PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτιωση σε Ε46


bmwlover
26-09-07, 13:49
Φιλοι bmwηδες καλησπερα θα ηθελα τα φωτα σας.
Μιας και εχω το μικροβιο της βελτιωσης και διαβαζοντας και βλεπωντας τα κατορθωματα του φιλου jmuller με το θηριο του μου δημιουργηθηκε η εξης απορια.
Ο φιλος μας καταφερε να τουρμπισει ενα ε36 318 βγαζοντας 350 αλογα τροχο και αρκετα αξιοπιστα μεχρι τωρα (φτου να μην το ματιασω).

Απο ενα Ε46 τι μπορουμε να περιμενουμε.
Αν υποθεσουμε οτι εχουμε ενα Ε46 320 με 170 αλογα ποσο μπορουμε να το φτασουμε;

Αν εχουμε ενα Ε46 330 με 230 αλογα ποσο μπορει να φτασει;
Η αντιστοιχα εχει τουρμπισει κανεις Ε46 και τι αποτελεσματα ειχε;

Υ.Γ. Μπορει να ειναι καπως θεωρητικο το θρεντ μου αλλα πιστευω οτι μπορει να δωσει λυσεις και ιδεες.

shido
26-09-07, 14:00
Καλησπερα,υπαρχουν αρκετα θεματα στην κατηγορια βελτιωσεις.που θα σε βοηθησουν στα ερωτηματα σου
Τα δικα μας μπλοκ ειναι αλουμινενια και η λυση της τουρμπινας λιγο δυσκολη...Προσωπικα δεν ξερω πολλα εξακυλινδρα τουρμπο.Οι πιο πολλοι προτιμουν κομπρεσορα,οπου υπαρχουν και αρκετες λυσεις...

bmwlover
26-09-07, 14:54
Φιλε shido πιστευω πως αρκετα εξακυλινδρα μπορει να ειναι τουρμπο ισα ισα που τουρμπινα με πολλα κυβικα ειναι πολυ καλος συνδυασμος.
Π.χ. υπαρχουν Μ3 Ε46 που ειναι τουρμπατα.
Τα Μ3 δεν εχουν αλουμινενιο μπλοκ;

oldcarskickass
26-09-07, 15:00
Τα πάντα είναι άμεση συνάρτηση του τι θες και κυρίως πόσα χρήματα διαθέτεις.

Παλαιότερα εδώ υπήρχε κάποιος με Ε46 τουρμπο - νίτρο Μ3, οπότε καταλαβαίνεις.

bmw316turbo
26-09-07, 15:10
Φιλοι bmwηδες καλησπερα θα ηθελα τα φωτα σας.
Μιας και εχω το μικροβιο της βελτιωσης και διαβαζοντας και βλεπωντας τα κατορθωματα του φιλου jmuller με το θηριο του μου δημιουργηθηκε η εξης απορια.
Ο φιλος μας καταφερε να τουρμπισει ενα ε36 318 βγαζοντας 350 αλογα τροχο και αρκετα αξιοπιστα μεχρι τωρα (φτου να μην το ματιασω).

Απο ενα Ε46 τι μπορουμε να περιμενουμε.
Αν υποθεσουμε οτι εχουμε ενα Ε46 320 με 170 αλογα ποσο μπορουμε να το φτασουμε;

Αν εχουμε ενα Ε46 330 με 230 αλογα ποσο μπορει να φτασει;
Η αντιστοιχα εχει τουρμπισει κανεις Ε46 και τι αποτελεσματα ειχε;

Υ.Γ. Μπορει να ειναι καπως θεωρητικο το θρεντ μου αλλα πιστευω οτι μπορει να δωσει λυσεις και ιδεες.

Αν το χερι μπει πολυ βαθια στη τσεπη ,ας πουμε μεχρι την γαμπα, τοτε οποιοδηποτε αμαξι φτανει οπουδηποτε.......Ορεξη να υπαρχει και ρευστο και οπωσδηποτε γνωση του αντικειμενου.
Ενας κομπρεσορας αρχιζει να δινει απο +40 αλογα στροφαλο plug n play οπουδηποτε τον βαλεις με κλειστο μοτερ και φτανει στο θεο αναλογα με την τσεπη.
Αρα σε καθε κατηγορια που εθεσες προσθετεις απο +40 αλογα περιπου.Τωρα για αξιοπιστια λεφτα να υπαρχουν να μπορεις με πειραματισμους να δεις ενα αλουμινιου μπλοκ ποσο αντεχει και καθε επιμερους εξαρτημα.Μονο ετσι θα δεις ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ POTENTIAL ΕΝΟς ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Πειραματισμος ,δοκιμη, ρευστο, υπομονη, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ για αμεση εφαρμογη. ΚΟΙΝΩς ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ

agrotis328
26-09-07, 15:36
υπαρχουν ετοιμα κιτ αρκετα αξιοπιστα για καθε τσεπη,για 330 εδινε καπου 600 αλογακια στροφαλο με κοστος 12000 δολαρια

Christos 330i ///M
26-09-07, 16:21
ΤS2 μια ειναι η επιλογη για εμενα παιδες . . . !

Μιλαω για το 330 . . .

NICK_M3
26-09-07, 16:47
Φιλοι bmwηδες καλησπερα θα ηθελα τα φωτα σας.
Μιας και εχω το μικροβιο της βελτιωσης και διαβαζοντας και βλεπωντας τα κατορθωματα του φιλου jmuller με το θηριο του μου δημιουργηθηκε η εξης απορια.
Ο φιλος μας καταφερε να τουρμπισει ενα ε36 318 βγαζοντας 350 αλογα τροχο και αρκετα αξιοπιστα μεχρι τωρα (φτου να μην το ματιασω).

Απο ενα Ε46 τι μπορουμε να περιμενουμε.
Αν υποθεσουμε οτι εχουμε ενα Ε46 320 με 170 αλογα ποσο μπορουμε να το φτασουμε;

Αν εχουμε ενα Ε46 330 με 230 αλογα ποσο μπορει να φτασει;
Η αντιστοιχα εχει τουρμπισει κανεις Ε46 και τι αποτελεσματα ειχε;

Υ.Γ. Μπορει να ειναι καπως θεωρητικο το θρεντ μου αλλα πιστευω οτι μπορει να δωσει λυσεις και ιδεες.

παρε ενα japan caro να του πετάξεις τα ματάκαι οξω να δεις ετοιμες λύσεις να έρχονται δεκάδες και μάλιστα πολυ αξιόπιστα....

μην πολυ μπλέκεις με βελτίωση στα bmw.....

αν τωρα θες σωνει και καλα και ντε και τούρμπισμα στο 4cyl παίζει και charger στα 6cyl παίζουν....

330 κομπρεσεράτο πάει άνετα 300-310....τώρα για μικρότρα μοτέρ δεν ξέρω να σου πω....

απλά ξαναλέω. θες γκάζι και φούσκωμα? πάρε japan να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο....απο τα 2 λιτρα μοτερ βγάζεις μέχρι 500 ΑΝΕΤΑ!!!!

Konstantinos M SP II
27-09-07, 23:09
[COLOR="Blue"]Καλησπέρα σε όλους. Επικοινωνώ μέσω του φόρουμ για πρώτη φορά. Ο λόγος πολύ απλός, θα ήθελα να `ακούσω` γνώμες για αλλαγή κινητήρα. Εχω ενα Ε46 316 ci Μ Sportpaket II (9/2005) και θα ήθελα στο μέλλον να κάνω την υπέρβαση και να τοποθετήσω τον εξακύλινδρο κινητήρα των 3.000 cc με τα 231 άλογα.

bmwlover
02-10-07, 13:50
Ωραιες οι απαντησεις αλλα επειδη ξεφυγαμε λιγο ας το θεσουμε σε αλλη βαση.
Πρωτον ειμαι bmwακιας και δεν θελω αλλο αμαξι ουτε ο στοχος μου ειναι τα 600 αλογα.Απλα λεω οτι δεν γινεται να βλεπεις αλλες εταιριες με πολυ λιγοτερα κυβικα να τουρμπιζονται και να φτανουν αρκετα καλα νουμερα και εσυ με bmw με 2200 , 2500 και 3000 κυβικα να μην μπορεις.
Και για να το πουμε πιο απλα ας παρουμε το π.χ. ενος φιλου ο οποιος εχει bmw Ε46 320 μοντ 2003 και θελει να το βελτιωση και ψαχνεται για τουρμπο , γινεται να το τουρμπισει υπαρχει λυση η οχι;
Με 10 Κ ποσα μπορει να βγαλει;

konas
02-10-07, 13:58
Ανάλογα ποιον κινητηρα φοράει. Οι πρωτοι (Μ43) των Ε46 Ναι.
Οι επόμενοι ΟΧΙ.

bmwlover
02-10-07, 14:21
Ανάλογα ποιον κινητηρα φοράει. Οι πρωτοι (Μ43) των Ε46 Ναι.
Οι επόμενοι ΟΧΙ.

Εχει την Ε46 320 ι μοντ 2003 με τον Μ54 κινητηρα.
Τι ενοεις οχι δεν μπορει δηλ. να τον τουρμπισει;

konas
02-10-07, 14:27
Αν ειναι valvetronic όσοι προσπαθησαν να τουρμπισουν δεν ...:shakehead

bmwlover
02-10-07, 14:57
Φιλε konas μαλλον δεν με καταλαβες η εγω δεν το ειπα καλα τεσπα.
Μιλαμε για το 320ι Ε46 ητοι 2200 κυβικα ητοι οχι βλαβητρονικ.
Αν θυμαμαι καλα μονο το 318 στα Ε46 ειναι βλαβητρονικ.

konas
02-10-07, 15:10
ΟΚ sorry.
Κανε τοτε ενα search και θα βρεις αρκετες ιδεες -λυσεις - απόψεις σε παλια posts.
Παντως θελει πολυ σκεψη πριν προχωρησεις.
Διαβασε και θα με θυμηθεις. Ειναι πολυ η πληροφορία αλλα αξιζει. Τουλαχιστον να δεις τι παιζεται.

Christos 330i ///M
02-10-07, 19:13
Ωραιες οι απαντησεις αλλα επειδη ξεφυγαμε λιγο ας το θεσουμε σε αλλη βαση.
Πρωτον ειμαι bmwακιας και δεν θελω αλλο αμαξι ουτε ο στοχος μου ειναι τα 600 αλογα.Απλα λεω οτι δεν γινεται να βλεπεις αλλες εταιριες με πολυ λιγοτερα κυβικα να τουρμπιζονται και να φτανουν αρκετα καλα νουμερα και εσυ με bmw με 2200 , 2500 και 3000 κυβικα να μην μπορεις.
Και για να το πουμε πιο απλα ας παρουμε το π.χ. ενος φιλου ο οποιος εχει bmw Ε46 320 μοντ 2003 και θελει να το βελτιωση και ψαχνεται για τουρμπο , γινεται να το τουρμπισει υπαρχει λυση η οχι;
Με 10 Κ ποσα μπορει να βγαλει;


Πες τον φιλο σου οτι με τα μισα απο αυτα που αναφερεις γινεται ετοιμο 330 κομπλε και να ησυχασει απο ολα αυτα τα (χαζα για μενα που σκεφτεται) . . .

Αν ειχε 330 και ηθελε κι'αλλα τοτε ναι παει για κομπρεσερ . . .

Ειδαλως το 330 ειναι πολυ καλο απο ολες τις αποψεις . . .

320 open
02-10-07, 19:41
το μπλοκ του μ54 ειναι αλουμινενιο και ειναι απο τους πιο ελαφρους 6κυλ. παγκοσμιως. μτα εντοσθια του δεν ειναι τοσο ανθεκτικα.αν αποφασισεις να επενδυσεις στον κινητηρα θα βρεις τη λυση.γινεται τουρμπο.θαπρεπει να αλλαξεις μπιελες πιστονια και να ενισχυσεις το μπλοκ οπωσδηποτε.μετα παμε για αγραφους εγκεφαλους και παει λεγοντας.αν θες να ακολουθησεις τον κανονα, ο τριλιτρος ειναι μονοδρομος.αν θες να δημιουργησεις ενα διαφορετικο αυτοκινητο σε ολα τα επιπεδα θα χρειαστει να διαθετεις χρημα,υπομονη και να παρεις καποια ρισκα.

konas
02-10-07, 19:45
Ορθα μιλησαν οι προλαλησαντες. προσπαθησα ηπια να σου πω να αποτραπει ο φιλος σου. Ασε τα τουρμπο κατα μερος. Δες ακομη και παιδια που εχουν τουρμπισει τι λενε...
Ειμουν σχεδον αποφασισμενος και γω για τουρμπο και δεν ακουγα τιποτε. Μεχρι που διαβασα, ρωτησα, εμαθα.
Μια ειναι η λυση (=330) απλα με 2 σκελη. Ή μετατροπη, ή αγορα μτχ .

oldcarskickass
02-10-07, 22:39
το μπλοκ του μ54 ειναι αλουμινενιο και ειναι απο τους πιο ελαφρους 6κυλ. παγκοσμιως. μτα εντοσθια του δεν ειναι τοσο ανθεκτικα.αν αποφασισεις να επενδυσεις στον κινητηρα θα βρεις τη λυση.γινεται τουρμπο.θαπρεπει να αλλαξεις μπιελες πιστονια και να ενισχυσεις το μπλοκ οπωσδηποτε.μετα παμε για αγραφους εγκεφαλους και παει λεγοντας.αν θες να ακολουθησεις τον κανονα, ο τριλιτρος ειναι μονοδρομος.αν θες να δημιουργησεις ενα διαφορετικο αυτοκινητο σε ολα τα επιπεδα θα χρειαστει να διαθετεις χρημα,υπομονη και να παρεις καποια ρισκα.


Συγνώμη αλλά όταν λες για ενίσχυση του μπλοκ τι εννοείς;

Κρυγε(ο; )νική αναζωογόνηση;

Παλαιότερα σε ένα περιοδικό (DRIVE Νομίζω) είχε ένα 330 κομπρέσσορ +/- 300 άλογα και αν θυμάμαι καλά το έστηνε με Μ3Ε46 και τα πήγαινε αρκετά καλά.

Μπορείς να κοιτάξεις και σε αυτή την κατεύθυνση λεφτά να υπάρχουν.

320 open
03-10-07, 00:04
γινεται ενισχυση του μπλοκ στα σημεια που χρειαζεται για να αντεξει τις αυξημενες καταπονησεις του τουρμπο.σε αλουμινενια μπλοκ γινεται συνηθως.τα μαντεμενια αντεχουν

320 open
03-10-07, 00:07
εχω ακουσει την διαδικασια ενισχυσης αλλα δεν ειμαι τοσο ειδικος ωστε να την περιγραψω με καθε λεπτομερεια.