PDA

Επιστροφή στο Forum : Διαφορικό???


InsaneDriver
13-01-05, 14:25
Σε συνομιλία μέσω p.m που είχα με τον Octane, με τον οποίο έχουμε ίδιο αυτοκίνητο (Compact e-46 1,8) διαποιστώσαμε πως και οι δύο έχουμε το ίδιο πρόβλημα... :bugeye:

Σε χαμηλές ταχύτητες με 1η ή 2α στο πάτα-άσε του γκαζιού ακούγεται ένας θόρυβος(γκουπ-γκουπ) στο πίσω μερος και δείχνει να είναι από το διαφορικό.

Τι μπορεί να είναι? Ρίχτε τα φώτα σας παρακαλώ... :help:

Octane
13-01-05, 14:42
Σε συνομιλία μέσω p.m που είχα με τον Octane, με τον οποίο έχουμε ίδιο αυτοκίνητο (Compact e-46 1,8) διαποιστώσαμε πως και οι δύο έχουμε το ίδιο πρόβλημα... :bugeye:

Σε χαμηλές ταχύτητες με 1η ή 2α στο πάτα-άσε του γκαζιού ακούγεται ένας θόρυβος(γκουπ-γκουπ) στο πίσω μερος και δείχνει να είναι από το διαφορικό.

Τι μπορεί να είναι? Ρίχτε τα φώτα σας παρακαλώ... :help:
Σωστα!!
"Ανοιξαμε + σας περιμενουμε!!" :deal:

Octane
13-01-05, 15:06
"InsaneDriver σβησε καν1 pm!!!"
(Το εχω "σουταρει" αλλα δεν το βλεπεις!!)

Sorry για το :offtopic:

kacey
13-01-05, 18:09
Αμα σταματησετε τα drift ισως να σταματησει και το διαφορικο τις χριστοπαναγιες που σας ριχνει...:D

Black5
13-01-05, 18:21
Mπορεί να ακούγεται ο σταυρός που είναι λογικό να ακούγεται σε απότομο άφημα του γκαζιού. (ελπίζω δηλαδή γιατί το ακούω κι εγώ!)

InsaneDriver
13-01-05, 19:55
Αμα σταματησετε τα drift ισως να σταματησει και το διαφορικο τις χριστοπαναγιες που σας ριχνει...:D

Aμάν ρε παλιοφούστη Kacey...Kατευθείαν μη χάσεις...

Τώρα πια και να σταματήσω είναι αργά Κωστή...

antonio
13-01-05, 20:58
Λοιπόν παιδία ή είναι η μεσαία τριβή (ο μεσαίος σύνδεσμος) και θέλει αλλαγή ή έχουν λασκάρει οι 4 βίδες που συγκρατούν το διαφορικό στην γέφυρα. Αν συμβαίνει το δεύτερο, που είναι και το πιο πιθανό, εκτός απο καλό σφήξιμο , καλή θα είναι και η χρήση ικανής ποσότητας loctite!

kacey
13-01-05, 21:42
Aμάν ρε παλιοφούστη Kacey...Kατευθείαν μη χάσεις...

Τώρα πια και να σταματήσω είναι αργά Κωστή...

Ποτε δεν ειναι αργα ψηλουλη...Αφου εχεις ακουσει πως κανει το δικο μου πανω απο τα 100 χαω....

Παιδες, εχετε ακουσει διαφορικο να ακουγεται σαν κομπρεσσορας? Ελπιζω μονο να μην κολλησει οπως την αλλη φορα (εθνικη με 140 χαω και χωρις προειδοποιηση μπλοκαρισμα των πισω τροχων απο σπασιμο διαφορικου...)

YKA
28-01-05, 12:27
EAN AKOUGETE KONTA STO SASMAN EINE O SUNDESMOS KENTRIKOU SASMAN KAI KANEI KAMIA 30 EURO AN EINE PIO PISO O THORUBOS EINE TO SINEMPLOK THS MESEAS TRIBHS..........AN DEN EINE KATI APO AUTA DILADI TA ALLAKSEIS KAI SUNE XIZEI EINE KOMENH H TRAVERSA POU PATAEI H PISO H GEFYRA

DRIFTER
28-01-05, 14:35
Aμάν ρε παλιοφούστη Kacey...Kατευθείαν μη χάσεις...

Τώρα πια και να σταματήσω είναι αργά Κωστή...


Όποτε μου λένε να κόψω τα ανάποδα....η γνωστή απάντηση είναι ''Ρε κόβει η πουτ@ν@ το γαμήσι??? :flipa:

ks50:50
31-03-06, 16:03
Μου κάνει αυτό το θόρυβο που είπαν τα παιδιά (κλακ) στο πάτα άσε από τα 20000χλμ. Τώρα έχω 29000. Το πιο συνηθισμένο είναι στην χαλαρή αλλαγή από 1η σε 2α στα 20χλμ/ώρα. Όταν το οδηγώ και κάνω τις αλλαγές σε πιο πολλές στροφές ή πολύ ψηλά δε ακούγεται τίποτα. Το πήγα σε 5 αντιπροσωπείες να το δουν γιατί θα είναι εντός εγγύησης για λίγο καιρό ακόμα και στις 4 μου είπαν ότι είναι κάτι φυσιολογικό για πισωκίνητο αυτοκίνητο και δεν πρέπει να ανησυχώ γιατί αν ήταν το διαφορικό στα κατεβάσματα ή ακόμη απλά στην κίνηση θα έκανε θόρυβο οπότε δε χρειάζεται περαιτέρω ψάξιμο . Από τις 4 στην Athens Car μου είπαν extra ότι φταίει ο συμπλέκτης ο οποίος με τον καιρό σκληραίνει και έτσι συμπλέκει και αποσυμπλέκει πιο απότομα χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα όμως. Στην Αλιμος Μότορς μόνο μου είπαν να πάω να το δουν πιο καλά αν και δεν τους φαινόταν να έχει τίποτα το αυτοκίνητο.Επίσης το σήκωσαν και το τσέκαραν και από κάτω.

Σημείωση: Πήγα το αυτοκίνητο σε ένα γνωστό μου και το σηκώσαμε στη ράμπα .Όταν γυρίζαμε με το χέρι τον κεντρικό άξονα έκανε στο σημείο του διαφορικού αυτό το κλακ.

Θέλω συμβουλή τι μπορεί να είναι. Βασικά φοβάμαι μην είναι κανένα διαφορικό και πάθει τίποτα και τρέχω...

kplc16
09-11-09, 18:06
Μου κάνει αυτό το θόρυβο που είπαν τα παιδιά (κλακ) στο πάτα άσε από τα 20000χλμ. Τώρα έχω 29000. Το πιο συνηθισμένο είναι στην χαλαρή αλλαγή από 1η σε 2α στα 20χλμ/ώρα. Όταν το οδηγώ και κάνω τις αλλαγές σε πιο πολλές στροφές ή πολύ ψηλά δε ακούγεται τίποτα. Το πήγα σε 5 αντιπροσωπείες να το δουν γιατί θα είναι εντός εγγύησης για λίγο καιρό ακόμα και στις 4 μου είπαν ότι είναι κάτι φυσιολογικό για πισωκίνητο αυτοκίνητο και δεν πρέπει να ανησυχώ γιατί αν ήταν το διαφορικό στα κατεβάσματα ή ακόμη απλά στην κίνηση θα έκανε θόρυβο οπότε δε χρειάζεται περαιτέρω ψάξιμο . Από τις 4 στην Athens Car μου είπαν extra ότι φταίει ο συμπλέκτης ο οποίος με τον καιρό σκληραίνει και έτσι συμπλέκει και αποσυμπλέκει πιο απότομα χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα όμως. Στην Αλιμος Μότορς μόνο μου είπαν να πάω να το δουν πιο καλά αν και δεν τους φαινόταν να έχει τίποτα το αυτοκίνητο.Επίσης το σήκωσαν και το τσέκαραν και από κάτω.

Σημείωση: Πήγα το αυτοκίνητο σε ένα γνωστό μου και το σηκώσαμε στη ράμπα .Όταν γυρίζαμε με το χέρι τον κεντρικό άξονα έκανε στο σημείο του διαφορικού αυτό το κλακ.

Θέλω συμβουλή τι μπορεί να είναι. Βασικά φοβάμαι μην είναι κανένα διαφορικό και πάθει τίποτα και τρέχω...

τιποτα νεοτερο συμπτωματα πολλα , αντιμετωπιση καμια

Stunt Mike
10-11-09, 00:08
Συναδελφοι θα σας δωσω τα ''φωτα'' μου!Υπαρχουν 2 τροποι να σταματησει αυτο το ενοχλητικο (κλακ)...
Α)ποτε ξανα χαλαρες αλλαγες απο 1η σε 2α στα 20χλμ/ωρα
Β)τοποθετηση δυνατοτερου ηχοσυστηματος(οσο περνανε τα χλμ καλο ειναι ν'ανεβαζουμε και τα μπασα!!)
:)

KATSARAIOS
10-11-09, 00:20
συνεμπλοκ διαφορικου και τελος

Stunt Mike
10-11-09, 00:27
συνεμπλοκ διαφορικου και τελος

A,ναι...παιζει κι αυτο:ices_ange

Nickolas_s2k
10-11-09, 01:10
ο κεντρικος αξονας ειναι υπευθυνος για αυτο το γκουπ γκουπ η κλακ στις αλλαγες σε χαμηλες ταχυτητες και δεν συντρεχει κανενας λογος ανησυχιας ειναι απολυτα φυσιολογικο..αν σηκωσετε το αμαξι και τον γυρισετε με το χερι περα δωθε θα το καταλαβετε και μονοι σας..

MeLcompact
10-11-09, 05:51
συνεμπλοκ διαφορικου και τελος


Όπως τα λέει ο Κατσαραίος είναι! Πήγα στη ΒMW στη Κατερίνη και μου είπαν ότι αυτό είναι το συνεμπλόκ διαφορικού... και μου ζητήσανε για να μου το φτιάξουνε 240 ευρώ.. μου λένε 50 - 60 κοστίζει το συνεμπλόκ και τους ρωτάω τα υπόλοιπα 180 ++ μου λένε για την εργασία!!!

**** ΕΓΓΕΦΑΛΙΚΟ ****

MILTOS M3 E46
10-11-09, 17:15
Όπως τα λέει ο Κατσαραίος είναι! Πήγα στη ΒMW στη Κατερίνη και μου είπαν ότι αυτό είναι το συνεμπλόκ διαφορικού... και μου ζητήσανε για να μου το φτιάξουνε 240 ευρώ.. μου λένε 50 - 60 κοστίζει το συνεμπλόκ και τους ρωτάω τα υπόλοιπα 180 ++ μου λένε για την εργασία!!!

**** ΕΓΓΕΦΑΛΙΚΟ ****

ΜΕ 120 ΤΟΝ ΑΛΑΞΑ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ...ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΛΙ ΑΛΑΓΜΑ...ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΓΚΑΠ ΓΚΑΠ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΜΠΛΟΚ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ..ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ 240 ΕΥΡΟ ΣΟΥ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΟΝ......ΟΠΙΣΘΙΟ ΜΕΡΟΣ.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

MeLcompact
10-11-09, 17:19
Ρε Μίλτο δεν το άλλαξα μια ερώτηση έκανα... δεν είμαι κ τόσο χαζός να τους δώσω 240$ ... :D
Αν μπορείς στείλε μου ένα PM που το άλλαξες...

stratos
10-11-09, 19:06
Απο τα 1850 km στο οδόμετρο ακούγεται ένα "τακ" όταν πατάω γκάζι με πρώτη και δευτέρα και ξανά πάλι όταν αφήνω. Ακούγεται και με τρίτη αλλά όχι πάντοτε. Ο θόρυβος πηγάζει απο πίσω κέντρο και μάλλον προς δεξιά.

Δοκίμασα να κουνησω τις εξατμήσεις αλλά δεν ακούγεται τίποτα. Ο ίδιος θόρυβος ακουγόταν στο Ε36 όταν είχα κόψει βάση διαφορικού.

Δεν είναι ενοχλητικός θόρυβος. Με χαμηλωμένη μουσική και ανοιχτά παράθυρα ακούγεται. Για όσους ξέρουν, είναι σαν τον ήχο που κάνει ένας αναπτήρας Zippo όταν τον ανοίγεις και τον κλείνεις.

Καμιά ιδέα?

Αυτοκίνητο: Ε92 335

Dimzan
10-11-09, 19:20
μηπως ξεβιδωσε η βαση? γιατι να σπασει σε τοσα λιγα χλμ ειναι λιγο απιθανο.

Μπορει καποια βιδα να μην ηταν καλα σφιγμενη και να συντονιζει με το σασι και να ξεβιδωνει. γι αυτο κι εχει παρει μποσικα.

εχεις πολυ λιγα χλμ για να σπασεις βαση διαφορικου εκτος αν επεσες σε ελατωματικο κομματι

kplc16
10-11-09, 19:36
Απο τα 1850 km στο οδόμετρο ακούγεται ένα "τακ" όταν πατάω γκάζι με πρώτη και δευτέρα και ξανά πάλι όταν αφήνω. Ακούγεται και με τρίτη αλλά όχι πάντοτε. Ο θόρυβος πηγάζει απο πίσω κέντρο και μάλλον προς δεξιά.

Δοκίμασα να κουνησω τις εξατμήσεις αλλά δεν ακούγεται τίποτα. Ο ίδιος θόρυβος ακουγόταν στο Ε36 όταν είχα κόψει βάση διαφορικού.

Δεν είναι ενοχλητικός θόρυβος. Με χαμηλωμένη μουσική και ανοιχτά παράθυρα ακούγεται. Για όσους ξέρουν, είναι σαν τον ήχο που κάνει ένας αναπτήρας Zippo όταν τον ανοίγεις και τον κλείνεις.

Καμιά ιδέα?

Αυτοκίνητο: Ε92 335

ο ηχος που περιγραφεις δε μοιαζει με κουδουνα απο γιδι αρα μαλον δε προερχεται απο κεντρικο η διαφορικο. Ετσι οπως το λες για εξατμιση ακουγεται. Σινεμπλοκ διαφορικου για να ειναι πρεπει να το λιμαρεις πολυ ασχημα το εργαλειο με τοσα λιγα χλμ

stratos
10-11-09, 19:40
Δεν ξέρω απο που προέρχεται. Όταν άλλαξα λάδια ξεβθδώθηκε και καθαρίστηκε η αριστερή πίσω δαγκάνα. Ο θόρυβος περιορίστικε αλλά δεν σταμάτησε εντελώς. Μου είπαν (όχι στην αντιπροσωπεία) οτι είναι συνηθισμένο φαινόμενο στα Ε92. Δεν είναι ενοχλητικό απλά καλό ήταν να μην ακούγεται τίποτα. Απο διαφορικό δεν νομίζω, μετά απο 6200 km θα είχε δείξει κάτι...

giannis 116
10-11-09, 23:34
Στρατο δες κι αυτο:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=19422&page=2
Το χτυπημα που λες πως ακους μου θυμησε αντιστοιχο προβλημα που ειχα εγω με τις πισω δαγκανες. Το ακους και οταν περνας πανω απο μικρα σαμαρακια και ανωμαλιες της ασφαλτου;..
Το προβλημα το δικο μου ισως να προκληθηκε απο πολλα παντιλικια με το DTC μερικως ενεργοποιημενο. Μηπως το σκιζεις τ αμαξι στα παντηλα; Ενταξει τα χιλιομετρα σου ειναι λιγα αλλα εχεις και πολυ δυναμη...

stratos
11-11-09, 11:55
Ναι φίλε μου, το είχα διαβάσει αυτό αλλά δεν νομίζω οτι είναι το ίδιο με το δικό μου. Δεν ακούγεται όταν βραχύνεται η ανάρτηση σε κάποιο σαμαράκι, παραμόνο στ πάτα-ασε του γκαζιού. Θα το έχω πάντως στον νού μου όταν ξαναπάω το αυτοκίνητο για λάδια. Άσχετο αλλά το χειρόφρενο μου θέλει ρύθμησμα γιατί πιάνει λίγο ψηλά. Θα δοκιμάσω να το σηκώσω 1-2 κλίκ να δούμε αν συνεχίζεται ο θόρυβος