Straight six Ο χρήστης Straight six δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

Straight six will become famous soon enough
170 χιλιαρικακια....
Παλιά 28-05-14, 21:10
Το avatar του χρήστη LefterisK
LefterisK Ο χρήστης LefterisK δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

LefterisK has a spectacular aura aboutLefterisK has a spectacular aura aboutLefterisK has a spectacular aura about
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Straight six Εμφάνιση μηνυμάτων
170 χιλιαρικακια....
παναγιωτη δεν το εγραψες σωστα! εννοεις
170k ono
Παλιά 28-05-14, 23:16
Το avatar του χρήστη Fanatic
Fanatic Ο χρήστης Fanatic δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

Fanatic is just really niceFanatic is just really niceFanatic is just really niceFanatic is just really nice
F@k...ασε προτιμω μια αναλογικη Porsche GT3
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 29-05-14, 08:24
Το avatar του χρήστη BMW Power
BMW Power Ο χρήστης BMW Power δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator

BMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud of
τα 35 για το i3 και τα 170 για το i8 είναι τσάμπα σε σχέση με την τεχνολογία R&D etc.

σε λίγα χρόνια όταν και αν στραφούν προς τα εκεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες οι τιμές των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή τους θα μειωθούν τραγικά.

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 29-09-14, 10:08
Administrator

BMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud of
The innovative BMW laser-light technology receives a 2014 Berthold Leibinger Innovation award.

Winners Leibinger Innovationspreis second place: Dr. Abdelmalek Hanafi, Dr. Helmut Erdl and BMW Laserteam.

BMW developers awarded the second innovation prize of Berthold Leibinger Foundation
Munich/Ditzingen. The Berthold Leibinger Foundation awarded Dr. Helmut Erdl and Dr. Abdelmalek Hanafi of BMW Group the second innovation prize. The award recognizes the candidates for the development and implementation of a new high-brightness white light source that enhances the visibility of vehicle drivers. On June 5th, the BMW i8 with laser-based lighting systems were delivered to customers.
"We are honored to receive this prize that represents the second best laser applications worldwide during the last two years out of 32 applications according to a jury composed of top scientists and industrials. The competition was extremely hard.” said Erdl and Hanafi. “Our innovation is indeed a game changer not only in the automotive lighting sector, but in the illumination sector in general.” commented Erdl and Hanafi. “This prize is actually a tribute to the whole automotive sector as well as to the entire contributors to the advances in GaN-based solid state lighting“ added Erdl and Hanafi.
Dr. Alexander A. Oraevsky of Tomo Wave Laboratories Inc. USA is the 2014 first innovation prize winner in recognition of his important work on laser opto-acoustic imaging applied to cancer diagnosis purposes. Prof. Hwa-yaw Tam, Prof. Siu Lau Ho and Dr. Shun-Yee Michael Liu of the Hong Kong Polytechnic University are the third innovation prize winners for a laser-sensor network for monitoring railway traffic.
The Berthold Leibinger Innovation Prize has been awarded every two years since 2002 for outstanding achievement in the development of forward-looking laser-light applications.
The Berthold Leibinger Innovation Prize award recognizes and promotes researchers and developers, who take new directions in the application of lasers. The foundation has been awarding the prize every two years since 2000 for excellent research and development work in the application or generation of laser light. It is one of the most prestigious international innovation awards for laser technology. The jury of 11 judges is made up of internationally acclaimed scientists and leading managers of technology corporations. http://www.leibinger-stiftung.de/de/...ionspreis.html

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 08-12-14, 14:45
Administrator

The BMW i8 wins Top Gear Car of the Year

The BMW i8
The BMW i8 has been named as Top Gear magazine’s global Car of the Year 2014. The plug-in hybrid performance vehicle beat off some stiff competition from a host of other premium and luxury manufacturers to win the overall award.

The editorial team of Top Gear commended the BMW i8 for its breadth of abilities. Its 1.5-litre three-cylinder turbocharged petrol engine combined with an electric motor gives searing acceleration and driver enjoyment but all wrapped in a package that takes BMW’s EfficientDynamics philosophy to the extreme courtesy of CO2 emissions less than 49g/km and a 135mpg combined cycle figure.

Charlie Turner, Editor in Chief at Top Gear magazine, said: “The BMW is a milestone in the annals of automotive history and a glorious statement for an exciting and positive future. The i8 delivers – and then some. It’s the kind of car we should celebrate, a beautiful vision of the future, delivered now. It is a resounding success for the BMW i8 and the whole team were unanimous in naming the BMW i8 as Top Gear magazine’s Car of the Year.”

Top Gear magazine is one of the most influential global motoring and lifestyle magazines and, in addition to the original UK publication, has 31 international editions. Its website has 5.5million users a month while its YouTube channel has 3.9million subscribers and its Facebook page has nearly 24million fans.

Dr Ian Robertson, BMW AG Management Board member for Sales and Marketing BMW, said: “We always knew the BMW i8 was going to be a game changing vehicle and the strength of orders shows just how desirable this car is for customers. Prestigious awards such as this one from Top Gear magazine prove that it has global recognition within the industry too. In 2015, both the i3 and the i8 will play their part in ensuring we build on our market leading position as the world’s best-selling and most innovative premium car manufacturer.”

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 03-04-15, 12:44
Administrator

Το BMW i8 τιμήθηκε με το World Green Car Award.

Το BMW i8 τιμήθηκε με το World Green Car Award.

The BMW i8 (09/2013)
Μόναχο / Νέα Υόρκη. Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η BMW i κατακτά μία νίκη στα World Car Awards στην κατηγορία World Green Car. Μετά την περσινή επιτυχία του ηλεκτρικού BMW i3, φέτος ήταν η σειρά του BMW i8 να διεκδικήσει αυτό το περίοπτο βραβείο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Ο συνδυασμός πρωτοποριακής plug-in υβριδικής τεχνολογίας και καινοτόμου, ελαφριάς δομής με προηγμένη σχεδίαση αναγνωρίστηκε από τη διεθνή κριτική επιτροπή των World Car Awards. Το BMW i8 ήταν επίσης από τους φιναλίστ στην κατηγορία World Luxury Car των World Car Awards 2015, γεγονός που προβάλλει την ξεχωριστή θέση του.

«Με χαρά παραλαμβάνω αυτό το βραβείο εκ μέρους της ομάδας του Μονάχου», δήλωσε ο Dr. Ian Robertson, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ BMW, μιλώντας στην τελετή απονομής στη Νέα Υόρκη. «Το BMW i8 αντιπροσωπεύει το μέλλον με τη μοναδική, ελαφριά δομή και την απαράμιλλη συνδεσιμότητά του. Η κατάκτηση αυτού του βραβείου για δεύτερη συνεχή χρονιά επιβεβαιώνει ότι τα προϊόντα μας BMW i ηγούνται της παγκόσμιας αγοράς».

Το BMW i8 είναι το πρώτο plug-in υβριδικό όχημα που κατασκευάζει το BMW Group. Συνδυάζει τις επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων ενός μικρού. Το BMW i8 μπορεί να διανύσει μέχρι 37 km μόνο με ηλεκτρισμό και να επιταχύνει σαν καθαρόαιμο σπορ μοντέλο αλλά με κατανάλωση μικρού αυτοκινήτου. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5-λίτρων με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται σε μία συμβατική πρίζα, σε σταθμό φόρτισης ή απλά κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Οι επιδόσεις του συστήματος της BMW i8 είναι 266 kW/362 hp, ενώ επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,4 δευτ. (κατανάλωση μικτού κύκλου: 2.1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 49 g/km)*. Η εκτενής χρήση καινοτόμων υλικών καθώς και οι αποδοτικές ενεργειακά διαδικασίες παραγωγής του i8 υπογραμμίζουν επίσης τη συνολική, φουτουριστική φιλοσοφία του. Οι προαιρετικοί προβολείς τεχνολογίας λέιζερ και οι υπηρεσίες που έχουν εξελιχθεί ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα από την ομάδα BMW ConnectedDrive αποτελούν περαιτέρω απόδειξη του πρωτοποριακού χαρακτήρα του BMW i8.

* Οι τιμές κατανάλωσης βασίζονται στον κύκλο δοκιμών ECE και εξαρτώνται από την επιλεγμένη διάσταση ελαστικού.

Από το 2005, τα World Car Awards απονέμονται κάθε χρόνο με την έναρξη του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης και είναι από τα σημαντικά διεθνή βραβεία στο χώρο του αυτοκινήτου. Η επιτροπή αποτελείται από 75 δημοσιογράφους από περισσότερες από 20 χώρες. Κάθε καλοκαίρι, πριν την τελετή απονομής, ανακοινώνονται τα υποψήφια μοντέλα σε κάθε κατηγορία, από τα οποία μία Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων και κριτές προτείνουν πέντε οχήματα σε κάθε κατηγορία (World Car Design of the Year και World Green Car) ή δέκα οχήματα (World Car of the Year, World Luxury Car, World Performance Car). Από αυτά, η επιτροπή επιλέγει τις τρεις τελικές υποψηφιότητες προ Σαλονιού Γενεύης, και οι νικητές ανακοινώνονται στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης.

Το BMW i8 είναι το τρίτο μοντέλο του BMW Group που κερδίζει τη διάκριση World Green Car Award στο θεσμό World Car Awards, μετά την BMW 118d το 2008, ως εκπρόσωπος της στρατηγικής εξέλιξης BMW EfficientDynamics, και το BMW i3 πέρσι.

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 26-07-15, 18:31
bmwblue2 Ο χρήστης bmwblue2 δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User

bmwblue2 is on a distinguished road
Tesla P85D Insane Mode vs BMW i8 Drag Racing from a Stop

Tesla Model S P85D Insane Mode vs BMW i8 Racing from a Roll
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 28-12-15, 14:20
Administrator

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 18-01-16, 10:51
Το avatar του χρήστη Fanatic
Fanatic Ο χρήστης Fanatic δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

Fanatic is just really niceFanatic is just really niceFanatic is just really niceFanatic is just really nice
Κυκλοφορουν αναμεσα μας
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg IMG_0396.JPG (250,5 KB, 22 εμφανίσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fanatic : 18-01-16 στις 10:55
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές