PDA

Επιστροφή στο Forum : ΚΑΤΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΟΥ


EVANGELOS
13-09-07, 12:26
Πήρε το αυτί μου για πάτημα χθεσινό ...

Ρολλαριστά λέει από 70 ... πάτησε 2τούρμπινο (ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ κλπ) με ατμοσφαιρικό ... ΜΑΜΑ...:chair:

Τα 2 αμάξια θεωρητικά έχουν 20 κιλά διαφορά στη ροπή και 50 άλογα στην ισχύ ... το 2 τούρμπινο και ΜΑΜΑ λέει (όχι ο ιδιοκτήτης του που ξέρει ... αλλά διάφοροι άλλοι...) ράβει πολλά πολύστροφα ...

Η απόφαση λέει ... ότι πήγαιναν ΠΑΡΕΑ ... ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ ... μέχρι τα 270 ...

Κάτι τέτοια ακούω και δε ξέρω τι να πώ .... ρε λες ???? :greenboun

greekm3
13-09-07, 13:03
Πήρε το αυτί μου για πάτημα χθεσινό ...

Ρολλαριστά λέει από 70 ... πάτησε 2τούρμπινο (ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ κλπ) με ατμοσφαιρικό ... ΜΑΜΑ...:chair:

Τα 2 αμάξια θεωρητικά έχουν 20 κιλά διαφορά στη ροπή και 50 άλογα στην ισχύ ... το 2 τούρμπινο και ΜΑΜΑ λέει (όχι ο ιδιοκτήτης του που ξέρει ... αλλά διάφοροι άλλοι...) ράβει πολλά πολύστροφα ...

Η απόφαση λέει ... ότι πήγαιναν ΠΑΡΕΑ ... ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ ... μέχρι τα 270 ...

Κάτι τέτοια ακούω και δε ξέρω τι να πώ .... ρε λες ???? :greenboun

να τα μας.....αυτο και εαν ειναι ειδηση.....ο 2τουρμπινος ποσα αλογα θεωρει οτι ειναι το αυτοκινητο του με το προγραμμα-εξατμιση?...το προγραμμα custom?

Nick_compact
13-09-07, 13:17
Εμένα πάντως μου φαίνεται από λίγο εως και πολύ απίθανο.

randombk
13-09-07, 13:36
Γνωμη αλλα οταν πατησαν το γκαζι στο πατωμα μετα τα 70 , το 2τουρμινο θα πρεπει να πεταχτηκε λες και το τσιμπησε μυγα ΤΣΟΥΤΣΕ!
Ομως μετα τα 180-200 ο φοβερος και τρομερος φιλος με το 2τουρμινο θα αρχισε να βλεπει διπλα του την μουρη του αλλου ατμοσφαιρικου αυτοκινητου "καθος το τουρμπο θα ψωφαγε...) οπου μετα τα 230 το ατμοσφαιρικο θα εφυγε πιο μπροστα...
(Επεισης για να μην ψωφαει το τουρμπο πρεπει το αμαξι να εχει πολλα κυβικα ετσι ωστε ολο το πραγμα να γινεται σωστα.μην το αναλυσουμε τωρα)

Μην ξεχνατε οτι ενα ΜΑΜΑ ατμοσφαιρικο ειναι οσα αλογα λεει η εταιρια και ενα tuned με τουρμπο και προγραμμα κουκουρουκου κτλ ειναι οσα αλογα λεει ο καγκουρας που το εφτιαξε!:rofl2:

Τελος τα custom παραμυθια και ειδικα με τουρμπο καταστασεις πολλα απο αυτα τα αμαξακια ειναι για φαναρια και μπαμ και οχι για πολλα πολλα γιατι μετα τα αμαξακια και τα τουρμπακια αυτα πεφτουν σε safemode ασε που τιποτα γενικα δεν δουλευει σωστα κιας μην το ξερουν οι κατοχοι αυτων!

Γιαυτο τα tuning πρεπει να ειναι σε οποια εταιρια προτεινει το εργοστασιο.
ΠΧ: για Μερσεντονια η AMG για Μπιμμερονια η Motorsport για Αουντιδια ο ΜΤΜ κτλ.....

Cayman S
13-09-07, 13:40
Πήρε το αυτί μου για πάτημα χθεσινό ...

Ρολλαριστά λέει από 70 ... πάτησε 2τούρμπινο (ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ κλπ) με ατμοσφαιρικό ... ΜΑΜΑ...:chair:

Τα 2 αμάξια θεωρητικά έχουν 20 κιλά διαφορά στη ροπή και 50 άλογα στην ισχύ ... το 2 τούρμπινο και ΜΑΜΑ λέει (όχι ο ιδιοκτήτης του που ξέρει ... αλλά διάφοροι άλλοι...) ράβει πολλά πολύστροφα ...

Η απόφαση λέει ... ότι πήγαιναν ΠΑΡΕΑ ... ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ ... μέχρι τα 270 ...

Κάτι τέτοια ακούω και δε ξέρω τι να πώ .... ρε λες ???? :greenboun


Ποιος αραγε?:scratchch Πες μας κατι??

shido
13-09-07, 13:51
Γιωργο απο σταση κανατε τιποτα?

Cayman S
13-09-07, 13:56
Γιωργο απο σταση κανατε τιποτα?


Μια φορα χωρις να ειναι αντιπροσωπευτικη γιατι δεν μπορουσαμε να ανεβασουμε στροφες και να φυγουμε,γιατι ο ενας κοιτουσε τον αλλο ποτε θα ξεκινησει.Πιστευω οτι σε πατημα σωστο απο σταση ειναι πισω!Απο ρολ παμε μαζι εαν και στα 270+ πρεπει να εχω πλεονεκτημα..

Nick_compact
13-09-07, 14:00
Μια φορα χωρις να ειναι αντιπροσωπευτικη γιατι δεν μπορουσαμε να ανεβασουμε στροφες και να φυγουμε,γιατι ο ενας κοιτουσε τον αλλο ποτε θα ξεκινησει.Πιστευω οτι σε πατημα σωστο απο σταση ειναι πισω!Απο ρολ παμε μαζι εαν και στα 270+ πρεπει να εχω πλεονεκτημα..

Άνοιξες και εσύ με το εν λόγω 335i;

shido
13-09-07, 14:04
Μαλιστα,μπραβο για τα πατηματα,να περναει η ωρα και να γινονται βολτες.

Εγω περιμενα παντως πισω το 335 να σου πω την αληθεια,πρωτον διαβαζοντας πως παει το αμαξι σου και δευτερον ξεροντας το συγκεκριμενο 335(ειναι φουλ εξτρα αρα βαρος και 20αρες ζαντες με 295 λαστιχο)

Μου κανει εντυπωση που απο 2ες και οι δυο δεν πεταχτηκε για λιγο μπροστα το 335.

MPOWER
13-09-07, 14:06
Πήρε το αυτί μου για πάτημα χθεσινό ...

Ρολλαριστά λέει από 70 ... πάτησε 2τούρμπινο (ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ κλπ) με ατμοσφαιρικό ... ΜΑΜΑ...:chair:

Τα 2 αμάξια θεωρητικά έχουν 20 κιλά διαφορά στη ροπή και 50 άλογα στην ισχύ ... το 2 τούρμπινο και ΜΑΜΑ λέει (όχι ο ιδιοκτήτης του που ξέρει ... αλλά διάφοροι άλλοι...) ράβει πολλά πολύστροφα ...

Η απόφαση λέει ... ότι πήγαιναν ΠΑΡΕΑ ... ΔΙΠΛΑ ΔΙΠΛΑ ... μέχρι τα 270 ...

Κάτι τέτοια ακούω και δε ξέρω τι να πώ .... ρε λες ???? :greenboun

Μιας και τα αυτιά ακούνε πολλά, βλέπουν λιγότερα και λένε περισσότερα απλά να προσθέσω οτι έχουν και 300 κιλά διαφορά, και οτι όλες οι κόντρες ξεκινούσαν απο όπου βολευόταν το ατμοσφαιρικό (μιας και ήταν απλά φιλικά ανοίγματα) με αποτέλεσμα το διτούρμπινο να ξεκινάει ΠΑΝΤΑ με μία σχέση πάνω στο κιβώτιο.
Φανταστείτε λοιπόν να ξεκινούσαν απο 2έρες κοι οι δύο...απο 30χλμ/ω πχ....τα γέλια θα ήταν πολλά.

Nick_compact
13-09-07, 14:11
Είναι μέχρι να βρεθεί ένα "σωστό" 335i, με φυσιολογικά ζαντολάστιχα, χωρίς navi ηλιοροφές harman kardon κλπ, και χειροκίνητο κιβώτιο. Τότε θα βγουν σωστά συμπεράσματα. Το 245-40-17 που εχει πίσω το με το 295-25-20 ή οτι προφιλ είναι κάνει από μόνο του μεγάλη διαφορά! Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να πηγαίνατε κόπιες μαζί και να πήγαινε μαζί και με το Μ3, αφού σύμφωνα με αυτά που βλεπω εσύ είσαι πιο γρήγορος ακόμα και από βελτιωμενα Μ3, τουλ. από στάση.

Nick_compact
13-09-07, 14:13
Μιας και τα αυτιά ακούνε πολλά, βλέπουν λιγότερα και λένε περισσότερα απλά να προσθέσω οτι έχουν και 300 κιλά διαφορά, και οτι όλες οι κόντρες ξεκινούσαν απο όπου βολευόταν το ατμοσφαιρικό (μιας και ήταν απλά φιλικά ανοίγματα) με αποτέλεσμα το διτούρμπινο να ξεκινάει ΠΑΝΤΑ με μία σχέση πάνω στο κιβώτιο.
Φανταστείτε λοιπόν να ξεκινούσαν απο 2έρες κοι οι δύο...απο 30χλμ/ω πχ....τα γέλια θα ήταν πολλά.

Έτσι πες τα σωστά γιατι κάποιοι τα λένε όπως θέλουν... :dblthumb2

MPOWER
13-09-07, 14:17
Είναι μέχρι να βρεθεί ένα "σωστό" 335i, με φυσιολογικά ζαντολάστιχα, χωρίς navi ηλιοροφές harman kardon κλπ, και χειροκίνητο κιβώτιο. Τότε θα βγουν σωστά συμπεράσματα. Το 245-40-17 που εχει πίσω το με το 295-25-20 ή οτι προφιλ είναι κάνει από μόνο του μεγάλη διαφορά! Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να πηγαίνατε κόπιες μαζί και να πήγαινε μαζί και με το Μ3, αφού σύμφωνα με αυτά που βλεπω εσύ είσαι πιο γρήγορος ακόμα και από βελτιωμενα Μ3, τουλ. από στάση.

1) Σωστές παρατηρήσεις αρχικά...
2) Δεν καταλαβαίνω σε ποιόν αναφέρεσαι με το "εσύ είσαι πιο γρήγορος ακόμα και από βελτιωμενα Μ3"
3) Σε όποιον και να αναφέρεσαι...η απάντηση είναι απλή...ΚΑΙ ΤΑ 2 είναι πιο γρήγορα απο Μ3 Ε46

shido
13-09-07, 14:21
1) Σωστές παρατηρήσεις αρχικά...
2) Δεν καταλαβαίνω σε ποιόν αναφέρεσαι με το "εσύ είσαι πιο γρήγορος ακόμα και από βελτιωμενα Μ3"
3) Σε όποιον και να αναφέρεσαι...η απάντηση είναι απλή...ΚΑΙ ΤΑ 2 είναι πιο γρήγορα απο Μ3 Ε46

{Πως σου φανηκε η ροπη του θηριου???
:yippee:

Cayman S
13-09-07, 14:25
Μιας και τα αυτιά ακούνε πολλά, βλέπουν λιγότερα και λένε περισσότερα απλά να προσθέσω οτι έχουν και 300 κιλά διαφορά, και οτι όλες οι κόντρες ξεκινούσαν απο όπου βολευόταν το ατμοσφαιρικό (μιας και ήταν απλά φιλικά ανοίγματα) με αποτέλεσμα το διτούρμπινο να ξεκινάει ΠΑΝΤΑ με μία σχέση πάνω στο κιβώτιο.
Φανταστείτε λοιπόν να ξεκινούσαν απο 2έρες κοι οι δύο...απο 30χλμ/ω πχ....τα γέλια θα ήταν πολλά.

Δεν φταιω εγω που εχει τοσο κοντες σχεσεις,εμενα η 2α βγαζει 125χλμ τι να κανω αλλαξω σασμαν για να παω ετσι οπως θελει?
Εαν εβαζε 2α και αυτος,εγω θα πεταγομουν γιατι αυτος θα επρεπε να κανει αμεσως αλλαγη!
Μην ξεχνας οτι οταν ειχε 3η και εγω 2α αυτος ειχε διαθεσημα 52 κιλα ροπης και γεματη 3η!
Τι νοημα εχει να ανοιξει καποιος απο 2ες με 30?Να παρουμε τοτε ολοι Αμερικανικα με 8000κυβικα να παταμε 5ες με 60!!
Και τελικα εγω πηγα να κανω ενα φιλικο πατημα παρ ολο που ξερω οτι τετοια ανοιγματα δεν βολευουν το car μου!
Εαν ειχαμε παει σωστα απο σταση τελικα ποιο θα ηταν το αποτελεσμα??Μαλλον γελια υπερ του Cayman!

Nick_compact
13-09-07, 14:26
1) Σωστές παρατηρήσεις αρχικά...
2) Δεν καταλαβαίνω σε ποιόν αναφέρεσαι με το "εσύ είσαι πιο γρήγορος ακόμα και από βελτιωμενα Μ3"
3) Σε όποιον και να αναφέρεσαι...η απάντηση είναι απλή...ΚΑΙ ΤΑ 2 είναι πιο γρήγορα απο Μ3 Ε46

Mιχάλη αναφέρθηκα στο ότι το 335 πήγαινε κόπιες με το Porsche και πήγαινε επίσης κόπιες με Μ3 Ε46 μαμά;;;;;;; (αν κατάλαβα καλά απο τα λεγόμενα) Εδώ σε ανοίγματα με παιδιά από το club Με χιλια δυο πράγματα πάνω στα Μ3, και είναι πίσω από το Porsche, και το 335i στάθηκε δίπλα του... Με αυτά τα δεδομένα δεν ακούγεται άκρως απίθανο μαμά Μ3 Ε46 να στάθηκε δίπλα στο 335i;;

babisbabou
13-09-07, 14:27
Ενδιαφέρον το πάτημα κάνατε τον χαβαλέ σας!Bravo.
Αλλά όσο ενδιαφέρον θα ήταν το πάτημα από στάση άλλο τόσο και περισότερο ενδιαφέρον θα ήταν το πάτημα από 2έρες και οι δύο...από 30χλμ/ω πχ όπως προαναφέρθηκε εκεί νομίζω θα μπορούσες να δεις την ροπή του 335 ;-) και όχι με μια σχέση παραπάνω!

Nick_compact
13-09-07, 14:28
Δεν φταιω εγω που εχει τοσο κοντες σχεσεις,εμενα η 2α βγαζει 125χλμ τι να κανω αλλαξω σασμαν για να παω ετσι οπως θελει?

Εγώ θα έλεγα το άλλο... Οτί δεν φταίει το 335i αν το δικό σου έχει χάλια κλιμάκωση, χωρίς παρεξήγηση. Το 335i μια χαρά κλιμάκωση έχει, το δικό σου έχει περίεργη. Και με αυτήν την λογική, γιατί να ανοίξετε έτσι όπως βολεύει εσένα και όχι όπως βολεύει το 335i;;;;; Ωραίοι είστε, όλα στα μέτρα σας. Δηλ. αυτός με το 335i μ@λ@κ@ς είναι που έκανε υποχώρηση;

Dim77
13-09-07, 14:28
Και γιατί να μη βάλει 1η το Cayman S από τα 30?
Πάλι ενδιαφέρον θα είχε!!

Cayman S
13-09-07, 14:31
Εγώ θα έλεγα το άλλο... Οτί δεν φταίει το 335i αν το δικό σου έχει χάλια κλιμάκωση, χωρίς παρεξήγηση. Το 335i μια χαρά κλιμάκωση έχει, το δικό σου έχει περίεργη. Και με αυτήν την λογική, γιατί να ανοίξετε έτσι όπως βολεύει εσένα και όχι όπως βολεύει το 335i;;;;; Ωραίοι είστε, όλα στα μέτρα σας.


Δεν εχει χαλια κλιμακωση το δικο μου!Ειναι μαλλον ακυρο απο μερους μου να προσπαθησω να σου εξηγησω γιατι δεν θα καταλαβεις!Εμενα με βολευει η σταση...αλλα εκει ουτε θεμα!

Dim77
13-09-07, 14:35
Πάντως σόρρυ, αλλά από τα 70 ας βάλει ο καθένας ότι σχέση τον βολεύει και ας πατήσουν.
Εχει δίκιο ο Evangelos σε αυτό!
Το Cayman με 2α είναι στη ροπή του (σχεδόν), το 335 με 3η επίσης (και με το παραπάνω μάλλον...)
Καλά πάντως, πάλι φωτιά μπήκε στο φόρουμ!! :)

MPOWER
13-09-07, 14:37
Δεν φταιω εγω που εχει τοσο κοντες σχεσεις,εμενα η 2α βγαζει 125χλμ τι να κανω αλλαξω σασμαν για να παω ετσι οπως θελει?
Εαν εβαζε 2α και αυτος,εγω θα πεταγομουν γιατι αυτος θα επρεπε να κανει αμεσως αλλαγη!
Μην ξεχνας οτι οταν ειχε 3η και εγω 2α αυτος ειχε διαθεσημα 52 κιλα ροπης και γεματη 3η!
Τι νοημα εχει να ανοιξει καποιος απο 2ες με 30?Να παρουμε τοτε ολοι Αμερικανικα με 8000κυβικα να παταμε 5ες με 60!!
Και τελικα εγω πηγα να κανω ενα φιλικο πατημα παρ ολο που ξερω οτι τετοια ανοιγματα δεν βολευουν το car μου!
Εαν ειχαμε παει σωστα απο σταση τελικα ποιο θα ηταν το αποτελεσμα??Μαλλον γελια υπερ του Cayman!

Γιώργο μιλάμε πάντα φιλικά όπως ήταν άλλωστε και το κλίμα εχθές.
Αυτό που λέω είναι οτι όταν κάποιος ακούει "ρολλαριστά" φαντάζεται το 335 να σου φεύγει λόγω ροπής, γι'αυτό διευκρινίζω οτι το "ρολλαριστά" που έγινε ήταν όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτό που βόλευε εσένα και όχι στα μέτρα του 335.
Κανείς δεν λέει οτι το αμάξι σου δεν είναι γρήγορο...οπότε μην αρπάζεσαι.
Όσο για τα απο στάση...μπορεί και να είσαι μπροστά, αλλά σίγουρα θα τα βρείς πολύ πιο σκούρα απο όσο φαντάζεσαι....

Υ.Γ Αν ο ιδιοκτήτης του θέλει μπορεί να είναι και πιο γρήγορος...:tapedshut

MPOWER
13-09-07, 14:39
Παιδιά χαλαρώστε....
Εδώ αυτοί που συμμετείχαν πέρασαν καλά και έκαναν χαβαλέ....και θα αρπαχτείτε εσείς οι απ'έξω?

Cayman S
13-09-07, 14:41
Γιώργο μιλάμε πάντα φιλικά όπως ήταν άλλωστε και το κλίμα εχθές.
Αυτό που λέω είναι οτι όταν κάποιος ακούει "ρολλαριστά" φαντάζεται το 335 να σου φεύγει λόγω ροπής, γι'αυτό διευκρινίζω οτι το "ρολλαριστά" που έγινε ήταν όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτό που βόλευε εσένα και όχι στα μέτρα του 335.
Κανείς δεν λέει οτι το αμάξι σου δεν είναι γρήγορο...οπότε μην αρπάζεσαι.
Όσο για τα απο στάση...μπορεί και να είσαι μπροστά, αλλά σίγουρα θα τα βρείς πολύ πιο σκούρα απο όσο φαντάζεσαι....

Υ.Γ Αν ο ιδιοκτήτης του θέλει μπορεί να είναι και πιο γρήγορος...:tapedshut

Ολοι μπορουμε να γινουμε πιο γρηγοροι!Εγω του εκανα την χαρη αυτος ξερω οτι δεν θα μου την κανει,τα ειπαμε και εχθες!Θα ηθελα ενα πατημα στην Κερατεα...απο σταση

Nick_compact
13-09-07, 14:45
Ολοι μπορουμε να γινουμε πιο γρηγοροι!Εγω του εκανα την χαρη αυτος ξερω οτι δεν θα μου την κανει,τα ειπαμε και εχθες!Θα ηθελα ενα πατημα στην Κερατεα...απο σταση

Ε ναι, εκεί που έχεις ξεκάθαρο πλεονέκτηκα στην εκκίνηση λόγω διάταξης του αυτοκινήτου σου. Και πως θα το ξεκινησει ο αλλος που είναι αυτόματο;;; Όπως σε βολεύει μόνο

streetracing
13-09-07, 14:46
υπαρχουν κ οι επαναληψεις παιδια.
το αποτελεσμα χτες ηταν το δεδομενο.

MPOWER
13-09-07, 14:47
Πιστευω οτι σε πατημα σωστο απο σταση ειναι πισω!Απο ρολ παμε μαζι εαν και στα 270+ πρεπει να εχω πλεονεκτημα..

Να θυμίσω οτι έχει κόφτη στα 250?:boink:

Dim77
13-09-07, 14:47
Ε ναι, εκεί που έχεις ξεκάθαρο πλεονέκτηκα στην εκκίνηση λόγω διάταξης του αυτοκινήτου σου. Και πως θα το ξεκινησει ο αλλος που είναι αυτόματο;;; Όπως σε βολεύει μόνο

Χειροκίνητο είναι και το 335 Νίκο!!!

MPOWER
13-09-07, 14:47
Ε ναι, εκεί που έχεις ξεκάθαρο πλεονέκτηκα στην εκκίνηση λόγω διάταξης του αυτοκινήτου σου. Και πως θα το ξεκινησει ο αλλος που είναι αυτόματο;;; Όπως σε βολεύει μόνο

Δεν είναι αυτόματο...

Nick_compact
13-09-07, 14:48
Χειροκίνητο είναι και το 335 Νίκο!!!

Ανακαλώ τότε και ζητώ συγνώμη αλλά το θέμα εκκίνηση που είπα εξακολουθεί να ισχύει! Είναι δυνατόν το μπροστομήχανο να κάτσει δίπλα στο πισόβαρο στην εκκίνηση;;

streetracing
13-09-07, 14:50
θα ηθελα να ανοιξω κ εγω με το 335
καποια στιγμη...

MPOWER
13-09-07, 14:52
υπαρχουν κ οι επαναληψεις παιδια.
το αποτελεσμα χτες ηταν το δεδομενο.

Ρε παιδιά δεν έγινε κάτι εχθές για να βγούν συμπεράσματα και μάλιστα για να ανακοινωθούν εδώ εχθές ήταν μια καταπληκτική βραδιά που είχε διάφορα...όπως και 997Turbo Techart, Μ5 Ε60 (που πέρασε άλλο 997Τurbo μετά τα 310) Μ6 τούμπανο κλπ.
Χαλαρώστε και απολαύστε τη ζωή και αυτά που έχετε!!!