Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Σειρές BMW > Σειρά i

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 07-08-13, 15:22
Το avatar του χρήστη Speedy
Speedy Ο χρήστης Speedy δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

Speedy has a spectacular aura aboutSpeedy has a spectacular aura about
Μιλαμε για επαναστατικο αυτοκινητο το οποιο παιζει σε αλλη κατηγορια και απευθηνεται σε αλλους.
Δεν μου προκαλει εκπληξη η τιμη καθως το περιμενα οτι θα ειναι ακριβο.
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-08-13, 15:50
Το avatar του χρήστη Nick_compact
Nick_compact Ο χρήστης Nick_compact δεν είναι συνδεδεμένος
MINIaddict user

Nick_compact is a splendid one to beholdNick_compact is a splendid one to beholdNick_compact is a splendid one to beholdNick_compact is a splendid one to beholdNick_compact is a splendid one to beholdNick_compact is a splendid one to beholdNick_compact is a splendid one to beholdNick_compact is a splendid one to behold
Θα ήταν πολύ καλύτερο και ίσως ελαφρύτερο (χωρίς μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα) αν φόραγε τον V10...
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 13-09-13, 09:30
Το avatar του χρήστη M_enzo
M_enzo Ο χρήστης M_enzo δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

M_enzo will become famous soon enoughM_enzo will become famous soon enough
http://www.carscoops.com/2013/09/new...what-else.html
λιιιιιιιγο ακριβο.
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-09-13, 10:19
Το avatar του χρήστη BMW Power
BMW Power Ο χρήστης BMW Power δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator

BMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud of
The BMW i8.

The BMW i8. At a glance.

World premiere for the BMW i8, the second model from new brand BMW i. First plug-in hybrid vehicle from the BMW Group and world’s most forward-looking sports car; revolutionary interpretation of BMW’s hallmark driving pleasure; groundbreaking premium character clearly defined in terms of sustainability.
2+2-seater with LifeDrive architecture developed specifically for BMW i, aerodynamically groundbreaking body design and visionary interior design deliver an intense driving experience; Life module passenger cell made from carbon-fibre-reinforced plastic (CFRP); drive system technology, high-voltage battery, chassis, and crash and structural functions integrated into the aluminium Drive module; kerb weight: 1,490 kilograms; Cd: 0.26; very low centre of gravity (below 460 millimetres); well-balanced weight distribution.
Emotion-led visual impression based around established BMW i design language; classical sports car proportions and fresh interpretation of BMW design features; doors open upwards like wings; clean lines, plus surface design (external and internal) based on the layering principle; full-LED headlights as standard, innovative laser headlights – unique worldwide – available as an option.
Plug-in hybrid system developed and produced by the BMW Group represents the latest development stage of Efficient Dynamics; debut for three-cylinder petrol engine with BMW TwinPower Turbo technology, displacement: 1.5 litres, output: 170 kW/231 hp, maximum torque: 320 Nm (236 lb-ft); power sent to the rear wheels via a six-speed automatic gearbox; model-specific hybrid synchronous electric motor, output: 96 kW/131 hp, maximum torque: 250 Nm (184 lb-ft); power channelled through the front wheels via a two-stage automatic transmission; lithium-ion high-voltage battery with liquid cooling and usable capacity of 5 kWh.
Combination of BMW TwinPower Turbo and BMW eDrive technology plus intelligent energy management produce system output of 266 kW/362 hp (max. torque: 570 Nm / 420 lb-ft) and give the BMW i8 the performance characteristics of a pure-bred sports car (0 – 100 km/h / 62 mph in 4.4 seconds) combined with fuel economy and emissions figures more familiar from a small car (EU fuel consumption: 2.5 litres per 100 km / 113 mpg imp); “glued-to-the-road” AWD driving experience with torque distribution geared towards optimised dynamics.
Driving Experience Control switch and eDrive button allow driver to choose from five driving modes; range of up to 35 kilometres (22 miles) on electric power alone and a top speed of 120 km/h (75 mph); COMFORT mode offers optimum balance between dynamics and efficiency; combined range in everyday conditions: over 500 kilometres (310 miles); SPORT mode with ultra-intense boost function provided by the electric motor; ECO PRO mode can be used in both all-electric mode and hybrid mode.
Sophisticated chassis technology featuring a double-wishbone front axle and a five-link rear axle; Electric Power Steering; Dynamic Damper Control comes as standard; 20-inch light-alloy wheels are standard, carbon wheels are optional.
Intelligent lightweight construction with elements including a CFRP passenger cell, doors with a CFRP-aluminium structure, an instrument panel with magnesium support, an aluminium chassis and a partition between the passenger compartment and boot made from thin glass; comprehensive safety concept and an ultra-torsionally stiff passenger cell.
Extensive standard equipment includes the Navigation system Professional with proactive drive system for all-electric driving, fully-digital instrument display, BMW iDrive with freestanding Control Display and leather sports seats; choice of four exterior paint finishes and four interior equipment variants.
Wide range of BMW ConnectedDrive features: Park Distance Control, cruise control system with braking function, rain sensor and Intelligent Emergency Call function as standard; optional driver assistance package with High Beam Assistant, a rear view camera, Surround View, Speed Limit Info including No Passing Info display, and Collision Warning with pedestrian recognition and braking function; also available are the Head-Up Display, BMW Online Entertainment, Concierge Services, Real Time Traffic Information and mobility services developed specifically for BMW i, e.g. intermodal route guidance.
Services specifically developed for BMW i as part of the 360° ELECTRIC programme: BMW i Wallbox for convenient battery charging at home, ChargeNow card giving customers a cash-free payment option at public charging stations, innovative mobility services such as MyCityWay and ParkatmyHouse; flexible sales concept enables made-to-measure mobility solutions.
All-embracing sustainability concept running like a thread through the value chain; carbon fibre production and vehicle assembly using 100-per cent renewable electricity; high proportion of recycled materials; use of materials manufactured and treated in an environmentally friendly manner.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf The_BMW_i8.pdf (278,1 KB, 0 εμφανίσεις)

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-09-13, 10:21
Administrator

BMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud of
BMW i8. Με μια ματιά.

Παγκόσμια πρεμιέρα για το BMW i8, το δεύτερο μοντέλο της μάρκας BMW i. Το πρώτο plug-in υβριδικό όχημα του BMW Group και το παγκοσμίως πιο προηγμένο σπορ αυτοκίνητο, επαναστατική διάσταση της διάσημης οδηγικής απόλαυσης BMW, πρωτοποριακός premium χαρακτήρας σε πλαίσια βιωσιμότητας.

• 2+2-θέσιο με αρχιτεκτονική LifeDrive που εξελίχθηκε ειδικά για το BMW i, αεροδυναμική σχεδίαση αμαξώματος και οραματική αισθητική εσωτερικού υπόσχονται μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία, κλωβός επιβατών Life από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), τεχνολογία συστήματος κίνησης, μπαταρία υψηλής τάσης, και συστήματα πλαισίου και παθητικής ασφάλειας ενσωματωμένα στην αλουμινένια μονάδα Drive, απόβαρο: 1.490 kg; Cd: 0,26, πολύ χαμηλό κέντρο βάρους (κάτω από 460 mm), άριστα ισορροπημένη κατανομή βάρους.
• Σχεδιαστική γλώσσα BMW i με υψηλή συναισθηματική απήχηση, αναλογίες κλασικού σπορ αυτοκινήτου και μία φρέσκια εκδοχή των σχεδιαστικών στοιχείων BMW, πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω σαν φτερά, καθαρές γραμμές, σχεδίαση επιφανειών (εσωτερικών και εσωτερικών) βασισμένη στην αρχή της διαστρωμάτωσης, προβολείς με πλήρη λειτουργικότητα LED στάνταρ, καινοτόμοι προβολείς λέιζερ – μοναδικοί παγκοσμίως – διατίθενται προαιρετικά.
• Plug-in υβριδικό σύστημα σχεδίασης και παραγωγής του BMW Group αντιπροσωπεύει το τελευταίο στάδιο εξέλιξης του Efficient Dynamics, ντεμπούτο για τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, κυβισμό: 1.5 l, ισχύ: 170 kW/231 hp, μέγιστη ροπή: 320 Nm, η ισχύς κατανέμεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου, υβριδικός σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας ειδικός για το μοντέλο, ισχύς: 96 kW/131 hp, μέγιστη ροπή: 250 Nm, η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου δύο σταδίων, μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης με σύστημα υγρόψυξης και ωφέλιμη χωρητικότητα 5 kWh.
• Συνδυασμός BMW TwinPower Turbo και τεχνολογίας BMW eDrive με ευφυή διαχείριση ενέργειας παράγουν συνδυασμένη ισχύ 266 kW/362 hp (μέγιστη ροπή: 570 Nm) και χαρίζουν στο BMW i8 τα χαρακτηριστικά επιδόσεων ενός καθαρόαιμου σπορ αυτοκινήτου (0 – 100 km/h σε 4,4”) σε συνδυασμό με κατανάλωση και ρύπους επιπέδου μικρού αυτοκινήτου (κατανάλωση Ε.Ε.: 2,5 l /100 km), οδηγική εμπειρία AWD για μέγιστη ευστάθεια, με κατανομή ροπής προσανατολισμένη προς τη βέλτιστη δυναμική συμπεριφορά.
• Διακόπτης Driving Experience Control και μπουτόν eDrive για επιλογή από πέντε προγράμματα οδήγησης, αυτονομία έως 35 km μόνο με ηλεκτροκίνηση και τελική ταχύτητα 120 km/h, COMFORT mode προσφέρει βέλτιστη ισορροπία μεταξύ δυναμικών επιδόσεων και απόδοσης, συνδυασμένη αυτονομία σε καθημερινές συνθήκες: πάνω από 500 km, SPORT mode με ενίσχυση της ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα, ECO PRO mode μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πλήρως ηλεκτρικό και υβριδικό mode.
• Προηγμένη τεχνολογία πλαισίου με διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και πίσω άξονα πέντε συνδέσμων, Electric Power Steering, Dynamic Damper Control στάνταρ, ζάντες αλουμινίου 20” στάνταρ, από ανθρακονήματα προαιρετικές.
• Ευφυής ελαφριά δομή με στοιχεία όπως κλωβός επιβατών CFRP, πόρτες με δομή CFRP-αλουμινίου, ταμπλό οργάνων με βάσεις από μαγνήσιο, αλουμινένιο πλαίσιο και διαχωριστικό μεταξύ καμπίνας επιβατών και καπό από λεπτό κρύσταλλο, ολοκληρωμένη φιλοσοφία ασφάλειας και εξαιρετικά ανθεκτικός κλωβός επιβατών.
• Εκτενής στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα Πλοήγησης Professional με ενεργό σύστημα ελέγχου συστήματος κίνησης για αμιγή ηλεκτρική λειτουργία, πλήρως ψηφιακό ταμπλό οργάνων, BMW iDrive με ανεξάρτητη οθόνη Control Display και δερμάτινα σπορ καθίσματα, γκάμα τεσσάρων εξωτερικών αποχρώσεων και τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού εσωτερικού.
• Ποικιλία λειτουργιών BMW ConnectedDrive: Park Distance Control, σύστημα cruise control με λειτουργία πέδησης, αισθητήρας βροχής και Intelligent Emergency Call στάνταρ, προαιρετικό πακέτο υποστήριξης οδηγού με High Beam Assistant, κάμερα οπισθοπορείας, Surround View, Speed Limit Info με ένδειξη No Passing Info, και Collision Warning με αναγνώριση πεζού και λειτουργία πέδησης, επίσης διατίθενται Head-Up Display, BMW Online Entertainment, Concierge Services, Real Time Traffic Information και υπηρεσίες μετακίνησης που εξελίχθηκαν ειδικά για το BMW i, π.χ. καθοδήγηση διαδρομής πολλαπλών μέσων.
• Υπηρεσίες που εξελίχθηκαν ειδικά για το BMW i στο πρόγραμμα 360° ELECTRIC: BMW i Wallbox για βολική φόρτιση μπαταρίας στο σπίτι, κάρτα ChargeNow που προσφέρει στους πελάτες δυνατότητα πληρωμής χωρίς μετρητά σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, καινοτόμες υπηρεσίες μετακίνησης όπως MyCityWay και ParkatmyHouse, ευέλικτη φιλοσοφία πωλήσεων επιτρέπει λύσεις μετακίνησης ‘κομμένες και ραμμένες’ στα μέτρα του οδηγού.
• Συνολική φιλοσοφία βιωσιμότητας που διέπει όλη την αλυσίδα αξιών, παραγωγή ανθρακονήματος και συναρμολόγηση οχήματος με χρήση 100% ανανεώσιμης ενέργειας, υψηλή αναλογία ανακυκλωμένων υλικών, χρήση υλικών προερχόμενων από διαδικασίες παραγωγής και επεξεργασίας φιλικές προς το περιβάλλον.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf The_BMW_i8 (1).pdf (669,7 KB, 2 εμφανίσεις)

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 16-09-13, 10:52
Το avatar του χρήστη EVERGET
EVERGET Ο χρήστης EVERGET δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

EVERGET has a spectacular aura aboutEVERGET has a spectacular aura about
Eάν πριν κάποια χρόνια ακούγαμε πως το δεύτερο (μετά τη Μ1) κεντρομήχανο στιλ-supercar όχημα της BMW θα είναι τρικύλινδρο και τετρακίνητο θα μας φαινόταν απίστευτο για τη φιλοσοφία της εταιρίας. Να που όμως και οι χειρότεροι BMWδικοί εφιάλτες αρχίζουν και γίνονται πραγματικότητα...
Παλιά 31-12-13, 08:46
Administrator

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-02-14, 09:00
Administrator

BMW Laser Light goes into series production. The BMW i8 is the first production vehicle to feature the innovative light technology.

BMW i8, Laser Light (02/2014)
Munich. From the autumn of 2014, BMW will be the first manufacturer worldwide to offer a production vehicle equipped with headlamps featuring a completely new laser light concept. With this laser light technology, which was first presented at the 2011 Frankfurt International Motor Show, the BMW i8 (fuel consumption combined: 2.1-0.0 l/100 km; CO2 emissions combined: 49–0 g/km) is not only making automotive history as a plug-in hybrid sports car, but also as the first production vehicle to incorporate the totally new laser light technology. Whilst the basic version of the BMW i8 is equipped with high-intensity, energy-efficient full LED headlamps, the optional laser boost feature additionally ensures a high beam range of up to 600 metres. This means that the already high illumination range of the modern LED high beam is doubled. Thanks to the new laser technology, it is possible to increase energy efficiency by a further 30 percent compared to already highly power-saving LED light.

A highly intensive and efficient form of light.
In addition to lowering power requirement, BMW Laser Light illuminates the road ahead with a significantly higher light intensity without heating up the surrounding area. Laser diodes are ten times smaller than conventional light diodes. They help to save not only available installation space inside the headlamp, but also weight. The size of the reflector surface can be reduced by a factor of up to ten vs. LED light. The height of the reflector has now been reduced from the previous 9 cm to less than 3 cm. The light of a laser headlamp is extremely bright, similar to daylight, which is perceived by the human eye as pleasant. Several high-performance diodes emit a strongly bundled beam via special lenses onto a fluorescent phosphorus substance inside the headlamp. This substance transforms the beam into an exceptionally bright white light that is ten times more intensive than conventional light sources. Due to their highly intensive and virtually ideal beam properties, laser diodes render the overall system even more efficient. In conjunction with the camera-aided digital high-beam assistant, dazzling of oncoming traffic or vehicles ahead is reliably eliminated.

Better visibility and enhanced safety when driving at night.
With the sum of its properties, BMW Laser Light is the ideal light source for the main beam of a vehicle. It combines unparalleled performance and safety with a high level of efficiency and exceptional compactness. Its outstanding range facilitates improved illumination and even better visibility when driving in the dark. As a result, it ensures a more relaxed and comfortable driving experience and enhanced road safety.

The BMW i8 is the world’s first production vehicle to feature this innovative light technology. During the years ahead, further BMW models will be equipped with this future-oriented laser light system.

Conclusion.
The BMW i8 is the future of the sports car, laser light the future of automotive light technology. And the same applies to both: High performance coupled with a high level of efficiency.

Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf Press_Release_BMW_Laser_Light_BMW_i8_Feb2014_EN.pdf (108,2 KB, 0 εμφανίσεις)

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-02-14, 13:51
Administrator

Το BMW i8 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με την καινοτόμο τεχνολογία φωτισμού.

BMW i8, Laser Light (02/2014)

Μόναχο. Από φέτος το φθινόπωρο, η BMW θα είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο που θα προσφέρει ένα όχημα παραγωγής εφοδιασμένο με προβολείς φιλοσοφίας λέιζερ. Με αυτή την τεχνολογία που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011, το BMW i8 (κατανάλωση μικτού κύκλου: 2.1-0.0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 49–0 g/km), δεν γράφει τη δική του ιστορία μόνο σαν ένα plug-in υβριδικό σπορ αυτοκίνητο, αλλά και σαν το πρώτο όχημα παραγωγής που υιοθετεί μία νέα τεχνολογία φώτων λέιζερ. Και ενώ η βασική έκδοση του BMW i8 χρησιμοποιεί τους ενεργειακά αποδοτικούς και ισχυρούς λαμπτήρες LED σε όλες τις λειτουργίες φώτων, οι προαιρετικοί προβολείς λέιζερ προσφέρουν εμβέλεια μεγάλης σκάλας έως και 600 m. Αυτό σημαίνει ότι η ήδη υψηλή εμβέλεια φωτισμού μιας σύγχρονης μεγάλης σκάλας φώτων LED διπλασιάζεται. Με τη νέα τεχνολογία λέιζερ, η ενεργειακή απόδοση μπορεί να αυξηθεί κατά 30% επιπλέον συγκριτικά με τις ήδη πολύ αποδοτικές λυχνίες LED.

Αποδοτικό, ισχυρό σύστημα φωτισμού.
Πέρα από τις μειωμένες ενεργειακές απαιτήσεις, το σύστημα BMW Laser Light φωτίζει το δρόμο μπροστά από το όχημα πολύ πιο έντονα χωρίς να θερμαίνεται η γύρω περιοχή. Οι δίοδοι λέιζερ είναι δέκα φορές μικρότερες από τις συμβατικές φωτοδιόδους. Έτσι καταλαμβάνουν πολύ λιγότερο χώρο μέσα στον προβολέα και παράλληλα είναι ελαφρύτερες. Το μέγεθος της επιφάνειας του κατόπτρου μπορεί να μειωθεί κατά 10% συγκριτικά με ένα σύστημα LED. Το ύψος του κατόπτρου μειώθηκε από 9 cm σε λιγότερο από 3 cm. Η δέσμη λέιζερ είναι εξαιρετικά ισχυρή, θυμίζοντας φως ημέρας, που είναι ευχάριστο για το ανθρώπινο μάτι. Αρκετές δίοδοι υψηλής απόδοσης εκπέμπουν μία ισχυρή δέσμη φωτός μέσω ειδικών φακών πάνω σε μια ανακλαστική επιφάνεια με φώσφορο μέσα στο προβολέα. Αυτή η ουσία μεταμορφώνει τη δέσμη σε ένα εξαιρετικά λαμπερό λευκό φως δέκα φορές ισχυρότερο από μιας συμβατικής πηγής φωτός. Λόγω των σχεδόν ιδανικών χαρακτηριστικών της δέσμης, οι δίοδοι λέιζερ κάνουν το όλο σύστημα ακόμα πιο αποδοτικό.
Σε συνδυασμό με την ψηφιακή υποστήριξη μεγάλης σκάλας μέσω κάμερας (high-beam assistant), περιορίζεται αξιόπιστα το θάμπωμα των οδηγών των προπορευόμενων ή αντίθετα ερχόμενων οχημάτων.

Βελτιωμένη ορατότητα και ασφάλεια στη νυχτερινή οδήγηση.
Συνοψίζοντας τα πλεονεκτήματά του, το BMW Laser Light είναι η ιδανική πηγή φωτός για τη μεγάλη σκάλα ενός οχήματος. Συνδυάζει απαράμιλλη απόδοση και ασφάλεια με υψηλό επίπεδο οικονομίας και άρτιες συμπαγείς διαστάσεις. Χάρη στην εξαιρετική του εμβέλεια βελτιώνει το φωτισμό και προσφέρει ακόμα καλύτερη ορατότητα στους οδηγούς τη νύχτα. Επομένως διασφαλίζει μία πιο ξεκούραστη και άνετη οδηγική εμπειρία και αναβαθμίζει ην οδική ασφάλεια. Το BMW i8 είναι το πρώτο όχημα στον κόσμο με την καινοτόμο τεχνολογία φωτισμού. Τα επόμενα χρόνια και άλλα μοντέλα BMW θα εφοδιάζονται με αυτό το φουτουριστικό σύστημα φωτισμού λέιζερ.

Συμπέρασμα.
Το BMW i8 αποτελεί το μέλλον της σπορ αυτοκίνησης. Μαζί με τους προβολείς λέιζερ είναι το μέλλον της τεχνολογίας φωτισμού για τα αυτοκίνητα. Και στις δύο περιπτώσεις ισχύει το εξής: Υψηλές επιδόσεις σε συνδυασμό με υψηλή απόδοση.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf BMW_Laser_Light_goes_into_series_production.pdf (91,1 KB, 1 εμφανίσεις)

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 10-02-14, 14:49
Το avatar του χρήστη Straight six
Straight six Ο χρήστης Straight six δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

Straight six will become famous soon enough
BMW MLaser

Απάντηση στο θέμα

Δικαιώματα - Επιλογές