Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Σειρές BMW > Σειρά 3 > Σειρά 3 - Τεχνικά Θέματα

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 01-03-08, 00:53
Το avatar του χρήστη taou
taou Ο χρήστης taou δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 06-01-2008
Μηνύματα: 200
taou is on a distinguished road
Αισθητήρας λάμδα E46

Καλησπέρα παιδιά, όπως έγραψα σε άλλο τόπικ, την προηγούμενη Παρασκευή άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Πήγα στο διαγνωστικό και ο τύπος μου είπε ότι "έσβησε τώρα, αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα ανάψει πάλι γιατί έχει πρόβλημα ο αισθητήρας λάμδα" επίσης μου είπε να πάω να καθαρίσω το τεπόζιτο της βενζίνης γιατί έχει νερό μέσα κ διάφορα άλλα σκουπιδάκια.

Και ρωτάω γιατί εγώ που είμαι τελείως άσχετος. Αυτός ο αισθητήρας τι ακριβώς κάνει; Κόστος ξέρει κανείς (δε ρώτησα ο βλάκας).
__________________
Ή τραβιέσε όταν πρέπει ή τραβιέσε μια ζωή

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 01-03-08, 01:15
Το avatar του χρήστη God
God Ο χρήστης God δεν είναι συνδεδεμένος
Divine Moderator
 
Εγγραφή: 14-08-2005
Μηνύματα: 3.706
God is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to behold
Ασε το ντεποζιτο ησυχο...

Το αισθητηρας λ (oxygen sensor) ειναι στην εξατμιση, συνηθως πριν τον καταλυτη αλλα τα νεα αμαξια εχουν και μετα. Μετραει το ποσο οξυγονου που εξερχεται απο την εξατμιση και ετσι υπολογιζει το μιγμα. Πολυ οξυγονο-φτωχα μιγματα. Λιγο οξυγονο-πλουσια μιγματα.

Αυτο επισης σημαινει οτι για να φτασει σκουπιδακι απο την εξατμιση στον λ πρεπει να περασει απο ολο το συστημα διανομης καυσιμου, απο το φιλτρο βενζινης και τα μπεκ για παραδειγμα, να ψεκαστει μεσα στον θαλαμο καυσης, να φαει καμια 20αρια αναφλεξεις και μετα να φυγει απο την εξατμιση. Αυτο απλως δεν γινεται. Το νερο επισης δεν του κανει τιποτα απολυτως.