PDA

Επιστροφή στο Forum : Ειναι η νεα M3 Ε-90 ?


120ihatch
20-01-05, 09:27
... και αν ναι ποιες οι αποψεις σας?

(μου φαινεται οτι ο Βangle αρχιζει να σχεδιαζει BMW)

http://www.discountpartcenter.com/photos/08-06-04-01-BMW-M3-e90.jpg




( σε περιπτωση που δεν ανεβαινει η φωτογραφια -> http://www.discountpartcenter.com/photos/08-06-04-01-BMW-M3-e90.jpg )

Fanatic
20-01-05, 12:09
Δεν το πιστευω!!!!!ΒΜW καινουρια που μου προκαλει το αισθημα θαυμασμου που ειχα οταν εβλεπα παλιοτερα να λανσαρονται καινουριες μπεμπες!!!!Απλα καταπληκτικο!!!!!

Octane
20-01-05, 12:20
Τη συγκεκριμενη φωτογραφια την εχω + γω εδω + καιρο απ'τον Ray!! :)
Ισως η ομορφοτερη BMW που εχω δει ποτε!!(Καλα το ισως ειναι περιττο!)
Μακαρι να βγει οπως ειναι στην παραγωγη!!!Ολα τα ευρω!!

Strax
20-01-05, 13:10
Ναι, αλλά δεν φαίνεται ο κώλος. Πολύ σημαντικό στοιχείο της Bangleσχεδιάσης...

Octane
20-01-05, 14:22
Ναι, αλλά δεν φαίνεται ο κώλος. Πολύ σημαντικό στοιχείο της Bangleσχεδιάσης...
Βασικα εμενα οι κωλοι του Bangle μ'αρεσουν!!Ακομα + της τριαρας,μονο ο χρωματισμος των φωτων ειναι λιγο του κωλου... :pth:
Αλλα σιγουρα θα υπαρξουν διαφορα πακετα φωτων...κλασσικα BMW... :)

stef
20-01-05, 14:23
Kουκλάρα, με τα φουσκώματα είναι θάνατος!!!!
Eίμαι πεπεισμένος πως το Ε90 θα είναι top σε όλα!Σχεδιαστικά είναι πανέμορφο και από κοντά ακόμη πιο όμορφο! ;)

lefteris
20-01-05, 14:30
Δεν συνηθίζω να γράφω μηνύματα για απλά σχόλια, αλλά δεν κρατιέμαι...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!
Μακάρι να είναι έτσι το νέο coupe/M!!!

moutraklas
20-01-05, 15:45
χμμμμμμ....

1)δυναμική...
2)εμφανή φουσκώματα στα φτερά για την M.... που σας γυρίζει το μυαλό...??
3)έφυγαν οι ακμές από τα 2 εξωτερικά άκρα των νεφρών και το φούσκωμα του καπό αγγαλιάζει τα νεφρά και δεν καταλήγει σε αυτές τις ακμές... (διαφορά ε46 και ε46 facelift)
4)επαναφορά πλαϊνού νεύρου ως νεύρο και όχι ως γωνία για αλλαγή επιφάνειας...

Δεν μου αρέσει η ποδιά (πολύ extreme για BMW, πολλές γωνίες, κουράζει...)
ίσως φταίνε και τα φωτιστικά σώματα...
Πίσω τι να συμβαίνει άραγε...?

Γενικά...
Είναι η πρώτη BMW μετά από χρόνια που μόλις την είδα έπαιξε το μάτι....
(φτου φτου φτου... τι έπαθα? καλό λόγο για τον καταραμένο?)

Λέτε τελικά να βγει τίποτα καλό από τον κ. Bangle??? Γι αν δούμε....
Τα τελευταία δείγματα πάντως δείχνουν ότι προσγειώνεται σιγά σιγά... ή τον προσγειώνουν...

Αν διορθωνόταν κ αυτό το εσωτερικό ρε γαμώτο...!!!!

GIORGOS
20-01-05, 15:47
Πρωτη φορα ειδα την φοτο και με αφησε αφωνο πραγματικα!πανεμορφο!!Αλλα να μου πεις Μ3 δεν ειναι τι θα ηταν :nod:

Dionysis
20-01-05, 16:19
Δεν είναι η M3 αλλά ειναι η μελοντική Μ4 πιθανόν θα ξέρετε οτι η coupe φεύγει απο την σειρά 3 και απο το 2006 θα την βλέπουμε στους δρόμους ως σειρα 4 Ε92 και είναι το κάτι άλλο :wub:

Xeno-318is
20-01-05, 16:37
Einai Omorfo!! Ontws me to pou tin eida..mou ekane ena klik!! Se anti8esi mayta pou mas exi sini8isei lately o k.Bangle!!Einai arkea "toumpanize"!! Ala de kserw...maresi arketa kai dixnei to sivmolaki tis "M" na tou pigenei ganti!!
Ante Mister Bangle, Ta 4 fwta sto mousoudi pou legame..ta ksexasate???

Black5
20-01-05, 17:35
Kουκλάρα, με τα φουσκώματα είναι θάνατος!!!!
ίμαι πεπεισμένος πως το Ε90 θα είναι top σε όλα!;)


Πράγματι η νέα τριάρα θα ανεβάσει τον πύχη πολύ ψηλότερα...
Δείτ και ένα Link! http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2050118.013/bmw/1.html


Στο site αυτο έχει και την 30χρονη ιστορία της 3άρας...
http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2050120.004/bmw/1.html

Strax
21-01-05, 09:17
Άλλη μια φωτογραφία, που μάλλον είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Πάντως οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι το Μ3 μένει! Δεν θα βγει Μ4!

lefteris
21-01-05, 09:23
Να μείνει το Μ3!
Γιατί να αλλάξουν ένα πετυχημένο όνομα με τόση δόξα και παρελθόν;
Μήπως θέλουν σεμινάρια μάρκετιν;

DRIFTER
21-01-05, 10:13
NNNNNNAAΡΑΑΑ ΜΟΥΥΥΥΥ :p :wub:

melos86
21-01-05, 10:27
Μιλαμε και για 4πορτο Μ3???? Θα υπαρξει κατι τετοιο με την Ε90?? Γιατι στην φωτο του Strax υπαρχουν 2 πορτες παραπανω... Παντως και εγω ακουσα οτι δεν θα υπαρχξει Μ4 και θα παραμεινουν στην "ιδεα" και την κληρονομια που κουβαλαν τα αλλα δυο μαγικα συμβολακια... ///Μ3 :drive2: :wub:

moutraklas
21-01-05, 11:08
ναι, έτσι ξέρω κ εγώ. Είχε ακουστεί και πιο παλιά για σειρά 4 για τη 2θυρη αλλά θα πρέπει να είναι απίστευτα ηλίθιοι στο Μόναχο για να το κάνουν αυτό. Και από ότι μαθαίνω, δεν είναι... (ουουφφφφφ...)

MPOWER
21-01-05, 11:31
Άλλη μια φωτογραφία, που μάλλον είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Πάντως οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι το Μ3 μένει! Δεν θα βγει Μ4!

Για επιστημονική φαντασία μου μοιάζει.....να διαρεύσει πρώτα η φωτογραφία ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΟΥ Μ3...τί λέτε?

Αν πάντως η πρώτη φωτογραφία του thread με το κόκκινο Μ3 είναι αυτό που όντως θα βγεί στην παραγωγή και όχι ένα εξωτερικό πακέτο κάποιου βελτιωτή...τους βγάζω το καπέλο...και ότι άλλο θέλουν!!!

stef
21-01-05, 15:21
Το χθεσινό Autocar μιλάει πάντω για σειρά 4 πάλι!
Ας αποφασίσουνε! :banghead:
ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΑΝ

melos86
21-01-05, 15:31
Παντως αν κοιταξουμε και συγκρινουμε τις δυο φωτογραφιες, τα μονα κοινα σημεια που εχουν ειναι το σηματακι του ελικα στο καπο, τα νεφρα και τους αεραγωγους στα φτερα!! Τα υπολοιπα διαφερουν σε σημαντικο βαθμο (μπροστινα φαναρια, καθρεπτες, προφυλαχτηρες, μαρσπιε ακομα και τα καπο(!)) Στη μια περιπτωση εχουμε ενα μεγαλο αεραγωγο (εμενα δεν μου αρεσε..) ενω στην αλλη μια λεπτη λοριδα που τελειωνει με τον ελικα... Και στις δυο περιπτωσεις παντως εμενα μου αφησαν μια..ξινιλα! Το ενα ειναι πολυ wild για να μην πω υπερβολικα, ενω το αλλο εχει 2 πορτες παραπανω.. :nixweiss:

manosm3
22-01-05, 21:36
παντως οποια και να βγει θα ειναι κουκλαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! απ οτι διαβασα θα φοραει κ τον κινητηρα της Μ5 Ε39!!!!

konstantinos
28-02-05, 22:30
Φατε ματια ψαρια!! :hello: Αφιερωμενη στους φανατικους φιλους της Μ3 και ειδικα στα μελη που κατεχουν μια.Ετσι για να αρχισουν να γεμιζουν τους τραπεζικους λογαριασμους τους νωρις!! :rofl2:Παρατηρειστε τις ζαντουλες και τις διαστασεις των ελαστικων.

saikoE39
28-02-05, 23:11
Κουκλαααααα!!!! σαν να εχει βγει μεσα απο ταινια(η κατι τετοιο)οσο για τα λαστιχα τσιμουδια!!!

M3MAN
01-03-05, 00:01
Θα πάθουμε όλοι μεγάλη πλάκα με αυτο το όχημα αν όντως βγει έτσι.
Έργο τέχνης. Μπράβο στο design team, εκει που έλεγες ότι κατι δεν μπορει να γινει καλυτερο....Απλα αναρωτιέται κανεις τι θα σκεφτουν για το επομενο μοντέλο.

Τωρα την πινακίδα τι την ηθελαν?

melos86
01-03-05, 00:24
Μηπως, λεω μηπως ειναι photoshop???
Ρωταω διοτι:
1)Ο μπροστινος προφυλαχτηρας ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιος με αυτον που φοραει η νεα Μ5
2)Και οι ζαντες ειναι ακριβως οι ιδιες με το Μ5!!
3)Θα βγει τελικα Μ3 4πορτη??
Αρκετα ομορφο σαν concept αλλα πολυ φοβαμαι οτι δεν θα ειναι ετσι...

MICZ
01-03-05, 07:07
Και το πίσω μέρος... http://www.germancarfans.com/spyphotos/6050228.001/6050228.001.Mini1L.jpg

Strax
01-03-05, 09:28
Δεν είναι κακό, αλλά αυτά τα φώτα μου σπαράζουν την καρδιά. Ελπίζω να αλλάξουν κάπως στο κουπέ. Πάντως ξεκινάω οικονομίες!

DoctorAbo
01-03-05, 10:06
Εγώ φίλε μου STrax δε ξεκινάω καμμία οικονομία. Ζω τον έρωτα του αυτοκινήτου που έχω.Ζω το τώρα. Απο τα τέλη του 06 που θα εμφανιστεί το νέο Μ3/Μ4 ή όπως αλλοιώς θα λέγεται, θα πάνω και θα κάτσω μέσα .... να δω πως είναι .... και αν είναι καλό, αν νοιώσω όπως πρέπει να νοιώσω, θα το συζητήσω με τον εαυτό μου και με το πορτοφόλι μου. :calm:

thomas
01-03-05, 10:25
Η 1η φωτογραφία είναι από υπολογιστή και αφορούσε την Μ4. Είναι αρκετά παλιά και τέτοιου είδους φωτό βγαίνουν για να βολιδοσκοπήσουν τις αντιδράσεις του κοινού. Όπως όλα τα προτότυπα που βλέπουμε κατά καιρούς στις εκθέσεις, μόνο που η φωτογραφίες είναι πιο οικονομικός τρόπος.
Υπάρχουν φωτό από την υποτιθέμενη Μ3 με 4 πόρτες (διέρευσε από μια μικρή χώρα, από pre release φυλάδιο) αλλά κάτι δεν πάει καλά και εκεί. Πολύ ξεφούσκωτη είναι και αν αφαιρέσεις τις ζάντες και τα πλαινά τότε θυμίζει πολύ το ταπεινά της αδερφάκια. Βέβαια υπάρχει η λογική ότι η τετράθυρη απευθύνεται σε πιο προσγειωμένους ανθρώπους όπου απαιτούν διακριτικότητα. Αν είναι έτσι τότε η BMW είναι στο σωστό δρόμο.
Για την δίθυρη Μ3 ή Μ4 πιστεύω ότι θα πρέπει να πιο επιθετική. Ας δούμε όμως το 2θυρο αμάξωμα πρώτα.

Έχω όμως κάποιες αμφιβολίες. Δεν ξέρω ακριβώς τα βάρη των κινητήρων, αλλά πιστεύω ότι ο V8 θα χαλάσει αρκετά την ισσοροπία και την δυναμική του αυτοκινήτου. Επίσης η πολύ πιο γεμάτη καμπύλη ροπής σε σχέση με τον εξακύλινδρο θα απαιτεί φαρδύτερα λάστιχα, μεγαλύτερες ζάντες, καλύτερη ανάρτηση και δυναμικά βοηθήματα που όλα αυτά μεταφράζονται σε βάρος.

Ξέρω ότι ο εξακύλινδρος ήταν στο όριο της εξέλιξης του, ενώ και τα προβλήματα αξιοπιστίας έκαναν το αγοραστικό κοινό του αυτοκινήτου δύσπιστο απέναντι στο τωρινό μοντέλο.

Το motorsport department μας έχει εκπλήξει (ειδικά με την τελευταία Μ5 και φυσικά με την Μ3 Ε46), αλλά και μας έχει απογοητεύσει (διαδοχή Μ3 Ε30 σε Ε36 3.0 Στροφή 180 μοίρες). Μήπως είμαστε μπροστά σε μια ακόμη εποχή που η BMW αλλάζει αν όχι ριζικά, αλλά σημαντικά τον χαρακτήρα της Μ3?

Μην ξεχνάμε επίσης το φοβερό νέο RS4 με τους 420 ίππους που δείχνει πολύ σπορ, κόφτης στις 8250 σαλ. (Φοβερό εσωτερικό και θεικά καθίσματα)
Έχω οδηγήσει όλα τα RS (RS2, RS4, RS6 νορμάλ και βελτιωμένα) και δεν έχουν πραγματικά σπορτίβ αίσθηση (αν και μπορείς να πάς πολύ γρήγορα), ειδικά από το ξεκομένο τιμόνι, το αδιάφορο κιβώτιο και την επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, ίσως και η Audi ειδικά με την τεχνογνωσία από την Lambo να αλλάξει και αυτή λίγο την λογική της...

Περιμένουμε με αγωνία...

m_power_lunatic
01-03-05, 10:31
Θεωρω πολυ απιθανο να καταφυγουν στη λυση του Μ2-Μ4......ειναι απλα θεμα πολυ δυνατης απηχησης στον καταναλωτη του ΤΙΤΛΟΥ ΤΙΜΗΣ ///Μ3!!!!!!!Το τμημα marketing θελει κλωτσιες αν κανουν κατι τετοιο.Εξαλλου μην ξεχνατε οτι καποιες πληροφοριες διαρρεουν σκοπιμα απο το εργοστασιο ωστε να δει αντιδρασεις απο το κοινο. :calm:

Strax
01-03-05, 15:09
Έχω όμως κάποιες αμφιβολίες. Δεν ξέρω ακριβώς τα βάρη των κινητήρων, αλλά πιστεύω ότι ο V8 θα χαλάσει αρκετά την ισσοροπία και την δυναμική του αυτοκινήτου. Επίσης η πολύ πιο γεμάτη καμπύλη ροπής σε σχέση με τον εξακύλινδρο θα απαιτεί φαρδύτερα λάστιχα, μεγαλύτερες ζάντες, καλύτερη ανάρτηση και δυναμικά βοηθήματα που όλα αυτά μεταφράζονται σε βάρος.

Το αρθράκι που συνόδευε τη φωτογραφία ανάφερε ότι το Μ3 θα βγαίνει με το νέο lightweight οκτακύλινδρο (και όχι αυτόν της Μ5). Σε αυτόν έχουν χρησιμοποιηθεί νέα κράμματα μετάλλων με αποτέλεσμα το βάρος του νέου V8 να είναι ίσως και λίγο πιο ελαφρύ από αυτό του απερχόμενου εξακύλινδορυ! Για να δούμε!

DoctorAbo
01-03-05, 22:05
χεχεχεχεχ γιαυτπο λέω ρε Στράτο, άσε τη Motorsport να πεδεύεται με τη νέα Μ3 /Μ4 κλπ. Μόλις τη βγάλει θα δούμε. Προς το παρόν ?

Μ3 Ε 46 !!!!! :bowdown:

Strax
02-03-05, 09:01
Συμφωνώ και επαυξάνω!!!

moutraklas
02-03-05, 10:12
Παίδες, μόλις βγει η νέα Μ και πάτε να την τσιμπήσετε, δέχομαι να πάρω εγώ τη δική σας! Και μια και δεν θέλετε να κακοπέσει σε κανενός άγνωστου τα χέρια, είμαι σίγουρος ότι θα κανετε το παν για το ποιανού το μωρό θα προτιμήσω... Γι αυτό και για να έχουμε διαφανείς διαδικασίες, προτείνω να προκυρήξω μειοδοτικό διαγωνισμό! Ε? τι λέτε???? :takecover Καλά ντε... μη βαράτε... λέμε και καμία μαμακία να περάσει η ώρα, ε?? :chair: :banghead:

aVog
02-03-05, 10:43
Καλή η M3 Ε46 ρε μάγκες αλλάάάάάάά

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ BANGLE!!!!!!!!!!!!!! :icon18:

ενώ η Ε90 είναι!!!!!!!

moutraklas
02-03-05, 14:26
Καλή η M3 Ε46 ρε μάγκες αλλάάάάάάά

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ BANGLE!!!!!!!!!!!!!! :icon18:

ενώ η Ε90 είναι!!!!!!!

ΑΥΤΟ ΛΕΩ Κ ΕΓΩ!!!!!
BANGLE :icon02: ABS

DoctorAbo
05-03-05, 12:15
Καλή η M3 Ε46 ρε μάγκες αλλάάάάάάά

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ BANGLE!!!!!!!!!!!!!! :icon18:

ενώ η Ε90 είναι!!!!!!!

Μα αυτός είναι και ο λόος που χερόμαστε τις Ε 46 μας χωρίς καμία τύψη. :kissass: