Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικές Συζητήσεις > Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης

Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-09-09, 07:58
bagdebag Ο χρήστης bagdebag δεν είναι συνδεδεμένος
Newbie
 
Εγγραφή: 18-09-2009
Μηνύματα: 7
bagdebag is on a distinguished road
New member-new troubles

Γείας σας.

Είμαι νέο μέλος στο forum και σχετικά νέος κάτοχος μίας 320i sedan. Αν και ποτέ δεν πίστευα ότι θα κατέληγα με μία μπέμπα, τελικά η μείωση του φόρου και το 20% της BMW με έπεισαν εύκολα να δώσω το Α3 και να μετακομίσω στο club της Βαυαρίας. Επειδή είμαι άσχετος από αυτοκίνηση θα ήθελα την γνώμη σας για δύο προβλήματα που μου έβγαλε το αυτοκίνητο στα πρώτα 10000 km.

Το πρώτο ήταν σε ένα ταξίδι όταν ξαφνικά από τη μηχανή άρχισε να ακούγεται ένας σκληρός θόρυβος, το αυτοκίνητο άρχισε να χάνει τη δύναμη του και άναψε το κίτρινο λαμπάκι της μηχανής. Εννοείται ότι @#$%^&κα πάνω μου. Το πήγα άρων άρων στην αντιπροσωπεία και μετά μερικές ώρες μου είπαν ότι κάηκε ο πολλαπλασιαστής ενός κυλίνδρου (αστοχία υλικού!!! είπαν). Είχα κάνει περίπου 5000 km οπότε φοβήθηκα ότι η επιλογή μου για ΒΜW ήταν λάθος και ότι θα τρέχω στα συνεργεία και αφού δεν έχω ιδέα θα με γδέρνουν με το γάντι.

Το δεύτερο, και σε αυτό θα εκτιμούσα την γνώμη σας, ήταν όταν με το αυτοκίνητο σταματημένο σε ανηφόρα έβγαλα το χειρόφρανο, άφησα συμπλέκτη και πάτησα γκάζι για να φύγω. Χωρίς σπινιάρισμα το αυτοκίνητο δεν προχώρησε. Τα λάστιζα άρχιζαν μυρίζουν τρελά (ακόμα και την επόμενη μέρα μύριζαν). Σταμάτησα και ξαναπροσπάθησα...και πάλι το ίδιο. Την τρίτη φορά δεν έμπεναν ταχύτητες, ούτε πρώτη ούτε ούτε όπισθεν τίποτα. Αφού βγήκα και έκανα ένα τσιγάρο για να ηρεμήσω ξαναμπήκα. Οι ταχύτητες αυτή τη φορά υπάκουσαν και τελικά έφυγα.

Όποιος έχει καμία ιδέα τι μπορεί να ήταν αυτό με τις ταχύτητες θα του είμουν ευγνώμων.