BMW-Motorsport.gr

BMW-Motorsport.gr (https://www.bmw-motorsport.gr/forums/index.php)
-   Σειρά 3 - DIY (https://www.bmw-motorsport.gr/forums/forumdisplay.php?f=146)
-   -   αγορά-τοποθέτηση m3 e46 καθρέπτες (https://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=28952)

ditris 26-10-11 10:22

αγορά-τοποθέτηση m3 e46 καθρέπτες
 
όπως λέει κ ο τίτλος σκέπτομαι την τοποθέτηση m3 e46 καθρεπτών....ψάχνοντας λίγο στο ebay βρήκα αυτό http://www.ebay.com/itm/350500754056...791288&vxp=mtr
Διερωτώμαι λοιπόν επειδή είμαι παντελώς άσχετος απο ebay:η αξία των καθρεπτών είναι 169 ή 186 δολάρια?Απο την αμερική θάρθουν οι συγκεκριμένοι καθρέπτες?Τα μεταφορικά πόσο είναι?Σε Αγγλία-Γερμανία δεν υπάρχουν τέτοιοι καθρέπτες?
Να σημειώσω ότι εδώ στην Ελλάδα τους βρίσκω γύρω στα 280-350 ευρώ τους replica καθρέπτες αναλόγως καταστήματος!Στο αυτοκινητο μου έχω ηλεκτρικούς καθρέπτες(οπως όλα τα bmw e46) δεν είναι όμως ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι...ούτε ξέρω αν είναι θερμαινόμενοι!Καπου διαβασα οτι οι m3 καθρεπτες έχουν 12 pins πλεξούδα ενώ οι απλοί στα 46ρια έχουν 6 pins.Τροποποιείται η συνδεση της καλωδιωσης κ ολα δουλευουν οκ!Δεν με πειράζει αν δεν εχω ηλεκτρικά αναδιπλούμενη λειτουργία αλλά θέλω να παραμείνει η εσωτερική ηλεκτρική ρυθμιση.Κ κατι τελευταίο...οι ρεπλικα σε τι διαφερουν?Στο χρωμα του κρυσταλλου μονο?Δεν με πειράζει ούτε θελω απαραιτητα ΟΕΜ απλα όσο το δυνατον πιο κοντα σε εμφανιση-λειτουργια με τους ΟΕΜ.....

LEO328 26-10-11 10:58

φιλε mako θα σου απαντησω σε οτι ξερω (νομιζω οτι ξερω χαχαα).
λοιπον η τιμη που λεει bid σημαινει κανε προσφορα(πλειστηριασμος δηλαδη πιπεριες μαντολες.ο οποιος πλειστηριασμος ξεκιναει απο 169 δολαρια και πανω και τελειωνει την ημερομηνια εκει που γραφει time left μεσα στην παρενθεση.πιαστο αβγο και κουρευτο αδελφε!χεχε
ενω απο κατω εκει που λεει price 185.97 δολλαρια ειναι η τιμη που μπορεις να τους αγορασεις απευθειας χωρις τα μεταφορικα.(αρα 185,97+μεταφορικα).