PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW 316i Coupe VS BMW 120i Coupe


DinosE92GTR
09-10-07, 01:49
Ποια θα διαλέγατε και γιατί;

jay
09-10-07, 09:15
120 coupe. Περισσότερο ολοκληρωμένη, καθότι δεν της λείπουν οι επιδόσεις. Τα ίδια χρήματα κοστίζουν;

eliashan
09-10-07, 10:32
Αν θέλεις περισσότερους χώρους/πρακτικότητα και λίγο έξτρα... κοινωνικό κύρος (καθότι Σειρά 3 και με ουρά στη χώρα της "κούρσας" :D), την 3άρα. Αλλά ότι θα'ναι τάφος, ε θα'ναι (ειδικά σε σύγκριση με το παρακάτω...).

Αν προτιμάς επιδόσεις με κάποιους συμβιβασμούς στους χώρους (κυρίως στο πορτ-μπαγκάζ, γιατί τρεις πίσω επιβάτες ούτε στην 3άρα κουπέ χωράνε), προτιμάς Σειρά 1.

Η 120i σίγουρα είναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο και δεν θα έπρεπε καν να το σκέφτεσαι για 316i, αλλά η αλήθεια είναι ότι η 316i είναι τρελή κούκλα, γι'αυτό και δικαιολογημένα σε βάζει σε πειρασμό ;)

DinosE92GTR
09-10-07, 12:55
η αλήθεια είναι ότι η 316i είναι τρελή κούκλα, γι'αυτό και δικαιολογημένα σε βάζει σε πειρασμό ;)

http://www.autopower.se/prov/325_335_coupe/bilder/902/bmw335icoupe018.jpg

http://www.autopower.se/prov/325_335_coupe/bilder/902/bmw335icoupe025.jpg:wub:

DinosE92GTR
09-10-07, 12:58
Υπάρχουν kit κομπρέσορα ή turbo για τον 1.6;

eliashan
09-10-07, 13:05
Υπάρχουν kit κομπρέσορα ή turbo για τον 1.6;

Για turbo στους 1600άρηδες δεν έχω δει/ακούσει τίποτα. Για τον παλιό 116i N45B16 Double Vanos υπήρχαν μόνο τσιπώματα (500-1000€, +5-10hp κέρδος). Για τον νέο 122hp φαντάζομαι θα αργήσουμε να δούμε κάτι, αλλά και πάλι μάλλλον τσίπωμα θα είναι παρά turbo... Σκέψου ότι οι πωλήσεις 1600άρηδων σε Σειρά 1 είναι λίγες, και σε Σειρά 3 ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ (πρακτικά δεν υπάρχει το μοντέλο εκτός Ελλάδας και Πορτογαλίας), οπότε δεν υπάρχει και αγορά να ασχοληθούν οι βελτιωτές.

psimos
09-10-07, 14:10
Για turbo στους 1600άρηδες δεν έχω δει/ακούσει τίποτα. Για τον παλιό 116i N45B16 Double Vanos υπήρχαν μόνο τσιπώματα (500-1000€, +5-10hp κέρδος). Για τον νέο 122hp φαντάζομαι θα αργήσουμε να δούμε κάτι, αλλά και πάλι μάλλλον τσίπωμα θα είναι παρά turbo... Σκέψου ότι οι πωλήσεις 1600άρηδων σε Σειρά 1 είναι λίγες, και σε Σειρά 3 ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ (πρακτικά δεν υπάρχει το μοντέλο εκτός Ελλάδας και Πορτογαλίας), οπότε δεν υπάρχει και αγορά να ασχοληθούν οι βελτιωτές.

Σωστα,
ποτε ασχοληθηκαν για να ασχοληθουν τωρα? Οτι turbo-compressor βγηκε ηταν για 6κυλινδο.
Εκτος απο is φυσικα που εκει εγιναν οι χιλιες δυο μοντιφιες με τουρμπο.

patli
09-10-07, 14:51
παρε το 120 και με μπλεκεις με 316-μετατροπες.Τα κυβικα ειναι κυβικα..

da.angello *BMW for ever*
09-10-07, 14:54
και ο έρωτας,έρωτας..

eliashan
09-10-07, 16:09
Αν είναι να αρχίσει τις μετατροπές (σε 316i;;; ) μήπως του πάει περισσότερο από το να πάρει καινούργια 320i :D Η σύγκριση είναι ξεκάθαρα μεταξύ 120i και 316i, και μπορεί και η 316i να είναι "νικητής", αν πολύ απλά δεν τον ενδιαφέρει το γκάζι και προτιμά την εμφάνιση, δεν είναι ούτε κατακριτέο ούτε πρωτάκουστο. Κατ'εμέ πάντως, η 316i E92 είναι ένα ακραίο αυτοκίνητο, η θεϊκή εμφάνιση με τον νεκρό κινητήρα. Πανέμορφο αλλά και κρίμα μαζί.

Chris316
09-10-07, 16:17
Συμφωνώ σε όλα. Μόνο που θέλω να ρωτήσω κάτι? Μήπως είναι λίγο άδικο να κατακρίνουμε ένα αμάξι για τις επιδόσεις τη στιγμή που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα???? Σίγουρα 320 η καλύτερη λύση....

eliashan
09-10-07, 17:03
Συμφωνώ σε όλα. Μόνο που θέλω να ρωτήσω κάτι? Μήπως είναι λίγο άδικο να κατακρίνουμε ένα αμάξι για τις επιδόσεις τη στιγμή που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα???? Σίγουρα 320 η καλύτερη λύση....

Δηλαδή λες να κάνει την έκπληξη στις επιδόσεις, να επανεφεύρει τον τροχό με 122 ίππους και 1500 κιλά; :D Δυστυχώς οι επιδόσεις θα είναι εντελώς δυσανάλογες με την εμφάνιση του αυτοκινήτου, αξιοπρεπείς για οριακή ασφάλεια αλλά λάθος για αυτό το αυτοκίνητο.

Να'ταν σεντάν, να πεις ένα οικογενειακό 1600άρι που δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Αλλά τόσο επιθετικό κουπέ και τσίμα-τσίμα; Είναι λίγο ακραία κατάσταση (και η 116i λίγο λιγότερο τάφος είναι, αλλά είναι premium hatchback πόλης, δεν είναι ΤΟ κουπέ με ΤΗΝ άγρια εμφάνιση και... κενό κινητήρα).

Πάντως και με την 316i μια χαρά και τις βόλτες και τα ταξιδάκια σου θα κάνεις. Απλώς όταν σε ρωτάνε στο δρόμο "τι είναι το τούμπανο φιλαράκο", θα αλλάζεις συζήτηση... Με την 120i δεν θα ενδιαφερθεί κανείς να σε ρωτήσει τι είναι το κουβαδάκι, αλλά θα του ρίξεις 170 αλογάκια χαχα

Chris316
09-10-07, 17:41
Δηλαδή λες να κάνει την έκπληξη στις επιδόσεις, να επανεφεύρει τον τροχό με 122 ίππους και 1500 κιλά; :D Δυστυχώς οι επιδόσεις θα είναι εντελώς δυσανάλογες με την εμφάνιση του αυτοκινήτου, αξιοπρεπείς για οριακή ασφάλεια αλλά λάθος για αυτό το αυτοκίνητο.

Να'ταν σεντάν, να πεις ένα οικογενειακό 1600άρι που δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Αλλά τόσο επιθετικό κουπέ και τσίμα-τσίμα; Είναι λίγο ακραία κατάσταση (και η 116i λίγο λιγότερο τάφος είναι, αλλά είναι premium hatchback πόλης, δεν είναι ΤΟ κουπέ με ΤΗΝ άγρια εμφάνιση και... κενό κινητήρα).

Πάντως και με την 316i μια χαρά και τις βόλτες και τα ταξιδάκια σου θα κάνεις. Απλώς όταν σε ρωτάνε στο δρόμο "τι είναι το τούμπανο φιλαράκο", θα αλλάζεις συζήτηση... Με την 120i δεν θα ενδιαφερθεί κανείς να σε ρωτήσει τι είναι το κουβαδάκι, αλλά θα του ρίξεις 170 αλογάκια χαχα


Πράγματι ενώ πίστευα ότι είχαν σταματήσει στην BMW να ασχολούνται με 1600 ξαφνικά πάλι νάτοι. Από τη μια ήθελα ομολογώ να βγει ένα τέτοιο αλλά από την άλλη με χάλαγε πάλι αυτή η καραμέλα.....''τι είναι η BMW μωρέ? Σιγά τους κινητήρες. Άκου 1600 ατμόσφαιρα σε 1600κιλά??'' των ''ανταγωνιστών''. Πάντως δε ξέρω αλλά δε θεωρώ λίγα τα 122 (ίσως επειδή έχω 103...ποιος ξέρει). Αν τύχαινε πάντως και το σκεφτόμουν για τη νέα 3άρα ούτε συζήτηση. 320 ΦΥΣΙΚΑ.

christosroma
09-10-07, 17:59
Γιατί ντε και καλά πρέπει να έχει κώλο το αμάξι..δεν το καταλαβαίνω δηλαδή
Γιατί δεν βάζετε στην κόντρα και το 120 hatch?
Είναι λιγότερο εντυπωσιακό μήπως??..Σας χάλαγαν 170 αλογάκια της foto?

EVANGELOS
09-10-07, 18:13
Υπάρχουν kit κομπρέσορα ή turbo για τον 1.6;

Φίλε Ντίνο ... ακόμα δεν το πήρες και θες να το κάνεις και υπερτροφοδοτούμενο ???

Κατά την ΠΑΓΕΙΑ αποψή μου ... είναι ΑΠΕΙΡΑ τα χρήματα που κοστίζουν τα καινουργή 316 σε σχέση με αυτό που προσφέρουν ...

Αν όμως έχεις ανάγκη από ένα "σοβαρό" κουπέ τότε είναι όντως μιά λύση ... ακριβή μεν αλλά λύση ...

Το 120 (το hatch) είναι μακράν πιό ενδιαφέρουσα λύση αλλά ΔΕΝ προσφέρει το "status" που ίσως αναζητά κάποιος ...

Εγώ αν έπρεπε σώνει και καλά να διαλέξω μεταξύ των 2 (που δεν έχουν κατά τα άλλα μεγάλη σχέση ... είναι διαφορετικά αμάξια) θα διάλεγα το 120 hands down ...

p.s. To 120 coupe NA ΦΥΓΕΙ ...

eliashan
09-10-07, 18:13
Πράγματι ενώ πίστευα ότι είχαν σταματήσει στην BMW να ασχολούνται με 1600 ξαφνικά πάλι νάτοι. Από τη μια ήθελα ομολογώ να βγει ένα τέτοιο αλλά από την άλλη με χάλαγε πάλι αυτή η καραμέλα.....''τι είναι η BMW μωρέ? Σιγά τους κινητήρες. Άκου 1600 ατμόσφαιρα σε 1600κιλά??'' των ''ανταγωνιστών''. Πάντως δε ξέρω αλλά δε θεωρώ λίγα τα 122 (ίσως επειδή έχω 103...ποιος ξέρει). Αν τύχαινε πάντως και το σκεφτόμουν για τη νέα 3άρα ούτε συζήτηση. 320 ΦΥΣΙΚΑ.

Εσύ έχεις 103 (που ήταν πολύ καλά για την εποχή τους όπως έχει εξηγήσει σε ένα εξαιρετικό ιστορικό άρθρο ο Dim77, αφού ο ανταγωνισμός ήταν κάτι premium νεκροφόρες), αλλά έχεις και 200 κιλάκια λιγότερα υποθέτω σε αυτοκίνητο 2 γενιές πίσω. Η αναλογία E92/122hp θα είναι πάνω-κάτω η ίδια με E36/103hp, ίσως και χειρότερη; Και σε εποχή που ο ανταγωνισμός (έστω κάποιοι) δεν προσφέρει πλέον λιγότερα άλογα αλλά πολλά περισσότερα...

Ευτυχώς τουλάχιστον που στην κατηγορία της E92 δεν παίζει πολύς ανταγωνισμός. Δεν υπάρχει πχ VW Passat Coupe (αν και είναι κοντά και θα -ξανα-λέγεται Corrado; ), αλλά υπάρχει C180 Coupe Kompressor (Merc+163hp στα ίδια πάνω-κάτω με την 316i!), και θα μπορούσε να βγει ένα Audi A5 με 1.8TFSI ή 2.0TFSI κυριολεκτικά σε μια νύχτα (αν αποφασιστεί ότι από το 3.2 βγάλαμε ό,τι ήταν να βγάλουμε, και τώρα πάμε για μάζα). Τέλος πάντων, ανταγωνισμός πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει, και οι ανάγκες καθενός είναι διαφορετικές, γι'αυτό και πουλάνε όλα τα μοντέλα. Αλλά ενώ η 316i Ε92 είναι άμεσα ερωτεύσιμη, δεν παύει να είναι πολύ πιο "άστοχη" από μία 316i E90.

Ίσως ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της 316i είναι τελικά η 320i, γιατί η διαφορά τους είναι λιγότερη από 5.000 με Exclusive εξοπλισμό, ενώ το βασικό 320i κάνει όσο το Exclusive 316i ;)

316i 35.800
316i Exclusive 39.200
320i 40.250
320i Exclusive 44.000

eliashan
09-10-07, 18:17
Φίλε Ντίνο ... ακόμα δεν το πήρες και θες να το κάνεις και υπερτροφοδοτούμενο ???

Κατά την ΠΑΓΕΙΑ αποψή μου ... είναι ΑΠΕΙΡΑ τα χρήματα που κοστίζουν τα καινουργή 316 σε σχέση με αυτό που προσφέρουν ...

Αν όμως έχεις ανάγκη από ένα "σοβαρό" κουπέ τότε είναι όντως μιά λύση ... ακριβή μεν αλλά λύση ...

Το 120 είναι μακράν πιό ενδιαφέρουσα λύση αλλά ΔΕΝ προσφέρει το "status" που ίσως αναζητά κάποιος ...

Εγώ αν έπρεπε σώνει και καλά να διαλέξω μεταξύ των 2 (που δεν έχουν κατά τα άλλα μεγάλη σχέση ... είναι διαφορετικά αμάξια) θα διάλεγα το 120 hands down ...

+1 σε όλα Ευάγγελε!

Χρήστο, η σύγκριση δεν ήταν με την 1 Coupe αλλά με την 120i hatchback (3d/5d), γι'αυτήν μιλάμε. (Εγώ τουλάχιστον) εννοούσα ότι αλλιώς φαίνεται στον Έλληνα το "κουβαδάκι" μας (και κάθε hatchback), και αλλιώς η "κούρσα" 3άρα, και ναι ας είναι μηχανικώς δύο πολύ όμοια αυτοκίνητα :D

DinosE92GTR
10-10-07, 01:50
Τώρα έχω μια Alfa Romeo 147 1.6 120HP. Σκέφτομαι και την 120i hatchback απλά είπα αφού θα διαθέσω ένα σεβαστό ποσό, να ανέβω και κατηγορία. Αν είχε κανένα 33άρι η 316i coupe, δεν θα το σκεφτόμουν καν.

P.CHATZI
10-10-07, 08:56
Πάντως εγω προτείνω υπομονή ..... έρχεται και η 120 coupe, που και κουκλα είναι και δεν θα κοστίζει όσο η 320 coupe.

giannis@118
14-10-07, 16:56
Για εμενα εκτος απο τα λεφτα ειναι παντου ιδια!!!!!
Η ομιοτητα ειναι τρομερη!!!!!!