Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Σειρές BMW > Σειρά i

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 23-03-11, 14:13
Το avatar του χρήστη BMW Power
BMW Power Ο χρήστης BMW Power δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator

BMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud of

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 30-06-11, 15:08
Administrator

BMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud of
BMW is back in Hollywood with Mission: Impossible – Ghost Protocol

UPDATE

Munich/Los Angeles. Back in Hollywood. BMW is pleased to announce their participation in the upcoming Paramount Pictures release “Mission: Impossible - Ghost Protocol” as the film’s main automotive partner.

High performance with fewer emissions is the name of the game: One of the BMW vehicles provided for Tom Cruise΄s next film is the BMW Vision EfficientDynamics concept car. It has been recognized as having the most sophisticated technology and the most striking design among the current concept electric supercars. In a few years the BMW i8, which was inspired by the BMW Vision Efficient Dynamics concept vehicle, will enter series production.

“We are thrilled to be involved again in another Hollywood Blockbuster,” said Ian Robertson, BMW AG Board Member for Sales and Marketing. “The BMW Group leads the way in developing future mobility with a focus on sustainability. One great example is the BMW Vision EfficientDynamics concept car which will be presented in the film. With its futuristic design and large glass surfaces, the car offers a fascinating perspective on the future of sheer driving pleasure – in combination with maximum efficiency. Also with BMW ConnectedDrive technology, it is the perfect car for Ethan Hunt to outsmart his pursuers through narrow streets and busy city traffic.”

Having provided vehicles for outstanding film projects, TV productions, etc. for more than 75 years, entertainment marketing is firmly established as an important building block for the BMW Group’s long-term image and product communications.

“Mission: Impossible – Ghost Protocol”, directed by Brad Bird, is scheduled for release mid of December 2011.

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 20-09-11, 10:39
Το avatar του χρήστη giorgosz3
giorgosz3 Ο χρήστης giorgosz3 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

giorgosz3 is on a distinguished road

Απάντηση με παράθεση
Παλιά 08-02-12, 14:14
Το avatar του χρήστη Airness
Airness Ο χρήστης Airness δεν είναι συνδεδεμένος
You 're despicable!!!

Airness is just really niceAirness is just really niceAirness is just really niceAirness is just really niceAirness is just really nice

Παλιά 01-04-12, 09:49
Administrator

BMW i8 Concept Spyder.

BMW Press Release 01.04.2012

The BMW i8 Concept Spyder with eDrive is an open-top two-seater embodying a form of personal mobility with equal sporting and emotional appeal.
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg P90091793-highRes (Medium).jpg (129,1 KB, 14 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091794-highRes (Medium).jpg (134,8 KB, 11 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091795-highRes (Medium).jpg (85,0 KB, 13 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091796-highRes (Medium).jpg (111,4 KB, 13 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091797-highRes (Medium).jpg (101,8 KB, 12 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091798-highRes (Medium).jpg (62,5 KB, 11 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091802-highRes (Medium).jpg (109,8 KB, 10 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091803-highRes (Medium).jpg (108,7 KB, 12 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091805-highRes (Medium).jpg (111,0 KB, 9 εμφανίσεις)
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf BMWi8_ConceptSpyder_EN.pdf (100,2 KB, 1 εμφανίσεις)

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 01-04-12, 09:52
Administrator

BMW i8 Concept Spyder.

BMW Press Release 01.04.2012

The BMW i8 Concept Spyder with eDrive is an open-top two-seater embodying a form of personal mobility with equal sporting and emotional appeal
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg P90091807-highRes (Medium).jpg (112,3 KB, 7 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091808-highRes (Medium).jpg (110,3 KB, 8 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091809-highRes (Medium).jpg (98,5 KB, 7 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091810-highRes (Medium).jpg (235,9 KB, 9 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091811-highRes (Medium).jpg (67,9 KB, 7 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091812-highRes (Medium).jpg (136,2 KB, 8 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091817-highRes (Medium).jpg (99,1 KB, 7 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091819-highRes (Medium).jpg (36,6 KB, 6 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091813-highRes (Medium).jpg (52,6 KB, 8 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P90091824-highRes (Medium).jpg (79,5 KB, 8 εμφανίσεις)

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 11-06-12, 11:36
Administrator

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-08-13, 09:25
Administrator

The BMW i8

BMW i8 (08/2013)
The BMW i brand is synonymous with visionary mobility concepts and a new definition of premium quality that is strongly focused on sustainability. Following the world debut of the first production model, the BMW i3, the BMW Group’s next step will be to extend this revolutionary answer to the future challenges facing personal mobility to the sports car segment. At a driving event at the BMW Group’s Miramas test track in France, the BMW i brand is now presenting a prototype of its second production vehicle, the BMW i8. This plug-in hybrid model is the most progressive sports car of our time, extending the basic BMW i philosophy of sustainability to a new vehicle segment.

Please find attached the full version including the following content:
1. The best of both worlds:
The BMW i8 – powertrain, lightweight design and driving experience.
2. Technical specifications.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf The_BMW_i8_selected_chapters.pdf (300,3 KB, 0 εμφανίσεις)

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-08-13, 14:57
Administrator

BMW i8

BMW i8 (08/2013)
Το BMW i brand είναι συνώνυμο των οραματικών φιλοσοφιών μετακίνησης και μιας νέας εκδοχής της premium ποιότητας που εστιάζει στη βιωσιμότητα. Μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο του πρώτου μοντέλου παραγωγής, BMW i3, το BMW Group κάνει τα επόμενο βήμα, δίνοντας απάντηση στις μελλοντικές προκλήσεις της προσωπικής μετακίνησης και στην κατηγορία σπορ αυτοκινήτων.
Σε ένα test drive στην πίστα δοκιμών του BMW Group στο Miramas (Γαλλία), το BMW i παρουσιάζει ένα πρωτότυπο του δεύτερου μοντέλου παραγωγής της σειράς αυτής, το BMW i8. Το plug-in υβριδικό είναι το πιο προηγμένο σπορ αυτοκίνητο της εποχής μας και επεκτείνει την ουσία της φιλοσοφίας βιωσιμότητας του BMW i σε μία νέα κατηγορία οχημάτων.

Δείτε το συνημμένο Press Kit με τις ακόλουθες πληροφορίες:
1. BMW i8 – κινητήρας, σχεδίαση ελαφρού βάρους, οδηγική εμπειρία.
2.Τεχνικές Προδιαγραφές
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf The_BMW_i8_(selected_chapters).pdf (193,1 KB, 2 εμφανίσεις)

www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
Παλιά 07-08-13, 15:14
Το avatar του χρήστη GIANNHS M
GIANNHS M Ο χρήστης GIANNHS M δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User

GIANNHS M is on a distinguished road
[QUOTE=Lil;419466]

Το νέο μοντέλο της BMW, το BMW i8, αναμένεται να κάνει την εμφάνιση της στην αγορά το 2013 με την τιμή του να προσεγγίζει τις 175.285 ευρώ, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες. Ωστόσο, μέχρι να κάνει την επίσημη εμφάνιση της στους δρόμους μπορούμε να το δούμε σε μερικά spy video κατά την διάρκεια δοκιμών εξέλιξης σε μια μια παγωμένη λίμνη κάπου στον Αρκτικό Κύκλο στην Σουηδία.

τι λετε ρε παιδια????τοσα λεφτα για ενα οχημα το οποιο μπορει να εχει
1) κ μαμω την τεχνολογια
2) σχεδιαση απο τον αρη,οπου σκασεις θα λενε τι ειναι αυτο με την ''κακη εννοια'' κ οχι τι ειναι αυτο???!!!!
3) μια ομορφη μουρη κ τιποτα αλλο
4) κ ενα εξτριμ εσωτερικο........
ενταξει οκ δε λεω ΑΛΛΑ το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι πολυ μακρυα απο αυτα που ξεραμε μεχρι τωρα για την bmw κ με τοσα λεφτα μπορω να παρω πολλα αυτοκινητα που θα ειναι πιο εργαλεια κ θα μπορουν να μου πηγαινουν την ανδρεναλινη στον ουρανο κ να μου κολλανε την καρδια στο καθισμα και ας καινε ακομα βενζινα!!!

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές