Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικές Συζητήσεις > Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης

Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 24-08-09, 22:46
BILL007 Ο χρήστης BILL007 δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 04-12-2006
Μηνύματα: 3.956
BILL007 is a jewel in the roughBILL007 is a jewel in the roughBILL007 is a jewel in the rough
Question Η ΤΣΙΧΛΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΡΙΖΑ...

Θέλω να ρωτήσω κάτι παιδιά...Μπορεί να σας φανεί γελοίο αλλά δεν ξέρω πως να το βρω

Έχετε δει ένα υλικό που έχουν οι μπαρμπριζάδες (σαν μαύρη πλαστελίνη ένα πράγμα,πλάθεται με το χέρι κιόλας),που το λένε "τσίχλα"?

Πήγα και ρώτησα σε όλα τα χρωματοπωλεία της γειτονιάς μου,αλλά όλοι μου είπαν ότι δεν έχουν και να ρωτήσω σε καταστήματα με είδη αυτοκινήτου...Ελα μου ντε που είμαι λίγο άσχετος με αυτά τα καταστήματα...

Μπορείτε να μου δώσετε καμία διεύθυνση κανενός τέτοιου καταστήματος (κατά προτίμηση κέντρο Αθήνας-Φραντζή κτλπ) που θα έχει σίγουρα αυτό που ψάχνω?

Γενικότερα μήπως ξέρουμε κάποια εμπορική του ονομασία?


Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια εκ των προτέρων,

Φιλικά Βασίλης
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-08-09, 23:25
Το avatar του χρήστη skatzoxoiros
skatzoxoiros Ο χρήστης skatzoxoiros δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 01-01-2008
Μηνύματα: 346
skatzoxoiros will become famous soon enoughskatzoxoiros will become famous soon enough
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχετε δει ένα υλικό που έχουν οι μπαρμπριζάδες (σαν μαύρη πλαστελίνη ένα πράγμα,πλάθεται με το χέρι κιόλας),που το λένε "τσίχλα"?
Γενικότερα μήπως ξέρουμε κάποια εμπορική του ονομασία?
Βασίλη παρμπριζόκολλα λέγεται, θα την βρείς σε καταστήματα που πουλάνε υλικά φανοποιίας αυτοκινήτων (χρώμματα - στόκους κτλ)

Δες και αυτό που ειναι ενα ενδεικτικό προιόν:

http://www.interep.gr/06001.htm
__________________
-CR-
Απάντηση με παράθεση
  #3