|
Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία! |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
τροφοδοσια, ελειψη πιεσης?
Γεια σας, πιστευω πως βρηκα το καταλληλο forum για "μπέμπες" και αυτό με την μεγαλύτερη ενεργητικότητα.
Είναι το πρώτο μου μήνυμα εδώ και ελπίζω να είμαι στην σωστή κατηγορία. Έχω μια bmw 318i του '77 ( ελπίζω να θεωρούμαι και εγώ κάτοχος bmw ) και αν και έχω παραδώσει πινακίδες εδώ και χρόνια, πιστέψτε με, την αξιοποιώ 100%. Σε μια έκταση-χωράφι περίπου 7 στρεμμάτων το αυτοκίνητο αυτό παράγει απίστευτο έργο με διάφορα γεωργικά αυτοσχέδια εργαλεία που έχω φτιάξει και τα κοτσάρω πίσω στην κοτσαδούρα (καθαρισμός αγριόχορτων κτλ), αλλά το σημαντικότερο, έχω φτιάξει με το κηπουρικό μηχανάκι μια διαδρομή "ειδική" μέσα στα χόρτα, σε σχήμα "θήτα" γύρω γύρω από το χωράφι με ενδιάμεσες ανηφοριές (συμπεριλαμβανομένου ανηφόρες - κατηφόρες, λακούβες κτλ), και ανεβάζω κάθε Σ/Κ την αδρεναλίνη μου στο φουλ με μπαντιλίκια και γενικά εκμάθηση ας πούμε "μη σωστής οδήγησης για τον κανονικό δρόμο" . Το πρόβλημα: Μετά από κάποια "χλοροκοψίματα" που έκανα ξαφνικά η βενζιναντλία (bosch 160 ευρώ) άρχισε να κάνει ένα περίεργο δυνατό θόρυβο την ώρα που ο κινητήρας δούλευε και στο πάτημα του γκαζιού δεν άντεχε και είχε την τάση να σβήσει. Προφανώς δεν είχε πίεση βενζίνης και ο εγκέφαλος έστελνε πλεόνασμα αέρα, γι αυτό. Σήκωσα στο αυτοκίνητο (σε φυσικό ανεβατόρι, μια τεράστια πέτρα, σε στυλ 4χ4 παρκάρισμα...) και ενώ ήμουν έτοιμος να δώσω άλλα 160 ευρώ να πάρω καινούργια αντλία, είπα να δοκιμάσω να την ακούσω βγάζοντας το σωληνάκι που οδηγεί στην μπεκιέρα. Ετσι και έκανα. Η διάταξη είναι ρεζερβουάρ -> αντλία -> φίλτρο -> σωλήνας που οδηγεί στα μπεκ. Χωρίς το σωληνάκι η αντλία δουλεύει αθόρυβα, όπως όταν την πήρα καινούργια ενώ η βενζίνη βγαίνει από το φίλτρο σαν ποταμάκι και καθαρή. Μόλις την ξανακουμπώνω στο σωληνάκι που οδηγεί στα μπεκ πάλι ξαναρχίζει ο θόρυβος (ζου-ζου-βου-βου μπάσσα) που σε κάνει να διαγνώσεις με την πρώτη ότι υπάρχει "πνίξιμο" και επιστροφή του καυσίμου επειδή κάτι έχει βουλώσει στην άλλη άκρη. Καθάρισα τον σωλήνα που οδηγεί στην μπεκιέρα με κονφλέρ και ισχυρή πίεση αέρα. Δεν είχε σκουπίδια. Αρα πιστεύω, χωρίς να είμαι μηχανικός ούτε καν ερασιτέχνης, αλλά με πολλή θέληση για κατσαβίδιασμα, ότι κάπου πνίγεται το κύκλωμα στην προώθηση καυσίμου στους θαλάμους καύσης. Από τις φωτογραφίες θα δείτε ότι υπάρχει αρκετή σκουριά απέξω λόγω παλαιότητας του κινητήρα (1.8i 105ps). Θα ήθελα πολύ να με βοηθήσετε τι ακριβώς να κάνω, τι να βγάλω για να το πάω για συντήρηση κάπου, διότι το αυτοκίνητο όπως είπα είναι χωρίς πινακίδες και δεν υπάρχει περίπτωση να βγει από το χωράφι. Αλλωστε ο αρχικός λόγος που το ακινητοποίηση αντί να το επισκευάσω είναι ότι από παλιό τρακάρισμα η κρεμαγιέρα και ο άξονας μπροστά έχουν μια κλίση λίγες μοίρες και έτσι δεν είναι για κανονική κυκλοφορία. Διάβασα σε πολλά threads ότι υπάρχει δυνατότητα να χρησιμοποιήσω υγρό καθαρισμού μπεκ (Redex, LineCleaner, Stp), θα το δοκιμάσω και αυτό, ακόμη και βενζίνη 100άρα. Μα δεν σας είπα το σύμπτωμα ακόμη νομίζω! Βάζω μπρος, στα πρώτα δευτερόλεπτα αν και κρύο το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι, μετά (προφανώς πέφτει η πίεση) και σε κάθε πάτημα του γκαζιού νιώθεις ότι ο κινητήρας πάει να σβήσει. Φυσικά ούτε λόγος να βάλω 1η και να ξεκινήσω, σβήνει με την μία. Τα έγραψα λίγο γρήγορα, αν έχω παραλείψει κάτι που θα με οδηγήσει να δεχθώ περισσότερη βοήθεια, παρακαλώ πείτε μου. Ευχαριστώ. |
#2
|
|||
|
|||
ακομη μια φωτο που δειχνει την μπεκιερα
στην περιπτωση χρησης του υγρου καθαρισμου (redex κτλ), ειναι ορθο να βγαλω το σωληνακι που ερχεται απο την αντλια και να ριξω μεσα απευθειας στον ψεκαστηρα ή θα γινει ζημια και πρεπει να διαλυθει πρωτα στο ρεζερβουαρ;
|
#3
|
|||
|
|||
χειροτερεψε
σημερα δοκιμασα λιγο να το δουλεψω και αρχισε να πεταει πισω και εξω απο το σωληνακι βενζινη, στο σημειο που η εξοδος του φιλτρου μετα την αντλια ενωνεται με το σωληνακι που παει στην μπεκιερα, παρολο που υπαρχει σφιγκτηρας και ειναι τερμα βιδωμενος! Αυτο σημαινει οτι κατι το φρεναρει περα. Δεν ειναι περιεργο που ο κινητηρας δουλευει μονος του στο ρελαντι αφου για να διατηρησει φανταζομαι 1000 στροφες δεν θελει παρα σταγονιδια βενζινης.
Κατι το φρεναρει εκει μεσα, μαλλον θα φωναξω "κατ' οικον" καποιο παλληκαρι να ασχοληθει. |
#4
|
||||
|
||||
:-p Βρισκεσε στον σωστο δρομο.....μονο προσεξε,αν νιωσεις μια ακατανικητη επιθυμια να πιασεις ενα σφυρι...........απομακρινσου απο το οχημα και μετρα μεχρι το 99.......
|
#5
|
|||
|
|||
Εβγαλα ενα-ενα τα σωληνακια τροφοδοσιας απο την αντλια εως τον κυλινδρο και τα φυσηξα με κονφλερ. Εβαλα και STP Fuel Injection Cleaner.
Το αποτελεσμα, ο κινητηρας λειτουργει ρολογακι μετρωντας 30 ετη λειτουργιας. |
#6
|
||||
|
||||
βασικα καλωσηρθες
πρεπει να εισαι ο μοναδικος που χρησιμοποιει Bmw για να οργωνει συχνα λεμε το αμαξι σκαφος αλλα σπανια τρακτερ αφου την εφτιαξες καλα παντιλικια στην υπερειδικη που εχεις φτιαξει.. ΥΓ στο γκαραζ σου εκτος απο φωτο της μπεμπας βαλε και το χωραφι-πιστα, ειμαι περιεργος
__________________
αλλαξα υπογραφη |
Tags |
1.8i, 1800, bmw, μπεκ, injection |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|