#1
|
||||
|
||||
Τορνάρισμα Βολάν κατά την αλλαγή κιτ συμπλέκτη
Πρόκειται να αλλαχθεί κιτ συμπλέκτη σε αμάξι Ε36 318ι Cabrio 96' με αναγραφόμενα 133.00xx.
Μηχανικός μου πρωτινέ συμβουλευτικά με την ευκαιρία της αλλαγής του Σετ να κανουμε στον τόρνο ένα μικρο αγρίεμα στο βολάν έτσι ώστε να γίνει σωστή δουλεία λέει διότι το βολάν μου θα είναι σαν γυαλί τώρα..Μάλιστα αυτό μου το έθεσε σαν <απαραίτητο> ορό για να μου εγγυηθεί για την εργασία. Αρχικά μου φαίνεται λογικό να γίνει το αγρίεμα άλλα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορεί να γίνει με ένα σμυριδόπανο. Επίσης Δεν ξέρω κατά ποσό σωστά μπορεί να ξανακουμπωσει το βολάν και να ζυγιστή χωρία από τον στρόφαλο έτσι ώστε να υπάρχει σωστό αβανς και να μην τρέμει ο κινητήρας όταν ανεβάζει στροφές. Δέκτες γνώμες για μάρκα κιτ-τιμές-τύπος μόνης η διπλής μάζας κλπ και τι πρέπει να προσεχθεί κατά την τοποθέτηση. Ευχαριστώ προκαταβολικά. |
#2
|
||||
|
||||
Παράθεση:
|
#3
|
||||
|
||||
[QUOTE=mike21;314692]το βολαν χαραζετε με τα χρονια και η επιφανεια του δεν ειναι ισια, μονο ο τορνος μπορει να την επαναφερει για να παταει σωστα ο δισκος,δεν χρειαζετε κανενα ζυγισμα το βολαν μετα απο ενα ελαφρυ τορνιρισμα
|
#4
|
||||
|
||||
υπρβολικο τον βρισκω λιγο το μηχανικο σου.να πας για τορνο το βολαν σου μονο αν ''εκαψες" το συμπλεκτη σου και εχει μελλανιασει (το βολαν).
ο τορνος γινεται για να ισιωσει σε περιπτωση υπερθερμανσης και οχι για να αγριεψει. οι δισκοπλακες που ειναι σαν γυαλι και αυτες και λειτουργουν οπως ακριβως το σετ δισκο-πλατω-βολαν θα πρεπει να τορνιρονται και αυτες δηλαδη καθε φορα που αλλαζεις τακακια??? φαντασου οτι η αγριαδα αυτη που θα προσφερει ο τορνος θα διαρκεσει 5 εκκινησεις και μετα θα "στρωσει" και θα ειναι γυαλιστερο οπως πρεπει να ειναι αλλωστε. ελπιζω να σε βοηθησα
__________________
Ειμαι εθισμενος με τον εξακυλινδρο........ |
#5
|
||||
|
||||
Ευχαριστώ mike21 και z3 2.2
Σχετικά με σετ δίσκου-πλατό έχουμε κάποια πρόταση? υπάρχει κάτι άλλο που προσέχουμε κατά την τοποθέτηση που έχει σχέση με ρουλεμάν του βολάν-εμβολακια και οτιδήποτε άλλο? και κύριος πως μπορούμε να αποφύγουμε να μας πουλήσουν σετ ανακατασκευής για ολοκαίνουργιο? Η BMW τουλάχιστον το αναφέρει ότι είναι ανακατασκευής το σετ 181ε κοστος για τα Ε36 1.8cc. Όχι οτι τα ανακατασκευής δεν είναι καλά άλλα επειδή εδώ στην Ελλάδα τα φτιάχνουν χεριά λεω μήπως παίσουμε στην αστοχία. |
#6
|
||||
|
||||
Θα συμφωνήσω με τον φίλο Δημήτρη (z3 2.2).
Επιπροσθέτως θα μεταφέρω την προσωπική εμπειρία μου που είναι ακριβώς από την Ε36 318is μου (09/1995), στην οποία αντικαταστάθηκε το σετ συμπλέκτη στα 200.000 περίπου χιλιόμετρα. Η εργασία έγινε σε επίσημο συνεργείο BMW (που σημαίνει με προδιαγραφές εργοστασίου). Καμμία επεξεργασία δεν έγινε στο βολάν ή οπουδήποτε αλλού. Απλά βγήκαν τα παλιά ανταλλακτικά (δισκοπλατώ και ρουλεμάν συμπλέκτη) και μπήκαν τα καινούργια.
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
μπορει να μην το πας στον τορνο και να μην εχεις προβλημα,εαν ομως τυχει και εχεις πρεπει να γινει ολη η διαδικασια απο την αρχη με οτι συνεπαγετε αυτο σε κοστος,τωρα εαν θες να εισαι σιγουρος για το δισκοπλατο,επειδη αρκετοι μηχανικοι δουλευουν ανακατασκευες ειναι προτιμοτερο να το αγορασεις εσυ και να του το πας,της SACHS ειναι μια αξιοπιστη επιλογη,ελπιζω να σε βοηθησα.
|
#8
|
||||
|
||||
Ευχαριστώ και πάλι όλους για την βοήθεια.
Σχετικά με τον φιλο Αντώνη θέλω να τον ρωτήσω αν κατά την αλλαγή που έκανες παρατήρησες στον συμπλέκτη να έχει μαλακώσει η οχι. Αυτό το ρωτάω διότι καπόι λένε ότι καποιοι αγοράσανε για Ε36 το γνήσιο κιτ ,που είπαμε οτι είναι ανακατασκευής 181ε και μετά είχαν λέει πάλι αρκετά σκληρό συμπλέκτη. Η εξήγηση που τους δόθηκε ήταν οτι εργοστασιακά είναι πολύ σκληρός ο συμπλέκτης της BMW........και ακόμα οτι το ρουλεμάν τις bmw είναι αρκετά <σκληρό> ενώ τα καινούργιας γενειας ρουλεμάν είναι σπαστά η διαιρούμενα. Τώρα τι σχέση έχει το ρουλεμάν με την σκληρότητα του συμπλέκτη επειδή δεν ξέρω γιυατο ρωτάω. Τονίζω οτι τα παραπάνω δεν τα έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια η καλύτερα με το <πόδι μου> οπότε δεν ξέρω αν αληθεύουν Σχετικά με τον φιλο mike21 θέλω να ρωτήσω πως μπορούμε να ξεχωρίσουμε τον ανακατασκευής από τον καινούργιο καινούργιο.Είτε αυτός είναι schas είτε luk είτε οτιδήποτε. Διότι ως γνωστόν όλοι ξέρουμε μαγαζιά που ανακατασκευάζουν δίσκους από πίσω από την βιτρίνα και σου λένε τόσο ο ανακατασκευής και τόσο ο καινούργιος καινούργιος. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κυριακος : 27-08-09 στις 16:35 |
#9
|
||||
|
||||
στον ανακατασκευης αλλαζουν μονο τη παστα ,η βαση του παραμενει ιδια , περα απο το μεταλλο που θα εχει χασει την γυαλαδα του και οσο και να το τριβεις δεν ξαναγυαλιζει, τα πριτσινια του εχουν διαφορα σε σχεση με τον αυθεντικο,υπαρχει ακομα το καρε απο το οποιο φαινετε εαν εχει δουλευτει η οχι,παντως εαν παρεις ενα σφραγισμενο κιτ,δισκο πλατο μπρεσιτερεκ δεν κινδυνευεις,θα ειναι μεσα σε ναυλον, θα εχει χαρτια απο το εργοστασιο παραγωγης πραγματα που ο καθε μαστορακος δεν μπορει να τα κανει.
|
#10
|
||||
|
||||
Πολύ χρήσιμες λεπτομερείς όλες αυτές mike21
Θα εχω τα μάτια μου ανοικτά να τις προσέξω! |
|
|