PDA

Επιστροφή στο Forum : Και επίσημα κάτοχος μιας compact


Kiro
24-01-05, 18:07
Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα επιτέλους το νέο μου τουτού. :yippee:
Μια 316 compact ti sport κυκλοφορεί αναμεσά σας. Πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι από τα τελευταία με άδεια κυκλοφορίας 2005, αφού οι παραγγελίες έχουν σταματήσει (απ΄ ότι μου είπαν).
Το αυτοκίνητο είναι καλό στο δρόμο με συμπεριφορά πολύ ικανοποιητική. Ασχολούμαι χρόνια με τους αγώνες αυτοκινήτων και μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αν το έφτιαχνες σωστά (δηλ. αγωνιστικά και όχι πατέντες που κάνουν διάφοροι) θα γινόταν πραγματικό εργαλείο. Έχει πολύ καλό "δέσιμο" και σε ορισμένες στροφές που το "έβαλα" λίγο πιο γρήγορα (αν και το στρώνω ακόμα) είχε πολύ καλές γραμμές.
Τα bucket της BMW είναι πολύ καλά ότι αφορά την πλευρική στήριξη, αλλά δεν ξέρω τι αντοχές έχουν τα δέρματα τους.
Το τιμόνι έχει καλή ανταπόκριση στις εντολές του οδηγού και για τον κινητήρα δεν θα πω πολλά γιατί είναι ακόμα πολύ νωρίς αφού έχω κάνει μόνο 250 χιλιόμετρα.
Αυτό που αναρωτιέμαι βέβαια είναι αν αυτό το αυτοκίνητο (με το βάρος που έχει) μπορεί να "γυρίσει" σε κάποια στροφή ή είναι αδύνατον με τους 115 ίππους του. Πιστεύω πάντως πως αν προσπαθήσεις αρκετά και αν τα λάστιχα σου είναι σε κάποια πιο φθαρμένη κατάσταση τότε ίσως πας για κάποια μέτρα με τις πάντες.

Action Man
24-01-05, 18:16
Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα επιτέλους το νέο μου τουτού. :yippee:
Μια 316 compact ti sport κυκλοφορεί αναμεσά σας. Πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι από τα τελευταία με άδεια κυκλοφορίας 2005, αφού οι παραγγελίες έχουν σταματήσει (απ΄ ότι μου είπαν).
Το αυτοκίνητο είναι καλό στο δρόμο με συμπεριφορά πολύ ικανοποιητική. Ασχολούμαι χρόνια με τους αγώνες αυτοκινήτων και μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αν το έφτιαχνες σωστά (δηλ. αγωνιστικά και όχι πατέντες που κάνουν διάφοροι) θα γινόταν πραγματικό εργαλείο. Έχει πολύ καλό "δέσιμο" και σε ορισμένες στροφές που το "έβαλα" λίγο πιο γρήγορα (αν και το στρώνω ακόμα) είχε πολύ καλές γραμμές.
Τα bucket της BMW είναι πολύ καλά ότι αφορά την πλευρική στήριξη, αλλά δεν ξέρω τι αντοχές έχουν τα δέρματα τους.
Το τιμόνι έχει καλή ανταπόκριση στις εντολές του οδηγού και για τον κινητήρα δεν θα πω πολλά γιατί είναι ακόμα πολύ νωρίς αφού έχω κάνει μόνο 250 χιλιόμετρα.
Αυτό που αναρωτιέμαι βέβαια είναι αν αυτό το αυτοκίνητο (με το βάρος που έχει) μπορεί να "γυρίσει" σε κάποια στροφή ή είναι αδύνατον με τους 115 ίππους του. Πιστεύω πάντως πως αν προσπαθήσεις αρκετά και αν τα λάστιχα σου είναι σε κάποια πιο φθαρμένη κατάσταση τότε ίσως πας για κάποια μέτρα με τις πάντες.
Καλοταξιδο φιλε!

Ripper
24-01-05, 19:39
Kiro me ta mama amortiser ta ides ola afta (ego exo pi POLI xirotera gia to kratima tou!)??!? Pou na valis tpt kalitero!! :idea:

KALOTAKSIDO!!! :bullhorn:

Octane
24-01-05, 20:32
Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα επιτέλους το νέο μου τουτού. :yippee:
Μια 316 compact ti sport κυκλοφορεί αναμεσά σας. Πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι από τα τελευταία με άδεια κυκλοφορίας 2005, αφού οι παραγγελίες έχουν σταματήσει (απ΄ ότι μου είπαν).
Το αυτοκίνητο είναι καλό στο δρόμο με συμπεριφορά πολύ ικανοποιητική. Ασχολούμαι χρόνια με τους αγώνες αυτοκινήτων και μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αν το έφτιαχνες σωστά (δηλ. αγωνιστικά και όχι πατέντες που κάνουν διάφοροι) θα γινόταν πραγματικό εργαλείο. Έχει πολύ καλό "δέσιμο" και σε ορισμένες στροφές που το "έβαλα" λίγο πιο γρήγορα (αν και το στρώνω ακόμα) είχε πολύ καλές γραμμές.
Τα bucket της BMW είναι πολύ καλά ότι αφορά την πλευρική στήριξη, αλλά δεν ξέρω τι αντοχές έχουν τα δέρματα τους.
Το τιμόνι έχει καλή ανταπόκριση στις εντολές του οδηγού και για τον κινητήρα δεν θα πω πολλά γιατί είναι ακόμα πολύ νωρίς αφού έχω κάνει μόνο 250 χιλιόμετρα.
Αυτό που αναρωτιέμαι βέβαια είναι αν αυτό το αυτοκίνητο (με το βάρος που έχει) μπορεί να "γυρίσει" σε κάποια στροφή ή είναι αδύνατον με τους 115 ίππους του. Πιστεύω πάντως πως αν προσπαθήσεις αρκετά και αν τα λάστιχα σου είναι σε κάποια πιο φθαρμένη κατάσταση τότε ίσως πας για κάποια μέτρα με τις πάντες.
Kiro καλορυζικο + καλοταξιδο!!
Γυριζει μια χαρα!!Εγω με "μαμα" αναρτηση + 15αρες δεν εχω δει ακομα υποστροφη :ices_ange + το εχω κοντα ενα χρονο!!(Με τους καταλληλους χειρισμους βεβαια :drive2: ,αλλιως υποθετω εμφανιζεται,αφου εχει..."φιλικο" στησιμο)(Αλλωστε τα παντα υποστρεφουν)

cHaOtIc_dRaGoN_Gr
24-01-05, 22:43
OI 115 EINAI ΑΡΚΕΤΟΥΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΤΑΞΕΙ ΠΟΠΟ...
ΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΓΛΥΚΙΑ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ... :offtopic:
ΟΙ ΠΙΣΩΚΟΥΝΕΣ ΜΑΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ!!! :nod: :nod:

tasosbmwe30
24-01-05, 22:47
καλοριζικο ρε φιλε...καλοταξιδο!!!!ωραια επιλογη εκανες!!!

ks50:50
24-01-05, 22:52
Καλώς ήρθες στην παρέα

CROESUS
25-01-05, 08:38
Kiro καλημέρα, καλορίζικο και καλοτάξειδο το νέο σου αυτοκίνητο. Είμαι κάτοχος από τέλος Ιουλίου μιας ίδιας 316 και μπορώ να σου πω με βεβαιότητα, ότι είναι η καλύτερη προσφορά που έχει κάνει ηΒΜW μέχρι τώρα.
Θα ήθελα να σε ρωτήσω το εξής, όταν έχεις βγάλει το κλειδί από το διακόπτη και έχεις σε λειτουργία το radio-cd, αν μπορείς να το ελέγχεις (ένταση φωνής, επόμενο κομμάτι κλπ) από τα χειριστήρια που υπάρχουν στο τιμόνι.
Ευχαριστώ.

Kiro
25-01-05, 11:33
Κύριοι σας ευχαριστώ για τις ευχές σας και ανταποδίδω σε όλους σας για πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα (και πάντα μέσα στο δρόμο και όχι στα χωράφια):hello:
Το compact είναι πραγματικά ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο το οποίο με τις κατάλληλες επεμβάσεις μπορεί να γίνει ακόμα ποιο όμορφο (αν και πιστεύω ότι με τις 17άρες και το όλο του look η BMW προσφέρει τα μέγιστα)
Σίγουρα οι 115 ίπποι δεν είναι γι΄ αυτό το βαρύ αμάξωμα και πραγματικά το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το αγόρασα για τα γκάζια του.
Το θέμα όμως είναι για ποιο λόγω αγοράζεις ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Άλλοι θέλουν την πολυτέλεια του, άλλοι τα γκάζια του, άλλοι την άνεση, άλλοι την επίδηξη της οικονομικής τους ευρωστίας κ.τ.λ
Εσείς γιατί το αγοράσατε;

DRIFTER
25-01-05, 11:38
Kαλοτάξιδο και καλά ανάποδα :yippee: :ices_ange

nazman
25-01-05, 11:43
καλοταξιδο το compactaki, σωστα ειπες πως πηρες ενα ποιοτικο αυτοκινητο, εχω ενα ιδιο εδω και ενα χρονο και εχω κανει 22.000 χλμ απροβληματιστα.
Στρωσε το με το καλο και μαθε το, και μετα θα δεις πως και το κωλαρακι της θα παιξει, γιατι μην ξεχνας η ελλαδα εχει δρομους με καλη ολισθηροτητα!!!
Μετα χρειαζεται μερακι και ψαξιμο για να βελτιωνεις επιμερους πραγματα.

CROESUS
25-01-05, 11:48
Oxi den ginete!
Kalotaksido file. To amaksi einai poli kalo (kai ego to idio exo) alla thelei merika alogakia akoma.
Φίλε TUPAC σ' ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!!
Το αυτοκίνητο σίγουρα είναι αδύναμο, πιστεύω ότι στη συγκεκριμένη έκδοση ταιρίαζει μόνο ο δίλυτρος κινητήρας με τους 144 ιππους, επίσης πιστεύω, ότι έτσι όπως ήταν η έκδοση αυτή, το αυτοκίνητο έιναι πολύ όμορφο και δεν τονίζεται ο κάπως ιδιαίτερος χαρακτήρας του, τουλάχιστον όχι τόσο όσο στις απλές εκδόσεις. Προσωπικά το αγόρασα για δύο λόγους, πρώτα απ' όλα για αυτά που προσφέρει μια BMW, αξιοπιστία, άνεση, ευχάριστη οδήγηση κλπ και δεύτερο για την τιμή του, μια και θεωρώ ότι η σχέση κόστος/απόδοσης είναι ιδιαίτερα συμφέρουσα.

Octane
25-01-05, 16:54
Εσείς γιατί το αγοράσατε;
Εγω βασικα την αγορασα προσωρινα (για 1-1,5 χρονο).
Ηθελα ενα αυτοκινητο που να χωραει κατι περισσοτερο απ'το προηγουμενο(Polo 6NF)(το οποιο ηταν σε τροχια "ανανεωσης" με 55.000 αγρια χιλιομετρα στην πλατη του :p ),αλλα "αυστηρως" 2-3πορτο,οποτε κοιτουσα την "κατηγορια Golf"(οπως λενε + οι Γερμανοι)!Ετσι εμεναν τα:Golf,A3,+Compact.(Για Ιταλικα ουτε που το συζητουσα γιατι με τη χρηση που κανω,σε 3 μηνες θα μου ειχε μεινει στο χερι...)!Η αποφαση αρκετα ευκολη,λογω πισω κινησης πιο πολυ.Με τους ελληνικους δρομους που εχουμε...γινεται παρτυ :whip: !!

Kiro
26-01-05, 10:44
Εγω βασικα την αγορασα προσωρινα (για 1-1,5 χρονο).
Ηθελα ενα αυτοκινητο που να χωραει κατι περισσοτερο απ'το προηγουμενο(Polo 6NF)(το οποιο ηταν σε τροχια "ανανεωσης" με 55.000 αγρια χιλιομετρα στην πλατη του :p ),αλλα "αυστηρως" 2-3πορτο,οποτε κοιτουσα την "κατηγορια Golf"(οπως λενε + οι Γερμανοι)!Ετσι εμεναν τα:Golf,A3,+Compact.(Για Ιταλικα ουτε που το συζητουσα γιατι με τη χρηση που κανω,σε 3 μηνες θα μου ειχε μεινει στο χερι...)!Η αποφαση αρκετα ευκολη,λογω πισω κινησης πιο πολυ.Με τους ελληνικους δρομους που εχουμε...γινεται παρτυ :whip: !!

Αυτό πιστεύω και εγώ Octane, ότι έκανες πολύ σωστή επιλογή. Για Ιταλικό ούτε εγώ θα το συζητούσα (Γαλλικό ούτε με σφαίρες), ενώ για Ιαπωνέζικο ίσως, αν υπήρχε κάτι το ενδιαφέρον (value for money).
Όταν μιλάς για τη χρήση που κάνεις στα αυτοκίνητα, τι θέλεις να πεις?

Octane
26-01-05, 15:31
Αυτό πιστεύω και εγώ Octane, ότι έκανες πολύ σωστή επιλογή. Για Ιταλικό ούτε εγώ θα το συζητούσα (Γαλλικό ούτε με σφαίρες), ενώ για Ιαπωνέζικο ίσως, αν υπήρχε κάτι το ενδιαφέρον (value for money).
Όταν μιλάς για τη χρήση που κάνεις στα αυτοκίνητα, τι θέλεις να πεις?
Τα γαλλικα πιστευω ειναι καλυτερα απ'τα ιταλικα σε αντοχη + περιεργως ξεχασα να τ'αναφερω!Αλλα σε συγκριση με Α3 + Compact ,το μονο που κατι προσπαθει να κανει κοντα τους ειναι το Golf(IV)!147,307,Xara coupe,Corollες,Civicακια + αλλα ψιλα ειναι για μενα μια κατηγορια κατω απ'τους Γερμανους,οχι τοσο μηχανικα,οσο ποιοτικα!!
Οσο για τη χρηση,εννοω οτι αντεχει μηχανικα το σκησιμο,σε αντιθεση με τα ιταλικα πχ που στην καλυτερη θα κανουν υπερκαταναλωση λαδιουθα ανεβασουν θερμοκρασια + αλλα τετοια(ενταξει,καλυτερευσαν σε σχεση με το ασχημο παρελθον,αλλα οχι οτι εχουν + μεγαλες αντοχες!),ενω στη χειροτερη θ'αρχισει να σου μενει το καθετι "στο χερι","ποδι" + ο,τι αλλο φανταστεις!Εκτος αν τα εχεις αλλαξει ολα οσα αλλαζονται(μηχανικα)με αλλα aftermarket!!
Γενικα πιστευω οι Γερμανοι ειναι αλλου,σε καθε κατηγορια,απ'ολους τους υπολοιπους!!

Kiro
26-01-05, 17:18
Γενικα πιστευω οι Γερμανοι ειναι αλλου,σε καθε κατηγορια,απ'ολους τους υπολοιπους!!


Σωστός ο κύριος!!! :nod:

Βέβαια τα γιαπωνέζικα μοτέρ (όχι στο σύνολο τους) είναι καλά. Ανάλογα βέβαια και τη χρήση....

Octane
27-01-05, 01:18
Σωστός ο κύριος!!! :nod:

Βέβαια τα γιαπωνέζικα μοτέρ (όχι στο σύνολο τους) είναι καλά. Ανάλογα βέβαια και τη χρήση....
Εχεις δικιο!Καποια,οχι ολα!Να σου πω ειχα κοιταξει + το Type R (ωραια-αγωνιστικη αισθηση)μεσα σε ολα οσα σκεφτομουν + μου αρεσε πολυ,αλλα ισως αργοτερα!Επισης τα "sport" ειναι τρελλα υπερτιμημενα + δεν προσφερουν + τιποτα!Ουτε ποιοτητα,ουτε look,ουτε επιδοσεις!Ασε που στηθηκα καμποσες φορες σε φαναρι + ρεπριζ με ενα 1.6 που περιμενα οτι θα ειναι πιο γρηγορο(ειδικα απο σταση) + τελικα το εφαγαααααααα!!! :icon42: :D

bmw5argolida
06-02-05, 23:27
kaloriziko kala xiliometra na exeis...