PDA

Επιστροφή στο Forum : Compact 1.6 - μοτερ off!!


mpikounis
30-07-07, 17:31
Ενός φίλου το μοτέρ (compact 1.6) πέθανε μετά από μόλις 40,000 χλμ. Μια ωραία ημέρα απλά δεν έπερνε και στο συνεργείο που πήγε του είπαν πως χρειάζεται άλλο μοτερ!

Το ενδιαφέρον της ιστορίας είναι οτι στο ίδιο συνεργείο υπήρχε άλλο 1 compact με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα ενώ του είπαν οτι το έχουν δει σε άλλα 4-5 αυτοκίνητα. Η δε BMW Hellas του πρότεινε να καλύψει η ίδια το 50% του κόστους του νέου μοτερ μετά από αίτηση του συνεργείου.

Ξέρει κανείς κάτι για αυτό το θέμα με το συγκεκριμένο μοτερ; Είναι απαράδεκτο πάντως αυτοκίνητο με τόσα χλμ και μόλις 1 χρόνο εκτός εγγύησης να παραδίδει έτσι και η μαμά εταιρεία να μην το καλύπτει.

stefos
30-07-07, 17:36
Για τι compact μιλάμε ?? E46? E36?

M3Convertible
30-07-07, 18:00
Για να λέει 1 χρόνο μετά την εγγύηση μάλλον 46 θα θέλει να πει.
36 δεν το νομίζω.

God
30-07-07, 18:03
Δεν επαιρνε, ενταξει δεν επαιρνε. Απο ΤΙ δεν επαιρνε βρε παιδια? Τι ζημια ειναι αυτη δηλαδη που θελει ΟΛΟ το μοτερ αλλαγη? Εχετε εσεις ξανακουσει ζημια να σβηνεις το αμαξι σου και την αλλη μερα να ειναι εντελως για εντελως off?


Μην ειναι κανενα μπουζι....:D :jumpgirl:

InsaneDriver
30-07-07, 18:17
Νομίζω είναι να σου κάτσει.

Έχω compact και μάλιστα valvetronic που υποτίθεται έβγαζε διάφορα.

Μου έχει βγάλει 2 πολλαπλασιαστές που κάηκαν μαζί που είναι θέμα των e-46 γενικά και ένα αισθητήρα λάμδα.

Κατά τα άλλα του έχω κάνει το οτιδήποτε, το έχω στίψει, το έχω απογειώσει και γενικά ότι μπορείς να κάνεις σε ένα αμάξι.

Όλα καλά...

konc
30-07-07, 20:15
Ένα βασικό είναι να πουν για ποιό λόγο χρειάζεται ολόκληρο μοτέρ. Τι έπαθε, το βράδυ άνοιξε στα 2?

oldcarskickass
30-07-07, 21:06
Ένα βασικό είναι να πουν για ποιό λόγο χρειάζεται ολόκληρο μοτέρ. Τι έπαθε, το βράδυ άνοιξε στα 2?

Και το άλλο βασικό είναι γιατί αποζημιώνουν ΜΌΝΟ το 50%.

thanos_1
31-07-07, 00:51
Αφου ειπαν για αλλαγη μοτερ τοτε παει να πει οτι δεν φταινε τα περιφεριακα(πολλαπλασιαστες,αισθητηρες κτλ). Εμενα μου μυριζει πεσμενη συμπιεση(αφου δεν πηρε και μπροστα).

rapid_fast
31-07-07, 07:37
Δεν επαιρνε, ενταξει δεν επαιρνε. Απο ΤΙ δεν επαιρνε βρε παιδια? Τι ζημια ειναι αυτη δηλαδη που θελει ΟΛΟ το μοτερ αλλαγη? Εχετε εσεις ξανακουσει ζημια να σβηνεις το αμαξι σου και την αλλη μερα να ειναι εντελως για εντελως off?
Μην ειναι κανενα μπουζι....:D :jumpgirl:

Φίλε, όσο παράδοξο και αν σου ακουστεί, το 1995 ήμουν στο Sunderland της Αγγλίας, και
έκανα εργασία επάνω σε ένα ολοκαινουριο δίλιτρο μοτέρ απο ένα Nissan Primera.
Ολη η εργασια περνούσε ολα τα δεδομένα μέσω αισθητήρων σε έναν υπολογιστή.
(στροφές, πέδη καταναλώσεις, ρευματα, ποτενσιόετρα γκαζιου και 1002 άλλα)
Μετά απο 1430 (περιπου) ώρες, το μοτέρ έσβησε. Ήρθαν απο την Nissan, κοίταξαν αντλίες, χρονισμούς, κεφαλάρια, υποσυστήματα (λ, καταλύτη, εγκεφάλους κλπ) και πήραν το "νεκρο" μοτέρ πίσω στο εργοστάσιο.
Την επόμενη μου έφεραν ολοκαίνουριο μοτέρ, και τρέξαμε όλο το πρόγραμμα μέσω της χαρτογράφισης του υπολογιστή.
Μάντεψε τι έγινε μετά απο 1430 ώρες..
Απο τότε κατάλαβα, οτι στους κινητήρες ισχύει ένας χρυσός κανόνας..
Μη σου κάτσει..
Και να φανταστείς οτι το μοτέρ γυρνούσε, τα ρευματα ήταν σωστα, καυσιμο επαιρνε, ψύξη είχε, χρονισμό είχε, όλα τα υποσυστήματα δούλευαν. Μπρός δεν έπαιρνε...:smashtard

God
31-07-07, 08:49
Φίλε, όσο παράδοξο και αν σου ακουστεί, το 1995 ήμουν στο Sunderland της Αγγλίας, και
έκανα εργασία επάνω σε ένα ολοκαινουριο δίλιτρο μοτέρ απο ένα Nissan Primera.
Ολη η εργασια περνούσε ολα τα δεδομένα μέσω αισθητήρων σε έναν υπολογιστή.
(στροφές, πέδη καταναλώσεις, ρευματα, ποτενσιόετρα γκαζιου και 1002 άλλα)
Μετά απο 1430 (περιπου) ώρες, το μοτέρ έσβησε. Ήρθαν απο την Nissan, κοίταξαν αντλίες, χρονισμούς, κεφαλάρια, υποσυστήματα (λ, καταλύτη, εγκεφάλους κλπ) και πήραν το "νεκρο" μοτέρ πίσω στο εργοστάσιο.
Την επόμενη μου έφεραν ολοκαίνουριο μοτέρ, και τρέξαμε όλο το πρόγραμμα μέσω της χαρτογράφισης του υπολογιστή.
Μάντεψε τι έγινε μετά απο 1430 ώρες..
Απο τότε κατάλαβα, οτι στους κινητήρες ισχύει ένας χρυσός κανόνας..
Μη σου κάτσει..
Και να φανταστείς οτι το μοτέρ γυρνούσε, τα ρευματα ήταν σωστα, καυσιμο επαιρνε, ψύξη είχε, χρονισμό είχε, όλα τα υποσυστήματα δούλευαν. Μπρός δεν έπαιρνε...:smashtard


Ναι αυτο οντως μου φαινεται παραξενο. Δεν πιστευω οτι δυο πανομοιοτυπα μοτερ τα 'επαιξαν' στις ιδιες ωρες λειτουργιας, αλλα και ετσι να ειναι, δεν υπαρχει περιπτωση να μην προκαλει κατι την ζημια. Δεν μπορει ολα να ειναι τελεια και απλως να μην δουλευει, μηχανη ειναι.

Geo_3D
31-07-07, 12:50
Ετυχως που πηρε ποδι δηλαδη ο 1.6 απτο δικο μου!!!!:p:

Christos 330i ///M
31-07-07, 15:57
Ετυχως που πηρε ποδι δηλαδη ο 1.6 απτο δικο μου!!!!:p:

Τυχερουλη :clap: :clap: :clap: !!!!!!!!!!!

Λες να παρει ποδι και αυτος και να μπει κανενας 330 ???

mpikounis
31-07-07, 17:18
Νομίζω πως κάτι έπαθε ο εκκεντροφόρος και έκανε ζημιά στο καπάκι. Δεν το αλλάζουν όμως γιατί λέει πως έχει παρατηρηθεί 3 εβδομάδες μετά να επιστρέφει το αυτοκίνητο στο συνεργείο με το ίδιο πρόβλημα - το οποίο λένε οφείλεται στο οτι το αρχικό μπαμ έχει παραμορφώσει και το μπλοκ απο κάτω.

Fanis
31-07-07, 17:24
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Εντύπωση μου κάνει βέβαια, αλλά σε ένα βιομηχανικό προϊόν μαζικής παραγωγής δεν μπορεί να αποκλειστεί η οποιαδήποτε αστοχία υλικού.

Αυτό όμως που μου προξενεί μεγάλη αρνητική εντύπωση είναι η αντιμετώπιση της BMW Hellas να καλύψει μόνο το 50% του κόστους (λες και τους στοιχίζει τίποτα). Πίστευα ότι από τότε που ενέλαβαν οι Γερμανοί έχουν στρώσει τα πράγματα. Εγώ στη θέση του φίλου σου θα έστελνα ένα ευγενικό (αρχικά) γράμμα στην BMW Hellas με κοινοποίηση την BMW Γερμανίας και θα ζητούσα ολική κάλυψη της ζημιάς.

MZ3
31-07-07, 17:25
εγω λεω να πιεσουν την BMW Hellas και το 50% που θελει να καληψη να το δοση σε χρημα ωστε να μπει κανενα εξακιλινδρο απανω στο αμαξη να πιασουν και τοπο ολη η ιστορια
να δοσουν τοσα χρηματα και να ξαναμπει μοτερ που στα μεταχειρησμενα κανει 2κ ευρο ειναι καπος ανοητο.. και ας υποχορηση ο ιδιοκτητης σε θεμα εγγυησης και να παρει εγγυηση απο μεταχειρησμενα σε συνενοηση με το συνεργειο

konc
31-07-07, 18:39
Νομίζω πως κάτι έπαθε ο εκκεντροφόρος και έκανε ζημιά στο καπάκι. Δεν το αλλάζουν όμως γιατί λέει πως έχει παρατηρηθεί 3 εβδομάδες μετά να επιστρέφει το αυτοκίνητο στο συνεργείο με το ίδιο πρόβλημα - το οποίο λένε οφείλεται στο οτι το αρχικό μπαμ έχει παραμορφώσει και το μπλοκ απο κάτω.

Εντάξει, έτσι κάτι γίνεται και έχει νόημα η πρότασή τους για αλλαγή μοτέρ και προφύλαξη του πελάτη. Κάτι θα ξέρουν παραπάνω, πιθανότατα να είναι "μυστικό" μια συνηθισμένη αστοχία σε αυτό το μοτέρ και ξέρουν ότι δεν έχει νόημα η επισκευή.
Όχι ότι μου αρέσει αλλά λογικό μου ακούγεται. Να υποθέσω ότι το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης, έτσι? Με το 50% που καλύπτουν, "σπρώχνουν" τον πελάτη στην αλλαγή μοτέρ ώστε να γλυτώσουν τα χειρότερα (επανάληψη).
Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω ξανακούσει και ξέρω αρκετούς με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Λέτε να βγεί κανά καινούργιο λαυράκι στη φόρα? :greenboun

Nick_compact
31-07-07, 19:35
Ούτε εγώ το έχω ξανακούσει, και εχω πολλούς φίλους με αυτό το μοτέρ, και το μόνο πρόβλημα που είχαν όλοι ήταν με τους πολλαπλασιαστές!

Fairytale
31-07-07, 20:01
Ενός φίλου το μοτέρ (compact 1.6) πέθανε μετά από μόλις 40,000 χλμ. Μια ωραία ημέρα απλά δεν έπερνε και στο συνεργείο που πήγε του είπαν πως χρειάζεται άλλο μοτερ!

Το ενδιαφέρον της ιστορίας είναι οτι στο ίδιο συνεργείο υπήρχε άλλο 1 compact με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα ενώ του είπαν οτι το έχουν δει σε άλλα 4-5 αυτοκίνητα. Η δε BMW Hellas του πρότεινε να καλύψει η ίδια το 50% του κόστους του νέου μοτερ μετά από αίτηση του συνεργείου.

Ξέρει κανείς κάτι για αυτό το θέμα με το συγκεκριμένο μοτερ; Είναι απαράδεκτο πάντως αυτοκίνητο με τόσα χλμ και μόλις 1 χρόνο εκτός εγγύησης να παραδίδει έτσι και η μαμά εταιρεία να μην το καλύπτει.
Προφανώς μιλάμε για Ν42Β18 (2001-2004) ή Ν46Β18 μοτέρ (2004-2005) δηλ. 1.8lt (1796cc) μοτέρ των compact 316ti. Τα πρώτα valvetronic δηλ. και ναι υπάρχει ένα θέμα (προφανώς όχι σε όλα αλλά σε αρκετά ώστε να γίνει ντόρος...) που αφορά είτε τον εγκέφαλο του valvetronic, είτε το ίδιο το μηχανουδραυλικό του σύστημα. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, το αυτοκίνητο ακινητοποιείται και το μοτέρ παίρνει την άγουσα για τα αποδητήρια... Από εδώ έχει βγει η ρετσινιά των valvetronic αν και τα υπόλοιπα (μετέπειτα) valvetronic μοτέρ δεν αρρώστησαν ιδιαίτερα.
C U out there

Dim77
31-07-07, 20:16
Εάν το αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι 1600 cc τότε το μοτέρ είναι αυτό που λέει ο Fairytale και όλα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφει.
N42 - 1.8L DOHC-16v/L4 + Valvetronic - BOSCH ME9.2
N42 B18 (4 / 16 - 1796cc - gasoline - 85kW / 116HP (@ 5500rpm) - 175Nm (@ 3600rpm))

ή μεταγενέστερα,
N46 - 1.8L DOHC-16v/L4 + Valvetronic
N46 B18 (4 / 16 - 1796cc - gasoline - 85kW / 116HP (@ 5500rpm) - 175Nm (@ 3750rpm))


Εάν το μοτέρ όμως είναι σίγουρα 1600cc τότε έχουμε

Αυτό το μοτέρ που ΔΕΝ είναι Valvetronic και μπήκε μόνο στα Ελληνικά Ε46 σεντάν-κουπέ-κόμπακτ

N45 - 1.6L DOHC-16v/L4 + Double VANOS

N45 B16 (4 / 16 - 1596cc - gasoline - 85kW / 116HP (@ 6000rpm) - 150Nm (@ 4300rpm))

και τότε τι μπορεί να έχει συμβεί είναι άγνωστο (αφού...δεν είναι valvetronic):nixweiss:

ykoto
02-08-07, 09:55
Νομίζω πως κάτι έπαθε ο εκκεντροφόρος και έκανε ζημιά στο καπάκι. Δεν το αλλάζουν όμως γιατί λέει πως έχει παρατηρηθεί 3 εβδομάδες μετά να επιστρέφει το αυτοκίνητο στο συνεργείο με το ίδιο πρόβλημα - το οποίο λένε οφείλεται στο οτι το αρχικό μπαμ έχει παραμορφώσει και το μπλοκ απο κάτω.


χμ, τι έπαθε ο εκκεντροφόρος? είχε χτυπήσει και το καπάκι? τα κουζινέτα ήταν εντάξει? Η καδένα? Τελικά πιο μοντέλο ήταν? Συγγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά ψάχνω να βρω ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο δικό μου αμάξι μετά όμως από ατύχημα. Το σύμπτωμα πάντως ήταν πάλι ότι απλά δεν έπαιρνε μπροστά το αμάξι, φαινόταν πεσμένη η συμπίεση και όταν ανοίχτηκε ο κινητήρας βρέθηκαν τα υπόλοιπα. Δεν τα περιγράφω ακόμα γιατί μπορεί να πρόκειται για άσχετη σύμπτωση και εξάλλου έχω στείλει σε άλλο thread. Εμένα πάντως είναι compact Ε46 Ν40 1600cc του 2002.

compact
02-08-07, 10:58
το δικο μου το εβγαλα στα 70000 μεχρι τοτε ειχαν χαλασει ενας τεντωτηρας καδενας εκκεντροφορων 26ευρω και ενα amf(luft) 399ευρω!τιποτα αλλο!!!!!!!! και δουλευε και με νιτρα το μοτερ!!!!

Strax
02-08-07, 15:34
χμ, τι έπαθε ο εκκεντροφόρος? είχε χτυπήσει και το καπάκι? τα κουζινέτα ήταν εντάξει? Η καδένα? Τελικά πιο μοντέλο ήταν? Συγγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά ψάχνω να βρω ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο δικό μου αμάξι μετά όμως από ατύχημα. Το σύμπτωμα πάντως ήταν πάλι ότι απλά δεν έπαιρνε μπροστά το αμάξι, φαινόταν πεσμένη η συμπίεση και όταν ανοίχτηκε ο κινητήρας βρέθηκαν τα υπόλοιπα. Δεν τα περιγράφω ακόμα γιατί μπορεί να πρόκειται για άσχετη σύμπτωση και εξάλλου έχω στείλει σε άλλο thread. Εμένα πάντως είναι compact Ε46 Ν40 1600cc του 2002.

Νομίζω ότι η βλάβη σου είναι ύποπτα κοντά με τη βλάβη που αναφέρεται σε αυτό το thread.

SUPERCHARGER
20-11-07, 13:27
Στραβωνει η βαση που στηριζει το μοτερ του Valvetronic (ειναι απο χυτο αλουμινιο και σαν φλιδα).
Σε πολλες περιπτωσεις αλλαζουν απλα την βαση και ολα ΟΚ.
Σε αλλες περιπτωσεις ομως, κοβεται καπου, το μοτερακι λυγιζει προς τα κατω και μολις μπει σε λιετουργια, κανει καπακι, βαλβιδες και εμβολα (αφου οι βαλβιδες χτυπανε πια επανω τους) αχταρμα!!!

Και μαλιστα το τι προκαλει αυτο το προβλημα ανακαλυφθηκε στην Ελλαδα απο γνωστο Ελληνα αντιπροσωπο.

Nick_compact
20-11-07, 13:34
Στον Σπανό μέσα όταν είπα σε ένα φίλο μηχανικό οτί θέλω να πάρω μεταχ. 316Ti μου είπε μακριά, χτυπάνε καπάκια... ρώτησα τι εννοεί.. Και μου είπε οτί κόνουν εκκεντρ.!! Τι να πω

Nick_compact
20-11-07, 13:35
Στραβωνει η βαση που στηριζει το μοτερ του Valvetronic (ειναι απο χυτο αλουμινιο και σαν φλιδα).
Σε πολλες περιπτωσεις αλλαζουν απλα την βαση και ολα ΟΚ.
Σε αλλες περιπτωσεις ομως, κοβεται καπου, το μοτερακι λυγιζει προς τα κατω και μολις μπει σε λιετουργια, κανει καπακι, βαλβιδες και εμβολα (αφου οι βαλβιδες χτυπανε πια επανω τους) αχταρμα!!!

Και μαλιστα το τι προκαλει αυτο το προβλημα ανακαλυφθηκε στην Ελλαδα απο γνωστο Ελληνα αντιπροσωπο.

Δεν μιλάμε για Valvetronic μοτέρ σε αυτό το Thread... Μιλάμε για τον 1.6...

saikoE39
20-11-07, 14:13
Στον Σπανό μέσα όταν είπα σε ένα φίλο μηχανικό οτί θέλω να πάρω μεταχ. 316Ti μου είπε μακριά, χτυπάνε καπάκια... ρώτησα τι εννοεί.. Και μου είπε οτί κόνουν εκκεντρ.!! Τι να πω

Νικο ειναι σχετικο αυτο...!!!!!!!
Eδω στο φορουμ εχουμε πολλα 1.6 και δεν εχει ακουστει ακομα τπτ...
εκτος αυτο του thread...:confused:

skandalis447
20-11-07, 14:18
Παιδια με αυτα τα μοτερ υπαρχει θεμα με τα καπακια τους...Εξαιτιας κακης στηριξης εκκεντροφορων η των γραναζιων που παιρνουν κινηση απο την καδενα,καποια στιγμη αστοχουν και χτυπανε καπακι...Το προβλημα εχει παρουσιαστει σε ορισμενα 16βαλβιδα...Ειτε ειναι valvetronic ειτε οχι...

VS 316TI
20-11-07, 20:20
εχω 316τι 2002 valvotronic δηλαδη μου λετε να το βαψω μπλε και να το ριξω στην θαλασσα?να αρχισω να απογοητευωμαι απο το αμξι..?γιατι μεχρι στιγμης ολα καλα...

VS 316TI
21-11-07, 10:36
ας μου πει καποιος τι πρεπει να προσεξω-και να ελεγξω για να μην εχω κανενα ατυχες γεγονος..:dupe:

bmw316turbo
21-11-07, 11:01
[QUOTE=God;130533]Δεν επαιρνε, ενταξει δεν επαιρνε. Απο ΤΙ δεν επαιρνε βρε παιδια? Τι ζημια ειναι αυτη δηλαδη που θελει ΟΛΟ το μοτερ αλλαγη? Εχετε εσεις ξανακουσει ζημια να σβηνεις το αμαξι σου και την αλλη μερα να ειναι εντελως για εντελως off?


Ναι εμενα μου εχει τυχει.....mazda rx7 III , σπασμενα μαχαιρια.ON-OFF, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΑΛΟΥ....

Nick_compact
21-11-07, 11:02
ας μου πει καποιος τι πρεπει να προσεξω-και να ελεγξω για να μην εχω κανενα ατυχες γεγονος..:dupe:

Eίναι να μην σου κάτσει... Μην σκας κιόλας! Εσύ ευχαριστήσου το αυτοκίνητο, βάρα και τους κόφτες σου, και μην σκέφτεσαι τέτοια.... ΑΝ είναι να σκέφτεσαι έτσι πούλα το από τώρα :calm:

VS 316TI
21-11-07, 11:23
ok καταλαβαινω φιλε μου nick...αλλα και εσυ για τετοιο δεν ψαχνεις..! το καλοκαιρι για τις διακοπες ειχα παρει του πατερα μου (almera) και χτυπησε καπακι μηχανης απο τρομπα νερου αλλα μου εκανε αρκετο καιρο ενα θορυβο και ενω το πηγαινα στην αντιπροσωπεια δεν εβλεπαν τιπιτα...ειμαστε χροναι πελατες στην συγκεκριμενη και αφου δεν βρισκαν τιποτα πριν την ζημια το επισκευασαμε αλλου και τους το πηγαμε για ανταλλαγη αφου δεν ειχε τιποτα μετα απο τοσους διαγνωστικους ελεγχους...αλλα το αμαξι με τετοια ζημια και επισκευαστηκε και την επαθα στην εθνικη με αρκετα χλμ:chair:

M3Convertible
21-11-07, 11:23
Και το άλλο βασικό είναι γιατί αποζημιώνουν ΜΌΝΟ το 50%.

Πιθανόν τόσο να είναι το κόστος του μοτέρ και το άλλο 50% να είναι το κέρδος τους, οπότε με αυτό τον τρόπο δεν μπαίνουν μέσα…….

vasilis-E36
21-11-07, 12:03
Πιθανόν τόσο να είναι το κόστος του μοτέρ και το άλλο 50% να είναι το κέρδος τους, οπότε με αυτό τον τρόπο δεν μπαίνουν μέσα…….

αλήθεια πόσο κάνει καινούργιος αυτός ο κινητήρας;;;; πάντως απο πούντο 1,2 80 ίππων που είχε σπάσει ένας γνώστός μου, η φίατ του ζήτησε 5 χιλιάδες ευρώ για καινούργια μηχανή...τι μηχανή δλδ, κορμό σκέτο χωρις εισαγωγή-εξαγωγή μπεκ κλπ κλπ

thanassis
23-11-07, 10:35
το 2001 είχα ρωτήσει για το μοτέρ το Μ3 για Ε36 με τα 321 από περιέργεια να μάθω πόσο κάνει.... ε μου λέει ο υπάλληλος της αντιπροσωπείας περίμενε μισό λεπτό.....
μετά από λίγα δευτερόλεπτα:
-ωχχχ..... φίλε πάρε μεταχειρισμένο καλύτερα
-πόσο???
-18.000€ μόνο το μοτέρ......

VS 316TI
23-11-07, 11:22
παιδες δεν δικαιολογειτε τετοια ζημια με τιποτα..μηπως αντι για λαδια εβαζαν νερο στον κινητηρα η στο ψυγειο ιονοπνευμα αντι για νερο..παντως την επαθα εγω με 220000 χλμ στο μοτερ..!ποι λογικο απο 40000 του φιλου

ermis1975
23-11-07, 11:28
Εμένα η compact μου ακόμα τίποτα. 1 8ερμοστατη εκαψε τον 1ο χρόνο και αλλάχ8ηκε στην εγγύηση. εχω 25.000χλμ ακομα..

VS 316TI
23-11-07, 11:54
k γω φιλε μου με το almera του πατερα μου την επαθα οχι με το compact

ykoto
03-12-07, 13:38
Είχα γράψει πριν καιρό στο thread και επιστρέφω γιατί φαίνεται να έχει κάποιο ενδιαφέρον. Και εγώ λοιπόν με compact Ν40 1600cc δεν έπαιρνε μια μέρα μπροστά. Όταν ανοίχτηκε, ο ένας εκκεντροφόρος κομμένος σα καρότο και τα κουζινέτα σπασμένα. Δεν είχε χτυπήσει τίποτα άλλο και το καπάκι ήταν εντάξει. Από σύμπτωση το αμάξι ήταν στο συνεργείο μετά από ατύχημα που όμως δεν ήταν ικανό να είχε προκαλέσει τη ζημιά(μόνο προφυλακτήρας). Είχα μείνει λοιπόν με την απορία για το τι είχε φταίξει και μάλλον σε αυτό το thread υπάρχουν και άλλες συμπτώσεις.
Α για την ιστορία τελικά αλλάχτηκε και το καπάκι γιατί πήγαινε μαζί με τα κουζινέτα αλλά λόγο του ατυχήματος γράψαμε μια ωραία έκθεση και πληρώθηκαν όλα από την ασφάλεια. Έτσι και αλλιώς δε ξέρουμε τι πραγματικά ήταν υπεύθυνο για τη ζημια...

Spanti
10-12-07, 17:58
το δικό μας το Compact 316 ti το μόνο πρόβλημα που έχει παρουσιάσει είναι καποια δυσλειτουργία όταν σβήσει λόγω κουλαμαρίας της αδερφής μου με το που πας το ανάψεις αμέσως υπολειτουργεί για ένα δυο δεύτερα και μετά κανονικά όλα...μας είχαν ειδοποιήσει και από τον Σπανό για αλλαγή νομίζω πολλαπλασιαστή σε συγκεκριμένη παρτίδα....το αμάξι έχει κάνει 50000 σκληρά χιλιόμετρα....μέχρι τώρα όλα βαίνουν καλώς

ermis1975
11-12-07, 13:44
Εμένα έχει κανει 25000χλμ και 1 φορά αλλάχθηκε θερμοστάτης. Κατα τα άλλα τίποτε άλλο...

taou
09-01-08, 21:29
Θα με συμπαθάτε γιατί δεν τα ξέρω και πολύ καλά τα τεχνικά θέματα...

Αν και έχει καιρό από το τελευταίο post, θα σας πω κι εγώ τι έπαθα με το Compact μου.Όταν είχα περίπου στα 80.000 χιλιάδες χιλιόμετα, ενα ωραίο πρωί άρχισε να ακούγεται ένας περίεργος θόρυβος μέσα από τον κινητήρα. Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο και μου είπαν πως δεν είναι τίποτα "μπορεί να έχει πάρει κανένα σκουπιδάκι μέσα" κλπ κλπ μαλακίες. Ένα βράδυ λοιπόν και ενώ πήγαινα στο σπίτι μου, σβήνει το αυτοκίνητο. Όσο κινούνταν κάνω στην άκρη πάω να το βάλω μπροστά, πέρνει και συνεχίζω. Στον ίδιο δρόμο λίγο ποιό κάτω βρίσκω να παρκάρω και σταματάω για να κάνω όπισθεν. Μόλις βάζω όπισθεν και πάω να ξεκινήσω σβήνει πάλι. Αυτό ήταν... πάπαλα...
Προσπαθούσα πολύ ώρα να το βάλω μπροστά αλλά τίποτα. Τέλος πάντων, αφού είχε μπεί το μισό αυτοκίνητο μέσα, το έβαλα και το άφησα εκεί. Την άλλη μέρα το πάω στην BMW το κοιτάει με την άλλη μέρα με πέρνει τηλέφωνο και μου λέει "φίλε εκεντροφόρος" ή πώς αλλιώς λέγετε δεν ξέρω. Του λέώ "δηλαδή;", μου λέει "αλλαγή μοτέρ=5.000 €", μένω κάγκελο "πλάκα μου κάνεις" μου λέει "όχι, μάλλον έτρεχες και έβαλες απότομα ταχύτητα" λέω κι εγώ "φίλε ήμουν σταματημένος να παρκάρω", "τι να σου πω, δεν ξέρω". Μαλώσαμε λίγο γιατί το αυτοκίνητο ήταν σχεδόν καινούργιο (αγορασμένο τον Αύγουστο 2002)
Τελικά ήθελε να μου το φάει με 10.000 ευρώ και να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο. Δεν το έφτιαξα σε αυτόν, το έκανα αλλού με 1.200 €

MaSt0RaS
09-01-08, 21:34
Παιδια σε τετοια σημαντικα θεματα να το τραβατε λιγακι με δικηγορο περνετε την BMW hellas και μιλατε ηρεμα ειναι δυνατον τετοιο προβλημα στο πρωτο ετος και να μην γινιε αντικατασταση θα σασς πουνε οχι και ηρεμα και ςραια θα πειτε σας ευχαριστω αλλα δωστε μου και ενα την να ενημερωσω την BMW γερμανιας και θα δειτε πως αρχιζουν μετα να τρεχουν... Το εκανες γνωστος μου βεβαια αυτουνου ηταν σασμαν ελλατωματικο και γιναν και ενστασεις στην εκαστοτε BMW...!

ni19852003
09-01-08, 23:11
Απότι κατάλαβα όλα όσα αναφέρετε έχουν να κάνουν με 1600άρια μοτέρ... Μήπως η μαμά BMW δεν δίνει την απαραίτητη σημασία σε αυτά τα μοτέρια??

taou
10-01-08, 00:20
Απότι κατάλαβα όλα όσα αναφέρετε έχουν να κάνουν με 1600άρια μοτέρ... Μήπως η μαμά BMW δεν δίνει την απαραίτητη σημασία σε αυτά τα μοτέρια??

Ναι 1600 είναι. Ίσως να είναι και αυτό που λες, αλλά εγώ το βρίσκω Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ για μια εταιρία όπως είναι η BMW να κάνει τέτοια πράγματα. Εγώ το TOYOTA Corolla του πατέρα μου είναι 18 χρονό και ακόμα από κινητήρα είναι ΤΑΥΡΟΣ!

ykoto
02-04-08, 10:47
Θα με συμπαθάτε γιατί δεν τα ξέρω και πολύ καλά τα τεχνικά θέματα...

Προσπαθούσα πολύ ώρα να το βάλω μπροστά αλλά τίποτα. Τέλος πάντων, αφού είχε μπεί το μισό αυτοκίνητο μέσα, το έβαλα και το άφησα εκεί. Την άλλη μέρα το πάω στην BMW το κοιτάει με την άλλη μέρα με πέρνει τηλέφωνο και μου λέει "φίλε εκεντροφόρος" ή πώς αλλιώς λέγετε δεν ξέρω. Του λέώ "δηλαδή;", μου λέει "αλλαγή μοτέρ=5.000 €", μένω κάγκελο "πλάκα μου κάνεις" μου λέει "όχι, μάλλον έτρεχες και έβαλες απότομα ταχύτητα" λέω κι εγώ "φίλε ήμουν σταματημένος να παρκάρω", "τι να σου πω, δεν ξέρω". Μαλώσαμε λίγο γιατί το αυτοκίνητο ήταν σχεδόν καινούργιο (αγορασμένο τον Αύγουστο 2002)
Τελικά ήθελε να μου το φάει με 10.000 ευρώ και να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο. Δεν το έφτιαξα σε αυτόν, το έκανα αλλού με 1.200 €

Ο ένας εκκεντροφόρος ήταν? Σε τι κατάσταση ήταν όταν τον βγάλανε?Τελικά τι άλλαξες?