα χρησιμοποιώ αμόλυβδη απλή 95 οκτανίων και έχω εντυπωσιαστεί καθώς ο κινητήρας δουλεύει πιο ομαλά, είναι πιο ελαστικός. Τώρα για διαφορά στη κατανάλωση δε παρατήρησα. Αυτά.

Christos 330i ///M
09-07-07, 14:34
Rezaf . . .

Απο το 1999 εχει βγει η αποφαση οτι καταργειται η απλη super αλλα ακομα δεν την κοβουν . . .

Και ουτε θα την κοψουν φιλε . . .

Σου μιλαω εκ πειρας μιας και το ζω καθημερινα με την δουλεια μου . . .

Αρα μην αγχωνεσαι . . .

Και που σαι αν θες να αλλαξεις μοτερακι στο BAUER βαζε αμολυβδη . . .

Terry Grant
09-07-07, 14:44
Εγω παιδια καιω αμολυβδη εδω και δυο χρονια στη γρια μου, 140 χλμ την ημερα κανει και δουλευει ρολοι!

EVANGELOS
09-07-07, 15:11
Xρησιμοποιέιτε ΑΜΟΛΥΒΔΗ σε αμάξι ΧΩΡΙΣ καταλύτη :bugeye:.... και μετά τη λέμε στα πιτσιρίκια που βγάζουν τους καταλύτες ???? ... εχμμμ οκ δεν είμαι και η Greenpeace ... αλλά ΧΟΝΤΡΟ δεν είναι ??? :thumbsdow

s_goudis
09-07-07, 15:44
Παιδια έλεος και στο παρελθόν ειχα ανοίξει ενα σχετικό thread με αποτέλεσμα να "πλακωθούμε΄" εδώ μέσα!
Θέλω να δώσω καποιες πληροφορίες γιατί πιστεύω εχω ασχοληθεί πολύ με το σχετικό θέμα!Πρώτον σημερα ΔΕΝ κυκλοφορεί super βενζίνη! Αν πάτε σε κάποιο πρατήριο θα δείτε ότι η βενζίνη ονομάζεται LRP. Απλά συνιθήζεται να ονομάζεται super LRP για λόγους marketing!
Δεύτερον η LRP που κυκλοφορεί σήμερα παρασκευάζεται ως εξής εχει ως βάση την αμόλυβδη βενζίνη στην οποία προσθέτουν κάποια χημικά συστατικά που ως σκοπό έχουν την λίπανση των εδράνων βάσης των βαλβιδων εισαγωγής και εξαγωγής.
Τελος ειναι πιο φιλικο για το περιβάλλον να καίει ένα αυτοκίνητο αμόλυβδη βενζίνη χωρίς καταλύτη παρά βενζίνη με μόλυβδο χωρίς καταλύτη.

yiannis2002
09-07-07, 15:49
To αποτέλεσμα θα είναι να ξαναπλακωθούμε, μιάς και θα αρχίσουμε να επαναλαμβάνουμε όλοι τα ίδια. Ας ψάξει λίγο ο φίλος να βρεί το αντίστοιχο Thread ή ας δώσει κάποιος το link.

s_goudis
09-07-07, 15:50
Επίσης πριν κρίνουμε τον άλλο ας κρίνουμε πρώτα τον εαυτό μας. Ανάφέρομαι σε οσους έχουν αυτοκίνητο με καταλύτη! Μην τρέχετε να κρίνετε καποιον απο εδώ μέσα. Εσείς έχετε έλέγξει την απόδοση του καταλύτη σας? Έχετε προβεί σε αντικατάσταση του σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστη? Και τέλος είστε σίγουροι ότι το να καίει ένα αυτοκίνητο παλιας τεχνολογίας αμόλυβδη (χωρίς καταλύτη) ριπαίνει περισσοτερο απο το να καίνει ΜΟΛΥΒΔΩΜΕΝΗ βενζίνη? Ξέρετε τι είναι ο Μόλυβδος?

yiannis2002
09-07-07, 15:53
Ρε Στέργιο έχεις δεί τι βγάζει ο Μ10 όταν καίει αμόλυβδη? έχεις σταθεί κοντά στο αυτοκίνητο? τι διάολο, για 10 λεπτά στο λίτρο? δηλ. το δικό μου αυτοκίνητο που όταν καίει αμόλυβδη βγάζει καρκίνο και με σούπερ είναι εντάξει, μήπως έχει πρόβλημα? Εχετε μετρήσει καυσαέρια εσείς με τα μη καταλυτικά που καίτε αμόλυβδη?

s_goudis
09-07-07, 16:05
Γιάννη δεν θα έγραφα τιποτε αν πριν δεν είμουν σίγουρος για αυτά που λέω!
Σημερα βενζίνη με μόλυβδο δεν κυκλοφορεί! Κυκλοφορεί μονο αμολυβδη και LRP δεν τα βγάζω απο το μυαλό μου! Η LRP είναι αμόλυβδη με ένα λιπαντικό προσθετο! Γιατί δεν θέλετε να καταλαβετε ότι καποιοι κοροιδεύουν κάποιους και δεν ειναι για τα 10 λεπτά στο λίτρο!
Αλλα ακομη και αν λειτουργήσουμε με οικολογική συνήδηση είναι πολύ πιο οικολογικό ένα αυτοκίνητο παλιας τεχνολογίας να καίνει αμολυβδη παρά super! Πιστεψε με ο μόλυβδος ως βαραίο μεταλλό ευθύνεται πολύ περισσότερο για καρκίνο απο τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες της αμόλυβδης. Και όσο για τα καυσαέρια εγώ με αμόλυβδη έχω χαμηλότερα καυσαέρια απ ότι με super και φυσικά με βενζίνη απο το ίδιο πρατήριο!
Ρε παιδιά κάποια πράγματα δεν είναι όπως μας τα παρουσιάζουν καποιοι σχετικοι ή άσχετοι! Πριν ένα χρόνο εγώ είχα ανοίξει το σχετικό thread και πριν το ανοίξω έψαξα πολύ. Υπάρχουν σχετικά thread και σε άλλα club που λένε τα ίδια! Έχω ψάξει και σε καποιες αλλες βάσεις δεδομένων που δεν θέλω να αναφέρω δημόσια που λένε αυτά που υποστηρίζω! ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα παρακινουσα κοσμο στο να κάνει κάτι που βλάπτει όλους μας.

yiannis2002
09-07-07, 16:12
Γιάννη δεν θα έγραφα τιποτε αν πριν δεν είμουν σίγουρος για αυτά που λέω!
Σημερα βενζίνη με μόλυβδο δεν κυκλοφορεί! Κυκλοφορεί μονο αμολυβδη και LRP δεν τα βγάζω απο το μυαλό μου! Η LRP είναι αμόλυβδη με ένα λιπαντικό προσθετο! Γιατί δεν θέλετε να καταλαβετε ότι καποιοι κοροιδεύουν κάποιους και δεν ειναι για τα 10 λεπτά στο λίτρο!
Αλλα ακομη και αν λειτουργήσουμε με οικολογική συνήδηση είναι πολύ πιο οικολογικό ένα αυτοκίνητο παλιας τεχνολογίας να καίνει αμολυβδη παρά super! Πιστεψε με ο μόλυβδος ως βαραίο μεταλλό ευθύνεται πολύ περισσότερο για καρκίνο απο τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες της αμόλυβδης. Και όσο για τα καυσαέρια εγώ με αμόλυβδη έχω χαμηλότερα καυσαέρια απ ότι με super και φυσικά με βενζίνη απο το ίδιο πρατήριο!
Ρε παιδιά κάποια πράγματα δεν είναι όπως μας τα παρουσιάζουν καποιοι σχετικοι ή άσχετοι! Πριν ένα χρόνο εγώ είχα ανοίξει το σχετικό thread και πριν το ανοίξω έψαξα πολύ. Υπάρχουν σχετικά thread και σε άλλα club που λένε τα ίδια! Έχω ψάξει και σε καποιες αλλες βάσεις δεδομένων που δεν θέλω να αναφέρω δημόσια που λένε αυτά που υποστηρίζω! ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν θα παρακινουσα κοσμο στο να κάνει κάτι που βλάπτει όλους μας.


Το έχεις μετρήσει? Αν βάλεις διπλά θα δουλεύει? Η super είναι αμόλυβδη με πρόσθετο υποκατάστατο μόλυβδου. Η αμόλυβδη που βάζεις στο αυτοκίνητο σου αναπτύσει υψηλότερες θερμοκρασίες μέσα στο θάλαμο καύσης και θα το πάρεις το μοτέρ στο χέρι κάποια στιγμή και θ απορείς γιατί λιώσανε τα μέταλλα. Και έχει και διαφορετικό ειδικό βάρος που επίσης επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα σου.
Το ότι υπάρχουν αντίστοιχα threads και σε άλλα φόρα δεν λέει κάτι Στεργιο. Πήγαινε κάτσε πίσω από το αυτοκίνητο σου και μύρισε λιγο τα καυσαέρια, για να καταλάβεις την διαφορά.

s_goudis
09-07-07, 16:19
Εχω μετρήσει τα καυσαέρια και είναι χαμηλώτερα! Για τα διπλα δεν γνωρίζω και δεν μποροώ να απαντήσω! Το οτι μυρίζει η αμόλυβδη είναι λογικό αφού κάθε αρωματικός υδρογονάνθρκας που καίγεται μυρίζει! Όπως μυρίζει και η super μόνο που τα λιπαντικά υποκατάστατα καιόμενα καλύπτουν τη μυρωδιά των αρωματικών υδρογονανθρακών!
Γιάννη δεν ανοιξα αυτό το thread επέιδη υπάρχουν αντίστοιχα και σε άλλα forum αλλα επέιδη όταν μου πρότεινε κάποιος να χρησιμοποιώ αμόλυβδη (η μόνη σχέση που έχει ο συγκεκριμένος με το αυτοκίνητο είναι να το οδηγάει) με έβαλε στη πρίζα και άρχισα να ψάχνω και κατέληξα στο συγκεκριμενο συμπέρασμα! Φυσικά δεν έψαξα σε άλλα forum αλλα σε βάσεις δεσομένων που έχουν σχέση με τα καύσιμα!

yiannis2002
09-07-07, 16:30
Κοίταξε, το τι θέλει να κάνει ο καθένας με το αυτοκίνητο του δεν με αφορά. Υπάρχουν αντίστοιχες μελέτες που αποδυκνείουν ότι η χρήση αμόλυβδης σε συμβατικούς κινητήρες είναι ιδιαίτερα επιβλαβής για το περιβάλλον και επιβαρύνει την λειτουργία αυτών σε ορισμένες περιπτώσεις. Επειδή λοιπόν αν πάθω καρκίνο, θα είναι μεγάλη μ@λ#κία να τον έχω προκαλέσει εγώ στον εαυτό μου, βάζω σούπερ στα συμβατικά και αμόλυβδη στα καταλυτικά. Την καραμέλα ότι πρόκειται για κόλπο του μάρκετινγκ δεν την τρώω, γιατί η σούπερ ως αμόλυβδη με υποκατάστατο μόλυβδου υπάρχει από την δεκαετία του 80 στις ΗΠΑ. Δεν είναι καινούργια ανακάλυψη. Και έχει διαφορά στην απόδοση, και στις εκπομπές καυσαερίων. Και παράλληλα στα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ όπου το ειδικό βάρος του καυσίμου παίζει ρόλο έχεις πέρα από την μειωμένη απόδοση, αυξημένες φθορές στο σύστημα τροφοδοσίας.
Τέλος πάντων επειδή δεν έχω καμία όρεξη να τσακώνομαι για τα αυτονόητα, έτσι τα θεωρώ εγώ, κάντε ότι θέλετε, βάλτε και πετρέλαιο. Δεν τρέχει τίποτα. Ολα ίδια είναι.

s_goudis
09-07-07, 16:38
Ουτε και εγώ έχω όρεξει να τσακωθώ με καποιον απο εδώ μέσα αν και το να διαφωνει καποιος δεν σημαίνει ότι τσακώνετε! και πολύ περισσοτερο μαζί σου γιάννη που όπως φαίνεται μόνο το θέμα τον βενζινών μας φέρνει αντιμέτοπους!
Τέλος πάντων μπορεί να ασχολήθηκα με το συγκεκριμενο thread αλλά δεν έχω σκοπό να συνεχίσω τη δημόσια αντιπαράθεση!

Rezaf
09-07-07, 18:39
να πω ότι με καλύψατε?
Όχι.
πήρα κάποιες ιδέες με το τι παίζει περίπου.
Απλά ρε παιδιά.
Super LRP στην θες/niki έχει 2-3 βενζινάδικα.

Μια φορα άναψε ρεζέρβα στο κέντρο και έπρεπε να γυρίσω ως τον φοίνικα να βάλω super LRP.

Με αποτέλεσμα να φάω καμια 5 λίτρα μονο για να πάω στο βενζινάδικο.

Το θέμα είναι ότι όταν πήρα το αμάξι από την ακινησία και είπα να το φτιάξω.Επειδή ανέβαζε θερμοκρασία ο πατέρας μου το έκανε "πλανιαρισμα" κεφαλής και δώσαμε ένα σορό λεφτά.
Τον έλεγα να αλλάξουμε μοτέρ αλλα δεν με άκουγε.Τώρα όμως η super LRP έχει εξαφανιστεί σχεδόν.Και τώρα κατάλαβε το λάθος του που δεν με άφησε να αλλάξουμε μοτέρ.

Αυτό που με είπε είναι.
Μπάζε αμόλυβδη και άμα σπάσει έσπασε θα βάλουμε άλλο μετά.

Aσχετα από όλα αυτά.Έχω ακούσει από πολλούς.Ότι τα παλιά αμάξια που έκαιγαν super LPR άμα κάνουνε κάποια χιλιόμετρα και ανοίξουνε τα μέταλλα τους.Τότε δεν έχουνε πρόβλημα από την αμόλυβδη.

Εμενα το μοτέρ μου τώρα έχει κοντά 270.000 και από τότε που έβαλα αμόλυβδη έχω παρατήρηση ότι έχει ποιο ομαλά ανοίγματα στο γκάζι.Χωρίς να με κάνει κάτι τρύπες στην ροπή.


Δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη μελέτη.Περίμενα και περιμένω να ακούσω από εδώ κάτι.
Δεν άνοιξα το topic για να μαλώσουμε.Απλά να πει ο καθένας τα πιστεύω του.
Ούτε και εγώ είμαι υπέρ του καρκίνου αλλα όπως και να το κάνουμε τα πάντα είναι καρκινογόνα.

Τώρα άμα γυρίσουνε πολύ και μου πούνε e ρε Mal βάζεις αμόλυβδη χωρίς καταλύτη.Μπορώ να πω πολύ απλά και εσύ ρε φιλε τι καπνίζεις διπλα μου?

το θέμα είναι αυτή που ξέρουνε να πούνε κάνα 2 πράγματα παραπάνω να μάθουμε και αυτή που δεν ξέρουμε.

stauros772000
10-07-07, 07:54
s goudis γιατι δεν ποσταρεις το παλιο θρεντ?εκει τα λεει ολα.αν τα διαβασεις φυσικα.το συμπερασμα που εβγαλα εγω:καλυτερα αμολυβδη χωρις καταλυτη,παρα μολυβδομενη στο ιδιο οχημα και παρα lrp στο ιδιο οχημα .η τελευταια περιπτωση μαλλον ειναι και οτι χειροτερο.διαβαστε .......................

s_goudis
10-07-07, 12:08
Φίλε stauros772000 φυσικά τα έχω διαβάσει και φυσικά έχω ψάξει και σε άλλες βάσεις δεδομένων πριν δημιουργήσω το πρώτο thread. Προτιμότερο είναι ο φίλος Rezaf να ανατρέξει σε αυτό και να αποφασίσει μόνος του το τι θα κάνει με το αυτοκίνητο του! Δεν μου αρέσει να "ξήνω παλιές πληγες" και δεν μου αρέσει να ανεβάζω τους τόνους εδώ μέσα! Είμαστε μια παρέα που μας ενώνουν πολλά και δεν πρέπει να μας χωρίζει τίποτε!

dion999
10-07-07, 20:27
Δε το λεω προς Θεου με ειρωνικο υφος αλλα γιατι οσοι εχουν μη καταλυτικο αμαξι δε το αλλαζουν? (η εστω να το κρατησουν αλλα να παρουν και καποιο καταλυτικο). Φανταζομαι οτι υπαρχουν καταλυτικα για ολα τα βαλαντια!

s_goudis
10-07-07, 20:29
Αμάξια υπάρχουν πολλά 2002 όμως κανένα :)

dion999
10-07-07, 20:37
Αμάξια υπάρχουν πολλά 2002 όμως κανένα :)
Δε διαφωνω φυσικα!!! και εγω ακομα εχω μια 1800 του 71 αλλα φυσικα αυτο δε σημαινει οτι εμεινα μονο με αυτη! (και οντως το θεμα της βενζινης ειναι ενα τρομερο πλεον προβλημα)

stauros772000
11-07-07, 08:02
goudis δεν ενοουσα να το διαβασεις εσυ,αλλα οσοι δεν εχουν αποψη.ψαχνω αλλα δεν βρισκω το θρεντ.γιυτο σου ειπα να το ποσταρεις εσυ που μαλλον ξερεις που εχει χαθει,μιας και ασχοληθηκες περισοτερο.ποσταρε το .χρειαζετε.εχει σημαντικες ινφο

s_goudis
11-07-07, 10:28
Το μήλο της έριδος:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=5279&highlight=%E2%E5%ED%E6%DF%ED%E7

oldcarskickass
11-07-07, 10:42
Eξαρταται απο το μοτερ σου. Ο μολυβδος εινα λιπαντικο υλικο, και επαιζε ρολο στην λιπανση των βαλβιδων κλπ (κυριως στις εδρες των βαλβιδων υπαρχει προβλημα). Αν το μοτερ σου μπορει να καιει και αμολυβδη, τοτε δεν εχεις προβλημα. Πχ ειχα Lada του '83 και μπορουσε να καιει αμολυβδη. Μπορει το δικο σου μοτερ ομως να μην εχει τετοια δυνατητοτα και καποια στιγμη θα το παρεις στο χερι.

ΥΓ Επισης καιγοντας αμολυβδη χωρις καταλυτη παραγεις αρωματικους υδρογονανθρακες (=καρκινογονες ουσιες).


Αρωματικούς υδρογονάνθρακες έχει ΚΑΙ η αμόλυβδη (βενζόλιο ως αντικροτητικό πρόσθετο.

Το βενζόλιο είναι λιγότερο καρκινογόνο από τον μόλυβδο ΑΛΛΑ περισσότερο τοξικό.

Συμφωνώ με τον kacey.

ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πρέπει να κάνουμε καύση αμόλυβδης βενζίνης χωρίς τη χρησιμοποίηση καταλύτη.
Κάνει πολύ μεγάλο κακό στην υγεία όλων μας!!!

Σε πολλά αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας υπάρχει τρόπος να φτιαχτεί η κεφαλή του μοτέρ ώστε να μην έχει κανένα πρόβλημα στη λειτουργία του. Μπορείς να ρωτήσεις το μηχανικό σου ή κάποιο καλό ρεκτιφιέ.
Φυσικά θα πρέπει να βάλεις και καταλύτη μετά.

Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να μην συμφέρει όλη αυτή η εργασία λόγο κόστους και η αλλαγή του μοτέρ με όλα τα παρελκόμενα να είναι μονόδρομος.

Σκέψου.

Δεν είναι θέμα να φτιαχτεί η κεφαλή, απλά σε BMW πριν του 1984 κατασκευής πρέπει να αλλαχτούν οι βαλβίδες με αυτές που προβλέπει η BMW για την καύση αμόλυβδης στο μοτέρ.Δλδ ούτε καπάκι δεν βγάζεις.

Επίσης καλό είναι λόγω
1)του διαφορετικού ειδικού βάρους των δυο καυσίμων
2)τα διαφορετικά οκτάνια
να μεταβάλλουμε και το αβανς.

Παιδια έλεος και στο παρελθόν ειχα ανοίξει ενα σχετικό thread με αποτέλεσμα να "πλακωθούμε΄" εδώ μέσα!
Θέλω να δώσω καποιες πληροφορίες γιατί πιστεύω εχω ασχοληθεί πολύ με το σχετικό θέμα!Πρώτον σημερα ΔΕΝ κυκλοφορεί super βενζίνη! Αν πάτε σε κάποιο πρατήριο θα δείτε ότι η βενζίνη ονομάζεται LRP. Απλά συνιθήζεται να ονομάζεται super LRP για λόγους marketing!
Δεύτερον η LRP που κυκλοφορεί σήμερα παρασκευάζεται ως εξής εχει ως βάση την αμόλυβδη βενζίνη στην οποία προσθέτουν κάποια χημικά συστατικά που ως σκοπό έχουν την λίπανση των εδράνων βάσης των βαλβιδων εισαγωγής και εξαγωγής.
Τελος ειναι πιο φιλικο για το περιβάλλον να καίει ένα αυτοκίνητο αμόλυβδη βενζίνη χωρίς καταλύτη παρά βενζίνη με μόλυβδο χωρίς καταλύτη.

ναι και σαν συμπλήρωμα αυτού του θρεντ δείτε και εδώ την απάντηση μου :

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=119313&postcount=17

6ylinder
02-12-13, 11:11
Πλέον σε όλη την Αθήνα υπάρχουν λιγότερα από 10 βενζινάδικα που έχουν ακόμα την super LRP. Γνωρίζει κάποιος αν κάνουν δουλειά τα ενισχυτικά μολύβδου όπου μπαίνουν στην απλή αμόλυβδη βενζίνη, όπως πχ αυτό (http://intertrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1093248915&category_id=276&option=com_virtuemart&Itemid=61&lang=el) και αυτό (http://www.4x4tyres.gr/prod.php?pr=262);

MAD-13
29-12-13, 11:02
Πλέον αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το παλιό αμάξι του πατέρα μου το οποίο φυσικά δεν πολυκινουμε αλλά 2000-3000 χμ. το χρόνο τα κάνει.. Ίσως και παραπάνω. Το αμάξι είναι μια παλιά Mercedes 123 του 1974
Το αγαπημένο μας κράτος από τη μια μας βάζει να πληρώνουμε ένα σωρό χρήματα σε τέλη κυκλοφοριας και μας πιάνουν τα παράλογα τεκμηρια... Ναι είμαι το κοροιοδο που δεν θέλω να γίνω απατεώνας σαν τον Λιαπη, ούτε ανεύθυνος σαν αυτούς που βάλανε πινακίδες Αντικας αλλά τα μετακινούν κάθε μέρα ανασφαλιστο.
Την ίδια στιγμή το αγαπημένο μας κράτος για προστατέψει το λόμπι ΒαρδηνοΛατση νομοθετήσε την απαγόρευση χρήσης ακόμα και της LRP... προφανώς δεν συνέφερε οικονομικά τα διυλιστήρια να κάνουν εισαγωγές σε προϊόν μικρής ζήτησης...

Μετά απο αναζήτηση σε διάφορα φόρουμ κατέληξα να βάζω απλή αμόλυβδη με πρόσθετο... Τώρα κατα πόσο είναι 100% ΟΚ δεν ξέρω... Αλλά ούτε κι ο μηχανικός στο συνεργείο ήξερε... Τι να ξέρει άλλωστε κάποιος που έχει μάθει να φτιάχνει νέα μοντέλα και παίζει να ήταν μωρό όταν φτιάχτηκε το αμάξι..:D:D

MarinosE46
29-12-13, 13:01
Πλέον αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με το παλιό αμάξι του πατέρα μου το οποίο φυσικά δεν πολυκινουμε αλλά 2000-3000 χμ. το χρόνο τα κάνει.. Ίσως και παραπάνω. Το αμάξι είναι μια παλιά Mercedes 123 του 1974
Το αγαπημένο μας κράτος από τη μια μας βάζει να πληρώνουμε ένα σωρό χρήματα σε τέλη κυκλοφοριας και μας πιάνουν τα παράλογα τεκμηρια... Ναι είμαι το κοροιοδο που δεν θέλω να γίνω απατεώνας σαν τον Λιαπη, ούτε ανεύθυνος σαν αυτούς που βάλανε πινακίδες Αντικας αλλά τα μετακινούν κάθε μέρα ανασφαλιστο.
Την ίδια στιγμή το αγαπημένο μας κράτος για προστατέψει το λόμπι ΒαρδηνοΛατση νομοθετήσε την απαγόρευση χρήσης ακόμα και της LRP... προφανώς δεν συνέφερε οικονομικά τα διυλιστήρια να κάνουν εισαγωγές σε προϊόν μικρής ζήτησης...

Μετά απο αναζήτηση σε διάφορα φόρουμ κατέληξα να βάζω απλή αμόλυβδη με πρόσθετο... Τώρα κατα πόσο είναι 100% ΟΚ δεν ξέρω... Αλλά ούτε κι ο μηχανικός στο συνεργείο ήξερε... Τι να ξέρει άλλωστε κάποιος που έχει μάθει να φτιάχνει νέα μοντέλα και παίζει να ήταν μωρό όταν φτιάχτηκε το αμάξι..:D:D

αν το αυτοκίνητο δεν έχει μαντεμένιες έδρες και οδηγούς βαλβίδων τότε μπορείς να καις άφοβα αμόλυβδη με μοναδική σοβαρή επίπτωση τη ρύπανση του περιβάλλοντος...Ναι,μας φταίνε τα τζάκια αλλά τα τόσα μη καταλυτικά οχήματα που καίνε αμόλυβδη δε μας ενοχλούν!!!!!Καλές γιορτές!