Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικές Συζητήσεις > Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης

Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 28-08-05, 13:43
TNT Ο χρήστης TNT δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 05-05-2005
Μηνύματα: 65
TNT is on a distinguished road
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Καλησπερα!Μιας και βλεπω πολυ κοσμο να παραπονειται οτι κατι πχ στο ιντερνετ ειναι στα γερμανικα και δεν μπορει να το διαβασει,και οι μηχανες μεταφρασης κανουν καποιες φορες χοντρες λαθαρες,προτεινω το εξης για βελτιωση του κλαμπ:Οταν καποιος βρισκει κατι στα Γερμανικα,ειτε στο ιντερνετ ειτε σε οδηγιες και χρειαζεται μεταφραση,να τις ποσταρει σε αυτο το θρεντ και να τις μεταφραζω εγω η οποιοσδηποτε αλλος απο το κλαμπ μιλαει γερμανικα.Με αυτον τον τροπο οχι μονο εξυπηρετειται ο αμεσα ενδιαφερομενος αλλα μαθαινουν και οι υπολοιποι μια τεχνικη πληροφορια που ισως τους φανει χρησιμη.Εννοειται πως δεν θα απαντωνται ποστς του στυλ "πως θα πω στη Γερμανιδα μωρο μου ζαχαροπλαστης ηταν ο πατερας σου?" παρα μονο ποστς σχετικα με BMW.Αν οι διαχειριστες νομιζουν οτι κατι τετοιο ειναι περιττο στο κλαμπ,παρακαλω να σβηστει το θεμα.Αν ομως το βρισκετε χρησιμο,στειλετε εδω οτιδηποτε χρειαζεται μεταφραση και θα δημοσιευσω τη μεταφραση.
__________________
DOCTOR ABO ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΑΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ(θα βαρυστομαχιασω)
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 28-08-05, 13:57
Το avatar του χρήστη makman
makman Ο χρήστης makman δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 15-07-2005
Μηνύματα: 494
makman is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TNT
Καλησπερα!Μιας και βλεπω πολυ κοσμο να παραπονειται οτι κατι πχ στο ιντερνετ ειναι στα γερμανικα και δεν μπορει να το διαβασει,και οι μηχανες μεταφρασης κανουν καποιες φορες χοντρες λαθαρες,προτεινω το εξης για βελτιωση του κλαμπ:Οταν καποιος βρισκει κατι στα Γερμανικα,ειτε στο ιντερνετ ειτε σε οδηγιες και χρειαζεται μεταφραση,να τις ποσταρει σε αυτο το θρεντ και να τις μεταφραζω εγω η οποιοσδηποτε αλλος απο το κλαμπ μιλαει γερμανικα.Με αυτον τον τροπο οχι μονο εξυπηρετειται ο αμεσα ενδιαφερομενος αλλα μαθαινουν και οι υπολοιποι μια τεχνικη πληροφορια που ισως τους φανει χρησιμη.Εννοειται πως δεν θα απαντωνται ποστς του στυλ "πως θα πω στη Γερμανιδα μωρο μου ζαχαροπλαστης ηταν ο πατερας σου?" παρα μονο ποστς σχετικα με BMW.Αν οι διαχειριστες νομιζουν οτι κατι τετοιο ειναι περιττο στο κλαμπ,παρακαλω να σβηστει το θεμα.Αν ομως το βρισκετε χρησιμο,στειλετε εδω οτιδηποτε χρειαζεται μεταφραση και θα δημοσιευσω τη μεταφραση.
σωστη κινηση φιλε μου. νομιζω οτι θα εχεις ποοοοολυ δουλεια.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-08-05, 15:05
Το avatar του χρήστη tasosbmwe30
tasosbmwe30 Ο χρήστης tasosbmwe30 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-06-2004
Μηνύματα: 679
tasosbmwe30 is on a distinguished road
εγκαινιαζω.........


Diese beiden Motoren unterscheiden sich nur durch ihre Kurbelwelle. Theoretisch ist somit ein Umbau eines 316i auf 318i durch Tausch der Kurbelwelle mφglich. So richtig Sinn macht das aber nicht, ist normalerweise einfach zu aufwendig. Wer natόrlich Langeweile und eine 318i Kurbelwelle hat, kann das machen. Chips, Spezialkerzen, offene Luftfilter bringen rein garnichts, auίer einem leichteren Geldbeutel (... das kφnnte natόrlich zu etwas besseren Fahrleistungen fόhren, hab ich noch garnicht dran gedacht ...). Offene Filter fόhren zu einem kernigeren Ansauggerδusch, δhnlich offener Vergaseranlagen, saugen aber hauptsδchlich warme Luft aus dem Motorraum an. Ich kenne einige Besitzer offener Luftfilter, die sogar spόrbare Leistungsverluste und schlechten Motorlauf beklagten. Das Gemisch zόndet mit normalen Bosch Kerzen und es zόndet mit teuren Spezialkerzen, wo soll da der Unterschied sein? Chips beinhalten die Kennfelder fόr Zόndung und Einspritzmenge. Also kφnnte man damit das Gemisch etwas anfetten und die Zόndzeitpunkt etwas vorverlegen. Dadurch lassen sich tatsδchliche einige wenige PS herausholen, verbunden mit hφherem Benzinverbrauch und Umstieg auf Super Plus. In Anbetracht des stolzen Preises solches Chiptunings und der geringen kaum spόrbaren Leistungsvorteile gibts eine ganz klare Absage.
Kleinere Leistungsteigerungen lassen durch den Einbau einer schδrfere Nockenwelle realisieren. Doch Laufruhe und Benzinverbrauch leiden darunter. Mehr als 10 Mehr-PS lassen sich kaum realisieren. Auίerdem sind Verbesserungen erst ab etwa 3000 U/min spόrbar, untenrum wird das Drehmoment geringer. Auf die Gerδuschbildung und auf die Lebensdauer des Motors hat eine scharfe Nockenwelle einen negativen Einfluί. Fδcherkrόmmer bringen nur hauchdόnne Verbesserungen, da der Kat. dem Abgas mit Abstand den grφίten Widerstand entgegensetzt.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 28-08-05, 17:37
JaNeL_325i Ο χρήστης JaNeL_325i δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 22-05-2005
Μηνύματα: 46
JaNeL_325i is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tasosbmwe30
εγκαινιαζω.........


Diese beiden Motoren unterscheiden sich nur durch ihre Kurbelwelle. Theoretisch ist somit ein Umbau eines 316i auf 318i durch Tausch der Kurbelwelle mφglich. So richtig Sinn macht das aber nicht, ist normalerweise einfach zu aufwendig. Wer natόrlich Langeweile und eine 318i Kurbelwelle hat, kann das machen. Chips, Spezialkerzen, offene Luftfilter bringen rein garnichts, auίer einem leichteren Geldbeutel (... das kφnnte natόrlich zu etwas besseren Fahrleistungen fόhren, hab ich noch garnicht dran gedacht ...). Offene Filter fόhren zu einem kernigeren Ansauggerδusch, δhnlich offener Vergaseranlagen, saugen aber hauptsδchlich warme Luft aus dem Motorraum an. Ich kenne einige Besitzer offener Luftfilter, die sogar spόrbare Leistungsverluste und schlechten Motorlauf beklagten. Das Gemisch zόndet mit normalen Bosch Kerzen und es zόndet mit teuren Spezialkerzen, wo soll da der Unterschied sein? Chips beinhalten die Kennfelder fόr Zόndung und Einspritzmenge. Also kφnnte man damit das Gemisch etwas anfetten und die Zόndzeitpunkt etwas vorverlegen. Dadurch lassen sich tatsδchliche einige wenige PS herausholen, verbunden mit hφherem Benzinverbrauch und Umstieg auf Super Plus. In Anbetracht des stolzen Preises solches Chiptunings und der geringen kaum spόrbaren Leistungsvorteile gibts eine ganz klare Absage.
Kleinere Leistungsteigerungen lassen durch den Einbau einer schδrfere Nockenwelle realisieren. Doch Laufruhe und Benzinverbrauch leiden darunter. Mehr als 10 Mehr-PS lassen sich kaum realisieren. Auίerdem sind Verbesserungen erst ab etwa 3000 U/min spόrbar, untenrum wird das Drehmoment geringer. Auf die Gerδuschbildung und auf die Lebensdauer des Motors hat eine scharfe Nockenwelle einen negativen Einfluί. Fδcherkrόmmer bringen nur hauchdόnne Verbesserungen, da der Kat. dem Abgas mit Abstand den grφίten Widerstand entgegensetzt.

Loipon arxinao tin metafrasi...elpizo na sas kalipso....

Aftes oi 2 mixanes diaferoun mono ston strofalo. Theoritika ine dinato kapios na kani ena 316i se 318i. Den exi omos noima giati kanonika ine poli doulia( den simferi me liga logia). Opios omos den exi ti na kani kai exi enan strofalo apo 318i mpori na to kani. Chip, mpouzia, eleuthera filtra aeros den sou fernoun tipota ektos apo mia piop elafromeni tsepi apo lefta (afto mpori fisika na feri kaliteri siberifora odigisis alla den to skeftika akoma) Eleuthera filtra aeros kanoun ena pio dinato thoribo kathos beni o aeras mesa stin mixani opos mixanes me karbirater alla to mionektima ine oti roufane zesto aera apo tin mixani. Ksero merikous idioktites aftokiniton me eleuthero filtro aeros pou exoun malista aisthiti apolia dinamis kai asximi litourgia tis mixanis! To migma anabi me kanonika mpouzia BOSCH kai episis me akriba idika sxediasmena mpouzia, opote pou ine i diafora? Ta chip exoun mesa xartografimena ta stoixia gia tin ekriksi tou migmatos kai gia to poso benzini na beni mesa stin mixani. Opote mpori kanis na stili ligo parapano benzini kai na rithmisi tous xronous tis ekriksis tou migmatos ligo pio noris. Me afto perni kanis merika PS alla me tin akribi timi tou opiou kostizi ena Chip kai me dedomeno oti den vlepis kai megali diafora siberenoume ena :
Mikres beltiosis ippodinamis pragmatopiountai me tin topothetisi enos pio agriou ekkentroforou. Episis i litourgia tis mixanis kai i katanalosi benzinis ine afta pou ipoferoun apo ta parapano. Parapano apo 10 PS poli diskola na paris. Ektos apo afto i beltiosi ginete aisthiti apo tis 3000 U/Min kai meta, kato apo aftes tis strofes i ropi tha miothi. Oso afora ton thoribo tis mixanis kai ti zoi tis mixanis, exi enas agrios ekkentroforos mia arnitiki epiroi. To xtapodi ferni mono sta psila beltiosi epidi o katalitis me ta kausaeria kani tin megaliteri antistasi..... Made by JaNeL OPOTE PAIDIA BGALTE TON KATALITI!!!!!


Lipon elpizo na sas voithisa.....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JaNeL_325i : 28-08-05 στις 17:41
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 28-08-05, 17:54
Το avatar του χρήστη Xeno-318is
Xeno-318is Ο χρήστης Xeno-318is δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 28-12-2004
Μηνύματα: 256
Xeno-318is is on a distinguished road
inws parte kana exakilindro na vreite tin ygeia sas...Axxxx....!!!!
__________________
Bros Gremos Kai Pisw-Kouna!!!

Θα πάρω μια ψαρόβαρκα...!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 28-08-05, 18:53
TNT Ο χρήστης TNT δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 05-05-2005
Μηνύματα: 65
TNT is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από JaNeL_325i
Loipon arxinao tin metafrasi...elpizo na sas kalipso....

Aftes oi 2 mixanes diaferoun mono ston strofalo. Theoritika ine dinato kapios na kani ena 316i se 318i. Den exi omos noima giati kanonika ine poli doulia( den simferi me liga logia). Opios omos den exi ti na kani kai exi enan strofalo apo 318i mpori na to kani. Chip, mpouzia, eleuthera filtra aeros den sou fernoun tipota ektos apo mia piop elafromeni tsepi apo lefta (afto mpori fisika na feri kaliteri siberifora odigisis alla den to skeftika akoma) Eleuthera filtra aeros kanoun ena pio dinato thoribo kathos beni o aeras mesa stin mixani opos mixanes me karbirater alla to mionektima ine oti roufane zesto aera apo tin mixani. Ksero merikous idioktites aftokiniton me eleuthero filtro aeros pou exoun malista aisthiti apolia dinamis kai asximi litourgia tis mixanis! To migma anabi me kanonika mpouzia BOSCH kai episis me akriba idika sxediasmena mpouzia, opote pou ine i diafora? Ta chip exoun mesa xartografimena ta stoixia gia tin ekriksi tou migmatos kai gia to poso benzini na beni mesa stin mixani. Opote mpori kanis na stili ligo parapano benzini kai na rithmisi tous xronous tis ekriksis tou migmatos ligo pio noris. Me afto perni kanis merika PS alla me tin akribi timi tou opiou kostizi ena Chip kai me dedomeno oti den vlepis kai megali diafora siberenoume ena :
Mikres beltiosis ippodinamis pragmatopiountai me tin topothetisi enos pio agriou ekkentroforou. Episis i litourgia tis mixanis kai i katanalosi benzinis ine afta pou ipoferoun apo ta parapano. Parapano apo 10 PS poli diskola na paris. Ektos apo afto i beltiosi ginete aisthiti apo tis 3000 U/Min kai meta, kato apo aftes tis strofes i ropi tha miothi. Oso afora ton thoribo tis mixanis kai ti zoi tis mixanis, exi enas agrios ekkentroforos mia arnitiki epiroi. To xtapodi ferni mono sta psila beltiosi epidi o katalitis me ta kausaeria kani tin megaliteri antistasi..... Made by JaNeL OPOTE PAIDIA BGALTE TON KATALITI!!!!!


Lipon elpizo na sas voithisa.....
Φιλη τζεην τελεια η μεταφραση μονο που στο τελος της πρωτης παραγραφου σου ξεφυγε το εξης:Με την αλλαγη προγραμματος ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιουμε εφεξης βενζινη περισσοτερων οκτανιων(Super Plus).Εκτος αυτου το αυτοκινητο θα καταναλωνει περισσοτερη βενζινη.

(ναι ναι το ξερω ειμαι εκνευριστικος ψειρας)
__________________
DOCTOR ABO ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΦΑΓΕΙΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ(θα βαρυστομαχιασω)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TNT : 28-08-05 στις 19:02
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 28-08-05, 19:27
JaNeL_325i Ο χρήστης JaNeL_325i δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 22-05-2005
Μηνύματα: 46
JaNeL_325i is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TNT
Φιλη τζεην τελεια η μεταφραση μονο που στο τελος της πρωτης παραγραφου σου ξεφυγε το εξης:Με την αλλαγη προγραμματος ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιουμε εφεξης βενζινη περισσοτερων οκτανιων(Super Plus).Εκτος αυτου το αυτοκινητο θα καταναλωνει περισσοτερη βενζινη.

(ναι ναι το ξερω ειμαι εκνευριστικος ψειρας)
Tha mou ksefige ekini i sira malon giati den tin metefrasa katholou......

Thanks pantos gia tin diorthosi
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 28-08-05, 20:33
Το avatar του χρήστη tasosbmwe30
tasosbmwe30 Ο χρήστης tasosbmwe30 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-06-2004
Μηνύματα: 679
tasosbmwe30 is on a distinguished road
που βρισκεστε?.........να κερασω καφε.......!!!!!!

σας ευχαριστω και τους 2...παιδια!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 29-08-05, 14:09
Το avatar του χρήστη makman
makman Ο χρήστης makman δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 15-07-2005
Μηνύματα: 494
makman is on a distinguished road
ψαχνω διαγνωστικο για το Ε34 μου.δεν ξερω αν αυτο ειναι στα αγγλικα.

http://cgi.ebay.de/BMW-Diagnose-Lapt...QQcmdZViewItem


BMW Diagnose Laptop mit Zubehör

Sie bieten für einen Diagnose fähigen Laptop der Marke Chicony. Das Gerät verfügt über 2 COM Anschlüsse, die Vorraussetzung für den Anschluss eines Diagnose Interfaces. Es handelt sich um einen 486er Prozessor, genaue Daten entnehmen sie bitte dem Foto.

Das Diagnose Interface ist im Lieferumfang enthalten, ebenso wie die CARSOFTware mit der sich Fehler auslesen und löschen lassen! Zusätzlich ist noch viel Material auf der Software CD-Rom enthalten wie Leistungschip Kennfelder, Tachojustage Software etc.

Dieses Angebot sollten Sie nicht verpassen, denn der Laptop ist extrem handlich (nur 30cm lang) und kommt mit viel Zubehör, wie 2 Zusatz Akkus, Ladestation, Ledertasche, TV Anschluss, Handbuch, Netzteil!

Also wenn Sie einen BMW besitzen der vor ca. 1998 gebaut wurde (Runder Stecker im Motorraum) dann sparen sie viel Zeit und Geld und können in wenigen Handgriffen ihren Wagen auf Herz und Nieren überprüfen und reparieren.

Privatkauf ohne Garantie.

Viel Spaß beim Bieten!

Sie bieten für einen Diagnose fähigen Laptop der Marke Chicony. Das Gerät verfügt über 2 COM Anschlüsse, die Vorraussetzung für den Anschluss eines Diagnose Interfaces. Es handelt sich um einen 486er Prozessor, genaue Daten entnehmen sie bitte dem Foto.

Das Diagnose Interface ist im Lieferumfang enthalten, ebenso wie die CARSOFTware mit der sich Fehler auslesen und löschen lassen! Zusätzlich ist noch viel Material auf der Software CD-Rom enthalten wie Leistungschip Kennfelder, Tachojustage Software etc.

Dieses Angebot sollten Sie nicht verpassen, denn der Laptop ist extrem handlich (nur 30cm lang) und kommt mit viel Zubehör, wie 2 Zusatz Akkus, Ladestation, Ledertasche, TV Anschluss, Handbuch, Netzteil!

Also wenn Sie einen BMW besitzen der vor ca. 1998 gebaut wurde (Runder Stecker im Motorraum) dann sparen sie viel Zeit und Geld und können in wenigen Handgriffen ihren Wagen auf Herz und Nieren überprüfen und reparieren.

Privatkauf ohne Garantie.

Viel Spaß beim Bieten
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 29-08-05, 14:28
Το avatar του χρήστη stef
stef Ο χρήστης stef δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 19-05-2004
Μηνύματα: 3.953
stef is just really nicestef is just really nicestef is just really nicestef is just really nice
Μμμμ, καλή κίνηση, ενδιαφέρομαι και εγώ για διαγνωστικό!
Για πείτε πληροφορίες ..
__________________
BMW-SHEER DRIVING PLEASURE

Καλοκαιρινές διακοπές για πάααντα...!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 05:39.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.