PDA

Επιστροφή στο Forum : Τι λάδια για BMW 316i E36 να βάλω??


fmaik
20-08-07, 12:39
Τι λάδια 15w-50 προτείνετε για 316i Ε36 με 185.000 χλμ?:nixweiss: Σκέψη μου είναι τα motul 15w-50 πάντα. Ευχαριστώ!!

DASMANIA
20-08-07, 12:42
υδραβλικα ωστιρια - αρα 10-40 . aral, motul, agip, και πανω απο ολα castrol!!

NOS
20-08-07, 12:50
Τι λάδια 15w-50 προτείνετε για 316i Ε36 με 185.000 χλμ?:nixweiss: Σκέψη μου είναι τα motul 15w-50 πάντα. Ευχαριστώ!!

Φιλε εγω βαζω 10w-40 castrol εχω 150.000 χιλιομετρα και δεν εχω προβλημα

konc
20-08-07, 13:00
Τι λάδια 15w-50 προτείνετε για 316i Ε36 με 185.000 χλμ?:nixweiss: Σκέψη μου είναι τα motul 15w-50 πάντα. Ευχαριστώ!!

15w-50 δεν σου προτείνουμε, είμαστε καλά παιδιά :)
10w-40 για να μην σου πω 5w-30 αν δεν το τσιμπάει.

God
20-08-07, 13:07
15W50 δεν ειναι καλο για το μοτερ σου.

5W30 ειναι το φυσιολογικο, 5W40 ειναι καλο για τα μοτερ αυτα που εχουν φαει και χιλιομετρα. Το motul 8100 5W40 Xcess ειναι το καλυτερο συνθετικο λαδι για την περιπτωση σου απο καθε μερια, και αντεχει παρα πολλα χλμ οποτε απλα τα αλλαζεις στον 1 χρονο. Επισης δεν ειναι ακριβο, περιπου 7 ευρω το λιτρο εχει.

fmaik
20-08-07, 13:08
10w-40 ? δε θα το τσιμπάει ? είναι μοντελο 1992 με 2η (μεταχειρισμένη) μηχανή! και γω για ημισυνθετικά motul ή castrol ψάχνομαι...
τα 15w-50 τα προτείνει ο μάστορας που πέρασε το μοτεράκι

NOS
20-08-07, 13:14
10w-40 ? δε θα το τσιμπάει ? είναι μοντελο 1992 με 2η (μεταχειρισμένη) μηχανή! και γω για motul ή castrol ψάχνομαι...
τα 15w-50 τα προτείνει ο μάστορας που πέρασε το μοτεράκι

93 μοντελο ειναι το δικο μου και δεν τσιμπαει καθολου και τα αλλαζω καθε 6000 χιλιομετρα.η επιλογη ειναι δικη σου!!για μαρκα παντως ψηφιζω castrol

God
20-08-07, 13:23
10w-40 ? δε θα το τσιμπάει ? είναι μοντελο 1992 με 2η (μεταχειρισμένη) μηχανή! και γω για ημισυνθετικά motul ή castrol ψάχνομαι...
τα 15w-50 τα προτείνει ο μάστορας που πέρασε το μοτεράκι

10W40 ειναι και ΧΟΝΤΡΟ για το μοτερ σου. 5W30 φοραει κανονικα. 15W50 ειναι για turbodiesel κινητηρες συνηθως.

Αμα καιει τα 5W40 η ακομα χειροτερα τα 10W40 τοτε το μοτερ εχει θεμα. Εμενα δεν εκαψε γραμμαριο 5W30 οσο τα ειχα μεσα και εχω 365.000χλμ πλεον!

fmaik
21-08-07, 17:04
ok τελικά άκουσα τη συμβουλή σας και έβαλα castrol 10w-40 Magnatec ημισυνθετικά για αλλαγές στα 8.000-10.000 χλμ. Εννοείται ότι άλλαξα και το φίλτρο! Πρώτη εντύπωση μου είναι ότι το μοτέρ δουλεύει πιο ομαλά χωρίς κραδασμούς και σκορτσαρίσματα (ψυχολογικο ποιος ξέρει). Αν δεν τα τσιμπήσει λέω να βάλω τα πιο λεπτά στην επόμενη αλλαγή... είδομεν!

konc
21-08-07, 19:39
ok τελικά άκουσα τη συμβουλή σας και έβαλα castrol 10w-40 Magnatec ημισυνθετικά για αλλαγές στα 8.000-10.000 χλμ. Εννοείται ότι άλλαξα και το φίλτρο! Πρώτη εντύπωση μου είναι ότι το μοτέρ δουλεύει πιο ομαλά χωρίς κραδασμούς και σκορτσαρίσματα (ψυχολογικο ποιος ξέρει). Αν δεν τα τσιμπήσει λέω να βάλω τα πιο λεπτά στην επόμενη αλλαγή... είδομεν!

Καθόλου ψυχολογικό, το 15-50 είναι εντελώς λάθος. Φυσικό είναι να το νιώθεις πιο "μαλακό"
Σε ΟΚ μοτέρ (μόνο σε αυτό το μοτέρ φυσικά, δεν γνωρίζω για άλλα), 5-30 είναι ότι καλύτερο όπως προειπώθηκε

NOS
21-08-07, 21:18
Καθόλου ψυχολογικό, το 15-50 είναι εντελώς λάθος. Φυσικό είναι να το νιώθεις πιο "μαλακό"
Σε ΟΚ μοτέρ (μόνο σε αυτό το μοτέρ φυσικά, δεν γνωρίζω για άλλα), 5-30 είναι ότι καλύτερο όπως προειπώθηκε

λες ε?!!!μηπως να δοκιμασω και εγω 5-30 την επομενη φορα?εσενα δεν τσιμπαει καθολου?καθε ποτε τα αλλαζεις?

konc
21-08-07, 21:35
Ναι λέω και όχι μόνο εγώ, αλλά και όσοι σχολίασαν σε αυτό και σε άλλα παρόμοια threads. Βασικά αν πάτε για αλλαγή λαδιών σε εξουσιοδοτημένο που δεν κάνει "τα δικά του" τι λάδια νομίζετε θα βάλουν σε Μ43? 5-30. Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τα λάδια που βάζετε μερικοί, πως σας ήρθαν? Διαβάστε βρε το βιβλιαράκι ή ρωτήστε, είναι πολύ σημαντικό το θέμα για να βάζουμε ότι να' ναι.

Εγώ βάζω 5-30 που τα παίρνω από BMW, καίει απ' όσο μπορώ να υπολογίσω ελάχιστα (ίσως και λιγότερα από 150ml στα 6.000χλμ που τα αλλάζω). Έχω 135.000χλμ, ανεβασμένη συμπίεση και κόφτη στις 6850.

bmw316turbo
21-08-07, 23:13
Οτι λαδι και να βαλεις εφοσον ειναι καλης ποιοτητας και οχι κανενα ρωσικο , το εχεις το αμαξι για νορμαλ και οχι εξεζητημενη χρηση, δεν θα εχεις ΚΑΝΕΝΑ προβλημα εφοσον τα αλλαζεις συχνα κατω απο 10000χιλιομετρα .Ψαξε ενα επωνυμο με νορμαλ ιξωδες και τελειωσες.Για την ιστορια εγω βαζω μονο motul competition 15-50 απο τοτε που υπαρχει το τουτου μου.Για τουρμπο 1.6 Μ43 , με 160000χιλιομετρα μοτερ , χωρις ψυγειο λαδιου, καλοκαιρι με 35-48 βαθμους κελσιου και 1.4 bar πιεση, κοφτη 7300 ξεροκεφαλιαζω και δεν ακουω κανενα!!!
Φιλικα

Cabriolakias
22-08-07, 01:01
Βρε παιδια?

Βρε παιδακια μου γλυκα?

Μαμα λαδακι μαμα...και μπαμπα...

Χαζος ειναι ο Γερμανος που προτεινει μια συγκεκρημενη μαρκα και τυπο λαδιου για το καθε μοτερ του?

Μαμακα παντα! τιποτα αλλο!

konc
22-08-07, 02:10
Βρε παιδια?
Βρε παιδακια μου γλυκα?

Καλά το πας...

Μαμα λαδακι μαμα...και μπαμπα...
Χαζος ειναι ο Γερμανος που προτεινει μια συγκεκρημενη μαρκα και τυπο λαδιου για το καθε μοτερ του?

...και καλά το λήγεις
Το 15-50 είναι απλά ΛΑΘΟΣ λάδι. Τώρα, κάντε ότι θέλετε, εγώ και πολλοί άλλοι τα είπαμε, βάλτε ότι θέλετε. Μια φορά το 15-50 είναι λάθος.

Δεν θα σας υποχρεώσω εγώ να βάλετε συγκεκριμένο λάδι, αλλά είναι πολύ σημαντικό θέμα για να ξεφεύγετε από τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Πριν από μια ώρα είχα μια συζήτηση για έναν Μ43 που το τσίμπαγε και ο ιδιοκτήτης του συμπλήρωνε 20(!)-50. Ήταν μάλιστα πολύ ευτυχισμένος που το "έλυσε" το θέμα και το μοτέρ "ξύριζε" και δεν έκαιγε σταγόνα. Πέρασαν 10.000χλμ και μας έλεγε πως έκανε όταν κόλλησε.

DASMANIA
22-08-07, 07:34
για τηνιστορια και μονο οταν πηγενα στον σπανο μου εβαζε 15-50 valnoline!!! και μου ελεγε οτι αυτο ειναι ο μηχανικος! (318i M43)
μετα απο λιγο ψαξιμο που εκανα τωρα πια βαζω 10-40 και απο τοτε ειναι ολα πιο ομαλα στο αμαξι. Ακομα το ψαχνω στην μαρκα εχω βαλει :
-aral blutronic (δεν ειμαι συγουρος για την ονομασια)
-agip (στο μαυρο κουτι)
-motul
τωρα απο βδομαδα (λογο χιλιομετρων) θα παω για αλλαγη , για τα castrol 10w-40 Magnatec και σε συνδιασμο με ενα motorkote.
αν ξερετε κατι καλο σε 10-40 να προτινεται , ακομα το ψαχνω.

fmaik
22-08-07, 08:28
Τα castrol 10w-40 καλά είναι αλλά έκανα πόσα τηλέφωνα για να τα βρω εδώ στη Θεσσαλονίκη. Δυσεύρετα πολύ! Τελικά τα βρήκα σε super market και αυτά όχι σε τετράκιλη συσκευασία αλλά σε 4 μονόκιλα... Anyway το μοτέρ είναι Μ40 σωστά ? (μοντέλο Ε36, 316i του '92) Τα 5w-30 δεν ενδείκνυνται για πιο καινούριας τεχνολογίας μοτερ? Ρωτάω γιατί 5w-30 βάζω στο focus του 2006...

bmw316turbo
22-08-07, 08:42
Ναι λέω και όχι μόνο εγώ, αλλά και όσοι σχολίασαν σε αυτό και σε άλλα παρόμοια threads. Βασικά αν πάτε για αλλαγή λαδιών σε εξουσιοδοτημένο που δεν κάνει "τα δικά του" τι λάδια νομίζετε θα βάλουν σε Μ43? 5-30. Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω τα λάδια που βάζετε μερικοί, πως σας ήρθαν? Διαβάστε βρε το βιβλιαράκι ή ρωτήστε, είναι πολύ σημαντικό το θέμα για να βάζουμε ότι να' ναι.

Εγώ βάζω 5-30 που τα παίρνω από BMW, καίει απ' όσο μπορώ να υπολογίσω ελάχιστα (ίσως και λιγότερα από 150ml στα 6.000χλμ που τα αλλάζω). Έχω 135.000χλμ, ανεβασμένη συμπίεση και κόφτη στις 6850.

Ασε το βιβλιαρακι (χωρις ειρωνεια) γιατι τα ιδια εκανε και ο solid και εφυγε νυχτα απο το λιμανι!
Το μυαλο λιγο να δουλευει και να εχουμε προσωπικη αποψη.Πως ενα Μ43 με 200000 χιλιομετρα μπορει να δουλευει το ιδιο σε συνθηκες σαχαρας με εξωτερικη θερμοκρασια 45 βαθμους (φετινο παραδειγμα στην ελλαδα) καλοκαιρι,, με ενα Μ43 στη φιλανδια με καλοκαιρι 25 βαθμους????Διαφορετικες απαιτησεις σε ιξωδες λαδιου! Εδω η ιδια η BMW ειχε εφοδιασει ή οχι επιπλεον μπεκ ψεκασμου βενζινης για το κρυο ξεκινημα αναλογα με τη χωρα που προοριζετο.Βαλε κλιματιστικο σε m43 κατεβα απο θεσσαλονικη με 150 χιλιομετρα με εξωτερικη 47 βαθμους και το λαδι θα τα δει ολα.Αυτο δεν σημαινει σωνει και καλα οτι θα παθει τιποτε το μοτερ ανα βαλεις 5-40 προς θεου αλλα δεν μπορει ο καθεις με βεβαιοτητα να σχιζει τα ρουχα του για το 15-50. Ημαρτον!!!! .Ποιος απο εσας ή ποιος απο τους ιδιους μηχανικους της bmw ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ????? ΚΑΝΕΝΑΣ!!!! Εδω σπασανε ορισμενα Μ3 Ε46 απο λαθος λιπανση και υπολογισμο μεταλων που τα ειχαν υπολογισει οι ιδιοι. Σε μαγαζι που εφτιαχνα το ιχ μου ηρθε 318ις με καμενο μοτερ (χτυπημενος στροφαλος και μπιελες) .Πως??? Ειχε κανει 20000 χιλιομετρα με ιδια λαδια (ετσι λεει το βιβλιαρακι της bmw-λαδια 5-40 καθε 20000!!!) και κατεβηκε απο Αγγλια το παλικαρι που ηταν φοιτητης με τερμα γκαζι.Με το που μπηκε αθηνα ηρθε η express και τον πηρε. Αντε γεια!!!!
Και σε τελικη αναλυση ποιος απο μας ειναι νορμαλ στο μοτερ για να βαζει νορμαλ λαδια -ξυδια !! Μεσα στο φορουμ τουλαχιστον ελαχιστοι!!
Χαιρεται

God
22-08-07, 14:02
Πως ενα Μ43 με 200000 χιλιομετρα μπορει να δουλευει το ιδιο σε συνθηκες σαχαρας με εξωτερικη θερμοκρασια 45 βαθμους (φετινο παραδειγμα στην ελλαδα) καλοκαιρι,, με ενα Μ43 στη φιλανδια με καλοκαιρι 25 βαθμους????Διαφορετικες απαιτησεις σε ιξωδες λαδιου!

Τα περισσοτερα καλα τα λες αλλα αυτο ειναι τελειως λαθος. Και στις δυο περιπτωσεις τα λαδια θα δουλεψουν στους 70-80 βαθμους που ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ. Αμα ανεβαζει θερμοκρασια δεν ειναι θεμα του ιξωδες αλλα του συστηματος ψυξης. Απλα ο Φιλανδος θα παρει πιο ψιλο λαδι στην κρυα κλαση του (πχ 0W40) γιατι τον χειμωνα παγωνουν πιο δυσκολα.

Βαζοντας χοντρυτερα λαδια σε αυτοκινητα με υδραυλικο συστημα βαλβιδων πολυ απλα δεν αφηνεις τα ωστηρια και τον εκκεντροφορο να λιπανονται σωστα. Ειδικα σε μοτερ σαν τα Μ4Χ που δεν ζεσταινονται πολυ. 15W50 δεν ειναι λαδι για αυτα τα αυτοκινητα. Οχι οτι πιστευω οτι θα παει στο ακρο αμεσως (σπασμενο μοτερ) αλλα μακροχρονια θα την ακουσει. Και μετα θα φωναζουμε ολοι μαζι οτι τα Μ40 βαρανε ωστηρια.

Για εμενα σε Μ40 του '89 δινει 5W30. 0W30 του ειχα βαλει και δεν ειχα ουτε προβλημα απο θερμοκρασιες ουτε εκαψε σταγονα. Η πιεση του μονο δεν μου αρεσε, εχω συνηθησει σε μεγαλυτερες.

Το μονο χοντρο λαδι που εβαλα και δεν χτυπουσε το υδραυλικο του σαν κλακετες ειναι αυτο που φοραω τωρα, Castrol Edge 10W60. Αλλα το εβαλα πριν 5-6 μερες, δεν μπορω να πω ακομα πολλα. Ολα τα αλλα χοντρα λαδια που δοκιμασα (πχ Motul 300V 15W50, Aral 20W50, Valvoline 10W60) επειδη δεν εφταναν τα λαδια με σωστη πιεση και ταχυτητα στο καπακι ακουγονταν το υδραυλικο, με αλλα περισσοτερο (valvoline) με αλλα λιγοτερο (motul).

Λογω 'μονταρισματων' αλλαζω λαδια καθε 3-4 εβδομαδες για να δω ποια θα του ταιριαξουν πιο πολυ και ετσι εχω καταντησει απο την αρχη του χρονου να εχω φορεσει τα περισσοτερα λαδια που υπαρχουν...εκτος απο suspension evaluator θα με βγαλουν και lubrication expert σε λιγο...

kouk
15-09-07, 20:40
Redline 10/40. Τα έχω εδω και 2000 χιλιόμετρα και είναι απλά καταπληκτικά....

Stunt Mike
16-09-07, 11:46
Παλι τσακωνεστε χωρις λογο!Ρε παιδια αλλο το μοτερ το φτιαγμενο(βλεπε 316 τουρμπο) κι αλλο ''μαμα''!Το 15w-50 για τουρμπατο μοτερ ακουγεται καλο αν και πιστευω θα δουλευε λιγο καλυτερα στο ξεκινημα με ενα 10W-60 λογω υδραυλικων ωστηριων.Το ιξωδες 15W για πρωινη κρυα εκκινηση ειναι ολιγον παχυ.Τα Μ43,Μ50,Μ52 θελουν 10w-40,5W-40 η' 5W-30 για να δουλευουν αψογα κατω απ'ολες τις συνθηκες κυριως λογω των ωστηριων που δεν πολυχωνευουν το παχυ λαδι οταν ειναι κρυα.Αυτο δεν σημαινει οτι θα σπασουν κιολας αλλα σιγουρα μειωνεται ο χρονος ζωης τους.Εγω εβαζα στο 316 αλλα και στο 328 τωρα τα GPL 5W-40 Synthetic(θυγατρικη εταιρεια της Shell) με 10 ευρω το λιτρο και δεν ειχα κανενα προβλημα μεχρι τωρα.

fmaik
17-09-07, 15:44
Επειδή βλέπω ότι τσίμπησε λιγάκι τα 10w-40 Castrol Magnatec (Ε36 316 μοντ. 1992 με 2ο μεταχειρισμένο μοτέρ), θα δώ πως θα πάει και αν εξακολουθήσει θα το γυρίσω πάλι στα 15w-50. Εξάλλου ο μηχανικός που έβαλε το μοτέρ έδωσε σαν οδηγία τα 15w-50. Επειδή δεν το τσιμπούσε καθόλου είπα για καλύτερο να δοκιμάσω το 10w-40.
Τι λέτε εσείς ? 15w-50 ημισυνθετικό είναι μια καλή λύση "για όσο πάει"? Τι μάρκα να διαλέξω ? πάλι καστρόλ?

God
17-09-07, 16:12
Επειδή βλέπω ότι τσίμπησε λιγάκι τα 10w-40 Castrol Magnatec (Ε36 316 μοντ. 1992 με 2ο μεταχειρισμένο μοτέρ), θα δώ πως θα πάει και αν εξακολουθήσει θα το γυρίσω πάλι στα 15w-50. Εξάλλου ο μηχανικός που έβαλε το μοτέρ έδωσε σαν οδηγία τα 15w-50. Επειδή δεν το τσιμπούσε καθόλου είπα για καλύτερο να δοκιμάσω το 10w-40.
Τι λέτε εσείς ? 15w-50 ημισυνθετικό είναι μια καλή λύση "για όσο πάει"? Τι μάρκα να διαλέξω ? πάλι καστρόλ?

5W30 και 5W40 φορανε τα Μ40...αμα σου τσιμπαει το 10W40 εχει καπου προβληματακι. Αμα τσιμπαει λιγο, μαλλον τσιμουχακι βαλβιδας.

15W50 ειναι πολυ χοντρο για κρυες εκκινησεις. Οχι οτι θα κανεις κανενα σοβαρο κακο αμεσα αλλα δεν εχεις λογο να πιεζεις την τυχη σου. Κοιτα για 5W50 η 10W60 καλης μαρκας. Αντιστοιχως προτεινω Mobil 1 και Castrol Edge.

panagiotisE46ci
17-09-07, 16:17
φιλοι μου αν μπωρειτε να με βοηθησετε και εμενα{να μην ανοιγω new topik}σε 316 Ε46 1.600κ.ε. με 69.000 χιλ.χιλιομετρα μοντελο 2001 ,12κατος ,τι λαδια βαζω??

God
17-09-07, 16:25
φιλοι μου αν μπωρειτε να με βοηθησετε και εμενα{να μην ανοιγω new topik}σε 316 Ε46 1.600κ.ε. με 69.000 χιλ.χιλιομετρα μοντελο 2001 ,12κατος ,τι λαδια βαζω??

Να ξεραμε τι κινητηρα φοραει (Μ43/Ν42) θα ηταν καλο, αλλα οτιδηποτε καλυπτει προδιαγραφες LL01 και μετα κανει.

Για Castrol τα Edge 0W40 ειναι κορυφη για σενα.

panagiotisE46ci
17-09-07, 17:03
ωχ δεν ξερω τι κινητηρα φοραει ...πως μπωρω να το δω αυτο για τον κινητηρα ?

Babis_Compact
17-09-07, 18:47
Το λέει αν ανοίξεις το καπώ σου, κάπου αριστερά αν θυμάμαι καλά.
Εγώ που έχω 316 Ε46 1.600 έχω κινητήρα Ν40Β, και πριν λίγο καιρό έβαλα Castrol Magnatec 5W30, LL04. Μου τα πρότειναν τα παιδιά μέσα από το forum. Αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία, μου φαίνεται πως το αυτοκίνητο στροφάρει άνετα, και πηγαίνει όπως θα ήθελα!

kouk
06-10-07, 09:23
Εδω http://www.bmwworld.com/repairs/e36.htm γράφει ότι για τα Ε36 το ιξώδες πρέπει να είναι από 10/40 έως 20/50.


Γνώμες?

God
06-10-07, 11:38
Εδω http://www.bmwworld.com/repairs/e36.htm γράφει ότι για τα Ε36 το ιξώδες πρέπει να είναι από 10/40 έως 20/50.


Γνώμες?

Κατι δεν παει καλα, μαλλον παλιο ειναι η προχειρογραμμενο. Δεν μπορει να προτεινει το ιδιο λαδι χωρις να αναφερει κινητηρα και να λεει οτι απλως κανει για ολους.

Ειδικα οταν προτεινει 20W50 λαδι που α) δεν παραγει σχεδον κανεις εδω και χρονια και β) παγωνει λιγο πιο κατω απο τους 0 κελσιου οποτε ειναι αχρηστο για ψυχρο κλιμα!

Ειδικοτερα οταν πολλα λινκ της σελιδας ειναι νεκρα...

Το link της uucmotorwerks δινει 15W50 λαδι για το Μ3...

kouk
06-10-07, 12:09
Ναι, μάλλον είναι αρκετά παλιό. Αλλά η σύσταση μάλλον τότε είναι καλύτερη, αφού αναφέρει αυτά που ίσχυαν τότε. :)

Ίσως από την άλλη να είμαι αρκετά μεγάλος για να θεωρήσω ότι ένα 5/40 μπορεί να δουλεύει το ίδιο καλά σε ένα παλιό κινητήρα (όπως αυτοί των Ε36) από ένα καινούργιο. :)

Το έβαλα κυρίως για συζήτηση...

x-origin
15-10-07, 22:39
castrol κι απο μενα...