PDA

Επιστροφή στο Forum : Περί Συμπεριφοράς Τιμονιού


Cabriolakias
03-10-07, 07:47
Ας γραψουμε λοιπον σε αυτο το "Thread" Προσωπικες μας εμπειριες απο τρεμουλα στο τιμονι του αυτοκινητου μας και πως τελικα το λυσαμε... Τι αλλαξαμε , τι σφηξαμε , Που το καναμε κλπ κλπ...

πχ...

1)Ειχα τρεμουλο στο τιμονι και αλλαξα συνεμπλοκ και τελος!

2)Εκανα ζηγοσταθμιση επιτοπια και τελος

και

και

και

και.......

theo36
03-10-07, 08:29
Ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα πρόσφατα ήταν ότι όταν φρέναρα (ανεξάρτητος χιλιόμετρων)μου έτρεμε το τιμονι,αποτελεσμα ήταν να αλλάξω δίσκους κ τακάκια κ να επανέλθει το αμάξι στην αρχική του μορφή ούτε τρέμουλο ούτε να μου τραβάει δεξιά κ αριστερά, ο μηχανικός που μου τα άλλαξε (φίλος) μου είπε ότι το στράβωμα των δίσκων οφείλετε περισσότερο στο ότι όταν ήταν ζεστοί οι δίσκοι κ έπεφτε απάνω τους κρύο νερό (πλύσιμο αυτοκίνητου) κ έπαιρναν την μορφή τυρόπιτας….. κόστος περίπου με τοποθέτηση 300 euro

Cabriolakias
03-10-07, 09:24
Teo και γω ακριβως το ιδιο προβλημα ειχα και το αντιμετωπησα ακριβως με τον ιδιο τροπο και μου κοστισε 300 ευρω με δισκους της brebo και τακακια της feroddo.

mixalhs
03-10-07, 09:28
Ειχα τζογο στο τιμονι μετα την αλλαγη ζαντων ....μεχρι να αλλαξω τις αναρτησεις δεν ειχε λυθει το προβλημα..μετα ολα καλα.Δεν ξερω αν ηταν θεμα αναρτησης.

320 open
03-10-07, 10:22
αλλαξα ζαντες και λαστιχα και μετα απο 1500χλμ ειχα ενα ελαφρυ τρεμουλο στο τιμονι στα 140.ζυγοσταθμιση χτες και προβλημα τελος

Spyros
03-10-07, 10:26
Εγω ειχα τρεμουλο μετα τα 100 χιλ περιπου. Τρελαθηκα στις ζυγοευθυγραμμισεις αλλα τιποτα. Αποτελεσμα ηταν οτι τα λαστιχα που ειχα βαλει καινουρια πριν μια βδομαδα ηταν απο την μανα τους σταβα. Τα αλλαξαμε και ολα καλα.

Αργοτερα ειχα τρεμουλο στο φρεναρισμα.....τακακια στραβα......επεσε ξυρισμα....εστρωσε......αλλα οπου να'ναι θα βαλω καινουρια.

bmw316turbo
03-10-07, 10:34
Πριν 3 χρονια ειχα εναν θορυβο και τρεμουλο στο πισω μερος λες και ειχα πατησει πετρα και ειχε μπει στην χαραμαδα του ελαστικου.Τον ακουγα επι ενα χρονο και στα πολλα χιλομετρα το αμαξι ετρεμε πισω .Ειχα λυσει ολο το αμαξι πισω, αλλαγη μεσαιας τριβης, αλλαγη ρουλεμαν, αλλαγη ημιαξονια ,αμορτισερ αλλα τιποτα.Το αποτελεσμα ηταν οτι πηγα να σκοτωθω στα 120 χιλιομετρα οταν γινανε μαλια τα 2 πισω ελαστικα.Τα ειχα ΜΟΝΟ 22 μηνες ,GOODYEAR F1 EAGLE και ειχαν κανει και τα δυο ρωγμες στο εσωτερικο χειλακι περιφερικα του τροχου και δεν φαινοταν με τιποτα.Τα ειχα παρει τοσο κρανιο που εβαλα τα πιο ακριβα που βρηκα.....s03 εκεινη τη χρονια!!!
Παλι καλα που δεν σκοτωθηκα.....

onyx
04-10-07, 15:34
Είχα τρέμουλο που σιγα σιγά χειροτέρευε μόνο όταν πρωτοπάταγα φρένο, μόλις πάταγα πιο δυνατά σταμάταγε. Μελέτησα και την βίβλο του Haynes για την Ε39 όπου λέει ότι είναι είτε δίσκοι είτε σινεμπλόκ. Ήμουν πιο πολύ υπέρ του σινεμπλόκ γιατί δεν έτρεμε καθόλου το πεντάλ του φρένου όπως προβλέπεται σε στραβούς δίσκους και γιατί έχω διαβάσει ότι είναι ένα από τα ευαίσθητα θέματα της Ε39 και συχνό γύρω στα 70000χλμ (εγώ είχα 74000χλμ).
Στο συνεργείο και μετά από δοκιμή είπανε για δίσκους. Βγάλαμε τους παλιούς που ήταν αλλαγμένοι με ανώνυμους και βάλαμε ATE δίσκους και τακάκια (ΑΤΕ βάζει εργοστασιακά και η BMW) αλλά τα αγοράσαμε από την ΑΤΕ. Όλα πήγαν καλά.
Την επόμενη μέρα όμως χλώμιασα όταν κάπου στην Αττική Οδό άρχισα να νιώθω ένα μικρό τρέμουλο στο τιμόνι. Ευτυχώς ήταν η άσφαλτος σε εκείνη την περιοχή και δεν το κάνει συνέχεια. Πάντως θα κάνω και μια ευθυγράμμιση μέχρι τα Χριστούγεννα (δεν την έκανα γιατί στο μεταξύ έβαλα νέα ελαστικά)
Κόστος 260 ευρώ συνολικά για τα φρένα-τακάκια και με σβήσιμο λαμπάκι αερόσακου, σωληνάκι πιτσιλιστήρια που είχε κοπεί, σύνδεση ντίζας αυτόματης ρύθμισης ύψους ζώνης.

Geo_3D
04-10-07, 15:47
Eιχα απτα 150 και πανω εντονο συντονισμο ολοκληρου του αυτοκινητου.
Εφταιγαν τα ελαστικα οπου ηταν θεοστραβα και με πολυ εντονο και εμφανεστατο ανομοιομορφο φαγωμα.Τα άλλαξα και το αμαξι (και εγω) ηρεμησαμε!!!

Johnyb
04-10-07, 16:17
Με τι μάρκα ελαστικά είχες πρόβλημα?Προς αποφυγή παρομοίων καταστάσεων και απο άλλους χρήστες.

Cabriolakias
04-10-07, 20:00
Με τι μάρκα ελαστικά είχες πρόβλημα?Προς αποφυγή παρομοίων καταστάσεων και απο άλλους χρήστες.

Δεν εχω προβλημα βρε παιδια προς θεου...

Απλα ανοιξα το θρεντ ετσι ωστε να μπορουμε να εχουμε μια πηγη πληροφορισης για τυχον προβλημα....:gaysex::gaysex::gaysex:

konas
04-10-07, 20:25
Δεν εχω προβλημα βρε παιδια προς θεου...

Απλα ανοιξα το θρεντ ετσι ωστε να μπορουμε να εχουμε μια πηγη πληροφορισης για τυχον προβλημα....:gaysex::gaysex::gaysex:
Ντινο θεικο.
χαχαχαχα
Εγω πάλι γιατι καταλαβα οτι ο Τζονυ μιλαει στον Geo?

Geo_3D
04-10-07, 20:30
Με τι μάρκα ελαστικά είχες πρόβλημα?Προς αποφυγή παρομοίων καταστάσεων και απο άλλους χρήστες.

Δεν εχει σημασια η μαρκα....απλα ηταν μεταχειρισμενα της κακιας ωρας....:banghead:

Nick_compact
04-10-07, 20:56
Εγώ είχα πολύ τρέμουλο πολύ ανάμεσα στα 100 και 120 και πολύ τράνταγμα απο τα 140 και πάνω, και ήταν τελικά στραβές ζάντες σε συνδυασμό με στραβα ελαστικά.

AK_E30 325
05-10-07, 07:41
εγω ειχα τρεμουλο και τρανταγμα τρελο απο τα 110-140 και μετα απο 2 ζυγοσταθμισεις τελικα ειχαν σπασει τα λινα στο ενα μπροστινο λαστιχο(παλιο)και ειχε παραμορφωθει.

Babis_Compact
05-10-07, 08:37
Παιδιά θα ήθελε για ακόμα μία φορά την βοήθειά σας: Βγαίνοντας στην εθνική, όποτε αποφασίζω να "ανοίξω" το αυτοκίνητο, να ξεμπουκώσει και λίγο από την κίνηση στην πόλη, αντιμετωπίζω το ίδιο φαινόμενο κάθε φορά: Μεταξύ 160-170 υπάρχει έντονο τρέμουλο στο αυτοκίνητο, το οποίο μετά τα 170 μέχρι και την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου (200-205) εξαφανίζεται. Και μου κάνει εντύπωση να τρέμει στα 160, και στα 200 να πηγαίνει μια χαρά, στιβαρό. Τι λέτε να φταίει, ώστε να το κοιτάξω? Να σας βοηθήσω: Έχω λάστιχα Bridgestone RE300 (τα πίσω θέλουν άλλαγμα), και μια φορά έχω πάει την μία ζάντα (16in) για ίσιωμα. Σύντομα θα ακολουθήσει αλλαγή αμορτισέρ και αλλαγή ελαστικών, και λέω να βάλω τα ContiSport2 (τα 3 δεν βγαίνουν σε 16ρες αν δεν κάνω λάθος.)

konas
05-10-07, 08:44
Μπαμπη, στιε μεγαλες ταχυτητες συνηθως πισω ειναι η αιτία. Αλλωστε το λες και μονος σου. Τι να πω να κανεις ζυγοστ και μετα να αλλαζεις λαστιχα?
Τεσπα, οταν κανεις αυτες τις δουλειες που λες κοιτα και τα σινεμπλοκ

Babis_Compact
05-10-07, 08:58
Μπαμπη, στιε μεγαλες ταχυτητες συνηθως πισω ειναι η αιτία. Αλλωστε το λες και μονος σου. Τι να πω να κανεις ζυγοστ και μετα να αλλαζεις λαστιχα?
Τεσπα, οταν κανεις αυτες τις δουλειες που λες κοιτα και τα σινεμπλοκ

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Κώστα, λάστιχα θα άλλαζα έτσι κι αλλιώς, οπότε όταν γίνει η αλλαγή θα κάνω και μια ζυγοστάθμιση και έλεγχο στα σινεμπλοκ.

compact
05-10-07, 10:23
απο τα 130 μεχρι τα 170 πολυ δυνατο τρεμουλο !!
λυθηκε με καινουργια δαχτυλιδια τροχων!
οσοι εχουν aftermarket ζαντες ξερουν!!!!!

E36 M POWER
05-10-07, 11:05
οταν πηρα το αμαξι ηταν σε πολυ κακη μηχανικη κατασταση!
πατουσα το γκαζι και μου εφευγε το αμαξι σαν τη καλη κυρια δεξια και αριστερα απο μονο του σε εντονο βαθμο ωστε να μη πηγαινω πανω απο 60 η απο 80 στη εθνικη!
κοιταξα τα παντα μπροστα γιατι μου φαινοταν περιεργο μεχρι και ζυγοσταθμιση εκανα μπροστα, που αν θελει ζυγοσταθμιση δεν στο κανει τοσο εντονα!
παλι τα ιδια! τελικα ηταν πισω τα ακρωμπαρα που ρυθμιζεις τη carber νομιζω και το αμαξι αλλαξε τελειως!
μετα αλλαξα ανναρτησεις (K&W ρυθμιζομενες) και ζαντες (18αρες 8,5'' φαρδος μπροστα και 9'' φαρδος πισω!) και ενω εχω σκληρεινει τις ανναρτησεις μπρος πισω φοβαμαι να μπω ανετα στη στροφη γιατι δεν την περνει στροτα και παιζω με το τιμονι!!! δεν κραταω δηλαδη το τιμονι σταθερο στη στροφη!!!
μηπως εχει κανεις καμια ιδεα για να το φτιαξω πριν μετραω μετρα τις μπαριερες (στη καλυτερη περιπτωση);:drive2:

Cabriolakias
05-10-07, 11:45
απο τα 130 μεχρι τα 170 πολυ δυνατο τρεμουλο !!
λυθηκε με καινουργια δαχτυλιδια τροχων!
οσοι εχουν aftermarket ζαντες ξερουν!!!!!

Αν θελεις εξηγησε λιγο αυτο που ειπες περι αφτερμαρκετ ζαντες ετσι ωστε καποιοι που εχουν στο μυαλο τους στο μελλον να βαλουν αφτερ μαρκετ ζαντες να ξερουν τι τους περιμενει..

Ευχαρηστω...

///m power
05-10-07, 12:45
οταν αρχισα τ παντηλικια τ εχωσα σ πεζοδρομιο!!!μετα τ 80 χαω τ τιμονι ετρεμε και οταν ηταν στην ευθεια του τ αμαξι πηγαινε δεξια!!!ε,ζηγοσταθμηση και ευθυγραμιση(35 ευρω)και εγινε καλα....

kouk
05-10-07, 13:01
Αν θελεις εξηγησε λιγο αυτο που ειπες περι αφτερμαρκετ ζαντες ετσι ωστε καποιοι που εχουν στο μυαλο τους στο μελλον να βαλουν αφτερ μαρκετ ζαντες να ξερουν τι τους περιμενει..

Ευχαρηστω...
Σε μερικές ζάντες after market, απαιτείται να μπουν κάποια πλαστικά διακτυλίδια (τα έχει ο κατασκευαστής) στον αφαλό της ζάντας για να ταιριάξει με την υποδοχή του αυτοκινήτου.
Φτιάχνονται και σε μάστορες από πλαστικό ή τεφλόν.

compact
06-10-07, 14:04
Σε μερικές ζάντες after market, απαιτείται να μπουν κάποια πλαστικά διακτυλίδια (τα έχει ο κατασκευαστής) στον αφαλό της ζάντας για να ταιριάξει με την υποδοχή του αυτοκινήτου.
Φτιάχνονται και σε μάστορες από πλαστικό ή τεφλόν.
και σε αλουμινενια αλλα μετα απο αρκετο ψησιμο της ζαντας(φρενα απο 200χλμ)δημιουργουνται μερικα μποσικα και ξεκεντραρει ο τροχος και κανει αυτο το περιεγο τρεμουλο σε αυτα τα χιλιομετρα.

bagelhs
06-10-07, 14:41
Εγώ είχα πολύ τρέμουλο πολύ ανάμεσα στα 100 και 120 και στο φρενάρισμα τελικά στραβές ζάντες της ίσιωσα και τώρα έγινε κάτι απίστευτο με πάει μόνο του σπίτι μου:drive2:

billparas
09-10-07, 22:16
μετά από το διδακτορικό που έχω κάνει τον τελευταίο μήνα πάνω στο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης κατέληξα στο συμπέρασμα οτι η ευθυγράμμιση είναι το παν. είχα τραβηγμα τρμουλο το τιμόνι ήταν στραμμένο αριστερά, τζόγο. τα άλλαξα όλα μπαλάκια συνεμπλόκ τοπ μαουντ, ημίμπαρα, ακρόμπαρα αναρτήσεις ζαντολάστιχα και το πρόβλημα συνεχισόταν τελικά υπήρχε SET BACK στους δύο άξονες δηλ. ο ένας τροχός ήταν πιο πίσω από τον άλλο. τελικά λυθηκε με μια σωστή ευθυγράμμιση στον 3ο ευθυγραμμισά.

όλη η ιστορία αναφέρεται εδώ:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=9898

billparas
26-11-07, 21:06
Πριν 3 χρονια ειχα εναν θορυβο και τρεμουλο στο πισω μερος λες και ειχα πατησει πετρα και ειχε μπει στην χαραμαδα του ελαστικου.Τον ακουγα επι ενα χρονο και στα πολλα χιλομετρα το αμαξι ετρεμε πισω .Ειχα λυσει ολο το αμαξι πισω, αλλαγη μεσαιας τριβης, αλλαγη ρουλεμαν, αλλαγη ημιαξονια ,αμορτισερ αλλα τιποτα.Το αποτελεσμα ηταν οτι πηγα να σκοτωθω στα 120 χιλιομετρα οταν γινανε μαλια τα 2 πισω ελαστικα.Τα ειχα ΜΟΝΟ 22 μηνες ,GOODYEAR F1 EAGLE και ειχαν κανει και τα δυο ρωγμες στο εσωτερικο χειλακι περιφερικα του τροχου και δεν φαινοταν με τιποτα.Τα ειχα παρει τοσο κρανιο που εβαλα τα πιο ακριβα που βρηκα.....s03 εκεινη τη χρονια!!!
Παλι καλα που δεν σκοτωθηκα.....


τελικά τα GOODYEAR μόνο καλη χρονιά δεν εύχονται

Η ιστορία του προηγούμενου post δεν είχε τελειώσει

Κι εγώ είχα ένα τράβηγμα δεξιά που αυξανόνταν με τα χιλιόμετρα , τράβηξα τα ίδια και τελικά βρήκα ότι ευθύνονται τα λάστιχα. Και έιναι και του 2006

Για την ιστορία http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=9898&page=3

ΤΕΛΟΣ

propeller
20-12-07, 09:16
-Ειχα ενα πλαδαρο τιμονι, το αμαξι διαβαζε συνεχεια το δρομο σε καθε ανωμαλια την ακολουθουσε σαν γκομενα
-Ειχα ελαφρυ κραδασμο μετα τα 150χλμ/ωρα
-καθως εστριβα σε συνεχομενα στροφιλικια (ηρεμα), ακουγα μια απο αριστερα, μια απο δεξια, "τακ" απο την εμπρος αναρτηση.

Τελικως πηγα στον ΣΙτταΦλασκη στην καλλιθεα, οπου:
-αλλαξαμε 2 εμπρος συνεμπλοκ ψαλιδιων.
-πηγαμε για ευθυγραμμιση εμπρος κ πισω αξονα
-Ζυγοσταθμιση με τους τροχους πανω στο αμαξι

και τωρα εχω το αμαξι οπως ηθελα: Τελειο

να επαυξησω: Η ευθυγραμμιση ειναι το παν

Leonidas33
02-01-08, 00:36
τελικά τα GOODYEAR μόνο καλη χρονιά δεν εύχονται

Η ιστορία του προηγούμενου post δεν είχε τελειώσει

Κι εγώ είχα ένα τράβηγμα δεξιά που αυξανόνταν με τα χιλιόμετρα , τράβηξα τα ίδια και τελικά βρήκα ότι ευθύνονται τα λάστιχα. Και έιναι και του 2006

Για την ιστορία http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=9898&page=3

ΤΕΛΟΣ

Αν ηταν απο χωρες ανατολικης ευρωπης,ειναι για πεταμα-Τα Ουγγαρεζικα δικα μου 2 ετη την εβγαλαν με ταχυτητες πολης και χωρις χτυπηματα.Υποτιθεται εχουν εγγυηση 2 ετη και μετα τα τρως στη μαπα.