PDA

Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση λαδιού σε 325 Ε90


polis
24-07-07, 16:54
Παιδιά ζητείται επείγοντος αντικειμενική τεχνική βοήθεια!!
Έχω μία 325 E90 ( 2006). Ως «παλαιών αρχών» οδηγός «αγνόησα» τις οδηγίες του manual και πραγματοποίησα την 1η αλλαγή λαδιών στα 7.500 χλμ. χωρίς βεβαίως να μου ζητηθεί.
Μέχρι την στιγμή εκείνη το αμάξι δεν είχε ζητήσει καθόλου συμπλήρωμα λαδιού, η αλήθεια είναι όμως ότι και λόγω «στρωσίματος» η οδήγηση του τουλάχιστον στα πρώτα 2.000 – 3.000 χλμ ήταν συντηρητική.
Εν συνεχεία και μέσα στο καλοκαίρι που διανύουμε (ιδιαιτέρως ζεστό ομολογουμένως) μου άναψε ένδειξη λαδιού στο minimum και μου ζήτησε δύο φορές συμπλήρωμα λαδιού (από 1 λίτρο κάθε φορά) , η 1η στα 12.000 χλμ. και η 2η μόλις έπειτα από 3.000 χιλιόμετρα και ένα μήνα δηλαδή στα 15.000 χλμ.
Αναρωτιέμαι αν δικαιολογείται τόσο αυξημένη κατανάλωση (σε όλα τα εξουσιοδοτημένα που τηλεφώνησα η απάντηση ήταν η ίδια ότι δηλαδή «ΝΑΙ δικαιολογείται και που να δεις την κατανάλωση της νέας Μ3» ).
Υπάρχει άραγε τεχνικά τρόπος επιβεβαίωσης ότι η κατανάλωση αυτή είναι δικαιολογημένη εκ κατασκευής και ότι δεν οφείλεται σε πρόβλημα στον κινητήρα;
Αν κάποιος έχει κάτι να συνεισφέρει θα ήταν ευπρόσδεκτο με δεδομένο ότι τον Ιανουάριο του 2008 το όχημα τίθεται εκτός εγγύησης (παρεμπιπτόντως έλεγχος καυσαερίων που πραγματοποίησα για κάθε ενδεχόμενο ήταν ΟΚ, ενώ τα λάδια και στην αλλαγή και στην συμπλήρωση ήταν από εξουσιοδοτημένο συνεργείο).

God
24-07-07, 17:19
Ναι αμε δικαιολογειται να καιει τα αντερα του απο λαδι την στιγμη που το δικο μου μοτερ που ειναι 20 ετων με 365000+ χλμ δεν καιει σταγονα. Και που να δεις την λιμουζινα που ειχε ο Καραμανλης ο γηραιοτερος, αυτη εβαζε και λαδια μονη της.


Το πιο πιθανο που φανταζομαι ειναι οτι καπου χανει η πολυ πιο απλα σου βαζουν λαθος λαδια. Το τελευταιο που πρεπει να σε επαναπαυει ειναι οτι το συνεργειο ειναι εξουσιοδοτημενο, εχω δει ακυρα πραγματα απο τυχον εξουσιοδοτημενους που δεν τα φανταζεσαι!

Stunt Mike
24-07-07, 20:33
Ειναι πιο πιθανο να σου βαζουν λαθος λαδι για τις καιρικες συνθηκες της χωρας μας,το οποιο ταλαιπωρειται οταν τ'αμαξι πιεζεται με αποτελεσμα να σπηλαιωνει και να καιγεται.Βεβαια δεν ειναι και απολυτα παραλογο το 1 λιτρο στα 5000 κμ αλλα αν δεν εκαψε καθολου στο στρωσιμο(που εξ ορισμου ολα καινε) μαλλον το λαδι που σου βαζουν δεν ειναι ιδιαιτερα ανθεκτικο.Αν θες πες μου ιξωδες και μαρκα λαδιου να το διαπιστωσω.Γραφει 100% synthetic η' synthetic base??

Snoopy
24-07-07, 20:44
Ειναι πιο πιθανο να σου βαζουν λαθος λαδι για τις καιρικες συνθηκες της χωρας μας,το οποιο ταλαιπωρειται οταν τ'αμαξι πιεζεται με αποτελεσμα να σπηλαιωνει και να καιγεται.Βεβαια δεν ειναι και απολυτα παραλογο το 1 λιτρο στα 5000 κμ αλλα αν δεν εκαψε καθολου στο στρωσιμο(που εξ ορισμου ολα καινε) μαλλον το λαδι που σου βαζουν δεν ειναι ιδιαιτερα ανθεκτικο.Αν θες πες μου ιξωδες και μαρκα λαδιου να το διαπιστωσω.Γραφει 100% synthetic η' synthetic base??

στα πόσα δισεκατομμύρια χιλιόμετρα δεν ειναι παράλογο το 1 λίτρο στα 5.000?

παράλογο και παραπαράλογο ειναι Ε90 έχει ο άνθρωπος οχι Yamaha Rd 350 Ypvs

Stunt Mike
24-07-07, 20:51
Ειπα να τον καθησυχασω τον ανθρωπο για τη φριτεζα του...εεε το Ε90 του εννοουσα και εσυ του γ@μησες την ψυχολογια!!!Εχεις πιθανον δικιο ρε μαστορα αλλα ας εξετασουμε ολες τις πιθανοτητες πριν τον στειλουμε στο συνεργειο

Dimitris__
24-07-07, 22:24
στα 4000 χλμ εχει φαει 1 κιλό λαδι 320 E92 κι εμένα μου παν απ την αντιπροσωπεία ότι είναι λογικο και οτι μέχρι τα 7500 θα πίνει λάδι... είναι το πρωτο BMW που παίρνω και απο αλλες μάρκες δεν είχα ποτε τετοια θέματα, και παρα το τι λεει η αντιπροσωπεια μου φαίνεται περίεργο ...

konc
25-07-07, 02:25
1 λίτρο στα 3000χλμ και αναρωτιέσαι αν είναι φυσιολογικό?

Ε, όχι. Άλλαξε αυνεργείο, σιγουρέψου ότι βάζεις τα σωστά λάδια και μετά μπορείς άνετα να τους το φέρεις κολάρο. Το ερώτημά σου δεν είναι καν προς συζήτηση, είναι ΤΡΑΓΙΚΟ το νούμερο. Όπως εύστοχα παρατήρησαν και πριν από εμένα, ούτε φριτέζα τόσο λάδι..

Strax
25-07-07, 08:32
Ένα λίτρο στα 3000 χλμ, δεν είναι και λίγο. Είναι λίγο ανησυχητικό, αλλά όχι στα όρια να χάσεις τον ύπνο σου. Για δες και αυτό (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=8046) το thread για ενημέρωση, θέμα για κατανάλωση λαδιού τέθηκε από τη δεύτερη σελίδα και μετά. Μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα. Το αποτέλεσμα ήταν αλλαγή κινητήρα λόγω προβληματικού ελατήριου πιστονιού.

Σχετικά με τα Μ πάντως, το Ε46 δεν καίει σταγόνα κατά κανόνα. Το Μ5 Ε60 από την άλλη τσιμπάει λαδάκι.

Dimitris__
26-07-07, 08:50
πήγα στην αντιπροσωπεία και πήρα ένα λίτρο για συμπλήρωμα, τους λέω πως γίνεται δέκα χρόνια το 518 του πατέρα μου και δεν είχε καταναλώσει γραμμάριο λάδι κι εμένα σε 4000 χλμ να εχει πιεί 1 λίτρο και βάλε. Η απάντηση ήταν ότι για όλα φταίει το χαμηλό ιξώδες, και οτι μεχρι τα 7000 χλμ θα πίνει απο εκεί και μετά θα συνεχίσει να πίνει αλλά πολυ λιγότερο, Εκ μέρους BMW κρίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα όταν καταναλώνει απο 700γρ στα 1000 χλμ και πάνω!!! Τύφλα να έχουν τα wankel του λέω και έφυγα, απο ότι φαίνεται θα πρέπει να κυκλοφορώ με ενα μπουκάλι λάδι πίσω, για να δουμε πως θα παει...

Chalyps
26-07-07, 08:58
πήγα στην αντιπροσωπεία και πήρα ένα λίτρο για συμπλήρωμα, τους λέω πως γίνεται δέκα χρόνια το 518 του πατέρα μου και δεν είχε καταναλώσει γραμμάριο λάδι κι εμένα σε 4000 χλμ να εχει πιεί 1 λίτρο και βάλε. Η απάντηση ήταν ότι για όλα φταίει το χαμηλό ιξώδες, και οτι μεχρι τα 7000 χλμ θα πίνει απο εκεί και μετά θα συνεχίσει να πίνει αλλά πολυ λιγότερο, Εκ μέρους BMW κρίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα όταν καταναλώνει απο 700γρ στα 1000 χλμ και πάνω!!! Τύφλα να έχουν τα wankel του λέω και έφυγα, απο ότι φαίνεται θα πρέπει να κυκλοφορώ με ενα μπουκάλι λάδι πίσω, για να δουμε πως θα παει...Ποιό ιξώδες χρησιμοπουούν τώρα οι νέες γενιές? το 0 - 30 ?Πόσο στο χρεώσανε το μπουκαλάκι του 1 λτ?

Dimitris__
26-07-07, 09:01
δε το κοίταξα, θα το δω και θα σου πω, νομιζω όμως 15, το μπουκάλι του λίτρου το χρέωσε 15 ευρώ.

PENDRAGON88
09-08-07, 19:53
Κατά 99% φταίει το λάδι. Ξέρω περίπτωση κάποιου με 320 ε90 που είχε το ίδιο πρόβλημα και μόλις άλλαξε τύπο λαδιού λύθηκε το πρόβλημά του.

polis
18-08-07, 09:53
Παιδιά επανέρχομαι με νεότερα τα οποία νομίζω ότι οδηγούν στην λύση του θέματος αν και θα χρειασθεί λίγος καιρός ακόμη για επιβεβαίωση. Επισημαίνω ότι βρίσκομαι στα 18.000 χλμ και το αμάξι όπως δείχνει ο ηλεκτρονικός δείκτης όπου να' ναι θα ζητήσει εκ νέου συμπλήρωμα (προηγούμενο συμπλήρωμα στα 15.000 χλμ), ενώ ήδη έχει ανάψει και ένδειξη για πλήρη αλλάγή λαδιών στα 20.000 χλμ.
Επείδή όπως καταλαβαίνετε ο ύπνος μου είχε διαταραχθεί και δεν μπορούσα να αποσυνδέσω το γεγονός ότι το πρόβλημα ξεκίνησε μετά την αλλαγή λαδιών που πραγματοποίησα, ανέτρεξα στην απόδειξη απο το εξουσιοδοτημένο που πραγματοποίησε την 1η και μοναδική μέχρι τώρα αλλαγή λαδιών στα 8.000 χλμ. Όπως προανέφερα η αλλαγή στο σημείο αυτό έγινε απο υπερβολική πρόνοια και όχι επειδή το ζήτησε το αυτοκίνητο, ενώ μέχρι εκείνο το σημείο ουδεμία συμπλήρωση είχε ζητηθεί και μάλιστα ανά 3.000 χλμ., παρόλο που λόγω "στρωσιματος'' ισως στα χιλιόμετρα αυτά να δικαιολογείτο.
Η μελέτη της αποδείξεως λοιπόν μου αποκάλυψε τα εξής τα οποία πιστεύω είναι και σημαντικά και καταδεικνύουν ενδεχομένως ότι θα πρέπει να την ψάχνουμε και να μην αρκούμασθε στην ένδειξη "εξουσιοδοτημένο συνεργείο':
α) Στο αμάξι κατά την αλλαγή λαδιών μπήκαν και χρεώθηκαν 6 δοχεία λαδιού του λιτρου, ήτοι 6 συνολικά λίτρα.
Β) Το λάδι που μπήκε είχε ένδειξη OW - 40.
Ανατρέχοντας στο βιβλίο του κατασκευαστή και στην ποσότητα πλήρωσης του κάρτερ διαπίστωσα ότι αυτή ανέρχεται σε 6,5 λίτρα και όχι σε 6 που μου έβαλαν.
Αν δεν αγνοώ κάποιο σημαντικό τεχνικό θέμα αυτό σημαίνει ότι εξ΄αρχής το αμάξι είχε μισό λιτρο λάδι λιγότερο απο ότι έπρεπε. Αν σε αυτό προστεθεί και κάποια λογική απώλεια τότε εξηγείται η συνεχής ανά 3.000 χλμ αναζήτηση λαδιού μετά απο αυτήν την αλλαγή που πραγματοποιήθηκε.
Το δεύτερο σημείο που ενδιαφέρει εδώ είναι οι ενδείξεις του λαδιού που μπήκε (OW-40) και αυτό διότι απο άλλο εξουσιοδοτημένο (το οποίο και μου φάνηκε εν τέλει πιο σοβαρό) που αγόρασα εν συνεχεία τα ενδιάμεσα συμπληρώματα μου έδωσαν λάδι με ένδείξεις 5W - 30 και όχι 0W-40.
Στο σημείο αυτό χρειάζομαι βοήθεια για τις ενδείξεις αυτές διότι είμαι βέβαιος ότι έχουν να κάνουν με την γρήγορη "απώλεια" του λαδιού μετά την αλλαγή.
Με λίγα λόγια εν το 5W-30 είναι το κατάλληλο για θερμά κλίματα όπως της Ελλάδας και όχι το 0W 40 που μου έβαλαν στην αλλαγή λαδιών ενδεχομένως αυτό απο μόνο του να εξηγεί την κατανάλωση "δίχρονου" που έχει η μπέμπα.
Προς ενημέρωση τα έξι λίτρα μου χρεώθηκαν 137,09 Ευρώ με ΦΠΑ και ήταν σε δοχείο με λογότυπα της BMW, ήτοι προς 22,8 ευρώ έκαστο, ενώ εν συνεχεία το κάθε λίτρο απο άλλο εξουσιοδοτημένο το οποίο ήταν το VALVOLINE SYN POWER MST FULL SYNTHETIC 5W-30 μου χρεώθηκε 22 Ευρώ, ήτοι ακριβώς το ίδιο.
Αναμένω απαντήσεις αν και το θέμα θα ολοκληρωθεί με την πλήρη αλλαγή λαδιών σε λιγότερο απο 2.000 χλμ οπότε θα μπεί πλέον η σώστη ποσότητα και ό σωστός τύπος λαδιού, αφού ελπίζω μέχρι τότε με την βοήθεια σας να έχουμε καταλήξει.

polis
18-08-07, 10:00
Παιδιά επανέρχομαι με νεότερα τα οποία νομίζω ότι οδηγούν στην λύση του θέματος αν και θα χρειασθεί λίγος καιρός ακόμη για επιβεβαίωση. Επισημαίνω ότι βρίσκομαι στα 18.000 χλμ και το αμάξι όπως δείχνει ο ηλεκτρονικός δείκτης όπου να' ναι θα ζητήσει εκ νέου συμπλήρωμα (προηγούμενο συμπλήρωμα στα 15.000 χλμ), ενώ ήδη έχει ανάψει και ένδειξη για πλήρη αλλάγή λαδιών στα 20.000 χλμ.
Επείδή όπως καταλαβαίνετε ο ύπνος μου είχε διαταραχθεί και δεν μπορούσα να αποσυνδέσω το γεγονός ότι το πρόβλημα ξεκίνησε μετά την αλλαγή λαδιών που πραγματοποίησα, ανέτρεξα στην απόδειξη απο το εξουσιοδοτημένο που πραγματοποίησε την 1η και μοναδική μέχρι τώρα αλλαγή λαδιών στα 8.000 χλμ. Όπως προανέφερα η αλλαγή στο σημείο αυτό έγινε απο υπερβολική πρόνοια και όχι επειδή το ζήτησε το αυτοκίνητο, ενώ μέχρι εκείνο το σημείο ουδεμία συμπλήρωση είχε ζητηθεί και μάλιστα ανά 3.000 χλμ., παρόλο που λόγω "στρωσιματος'' ισως στα χιλιόμετρα αυτά να δικαιολογείτο.
Η μελέτη της αποδείξεως λοιπόν μου αποκάλυψε τα εξής τα οποία πιστεύω είναι και σημαντικά και καταδεικνύουν ενδεχομένως ότι θα πρέπει να την ψάχνουμε και να μην αρκούμασθε στην ένδειξη "εξουσιοδοτημένο συνεργείο':
α) Στο αμάξι κατά την αλλαγή λαδιών μπήκαν και χρεώθηκαν 6 δοχεία λαδιού του λιτρου, ήτοι 6 συνολικά λίτρα.
Β) Το λάδι που μπήκε είχε ένδειξη OW - 40.
Ανατρέχοντας στο βιβλίο του κατασκευαστή και στην ποσότητα πλήρωσης του κάρτερ διαπίστωσα ότι αυτή ανέρχεται σε 6,5 λίτρα και όχι σε 6 που μου έβαλαν.
Αν δεν αγνοώ κάποιο σημαντικό τεχνικό θέμα αυτό σημαίνει ότι εξ΄αρχής το αμάξι είχε μισό λιτρο λάδι λιγότερο απο ότι έπρεπε. Αν σε αυτό προστεθεί και κάποια λογική απώλεια τότε εξηγείται η συνεχής ανά 3.000 χλμ αναζήτηση λαδιού μετά απο αυτήν την αλλαγή που πραγματοποιήθηκε.
Το δεύτερο σημείο που ενδιαφέρει εδώ είναι οι ενδείξεις του λαδιού που μπήκε (OW-40) και αυτό διότι απο άλλο εξουσιοδοτημένο (το οποίο και μου φάνηκε εν τέλει πιο σοβαρό) που αγόρασα εν συνεχεία τα ενδιάμεσα συμπληρώματα μου έδωσαν λάδι με ένδείξεις 5W - 30 και όχι 0W-40.
Στο σημείο αυτό χρειάζομαι βοήθεια για τις ενδείξεις αυτές διότι είμαι βέβαιος ότι έχουν να κάνουν με την γρήγορη "απώλεια" του λαδιού μετά την αλλαγή.
Με λίγα λόγια εν το 5W-30 είναι το κατάλληλο για θερμά κλίματα όπως της Ελλάδας και όχι το 0W 40 που μου έβαλαν στην αλλαγή λαδιών ενδεχομένως αυτό απο μόνο του να εξηγεί την κατανάλωση "δίχρονου" που έχει η μπέμπα.
Προς ενημέρωση τα έξι λίτρα μου χρεώθηκαν 137,09 Ευρώ με ΦΠΑ και ήταν σε δοχείο με λογότυπα της BMW, ήτοι προς 22,8 ευρώ έκαστο, ενώ εν συνεχεία το κάθε λίτρο απο άλλο εξουσιοδοτημένο το οποίο ήταν το VALVOLINE SYN POWER MST FULL SYNTHETIC 5W-30 μου χρεώθηκε 22 Ευρώ, ήτοι ακριβώς το ίδιο.
Αναμένω απαντήσεις αν και το θέμα θα ολοκληρωθεί με την πλήρη αλλαγή λαδιών σε λιγότερο απο 2.000 χλμ οπότε θα μπεί πλέον η σώστη ποσότητα και ό σωστός τύπος λαδιού, αφού ελπίζω μέχρι τότε με την βοήθεια σας να έχουμε καταλήξει.

ΜΙΧΑΛΗΣ
18-08-07, 10:49
Εγω στη θεση σου φιλε θα εστελνα ενα ωραιοτατο email στην BMW Γερμανιας, εξηγωντας αναλυτικα το προβλημα και περιμενοντας απαντηση απο εκγυρη πηγη. Δεν θα εμπιστευομουν σε κανεναν Ελληναρα το καινουριο μου αυτοκινητο και μετα να λεω ΕΑΝ το ηξερα τοτε και ΕΑΝ εκανα εκεινο.:dblthumb2 Δεν μου φαινεται καθολου λογικη τετοια καταναλωση λαδιου. Ψαξε το επειγοντως!!

God
18-08-07, 11:44
Με λίγα λόγια εν το 5W-30 είναι το κατάλληλο για θερμά κλίματα όπως της Ελλάδας και όχι το 0W 40 που μου έβαλαν στην αλλαγή λαδιών ενδεχομένως αυτό απο μόνο του να εξηγεί την κατανάλωση "δίχρονου" που έχει η μπέμπα.
Προς ενημέρωση τα έξι λίτρα μου χρεώθηκαν 137,09 Ευρώ με ΦΠΑ και ήταν σε δοχείο με λογότυπα της BMW, ήτοι προς 22,8 ευρώ έκαστο, ενώ εν συνεχεία το κάθε λίτρο απο άλλο εξουσιοδοτημένο το οποίο ήταν το VALVOLINE SYN POWER MST FULL SYNTHETIC 5W-30 μου χρεώθηκε 22 Ευρώ, ήτοι ακριβώς το ίδιο.

Μαλλον δεν ειναι και οτι καλυτερο τα λαδια που σου βαζουν. Τα 0W40 προτεινονται για το δικο σου, 0W30 και 5W30 προτεινονται επισης αλλα ουτε το Valvoline που σου βαλανε προτεινεται ουτε υποθετω τα πρωτα που σου βαλανε. Εκτος απο το οτι στα χρεωνουν απ'οτι βλεπω διπλα και τριδιπλα τα λεφτα που εχουν τα λαδια.

Το ακριβοτερο και καλυτερο λαδι για το μοτερ σου ειναι το Castrol TXT LL04 5W30. Και κοστιζει 11 ευρω το λιτρο.


Κατα τα αλλα, ναι, καις πολυ λαδι.

PANOSAG
19-08-07, 10:37
Λοιπόν μιας που έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο έχω να σου πω τα εξείς:
-Το καλυτερο λάδι για τον κηνητήρα σου είναι το 5W30 είτε σε ΒMW είτε σε Castrol πάντα αυτό να ζητάς ακόμη και σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία γιατί επίδή εχουν σε αφθονία το 0W40 το προτιμούν με αμφιβολά φυσικά αποτελέσματα.
-Πάντα σε συμπληρώματα θα συμπληρώνεις το ίδιο λάδι 5W30, ποτέ διαφορετικό!!!
-Το δικό μου καίει ακόμα και τώρα που εχω 30.000 χλμ ανά 7.000-8.000 χλμ 1 λίτρο λάδι.
-Τα λάδια μου τα αλλάζω πάντα ανά 10.000χλμ και πάντα 5W30.
Αυτά από εμένα....

polis
28-08-07, 16:00
Φίλε Πάνο
σήμερα 28.08.2007 πραγματοποίησα αλλαγή λαδιών - και φίλτρου- καθώς είχε ανάψει σχετική ένδειξη.
Πήγα στην BMW o ίδιος τα λάδια ήτοι τα CASTROL 5W 30 TXT LL, καθόσον οι ίδιοι δεν τα είχανε.
Παρεμπιπτοντως ισχύει αυτό που μου είπανε -σε δύο CASTROL POINTS παρακαλώ- που τα αναζήτησα ότι δηλαδή το ΤΧΤ αντικαταστάθηκε το 2007 απο το EDGE LL 5W 30 το οποίο είναι στην ουσια το ίδιο λάδι με άλλη συσκευασία και με καλύτερη σύνθεση ή είναι μπαρούφες και εξακολουθούν να παίζουν και τα δύο;
Εγώ πάντως βρήκα σε βενζινάδικο τα TXT και αφού μου τα συστήσατε τα αγόρασα αλλά τιμή ντρέπομαι να αναφέρω (καμία σχέση με κάτι 11 ευρώ το λίτρο που είδα και παρακαλώ να αναφερθεί και σημείο αγοράς εάν ισχύει κάτι τέτοιο ώστε νε τσεκαριστεί).
Αναμένω να δώ την συμπεριφορά τους. Αν πράγματι με τον τρόπο οδήγησης μου δεν μου ζητηθεί λάδι για 7.000 - 8.000 χλμ τότε θα είμαι ευχαριστημένος.
Για καλο και για κακό -και για να φυλάξουμε βέβαια και τα οπίσθια της μπέμπας μας- θα στείλω και ένα mail σε bmw Ελλάδας και Γερμανίας ώστε και μετά την εγγύηση να σκάσει το πρόβλημα να μπορώ να τους το κωλήσω στην μούρη, καθόσον ότι έχει παρουσιαστεί μέσα στην εγγύηση και έχει αναφερθεί δεόντως καλύπτεται και μετά την λήξη της, πολύ περισσότερο εάν όλι οι εξουσιοδοτημένοι σε καθησυχάζουν ψευδώς ότι δεν τρέχει τίποτα και κατανάλωση 1 λίτρου ανά 3.000 χλμ είναι φυσιολογική.
Προσωπική μου άποψη έπειτα απ' όλα αυτά είναι ότι η ποσότητα λαδιού που μπήκε κατά την 1η αλλαγή, ο διαφορετικός τύπος ενδιάμεσα στις συμπληρώσεις, ο τροπος οδήγησης και το ιδιαίτερα θερμό καλοκαίρι συνετέλεσαν στην κατανάλωση και ότι δεν υφίσταται ουσιαστικό πρόβλημα.
Μένει να επιβεβαιωθώ και αναμένω με αγωνία τα επόμενα 3.000 χιλιόμετρα.

Libanner
28-08-07, 17:08
Τι πραματα ειναι αυτα ουτε διχρονα να ταν δεν θα θελαν τοσο λαδι!Μ43 μοτερακι δεν παει δεν χαλαει χαχαχαχα

giannis
28-08-07, 18:00
Φίλε η ποσότητα του λαδιού που λέει η BMW είναι τουλάχιστον 6,5L. Μπορεί να χρειάζεται και παραπάνω από 6,5L όχι μεγάλη ποσότητα αλλά σίγουρα ποτέ δεν πρέπει να έχεις μικρότερη ποσότητα. Στο δικό σου μπορεί να αλλάζει κάτι επειδή είναι πιο καινούριο. Πάντως εγώ στο δικό μου βάζω πάντα περίπου 6L και 800ml και τότε είναι ο δείκτης στη στάθμη που πρέπει. Τα αλλάζω κάθε 10χιλιάδες και όσα βάζω τόσα περίπου βγάζω. Στο συνεργείο ο μηχανικός μου είπε ότι η μεγαλύτερη πιθανότητα να καίει λάδι είναι ο λάθος τύπος λαδιόυ.

marios daskalakis
28-08-07, 19:09
Στο δικό μου Ε90 330 μου ζήτησε 1 λίτρο λάδι στα 12.000 χλμ. Σε επίσημη αντιπροσωπεία στη Θεσ/νικη αρνήθηκε να μου προσθέσει λάδι γιατί λέει δεν είχα μόνιμη ένδειξη στον υπολογιστή! και επίσης δεν μπορούσε λέει να μετρήσει τα λάδια! Το αυτοκίνητο στο check μου έβγαζε την ένδειξη λαδιού και στην ηλεκτρονική μέτρηση μου έδειχνε ότι ήθελε 1 λίτρο. Πήρα από βενζινάδικο 1 λίτρο castrol 0-40w, το έβαλα, και όλα καλά. Αλλη φάση η BMW στην οδήγηση, δε λέω, αλλά παλιά με το mercedes τέτοια χαζά δεν είχα, άντε να δούμε,

sportec
31-08-07, 23:30
Το δικο μου εκαψε ενα λιτρο σε 5500χλμ... στον τρικαλιωτη μου ειπαν οτι ειναι τελειως normal. Mαλιστα εχει και θηκη στο πορτ μπαγκαζ για ενα λιτρο 10-60 castrol μαζι με γαντια και χωνι.