|
Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία! |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
Επιλογή amortiser
Έχω ακούσει τόσα πολλά σχετικά με τι amortiser-elatiria να βάλω στην μπέμπα αλλά ο καθένας έχει την δικιά του γνώμη....Bilstein κίτρινα σπορ με ελατήρια Voklad(κάπως έτσι λέγονται )? Μετά είναι τα ίδια αμορτισέρ με τα eibach αφού κάποιος φίλος μου μου είπε ότι τα πρώτα ελατήρια δεν αντέχουν στις πιέσεις των Bilstein και κάποιος άλλος μου είπε ότι ούτε τα eibach δεν θα κρατήσουν.Τι να βάλω?????Καλή επιλογή θα ήταν τα ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα αλλά πρέπει να είναι ακριβά...κάπου εκεί κυμαίνομαι αφού με ενδιαφέρει να στήσω καλά το αυτοκίνητο για να μην το ψάχνω πάλι στις στροφές της Ιτέας .
|
#2
|
||||
|
||||
Bilstein κίτρινα παντως έχω και εγώ και η στροφές έχουν γίνει ευθείες..απλά κορυφαία..όσο και αν το στιβω
__________________
|
#3
|
|||
|
|||
Βilstein κίτρινα, τα χοντροκάλαμα όμως, με ελατήρια vocland φοράω και εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος!
|
#4
|
||||
|
||||
Εγώ φοράω τα bilstein sprint με Racing Dynamics ελατήρια. Αρκετά σκληρό έγινε το αμάξι χωρίς να κοπανάει πολύ αλλά τερματίζει σχετικά εύκολα.....
|
#5
|
||||
|
||||
Θα συμφωνήσω για τα κίτρινα Bilstein με τον mario-zante, είναι φανταστικά και με καλή διάρκεια, βέβαια η διάρκεια εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την χρήση που τους κάνεις.
__________________
Dear Lord why my M5 has been crashed ? |
#6
|
||||
|
||||
και η δικη μου γνωμη τα bilstein ειναι να βαλεις μιας και που τα χρησιμοποιει και η bmw(316 mpack) προσωπικα τα εχω εχω δοκιμασει και με τα voclad ελατηρια και αυτο που μου αρεσε εκτος το οτι το αμαξι εγινε κλασεις ανωτερω,ηταν οτι δεν κοπαναγε!!!!τωρα που το αμαξι μου εχει γινει m3 παλι για bilstein ειχα καταληξει τα full ρυθμιζομενα αλλα ειχαν 3 μηνες παραδοση!!!ετσι κατεληξα στα γερμανικα fk για τα οποια και δεν εχω μετανοιωση καθολου.αυτο παντως που πρεπει να κοιταξεις(βασικο)ειναι αν επισκευαζονται!!!!!απο οτι ξερω koni & kw δεν επισκευαζονται(τα ρυθμιζομενα).
|
#7
|
||||
|
||||
Απ' ότι θυμάμαι και τα Koni επισκευάζονται και επιπλέον έχουν το καλό της ρύθμισης της σκληρότητας με πολύ εύκολο τρόπο. Κατά τ' άλλα τα Bilstein είναι πολυδοκιμασμένα σε BMW με καλά αποτελέσματα. Από ελατήρια η πιο κλασσική επιλογή είναι τα Eibach, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχουν "κακά" ελατήρια ανάμεσα στις μάρκες που αναφέρονται παραπάνω. Εγώ στην θέση σου θα ζητούσα αυτά που θα κάνουν το αμάξι να κοπανάει λιγότερο.
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
Εγώ απο την άλλη θα σου προτείνω να κάνεις κάτι που κανείς δεν κάνει..(τουλάχιστον με αυτή τη σειρά)
Χωρίς να αλλάξεις (ακόμα) αμορτισέρ ή ελατήρια βάλε αγωνιστικές αντιστρεπτικες δοκούς (eibach, racing dynamics, HR...κ.ά) Δές τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου, αφού πρώτα δοκιμάσεις ΟΛΟΥΣ τους πιθανούς συνδιασμούς ρυθμίσεων και ΟΧΙ κατ' ευθείαν την πιο σκληρή ρύθμιση. Αφού λοιπόν, κατα τη γνώμη μου, θα έχεις δεί ένα ΑΛΛΟ αυτοκίνητο θα είσαι σε θέση να κρίνεις αν ακόμα χρειάζεσαι αμορτισέρ και ελατήρια! Τότε θα μπορείς, αν έχεις κρίνει οτι θέλουν αλλαγή, να διαλέξεις τα σωστά αμορτισέρ και ελατήρια για το συγκεκριμένο στήσιμο που επιθυμείς για το αυτοκίνητό σου!
__________________
ΟΥΔΕΙΣ ΑΧΑΡΙΣΤΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ |
#9
|
|||
|
|||
E 36 αναρτήσεις
Στο 318is- sedan 185hp, που είχα, άλλαξα αρκετές αναρτήσεις οπότε πιστεύω οτι θα βγούν χρήσιμα συμπεράσματα.
Τροχοί 215-45-17, συνεμπλόκ εμπρός πίσω Μ3 Ε36 1η επιλογή Koni κίτρινα με vogland ελατήρια: καλή σχέση τιμής και αξίας, καλή οδική συμπεριφορά με μικρές τάσεις πλεύσης στις ανοιχτές καμπές,αρκετά άνετα χωρίς να κοπανάει ιδιαίτερα. 2η επιλογή Bilstein sprint (χαμηλώματος) χοντρό καλάμι με eibach, πάρα πολύ καλή οδική συμπεριφορά που δεν σε προδίδει,πολύ όμορφο χαμήλωμα γιατί κάθεται πιο πολύ μπροστά, αρκετό κοπάνημα όμως. 3η επιλογή Bilstein αμορτισέρ - ελατήρια, καλός συνδιασμός, δεν κοπανάει, κάθεται καλά στο δρόμο, δεν έχει όμως την αίσθηση που σου προσφέρει η 2η επιλογή. 4η επιλογή KW ρυθμιζόμενη σε ύψος, άψογο αποτέλεσμα, χωρίς να κοπανάει πολύ με πολλές ρυθμίσεις σε ύψος. Το αυτοκίνητο κράταγε πάρα πολύ καλά χωρίς να κουράζει. Πάρα πολύ καλή αίσθηση. Ήταν η πιο καλή επιλογή η οποία κοστίζει περισσότερο. |
#10
|
||||
|
||||
φιλε....ακου τον mpower και θα με θυμηθεις!!!!!!!θα δεις μεγαλη διαφορα με τις αντιστρεπτικες δοκους και μπορει να μην χρειαστει να μην κανεις τιποτα αλλο!!!!!!εδω εχω αλλαξει εγω στο e30,δεν θα αλλαξεις εσυ....??????????και μαλιστα εβαλα πισω,που δεν ειχε καθολου(απο 318is) και ειδα τρελη διαφορα!
|
|
|