Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικά Θέματα BMW > Συντήρηση > Λάδια

Λάδια Εδώ συζητάμε όλα τα θέματα που έχουν σχέση με τα λάδια.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 22-05-08, 15:06
Το avatar του χρήστη sterpas
sterpas Ο χρήστης sterpas δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 25-10-2007
Μηνύματα: 161
sterpas is on a distinguished road
Exclamation Service και αλλαγή λαδιών...

Επειδή πλησιάζω για το service (2ο) έχω 2-3 απορίες...Τι λάδια να του βάλω της BMW 0-40 ή τα Castrol (γιατί εγώ προς τα εκεί προσανατολίζομαι)... Κι αν βάλω Castrol ποια να βάλω (0-40, 0-30, 5-40) είμαι τελείως άσχετος απο αυτά??? Επίσης κάθε πότε πρέπει να τα αλλάζω... Να ακολουθήσω το σύστημα της BMW και να τα άλλαζω μόλις έρθει η ώρα του (18000-22000χλμ) ή κάθε 10000 χλμ?

Μια γρήγορη κουβέντα με τον Konas μου επισήμανε να ζητήσω να κοιταξουν προσεκτικα το κυκλωμα ψυξης και ειδικοτερα το ψυγειο λαδιου.

Κάτι άλλο πρεπει να προσέξω ή να επισημάνω στην αντιπροσωπεία να τσεκάρουν???

Τέτοιες εμπειρίες θεωρώ πως θα είναι ένα καλό reference και για όσους θελήσουν μελλοντικά να κάνουν service στο Z-άκι τους...

Ευχαριστώ εκ των προταίρων...
__________________
I don't suffer from insanity...I enjoy every minute of it!!!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 22-05-08, 15:21
Το avatar του χρήστη zaharias
zaharias Ο χρήστης zaharias δεν είναι συνδεδεμένος
... is dreaming of a CSL
 
Εγγραφή: 26-08-2005
Μηνύματα: 4.302
zaharias is a splendid one to beholdzaharias is a splendid one to beholdzaharias is a splendid one to beholdzaharias is a splendid one to beholdzaharias is a splendid one to beholdzaharias is a splendid one to behold
Aπ'οτι ειδα το Ζ σου ειναι το 2λιτρο...

Ο-40 Castrol Edge και εισαι μια χαρα... Αλλαγη καθε 10000 χλμ ή 1 χρονο το πολυ, πιστευω οτι ειναι καλα. Στα εξουσιοδοτημενα, καποια βαζουν castrol και καποια, μια αλλη μαρκα λαδιων (δεν θυμαμαι ποια). Απλα εκει θα τα πληρωσεις λιγο παραπανω...
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #3