|
Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία! |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
E92 dilemma
παιδες καλημερα σας!καινουργιος κ εγω στο φορουμ καλως σας βρηκα
ετοιμαζομαι να κανω μεταγραφη απο το vwclub σε σας με νεο τουτου για να μπω στο θεμα θελω τις γνωμες σας,ειμαι αναμεσα σε 3.16 coupe με αρκετα εξτρα που θα φτασει τις 39000 ευρω και της 3.20 με μονο εξτρα ζαντες κ φωτισμο που θα κοστισει 41500 τι απο τα 2 προτινετε?σιγουρα 3.20 θα μου πειτε κ συμφωνω απλα ηδη το budget ειναι περιορισμενο σε αυτη τη κατηγορια για μενα κ σε περιπτωση που επεφτα στη πρωτη επιλογη θα εκανα χαζομαρα? εννοω ειναι τοσο τραγικα αργο οσο το φανταζομαι το 3.16(ειναι να παω για τεστ )που δεν παει πουθενα με τη βαρια καροτσα?αν ειναι να περιμενω λιγο ακομα να παρω το 3.20? |
#2
|
||||
|
||||
Καλύτερα να περιμένεις λίγο ακόμη και να πάρεις το 320. Το κάλό αργεί να γίνει .Μόλις εχτές γύρισα απο ταξίδι με ενα ε46 316 και η αλήθεια είναι οτι κάποιες στιγμές θα θελα να ναι 320 και κάποιες Μ3
|
#3
|
||||
|
||||
Σε καταλαβαίνω απολύτως όσον αφορά το οικονομικό θέμα!
Αλλα όπως το καταλαβαίνω εγώ πρόκειται να κάνεις μια επένδυση που όπως κ να χει είναι σοβαρό το ποσό. Θα έχεις απαιτήσεις απο αυτό που θα επενδύσεις τα λεφτά σου. Κρίμα θα είναι να βιαστείς και το αποτέλεσμα να μην σε ικανοποιεί 100%..... Αποψη μου είναι να πας για την δίλητρη. Η 1.6 είναι μεν καλή αλλά στην Ε92 δεν θα κάνει αυτά που προδιαθέτει το αμάξωμα , δηλαδή δύναμη εκεί που την χρειάζεσαι. Βάλε τις ζάντες κ άσε τον φωτισμό. Ψάξε και βρές ανάμεσα στις αντιπροσωπείες την καλύτερη δυνατή προσφορά.Θα βρεις διαφορές. Η διαφορά μεταξύ των δύο κινητήρων είναι μεγάλη και απο άποψη επιδόσεων αλλά κ απο άποψη....κύρους αν σε ενδιαφέρει κ αυτό.Για μερικούς ακούγεται ψωνέ η άποψη αυτή αλλά όπως κ να το κάνουμε ισχύει κ αυτό για αυτό και ονομάζεται premium κατηγορία....αλλιως με τα ιδια λευτά υπάρχουν κάτι γιαπωνεζάκια τούμπανο...
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
Φίλε κοίτα εγώ στην αρχή είχα πάρει 316ci/E46 και σε τρείς μήνες το άλλαξα, πήρα αυτό που έχω τώρα 2000cc/E46 και μέρα με τη νύχτα, εννοώ απο γκάζια και γενικότερα παιχνίδια στο δρόμο. Πάντως η γνώμη μου είναι ότι αν πάρεις το 316 μην σκέφτεσια μετά την μετατροπή γιατί θα σου στοιχίσει πολύ παραπάνω και δύσκολα θα το πουλήσεις μελλοντικά!!
|
#5
|
||||
|
||||
Φίλε όλοι θα σου πούν να πάρεις το 320
αλλά εγώ θα σου πω να πάρεις ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ 320 ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ!!!!! Τα έξτρα θα τα βρεις και αργότερα, τον κινητήρα όμως δύσκολα! |
#6
|
||||
|
||||
Εισαι αδιαπραγματευτος οσον αφορα την Ε92?
Το λεω αυτο διοτι με τα ιδια χρηματα αγοραζεις ενα 330 Ε46 σε αριστη κατασταση και τελειωνεις απο θεμα μοτερ,και περισσευουν και χρηματα. You are the boss ομως....
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
320 δαγκωτο!!!!
|
#8
|
|||
|
|||
Καλως ηρθες παληκαρε . . .
Αν δεν εισαι γκαζακιας,κοντρακιας,σβουρακιας και οτι αλλο προδιαθετει δυναμη αλογα κτλ . . . Θα σου προτεινα να παρεις το 316 στηστο κιολας και εισαι μια χαρα . . . Ετσι και αλλιως ετσι οπως μας εκαναν δεν μπορεις να τρεξεις και να χαρεις το αυτοκινητο . . . Ελπιζω να βοηθησα καπως . . . ! |
#9
|
|||
|
|||
Έχοντας προσωπική εμπειρία από 1.6, σε συμβουλεύω να κινηθείς προς το 320.
Δεν είναι τόσο θέμα δύναμης και παιχνιδιών στην άσφαλτο, όσο θέμα ασφάλειας σε ορισμένες περιπτώσεις όπου χρειάζεται μια σχετική αμεσότητα (π.χ. κάποια προσπέραση). Το 1.6 είναι αργό, μερικές φορές κι "επικίνδυνα" αργό. |
#10
|
|||
|
|||
πραγματι βοηθανε οι απαντησεις παιδες
η αληθεια ειναι οτι τη φαση της κοντρας κ τα λοιπα την περασα,παραταυτα ομως οταν θελω να παω λιγο σβελτα ειδικα ταξιδακια να μη χρειαζεται να ειμαι με το λεβιε στο χερι ανεβασε κατεβασε απλα με τρελανε λιγο το κοκινο δερμα μεσα στο λευκο alpine κ δε φτανουν δυστηχως τα χρηματα κ για να το βαλουμε στο 2.0 |
|
|