Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Αγώνες > Track, Drift και άλλα οδηγικά θέματα!!

Track, Drift και άλλα οδηγικά θέματα!! Εδώ ασχολούμαστε με ότι έχει να κάνει με εμπειρίες, απορίες, συμβουλές για οδήγηση στην πίστα ή στον δρόμο!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-11-09, 21:54
bmwpaouer Ο χρήστης bmwpaouer δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 17-07-2009
Μηνύματα: 21
bmwpaouer is on a distinguished road
το σωστό κωλίδι πως το κάνετε;

ρε παιδιά, παλεύω να ρίξω ενα κωλιδι διαρκείας αλλα κάπου στη μέση τα χαλάω
μπαίνω σε μια πλατεϊτσα με 2α στρίβω τη μούρη πατάω λίγο φρενάκι και αρχινάει το γύρισμα
μετά πατάω το γκάζι και γυρνάει αλλά κάπου στα μισά ισιώνει ρε γμτ
τι να κάνω; θέλει κιάλο γκαζι η ξανά κόψιμο το τιμόνι
ολο μου χαλάει ρε γαμώτη
για δώστε καμια συμβουλή η παλιότεροι γιατί με βλέπω τζάμπα να τα λιώνω τα λάστιχα

πιο παλιά ηταν κατι μαθηματα ντριφτ απο ενα περιοδικο υπάρχει κάτι τέτοιο κάπου;

για δώστε καμμια φώτιση
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-11-09, 22:14
Nick_E60_GR Ο χρήστης Nick_E60_GR δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 22-11-2007
Μηνύματα: 1.522
Nick_E60_GR is a jewel in the roughNick_E60_GR is a jewel in the roughNick_E60_GR is a jewel in the roughNick_E60_GR is a jewel in the rough
ρε συ power, έσκασα στα γέλια έτσι όπως τα λες ...ότι και να σου πουν οι άλλοι θέλει προπόνηση το πράμα... μάλλον το φοβάσαι λιγάκι ...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 23-11-09, 22:14
Το avatar του χρήστη z3 2.2
z3 2.2 Ο χρήστης z3 2.2 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-10-2008
Μηνύματα: 935
z3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nice
Mη βιαζεσαι!!!
Ξεκινα να μαθαινεις το αυτοκινητο σου σιγα-σιγα.
Μαθε το βαρος του και πως να το εκμεταλευτεις προς οφελος σου.
Δες που "σπαει" η προσφυρση σου και προσπαθησε να εισαι ηρεμος και χωρις να αφηνεις το γκαζι σου να προσπαθεις να ισοροπισεις το αυτοκινητο με οσο το δυνατον λιγοτερες και πιο απαλες κινησεις του τιμονιου.
Μην πεφτεις στο λαθος της υπερδιορθωσης.
Δε χρειαζεται φρενο για να γυρισει το αυτοκινητο,λογω ελειψης δυναμης του αυτοκινητου σου θα πρεπει να βασιστεις στη μεταφορα φορτιου για να ξεκινησεις δυναμικα ενα drift,δηλαδη flic.
Το βασικοτερο ολων ειναι να εισαι ηρεμος και να βρισκεις τη σωστη γραμμη που θα σου δωσει τη σωστη γωνια την καταληλη στιγμη ωστε να σε φτασει το μηκος και το φαρδος του δρομου.
Αυτο που χρειαζεται σιγουρα ειναι πολυ εξασκηση,πολυ ομως,υπομονη και επιμονη.
Μη φανταστεις οτι σε δυο μηνες θα εισαι ο αρχοντας του second gear drifting!!!
Θελει δουλεια...
Πρεπει να βρεις ενα γλυστερο μερος που να μην ενοχλεις κανεναν και να υπαρχει και η σχετικη ασφαλεια για σενα και το αυτοκινητο σου.
Εκει με καθαρο μυαλο και οχι με την φουρια της στιγμης,θα κανεις περασματα μεχρι να δεις οτι βελτιωνεσαι.
Τελος χωρις να θελω να σε απογοητευσω με το 1.6 το μοτερ και χωρις μπλοκε ειναι πιο δυσκολο το ολο εγχειρημα και απαιτει πολυ περισσοτερη προσπαθεια κα συγκεντρωση.
Το σημαντικοτερο ολων ομως ειναι να μην βαλεις ουτε ενα δευτερολεπτο σε κινδυνο τη ζωη κανενος διερχομενου.
Καλη αρχη με υπομονη και σιγα-σιγα θα σου αποκαλυφθουν οι χαρες και το μυστικα της πισω κινησης!!!
__________________
Ειμαι εθισμενος με τον εξακυλινδρο........
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 23-11-09, 22:20
bmwpaouer Ο χρήστης bmwpaouer δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 17-07-2009
Μηνύματα: 21
bmwpaouer is on a distinguished road
καταλαβαινω τι μου λετε και ευχαριστω που ασχολειστε

κινδυνος δεν υπαρχει εχω βρει μια πλατεια αδεια παντα και απο ασφαλτο σαπουνι και παντα βραδυ
οσο για τη δυναμη του 1600 νταξει το ξερω θελει δουλεια
αλλα πιο παλια ρε παιδι μου με μια κορολα που μαθαινα σα να τα έκανε πιο ευκολα και ας ηταν και ψοφιμι, τουτο δω ρε παιδι μου σα να σε μαζεύει απο μονο του κανει
να πάταγα πιο πολυ γκαζι αλλα φοβαμαι μη φύγει η μουρη μεσα στη στροφή και φαω κανα παγκάκι

κοίτα ενω πιστευω οτι μπορει να το κανει σα να γατζωνει ρε παιδι μου απο μονο του
να εβαζα τιποτα 40 πίεση στα πίσω λάστιχα αραγε;
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 23-11-09, 22:28
Το avatar του χρήστη z3 2.2
z3 2.2 Ο χρήστης z3 2.2 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-10-2008
Μηνύματα: 935
z3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nice
Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σα να μην εχεις την αισθηση του αυτοκινητου.
Πολυ βασικο ειναι η ταχυτητα εισοδου που θα εχεις.Μετα ειναι η σωστη γραμμη.
Χωρις να εχεις αυτα τα δυο σωστα οτι και να κανεις μετα δεν θα βγει καλο.
Πρεπει να συγχρονισεις ταχυτητα,γραμμη και οδηγικους χειρισμους με απολυτη ακριβια!!!
Δεν ειναι τοσο απλο οσο δειχνει καμια φορα.
Χαλαρωσε,μαθε το αυτοκινητο σου απο την καλη για να μπορεις να το μαθεις και απο την "αναποδη"
__________________
Ειμαι εθισμενος με τον εξακυλινδρο........
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 23-11-09, 22:33
bmwpaouer Ο χρήστης bmwpaouer δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 17-07-2009
Μηνύματα: 21
bmwpaouer is on a distinguished road
μωρε να μπω μαλιοκούβαρα δεν εχω προβλημα το πολυ πολυ να κανω κανα τετατετ δεν μασαω
αυτο που ρωταω ειναι οταν εισαι στο κωλιδι πως το κρατας με γκαζι η με κούνημα αυτο ειναι το θεμα
αμα γυρισω το τιμονι και πατησω γκαζι ξαναφευγει αλλα απο την αλλη εγω θελω να γυρισω τιμονι και να συνεχισει μαλλον εκει το χανω το θεμα στο ποσο γκαζι παταω ετσι το καταλαβαινω οτι εκει ειναι το θεμα.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 23-11-09, 22:37
BILL VUZAS Ο χρήστης BILL VUZAS δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 31-03-2009
Μηνύματα: 371
BILL VUZAS will become famous soon enoughBILL VUZAS will become famous soon enough
Σου τρώγεται ο κώλο σου μου φαίνεται.........
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 23-11-09, 22:41
bmwpaouer Ο χρήστης bmwpaouer δεν είναι συνδεδεμένος
Junior User
 
Εγγραφή: 17-07-2009
Μηνύματα: 21
bmwpaouer is on a distinguished road
ειμαι μεσα στην κ@υλα, πεφτω για υπνο και βλεπω οτι το καταφερνω εχω παθει πωροση εχω καψει δυο ντεποζιτα σε μια βδομαδα θελω να το μαθω να το κανω να πεταει.
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 23-11-09, 22:43
Το avatar του χρήστη z3 2.2
z3 2.2 Ο χρήστης z3 2.2 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-10-2008
Μηνύματα: 935
z3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nice
μεσα απο το γραπτο λογο ειναι πολυ δυσκολο να σου εξηγησει καποιος την τεχνικη.
αυτο που ρωτας με το γκαζι και το τιμονι ειναι κατι που μονο μεσα απο πολυ προπονηση θα σου αποκαλυφθει...
__________________
Ειμαι εθισμενος με τον εξακυλινδρο........
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 23-11-09, 22:46
Το avatar του χρήστη z3 2.2
z3 2.2 Ο χρήστης z3 2.2 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-10-2008
Μηνύματα: 935
z3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nicez3 2.2 is just really nice
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από bmwpaouer Εμφάνιση μηνυμάτων
ειμαι μεσα στην κ@υλα, πεφτω για υπνο και βλεπω οτι το καταφερνω εχω παθει πωροση εχω καψει δυο ντεποζιτα σε μια βδομαδα θελω να το μαθω να το κανω να πεταει.
στο ξαναλεω....χαλαρωσε...θελει πολυ δουλεια το θεμα....δεν ειναι υποθεση ενος μηνα!!!!
οσο και καλος να εισαι θελει πολυ προσπαθεια,προχορα σταδιακα και ηρεμα γιατι σε βλεπω σε κανα δεντρο!!!
__________________
Ειμαι εθισμενος με τον εξακυλινδρο........
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 14:00.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.