PDA

Επιστροφή στο Forum : Τετραπεταλουδο


mormon
04-08-07, 10:45
Φιλοι μου καλη σας μερα?
Κατααρχην εχω ενα ε46 1.6 coupe μοδ2002.
Στις διαφορες σκεψεις μου για βελτωση κατελειξα στο τετραπεταλουδο.
Θα θελα την γνωμη σας που ολο και κατι παραπανω θα γνωριζεται.

ευχαριστω εξαρχης και περιμενω!

red_bmw
04-08-07, 11:03
1ον θες αγραφο
2ον λυσιμο μοτερ για συμπιεση, δεν κανεις κ μια ροικη?
3ον εκκεντροφορους
4ον φουλ εξατμιση+χταποδι
5ον πιστευεις οτι αξιζει?
κ αν δεν δουλεψει σωστα?

STR
04-08-07, 11:04
Θα μπορουσες να μας πεις πως ακριβως κατεληξες ? Απο προσωπικη επιθυμια η απο γνωμες μηχανικων? Η γνωμη μου ειναι οτι ειναι μια παρα πολυ δυσκολη μετατροπη στα BMW χωρις μεγαλη εμπειρια και τεχνογνωσια απο τους μηχανικους. Επισης πολυ ακριβη και σιγουρα οχι με τρελη αποδωση γι αυτα που θα δωσεις. Η αλλαγη κινητηρα με ενα μεγαλυτερο παραμενει η καλυτερη λυση για βελτιωση στα αυτοκινητα μας. Αν δεν θελεις να αλλαξεις το μοτερακι σου ,ψαξε καλυτερα για κομπρεσορα.
Φιλικα Στρατος!!!

Enema
04-08-07, 11:27
Οντως ειναι καλυτερα να βαλεις απλα τροπετο απο μεγαλυτερο μοτερ, ουτως η αλλως κυκλοφορουν και σε οτι κυβισμο θες. Και θα εχεις και εργοστασιακη αξιοπιστια.

mormon
04-08-07, 12:21
φιλε μου γνωριζεις κατι για κομπρεσορα για 1,6 κυβικα?

Nick_compact
04-08-07, 12:33
Για να κάνει τετραπετάλουδο το 1,6 και να δουλέψει κιόλας θέλεις όσο κάνει να το μετατρεψεις κομπλέ σε 330....

mormon
04-08-07, 19:48
ευχαριστω για τις γνωμες σας, αλλα εχω τραβηξει ενα κολημα κ δεν θελω να αλλαξω το μοτερ μου. οποτε ψαχνω λυσεις. κατα τι γνωμη σας τι μετραει πιο πολυ κ τι ειναι πιο αξιοπιστο.

bmw316turbo
04-08-07, 20:40
Αναλογα τι επιδοσεις θες και τι αλογα επιθυμεις να εχεις.....και τι λεφτα δινεις
Αν θες πανω απο 150 αλογα ειναι ΚΑΙ σχετικα δυσκολο για 1.6 και ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ οποτε δεν συμφερει.Ασε που σε καροτσα ε46 δεν θα εισαι και ιδιαιτερα γρηγορος απλα σβελτος!!!.
Αλλα με λιγοτερα λεφτα βαζεις αλλο μοτερ και εισαι αρκετα σβελτος (βλεπε 28αρι, 330).
Για μεχρι 120 αλογα θελεις λιγοτερα χρηματα μεν αλλα δεν αξιζει δε.Με κομπρεσσορα μπορεις να φτασεις 150 ,μια μεσοβεζικη λυση λιγο απο ολα.Ουτε να σκεφτεσαι για τετραπεταλουδο γιατι θελεις και λεφτα και γνωστη να στο κανει (βλεπε αλεπη).Αν λοξοκοιτας προς saxo με τετραπεταλουδα για 180 -200 αλογα και θελεις τις ιδιες αποδοσεις προετοιμασου για ΠΟΛΥ χοντρο πακετο που δεν αξιζει....
Φιλικα

sheriff
04-08-07, 20:52
Αναλογα τι επιδοσεις θες και τι αλογα επιθυμεις να εχεις.....και τι λεφτα δινεις
Αν θες πανω απο 150 αλογα ειναι ΚΑΙ σχετικα δυσκολο για 1.6 και ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ οποτε δεν συμφερει.Ασε που σε καροτσα ε46 δεν θα εισαι και ιδιαιτερα γρηγορος απλα σβελτος!!!.
Αλλα με λιγοτερα λεφτα βαζεις αλλο μοτερ και εισαι αρκετα σβελτος (βλεπε 28αρι, 330).
Για μεχρι 120 αλογα θελεις λιγοτερα χρηματα μεν αλλα δεν αξιζει δε.Με κομπρεσσορα μπορεις να φτασεις 150 ,μια μεσοβεζικη λυση λιγο απο ολα.Ουτε να σκεφτεσαι για τετραπεταλουδο γιατι θελεις και λεφτα και γνωστη να στο κανει (βλεπε αλεπη).Αν λοξοκοιτας προς saxo με τετραπεταλουδα για 180 -200 αλογα και θελεις τις ιδιες αποδοσεις προετοιμασου για ΠΟΛΥ χοντρο πακετο που δεν αξιζει....
Φιλικα


γιατι εχει ξαναφτιαξει ο αλεπης τετραπεταλουδο μπεμπε?το γνωριζεις αυτο?η επειδη ενα μοτερ μπορει να εχει αυτην την αποδοση σημαινει οτι ολα τα μοτερ ιδιου κυβισμου θα φτασουν αυτην την αποδοση?

Christos 330i ///M
04-08-07, 22:20
Χρηστο . . .

Ακομα εισαι στην εποχη που ειχες το Punto???

Τι τετραπεταλουδο και ιστοριες λες ; ; ;

Η το πουλας και παιρνεις κατι μαμα αφου δεν θες να αλλαξεις το μοτερ σου . . .

Η καθεσαι στα αβγα σου με το 1.600 αρι σου . . .

Και το κομπρεσορ και το τουρμπο θα σου βγουν οσο μια πληρες μετατρωπη 330 . . .

Τα ειπαμε εδω και κανενα χρονο τα βηματα που θα κανεις . . .

Απο εκει που ξεκινησες σωστα παλι σε λαθος δρομο μπηκες . . .

Μηπως να παρεις το δικο μου για καμια ωρα να σου φυγει η καψα ; ; ;

Και να σκεφτεις καλυτερα ; ; ;

bmw316turbo
04-08-07, 23:07
γιατι εχει ξαναφτιαξει ο αλεπης τετραπεταλουδο μπεμπε?το γνωριζεις αυτο?η επειδη ενα μοτερ μπορει να εχει αυτην την αποδοση σημαινει οτι ολα τα μοτερ ιδιου κυβισμου θα φτασουν αυτην την αποδοση?

Το λεω γιατι ο Αλεπης ειναι απο τους λιγους που ξερουν τους Haltech τοσο καλα στο προγραμματισμο και να τους ταιριαξουν με τετραπεταλουδη εισαγωγη και εκεντροφορο. 202 αλογα απο 1400cc που εχει βγαλει νομιζω κατι λενε....Γενικα , οταν βαζεις τετραπεταλουδο σε ενα κινητηρα 1600cc ειτε λεγεταο bmw ή saxo περιμενεις πανω απο 100 αλογα στο λιτρο αλλιως θεωρειται ανεπιτυχης η βελτιωση.Τωρα αν ο αλεπης εχει φτιαξει μπεμπε εγω δεν το ξερω.... παντως τον θεωρω απο τις κορυφες...

Panmilios
04-08-07, 23:53
Βρε παιδια,

Τι σας εχει πιασει ολους με τις μετατροπες;:confused:

Εχουνε καταντησει τα BMW ποιο "μαιμουδες" και απο τα Saxoralla που βαζανε τα 16v καπακια στα 1400αρια και 1600αρια 8v....(οχι οτι εχω κατι με τα συγκεκριμενα αμαξια...ισα ισα που ειναι μια αξιολογη βελτιωση)

Το παιδι ζηταει μια γνωμη ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ....οχι ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ!!

Σιγουρα ΑΞΙΖΕΙ να βαλεις ενα μεγαλυτερο συνολο,παρα να βελτιωσεις ενα μικρο (βλεπε 316,318) αλλα μην το παρακανουμε κιολας....

Εχει γεμισει ο τοπος "διλιτρα" 6κυλινδρα Ε30,Ε36,Ε46!!!:woowoo:


Οι αλλες μαρκες γιατι δεν το κανουν αυτο;

Θα μου πειτε "οι αλλες μαρκες δεν εχουν 6κυλινδρα που γαζωνουν,ουτε με τα ιδια λεφτα που θα βαλεις ενα 1600αρι με τουρμπο και εκκεντροφορυς και νιτρα και θα βγαλεις το πολυ 250 μουλαρια, τα οποια θα ειναι και αμφιβολου προελευσεως,θα εβαζες ενα 6κυλινδρο που θα τα εβγαζε πολυ ποιο ανετα..."

Συφωνω μαζι σας.... αλλα μιλαμε για ΒΕΛΤΙΩΣΗ...οχι ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ!!!

Και για να μην βγω εντελως :offtopic: να πω στο φιλο οτι ειναι καλυτερο το Ν/Α αλλα το πολυ για +30% αυξηση ιπποδυναμης,αλλιως αν θελει πολυ περισοτερο παει σιγουρα για υπερτροφοδοτηση...

Υ.Γ Ελπιζω να μην παρεξηγηθω... :peepwall:

mormon
05-08-07, 01:16
παιδια συμφωνω με ολους σας, αλλα αντε κ εβαλα ενα 6κυλινδρο κ μου βγει μαπα. τι κανω?
θα ειμαι συνεχως στο ανεβα κατεβα το μοτερ?
δοξα το θεο το μοτερακι μου δουλευει αψογα κ δεν καιει σταγονα απο λαδι. οποτε μια ατμοσφαιρικη βελτιωση θα ηταν οτι πρεπει. δεν με ενδιαφερει η τελικη απο το αμαξι αλλα η ροπη του κ η ανεση του να κανω μια γρηγορη προσπεραση.

MZ3
05-08-07, 05:49
αλαφροσετο λιγακι μπαξε και κανενα κοντο διαφορικο και θα δεις μια διαφορα
και δεν χαλας και την αξιοπιστια

red_bmw
05-08-07, 11:20
παιδια συμφωνω με ολους σας, αλλα αντε κ εβαλα ενα 6κυλινδρο κ μου βγει μαπα. τι κανω?
θα ειμαι συνεχως στο ανεβα κατεβα το μοτερ?
δοξα το θεο το μοτερακι μου δουλευει αψογα κ δεν καιει σταγονα απο λαδι. οποτε μια ατμοσφαιρικη βελτιωση θα ηταν οτι πρεπει. δεν με ενδιαφερει η τελικη απο το αμαξι αλλα η ροπη του κ η ανεση του να κανω μια γρηγορη προσπεραση.
ασε το 4πεταλουδο τοτε κ βαλε 2 εκκεντροφορους, προγραμμα(στο δυναμομετρο), φιλτρο εξατμιση κ εισαι κομπλε κ αν θες να λυσεις μοτερ κανε ροικι, αυξησε συμπιεση κ τελος...

matrixlord
06-08-07, 11:59
ασε το 4πεταλουδο τοτε κ βαλε 2 εκκεντροφορους, προγραμμα(στο δυναμομετρο), φιλτρο εξατμιση κ εισαι κομπλε κ αν θες να λυσεις μοτερ κανε ροικι, αυξησε συμπιεση κ τελος...

Συμφωνώ! Αλλά αν τα κάνει όλα αυτά ένα 4πετάλουδο στο καπάκι είναι must. Θα αναιβεί πάρα πολύ και θα revαρει άμεσα. Με κόστος συνολικά κοντά στο 10χίλιαρο!

red_bmw
06-08-07, 12:52
Συμφωνώ! Αλλά αν τα κάνει όλα αυτά ένα 4πετάλουδο στο καπάκι είναι must. Θα αναιβεί πάρα πολύ και θα revαρει άμεσα. Με κόστος συνολικά κοντά στο 10χίλιαρο!
δεν χρειαζεται. κ μονοπεταλουδο μια χαρα θα ειναι.

E36 RULES!!
06-08-07, 18:00
TURBO!!! 4πετάλουδο ΔΕΝ συμφέρει απο άποψη αναλογίας € - PS... Αντιθέτως τα Μ43 ειναι ανθεκτικά στο turbισμα...

ΥΓ: Μάγκες, άλλα τα μοτέρ της PSA, άλλα της BMW... Αν παιρναμε εμεις με τα Μ40 και Μ43 ατμοσφαιρικά άλογα το ιδιο ευκολα με τον TU5 J4, τότε οοοολα τα 316 θα ήταν 1ο στάδιο και οσα ηταν 2ο θα σκοτώνανε....

ΥΓ2: +1 στον Παντελή (Panmilios)

matrixlord
07-08-07, 07:11
Καλά και εγώ συμφωνώ στο Turbo. Απλώς απο οτι κατάλαβα το παιδί θέλει ατμόσφαιρα!

STR
07-08-07, 09:17
Βρε παιδια,

Τι σας εχει πιασει ολους με τις μετατροπες;:confused:

Εχουνε καταντησει τα BMW ποιο "μαιμουδες" και απο τα Saxoralla που βαζανε τα 16v καπακια στα 1400αρια και 1600αρια 8v....(οχι οτι εχω κατι με τα συγκεκριμενα αμαξια...ισα ισα που ειναι μια αξιολογη βελτιωση)

Το παιδι ζηταει μια γνωμη ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ....οχι ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ!!

Σιγουρα ΑΞΙΖΕΙ να βαλεις ενα μεγαλυτερο συνολο,παρα να βελτιωσεις ενα μικρο (βλεπε 316,318) αλλα μην το παρακανουμε κιολας....

Εχει γεμισει ο τοπος "διλιτρα" 6κυλινδρα Ε30,Ε36,Ε46!!!:woowoo:


Οι αλλες μαρκες γιατι δεν το κανουν αυτο;

Θα μου πειτε "οι αλλες μαρκες δεν εχουν 6κυλινδρα που γαζωνουν,ουτε με τα ιδια λεφτα που θα βαλεις ενα 1600αρι με τουρμπο και εκκεντροφορυς και νιτρα και θα βγαλεις το πολυ 250 μουλαρια, τα οποια θα ειναι και αμφιβολου προελευσεως,θα εβαζες ενα 6κυλινδρο που θα τα εβγαζε πολυ ποιο ανετα..."

Συφωνω μαζι σας.... αλλα μιλαμε για ΒΕΛΤΙΩΣΗ...οχι ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ!!!

Και για να μην βγω εντελως :offtopic: να πω στο φιλο οτι ειναι καλυτερο το Ν/Α αλλα το πολυ για +30% αυξηση ιπποδυναμης,αλλιως αν θελει πολυ περισοτερο παει σιγουρα για υπερτροφοδοτηση...

Υ.Γ Ελπιζω να μην παρεξηγηθω... :peepwall:

Ρε Παντελακο, τα λες αυτα απο την απειρια σου η απο την προσπαθεια για να στηριξεις το μοτερ σου? Μα γιατι να προτεινω σε ενα παιδι μια βελτιωση τουρμπο η κομπρεσορ απο την στιγμη που η εταιρια εχει μεγαλυτερα μοτερ που μπαινουν κουτι και μαλιστα με πολυ-πολυ μεγαλυτερη αξιοπιστια. Και για να μην μπερδευεις τις λεξεις, η αλλαγη μοτερ ειναι βελτιωση, οπως και η προσθηκη τουρμπο ειναι μετατροπη.
Και γιατι να μην βρωμισει ο τοπος οπως λες με εξακυλινδρα αφου ειναι τελοια μοτερ και τα θελουν ολοι? Δεν τους εχω δει και πολυ στεναχωρημενους εκει στην Γερμανια που για να δουν τετρακυλινδρο επερναν κυαλια.Οπως και να το κανουμε τα τετρακυλινδρα ηταν για να συμπληρωσουν την γκαμα της εταιριας για τις τριτοκοσμικες χωρες. Δεν εχω τιποτα με αυτους που τα οδηγανε αλλα με τα ιδια τα μοτερ. Κι εγω 316 ειχα αλλα το εκραζα συνεχεια....

Panmilios
07-08-07, 09:34
Ρε Παντελακο, τα λες αυτα απο την απειρια σου η απο την προσπαθεια για να στηριξεις το μοτερ σου? Μα γιατι να προτεινω σε ενα παιδι μια βελτιωση τουρμπο η κομπρεσορ απο την στιγμη που η εταιρια εχει μεγαλυτερα μοτερ που μπαινουν κουτι και μαλιστα με πολυ-πολυ μεγαλυτερη αξιοπιστια. Και για να μην μπερδευεις τις λεξεις, η αλλαγη μοτερ ειναι βελτιωση, οπως και η προσθηκη τουρμπο ειναι μετατροπη.
Και γιατι να μην βρωμισει ο τοπος οπως λες με εξακυλινδρα αφου ειναι τελοια μοτερ και τα θελουν ολοι? Δεν τους εχω δει και πολυ στεναχωρημενους εκει στην Γερμανια που για να δουν τετρακυλινδρο επερναν κυαλια.Οπως και να το κανουμε τα τετρακυλινδρα ηταν για να συμπληρωσουν την γκαμα της εταιριας για τις τριτοκοσμικες χωρες. Δεν εχω τιποτα με αυτους που τα οδηγανε αλλα με τα ιδια τα μοτερ. Κι εγω 316 ειχα αλλα το εκραζα συνεχεια....

Ok...Ας βαλει 6κυλινδρο...

Δεν εχω λογο να στυριξω το μοτερ μου,μιας και θα το αλλαξω με 318is...και φυσικα θα τουρμπιστει για να παιζω στα ισα με 328...
αλλα νομιζω και ΕΣΥ τoυ προτινεις compressor....:deal:

Θα μπορουσες να μας πεις πως ακριβως κατεληξες ? Απο προσωπικη επιθυμια η απο γνωμες μηχανικων? Η γνωμη μου ειναι οτι ειναι μια παρα πολυ δυσκολη μετατροπη στα BMW χωρις μεγαλη εμπειρια και τεχνογνωσια απο τους μηχανικους. Επισης πολυ ακριβη και σιγουρα οχι με τρελη αποδωση γι αυτα που θα δωσεις. Η αλλαγη κινητηρα με ενα μεγαλυτερο παραμενει η καλυτερη λυση για βελτιωση στα αυτοκινητα μας. Αν δεν θελεις να αλλαξεις το μοτερακι σου ,ψαξε καλυτερα για κομπρεσορα.
Φιλικα Στρατος!!!

Τεσπα...αποφαση δικη του θα ειναι και νομιζω εχουμε ξεφυγει αρκετα...:offtopic:

EVANGELOS
08-08-07, 18:44
Στο 1600 δεν υπάρχει κανένας μα κανένας (φυσιολογικός) τρόπος να πάρεις ιπποδύναμη .... εκτός αν εννοείς 5-7 άλογα από φιλτράκι - πρόγραμμα.
Έκκεντρα - πολυπετάλουδα - ροικές κλπ έχουν νόημα στα 3λιτρα ή σε κανά μοτέρ 1.8is ... ή σε κανά από τα παλιά τα αγωνιάρικα Ε30.
Δεν έχει νόημα να κάνεις ατμοσφαιρική βελτίωση σε αυτό το μοτέρ γιατί απλά δεν βελτιώνεται.

matrixlord
09-08-07, 08:17
Δυστυχώς συμφωνώ.... Πρέπει να δώσεις 10.000 - 15.000ε(Και βάλε). για να πάρεις 30 άλογα(Το μέγιστο που πιστεύω οτι μπορεί να φτάσει αυτός κινητήρας είναι 150 άλογα), τα οποία μεσα στην πόλη ούτε που θα τα καταλαβαίνεις. Εκτός απο μια καλύτερη απόκριση στο γκάζι.

Για να τα πάρεις όμως αυτά τα άλογα πρέπει να δώσεις πολλά λεφτά(πολλά όμως). Μόνο το τετραπετάλουδο, μαζί με το στύσημο(Διαφορετικό πλένουμ) και το προγραμματισμό(τον σωστό) θέλει κανα 5000ε! Κάτι που σε ένα 328 θα σου άλλαζε τόσο πολύ το αυτοκίνητο και σε κάθε γκαζιά θα ήθελες καινούρια λάστηχα, στην 316 θα είχες πολύ μέτρια αποτελέσματα.

Γιατί όμως? Γιατί θές ροική εξέλιξη!! Βάλε εκεί άλλο ένα κάρο λεφτά για να μπαίνει ο αέρας σωστά. Μετά όμως είναι και οι βαλβίδες. Με 4 βαλβίδες εισαγωγής, και κοινό εκκεντροφόρο, δεν μπορείς να πας και πολύ μακριά. Άντε και βάζεις καμια Boobis cams και παίρνεις και μεγαλύτερες βαλβίδες και ίσως πετύχεις τίποτα!! Που μπορεί να πρέπει να αλλάξεις και τα πιστόνια με κάποια πιο κοντά για μην χτυπάνε με τις βαλβίδες. Και μιας που τα αλλάζεις παίρνεις πιο ελαφριά, μαζί με ατσάλινες, ελαφριές μπιέλες. Αλλα μέχρι στιγμής έχεις δώσει πολλά λεφτά....

Βάλε και κανα χταποδάκι μετά και κανα καταλύτη και κανα τελικό! Βάλε άλλο ένα χιλιάρικο στα 3 τελευταία.

Και μαζί με όλα αυτά θα είσαι στα 140 άλογα(Το πάρα πολύ!!!!!!!!) με κόστος μιας καλοδιατηρημένης ε36 328 γνήσιας!

Εκτός αν θες να έχεις την πιο γρήγορη 316 στην Ελλάδα. Δεν πιστεύω να έχει κάνει κανείς κάτι τέτοιο. Μπορείς να το πας ακόμα πιο μακριά. Με φλάτζες, στρόφαλο και βολάν. Αλλά μετά για να λειτουργεί το αυτοκίνητο ανθρώπινα θες προγραμματιστή με @@ για να σου φτιάξει το πρόγραμμα. Και τα @@ θέλουν πολλά λεφτά.

Το πήγα μακριά το ξέρω!!! Αλλά είμαι υπερ της μετατροπής. Ή τουλάχιστον turbo. Άν είχες εξακύλινδρο, θα σου έλεγα κατευθείαν βάλε εξαπετάλουδο. Όπως έχω προτείνει και στο παρελθόν πολλές φορές.

mormon
09-08-07, 08:50
Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας. οποτε το τετραπετελουδο το αφηνουμε στην ακρη. για να το τουρμπισω τι χρειαζεται. αντε κ αγορασω τα πραγματα ποιος εδω στην θεσσαλονικη αναλαμβανει να τουρμπισει ΒΜW και να την προγραμματισει. υπαρχει καποιος με 1,6 turbo να μου πει εντυπωσεις.

red_bmw
09-08-07, 09:11
Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας. οποτε το τετραπετελουδο το αφηνουμε στην ακρη. για να το τουρμπισω τι χρειαζεται. αντε κ αγορασω τα πραγματα ποιος εδω στην θεσσαλονικη αναλαμβανει να τουρμπισει ΒΜW και να την προγραμματισει. υπαρχει καποιος με 1,6 turbo να μου πει εντυπωσεις.
μαθε ποιος εχει φτιαξει το Ε30 το καλο στην θεσσαλονικη κ τραβα εκει. οταν το βρεις στειλε μου το τηλ γιατι το ψαχνω κ εγω.

matrixlord
09-08-07, 09:31
Με το turbo είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα. Μια μικρή turbina με ενσωματομένο wastegate, ένα χταποδάκι, ένα ελεύθερο καταλύτη και ένα σούπερ ελεύθερο τελικό. Με παράλληλο είναι καλύτερα να παίξει για να μην μπερδευτεί με κανα immobilizer! Μπεκάκια έχεις τώρα 170cc, καλό θα ήταν να βάλεις αυτά του 318is. Και intercooler απο 325tds που εφαρμόζει ακριβώς. Με αυτά και με αυτά φτάνεις εύκολα στα 170-180 άλογα. Ενδεικτικά σου λέω οτι στο turbisma της 316 μόνο ένας ελεύθερος καταλύτης σου δίνει και 10 άλογα.....

Καλή πίεση....

mormon
09-08-07, 10:03
φιλε μου τα εντοσθια αντεχουν?
σε τι πιεση μιλαμε για αυτα τα αλογα?
μικρη τουρμπινα?
θα χρειαστει μηπως να βαλω κ αλλη φλατζα και να ριξω την συμπιεση?

bmw316turbo
09-08-07, 10:48
φιλε μου τα εντοσθια αντεχουν?
σε τι πιεση μιλαμε για αυτα τα αλογα?
μικρη τουρμπινα?
θα χρειαστει μηπως να βαλω κ αλλη φλατζα και να ριξω την συμπιεση?

Φιλε μου το καλο το τουρμπισμα παλι θα το πληρωσεις. Με 5000 θα βαλεις ενα απλο τουρμπο κιτ γυρω στα 160 αλογα χωρις τραγικες απιατησεις σε επιδοσεις και αξιοπιστια του ιδιου του κιτ. Εγω ειμαι τουρμπιστος στα 220 αλογα /1.6 M43 stock μοτερ αλλα το εχω βελτιωσει μονος μου με πολυ ανωτερα και πολλα πραγματα απο αυτα που προτεινουν οι βελτιωτες , και ειχε το αμαξι μου οταν το αγορασα, χωρις προβληματα αξιοπιστιας και με μικρο κοστος τηρουμενων αναλογιων...
Εγω φιλικα εχω να σου προτεινω τα εξης μεσα απο την εμπειρια μου...
Εφοσον θελεις περισσοτερη δυναμη απο τον κινητηρα , για μενα μονοδρομος ειναι να αλλαξεις ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΕΝΑΝ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ 325,328,330 !!!!
Αυτο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ (οπως ολοι εχουν κολλησει στις μετατροπες)αλλα ειναι αλλαγη κινητηρα με εναν πιο δυνατο- τιποτα αλλο!!!
Ενα απλο τουρμπισμα θα σου στοιχησε σε ενα μηχανικο 4500-5500 ευρω (ολα μεσα στη τιμη- κιτ+εργασια).Ε ,θα παρεις 150-175 αλογα σε νορμαλ μεταχειρισμενο μοτερ που με τα ιδια αν οχι πολυ λιγοτερα λεφτα βαζεις πανω τουλαχιστον 25αρι (μονο μοτερ) πολυ πιο πολιτισμενο-γρηγορο!!!
Εφοσον θελεις πιο δυνατο ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ,χωρις να εχεις καψουρευτει εναν συγκεκριμενο τροπο που θα τον υλοποιησεις η πιο ενδεδειγμενη λυση ειναι η αλλαγη του κινητηρα. Ουτε πεταλουδες και καναρινια των 10000ευρω , ουτε τουρμπισματα με κιτ των 500 ευρω της πλακας που σου παιρνουν 5000 ευρω για 160 αλογα.
Μονο αλλαγη κινητηρα.
Σεβομαι την γνωμη των αλλων παιδιων αλλα εγω ειμαι ηδη τουρμπιστος και μιλαω απο προσωπικη πειρα γιατι βλεπω το αυτοκινητο ως χομπυ.Το αυτοκινητο μου το πηρα μεταχειρισμενο ετοιμο τουρμπισμενο στα 160 αλογα αλλα επειδη ο αδερφος μου ειχε το 25αρι εκεινη την εποχη σου λεω ευθαρσως οτι ηταν ΤΡΙΧΕΣ μπροστα στο 25αρι.
Τα συμπερασματα και η αποφαση δικη σου...φιλικα

matrixlord
09-08-07, 11:52
Θα πεταχτώ και εγώ πάλι! Και θα πω οτι είμαι υπέρ της μετατροπής αλλά αν θές να μείνεις κάτω απο τα 2000cc το turbo είναι μονόδρομος για τα άλογα που θες. Μην υποτιμάς όμως ένα 318is με φπε. Θα φτάσεις στα 150 άλογα, μπορεί και παραπάνω. 150 άλογα ατμόσφαιρα είναι πολύ καλό....