Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικές Συζητήσεις > Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης

Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 24-06-08, 23:04
fatdevil Ο χρήστης fatdevil δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 04-03-2008
Μηνύματα: 89
fatdevil is on a distinguished road
Γερμανικη αξιοπιστια...ο "βασιλιας".......

Γερμανικη αξιοπιστια...ο "βασιλιας" που δεν επεστρεψε ποτε διοτη ηταν παντοτε στον θρονο του......

Αφορμη για αυτο το ποστ ειναι τα πολλα συνεχομενα νιαουρισματα που ακουω τα τελευταια χρονια απο ουκ ολιγους ιαπωνεζοφιλους για τα γερμανικα αυτοκινητα, λενε οτι τα γερμανικα ειναι βαρεια, ειναι ακριβα, ειναι αργα , αναξιοπιστα, πολυ ντορος για το τιποτα, οτι ειναι εκεινο ειναι το αλλο και μπλα μπλα εις το τετραγωνον δηλαδη......ενω αυτοι λενε οτι τα ιαπωνικα εχουν σκυλια μοτερ, οτι δεν σπανε δεν χαλανε (δεν στριβουν δεν σταματανε). ειναι φτηνα, ειναι γρηγορα, οτι ειναι το' να, οτι ειναι το αλλο, ειναι ετσι (ειναι γιουβετσι) και μπλα μπλα εις τον κυβον......ας δουνε λοιπον παρακατω τι εστι γερμανικη αυτοκινηση και συγκεκριμενα BMW ( και δεν μιλαω μονο για αξιοπιστια ).....let's roll...



BMW X3: Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της Γερμανίας

Το όνομα του BMW Group ήταν ανέκαθεν συνδεδεμένο με την κορυφαία ποιότητα. Ο περίοπτος τίτλος «Yellow Angel» που απένειμε στη BMW ο Γερμανικός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου ADAC για την άριστη επίδοσή της στην κατηγορία "Ποιότητα" αποδεικνύει περίτρανα, για μία ακόμα φορά, τις υποδειγματικές αρετές όλων των μοντέλων BMW και MINI.

Η BMW X3, που ψηφίστηκε το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο των Γερμανικών δρόμων από τον παγκοσμίως μεγαλύτερο σύνδεσμο αυτοκινήτου, καταξιώνεται τώρα με το βραβείο «Yellow Angel 2008».

Με τη BMW Σειρά 1 στην τρίτη θέση και το MINI στην τέταρτη, δύο ακόμα μέλη του BMW Group κατατάσσονται μεταξύ των τεσσάρων καλύτερων μοντέλων σ’ αυτό το διαγωνισμό ποιότητας.

Ο νικητής του βραβείου επιλέγεται με βάση τις ετήσιες στατιστικές ακινητοποίησης οχημάτων λόγω μηχανικής βλάβης, που πραγματοποιεί ο Γερμανικός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου ADAC και τα αποτελέσματα μιας μελέτης ικανοποίησης πελατών από το «ADAC-Motorwelt», επίσημη έκδοση του συνδέσμου.

Σύμφωνα με τις στατιστικές ακινητοποίησης οχημάτων, όλα τα είδη μοντέλων BMW και MINI είναι εξαιρετικά απίθανο να παρουσιάσουν διακοπή λειτουργίας από τεχνική βλάβη.

Οι τεχνικοί αυτοκινήτου του συνδέσμου, που προσφέρουν βοήθεια σε ατυχήματα και περιπτώσεις ακινητοποίησης και συνήθως είναι γνωστοί σαν «Κίτρινοι Άγγελοι» (Yellow Angels), δεν είχαν πολλή δουλειά με τα μοντέλα BMW X3.

Ο ειδικός του συνδέσμου αυτοκινήτου Thomas Kroher έκανε το εξής σχόλιο: «Είναι δύσκολο να καταρρίψεις ένα αποτέλεσμα όπως κάτι παραπάνω από μία βλάβη ανά 1.000 ταξινομημένα οχήματα».

Η BMW X3 στην κορυφή: Αξιόπιστη και επιτυχημένη
Ο φετινός νικητής του βραβείου έλαβε επίσης κορυφαία βαθμολογία σε πολλές άλλες κατηγορίες.

Με ανώτερη αξιοπιστία και υποδειγματική απόδοση, η BMW X3 είναι ο κορυφαίος παίκτης στην κατηγορία της και σε πολλές ακόμα.

Συνολικά 22.197 οχήματα BMW X3 που ταξινομήθηκαν το 2007 (Από Ιανουάριο μέχρι Δεκέμβριο) ανέδειξαν την BMW σε best-seller στην κατηγορία της για μία ακόμα φορά.

Το μικρομεσαίο Sports Activity Vehicle έχει βραβευτεί πολλές φορές για τις έξοχες δυναμικές επιδόσεις του και ο τίτλος «Yellow Angel» είναι ένα ακόμα ορόσημο στην ιστορία επιτυχίας του μοντέλου.

Ο Dr. Norbert Reithofer ψηφίστηκε «Προσωπικότητα της Χρονιάς 2008»
Ο Dr. Norbert Reithofer, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG έλαβε επίσης το βραβείο «Yellow Angel 2008» από τον Πρόεδρο του Γερμανικού Συνδέσμου Αυτοκινήτου, ADAC.

Ο Dr. Norbert Reithofer κέρδισε το βραβείο στην κατηγορία «Προσωπικότητα» για την «επιτυχημένη, σταθερή διοίκηση και αξιοπιστία του σαν Διευθυντής Παραγωγής - Chief Production Officer και στη θέση του σαν Πρόεδρος Δ.Σ. του BMW AG, την οποία ανέλαβε το 2006», σύμφωνα με δήλωση του συνδέσμου.

Και συνεχίζει εξηγώντας ότι «ο άνθρωπος από το Penzberg της Γερμανίας άλλαξε όλη τη φιλοσοφία παραγωγής, επιτυγχάνοντας μέγιστη απόδοση και κορυφαία ποιότητα. Το πρόγραμμα του Reithofer είναι σημαντική συμβολή που βοήθησε και ακόμα βοηθά τη BMW AG να παραμείνει στην ίδια ευθεία με τον ανταγωνισμό χωρίς κλείσιμο των εγκαταστάσεων. Όλες οι ενέργειες του Norbert Reithofer, ο οποίος προσήλθε στη BMW το 1987, είχαν πάντα ως προτεραιότητα τα συμφέροντα της μάρκας και των ανθρώπων που εργάζονται με πάθος για την εταιρία».

Λίγο μετά από αυτή την επιτυχία, ο Reithofer ψηφίστηκε ο «πιο αξιόπιστος Γερμανός manager» από τους αναγνώστες της Γερμανικής έκδοσης «Journalist». Για τις άριστες υπηρεσίες του, ο Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG κέρδισε δύο βραβεία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

«Yellow Angel»: Σύμβολο Ποιότητας με Πρακτική Αξία
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης ποιότητας του Γερμανικού συνδέσμου αυτοκινήτου βασίζονται στην ανάλυση των στατιστικών ακινητοποίησης οχημάτων λόγω μηχανικής βλάβης, από περίπου 400.000 κλήσεις το χρόνο και μία εκτενή έρευνα ικανοποίησης πελατών που πραγματοποίησε το περιοδικό «ADAC Motorwelt», για τους πελάτες του συνδέσμου.

Η μελέτη αναφέρεται σε σειρές που δεν έχουν υποστεί σημαντικές αλλαγές για τρία συνεχόμενα χρόνια και σημείωσαν ετήσιες πωλήσεις άνω των 10.000 μονάδων στη Γερμανική αγορά.

Η λίστα κατάταξης καταρτίζεται από τον αριθμό των ακινητοποιήσεων λόγω μηχανικής βλάβης ανά 1.000 αυτοκίνητα και ανά model year.

Το αποτέλεσμα δείχνει ότι τα αυτοκίνητα του BMW Group είναι από τα πιο αξιόπιστα της κατηγορίας τους όχι μόνο τη χρονιά της πρώτης τους ταξινόμησης αλλά και τα επόμενα χρόνια.



BMW Μ3 Cabrio: Έρχεται με νέο κιβώτιο και διπλό συμπλέκτη

Η είδηση από την παρουσίαση της νέας BMW Μ3 Cabrio δεν έρχεται από τη μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, ούτε φυσικά από τη μηχανολογική της συγκρότηση, στοιχεία που εξάλλου προέρχονται από την «απλή» 3 Cabrio και την Μ3 Coupe/Sedan, αντίστοιχα, όσο από το νέο κιβώτιο επτά ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, το οποίο αποτελεί απάντηση στο DSG της VW, το οποίο και αυτό απέκτησε μια επιπλέον σχέση (επτά συνολικά) και θα παρουσιαστεί πολύ σύντομα. Το Μ DCT, όπως ονομάζεται, θα εξοπλίζει και τις τρεις εκδόσεις της Μ3, coupe, sedan και cabrio και, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι πολύ πιο γρήγορο στις αλλαγές από το υπάρχον SMG, βελτιώνοντας την κατανάλωση καυσίμου. Το κιβώτιο διαθέτει paddles στο τιμόνι και φυσικά επιλογέα, με 11 προγράμματα, 5 στην αυτόματη λειτουργία και 6 στη χειροκίνητη, επιτρέποντας στον V8 κινητήρα των 4 λίτρων (σ.σ. 420 ίππους και 400Nm ροπής) να γυρίσει ακόμη και στις 9.000 σ.α.λ.




Σημαντική διάκριση για την ολοκαίνουργια BMW X6

Γοητεύει και συναρπάζει - και έχει ήδη κερδίσει την πρώτη της λαμπερή διάκριση πριν καν κυκλοφορήσει επίσημα στην αγορά. Η BMW X6 κέρδισε το «EyesOn Design Award» με αφορμή την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής (NAIAS) 2008 στο Ντιτρόιτ (ΗΠΑ).

Κάθε χρόνο, το διάσημο βραβείο απονέμεται κατά τη διάρκεια του NAIAS. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από κορυφαίους σχεδιαστές προερχόμενους από σημαντικούς, διεθνείς κατασκευαστές αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων ο Επικεφαλής Σχεδίασης του BMW Group, Chris Bangle.

Το βραβείο αναγνωρίζει τις πιο καινοτόμες φιλοσοφίες και νέες εξελίξεις σε διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων. Η BMW X6 ξεχώρισε από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές της στην κατηγορία SUV. Η επιτροπή επέλεξε το πρώτο Sports Activity Coupe λόγω του πρωτοποριακού και μοναδικού χαρακτήρα του: «Η BMW X6 δηλώνει την υπεροχή της με μία πραγματικά 'προχωρημένη' σχεδίαση, που συνδυάζει τη σπορτίφ κομψότητα μιας μεγάλης BMW Coupe με τη δυναμική εμφάνιση ενός Sports Activity Vehicle της BMW. Κανένα άλλο αυτοκίνητο στον κόσμο δεν επιτυγχάνει αυτό το μοναδικό συνδυασμό». Ο Anders Warming, Επικεφαλής Εξωτερικής Σχεδίασης της BMW, παρέλαβε το ‘EyesOn Design Award’ στο Ντιτρόιτ εκ μέρους ολόκληρης της ομάδας του BMW Group Design.

Η δημιουργία ασυνήθιστης και γόνιμης σχεδίασης αποτελεί είδος καλής τέχνης και τα πιο πρόσφατα μοντέλα BMW X αποδεικνύουν περίτρανα ότι η ομάδα σχεδιαστών του BMW Group τα κατάφεραν πέρα για πέρα. Όταν η BMW λανσάρισε το SAV της, έγινε δημιουργός μιας καινοτόμου και πρωτοποριακής κατηγορίας οχημάτων. Το συναρπαστικό εξωτερικό εγκαινίασε νέα πρότυπα και έχει χρησιμοποιηθεί σαν πρότυπο μοντέλο επί πολλά χρόνια.

Τώρα, το BMW Group έχει δημιουργήσει ένα εντελώς νέο είδος αυτοκινήτου: το Sports Activity Coupe. Αυτό «παντρεύει» την κομψή, δυναμική γραμμή οροφής με τις off-road ικανότητες των BMW X - η BMW X6 προβάλλει τον άριστο, πρωτοποριακό και γοητευτικό συνδυασμό σχεδιαστικών χαρακτηριστικών. Η εμφάνιση της νέας BMW X6 σηματοδοτεί την εξέλιξη της εντυπωσιακής σχεδιαστικής γλώσσας των μοντέλων BMW X, δίνοντας έμφαση στο σπορ στοιχείο και στη φινέτσα.

Το αποκλειστικό επιχείρημα πώλησης της BMW X6 είναι ένας εντελώς νέος συνδυασμός δυναμικής οροφής με μία ψηλή μεσαία γραμμή, εντυπωσιακοί, ανάγλυφοι θόλοι τροχών και ένα κεντρικό σημείο που αποτελεί ξεκάθαρη αναφορά στην τετρακίνηση του αυτοκινήτου.

Η πρωτοφανής δημιουργική αισθητική προδίδει τις θαυμάσιες ικανότητες της ομάδας σχεδίασης της BMW στο χώρο των καινοτομιών. Στη BMW, η επιτυχημένη αισθητική με μία σταθερή, διαχρονική απήχηση είναι το αποτέλεσμα μιας περίπλοκης και συστηματικής διαδικασίας σχεδίασης.

Η BMW X6 αποτελεί ένα αυθεντικό σύνολο υψηλής αισθητικής και προϊοντικής ουσίας. Η φιλοσοφία της, σαν το πρώτο Sports Activity Coupe, συνδυάζει τη σπορ κομψότητα των μεγάλων BMW Coupe με το δυναμισμό των BMW X.

Η σχεδίαση συμβολίζει το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το οποίο χάρη σε μία πρωτοποριακή τεχνολογία που περιλαμβάνει Δυναμικό Έλεγχο Επιδόσεων, προσφέρει μία μοναδική οδηγική εμπειρία.

Η BMW X6 δημιουργεί ένα σύνδεσμο μεταξύ δυναμικής συμπεριφοράς στο δρόμο - το σήμα κατατεθέν της μάρκας - και μέγιστου ελέγχου σε όλα τα εδάφη. Οι οδηγικές επιδόσεις του νέου μοντέλου ικανοποιούν όλες τις προσδοκίες που προκαλεί η εξωτερική εμφάνιση της BMW X6.


BMW Σειρά 1 Cabrio: Νέα διάσταση στην οδηγική απόλαυση

Αν αγαπάτε την οδηγική απόλαυση και την επαφή με τον ήλιο και τη θάλασσα τότε η BMW Σειρά 1 Cabrio είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.

Το ανοιχτό δίθυρο μοντέλο συνεχίζει την επιτυχία της BMW Σειράς 1 και δίνει μία νέα διάσταση στη γνώριμη οδηγική εμπειρία με μία BMW Cabrio.

Η νέα BMW Σειρά 1 Cabrio συνδυάζει τη σπορ κομψότητα με την έξοχη ευελιξία του μοναδικού μικρομεσαίου αυτοκινήτου με πίσω κίνηση. Πέντε υψηλών επιδόσεων και αποδοτικοί κινητήρες (4 βενζίνης και 1 diesel) καλύπτουν όλες τις ανάγκες τις κατηγορίας.

Νέα κριτήρια για σπορ οδηγική απόλαυση εγκαινιάζονται από την κορυφαία της σειράς BMW 135i Cabrio, που αντλεί ισχύ από έναν 3.0 ‘straight six’ κινητήρα 225 kW/306hp, με Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό βενζίνης και μπορεί να αναγνωριστεί από το έντονα τροποποιημένο, στάνταρ Αεροδυναμικό Πακέτο Μ.

Η γκάμα κινητήρων ολοκληρώνεται , με έναν ακόμα εξακύλινδρο στη BMW 125i Cabrio, ο οποίος παράγει 160 kW/218 hp, δύο νέους τετρακύλινδρους κινητήρες με άμεσο ψεκασμό βενζίνης και ισχύ 125 kW/170 hp στη BMW 120i Cabrio και 105 kW/143 PS στη BMW 118i Cabrio καθώς και έναν τετρακύλινδρο diesel νέας γενιάς με 130 kW/177 hp για τη BMW 120d Cabrio.

Η BMW Σειρά 1 Cabrio είναι ένα τετραθέσιο, με ηλεκτροϋδραυλική υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει μέσα σε 22 δευτερόλεπτα - ενώ αν χρειαστεί, μπορεί να λειτουργήσει ενώ το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλή ταχύτητα.

Το πρώτο premium Cabrio στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων αποτελεί εισιτήριο εισόδου στον κόσμο των BMW Cabrio. Παράλληλα, ενσαρκώνει τις αξίες της ‘νεανικότητας’ και της ‘αισθητικής σοφίας’ της μάρκας BMW.

Η BMW Σειρά 1 Cabrio αποπνέει μία αίσθηση σύγχρονης κομψότητας. Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από μία λεπτή σιλουέτα, τη χαμηλή - παράλληλη προς το δρόμο- μεσαία γραμμή και τις δυναμικές καμπύλες του soft top.

Οδηγός, συνοδηγός και πίσω επιβάτες βιώνουν μία αίσθηση ευρυχωρίας και ελευθερίας που δημιουργείται από την επίπεδη πάνω γραμμή, η οποία είναι χαρακτηριστική για BMW Cabrio. Έτσι απολαμβάνουν πολύ πιο έντονα την εμπειρία της ‘ανοιχτής’ οδήγησης.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της νέας BMW Σειράς 1 Cabrio παραπέμπει στην αισθητική των ανοιχτών αυτοκινήτων της μάρκας και προέρχεται από την ιστορία της BMW στο χώρο των Cabrio.

Εκδόσεις κινητήρων:
BMW 135i Cabrio: ‘straight six’ βενζινοκινητήρας με Twin Turbo
και άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection),
κυβισμός: 2979 cm3, ισχύς: 225 kW/306 hp στις 5800 min?1,
μέγιστη ροπή: 400 Nm σε 1300?5000 min?1,
επιτάχυνση [0?100 kmph]: 5.6 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα : 250 kmph (με ηλεκτρονικό κόφτη)

BMW 125i Cabrio: εξακύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας με στροφαλοθάλαμο από κράμα μαγνησίου/αλουμινίου, double VANOS και VALVETRONIC,
κυβισμός: 2996 cm3, ισχύς: 160 kW/218 hp στις 6100 min?1,
μέγιστη ροπή: 270 Nm στις 2 500 min?1,
επιτάχυνση [0?100 kmph]: 6.8 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα : 238 kmph,
μέση κατανάλωση σύμφωνα με Ε.Ε.: 8.2 lit./100 km,
εκπομπές CO2 σύμφωνα με Ε.Ε.: 194 g/km.

BMW 120i Cabrio: τετρακύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας με άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection),
κυβισμός: 1995 cm3, ισχύς: 125 kW/170 hp στις 6700 min?1,
μέγιστη ροπή: 210 Nm στις 4250 min?1,
επιτάχυνση [0?100 kmph]: 8.2 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα : 218 kmph,
μέση κατανάλωση σύμφωνα με Ε.Ε.: 6.5 lit./100 km,
εκπομπές CO2 σύμφωνα με Ε.Ε.: 155 g/km.

BMW 118i Cabrio: τετρακύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας με άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection),
κυβισμός: 1995 cm3, ισχύς: 105 kW/143 hp στις 6000 min?1,
μέγιστη ροπή: 190 Nm στις 4 250 min?1,
επιτάχυνση [0?100 kmph]: 9.2 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα : 209 kmph

BMW 120d Cabrio: τετρακύλινδρος σε σειρά υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας με άμεσο ψεκασμό common rail, φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου στάνταρ,
κυβισμός: 1995 cm3, ισχύς: 130 kW/177 PS στις 4000 min?1, μέγιστη ροπή: 350 Nm στις 1750? 3000 min?1,
επιτάχυνση [0?100 kmph]: 8.0 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα : 223 kmph



BMW X6: Tο πρώτο Sports Activity Coupe

Σαν δημιουργός του Sports Activity Vehicle, η BMW παρουσιάζει τώρα το πρώτο στον κόσμο Sports Activity Coupe.

Η BMW X6 προσφέρει μία νέα, πρωτοποριακή ερμηνεία των χαρακτηριστικών και σχεδιαστικών αρετών μιας μεγάλης BMW Coupe. Και ταυτόχρονα είναι η πιο σπορ και δυναμική εκδοχή ενός Μοντέλου BMW X. Και μόνο μέσω της σχεδίασής της, η BMW X6 ‘οπτικοποιεί’ την ανώτερη δυναμική συμπεριφορά και υπεροχή της.

Ατομική και πολυτελής εμφάνιση: Σπορ, εντυπωσιακό εμπρός τμήμα με μεγάλους αεραγωγούς, επιμηκυμένο προφίλ, χαμηλό παρμπρίζ, σαφής έμφαση στους τροχούς σαν μία έκφραση δυναμικής παρουσίας, κλασικές αναλογίες coupe, μεγάλες κυρτές-κοίλες επιφάνειες, σαρωτική γραμμή οροφής που καταλήγει σε ένα δυναμικό πίσω τμήμα.

Η BMW X6 κυκλοφορεί στάνταρ με την ευφυή τεχνολογία τετρακίνησης xDrive AWD της BMW, και είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει Δυναμικό Έλεγχο Επιδόσεων - Dynamic Performance Control για μοναδική ευελιξία, κατευθυντική ευστάθεια, ακρίβεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.

Η μεταβλητή κατανομή κινητήριας ισχύος διασφαλίζεται, επομένως, όχι μόνο μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ? μέσω xDrive ? αλλά και χάρη στο Δυναμικό Έλεγχο Επιδόσεων (DPC), μεταξύ των δύο πίσω τροχών, αριστερά και δεξιά. Έτσι επιτυγχάνεται μία έξοχη λειτουργία σταθεροποίησης ακόμα και σε ξαφνικές αλλαγές φορτίου ή χωρίς γκάζι.

Νέα κορυφαία κινητήρια μονάδα: V8 βενζινοκινητήρας με τεχνολογία Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό βενζίνης (High Precision Injection), ο πρώτος στον κόσμο οκτακύλινδρος βενζινοκινητήρας με υπερσυμπιεστή και καταλυτικούς μετατροπείς τοποθετημένους στο εσωτερικό του V των κυλίνδρων.

Αυτή η πρωτοποριακή διάταξη διασφαλίζει εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις και εξυπηρετεί για τη μείωση των απωλειών πίεσης στην εισαγωγή και την εξαγωγή. Κυβισμός 4.395 cc, μέγιστη ισχύς 300 kW/407 hp από 5.500?6.400 rpm, μέγιστη ροπή 600 Nm από 1.750?4.500 rpm. Ο πιο αποδοτικός κινητήρας στην κατηγορία του, που υπερκαλύπτει τα πρότυπα εκπομπών ρύπων ULEV II και EU5, BMW EfficientDynamics σε συνδυασμό με μέγιστη ισχύ και επιδόσεις.

Μοναδική γκάμα κινητήριων μονάδων: V8 βενζινοκινητήρας με Twin Turbo (300 kW/407 hp), straight-six με Twin Turbo (225 kW/306 hp), straight-six diesel με Variable Twin Turbo (210 kW/286 hp), straight-six diesel με turbocharger (173 kW/235 hp).

Εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με βελτιστοποιημένες αλλαγές σχέσεων στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων, ταχεία διαδικασία αλλαγής, άνετες αλλαγές, βελτιστοποιημένη κατανάλωση με το στάτη (συμπλέκτη) του μετατροπέα ροπής να φροντίζει για το σχεδόν εκμηδενισμό της ολίσθησης (πατινάρισμα), ηλεκτρονικός επιλογέας ταχυτήτων και μοχλοί αλλαγής στο τιμόνι, προσφέρονται στάνταρ.

Η BMW X6 διαθέτει μία δομή αμαξώματος που μελετήθηκε και σχεδιάστηκε με γνώμονα τη μέγιστη ασφάλεια των επιβατών. Σε συνδυασμό με τα συστήματα παθητικής ασφάλειας, πληροί όλες τις προϋποθέσεις για έξοχα αποτελέσματα σε όλα τα σχετικά crash-tests σε όλο τον κόσμο.

Η ασφάλεια των επιβατών διασφαλίζεται, μεταξύ άλλων, με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα, εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους καθώς και αερόσακους προστασίας κεφαλής στο πλάι, εμπρός προσκέφαλα που ενεργοποιούνται στις συγκρούσεις. Διπλοί προβολείς Bi-xenon με λειτουργία φώτων ημέρας, φώτα ομίχλης, φώτα φρένων δύο σταδίων, και ελαστικά runflat, όλα προσφέρονται στάνταρ.

Πρωτοποριακή φιλοσοφία αμαξώματος και εσωτερικού: Τετράθυρο coupe με μεγάλη πίσω πόρτα που ανοίγει ψηλά στην οροφή, υψηλής ποιότητας προηγμένο εσωτερικό με σπορ και πολυτελές περιβάλλον, τέσσερα καθίσματα, μεγάλος, μεταβλητός χώρος αποσκευών (570?1.450 litres).

Η σχεδίαση εσωτερικού υπογραμμίζει τον εξαιρετικά σπορ χαρακτήρα της BMW X6. Δερμάτινο σπορ τιμόνι με μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών και μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων προσφέρεται στάνταρ, κεντρική κονσόλα με μαξιλάρια γονάτων (επιγονατίδες) για τον οδηγό και το συνοδηγό, εμπρός καθίσματα με πολυδιάστατη ρύθμιση, εν μέρει ηλεκτρική, δύο πίσω καθίσματα με ατομική πλευρική στήριξη, τυπικά για coupe και ενσωματωμένα προσκέφαλα.

Ανάρτηση και συστήματα υποστήριξης οδηγού (προαιρετικά) αποκλειστικά για BMW: Adaptive Drive (ενεργητικές αντιστρεπτικές δοκούς και αμορτισέρ), Active Steering, Head-Up Display, Adaptive Headlights (Προσαρμοζόμενοι Προβολείς), Bending Lights (Φώτα Στροφών), High-Beam Assistant, cruise control με λειτουργία πέδησης.

Πλούσια γκάμα λειτουργιών άνεσης και πρωτοποριακές επιλογές ενημέρωσης/ψυχαγωγίας: BMW iDrive με εξατομικευμένα "αγαπημένα" μπουτόν, CD-player συμβατό με MP3, είσοδος AUX στάνταρ, θύρα USB, ηχοσύστημα πολλαπλών καναλιών, σύστημα DVD πίσω, αυτόματο σύστημα κλιματισμού τεσσάρων ζωνών, ενεργός εξαερισμός καθισμάτων, κάμερα για οπισθοπορεία, συστήματα πλοήγησης, BMW Assist, BMW Online, BMW TeleServices προαιρετικό.

Κινητήρες:

BMW X6 xDrive50i: V8 βενζινοκινητήρας με Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection)
Κυβισμός 4.395 cc, μέγιστη ισχύς 300 kW/407 hp από 5.500?6.400 rpm,
μέγιστη ροπή 600 Nm από 1.750?4.500 rpm,
Επιτάχυνση [0?100 km/h] σε 5.4 δευτερόλεπτα,
Τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph),
Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 12.5 litres/100 km,
Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 299 g/km.

BMW X6 xDrive35i: Straight-six βενζινοκινητήρας με Twin Turbo και
άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection)
Κυβισμός 2.979 cc, μέγιστη ισχύς 225 kW/306 hp από 5.800?6.250 rpm, μέγιστη ροπή 400 Nm από 1.300?5.000 rpm,
Επιτάχυνση [0?100 km/h] σε 6.7 δευτερόλεπτα,
Τελική ταχύτητα 240 km/h (149 mph),
Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 10.9 litres/100 km,
Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 262 g/km.

BMW X6 xDrive35d: Straight-six diesel με Variable Twin Turbo και ψεκασμό καυσίμου common rail τρίτης γενιάς
Κυβισμός 2.993 cc, μέγιστη ισχύς 210 kW/286 hp στις 4.400 rpm,
μέγιστη ροπή 580 Nm στις 1.750?2.250 rpm,
Επιτάχυνση [0?100 km/h] στις 6.9 δευτερόλεπτα,
Τελική ταχύτητα 236 km/h (146 mph),
Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 8.3 litres/100 km,
Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 220 g/km.


BMW X3 Vs Subaru Tribeca: Χωράφια; οχι, ευχαριστώ!

Κομψοί και Συβαρίτες, αυτοί οι δύο αντίπαλοι δεν νιώθουν άνετα εκτός ασφάλτου και συμπεριφέρονται σαν αυθεντικά σεντάν πολυτελείας.

ΒΜW Χ3 3.0 SD Vs Subaru Tribeca 3.0

Τα παντός δρόμου πολυτελείας είναι της μόδας και οι πωλήσεις τους έχουν πάρει την ανιούσα, με συνέπεια να μπαίνουν στο χορό ολοένα και νέες μάρκες. Η Subaru, γνήσια ειδικός σε συστήματα τετρακίνησης, δεν ήταν δυνατόν να μην εκμεταλλευτεί την καλή της εικόνα στο αμερικανικό κοινό, με συνέπεια, και κυρίως γι αυτή τη γιγαντιαία αγορά, να δημιουργήσει το Tribeca, με πρωτότυπο σχεδιασμό για τα δεδομένα της αγοράς της άλλης πλευράς του Ατλαντικού.

Όσον αφορά τον ωφέλιμο χώρο, το πλεονέκτημα το έχει αναμφισβήτητα το Subaru, με ένα χώρο σχεδιασμένο για επτά επιβάτες, με θύμα, ως συνήθως, το χώρο των αποσκευών. Η BMW είναι αξιοπρεπής σε αυτόν τον τομέα, χωρίς όμως να διακρίνεται ιδιαίτερα για την ευρυχωρία ούτε του χώρου των επιβατών ούτε αυτού των αποσκευών. Η Χ3 έχει μετατραπεί στο «σπορ» αυτής της κατηγορίας, και στο ήδη θαυμάσιο σασί της έχει προστεθεί τώρα ο εντυπωσιακός κινητήρας τουρμποντίζελ 3.0 sd σχεδόν 300 ίππων, που την καθιστούν όχημα μοναδικό, με εξαιρετικές αποδόσεις και εκπληκτική ικανότητα. Το Subaru διατίθεται μόνο με τον εξακύλινδρο boxer βενζινοκινητήρα της μάρκας, έναν κινητήρα πολύ ευχάριστο και με καλή απόδοση, αλλά που μπροστά στην ισχύ του τουρμποντίζελ «θηρίου» της BMW είναι χαμένος από χέρι. Παρ όλα αυτά, ο κύριος περιορισμός του ιαπωνικού μοντέλου σε ό,τι αφορά τις παροχές του είναι το ράθυμο κιβώτιο αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων. Αρκετά βραδύ στις αντιδράσεις του, ιδίως στις ρεπρίζ, «καπελώνει» και βλάπτει την απόδοση του κινητήρα. Σε αυτό προστίθεται η υψηλή του κατανάλωση καθώς και ένα μικρό ντεπόζιτο καυσίμων, που περιορίζει πολύ την αυτονομία του.

Διαφορετικές φιλοδοξίες
Πέρα όμως από τους κινητήρες, οι αναρτήσεις κάνουν τη μεγάλη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο μοντέλων. Το Χ3, σαν καλή BMW, έχει ένα εντυπωσιακής αποτελεσματικότητας σασί, οι αναρτήσεις της όμως είναι τόσο σκληρές, που φτάνουν να γίνουν άβολες όταν το οδόστρωμα δεν είναι εντελώς επίπεδο και σε άριστη κατάσταση. Το Tribeca, πιο συμβατικό και αμερικάνικο, έχει ρυθμίσεις πολύ πιο μαλακές, που επιτρέπουν κάποιες πλεύσεις του αμαξώματος, οι οποίες δεν προτρέπουν μεν για πιο επιθετική οδήγηση, διατηρούν όμως ένα υψηλό επίπεδο άνεσης όταν το οδόστρωμα είναι φθαρμένο και σε κακή κατάσταση και, κυρίως, όταν εγκαταλείπουμε την άσφαλτο για να μπούμε σε κάποιο δασικό δρόμο. Εδώ δείχνει τα δόντια του και αποδεικνύεται πολύ καλύτερα προσαρμοσμένο σε αυτό το έδαφος από την Χ3. Αυτή η τελευταία είναι τόσο σκληρή και με τόσο μικρές διαδρομές αναρτήσεων, που εξαντλείται με ευκολία και κακομεταχειρίζεται χωρίς οίκτο την άνεση των επιβατών.Από κανέναν από τους δύο αντιπάλους δεν μπορεί να ζητήσει κανείς τίποτα περισσότερο από το να κυκλοφορήσουν σε πίστες λίγο-πολύ σε καλή κατάσταση. Δεν έχουν υποπολλαπλασιαστή σχέσεων, ούτε καν μπλοκάρισμα του κεντρικού διαφορικού για να αντιμετωπίσουν λίγο πιο απαιτητικές ζώνες. Τα πάντα επαφίονται στην ηλεκτρονική, εξαιρετικά αποτελεσματική αυτή της BMW μεν, χωρίς όμως να επαρκεί για να υπερβεί τον περιορισμό που επιβάλλουν οι σκληρές αναρτήσεις της.-


Αυτα τα ολιγα προς το παρον και στα πολυ πεταχτα (και για να μην φλουνταρω την εισαγωγη σταματω εδω).....τα υπολοιπα "αρθρακια" (και εχω βρει μπολικα) μολις βρω λιγο χρονο θα τα ποσταρω αμεσα.
Καλο διαβασμα σε ολους και καλο καλοκαιρι.


Με εκτιμηση.
fatdevil, president of the greek national antijapan team


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fatdevil : 24-06-08 στις 23:08
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-06-08, 01:42
Το avatar του χρήστη Geo_3D
Geo_3D Ο χρήστης Geo_3D δεν είναι συνδεδεμένος
User you love to hate!!!!
 
Εγγραφή: 07-07-2004
Μηνύματα: 6.444
Geo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to behold
Κοιτα,στην θεωρια ολα ειναι τα καλυτερα και καμια εταιρια δεν θα σου πει οτι εχει προβλημα καποιο αμαξι της.

Η πραξη ομως διαφερει κατα πολυ.Εδω μεσα μπορεις να βρεις αρκετα προβληματα της αγαπημενης μας μαρκας,και δεν ειναι απλα,αλλά επαναλαμβανομενα,οπως πχ στην σειρα 1 που μου ηρθε προχειρα στο μυαλο.

Καλο το μαρκετινγκ,ωραια τα παραμυθακια γιατι αυτα μας αρεσουν να ακουμε,αλλά δεν χρυσωνεται ετσι το χαπι
__________________
If you smell...what Geo is cookin!!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agrotis328 Εμφάνιση μηνυμάτων
στο 400αρι δεν ειχα ελπιδα...αυτος θα μας κανει να αλλαξουμε και χωρα!!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-06-08, 02:01
fatdevil Ο χρήστης fatdevil δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 04-03-2008
Μηνύματα: 89
fatdevil is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Geo_3D Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιτα,στην θεωρια ολα ειναι τα καλυτερα και καμια εταιρια δεν θα σου πει οτι εχει προβλημα καποιο αμαξι της.

Η πραξη ομως διαφερει κατα πολυ.Εδω μεσα μπορεις να βρεις αρκετα προβληματα της αγαπημενης μας μαρκας,και δεν ειναι απλα,αλλά επαναλαμβανομενα,οπως πχ στην σειρα 1 που μου ηρθε προχειρα στο μυαλο.

Καλο το μαρκετινγκ,ωραια τα παραμυθακια γιατι αυτα μας αρεσουν να ακουμε,αλλά δεν χρυσωνεται ετσι το χαπι

Καλα ολα αυτα που λες, αλλα για πες μου κατι τωρα.
Ποιος απο τους δυο κανει καλο μαρκετινγκ, λεει χαριτωμενα παραμυθακια και χρυσωνει το βιαγκρα?, ο καλος μας φιλος ιαπωνας η ο καυλ**ρης γερμανος?.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-06-08, 02:07
Το avatar του χρήστη Geo_3D
Geo_3D Ο χρήστης Geo_3D δεν είναι συνδεδεμένος
User you love to hate!!!!
 
Εγγραφή: 07-07-2004
Μηνύματα: 6.444
Geo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to behold
Everybody

H θεωρια με την πραξη που σου ειπα ισχυει για ολους
__________________
If you smell...what Geo is cookin!!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agrotis328 Εμφάνιση μηνυμάτων
στο 400αρι δεν ειχα ελπιδα...αυτος θα μας κανει να αλλαξουμε και χωρα!!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-06-08, 02:30
fatdevil Ο χρήστης fatdevil δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 04-03-2008
Μηνύματα: 89
fatdevil is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Geo_3D Εμφάνιση μηνυμάτων
Everybody

H θεωρια με την πραξη που σου ειπα ισχυει για ολους


Θες να απαντησεις διπλωματικα και οχι ουσιαστικα απο οτι βλεπω, δεκτον.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-06-08, 07:48
Το avatar του χρήστη randombk
randombk Ο χρήστης randombk δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 29-05-2007
Μηνύματα: 834
randombk is on a distinguished road
Με εκτιμηση.
fatdevil, president of the greek national antijapan team

[/QUOTE]

XAXAAAAAAAAAA !!! WRAIOS! ++++++++++++1111111111
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-06-08, 08:26
Το avatar του χρήστη asot
asot Ο χρήστης asot δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μηνύματα: 501
asot will become famous soon enough
Περι αξιοπιστίας....

fatdevil, Καμιά διαφωνία με τα γραφόμενα
Ομως



Κανόνες forum - Copyright
  1. Παρακαλώ μην αντιγράφετε ολόκληρο το κείμενο από email ή άρθρα, και μην αντιγράφετε posts από άλλα forums. Μπορείτε να γράψετε μια σύντομη περίληψη.
  2. Οτιδήποτε αντιγραφεί ολόκληρο και δεν είναι γραμμένο από εσάς θα διαγράφεται άμεσα χωρίς προειδοποίηση.
Δεν νομίζω να γραψες μονος σου κείμενο 3200 λέξεις για να υπερασπιστείς την BMW...


Κάνε τουλάχιστον μια αναφορα στην πηγή του άρθρου σου...
__________________
X5 3.0d (2004)
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-06-08, 09:24
Το avatar του χρήστη STR
STR Ο χρήστης STR δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 04-08-2004
Μηνύματα: 1.171
STR has a spectacular aura aboutSTR has a spectacular aura about
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Geo_3D Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιτα,στην θεωρια ολα ειναι τα καλυτερα και καμια εταιρια δεν θα σου πει οτι εχει προβλημα καποιο αμαξι της.

Η πραξη ομως διαφερει κατα πολυ.Εδω μεσα μπορεις να βρεις αρκετα προβληματα της αγαπημενης μας μαρκας,και δεν ειναι απλα,αλλά επαναλαμβανομενα,οπως πχ στην σειρα 1 που μου ηρθε προχειρα στο μυαλο.

Καλο το μαρκετινγκ,ωραια τα παραμυθακια γιατι αυτα μας αρεσουν να ακουμε,αλλά δεν χρυσωνεται ετσι το χαπι
Δεν εχω να προσθεσω τιποτα αλλο...

Απλα δεν υπαρχει βασιλιας πλεον στην συγκεκριμενη κατηγορια!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 25-06-08, 12:10
Το avatar του χρήστη billys.bmw
billys.bmw Ο χρήστης billys.bmw δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-12-2006
Μηνύματα: 240
billys.bmw is on a distinguished road
δεν λεω τα ιαπονεζικα εχουν πολυ νευρο καλα μοτερ
αλλα ο γερμανοσ σε δεινει ασφαλεια πολυτελεια και πολλες φορες δυναμη
συμφωνω με τον φιλο μας τον fatdevil
εχω να προσθεσω κατι...οταν βλεπω καποια βιντεο με "κοντρεσ" σε πιστα εχουν καποια bmw και καποια ιαπονεζικα που σε σχεση με τα bmw που βαζουν δεν ειναι τιποτα και τα κανουν πςω και καλα ειναι καλυτερα και δεν εχουν καλα φρενα και μα μου σου του
__________________
εμ αμα δεν ξερεις αυτα παθεινεις...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 25-06-08, 12:27
Το avatar του χρήστη Geo_3D
Geo_3D Ο χρήστης Geo_3D δεν είναι συνδεδεμένος
User you love to hate!!!!
 
Εγγραφή: 07-07-2004
Μηνύματα: 6.444
Geo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to behold
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από fatdevil Εμφάνιση μηνυμάτων
Θες να απαντησεις διπλωματικα και οχι ουσιαστικα απο οτι βλεπω, δεκτον.
Θες να συνεχισεις να φορας παρωπιδες και μην κανεις το search που σου ειπα,δεκτον.
__________________
If you smell...what Geo is cookin!!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agrotis328 Εμφάνιση μηνυμάτων
στο 400αρι δεν ειχα ελπιδα...αυτος θα μας κανει να αλλαξουμε και χωρα!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Tags
βασιλιας, αξιοπιστια, γερμανικη, bmw


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 15:52.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.