PDA

Επιστροφή στο Forum : Περί αναρτήσεων


BMW Power
06-05-04, 11:47
Μόλις χθες άλλαξα μερικά μέρη της ανάρτησης στο 330, το οποίο είχε sport ανάρτηση της BMW αλλά δυστυχώς τα αμορτισέρ είχαν φθαρεί αρκετά και το αυτοκίνητο έγερνε πολύ. Έτσι και εγώ αποφάσισα να τα αντικαταστήσω με Bilstein Sprint, διατηρώντας τα BMW ελατήρια, μιας και το αυτοκίνητο ήταν ήδη χαμηλωμένο, και να διορθώσω το γύρσιμο με πιο χοντρές και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές (H&R). Όταν μετά από αρκετές ώρες εργασίας το αυτοκίνητο πάτησε στο έδαφος, προβληματίστηκα όταν είδα ότι ήταν πιο ψηλό μπροστά από πριν. Αν και όπως με διαβεβαίωσαν οι "ειδικοί" όταν πατήσουν όλα κάνοντας μερικά χιλιόμετρα θα κατέβει, ερευνώντας τα παλιά αμορτισέρ είδα ότι τα μπροστινά είναι διπλής ενέργειας και πραγματικά "έμεινα" :eek: . Προφανώς θα χρειαστώ και ελατήρια για να διορθωθεί το ύψος του αυτοκινήτου αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι τώρα είναι σαν να πήρα από το συνεργείο ένα καινούριο αυτοκίνητο!!!!!! :D

Strax
06-05-04, 12:11
BMW Power, πόσα χιλιόμετρα είχες κάνει με τις εργοστασιακές σπορ αναρτήσεις? Είδες μεγάλη διαφορα στην σκληρότητα των αμορτισέρ? Από ότι κατάλαβα πάντως έμεινες πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αν εξαιρέσεις το προβληματάκι με το ύψος :o !

MPOWER
06-05-04, 12:28
Φίλε BMW Power, αν το αυτοκίνητο δεν είναι αρκετά αντιαισθητικό με το ύψος που πήρε μπροστά, θα σου πρότεινα να δείς πρώτα τη συμπεριφορά του στον δρόμο και μετά να αρχίσεις να σκέφτεσαι να αλλάξεις και ελατήρια!

BMW Power
06-05-04, 13:18
BMW Power, πόσα χιλιόμετρα είχες κάνει με τις εργοστασιακές σπορ αναρτήσεις? Είδες μεγάλη διαφορα στην σκληρότητα των αμορτισέρ? Από ότι κατάλαβα πάντως έμεινες πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αν εξαιρέσεις το προβληματάκι με το ύψος :o !


Είχα κάνει 74.000 χλμ. και τα αμορτισέρ ήταν αρκετά κουρασμένα με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να τραντάζεται περνώντας πάνω από τις γνωστές ανωμαλίες του Ελληνικού οδοστρώματος. Οπότε ουσιαστικά βελτιώθηκε κατά πολύ η απόδοση σε αυτόν τον τομέα χωρίς να είναι πιο σκληρό το αυτοκίνητο. Θα το χαρακτήριζα πιο δεμένο από πριν αλλά αυτό έχει σίγουρα να κάνει και με τις αντιστρεπτικές. Εν κατακλείδι, χωρίς να έχω δει και τις υπόλοιπες ρυθμίσεις των αντιστρεπτικών (2 εμπρός και 3 πίσω) το 330 έγινε επιτέλους fun to drive. :D

BMW Power
06-05-04, 13:19
Φίλε BMW Power, αν το αυτοκίνητο δεν είναι αρκετά αντιαισθητικό με το ύψος που πήρε μπροστά, θα σου πρότεινα να δείς πρώτα τη συμπεριφορά του στον δρόμο και μετά να αρχίσεις να σκέφτεσαι να αλλάξεις και ελατήρια!


Κατ΄ αρχάς BMW και αντιαισθητικό δεν πάνε μαζί φίλε MPOWER, αλλά σε γενικές γραμμές είμαι κατά του χαμηλώματος πλέων, λόγω της κακής κατάστασης των δρόμων και των ανόητων δήμων που βάζουν σαμαράκια παντού. Εσύ ειδικά πρέπει να θυμάσαι ότι το Ε30 δεν μπορούσε να τα περάσει. :mad:

MPOWER
06-05-04, 13:25
Αυτό ακριβώς εννοούσα...το χαμήλωμα -έχοντας ίδη sport εργοστασιακή ανάρτηση (ελατήρια μόνο πλέον)- θα πρέπει να είναι η τελευταία σου επιλογή!

Strax
06-05-04, 13:36
:mad: Η κατάσταση με τους ελληνικούς δρόμους έχει γίνει αφόρητη για τα αυτοκίνητά μας και για τα νεύρα όλων των οδηγών που βλέπουν το αυτοκίνητό τους σαν κάτι παραπάνω από μέσο μεταφοράς! Κάτι πρέπει να γίνει με τους χιλιομπαλωμένους δρόμους και επιτέλους οι διάφοροι οργανισμοί που σκάβουν ή θα πρέπει να συντονιστούν ή να υποχρεώνονται να ξαναστρώνουν όλο το δρόμο και όχι μόνο το χαντάκι που άνοιξαν!!! :mad:

Ήμουν λίγο εκτός θέματος αλλά έπρεπε να ξεσπάσω (πάλι). BMW Power περιμένουμε εντυπώσεις από το καινούριο σου setup μόλις μπορέσεις και το αξιολογήσεις καλύτερα αλλά και τυχόν διαφορές άμα κάποια στιγμή παίξεις με τις υπόλοιπες σκάλες ρύθμισης των αντιστρεπτικών!

BMW Power
06-05-04, 14:27
Εννοείται ότι πρέπει να δοκιμαστούν όλες οι ρυθμίσεις των αντιστρεπτικών για να βγάλουμε ένα συμπέρασμα και να καταλήξουμε κάπου. Προς το παρών είναι στην πρώτη σκάλα μπροστά από τις 2 και στην δεύτερη πίσω από τις 3 διαθέσιμες. ;)

paradisos9_mr2
07-05-04, 10:14
Παντως 2 ιδια αμαξια μονο με διαφορα στις αντιστρεπτικες ημουν περιπου στο 1 εκ ποιο ψηλος (εγω φοραγα ποιο σκληρες)!!!!
Δοκιμασε να αλλαξεις αντιστρεπτικες να βαλεις παλι τις μαμα και μετα βλεπουμε!!!
Παντως πρεπει να εχεις δει τρομερη διαφορα με τις αντιστρεπτικες,αλλα θελουν πολλες ρυθμισεις μεχρι να φτασεις στο επιθυμητο αποτελεσμα!!!!!

BMW Power
10-05-04, 12:57
Όχι φίλε Αλέξη δεν γίναμε όλοι οδηγάρες και σίγουρα δεν βάζω τον εαυτό μου σε αυτή την κατηγορία, αλλά είναι πολύ εκνευριστικό για εμένα να γέρνει το αυτοκίνητο σε βαθμό που να σε ξενερώνει και να μην μπορείς να το χαρείς. Εσύ ειδικά ξέρεις πολύ καλά τη εννοώ! ;)
Απαιτώ όμως από το αυτοκίνητό μου να μπορώ να κάνω μια διαδρομή με στροφές χωρίς να ζαλίζομαι από το γύρσημο. Εάν αυτή η αλλαγή μου μειώσει και το χρόνο από σημείο σε σημείο κερδισμένος είμαι. Αλλά δεν είναι αυτή η επιδίωξή μου.

MPOWER
11-05-04, 11:17
Τα συγχαρητήριά μου ΤΣΟΛΙΑ :)