PDA

Επιστροφή στο Forum : Νεά έκδοση Corvette (ZR-1)


Dim77
26-09-07, 12:34
Corvette ZR-1
Μετά τις προηγούμενες ονομασίες του project (Corvette SS, blue devil κλπ.)
Μάλλον θα επιλεγεί το ZR-1 για να χαρακτηρίσει την κορυφαία έκδοση.

Κινητήρας, θα είναι ο LS9 (μια νέα έκδοση του μικρού LS3 των 6.2 lt 426ps και όχι τον LS6 7.0 της Ζ06) (ο LS3 είναι η φετινή έκδοση του προγενέστερου LS1 6.0lt με 404ps)

Ο LS9 θα έχει supercharger και ενσωματωμένο Intercooler στην εισαγωγή.
Εκτιμώμενη απόδοση 600 με 650ps ...Ροπή...Πολύ!!!

Το κύριο χαρακτηριστικό είναι η μείωση βάρους από την Ζ06 (των 1450kg) με τη χρήση carbon fiber στην οροφή, κολώνες, και άλλα σημεία του αυτοκινήτου.
Οι κινητήριοι τροχοί είναι μεγέθους 335/25/20 και χρησιμοποιούν Michelin(τουλάχιστον στο πρωτότυπο) και όχι Goodyear όπως συνηθιζόταν.

Εδώ περισσότερα (και φωτογραφίες)
http://www.worldcarfans.com/9070926.007/chevrolet-corvette-zr-1-spied

Chris316
26-09-07, 12:43
Όμορφη κίνηση και αρκετά έξυπνη θα έλεγα. Μου φαίνεται άρχισε και το Αμέρικα να μπαίνει σε περίεργα σαλόνια και αν αρχίσει να συνδυάζει συμπιεστές με κυβικά πολύ δύσκολα τα πράγματα... Θα κλάψει κόσμος...

MaSt0RaS
26-09-07, 16:21
Όμορφη κίνηση και αρκετά έξυπνη θα έλεγα. Μου φαίνεται άρχισε και το Αμέρικα να μπαίνει σε περίεργα σαλόνια και αν αρχίσει να συνδυάζει συμπιεστές με κυβικά πολύ δύσκολα τα πράγματα... Θα κλάψει κόσμος...

Εβγαζε κα ιθα βγαζει δυνατα και δυνατοτερα μοτερ αλλα θα αργησει να φιαξει κανονικα αυτοκινητα να εινια καλα στο γενικο συνολο...

kacey
26-09-07, 19:15
Ναι, αντε πες το στην Ζ06 αυτο...

billys.bmw
26-09-07, 19:42
φότο δεν έχουμε?

Dim77
26-09-07, 19:58
Φωτογραφίες υπάρχουν στο λινκ στο πρώτο μου πόστ. Δεν τις κάνω copy-paste. Είναι φωτογραφίες του worldcarfans.com
Εάν κατάλαβα καλά ο φίλος Kacey εννοεί ότι η Ζ06 φυσικά και είναι καλό αυτοκίνητο στο σύνολο.
Μη βάζουμε πάλι τους χρόνους στο Ring (που δεν αρκεί ένα θηριώδες μοτέρ σε ένα ημιφορτηγό για να βγεί χρόνος).
Είναι σε άλλο thread για τη Ζ06.

Απλά το thread αυτό πιο πολύ είναι για να βλέπουμε και άλλα ενδιαφέροντα αυτοκίνητα (εκτός των BMW).

Εχω την εντύπωση ότι αυτή η έκδοση της Corvette θα είναι αποκλειστικά για την εσωτερική αγορά των Η.Π.Α. (τουλάχιστον όταν το project ονομαζόταν ακόμη ώς Corvette Blue Devil έτσι ήταν).

Dim77
08-12-07, 10:43
http://www.worldcarfans.com/4071207.001/on-board-the-corvette-zr1

http://www.youtube.com/watch?v=4lytcSynCGA

Από το worldcarfans.com

''The Corvette ZR1 will be powered by the new 6.2 liter V8 SC LS9 engine producing some 650 hp, the blue covers may lead us to believe the nick-name will indeed be/stay Blue Devil.''

MaSt0RaS
08-12-07, 13:08
ακου ηχο παναγια μου και εγω θελω μια.......

optostyle
08-12-07, 14:04
ουτε στο playstation δε βγαζω τοσο ευκολα τη Laguna.................

christina_vtec
11-12-07, 23:23
Σας παραθέτω μια εισαγωγή... και δίνω και λινκ για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει λεπτομέριες..

Έχουμε ενημέρωση από τον Φίλιππο (fastfil) σχετικά με το Corvette Ζ06 C6R project.

Ο στόχος τελικά είναι να φτιαχτεί το δυνατότερο και πιο ολοκληρωμένο Street Racer στο κόσμο και η επίτευξη του ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 0-1000 μέτρα όλων των εποχών από street αυτοκίνητο.

Πηγή.. www.greekdragster.info

link.. http://www.greekdragster.info/forum/viewtopic.php?f=29&t=126&hilit=&start=40

Dim77
21-12-07, 00:27
http://www.worldcarfans.com/9071220.001/2009-corvette-zr1-revealed

Παρουσιάστηκε η έκδοση της Corvette ZR-1 που θα κυκλοφορήσει καλοκαίρι του 2008 σαν μοντέλο 2009.

Όπως αναμενόταν, ο κινητήρας είναι με βάση τον LS3 των 6.3 λίτρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή και απόδοση 620ps και 807Nm ροπή και έχει πλέον την ονομασία LS9.

Το αμάξωμα έχει ελαφρωθεί χρησιμοποιώντας πολλά μέρη από ανθρακονήματα, ενώ οι τροχοί είναι 10χ19'' με ελαστικά 285/30 μπροστά και 12χ20'' πίσω με 335/25!!!!!

Η ανάρτηση είναι αυτόματα ρυθμιζόμενη (automatically adjusting Magnetic Selective Ride Control)

Κενό βάρος στα 1,519 kg, ενώ το κιβώτιο είναι σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση, διπλόδισκος συμπλέκτης.

Το ταχύμετρο φτάνει πλέον στα 220mph (370 kmh) και οι επιδόσεις αναμένονται να ξεπερνά τα 200 mph (340kmh) ενώ επιταχύνει από 0-100 σε περίπου 3.4''.

To αυθεντικό κείμενο στο λινκ στην αρχή και πολλές φωτογραφίες.

mixalhs
21-12-07, 01:14
Φερνει πολυ απο Viper ...ωραιο...ξεχοριστο αυτοκινιτο.
Εχουν αναφερει τιμες που θα αγγιξει η ZR-1 ?

Geo_3D
21-12-07, 01:22
Sorry αλλά εγω,εδω θα κολλησω!!!!!:bowdown:

Standard carbon-ceramic, drilled disc brake rotors – 15.5-inch-diameter (394-mm) in the front and 15-inch-diameter (380-mm) in the rear

Dim77
27-06-08, 21:38
Και...έριξε σε όλα...ΚΑΙ στο Pagani Zonda F που είχε το ρεκόρ μέχρι τώρα (αυτοκινήτων παραγωγής).

http://www.motorauthority.com/news/coupes/corvette-zr-1-laps-the-ring-in-7264/

7'26''4

Σύμφωνα με τη GM το αυτοκίνητο ήταν εντελώς νορμάλ, όπως βγαίνει από το εργοστάσιο για τον κάθε ιδιοκτήτη με την προσθήκη επιπλέον εξοπλισμού επικοινωνίας (με τα πιτ).

Σύμφωνα με τη GM, θα κυκλοφορήσει και το αποδεικτικό βίντεο.

Η Corvette αυτής της γενιάς (έκτης-C6) έδειχνε πολύ δυνατή (και σε οδική συμπεριφορά) από τις απλές εκδόσεις και ειδικά την Z06.
Πλέον δείχνει ότι ''τρίζει τα δόντια'' σε όλους και οπουδήποτε.
(οι δηλώσεις των υπευθύνων τον προηγούμενο καιρό μιλούσαν για κορυφαίους χρόνους σε οποιαδήποτε πίστα του κόσμου...φυσικά το Ring έχει γίνει το διαφημιστικό πεδίο μάχης της σύγχρονης εποχής).

(Πάντως για του λόγου το αληθές, η πίστα αυτή φαίνεται να αναδυκνείει τα αυτοκίνητα με πολύ ισχυρούς κινητήρες, αλλά δε μπορούμε να παραβλέψουμε ότι αυτή η Vette έχει ρίξει καμμιά 10αρια δευτερόλεπτα πλέον στην αντίστοιχης ισχύος Carrera GT).

Σε λίγο, όπως πάνε, θα δούμε αυτοκίνητα παραγωγής να κάνουν χρόνους πρωτοτύπων του Group C σε κατατακτήριες δοκιμές.:friday:

greekm3
28-06-08, 05:56
http://www.worldcarfans.com/9071220.001/2009-corvette-zr1-revealed

Παρουσιάστηκε η έκδοση της Corvette ZR-1 που θα κυκλοφορήσει καλοκαίρι του 2008 σαν μοντέλο 2009.

Όπως αναμενόταν, ο κινητήρας είναι με βάση τον LS3 των 6.3 λίτρων με μηχανικό υπερσυμπιεστή και απόδοση 620ps και 807Nm ροπή και έχει πλέον την ονομασία LS9.

Το αμάξωμα έχει ελαφρωθεί χρησιμοποιώντας πολλά μέρη από ανθρακονήματα, ενώ οι τροχοί είναι 10χ19'' με ελαστικά 285/30 μπροστά και 12χ20'' πίσω με 335/25!!!!!

Η ανάρτηση είναι αυτόματα ρυθμιζόμενη (automatically adjusting Magnetic Selective Ride Control)

Κενό βάρος στα 1,519 kg, ενώ το κιβώτιο είναι σχεδιασμένο για αγωνιστική χρήση, διπλόδισκος συμπλέκτης.

Το ταχύμετρο φτάνει πλέον στα 220mph (370 kmh) και οι επιδόσεις αναμένονται να ξεπερνά τα 200 mph (340kmh) ενώ επιταχύνει από 0-100 σε περίπου 3.4''.

To αυθεντικό κείμενο στο λινκ στην αρχή και πολλές φωτογραφίες.


ναι αυτο μου αρεσει......οχι οτι θα το επαιρνα με κλειστα ματια αλλα θα το σκεφτομουνα:ylsuper:

greekm3
28-06-08, 06:00
..φυσικά το Ring έχει γίνει το διαφημιστικό πεδίο μάχης της σύγχρονης εποχής).

(Πάντως για του λόγου το αληθές, η πίστα αυτή φαίνεται να αναδυκνείει τα αυτοκίνητα με πολύ ισχυρούς κινητήρες, αλλά δε μπορούμε να παραβλέψουμε ότι αυτή η Vette έχει ρίξει καμμιά 10αρια δευτερόλεπτα πλέον στην αντίστοιχης ισχύος Carrera GT).

Σε λίγο, όπως πάνε, θα δούμε αυτοκίνητα παραγωγής να κάνουν χρόνους πρωτοτύπων του Group C σε κατατακτήριες δοκιμές.:friday:


στο πρωτο εχεις απολυτο δικιο Δημητρη...το Ring εγινε οντως διαφημιστικο πεδιο.......οποτε οπως θα καταλαβαινεις/νετε τα "παιχνιδια" που παιζονται ειναι παμπολλα....θα δουμε την πορεια στους αγωνες.....χωρις να αμφισβητω οτι το αυτοκινητο θα κανει τρελους χρονους
οσον αφορα τωρα την παρατηρηση σου επι παρανθεσεως .....τοσο ποσο αναδυκνειονται αυτοκινητα με ισχυρους κινητηρες δεν μπορουμε να το πουμε..αφου το "θαυμα" της αυτοκινησης GTR εχει μονο 480:icon_kidr

Dim77
04-08-08, 14:14
Απολαυστικό. Πολύ ωραία οδήγηση από τον Jim Mero.

Εδώ το άρθρο και το βίντεο μαζί. (Νομίζω ότι είναι η ίδια σελίδα του άρθρου απλά έχει προστεθεί το βίντεο από την GM).

http://www.motorauthority.com/news/coupes/corvette-zr-1-laps-the-ring-in-7264/

Και στο youtube (με χειροτερη ανάλυση νομίζω)

http://www.youtube.com/watch?v=k6mEirkQN8o

EVANGELOS
04-08-08, 14:35
Mήτσο δε ξέρω για χρόνους ... ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛΑ ΑΠΛΑ ... όσο το βλέπω τόσο το γουστάρω ...

Για μένα τόσο το ατμ. Ζ06 όσο και αυτό το τέρας ΖR1 ... είναι πολύ πάνω από τα Γιαπωνέζικα σε αίσθηση και feeling ... μακάρι να τα οδηγήσουμε να δούμε και αν αυτό ισχύει στην πράξη ...

Πάντως στην τελική αυτό που μετράει είναι πόσο το γουστάρεις ένα αμάξι και όχι οι χρόνοι κλπ κλπ

και το ΠΡΑΜΑ αυτό μάλλον θα είναι για πολύ ΧΟΝΤΡΑ ... :D ...

Dim77
04-08-08, 19:45
Mήτσο δε ξέρω για χρόνους ... ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛΑ ΑΠΛΑ ... όσο το βλέπω τόσο το γουστάρω ...

Για μένα τόσο το ατμ. Ζ06 όσο και αυτό το τέρας ΖR1 ... είναι πολύ πάνω από τα Γιαπωνέζικα σε αίσθηση και feeling ... μακάρι να τα οδηγήσουμε να δούμε και αν αυτό ισχύει στην πράξη ...

Πάντως στην τελική αυτό που μετράει είναι πόσο το γουστάρεις ένα αμάξι και όχι οι χρόνοι κλπ κλπ

και το ΠΡΑΜΑ αυτό μάλλον θα είναι για πολύ ΧΟΝΤΡΑ ... :D ...

Έχεις δίκιο Βαγγέλη στα γραφόμενα σου.

Η Corvette είναι καταπληκτική (ακόμα και στις απλές:icon_pai: εκδόσεις), είναι αυτό που λές, ότι το γουστάρεις έτσι απλά... (και ας είναι τα πλαστικά στο ταμπλό...υποδεέστερα).
Για το άν είναι καλύτερο από ...Γιαπωνέζικα...δε ξέρω (και αυτά είναι φοβερά, για τα συγκεκριμένα που αντιπαρατίθενται)

Εγώ πάντως δε νομίζω να οδηγήσω τίποτα από αυτά...αλλά και πάλι...μου αρέσει ότι πλέον εκεί που παλιά ήταν ο χώρος διαφήμισης της φοβερής και ιστορικής Porsche (που αξίζει κάθε σεβασμός και δόξα και τιμή) πλέον βλέπουμε ότι όποιος κατασκευαστής αυτοκινήτων ΘΕΛΕΙ...ΜΠΟΡΕΙ....να πετύχει ότι στόχο θέλει (ακόμα και αν δεν υπάρξει κανείς να αγοράσει το αυτοκίνητο).

Το αντίστοιχο θρεντ για το επίσης υπέροχο GTR υπόκειται σε χλευασμό για Datsun κλπ πάντως που είναι ιεροσυλία...αντί να επικροτείται η προσπάθεια των μηχανικών και δοκιμαστών που εξέλιξαν ένα τόσο καλό αυτοκίνητο. Εμένα μου αρέσει να βλέπω εταιρείες σαν την Nissan, την Chevrolet (γενικά η GM), (ετοιμάζουν και η Honda με την Toyota...) να τολμούν να ξοδεψουν σε μια τόσο δύσκολη και περίεργη εποχή για την αυτοκίνηση(την σπόρ αυτοκίνηση ειδικά).

Αυτό εδω το thread για την Corvette τυγχάνει πάντως, μάλλον καλύτερης αποδοχής.

Γενικά πάντως οι χρόνοι στο Ring με το μυστήριο οδόστρωμα ''τύπου'' ειδική διαδρομή σε δημόσιο δρόμο και όχι σύγχρονης πίστας δείχνουν ότι τα οχήματα αυτά έχουν σίγουρα εκτός από δύναμη και κράτημα, οδική συμπεριφορά και χειριστήρια που επιτρέπουν στον οδηγό να πιέσει για επίτευξη χρόνου.

Αν δείτε στο βίντεο την ταχύτητα (σε mph) με τα οποία στρίβει η Corvette και πώς κινείται γενικά χωρίς περιττά δράματα δείχνει πολύ καλά μελετημένο αυτοκίνητο για το δημόσιο δρόμο (με 600+ps...) και όχι ένα υστερικό κτήνος.

greekm3
05-08-08, 14:03
Mήτσο δε ξέρω για χρόνους ... ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ Κ@ΥΛΑ ΑΠΛΑ ... όσο το βλέπω τόσο το γουστάρω ...

Για μένα τόσο το ατμ. Ζ06 όσο και αυτό το τέρας ΖR1 ... είναι πολύ πάνω από τα Γιαπωνέζικα σε αίσθηση και feeling ... μακάρι να τα οδηγήσουμε να δούμε και αν αυτό ισχύει στην πράξη ...

Πάντως στην τελική αυτό που μετράει είναι πόσο το γουστάρεις ένα αμάξι και όχι οι χρόνοι κλπ κλπ

και το ΠΡΑΜΑ αυτό μάλλον θα είναι για πολύ ΧΟΝΤΡΑ ... :D ...

ευαγγελε θα συμφωνησω μαζι σου εν μερει...εξωτρικα το αυτοκινητο ειναι τρελα..και σιγουρα ειναι για μεγαλα........αλλα σε feeling εαν ειναι σαν το viper(το οποιο και εχω οδηγησει..)αστα να πανε.....παντως ειναι αξιοθαυμστο το αυτοκινητο που βγαλανε και προσωπικα με κανουνε οπαδο τους που κρατανε την ..πισω κινηση και το βαρος χαμηλα...:dblthumb2

greekm3
05-08-08, 14:07
Το αντίστοιχο θρεντ για το επίσης υπέροχο GTR υπόκειται σε χλευασμό για Datsun κλπ πάντως που είναι ιεροσυλία...αντί να επικροτείται η προσπάθεια των μηχανικών και δοκιμαστών που εξέλιξαν ένα τόσο καλό αυτοκίνητο. Εμένα μου αρέσει να βλέπω εταιρείες σαν την Nissan, την Chevrolet (γενικά η GM), (ετοιμάζουν και η Honda με την Toyota...) να τολμούν να ξοδεψουν σε μια τόσο δύσκολη και περίεργη εποχή για την αυτοκίνηση(την σπόρ αυτοκίνηση ειδικά).

Αυτό εδω το thread για την Corvette τυγχάνει πάντως, μάλλον καλύτερης αποδοχής.



Αν δείτε στο βίντεο την ταχύτητα (σε mph) με τα οποία στρίβει η Corvette και πώς κινείται γενικά χωρίς περιττά δράματα δείχνει πολύ καλά μελετημένο αυτοκίνητο για το δημόσιο δρόμο (με 600+ps...) και όχι ένα υστερικό κτήνος.

απλουστατα βρε Δημητρη..αλλο κορβετ και αλλο νισσαν..και στο κατω κατω οι ανθρωποι δεν μας τα ζαλισανε με αυτο που κατασκευασανε ..και μπραβο τους...
...στο βιντεο ομως στην μεγαλη ευθεια...καπου προσ το τελος μηπως το αυτοκινητο καπου δυσκολευεται να ανεβασει καπου στα 174μιλια?????ή κανω λαθος?...δεν δικαιολογειται για ενα αυτοκινητο με 200μιλια τελικη και 600 αλογα...νομιζωβεβαια:bigthumb:

Dim77
05-08-08, 18:36
Όχι δεν κάνεις λάθος Δημήτρη,φτάνει στα 175mph (282kmh) σε εκείνο το σημείο που είναι ανηφορικό, φτάνει η 5η σχέση στον κόφτη περίπου και αλλάζει σε 6η όπου οι rpm πέφτουν πιο χαμηλά και δεν ανεβάζει άλλο στην ανηφόρα (είναι στο τέλος της ευθείας μετά τα 170mph έντονα ανηφορικό κομμάτι, φαίνεται και από το βίντεο).

Μάλλον σε ίσιο δρόμο θα φορτώνει και άλλο και την τελευταία σχέση αφού στα 174mph (χάνει και λίγο εκεί στην αλλαγή σε 6η) έχει με την 6η 5200rpm και μένουν άλλες 1300rpm.

Από αυτά που μπόρεσα να διακρίνω στο βίντεο είναι ότι η 2η ταχύτητα τελειώνει στα 90mph(145kmh) περίπου η 3η στα 123mph(200kmh), η 4η 145mph(235kmh), 5η 175mph (την άλλαξε στις 6300 με 6500 κόφτη άρα 180 περίπου θεωρητικά).
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δε χρειάζεται να κατεβάσει σε 2α πουθενά με την 3η πάει από τα 50mph(~80kmh) στα 120mph(~200kmh) χωρίς να διστάζει το μοτέρ καθόλου!

Πάντως η δύναμη φαίνεται από το πώς φτάνει στα 170-180mph, από εκεί και πέρα είναι και θέμα αεροδυναμικής αντίστασης.

Τέσπα, αυτά είναι ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος κυρίως χεχε :embarassm

Geo_3D
05-08-08, 18:45
Θεωρω οτι κερδιζει και καποια δεκατα,που στο τελος οταν τα βαλεις ολα μαζι βγαινουν καποια δευτερολεπτα,λιγα μεν αλλά οσο χρειαζεται για να ειναι πιο γρηγορο απο καποιο αλλο...Αν παρατηρησετε σε αρκετες στροφες δεν φτανει κοφτη την οποια ταχυτητα εχει,αλλά παει με μια πανω,(λες και δεν εχει την δυναμη να το κανει!!!),αποφευγοντας πιθανον καποιο αναποδο τιμονι που θα του κοστιζε σε χρονο

Μεχρι και αγωνας σε wrc εχει κερδιθει παλιοτερα με αυτο τον τροπο,οπως αναφερθηκε σε καποια εκπομπη στην τηλεοραση σχετικα με αγωνες αυτοκινητων

Geo_3D
05-08-08, 18:50
απλουστατα βρε Δημητρη..αλλο κορβετ και αλλο νισσαν..και στο κατω κατω οι ανθρωποι δεν μας τα ζαλισανε με αυτο που κατασκευασανε ..και μπραβο τους...
...στο βιντεο ομως στην μεγαλη ευθεια...καπου προσ το τελος μηπως το αυτοκινητο καπου δυσκολευεται να ανεβασει καπου στα 174μιλια?????ή κανω λαθος?...δεν δικαιολογειται για ενα αυτοκινητο με 200μιλια τελικη και 600 αλογα...νομιζωβεβαια:bigthumb:

Δημητρη καλησπερα κιολλας.Καλα εισαι???

Στο θεμα μας τωρα.Τα corvette εχουν θεομακρη overdrive 6η ταχυτητα.Μπορεις να το δεις σε οποιοδηποτε βιντεο υπαρχει στο νετ με κορβετ που βαζει και 6η.Θεωρω οτι στα 280 χλμ,σε ανηφορα,με 6η θεομακρης ταχυτητας overdrive,δεν ειναι και οτι πιο ευκολο,ακομα και για αμαξι 600+ ιππων να σηκωνει με αρκετη ευκολια χλμ απο εκει και πανω....Ετσι νομιζω τουλαχιστον....Οταν θα την οδηγησω την συγκεκριμενη corvette στο ring και θα πιασω τα 280 χλμ,θα σου πω ακριβως!!!:D:D

greekm3
05-08-08, 19:24
Δημητρη καλησπερα κιολλας.Καλα εισαι???

Στο θεμα μας τωρα.Τα corvette εχουν θεομακρη overdrive 6η ταχυτητα.Μπορεις να το δεις σε οποιοδηποτε βιντεο υπαρχει στο νετ με κορβετ που βαζει και 6η.Θεωρω οτι στα 280 χλμ,σε ανηφορα,με 6η θεομακρης ταχυτητας overdrive,δεν ειναι και οτι πιο ευκολο,ακομα και για αμαξι 600+ ιππων να σηκωνει με αρκετη ευκολια χλμ απο εκει και πανω....Ετσι νομιζω τουλαχιστον....Οταν θα την οδηγησω την συγκεκριμενη corvette στο ring και θα πιασω τα 280 χλμ,θα σου πω ακριβως!!!:D:D
ελα ρε φιλος τι κανεις?...ποτε θα ανεβεις προς τα επανω να πιουμε κανα καφεδακι?....
στο θεμα μας τωρα.. αμ εκει θελω να καταληξω ...οτι οταν η κορβετ στην μεγαλη ευθεια πιανει τα 280 και να πηγαινει με μια πανω(ναι το προσεξα)που και παλι κατι ψιλοαναποδα γινονται,να ειναι πιο γρηγορη (και το GTR ,μην το ξεχναμε)απο ενα pagani ή μια carrera GT στο ρινγκ....λεμε τωρα,συζητηση να κανουμε:hello:

Geo_3D
05-08-08, 23:12
Ισως για τον ιδιο λογο που και το CSL χτυπαει την SLR με "μολις" 360 αλογα...who knows???

EVANGELOS
06-08-08, 12:58
Mήτσο τα corvette τα τελευταία (Ζ06) και φαντάζομαι και το ΖR1 δεν έχουν καμία σχέση με τα Viper ...

Eίναι πολύ δυνατά μεν αλλά έχουν και τρελό Feeling σύμφωνα με όσα έχω δει - διαβάσει ...

Σε συγκριτικό gallardo - 997t - Z06 o Tim Schrick κάνει σα μικρό παιδί με το Αμερικάνικο ... και λέι το μνημειώδες

Το gallardo το οδηγείς με το μυαλό , το 997 με τα χέρια και το Ζ06 ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙ@ ... :D :D :D

Panos 318is
06-08-08, 13:08
American muscle car..!!!

tassos
21-02-09, 11:26
...η ZR1 βασίζεται στη μέχρι πρότινος κορυφαία Ζ06, αλλά μέχρις εκεί. Η διαφορά που χωρίζει την κορυφαία Corvette ZR1 από τη Ζ06 είναι χαώδης. Όπως και να το κάνουμε, όμως, τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν στο V8 κινητήρα του «θηρίου», που είναι και το σημαντικότερο στοιχείο διαφοροποίησης. Έτσι, κάτω από το καπό συναντάμε μια υπερτροφοδοτούμενη (με μηχανικό υπερσυμπιεστή τύπου Roots) έκδοση του χειροποίητου αλουμινένιου V8 κινητήρα LS9. Μπορεί να μην ξεχωρίζει για τη σύγχρονη αρχιτεκτονική του -αντιθέτως διαθέτει εκκεντροφόρο στο κέντρο και δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο- ωστόσο από 6,2 λίτρα αποδίδει 630 ίππους και -άκουσον, άκουσον- 83,9 χλγμ. ροπής.

Η απόδοση αυτή, σε συνδυασμό με το βάρος, που έχει περιοριστεί στα 1.519 κιλά, εξασφαλίζει στη ZR1 καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους ακόμα και από τις Porsche 911 GT2, Ferrari 599 GTB και Lamborghini LP640. Τι σημαίνει αυτό σε νούμερα; Μόλις 2,4 κιλά ανά ίππο! Συνέπεια αυτού δεν είναι μόνο το γεγονός ότι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερο από 3,5'' και η τελική ταχύτητα ξεπερνά με ευκολία τα 330 χλμ./ώρα, αλλά και ότι κάθε φορά που ο οδηγός πατά το γκάζι δέχεται... σφυριές κτηνώδους δύναμης και ωμών επιδόσεων. Αυτές είναι αποτέλεσμα και του συνδυασμού του κινητήρα με ένα βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με κοντές διαδρομές και διπλόδισκο συμπλέκτη, χάρη στον οποίο εξασφαλίζεται μείωση της αδράνειας στις αλλαγές, που φτάνει το 25%.




Είναι κτήνος και φαίνεται

Η ZR1 δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να κρύψει αυτό που κρύβει μέσα της: το κτήνος. Διατηρεί τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές της έκτης γενιάς Corvette, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και εξωτικών υλικών στο πλαίσιο και το αμάξωμα. Χαρακτηριστικό είναι το καπό, αφού είναι κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχει και ένα τμήμα από διάφανο πολυκαρμπονικό υλικό. Μέσω αυτού είναι ορατό το intercooler του πανίσχυρου V8. Στις δύο πλευρές του αναγράφεται ο τύπος του κινητήρα "LS9 SUPERCHARGED", ενώ στο κάλυμμα αυτού υπάρχει και το γνωστό σήμα της Corvette με τις δύο χιαστί καρό σημαίες.




Ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται και σε άλλα τμήματα του αμαξώματος, όπως στην οροφή και στα «φτερά», που διαφέρουν από αυτά των απλών εκδόσεων, όντας φαρδύτερα. Το ίδιο ισχύει και για τις διπλές εισαγωγές αέρα, καθώς επίσης και για το μεγάλο πίσω σπόιλερ που είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Χαρακτηριστικές είναι οι τετραπλές πίσω εξατμίσεις που θυμίζουν πυροβόλα μεγάλου διαμετρήματος και οι 20κτινες ζάντες, των 19 ιντσών εμπρός και των 20 πίσω. Αυτές φιλοξενούν τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport 2, διαστάσεων 285/30ZR19 μπροστά και 335/25ZR20 πίσω.



Ιδιαίτερο είναι και το εσωτερικό, που είναι παρόμοιο με εκείνο των υπόλοιπων Corvette. Εδώ όμως κυριαρχούν ο σπορ χαρακτήρας, η προσεγμένη ποιότητα αλλά και τα λογότυπα «ZR1» που υπάρχουν στις βάσεις των θυρών, στα προσκέφαλα των καθισμάτων και στο στροφόμετρο. Ειδοποιό διαφορά αποτελεί επίσης το ταχύμετρο που έχει ένδειξη 370 χλμ./ώρα, αλλά και το όργανο στον σχετικό πίνακα που δείχνει την πίεση υπερπλήρωσης!



Εκείνο που σίγουρα δεν λείπει από τη ZR1 είναι οι επιδόσεις. Μάλιστα οι τεχνικοί της φίρμας λένε πως στο θρυλικό Νίρμπουργκρινγκ πετυχαίνει χρόνο κάτω από το 7:29 (!), γεγονός που σημαίνει ότι είναι ανάλογα γρήγορη με το τετρακίνητο Nissan GT-R και γρηγορότερη από την 911 Turbo, τη Ferrari 599 και όλες τις Lamborghini. Αυτό βέβαια είναι αποτέλεσμα και του κατάλληλου «στησίματος» του αμερικανικού υπεραυτοκινήτου.



Βασισμένη στο αλουμινένιο πλαίσιο της Ζ06, η ZR1 διαθέτει σφιχτότερες ρυθμίσεις στις αλουμινένιες αναρτήσεις της. Ειδική ρύθμιση διαθέτει και το στάνταρ Magnetic Selective Ride Control που βασίζεται στη χρήση μαγνητορεολογικών αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης. Τα αμορτισέρ αυτά μπορούν να αλλάζουν το ιξώδες του λαδιού, στο οποίο βασίζεται η λειτουργία τους, όταν ασκηθεί πάνω τους ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Χάρη στα μεταλλικά στοιχεία που περιέχει το λάδι, με την εφαρμογή του πεδίου γίνεται πιο παχύρρευστο με αποτέλεσμα να περνά πιο δύσκολα από τις σχετικές διόδους και να σφίγγουν τα αμορτισέρ. Η επαναφορά στην κανονική κατάσταση δίνει έμφαση στην άνεση και γίνεται μέσα σε νανοχιλιοστά του δευτερολέπτου.


Με τόση δύναμη φυσικά και χωρίς τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου σε λειτουργία, το πάτημα του γκαζιού απαιτεί σύνεση και προσοχή. Σε αντίθετη περίπτωση η ZR1 θα διαγράψει μεγαλοπρεπείς πλαγιολισθήσεις ισχύος. Από την άλλη, όταν οδηγηθεί με τις κατάλληλες γραμμές κρατάει δυναμικά. Μάλιστα σε βαθμό που τα πλευρικά της g να ξεπερνούν το 1,3! Σε κάθε περίπτωση πάντως το σύστημα πέδησης υπόσχεται απόλυτη ασφάλεια: κεραμικά δισκόφρενα με διάμετρο 394 χιλιοστά εμπρός και 380 πίσω που συνδυάζονται με δαγκάνες-τέρατα και ακινητοποιούν την ξεχωριστή Corvette συγκλονιστικά.




Μοναδική και πανάκριβη

Η επαφή με τη ZR1 υπόσχεται ένα συνεχές roller coaster. Είτε στο άκουσμα του V8 είτε στην πάλη με το τέρας της πρόσφυσης είτε στην αίσθηση της δύναμης που σε συνθλίβει, η οδήγηση της ZR1 αποτελεί μια συγκλονιστική εμπειρία. Είναι μια ειδική πολεμική μηχανή που, βασισμένη στα εξωτικά υλικά για τη διατήρηση του βάρους χαμηλά και σε συνδυασμό με την κτηνώδη δύναμη και την αγωνιστική τεχνολογία που εφαρμόζει, κερδίζει επάξια μια θέση το χρυσό βιβλίο της σπορ αυτοκίνησης. Μπορεί όχι μόνο να κοντράρει στα ίσα καταξιωμένες ονειρικές κατασκευές από την Ευρώπη, αλλά και να τις κατατροπώσει.



Πάντως, παρ' ότι η τιμή της είναι προκλητικά χαμηλότερη από εκείνη των αντιπάλων της, κοστίζει τα διπλάσια από την απλή C6 με την τιμή της στις ΗΠΑ να υπολογίζεται στα 100.000 δολάρια.......

ΠΗΓΗ=cityauto.gr





Περιεργα πραγματα συμβαινουν, μαγνητοροικα αμορτισερ, στριψιμο, 400mm κεραμικα φρενα χρονος στο Ring, μεχρι ταμπλω ραμμενο με δερμα και ολα αυτα Made in U.S.A?????
φυσηξε ευρωπαικος ανεμος στο αμερικα!!!
Αν και δεν ειμαι φιλος των muscle με εντυπωσιασε
http://tevami.com/wp-content/uploads/2008/08/2009_chevrolet_corvette_zr1.jpg

http://static.blogo.it/autoblog/corvette-zr1-2009/CorvetteZR1my2009_0.jpg


http://www.cars4news.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/94d90_corvette-zr1-ls9-engine.jpg

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200712/2009-chevrolet-corvette-z-11_460x0w.jpg

greekm3
21-02-09, 12:14
οντως πολυ εντυπωσιακες προδιαγραφες..παραθετω καποιες μετρησεις που δημοσιευσε το Autobild...οι οποιες ειναι αναδημοσιευση απο αμερικανικο τεστ
0-300kph:

GT2: 36s

ZR1: 35.5s

599GTB: 35.6s

GTR: 53.5s



100-0kph:

GT2: 32.0m

ZR1: 31.7m

599GTB: 34.1m

GTR 34.4m



Lap-times:

GT2: 0.57,5

ZR1: 0.56,9

599GTB: 0.58,0

GTR: 0.58,1

...οπως και τισ μετρησεις 0-400μ απο το Μοτοr Trend
ZR1 - 11.2/130.5mph

599 - 11.3/126.4mph

GT2 - 11.4/127.9mph
....περιμενω τεστ και απο κανενα ευρωπαικο (αξιολογο κατ εμε) περιοδικο

MaSt0RaS
21-02-09, 12:38
θα ανεβει πολυ η τιμη δλδ.... για να λεει 100000 δολλαρια σε ευρω 1.5 φοραπανω...

manos///3
21-02-09, 12:48
Πολυ ομορφο αυτοκινητο..με ιστορια!
Με χαλανε ομως δυο πραγματα...η προελευση του και η φτηνια του εσωτερικου του.
Κατα τα αλλα απιστευτη δυναμη ακομα και με τον ατμοσφαιρικο V8!

yiorgosxania
21-02-09, 13:18
θα ανεβει πολυ η τιμη δλδ.... για να λεει 100000 δολλαρια σε ευρω 1.5 φοραπανω...

απλά ενημερωτικά το 1 USD = 0.79 EUR
οπότε έχουμε ελπίδες :rofl2: :bugeye:

VanVIC
21-02-09, 13:39
Το αυτοκίνητο είναι φτηνό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, πολύ φτηνό.
Το θέμα είναι άν αυτός που θα το πάρει, μπορεί και να το πάει όπως του "πρέπει" (του ΖR1).
Κατά τ'αλλα, πρόεκιται για μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια του Αμερικάνου κατασκευαστή για το απόλυτο street-legal dragster.
Εκτός απο την Veyron, δεν ξέρω κάποιο άλλο αυτοκίνητο παραγωγής που να μπορεί να του "φύγει" στο τυπικό 0-400.
Το πώς στρίβει βέβαια, αυτό είναι ένα "άλλο" θέμα...

manos///3
21-02-09, 13:46
Εγω νομιζω οτι στριβει πολυ καλα. Οι χρονοι στο Ring φωναζουν απο μονοι τους..
Και μη ξεχναμε και το επιτυχημένο αγωνιστικο C06R που στο Leman και οχι μονο συνήθως κερδιζει!

MaSt0RaS
21-02-09, 14:16
απλά ενημερωτικά το 1 USD = 0.79 EUR
οπότε έχουμε ελπίδες :rofl2: :bugeye:

μην μερδευεσαι... και το Ζ06 κανει στην αμερικη 77000 και εδω του πουλανε 120... δεν εχει σχεση η ισοτιμια...

Το αλλο κανει 106000 αρα 150000 και πανω... το οτι ειναι 0.8 το δολαριο δεν λεει κατι..!

BILL007
21-02-09, 14:38
Απλα Corvette=τελειότητα...:D:D:D

VanVIC
21-02-09, 14:39
Απλα Corvette=τελειότητα...:D:D:D

Μήπως να βάλεις λίγο νερό στο κρασί σου ?

shido
21-02-09, 15:13
Το αυτοκίνητο είναι φτηνό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, πολύ φτηνό.
Το θέμα είναι άν αυτός που θα το πάρει, μπορεί και να το πάει όπως του "πρέπει" (του ΖR1).
Κατά τ'αλλα, πρόεκιται για μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια του Αμερικάνου κατασκευαστή για το απόλυτο street-legal dragster.
Εκτός απο την Veyron, δεν ξέρω κάποιο άλλο αυτοκίνητο παραγωγής που να μπορεί να του "φύγει" στο τυπικό 0-400.
Το πώς στρίβει βέβαια, αυτό είναι ένα "άλλο" θέμα...



Ferrari Enzo Quarter Mile: 11 sec @ 130 mph
Shelby Supercars Ultimate Aero Twin Turbo 1/4 Mile in 9.90 seconds at 144 mph
Ferrari 430 Scuderia Quarter mile 11.3 seconds

VanVIC
21-02-09, 15:21
Ferrari Enzo Quarter Mile: 11 sec @ 130 mph
Shelby Supercars Ultimate Aero Twin Turbo 1/4 Mile in 9.90 seconds at 144 mph
Ferrari 430 Scuderia Quarter mile 11.3 seconds

Το ΖR-1 έχει 11,2 για 0-400 (αυτό για την scuderia)
Η Εnzo παράγεται ακόμα?
Το συγκεκριμπενο Shelby θεωρείται "παραγωγής" ? γιατί τότε υπάρχει και το Pagani-Zonda.

tassos
21-02-09, 15:33
Το ΖR-1 έχει 11,2 για 0-400 (αυτό για την scuderia)
Η Εnzo παράγεται ακόμα?
Το συγκεκριμπενο Shelby θεωρείται "παραγωγής" ? γιατί τότε υπάρχει και το Pagani-Zonda.

μιλαμε για τουλαχιστον 4φορες την αξια του ZR1... και αν βαζουμε στο παχνιδι enzo τοτε θεωρητικα 10 φορες την τιμη της 'vette τουλαχιστον:nutkick:

ειναι παρομοια ιστορια με το R35.. σουπερ επιδοσεις στησιμο κλπ στο 1/3 της τιμης του Ευρωπαικου(ιταλικου) ανταγωνισμου

zannis
27-12-09, 01:42
Αστε παιδια με περασε 1 πριν 2 βδομαδες εδω στην νεα Υορκη σαν σταματημενο πηγαινα με 140χλμ ηρθε διπλα μου ειρωνικα και το μονο που προλαβα να καταλαβω ηταν το κατεβασμα που εκανε και ειδα το διακριτικο της στα πλαγια Ζr1. Ηταν μαυρη τι ηχος ανατριχιασα ολοκληρος......!!!!!!