PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε21 Μ10 1600 κυβικά


e3632
05-10-07, 11:41
Υποθετικά μιλώντας πάντα, για ν μην μου πείτε "πετα το και βάλε εξακύλινδρο", ποιά τα περιθώρια βελτίωσης ενός τέτοιου μοτέρ? που μπορεί να φτάσει?

Snoopy
05-10-07, 12:10
120 άλογα ειναι καλά?
4 χιλιάρικα θα πάει.

συνεχιζεις να ενδιαφέρεσαι?

e3632
05-10-07, 12:12
Συνεχίζω να ενδιαφέρομαι, αλλά με τι πράγματα θα πάει 120? τι περιθώριο έχει να πάει παραπάνω? το ταβάνι ποιό είναι?

Snoopy
05-10-07, 12:15
αυτό ειναι το ταβάνι απο ότι μου έχει πεί αυτός που τα φτιάχνει.
ατμοσφαιρικό πάντα και να κρατάει και κάποιο ρελαντί στις 800 με 1000.
Πάντως 4κ για να φτιάξεις Ε21, δεν είναι και λίγα ε?

e3632
05-10-07, 12:17
Ειναι υπερβολικά λεφτά για 120 άλογα. Ποιός ειναι αυτός που τα φτιάχνει??

bmw316turbo
05-10-07, 12:18
το ταβάνι ποιό είναι?[/QUOTE]

To ταβανι ειναι μονο η τσεπη.Αν αφησεις μονο το μπλοκ και αλλαξεις ηλεκτρικα, βαλεις και τουρμπο και τα συναφη φτανες μεχρι..... τον ουρανο.Αλλα το κοστος το απαγορευει για τετοιου ειδους ταρζανιες....

God
05-10-07, 12:18
H καλυτερη δουλεια που μπορεις να κανεις ειναι να βρεις ενα ιδιο μοτερ, Μ10 1.8 με injection L-jet.

Μετα απο εκει το μονο που προτεινω στο συγκεκριμενο μοτερ ειναι κατεβασμα το καπακι οσο παιρνει για φουλ συμπιεση. Οι εκκεντροφοροι στα Μ10 L-jet δεν δουλευουν πολυ καλα. Θα βρεθεις με περιπου 115-120 αλογα ετσι. Περα απο αυτα, μαλλον πετας λεφτα...

Κοστος περι στα 1000 ευρω, μοτερ-βγαλσιμο καπακι-ρεκτιφιε-εργασια τοποθετησης και σετ φλαντζες κεφαλης.

e3632
05-10-07, 12:20
Για ατμόσφαιρα και 1600 κυβικά και Μ10 καμια λύση?

Snoopy
05-10-07, 12:29
Ειναι υπερβολικά λεφτά για 120 άλογα. Ποιός ειναι αυτός που τα φτιάχνει??

τον ξέρεις.

e3632
05-10-07, 12:31
Με ξέρει? την κολοκυθιά θα παίξουμε?

Snoopy
05-10-07, 12:35
Με ξέρει? την κολοκυθιά θα παίξουμε?

οχι, θα παίξουμε το - Κοιτάω τα PM μου...

e3632
05-10-07, 12:42
Σειρά σου!

God
05-10-07, 13:02
Για ατμόσφαιρα και 1600 κυβικά και Μ10 καμια λύση?

Μονο το κατεβασμα το καπακι που σου ειπα. Η υψηλη συμπιεση θα το ξυπνησει καπως.

Μπορεις να βαλεις και εκκεντροφορο 270-280 μοιρες αλλα α) θα ειναι ασταθες και θα ξυπναει στις ψηλες και β) θα πινει την βενζινα λες και δεν υπαρχει αυριο.

Μετα απο αυτα, πας σε πιο χοντρα πραγματα, εαν και εφοσον τα σηκωνει το μοτερ σου (oversize πεταλουδα πχ).

e3632
05-10-07, 18:42
Δυο ερωτήσεις,
γιατί να μην βάλω καρμπυρατέρ, αφού καρμπυρατέρ έχει, αν του βάλω δύο διπλά?
αφού ο εκκεντροφόρος ο μαμίσιος είναι 264, αν βάλω 270-280 τι διαφορά θα έχει?
αντε και μια τρίτη
με δυο διπλά σαραντάρια και 300 μοιρες εκκεντροφόρο πόσα άλογα μπορώ να βγάλω?

E12 520
05-10-07, 20:20
Ψαξε να βρεις μια Μ10 2λιτρη με Ε12 καπακι,κοπανα ενα 300 motorsport εκεντροφορο και 2 διπλα 40αρια weber η dellorto και νατα τα 120 αλογακια που ηθελες!

e3632
05-10-07, 20:22
Με 300 σε δίλιτρη μόνο 120? και με Ε12 καπάκι? απαισιόδοξο σε βρίσκω, ειδικά με τα βέμπερ, με τα ντελλόρτο άστο καλύτερα δεν θα πάρω. Και γιατι όχι Ε21 2,0 καπάκι?

e3632
05-10-07, 20:30
Ε21 είπα όχι 121. Τες πα, με ενδιαφέρει κυρίως να μάθω τι παιζει, αν παίζει με τον 1600. Δίλιτρη βρίσκω έτοιμη στα 140-145 άλογα δηλ με 300 άρι και 40άρια για 1500. Εσύ με τα πράγματα που φοράς χλωμό σε κόβω για 140, μάλλον προς το 120-125 φλερτάρεις, εκτός και αν έχεις αλλάξει κατι και δεν το γράφεις στο γκαράζ σου.

e3632
05-10-07, 20:32
το ιδιο ειναι δεν αλλαζει τπτ μονο η ονομασια το 121 ειναι διαφορετικο!


Τρελό φάουλ,
αλλα πιστόνια πάνε στο ενα αλλα στο άλλο, αλλα ανοιγματα στο καπάκι.

E12 520
05-10-07, 20:35
Ε21 είπα όχι 121. Τες πα, με ενδιαφέρει κυρίως να μάθω τι παιζει, αν παίζει με τον 1600. Δίλιτρη βρίσκω έτοιμη στα 140-145 άλογα δηλ με 300 άρι και 40άρια για 1500. Εσύ με τα πράγματα που φοράς χλωμό σε κόβω για 140, μάλλον προς το 120-125 φλερτάρεις, εκτός και αν έχεις αλλάξει κατι και δεν το γράφεις στο γκαράζ σου.

Μεγαλε την παλευεις ειπα εγω οτι εχω 140 μουλαρια κατω απο το καπω μου?
Και εννοω οτι το Ε12 το καπακι ειναι ιδιο με το Ε21 το καπακι και οτι το 121 ειναι διαφορετικο!!!Και δεν αλλαζουν τα πιστονια!

e3632
05-10-07, 20:38
Αμα έβαζες και κανα σημείο στίξης, θα καταλάβαινα πιό γρήγορα.

e3632
05-10-07, 20:42
Μεγαλε την παλευεις ειπα εγω οτι εχω 140 μουλαρια κατω απο το καπω μου?
Και εννοω οτι το Ε12 το καπακι ειναι ιδιο με το Ε21 το καπακι και οτι το 121 ειναι διαφορετικο!!!Και δεν αλλαζουν τα πιστονια!

Μην παίρνεις και όρκο, έχω πάει σε 3 ρεκτιφιέ σήμερα, το παπουτσάκι του Ε21 είναι μεγαλύτερο από του Ε12, απλά έχουν το ίδιο σχήμα. Τα πιστόνια δεν είναι ίδια.

jay
05-10-07, 20:54
Στο δικό μου (Ε30 Μ10Β18), έχω κάνει rebuilt στον κινητήρα με ρεκτιφιέ κτλ. και μου πήγε γύρω στα 1000 ευρώ. Έβαλα και το διπλό καρπυρατέρ της weber απ'την αντιπροσωπεία που μου κόστισε 960 ευρώ, μαζί με τα περαστικά. Δεν ξέρω πόσα άλογα είναι, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν πάει και πολύ :whip:. Στην BMW βέβαια μου είπαν πως ρύθμισαν το καρπυρατέρ, ώστε να καίει όσο το δυνατόν λιγότερο και ίσως να φταίει αυτό...

e3632
05-10-07, 20:57
Με ένα διπλό κάθετο ή με δύο διπλα οριζόντια? Απ ότι θυμάμαι ενα 2002 που είχα το πάλαι ποτε με δυο διπλά πήγαινε μ@μιώντας, βλέπω και άλλους φίλους που έχουνε παλιά και πάνε σφαίρα. Ο λόγος που άνοιξα το θέμα αυτό ειναι γιατι ειμαι περίεργος να δώ τι περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν στον απλο 1600, χωρίς απαραίτητα να είναι και απόλυτα χρησιμοποιήσιμος μεσα στην πόλη κτλ

yiannis2002
05-10-07, 22:22
Ο Μ10 των 1600 κυβικών άσχετα αν προέρχεται απο 1600, 1502, 1602 ή 316 βελτιώνεται με τον ίδιο τρόπο όπως και ο διλιτρος Μ10.
Υπάρχει η light λύση ροική στο καπάκι και δύο διπλά
Υπάρχει η μέτρια λύση 300άρης διπλα ( συν χταπόδι κτλ)
Υπάρχουν και hardcore λύσεις, οπως άλλα πιστόνια άλλες μπιέλες άλλα ρευματα πιό άγριος εκκεντροφόρος και 45άρια.

Εκ πείρας , και όποιος αμφισβητεί τα νούμερα, εδώ είμαστε, όταν επιστρέψω Ελλάδα, πάμε δυναμόμετρο. Με 45άρια, wiseco , schrick 336/328 lumenition και κάποια άλλα ψιλά, 178 άλογα στρόφαλο.Μοτέρ καθαρά πιστάδικο όμως , κάτω από 3000, τίποτα.
Το καινούργιο μοτέρ που θα μπεί στο αγωνιστικό, με 11 συμπίεση 304 schrick και 40άρια σπέσιαλ by motorman πέρασε τα 140. Αυτά τα ολίγα, το κόστος όσο ανεβαίνουν τα άλογα ανεβαίνει γεωμετρικά. Για 120 άλογα αν θες μαξιμουμ 2000 ευρώ.

e3632
05-10-07, 23:32
Λογικά ακούγονται αυτά, όταν το 1600 τι με τα σόλεξ έφτανε 105 άλογα, και 155 οι τότε εκδόσεις ραλλύ του Αλπίνα.
Να ρωτήσω και κάτι άσχετο, θα έχεις δύο μοτέρ για την ίδια καρότσα? ένα πίστα/αναβάσεις και ένα για ραλλύ?

E12 520
06-10-07, 01:17
Μην παίρνεις και όρκο, έχω πάει σε 3 ρεκτιφιέ σήμερα, το παπουτσάκι του Ε21 είναι μεγαλύτερο από του Ε12, απλά έχουν το ίδιο σχήμα. Τα πιστόνια δεν είναι ίδια.

Ε ναι σε σχεση με τα Μ10 τα 16αρια και τα 18αρια δεν ειναι ιδια τα πιστονια!Οι διλιτρες εχουν μεγαλυτερα αν δεν κανω λαθος 89,22 mm
Οι 16αρες και οι 18αρες εχουν 84mm!

e3632
06-10-07, 10:08
Ε ναι σε σχεση με τα Μ10 τα 16αρια και τα 18αρια δεν ειναι ιδια τα πιστονια!Οι διλιτρες εχουν μεγαλυτερα αν δεν κανω λαθος 89,22 mm
Οι 16αρες και οι 18αρες εχουν 84mm!

Kαι πάλι αδιάβαστος φίλε, 84 έχουν τα 1800 οι βάρκες τα παλιά, όλα τα άλλα 1800 δηλ. 1802 318, 518 έχουν 89άρια. Οπως και τα δίλιτρα που έχουν 89, οταν λέμε 89 εννουμε από 88,97 και πάνω.Με 89,22 είσαι στα 1999 κυβικά. Το εργοστάσιο βάζει 88,97 (standard). Τα δίλιτρα πιστόνια για καπάκια Ε12 και Ε21 είναι διαφορετικά. έχουν διαφορετικό πιανάκι από πάνω, ίδιο μεν στο σχήμα, χονδρικά, αλλά στο Ε21 πιάνει μεγαλύτερη επιφάνεια πάνω στο πιστόνι. Κατάλαβες?

ninos22
06-10-07, 12:02
Σκέφτεσαι να φτιάξεις το 1.6ρι?

e3632
06-10-07, 12:06
Μετα από μακρά συζήτηση με τον yiannis2002 έχω αρχίσει να πιστευω ότι η κατηγορία των 1600 είναι πιό ενδιαφέρουσα από τα 2000. Αν τυχόν τρέξω στα ιστορικά τα εσκορτ ειναι απιαστα στα 2000, αν πάω Ε τα οπελ και τα φορντ δεν πιάνονται, ουτε καν τα γκόλφ. Στα 1600 με στρατηγική κάτι γίνεται.

jay
06-10-07, 12:10
Με ένα διπλό κάθετο ή με δύο διπλα οριζόντια? Απ ότι θυμάμαι ενα 2002 που είχα το πάλαι ποτε με δυο διπλά πήγαινε μ@μιώντας, βλέπω και άλλους φίλους που έχουνε παλιά και πάνε σφαίρα. Ο λόγος που άνοιξα το θέμα αυτό ειναι γιατι ειμαι περίεργος να δώ τι περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν στον απλο 1600, χωρίς απαραίτητα να είναι και απόλυτα χρησιμοποιήσιμος μεσα στην πόλη κτλ

Ένα διπλό έχω, να και η φωτο του:

Πλάκα, πλάκα, γνωρίζει κανείς πόσα άλογα δίνει περίπου το συγκεκριμένο ή γενικότερα ένα διπλό καρπυρατέρ;

ninos22
06-10-07, 12:11
Δηλαδή πέφτεις στα εύκολα??Τες πα φίλε,όπου και να πάς καλά είναι..Με το καλό να έρχομαι και να σε βλέπω!

e3632
06-10-07, 12:13
Τα έξοδα ειτε 1600 ειτε 2000 ειναι τα ιδια απλά όπως μου είπε "ειναι αβάσταχτη η μοναξιά της τελευταίας θέσης" όταν τα βάζεις με τα θηρία. Επίσης τα ίδια είναι και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται. Ασε που το 320 έιναι πολύ πιο ενδιαφέρον από το 316 και σκέφτομαι να το μαζέψω και αυτό σιγά σιγά, και να το έχω για καμια βόλτα.

ninos22
06-10-07, 12:15
Όντως...Έχεις δίκιο..Αντε βάλε μπροστά την δουλειά!

oldcarskickass
06-10-07, 13:01
Ένα διπλό έχω, να και η φωτο του:

Πλάκα, πλάκα, γνωρίζει κανείς πόσα άλογα δίνει περίπου το συγκεκριμένο ή γενικότερα ένα διπλό καρπυρατέρ;


Εξαρτάται και από τι συνοδεύεται, δλδ δουλεία στο καπάκι, ανάφλεξη κτλ κτλ.

Από μόνο του δε πρέπει να δίνει και άξια λόγου πράματα.

jay
06-10-07, 14:04
Τι να σου πω. Ένα rebuilt είχα κάνει στον κινητήρα, αλλά δε θυμάμαι ακριβώς τι μου είχε κάνει ο μηχανικός. Παίζει να δω διαφορά αν αλλάξω τη ρύθμιση του καρπυρατέρ;

kostase28
06-10-07, 14:11
για να βελτωσεις ενα Μ10 1.8 ισχυει οτι και στον 1.6?

oldcarskickass
06-10-07, 14:20
Τι να σου πω. Ένα rebuilt είχα κάνει στον κινητήρα, αλλά δε θυμάμαι ακριβώς τι μου είχε κάνει ο μηχανικός. Παίζει να δω διαφορά αν αλλάξω τη ρύθμιση του καρπυρατέρ;

Δε γνωρίζω να σου απαντήσω συγκεκριμένα.

για να βελτωσεις ενα Μ10 1.8 ισχυει οτι και στον 1.6?

Από ότι λένε τα παιδιά ναι.

Να ξεκαθαρίσουμε όμως ότι εδώ όταν λέμε για Μ10 εννούμε τους καρμπυρατεράτους Μ10 και όχι με το L-jetronic ψεκασμό.

e3632
06-10-07, 14:21
Προφανώς ισχύουν τα ίδια, αλλά από ότι κατάλαβα θα πρέπει να απαρνηθείς τον ψεκασμό για να ανέβεις σε απόδοση

jay
06-10-07, 18:09
Oχι ρε φίλε δεν ενδιαφέρομαι, ουτε και αγχώνομαι.
Αυτό που θες εσυ τρείς σελίδες να πείς θέλει μια παράγραφο, οπότε άραξε λιγάκι, δεν θα πάθεις τίποτα να ακούς και κανα μεγαλύτερο.

Πάντως φίλε, έχω ένα παλιό διπλό καρπυρατέρ από το Μ10 μου και είναι επισκευάσιμο. Αν ενδιαφέρεσαι pm με...:cheers:

yiannis2002
06-10-07, 19:37
Παίδες ηρεμία.
Ο e3632 έχει δίκιο όσον αφορά τις διαμέτρους. 84 χιλιοστά μόνο το 4πορτο 1800 είχε. Ηταν και συνηθισμένη μοντίφα της εποχής τότε να βάζουν στα 1600 στρόφαλο μπιέλες πιστόνια από το 1800 και να κάνουν μια τρύπα στο νερό. +4 άλογα -ευστροφία. Τελος πάντων ο καθένας έχει - είχε τις προτιμήσεις του. Τα πιστόνια στα 1800 Ε12 , ε21 1802 κτλ και στα δίλιτρα έχουν ίδια διάμετρο αλλά άλλο ύψος οπότε ούτε και πάλι μπορούμε να πουμε ότι ειναι ίδια.
Ούτε τα Ε21 με τα Ε12 είναι ίδια, αν ήταν δεν θα υπήρχαν δύο κωδικοί. Τα λέω έτσι απλά ωστε επειδή ήδη τα ξέρετε να μην σας κουράζω κιόλας.
Στο αρχικό θέμα, στα 1600 υπάρχουν καμια δεκαριά τύπο ανάλογα με το τι συμπίεση θες να βγάλεις. Άλλα για το 1502, άλλα για το 1600-2, άλλα για το 1600ti και άλλα για το Ε21 και άλλα για το Ε30. Επίσης αν το ψάξεις λίγο υπάρχουν και 5-6 τύποι aftermarket που λένε και αλλα τόσα από άλλα αυτοκίνητα που μπορείς να ταιριάξεις. Οπότε εδώ υπάρχουν επιλογές και άμα ο μαστορας ξέρει ή ρωτήσει μπορεί να κάνει δουλειά.
Επειδή όμως ο χώρος βρίθει από ξερόλες και από πελάτες που είναι καλοί μάστορες και τα πιστόνια ή μπιζτόνια τα εχουνε για μπεγλέρι, απέφυγε αν φτιάξεις κάτι αυτούς που ζητάνε τρελά πράγματα και ζήτα επιβεβαίωση του αποτελέσματος αν είναι δυνατόν στον πάγκο, πριν βάλεις μοτέρ πάνω στο αυτοκίνητο.
Ενας άλλος παράγοντας είναι η τροφοδοσία που θα επιλεγεί. Το 1600 Μ10 για να δουλέψει με 45άρια θέλει πολύ συμπίεση,πάνω από 12 και πολύ αγριο εκκεντροφόρο. Οπότε για οτιδήποτε πιό κάτω πάς σε 40άρια. Γνώμη μου weber dcoe και αναλογα με τον εκκεντροφόρο και την συμπίεση, τα φτιάχνεις. Εχουνε μείνει ακόμα ενας δύο μερακλήδες που την κάνουνε σωστά την δουλειά. Dellorto, solex, mikuni ειναι η φτηνή και χωρίς αποτέλεσμα λύση. Εδώ πρέπει να διαλέξεις και μια τρόμπα ηλεκτρική καλή, mitsuba ή facet, ότι βρείς.
Ξέχασα να πώ, ότι αν προορίζεται για αγώνες πρέπει και να ογκομετρηθει ωστε να ξέρεις τι έχεις.
Πριν βγεί η ετυμηγορία για το αν έχει γίνει σωστή δουλειά θα πρέπει να έχεις επιλέξει και τα σωστά ρεύματα. Δεν θα πάς να μετρήσεις ενα κινητήρα με λάθος ηλεκτρονική ή με πλατίνες. Και εδώ απαιτείται πολύ ψάξιμο.
Μετα παίζει ρόλο και η εξαγωγή. Στα Μ10 μέχρι ενος σημείου με χταπόδι χάνεις δεν κερδίζεις. Πρέπει το χταπόδι να είναι ανάλογο του εκκεντροφόρου που φοράς.
Και τελευταίο να προσεχθεί η ψύξη του κινητήρα γιατί εκεί γίνονται τα λάθη και οι ζημιές.
Απο εκεί και πέρα, καλή επιτυχία αν το ξεκινήσεις. Εγώ πιστευω του χρόνου τέτοιες μέρες να είμαι έτοιμος πάντως.

Jay, το βέμπερ που φοράς δεν κάνει καμια τρελή διαφορά στα νούμερα, αλλά έχει άλλο ήχο και πιο πολύ δύναμη στις μεσαίες και ψηλές. Αυτό βέβαια εξαρτάται και από το σετάρισμα που έχει.

Και ένα τελευταίο , τελευταίο όμως. Σε αντίθεση με τους αλφίστες, αυτοί που έχουν παλιά μπεεμβέ, ουδέποτε είχαν αλληλεγγύη. Αυτό είναι μια θλιβερή διαπίστωση, αρκετών ετών.
Όποιος Μ10γνώστης θέλει να προσθέσει κάτι ελεύθερα, δεν διεκδικώ κάποια αυθεντία ή κάποια αναγνώριση.
Καλό βράδυ.

E12 520
07-10-07, 00:32
Oχι ρε φίλε δεν ενδιαφέρομαι, ουτε και αγχώνομαι.
Αυτό που θες εσυ τρείς σελίδες να πείς θέλει μια παράγραφο, οπότε άραξε λιγάκι, δεν θα πάθεις τίποτα να ακούς και κανα μεγαλύτερο.

Οκ μεγαλυτερε σε πιανω!:dblthumb2

jay
07-10-07, 10:54
Jay, το βέμπερ που φοράς δεν κάνει καμια τρελή διαφορά στα νούμερα, αλλά έχει άλλο ήχο και πιο πολύ δύναμη στις μεσαίες και ψηλές. Αυτό βέβαια εξαρτάται και από το σετάρισμα που έχει.


Thanks man! Θα κοιτάξω τις ρυθμίσεις του.:bigthumb:

e3632
08-10-07, 14:26
Kαι από ελαφρώματα τι κάνουμε? παλιά δεν κόβαμε πολύ το στρόφαλο γιατί μετα δεν άντεχε? υπάρχει κάποιος τρόπος ?γιατί αν φτιάξεις καπάκι με συμπίεση 11 και μαμά στρόφαλο μπιέλες κάποια στιγμή θα το πάρεισ στο χέρι, έτσι δεν είναι?:whip:

yiannis2002
08-10-07, 17:59
Για να μην το πάρεις στο χέρι, ειθισται να γίνονται τα εξής
-γυάλισμα στροφάλου μπιελών και πιστονιών , ελαφριά πράγματα
ή
-ελάφρωμα στροφάλου και ζύγισμα μπιελών, ελάφρωμα πιστονιών. Εδώ, the sky is the limit, μπορείς να ελαφρώσεις τον στρόφαλο είτε μειώνοντας τη μάζα των κομβίων είτε τρυπώντας τον. Ειτε και τα δυο μαζί. Οι μπιέλες είτε ελαφρώνονται αντίστοιχα είτε βάζεις aftermarket. Τα πιστόνια είτε τα γυαλίζεις ειτε αφαιρείς μάζα ξυρίζοντας τα , κάτω από τον πύρρο στις λεγόμενες φούστες . Ο γενικός κανόνας ειναι πως αν ειναι ζυγισμένο το σύστημα τότε δεν κινδυνεύεις, αν και μόνο αν, δεν έχεις υπερβεί τις ανοχές του. Αν δηλ. κάνεις πχ τον στρόφαλο απο 8 κιλά 2, τότε θα σπάσει.

Μιλώντας για στρόφαλο, έρχεται στο προσκήνιο το δαιμόνιο της φυλής. Το ίδιο που βάζει καπάκια απο άλφα σε μπλόκ πίντο, με ψευτοκάπακο από λότους, και πιστόνια από yamaha και βγάζει 280 καρμπυρατεράτα, το ίδιο που καθιέρωσε την φούλβια 1400 , 1300 δηλ. με πιστόνια από 1600 και 20 άλογα παραπάνω από την 1600 lusso, το ίδιο που βάζει από ΑΕ86 μέχρι 735 στα αγροτικά.

Τι γίνεται όταν ο μάστορας έχει κέφια, ο πελάτης θέλει άλογα, και δεν θέλει S14 αλλά Μ10?
Προσεχώς και μάλλον σε άλλο θρέντ γιατί είναι μεγάλη ιστορία, μια ιστορία με πολλούς στρόφαλους, πολλά κουζινέτα και καμια ντουζίνα πιστόνια...:dance:

oldcarskickass
08-10-07, 18:19
Γιάννη στην περίπτωση ελαφρώματος των αντίβαρων του στροφάλου δεν πρέπει να έρθει και το βάρος των μπιελών και πιστονιού σε κάποια αντιστοιχία;

Αυτό που λες για ελάφρωμα των κομβίων τι εννοείς;

Κομβία δεν είναι εκεί που πιάνει η μπιέλα πάνω στο στρόφαλο;

yiannis2002
08-10-07, 18:24
Ακριβώς έτσι είναι Λευτέρη, όπως τα λές, εκ παραδρομής έγραψα κομβία ενώ είναι αντίβαρα.

e3632
14-10-07, 01:47
Ρυθμιζόμενο γρανάζι στους Μ10 μπαίνει?

yiannis2002
14-10-07, 10:18
Μπαίνει, πας στο μηχανουργείο και φτιάχνεις το δικό του ρυθμιζόμενο.

yiannis2002
25-10-07, 19:35
Kαί άμα είσαι τυχερός και καλό ψαχτήρι, μπορείς να φτιάξεις εναν Μ10 1600, με το καπάκι και τον ψεκασμό από το 2002 tii. Αρκεί το καπάκι να είναι 121. Βάζεις και καλά πιστόνια για συμπίεση στο 9,5/1 και νάτα 100-105 άλογα , αξιόπιστα και με ψεκασμό (μηχανικό βέβαια). Αυτο δεν πρέπει να το έχει κάνει και κανένας άλλος. Αλλά θεωρητικά πρέπει να δουλεύει!

oldcarskickass
25-10-07, 22:47
Kαί άμα είσαι τυχερός και καλό ψαχτήρι, μπορείς να φτιάξεις εναν Μ10 1600, με το καπάκι και τον ψεκασμό από το 2002 tii. Αρκεί το καπάκι να είναι 121. Βάζεις και καλά πιστόνια για συμπίεση στο 9,5/1 και νάτα 100-105 άλογα , αξιόπιστα και με ψεκασμό (μηχανικό βέβαια). Αυτο δεν πρέπει να το έχει κάνει και κανένας άλλος. Αλλά θεωρητικά πρέπει να δουλεύει!



Ερωτήσεις :
1)τι συμπίεση είχαν τα Μ10 στις 2002 εκδόσεις και αν ξέρεις στις, επόμενες γενιές

2)μέχρι τι συμπίεση (αν θεωρήσουμε ότι το σετάρισμα των μειγμάτων είναι σωστό) αντέχουν τα μαμά πιστόνια;

yiannis2002
25-10-07, 22:51
Aπό 8 μέχρι 9,5. Υπάρχουν πιστόνια στην αγορά για συμπίεση μέχρι 13, και ειδικά τα Kolben Smith, που έχουν το κάτι παραπάνω σε απόδοση από τα ΜΑΗLE είναι πολύ φτηνά. Μισό να κοιτάξω και να επανέλθω με ακριβή νούμερα για τις συμπιέσεις.

yiannis2002
25-10-07, 23:04
έχουμε και λέμε
1602 --8,6 συμπίεση
1502 --8
2002 --8,5
1600 ti--9,5
2002 ti --9,3
2002 tii --9,5
turbo -- 6,9

Στα ατμοσφαιρικά, τα απλά, φτάνεις άνετα στο 9,5 με 10
στα ti, tii ανεβαίνεις στο 10, αλλά πιο πάνω θες αλλα πράγματα...

s42performance
26-10-07, 01:17
υπερκιβισμος με στροφαλο απο Μ3 Ε30 και πιστονια Overbore φτιαξιμο καπακι ροικη μεγαλιτερες βαλβιδες και τα σχετικα 2000cc τουλαχιστον τρελη δυναμη δεν αλαζεις μοτερ και τρελενεις κοσμο :D Viva La Mexico μετα. Απο κοστος ολα σχετικα ειναι απο τα ποσα θα λειπουν στον τυπο που θα σου πουλισει τα ανταλακτικα εως με τι ματι θα σε παρει ο κυριος του ρεκτιφιε σιγουρα ενα 2χιλιαρο και βλεπουμε