PDA

Επιστροφή στο Forum : classic cars videos


Anthimos E30
21-07-07, 23:44
ενα ωραιο video drift σε εποχη 1979 οπου δεν υπαρχει το drift box για να μετρα ποντους αλλα το στυλ του οδηγου και το χαρησμα του αυτοκινητου που παρεχει στον οδηγο.απολαυστε θεαμα http://www.youtube.com/watch?v=ANB0_SLSan0

jkarpas
21-07-07, 23:53
τι να μας πουν και οι ιάπωνες μετα απο αυτό το βίντεο... απλά θεοί οι άνθρωποι και στο χιόνι που ναι μεν ξεκολάει πιο εύκολα το αμαξι αλλα δεν συγχωρεί...
ανατρίχιασα..

GMarts
18-08-07, 21:46
Μπγιορν Βαλντεργκραντ και Χανου Μικολα με escort MKII???:bowdown:
RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!
Ευχαριστουμε για το καλο ποστ τον Ανθιμο και για τα παιδικα μας ονειρα τους δυο προαναφερθεντες κυριους...........

Anthimos E30
19-08-07, 00:20
να και μια γευση απο ΒΜW club στην Κολομβια με πολλα σπανια 2002
http://www.youtube.com/watch?v=jESZP5Ryguk:love:

yiannis2002
25-11-07, 13:15
http://www.youtube.com/watch?v=6K7oTbhCrOY

Ο παλαιός αγωνιζόμενος κ. Σπύρος Τσινιβίδης ντουμπλάρει τον Κούρκουλο σε αυτή την ταινία, με την μπεεμβέ του. Ένας κύριος με όλη την σημασία της λέξης και απίστευτος οδηγός. Το αυτοκίνητο εβγαζε 170 άλογα, από δίλιτρο μοτέρ, και είχε τα στάνταρ πράγματα δηλ. 45αρια, 75% μπλοκε κτλ. Παρατηρείστε πως αφήνει γκάζι για να μην απομακρυνθει πολυ από την Αμαζόνα του έτερου αγωνιζόμενου κ. Ψύλα. Το μπεεμβέ δυστυχώς χάθηκε, το βόλβο - περιπολικό, υπάρχει ακόμα και σαπίζει σε κάποιο χωράφι.
Οι ίδιοι οδηγοί αλληλοκαταδιώκονται και στην ταινία Πανικος, με τον Νίκο Γαλανο. Το βόλβο είναι το ίδιο, η μπεεμβέ όμως είναι μια από τις 2002 του Ραγκούζα. Το καλύτερο σημείο είναι οι σβούρες, στην Πλατεία Συντάγματος.

race535
25-11-07, 14:38
Ειναι πολυ (αποτυχημενη) η γενια μας μπορω να πω και αυτο με στενοχωρει ιδιαιτερα.
Οι τοτε οδηγοι χωρις ασφαλη αυτοκινητα,χωρις κρανος,στολες,ενδοσυνεννοησεις και λοιπα κουραφεξαλα και οι περισσοτεροι σημερα κανουν θεους τα γιαπακια που ειναι τυλιγμενα μες στο καλωδιο σπανε ενα αυτοκινητο που εχει στοιχισει 200.000€ για ατελειωτες ωρες και μετα καβαλανε το μη σπασμενο που εχει διπλασια τιμη και μετα το βιντεο σου λενε...
Κοιτα βλαμμενε πως το κανω χαχα
ισως και εσυ να μπορεσεις να το κανεις........
Μαλλον μοδα εχουν γινει οι ηλιθιοι!!!

kenz
25-11-07, 14:45
Φανταστηται αυτα τα χερια με τα ιαπωνικα drift cars!!!!!
Μπραβο πολυ καλο.

yiannis2002
25-11-07, 14:53
Ειναι πολυ (αποτυχημενη) η γενια μας μπορω να πω και αυτο με στενοχωρει ιδιαιτερα.
Οι τοτε οδηγοι ...
Μαλλον μοδα εχουν γινει οι ηλιθιοι!!!

Οι τότε οδηγοί είχαν άλλη κουλτούρα με άξονα το γεγονός ότι κάνανε ότι κάνανε για πάρτη τους. Οχι για την λεζάντα, όχι για τον κάγκουρα, ή για το συνεργείο. Το αυτοκίνητο αυτό έτσι έτρεχε αγώνες, Τατόι, Ελληνοτουρκικό, Ριτσώνα, Σούλι. Ετσι όπως το βλέπεις. Και όλοι ήτανε φίλοι, και όσοι ζούνε παραμένουν έτσι, με τις πλάκες τα ανέκδοτα και τις πάντες τους. Είμαστε άτυχοι ίσως σε πολλά πράγματα.
Και ναι οι ηλίθιοι έχουνε γίνει μόδα, και έχουνε και δύναμη.
Οταν αναγκάστηκαν στη Ριτσώνα να φέρουνε γιαπωνέζους ντρίφτερς για να φέρουν συμμετοχές και κόσμο, τότε καταλαβαίνεις πως έχουμε πάρει την κάτω βόλτα.

Dim77
25-11-07, 15:04
Οι τότε οδηγοί είχαν άλλη κουλτούρα με άξονα το γεγονός ότι κάνανε ότι κάνανε για πάρτη τους. Οχι για την λεζάντα, όχι για τον κάγκουρα, ή για το συνεργείο. Το αυτοκίνητο αυτό έτσι έτρεχε αγώνες, Τατόι, Ελληνοτουρκικό, Ριτσώνα, Σούλι. Ετσι όπως το βλέπεις. Και όλοι ήτανε φίλοι, και όσοι ζούνε παραμένουν έτσι, με τις πλάκες τα ανέκδοτα και τις πάντες τους. Είμαστε άτυχοι ίσως σε πολλά πράγματα.
Και ναι οι ηλίθιοι έχουνε γίνει μόδα, και έχουνε και δύναμη.
Οταν αναγκάστηκαν στη Ριτσώνα να φέρουνε γιαπωνέζους ντρίφτερς για να φέρουν συμμετοχές και κόσμο, τότε καταλαβαίνεις πως έχουμε πάρει την κάτω βόλτα.

Ain't it the truth :(
Δυστυχώς είναι χρόνια τώρα αυτή η κατάσταση...και απλά έχουν ξενερώσει όλοι όσοι έβλεπαν με αγνό μάτι τους αγώνες.

yiannis2002
25-11-07, 15:10
Συμφωνώ, έχουμε ξεκινήσει την κάτω βόλτα χρόνια τώρα, και προχωράμε. Από την στιγμή που ξενερώσανε οι περισσότεροι από αυτούς που κάνανε την πλάκα τους, ήτανε αναμενόμενο.

race535
25-11-07, 15:57
Οι τότε οδηγοί είχαν άλλη κουλτούρα με άξονα το γεγονός ότι κάνανε ότι κάνανε για πάρτη τους. Οχι για την λεζάντα, όχι για τον κάγκουρα, ή για το συνεργείο. Το αυτοκίνητο αυτό έτσι έτρεχε αγώνες, Τατόι, Ελληνοτουρκικό, Ριτσώνα, Σούλι. Ετσι όπως το βλέπεις. Και όλοι ήτανε φίλοι, και όσοι ζούνε παραμένουν έτσι, με τις πλάκες τα ανέκδοτα και τις πάντες τους. Είμαστε άτυχοι ίσως σε πολλά πράγματα.
Και ναι οι ηλίθιοι έχουνε γίνει μόδα, και έχουνε και δύναμη.
Οταν αναγκάστηκαν στη Ριτσώνα να φέρουνε γιαπωνέζους ντρίφτερς για να φέρουν συμμετοχές και κόσμο, τότε καταλαβαίνεις πως έχουμε πάρει την κάτω βόλτα.

:+1::+1::+1::+1:

race535
25-11-07, 16:52
Και ενα βιντεο απο εμενα,απο τοτε που υπηρχε τεχνη!!!

Απο τα καλυτερα που εχω δει ποτε μου

http://img532.imageshack.us/my.php?image=climbdanceavecarivataneiw1.flv

yiannis2002
25-11-07, 18:00
Aνάβαση pikes peak Θεικό!!

yiannis2002
30-11-07, 23:09
Tρομερό μοτέρ κελαηδάει, αλλά πολύ φυλαγμένα πάει...


http://www.youtube.com/watch?v=WLaLC7OgoiE

Το αυτοκίνητο που κέρδισε το Ράλλυ Πορτογαλίας το 1972

http://www.youtube.com/watch?v=746bKZcrQFY&feature=related

Χώμα και πάλι χωμα...
http://www.youtube.com/watch?v=JKTqoOvW_Gg

yiannis2002
30-11-07, 23:25
http://www.youtube.com/watch?v=GUnQkMJ6tEo

Kαι σε λάθος εποχή και σε λάθος τόπο...
δείτε την 037 τι κάνει ο τύπος και τα 2 μπεεμβεδάκια πως στρίβουνε...
αντε να κάνεις σιρκουί πόλεως στην Ελλάδα...

yiannis2002
01-12-07, 00:54
Aνάβαση Γλιστρώνας 1989
http://www.youtube.com/watch?v=nj_VOLmnHpg

yiannis2002
31-01-08, 13:49
Yπερειδική στο ΟΑΚΑ το 2005


http://www.youtube.com/watch?v=oiuacohQPXQ

E12 520
17-02-08, 15:16
Ισως το πιο γρηγορο και το πιο θανατηφορο στην ιστορια του WRC!

http://www.youtube.com/watch?v=LF42LszR27Q

:bowdown::bowdown::bowdown::bowdown:

mac2002
17-02-08, 18:54
Tαιριάζει στον σημερινό καιρό

http://www.youtube.com/watch?v=UTqLq2-d9Qo

yiannis2002
10-03-08, 11:59
http://www.youtube.com/watch?v=a7Knk3bAssI

BMW2002tii
05-06-09, 17:26
παιχνιδακια με τη γιαγια μου ...

http://www.youtube.com/watch?v=qP7iAB06fJk

Airness
29-06-09, 17:40
http://www.youtube.com/watch?v=iMP434LT5pQ&feature=player_embedded

Christos2002
29-06-09, 20:33
.....Θανατηφόρα στροφή...στην κυριολεξία!Φαίνεται απλή μα σε κάθε πέρασμα κόβεται η ανάσα και το αίμα παγώνει καθώς παρακολουθείς τις απεγνωσμένες προσπάθειες των οδηγών να διατηρήσουν εαυτόν και όχημα εντός πίστας...Αληθινή δοκιμασία για τα 2002 και όχι μόνο...Η μουσική υπόκρουση είναι χαρακτηριστική..Δείτε το αξίζει...


http://www.youtube.com/watch?v=I0lrrU0stzk

yiannis2002
12-09-09, 17:19
http://www.youtube.com/watch?v=WwBAMvBBZLU

BMW2002tii
12-09-09, 19:13
πολυ καλο το βιντεακι! θυμιζει παλιοτερες εποχες....

yiannis2002
12-09-09, 19:24
ευχαριστώ,
θ ακολουθήσουν και άλλα...

nik200
17-09-09, 11:16
Οι τότε οδηγοί είχαν άλλη κουλτούρα με άξονα το γεγονός ότι κάνανε ότι κάνανε για πάρτη τους. Οχι για την λεζάντα, όχι για τον κάγκουρα, ή για το συνεργείο. Το αυτοκίνητο αυτό έτσι έτρεχε αγώνες, Τατόι, Ελληνοτουρκικό, Ριτσώνα, Σούλι. Ετσι όπως το βλέπεις. Και όλοι ήτανε φίλοι, και όσοι ζούνε παραμένουν έτσι, με τις πλάκες τα ανέκδοτα και τις πάντες τους. Είμαστε άτυχοι ίσως σε πολλά πράγματα.
Και ναι οι ηλίθιοι έχουνε γίνει μόδα, και έχουνε και δύναμη.
Οταν αναγκάστηκαν στη Ριτσώνα να φέρουνε γιαπωνέζους ντρίφτερς για να φέρουν συμμετοχές και κόσμο, τότε καταλαβαίνεις πως έχουμε πάρει την κάτω βόλτα.

θα συμφωνησω οτι μοδα ειναι οι ηλιθιοι και φραγκατοι με τα υπεραυτοκινητα τους...απο την αλλη γιατι εμεις θα πρεπει να πεσουμε στη λουμπα του οτι για να τρεξουμε καπου πρεπει να δωσουμε ενα σκασμο χρηματα..εγω προσωπικα εκανα τις επιλογες μου και αγορασα ενα kadettaki φτιαγμενο και οπου εχει drift το παω...και πραγματι στο χωρο του drift φιλικα ειναι τα πραγματα τουλαχιστον προς το παρον..και πραγματι με λιγα λεφτα..και μαθαινεις πραγματικα να οδηγας πολυ καλα..

http://www.youtube.com/watch?v=1eF1o2Kojak

///m power
18-09-09, 12:05
http://www.youtube.com/watch?v=6K7oTbhCrOY

Ο παλαιός αγωνιζόμενος κ. Σπύρος Τσινιβίδης ντουμπλάρει τον Κούρκουλο σε αυτή την ταινία, με την μπεεμβέ του. Ένας κύριος με όλη την σημασία της λέξης και απίστευτος οδηγός. Το αυτοκίνητο εβγαζε 170 άλογα, από δίλιτρο μοτέρ, και είχε τα στάνταρ πράγματα δηλ. 45αρια, 75% μπλοκε κτλ. Παρατηρείστε πως αφήνει γκάζι για να μην απομακρυνθει πολυ από την Αμαζόνα του έτερου αγωνιζόμενου κ. Ψύλα. Το μπεεμβέ δυστυχώς χάθηκε, το βόλβο - περιπολικό, υπάρχει ακόμα και σαπίζει σε κάποιο χωράφι.
Οι ίδιοι οδηγοί αλληλοκαταδιώκονται και στην ταινία Πανικος, με τον Νίκο Γαλανο. Το βόλβο είναι το ίδιο, η μπεεμβέ όμως είναι μια από τις 2002 του Ραγκούζα. Το καλύτερο σημείο είναι οι σβούρες, στην Πλατεία Συντάγματος.

αυτες τις ταινιες εψαχνα ευχαριστω πολυ!

///m power
18-09-09, 12:21
θα συμφωνησω οτι μοδα ειναι οι ηλιθιοι και φραγκατοι με τα υπεραυτοκινητα τους...απο την αλλη γιατι εμεις θα πρεπει να πεσουμε στη λουμπα του οτι για να τρεξουμε καπου πρεπει να δωσουμε ενα σκασμο χρηματα..εγω προσωπικα εκανα τις επιλογες μου και αγορασα ενα kadettaki φτιαγμενο και οπου εχει drift το παω...και πραγματι στο χωρο του drift φιλικα ειναι τα πραγματα τουλαχιστον προς το παρον..και πραγματι με λιγα λεφτα..και μαθαινεις πραγματικα να οδηγας πολυ καλα..

http://www.youtube.com/watch?v=1eF1o2Kojak

θα συμφωνησω με τν φιλο!περσυ ετυχε να πετυχω ενα βλακα πραγματικα με μια ferrari ο οποιος βγηκε απο τφαναρι τ ΚΑΤ στην ανοδο της κηφησιας με παντες κανει μια...δευτερη δεν προλαβε καβαλησε πεζοδρομιο και αμα τ πεις ρε φιλε τ σπασες?η κριμα τοση ζημια και τοσα λεφτα θα σ πει ο μπαμπασ μ θα μ παρεει αλλο!!και γω με ενα corolla te71(ke70 dx liftback) ημουν μια χαρα ηταν μεχρι οπ μ καρφωσαν κ θα παει για σιδερα και ερχεται γερμανος!θα θελα πραγματικα να ζουσα τα χρονια που τ βουνα ετρεμαν οταν περναγαν τα 2-2 τα veloce τα escort και ολα τ παλια θυρια και οχι τωρα που βλεπεις evo και saxoralla δεν τ υποτιμαω(και ο κολλητος μ με 106 τρεχει)αλλα δεν ειναι για αναβασεις αυτα
πιο πολυ για πιστα!

yiannis2002
18-09-09, 16:40
θα συμφωνησω οτι μοδα ειναι οι ηλιθιοι και φραγκατοι με τα υπεραυτοκινητα τους...απο την αλλη γιατι εμεις θα πρεπει να πεσουμε στη λουμπα του οτι για να τρεξουμε καπου πρεπει να δωσουμε ενα σκασμο χρηματα..εγω προσωπικα εκανα τις επιλογες μου και αγορασα ενα kadettaki φτιαγμενο και οπου εχει drift το παω...και πραγματι στο χωρο του drift φιλικα ειναι τα πραγματα τουλαχιστον προς το παρον..και πραγματι με λιγα λεφτα..και μαθαινεις πραγματικα να οδηγας πολυ καλα..

http://www.youtube.com/watch?v=1eF1o2Kojak


το κακό με το ντρίφτ και με τις κατα καιρούς "μόδες" του χώρου, είναι ότι αρκετοί ζητώντας το διαφορετικό χαλάνε αυτοκίνητα που δεν κάνουν γι αυτή την δουλειά.

///m power
18-09-09, 17:27
δεν νομιζω οτι υπαρχει πισωκινητο που να μην κανει για drift ολα κανουν με τ σωστο στησιμο!τωρα δεν μιλαω για ενα 2-2 που για να driftαρει θελει τρελο ψαξιμο σε αναρτηση και για engine swap θα τ κατακρεουργησεις...

nik200
19-09-09, 09:30
το κακό με το ντρίφτ και με τις κατα καιρούς "μόδες" του χώρου, είναι ότι αρκετοί ζητώντας το διαφορετικό χαλάνε αυτοκίνητα που δεν κάνουν γι αυτή την δουλειά.

θα συμφωνησω οτι ναι πολλοι εχουν "σφαξει" αμαξια προκειμενου να εχουν αλογα...και πραγματι τετοιες υπερβολες δεν θα επελεγα ουτε εγω..ουτε μοτερ απο αλλο αμαξι θα εβαζα στο δικο μου...για πολλους και διαφορους λογους..και πραγματι ολα τα αμαξια μπορουν να ντριφταρουν στα καταλληλα χερια και με καταλληλο στησιμο..απλα καποια λογω ζυγισματος το κανουν πιο ευκολα...πχ.. το καντετ μου εχει κεντρο βαρους στην μεση των πισω καθισματων!!!!!και αυτο το καταλαβαινεις διοτι εκει μπαινει ο μαμα γρυλλος και το αμαξι σηκωνεται και εμπρος και πισω!!!!!!!δηλαδη παταει μονο απο τους τροχους της αλλης πλευρας!γιαυτο το αμαξι ειναι παιχνιδιαρικο..

yiannis2002
19-09-09, 19:59
γενικότερα , μάλλον δεν είμαι το καταλληλότερο άτομο για να συζητήσω αντικειμενικά το συγκεκριμένο θέμα, μιας και είναι αντίθετος από ολες τις πλευρές, με το να χρησιμοποιέι κάποιος "ιστορικό" αυτοκίνητο για ντρίφτ.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν όντως αυτοκίνητα που κάνουν για αυτή τη χρήση.

nik200
21-09-09, 10:01
φιλε γιαννη υπαρχει αλλος τροπος να τρεξεις σε αγωνα με λιγα χρηματα απο το να φτιαξεις ενα παλιο αμαξι???πιστεψε με δεν θα θελες να κοπανησεις το 335 σου...πχ..και συν τις αλλοις πολλα απο τα αμαξια του drift ειναι κοπανημενα ασχημα και οποτε ποτε δεν θα βγαιναν τελεια σαν ιστορικα..φυσικα ειμαι κατα να βαλεις ενα τεραστιο μοτερ οπου να χρειαζεται να κοψεις το μισο καθρεψτη...και για συναισθηματικους λογους...αλλα και για ασφαλεια...

τα παιδια που εχουν ολα τα starlet , kadett κτλ φτηνα αμαξακια για drift ειναι παιδια που ισα ισα τα βγαζουν περα για να κανουν και το κεφι τους...μην βλεπεις καποιους αλλους που εχουν χωσει περιουσιες...αυτοι εχουν και αλλα 3 αμαξια στο γκαραζ τους...

yiannis2002
21-09-09, 15:04
το ντρίφτ δεν θεωρείται αγώνας, κατ' εμέ.
Αν θες να κάνεις αγώνες με μικρό κόστος, υπάρχουν λύσεις. Πέρα από την κατηγορία των ιστορικών, όπου αν έχεις κάποιο σωστό αυτοκίνητο, μπορείς να τρέξεις σχετικά φτηνά, υπάρχουν τα σπρίντ , και ακόμα πιο φθηνά τα trials είτε χωμάτινα είτε ασφάλτινα.
Ο καθένας κάνει το κέφι του όπως μπορεί, και κυρίως όπως του αρέσει.

nik200
21-09-09, 15:35
τι εννοεις δεν θεωρειται αγωνας???μηπως εσυ δεν εχεις ασχοληθει για να μαθεις τι ειναι το drift και πως γινεται???νομιζεις οτι ειναι ευκολο???την τελευταια φορα που ειδα d1 gp japan οι ανθρωποι τραβαγαν χειροφρενο με 180χιλ....σε πισωκινητο παντα...και εμεις εδω στην ελλαδα αντε να φτανουμε οι καλυτεροι τα 120χιλ...

προς θεου δεν προσπαθω να σου την "πω" αλλα αν θες και παραδειγμα..ο τακης σκαλτσας 25 χρονια στις αναβασεις και πολυ θεαματικος σαν οδηγος εκανε γυρω στα 2 χρονια για να πρωταγωνιστησει στο drift...

yiannis2002
21-09-09, 15:46
με τι μέτρα ασφαλείας κάνετε αγώνα ντρίφτ? πόσοι "φοράνε" 'εστω Π με διαγώνιο στα αυτοκίνητα τους? 3 στους 10? με ποιά βάση γίνεται αγώνας? με τον καλύτερο χρόνο?
τι άδεια έχουν οι αγώνες αυτοί? μήπως κανονισμό δεξιοτεχνίας? και πόση ωριαία επιτρέπει αυτός?

σου είπα και πιό πάνω ότι ο καθένας κάνει αυτό που του αρέσει, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και αγώνας.

προς Θεού, δεν θέλω να σου την πώ, αλλά εμπλέκομαι από το 1989 σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου, με διάφορους τρόπους, και έχω διαμορφώσει άποψη από μόνος μου.
end of story από την πλευρά μου.

nik200
22-09-09, 09:19
φιλε γιαννη κουβεντα κανουμε, και η αποψη του καθενα ειναι σεβαστη..τουλαχιστον..διαλογο θελω οχι μονολογο...

πραγματι πολλα αυτοκινητα δεν εχουν τα καταλληλα μεσα ασφαλειας..αλλα πχ. στο hdc του power πλεον σου επιβαλουν roll cage...περαν αυτου τα χιλιομετρα εδω ειναι λιγα..και οι οδηγοι κατα την πλειονοτητα ξερουν να σωζουν τα ατυχηματα..εξαλλου οι πιστες εδω περα απο τις σερρες ειναι αστειες....οσο για βαθμολογια..υπαρχουν τα drift box που μετρανε ταχυτητα και γωνια....αυτα τα δυο σε συνδυασμο με το ποσο κοντα στα clipping points περνας καθοριζουν τον καλυτερο..

///m power
22-09-09, 10:16
στο hdc θελει roll cage και θελει να περναει και μεσα απο το ταμπλω!στ drift wars δεν χρειαζεται roll cage στην street legal και στο d1-gr δεν ειναιυποχρεωτικο παρα μονο κραος και πυροσβεστηρας!εκτος απο τισ σερρες και τα μεγαρα ολες οι αλλες ειναι καρτοπιστες!παντως οσο θεαματικο ειναι να βλεπεις εναν αγωνα με ιστορικα σε βουνο αλλο τοσο και πολυ περισσοτρο θεαματικο ειναι να βλεπεις 2 αυτοκινητα σε αποσταση αναπνοης μεσα σε καπνουσ να πηγαινουν με τ πλαι!

nik200
27-09-09, 17:23
με τι μέτρα ασφαλείας κάνετε αγώνα ντρίφτ? πόσοι "φοράνε" 'εστω Π με διαγώνιο στα αυτοκίνητα τους? 3 στους 10? με ποιά βάση γίνεται αγώνας? με τον καλύτερο χρόνο?
τι άδεια έχουν οι αγώνες αυτοί? μήπως κανονισμό δεξιοτεχνίας? και πόση ωριαία επιτρέπει αυτός?

σου είπα και πιό πάνω ότι ο καθένας κάνει αυτό που του αρέσει, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και αγώνας.

προς Θεού, δεν θέλω να σου την πώ, αλλά εμπλέκομαι από το 1989 σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου, με διάφορους τρόπους, και έχω διαμορφώσει άποψη από μόνος μου.
end of story από την πλευρά μου.

φιλε γιαννη σεβομαι την εμπλοκη σου στους αγωνες και προφανως τις ωρες και το χρημα που εχεις δαπανησει γιαυτους...απλα αυτο που θελω να τονισω ειναι οτι το drift πλεον δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ηταν οταν ξεκινησε στην ελλαδα..εχει πεσει χρημα απο πολλους και πραγματι το επιπεδο ειναι πολυ καλο απο αποψη οδηγων...γιατι στο drift δεν μετραει τοσο το αμαξι (οταν το budget δεν εχει φτασει τις 50χιλ ευρω) αλλα ο οδηγος...πραγμα που απεδειξε και αποδεικνυει ο φιλος μου γιωργος παπαγεωργιου με ενα 318is 36αρι 160αλογα μεσα στο καρτοδρομο...οταν τα βαζει με 300+ αλογα....οσο για τον αν ειναι μοδα το drift...θα το δουμε σε λιγα χρονια αν θα χει ξεφουσκωσει..

sm6
11-10-09, 23:20
ας απολαυσουμε Hans Stuck και BMW 2002...
Nurburgring 1971...

http://www.youtube.com/watch?v=Yl0-tU3gELw&feature=player_embedded

bmw2002ted1968
16-10-09, 19:44
http://www.youtube.com/watch?v=y8mPdh4w2HM

Christos2002
02-11-09, 20:39
Δυο όμορφα βίντεο εποχής...Στο πρώτο,τα 2002 σε κάθε πιθανή και απίθανη εκδοχή τους με τις κατάλληλες "περιποιήσεις" απο τους μεγάλους tuners της εποχής έρχονται αντιμέτωπα σε μια μάχη μέχρις εσχάτων με τα πιστάδικα θηρία της ford δια χειρός Zakspeed(Γνωστού βελτιωτή με αδυναμία στο..."πείραγμα" των αμερικανογερμανών αντιπάλων της bmw)

Ακούστε τον μυθικό-άγριο ήχο εκείνων των αγωνιστικών και αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη να καλπάσει όπως αυτά...Οι αναθυμιάσεις της "αγωνιστικής" super να τρυπάνε τα ρουθούνια,το μούγκρισμα των μηχανών να διαπερνά τα αυτιά,το σώμα να "κολυμπά" στον ιδρώτα,τα χέρια να παλεύουν με το τιμόνι για να επιβάλλουν στο ατίθασο άτι την επιθυμητή πορεία...Η αισθηση του να οδηγείς ένα αγωνιστικό θηρίο των 70's,250-300+ ίππων και βάρους 800-900 κιλών...

Ξεχάστε την εξελιγμένη ηλεκτρονική και τις πάσης φύσεως ανέσεις...Ξεχάστε την τεχνολογία αιχμής των σύγχρονων αγωνιστικών...Νούς,μπράτσα και καρδιά τα μόνα "βοηθήματα"..και η σχέση οδηγού-μηχανής "ανόθευτη" στο 1:1

Τα πανέμορφα "βελοτσοειδή" GTA πήγαν πάσο πάντως στην εν λόγω μονομαχία...

http://www.youtube.com/watch?v=D6LonY6VroM



Το δεύτερο βίντεο λίγο μεταγενέστερο...αλλά πάντα "vintage".Ανεβαίνουμε βαθμίδα στην..."τροφική αλυσίδα" των αγωνιστικών εκείνης της εποχής για να συναντήσουμε τα μεγάλα "σαρκοφάγα" CS και 3.0CSL ("Batmobile") και 934...

http://www.youtube.com/watch?v=-8UI4ShRfRE&feature=related

Stallion3.2
02-12-09, 18:38
αν έχεις όρεξη, μεράκι και λευτά..... όλα τα κάνεις!

http://www.youtube.com/watch?v=CXWlYsIO2_4&feature=player_embedded#

Christos2002
07-12-09, 23:02
Όποιος φίλος συμφορουμίτης δεν το έχει δεί χάνει…Όποιος το έχει δεί ευκαιρία να το ξαναδεί για να νοιώσει πάλι το ρίγος εκείνης της πρώτης φοράς…Το μυθικό "CLIMB DANCE" του θρυλικού Ari Vatanen.Ο Φιλανδός ήρωας του μηχανοκίνητου αθλητισμού (πρωταθλητής WRC το 1981)δίνει μαθήματα αγωνιστικού θάρρους και ανυπέρβλητου οδηγικού ανδρισμού.Οδήγηση στο όριο,οδήγηση δίχως αύριο,πιλοτάρισμα αλα καμικάζι…Οι χαρακτηρισμοί ωχριούν σε ο,τι αποτυπώνει ο φακός της κάμερας…

Η ξακουστή ανάβαση του όρους Pikes Peak στο Colorado(Pikes Peak International Hill Climb.)το περίφημο "race to the clouds",όπως ονομάζεται(και όχι άδικα αφού η κορυφή σε υψόμετρο 4.300μ αποτελεί και το τέρμα του αγώνα),αποτελεί εμπειρία ζωής για όποιον έχει βρεθεί εκεί είτε ως αγωνιζόμενος είτε ως θεατής.Σχεδόν 20 χιλιόμετρα απόστασης μέχρι τον τερματισμό,156 απαιτητικές εως θανατηφόρες στροφές και περίπου 1,439μ ανάβασης συνθέτουν το σκηνικό του άθλου που έφερε σε πέρας ο Σκανδιναβός με το παγωμένο αίμα,το 1988 οδηγώντας ένα τροποποιημένο Peugeot 405 T16.

Ο Vatanen είχε ξεκινήσει την συνεργασία του με την Peugeot μόλις τέσσερα χρόνια πρωτύτερα το 1984 ευρισκόμενος στο τιμόνι ενός Peugeot 205 T16.Το "Τ" ήταν δηλωτικό μιας τεράστιας τουρμπίνας-όπως συνηθιζόταν στο διαβόητο groupB-το "16" δήλωνε 16 βαλβίδες, χαρακτηριστικό σχετικά ασυνήθιστο για τους τουρμπο-κινητήρες της εποχής.Με το αυτοκίνητο αυτό κατήγαγε πέντε συνεχόμενες νίκες στο WRC μέχρι το 1985…Θα έπρεπε να κερδίσει άλλον έναν αγώνα ωστόσο πριν κάνει το θριαμβευτικό come-back που θα τον οδηγούσε στο τιμόνι του 405 και στην θρυλική ανάβαση του Pikes Peak….Στο Ράλι της Αργεντινής το 1985 θα βρεθεί πολύ κοντά στον θάνατο και θα τραυματιστεί σοβαρά,αυτός ήταν και ο πλέον δύσκολος αγώνας για εκείνον…και θα τον κερδίσει!Το 1987 θα επιστρέψει θριαμβευτικά μετα από απουσία σχεδόν δύο χρόνων για να αγωνιστεί στο ράλι Paris-Dakar και να στεφθεί ξανά νικητής!!

Στο μεσοδιάστημα της αγωνιστικής απουσίας του ηρωϊκού Φιλανδού,το αιματοβαμμένο, βραχύβιο (1982-1986) Group B με απόφαση της FIA παύει να υπάρχει.Η Peugeot θα αξιοποίησει την τεχνογνωσία που απέκτησε από την εμπλοκή της στο GrB με το 205 κατασκευάζοντας το 405.Το αγωνιστικό κτήνος 405 Τ16 λίγα μοιραζόταν με την έκδοση δρόμου.Ήταν δίπορτο τετρακίνητο,βασισμένο στο 205 και με αυξημένη απόδοση γύρω στα 600 turbo-lag-αρισμενα νευρικά άλογα!!Για την ιστορία μόνο δύο 405 κατασκευάστηκαν.Το δεύτερο έτρεξε στο Paris-Dakar.Σήμερα το ένα βρίσκεται στο μουσείο της Peugeot και το άλλο,κρυμμένο καλά σε κάποια ιδιωτική συλλογή…

Αρκετά όμως με τις πληροφορίες...Αλλού είναι η ουσία…Ο Ari Vatanen δαμάζει το κτηνώδες 405Τ16 και εγγράφει με δεξιοτεχνία και απαράμιλλη γενναιότητα ένα ακόμα οδηγικό έπος στην συλλογική μνήμη των απανταχού φίλων της αυτοκίνησης ενώ ο κινηματογραφιστής Jean Louis Mourey το αποτυπώνει στο σελιλόιντ αποσπώντας τον θαυμασμό και πλήθος βραβείων!

Προσέξτε στο 3.03" η ανάσα του Ari ενδεχομένως λιγοστεύει από την έλλειψη οξυγόνου λόγω του υψόμετρου,η δική μας κόβεται,καθώς ατενίζουμε την άβυσσο που τον περιμένει με ανοιχτές αγκάλες στο παραμικρό του λάθος….Στο 3.28" οδηγεί το κτήνος με το ένα χέρι και με το άλλο καλύπτει το πρόσωπο από τις ακτίνες του ήλιου!....Στο 3.51" ο Σκανδιναβός ήρωας χλευάζει τις Βαλκυρίες(σκανδιναβικές θεότητες του πολέμου,θεραπαινίδες του Όντιν ) που παραμονεύουν(ακόμη μια φορά στην ζωή του)για να τον οδηγήσουν στην Βαλχάλα(μυθικό παλάτι στην Άσγκαρντ,τόπος αιωνίας ανάπαυσης των ένδοξων πολεμιστών…)

Ατενίζει αγέρωχα την Βαλχάλα αδιαφορεί προκλητικά για τις Βαλκυρίες που συνεχίζουν να του γνέφουν,…πατά πιο δυνατά το γκάζι του κτήνους..και κάνει ρεκόρ ανάβασης σταματώντας τα χρονόμετρα στο 10:47.77…Ο..Όντιν κάπου ψηλά στην Άσγκαρντ χαμογελά με συγκατάβαση….

http://www.youtube.com/watch?v=TJsHlugRls4

Christos2002
08-01-10, 17:43
...Σε αυτές τις συνθήκες ξεχωρίζουν οι.."αμνοί απο τα ερίφια"..η "ήρα από το στάρι" και οι άντρες απο τα παιδιά!Ποιος έχει την καρδιά να οδηγήσει αληθινά γρήγορα,αυτά τ'ατίθασα "αρχαϊκά" πισωκίνητα σε παγωμένο οδόστρωμα;;

http://www.youtube.com/watch?v=YJbDiZBlGts&feature=player_embedded


ΔΑΥΙΔ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΓΟΛΙΑΘ
Ποια ferrari και... "κόκκινα(κατά το "πράσινα")άλογα'';;;...2002 και "ξερό ψωμί"...Τα 2002 βάλθηκαν να ταπεινώσουν σε στροφές και ευθείες την κόκκινη Θεά...Δέχομαι οτι στα μάτια ακόμα και του πλέον πορωμένου μπεεμβεδάκια αυτά τα βιντεάκια θα φαντάζουν σχεδόν...βλάσφημα!Κι όμως κομίζουν ένα βαθύτατα ηρωικό μήνυμα!Φανταστείτε ένα γεροντάκι(το οποίο ωστόσο "στα νιάτα" του υπήρξε πολυπρωταθλητής)να κάνει "μπλέ μαρέν" τη μούρη του υπερόπτη νεανία,ανίκητου αθληταρά;;;(Κάπως σαν το πρόσφατο "Rocky Balboa")...

Στο πρώτο βίντεο αρκούσαν περί τα 330 άλογα(σύμφωνα με τις φήμες)ώστε το 2002 να βάλει την 430 στην θέση της...

Το δεύτερο βιντεάκι καθαρά "underground",προορισμένο να ικανοποιήσει τους λάτρεις της "πάντας"....Εδώ τα 2002 χρειάζονται ελάχιστα άλογα για να ταπεινώσουν τον οποιονδήποτε...Βρίσκονται στο στοιχείο τους ακριβώς όπως το δελφίνι στο νερό...Μόνο ικανά χέρια απαιτούνται και η ουρά γυρίζει εν ριπή οφθαλμού....Ο οδηγός της ferrari θα έπρεπε να γνωρίζει....:pimp:

http://www.youtube.com/watch?v=a-YX-p9xDaU&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=52Q01zDfikk

yiannis2002
20-04-10, 21:41
homemade amateur video...
http://www.youtube.com/watch?v=LusSvWzA5Ec

BMW2002tii
09-05-10, 10:30
συμμετεχει μια μια ασημι 2002 που δυστυχως καταστρεφεται στο τελoς του video clip


http://www.youtube.com/watch?v=pFNtC8v80ro&annotation_id=annotation_421240&feature=iv

Christos2002
17-05-10, 20:11
Παράλληλα με την θρυλική πλέον "κατάχρηση εξουσίας",η κωμωδία "Ζητείται επειγόντως γαμπρός (1971)" αποτελεί μια ακόμα ταινία(του παλαιού καλού ελληνικού κινηματογραφού) στην οποία ένα ακόμα 2002ti κρατά...πρωταγωνιστικό ρόλο!:rockon:

Ο Μπάρκουλης (στο απόγειο τότε της καριέρας του),προετοιμάζεται λεει για τον αγώνα και αναζητά τα όρια τα "δικά του" αλλά και της μπέμπας σε μια κόντρα με το χρονόμετρο!

Η αξέχαστη Ρένα Βλαχοπούλου σε μοναδικές ατάκες!

"Άγγελε;;;;;(Με φωνή τρεμάμενη....)Γιατί τρέχεις έτσι,αφού δεν τρέχει άλλος μπροστά μας για να τον ξεπεράσουμε......θα έρθουμε οπωσδήποτε πρώτοι!!!!"......Η απορία που τα σπάει!!


Απολαύστε το!

http://www.youtube.com/watch?v=QBLEDfKV0FM

Christos2002
17-05-10, 21:04
Εδώ η κατάσταση γίνεται σοβαρή...Η 2002 (και με φουσκώματα a la turbo παρακαλώ..) γίνεται μέσο διαφυγής για τους "κακούς" της υπόθεσης....ο "καλός" κυνηγά με ένα Ford Mustang....Η κατάληξη ακολουθεί τις γνωστές "συμβάσεις" των ταινιών δράσης που μάλλον θέλουν...τους "κακούς"...υποδεέστερους οδηγούς :)

Όμορφο βιντεάκι απ'αυτή την ιταλική παραγωγή του 1976

http://www.youtube.com/watch?v=6c0ONPp0yIQ