PDA

Επιστροφή στο Forum : turbo ή αλλαγη μοτερ???


DTMPOWER
15-09-07, 21:59
εχω ενα 318is και λεω να ανεβω αλογα (πανω απο 50) .
τι προτεινεται βελτιωση του 318is ή αλλαγη μοτερ?

Christos 330i ///M
15-09-07, 22:01
Δεν αξιζει φιλε . . .

Βαλε ενα 28αρι και καθαρισες . . .

DTMPOWER
15-09-07, 22:09
τι διαφορα εχει στα τελη και τους φορους ?
καιει πολυ περισσοτερο το 328

ποσα αλογα βγαζει ?

satanik-os
15-09-07, 22:14
συμφωνω!ευκολη και αξιοπιστη λυση!

satanik-os
15-09-07, 22:15
193 αλογα αν δεν κανω λαθος!και τελη 480κατι!

Stakaman318is
15-09-07, 22:15
Γιατί δεν αξίζει;; Με ένα κομπρεσέρ γύρω στα 200 hp πάει αν δεν κάνω λάθος (Minas DASC)! Και από λεφτά 3500-4000. Ούτε αλλάζεις, ούτε ψάχνεις, ούτε άγχος, ούτε φορολογίες. Εγώ αυτό θα έκανα!

bmw316turbo
15-09-07, 22:15
Αν σηκωνει η τσεπη σου τα τελη κυκλοφοριας τοτε η ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ 28ΑΡΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΤΙΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!! Ουτε τουρμπισματα ουτε τσιπακια ουτε πειραματα.
Φιλικα

MaSt0RaS
15-09-07, 22:19
Καντο ολο Μ και τελος με κανενα 20 γινεται τελειο χαχαχαχα

Αλλαγη κινητηρα φιλε..

Dim77
15-09-07, 22:21
Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί επανειλημμένως στο φόρουμ, ρίξε μια ματιά σε αυτά τα thread και αν έχεις επιπλέον απορίες συνεχίζουμε :
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=7262
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=7985

Θεωρητικά πάντα, η επιλογή του 2.8 κινητήρα είναι η καλύτερη δυνατή!!
Τα δεδομένα δεν αλλάζουν πολύ, απλά το 16v μοτέρ του 318 is ΔΕΝ τουρμπίζεται τόσο εύκολα όσο του 8v 318i.
Μόνο ο compressor μένει σαν επιλογή για το is(ή φυσικά η αλλαγή μοτέρ)

Dark_Angel_
15-09-07, 23:32
http://youtube.com/results?search_query=318is+turbo&search=Search για ριξε μια ματια

MaSt0RaS
15-09-07, 23:41
http://youtube.com/results?search_query=318is+turbo&search=Search για ριξε μια ματια

M ενδιαφερον μπορω να πω... Κοιτα στην τελικη αν θες κατι γρηγορο καυλιαρικο και τετοια χωσε τουρμπο. Αν θες κατι πιο διαχρωνικο πιο αξιοπιστο και πιο οικονομικο χωσε μοτερ...

God
16-09-07, 00:15
τι διαφορα εχει στα τελη και τους φορους ?
καιει πολυ περισσοτερο το 328

ποσα αλογα βγαζει ?

Θα καιει καπως παραπανω απο ενα μαμα Μ42/Μ44 ενα Μ50/Μ52 σιγουρα. Αλλα γιατι το 318is σε τουρμπο δεν καιει? Νομιζεις μηπως οτι το τουρμπο αντε και το βαλαμε και δεν κανει τιποτα αλλο? Εδω με ελαφρια κομπρεσσορ οταν το πατανε σανιδα τους αδειαζει το ρεζερβουαρ σε 100χλμ...ασε που εχει αλλη συντηρηση. Σαν να συντηρεις 2 αυτοκινητα ειναι.

Θα εχεις τελη 480 νομιζω αντι 170 τον χρονο.

bmw_m3
16-09-07, 03:04
φιλε σου προτεινω να βαλεις πανς εναν 330 και θα εισαι κυριος!!! και μην σε νοιαζει για τα τελη αν το φτιαξεις σε καλο μαστορα και ειναι και μαγκας θα σε φτιαξει καλα.....δεν χριαζετε να δηλ τα αλληθηνα του κυβικα!!! μπορει να στο δηλ 2000cc και οι κωδικοι να μην φενονται!! σε καμια περιπτωση μην βαλεις turbo αλλη φαση το μοτερ!!! εγω εβαλα 320ci και το εχω δηλωσει 2000ci καλα να μου πεις στο 320 ειναι μικρη διαφορα τι 2200 τι 2000!!! εκανα βλακια που δεν εωαλα 330!!!και για να δουνε τουσ κωδικους στο μοτερ μου πρεπει να το βγαλουν!!!........................................ .....!!!!!

Dim77
16-09-07, 11:45
φιλε σου προτεινω να βαλεις πανς εναν 330 και θα εισαι κυριος!!! και μην σε νοιαζει για τα τελη αν το φτιαξεις σε καλο μαστορα και ειναι και μαγκας θα σε φτιαξει καλα.....δεν χριαζετε να δηλ τα αλληθηνα του κυβικα!!! μπορει να στο δηλ 2000cc και οι κωδικοι να μην φενονται!! σε καμια περιπτωση μην βαλεις turbo αλλη φαση το μοτερ!!! εγω εβαλα 320ci και το εχω δηλωσει 2000ci καλα να μου πεις στο 320 ειναι μικρη διαφορα τι 2200 τι 2000!!! εκανα βλακια που δεν εωαλα 330!!!και για να δουνε τουσ κωδικους στο μοτερ μου πρεπει να το βγαλουν!!!........................................ .....!!!!!

Έχει Ε36 (318is) ....Πως θα βάλει τον Μ54? 330?

Α εντωμεταξύ ΑΝ θέλουν να βρούν τους κωδικούς του μοτέρ στο ΚΤΕΟ, ή αν ο μη γένοιτο χρειαστεί σε άλλη περίπτωση (ασφάλεια)... θα το κάνουν!

Stunt Mike
16-09-07, 11:59
Καλυτερα ν'αλλαξεις μοτερ γιατι ευκολα θα βρεις να πουλησεις το δικο σου και θα βγαλεις τα εξοδα του μηχανικου σου.Ειναι ομως μεγαλυτερη ταλαιπωρια(ψαξιμο,ξηλωμα,μονταρισμα).Δες το project μου και θα καταλαβεις.Αλλα εχεις 200 αλογα εργοστασιακα και αξιοπιστα ενω με το τουρμπισμα εχεις ενα αμαξι δυσκολο-οδηγητο,βενζινοβορο(πολυ περισσοτερο απο το 2800) και με αμφιβολη αξιοπιστια.Σημειωση:τα 318iS σπαγαν ευκολα καπακια γι'αυτο και ο Καρρας επαψε να τα τουρμπιζει!!!Σαν 3η επιλογη ξεχνα τουρμπισματα και τροπετ και φτιαξτο εκκεντροφορατο!Με 2000-2500ευρω εχεις περιπου 170+ αλογακια να πορευεσαι...

soc12r
16-09-07, 12:04
Εαν εισαι φαν της ατμοσφαιρας μια ειναι η λυση= Μοτερ Ε36 m3 και εαν δεν σε παιρνει απο οικονομικης πλευρας Ε36 325-328
Αλλιως μετα πας για Psssss Pssssss Εγω παντως θα επελεγα το πρωτο..

red_bmw
16-09-07, 12:16
το is εχει σφυριλατα πιστονια απο την μανα του κ αντεχει το τουρμπισμα.
προσωπικα εχω δει is κοντα στο 330 αλογα να κανει παπαδες.

Stunt Mike
16-09-07, 12:24
το is εχει σφυριλατα πιστονια απο την μανα του κ αντεχει το τουρμπισμα.
προσωπικα εχω δει is κοντα στο 330 αλογα να κανει παπαδες.

Σφυρηλατα οχι ακριβως αλλα σιγουρα μεγαλης αντοχης...Ασε που μεχρι 0,7 Bar δεν χρειαζεται ουτε αναπρογραμματισμο....Ο map sensor του διαβαζει την υπερπιεση και δουλευει με παραπανω μειγμα αποδιδοντας κοντα +50 αλογακια!!Οσο για τα 330hp για ρωτα τον ποσα εχει ξοδεψει...Μαλλον τον συνεφερε το τροπετ σε Μ3...

bmw316turbo
16-09-07, 17:29
Σφυρηλατα οχι ακριβως αλλα σιγουρα μεγαλης αντοχης...Ασε που μεχρι 0,7 Bar δεν χρειαζεται ουτε αναπρογραμματισμο....Ο map sensor του διαβαζει την υπερπιεση και δουλευει με παραπανω μειγμα αποδιδοντας κοντα +50 αλογακια!!Οσο για τα 330hp για ρωτα τον ποσα εχει ξοδεψει...Μαλλον τον συνεφερε το τροπετ σε Μ3...

Μιλας πολυυυυυυ ομορφα!!!!!
Πραγματι ρωτηστε εναν απλο τουρμπατο μεχρι εναν πυρκαυλο ΠΟΣΑ ΕΔΩΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για να βγαλει τα αλογα που εβγαλε και μετα να μιλησουμε για τα υπολοιπα....
ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ....
ΕΙΜΑΙ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟς ΚΑΙ ΛΕΩ ΕΥΘΑΡΣΩς ΜΟΝΟ 28ΑΡΙ Ή Μ3 ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ εκτος αν θελεις πανω απο 300 αλογα οποτε τα λεφτα για ενα σωστο τουρμπισμα ξεπερνουν τα 9000 ευρω, !!!

DTMPOWER
16-09-07, 20:43
ποσο θα μου κοστισει ολη η μετατροπη απο 318is σε 328??

oldcarskickass
16-09-07, 20:59
Σφυρηλατα οχι ακριβως αλλα σιγουρα μεγαλης αντοχης...Ασε που μεχρι 0,7 Bar δεν χρειαζεται ουτε αναπρογραμματισμο....Ο map sensor του διαβαζει την υπερπιεση και δουλευει με παραπανω μειγμα αποδιδοντας κοντα +50 αλογακια!!Οσο για τα 330hp για ρωτα τον ποσα εχει ξοδεψει...Μαλλον τον συνεφερε το τροπετ σε Μ3...


Όλα τα is (Ε30, Ε36)Φόραγαν σφυρήλατα έμβολα.

bmw316turbo
16-09-07, 21:04
ποσο θα μου κοστισει ολη η μετατροπη απο 318is σε 328??

Λιγοτερα απο ενα απλο τουρμπισμα γυρω 4000-5000

E36 M POWER
17-09-07, 08:37
κοιταξε να δεις εγω ειμαι φαν της ατμοσφαιρας και ο αδερφος μου του turbo εχει αλλη γλυκα το turbo! το τσακ που κανει οταν ροπιαζει σε τρελαινει!!!! οσον αφορα την καταναλωση αμα δεν δουλευει το turbo ολα καλα σαν να μην εχεις αλλα αμα πιασει ροπες τοτε καταναλωνει την βενζινα οπως οι γερμανοι τη μπυρα!!! εγω τι θα εκανα;
ατμοσφαιρα=εγγυηση!!!!!:loser:

Stunt Mike
17-09-07, 14:15
Μιλας πολυυυυυυ ομορφα!!!!!
Πραγματι ρωτηστε εναν απλο τουρμπατο μεχρι εναν πυρκαυλο ΠΟΣΑ ΕΔΩΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για να βγαλει τα αλογα που εβγαλε και μετα να μιλησουμε για τα υπολοιπα....
ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ....
ΕΙΜΑΙ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟς ΚΑΙ ΛΕΩ ΕΥΘΑΡΣΩς ΜΟΝΟ 28ΑΡΙ Ή Μ3 ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ εκτος αν θελεις πανω απο 300 αλογα οποτε τα λεφτα για ενα σωστο τουρμπισμα ξεπερνουν τα 9000 ευρω, !!!

Δυστυχως η' ευτυχως ημουν κι εγω τουρμπακιας βελτιωμενος οσο,(Punto GT τουμπανο!!!) και το'χα πληρωσει ακριβα το αθλημα!!!Τωρα με το BMW ηρεμησα και το'κανα 328 ''μαμα''!!!Αλλη φαση η τουρμπινα συναδελφε και η αισθηση του ξεσπασματος της ροπης δεν ξεπερνιεται απο κανενα ατμοσφαιρικο!Ηδη με κυριευει η μανια ενος κομπρεσσορα!!!

bmw316turbo
17-09-07, 14:19
Δυστυχως η' ευτυχως ημουν κι εγω τουρμπακιας βελτιωμενος οσο,(Punto GT τουμπανο!!!) και το'χα πληρωσει ακριβα το αθλημα!!!Τωρα με το BMW ηρεμησα και το'κανα 328 ''μαμα''!!!Αλλη φαση η τουρμπινα συναδελφε και η αισθηση του ξεσπασματος της ροπης δεν ξεπερνιεται απο κανενα ατμοσφαιρικο!Ηδη με κυριευει η μανια ενος κομπρεσσορα!!!

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΑΜΑΞΙ ΔΥΝΑΤΟΟΟΟΟΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!
Βεβαια ΠΑΝΤΑ προτιμω να οδηγω ενα τουρμπο ΤΟΥΜΠΑΝΟ και να ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ
(πυρομετρα, θερμομετρα,αναλυτες λαμδα) ΟΣΟ ΣΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ δηλαδη ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!
Αυτο θα προτιμουσα και εγω αλλα και μια ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΔΥΝΑΤΗ ατμοσφαιρα δεν θα με χαλαγε!!!

Stunt Mike
17-09-07, 14:21
ποσο θα μου κοστισει ολη η μετατροπη απο 318is σε 328??

Να υπολογιζεις 4000-5000 αγορα τροπετου + μηχανικο+ηλεκτρολογο+ service.Αφαιρεσε οτι πουλησεις απο το δικο σου.Βεβαια μπορεις να παρεις μονο μοτερ-σασμαν-πλεξουδα αφου φρενα-ψαλιδια εχεις ιδια με το χειροκινητο 325-328(Τ'αυτοματα ειχαν μεγαλυτερα φρενα και πιο δεμενη γεφυρα και αλλο διαφορικο)Αν θες πληροφοριες να σου στειλω το τηλ μου να σε βοηθησω.Τα φαγαμε με το κουταλι τα τροπετ...

Stunt Mike
17-09-07, 14:25
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΑΜΑΞΙ ΔΥΝΑΤΟΟΟΟΟΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!
Βεβαια ΠΑΝΤΑ προτιμω να οδηγω ενα τουρμπο ΤΟΥΜΠΑΝΟ και να ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ
(πυρομετρα, θερμομετρα,αναλυτες λαμδα) ΟΣΟ ΣΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ δηλαδη ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!
Αυτο θα προτιμουσα και εγω αλλα και μια ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΔΥΝΑΤΗ ατμοσφαιρα δεν θα με χαλαγε!!!

Συμφωνω αλλα σκεψου μια πολυυυυυ δυνατη ατμοσφαιρα μ'ενα μεγαλουτσικο σαλιγκαρι να φυσαει μεσα!!!ΦΦΦΣΣΣΣΣΣΣΣΣ......ΠΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!ΑΡΡΩΣ ΤΙΑ!! BMW M3 E36 +GARRETT GT51!!!Τον αμαζευτο θα'χει το τερας...

bmw316turbo
17-09-07, 14:30
Συμφωνω αλλα σκεψου μια πολυυυυυ δυνατη ατμοσφαιρα μ'ενα μεγαλουτσικο σαλιγκαρι να φυσαει μεσα!!!ΦΦΦΣΣΣΣΣΣΣΣΣ......ΠΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!ΑΡΡΩΣ ΤΙΑ!! BMW M3 E36 +GARRETT GT51!!!Τον αμαζευτο θα'χει το τερας...

Συμφωνω...αλλα
Πηγαινε και στο youtube να δεις ενα viper 1700 αλογα με ηχοσυστημα που κατουρηθηκα στα γελια oταν εκανε κατω απο 9 στο τετρακοσαρι...

s318is
18-09-07, 11:51
Σε ατμοσφαιρική βελτίωση (εκκεντροφόροι,μπεκ κλπ) πόσο θα πήγαινε το μαλλί και τι αποτελέσματα θα είχε αυτό?Για κομπρέσσορα που ρώτησα μου είπανε κοντά στα 6 χιλιάρικα!!!