Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 06-09-05, 08:21
Το avatar του χρήστη Panoz
Panoz Ο χρήστης Panoz δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 
Εγγραφή: 13-09-2004
Μηνύματα: 1.321
Panoz will become famous soon enough
Διαπιστώνω πως το Μ5(E39) είναι σκαλιά πάνω απο το Μ3(E46)...και εξηγούμαι:

1) Καλύτερη ροπή (μακράν).
2) Καλύτερη ποιότητα κατασκευής (μικρές αλλά υπαρκτές διαφορές).
3) Καλύτερη αξιοπιστία.
4) Περισσότερους χώρους.
5) Περισσότερη άνεση απο την ανάρτηση (χωρίς να θυσιάζεται η σπορτίφ συμπεριφορά).
6) Πιό ξεκούραστο στο ταξίδι. (μακράν).
7) Καλύτερη αίσθηση τιμονιού (μακράν).
8) Καλύτερο στήσιμο στο δρόμο με αποτέλεσμα να στρίβει καλύτερα και πιό σταθερά. (με εξαίρεση τα πολύ κλειστά στροφιλίκια όπου η Μ3 είναι καλύτερη καθαρά λόγω όγκου).

και τα κερασάκια στη τούρτα....

9) Ποιό οικονομικό στο ταξίδι!!
10) Πιό διασκεδαστικό στο drift (λόγω μεταξονίου και ροπής).
11) Πιό φθηνό στη Γερμανία από μια Μ3 αντίστοιχης χρονολογίας και χιλιομέτρων!!!

Αυτά!