#1
|
||||
|
||||
Προβλημα με παραθυρο Ε46 cabrio facelift
Παιδια καλησπερα....εχω το Ε46 cabrio 6/2003 N42 facelift και μου παρουσιαζει το εξης: Ενω ο διακοπτης του παραθυρου του συνοδηγου εχει την επιπλεον ''σκαλα'' για αυτοματο κλεισιμο με ενα πατημα δεν μου λειτουργει. Ξερει κανεις τι μπορει να φταιει? Η επισημη γνωματευση της BMW Σφακιανακης ειναι οτι και καλα το δικο μου μοντελο επειδη ειναι απο τα πρωτα facelift δεν εχει αυτην την λειτουργια. Βλακειες σκεφτηκα.... αν ηταν ετσι δεν θα βαζανε διακοπτη διπλης ''σκαλας''. Εχει κανεις το ιδιο μοντελο να μου πει πως λειτουργει στο δικο του? Σημειωτεον πως για το κατεβασμα του παραθυρου λειτουργει κανονικα η αυτοματη ''σκαλα''. Μονο το ανεβασμα εχει προβλημα...
|
#2
|
||||
|
||||
1) Φύσηξε το διακόπτη από την κάτω πλευρά με πίεση αέρα ή καθάρισε τον με ένα ψιλό κατσαβιδάκι. Είναι πολύ πιθανόν να έχει πάει κάποιο σκουπιδάκι και να μην πατιέται μέχρι το τέλος της διαδρομής του ή να μην κάνει καλή επαφή για τη "2η" σκάλα.
2) (Αν του οδηγού δουλεύει κανονικά το αυτόματο κλείσιμο) Άλλαξε το διακοπτάκι του συνοδηγού και είσαι οκ
__________________
Υγραέριο και πράσινα άλογα... |
#3
|
||||
|
||||
Δοκιμασε μηπως φταιει ο προγραμματισμος του παραθυρου , αλλιως ισως φταιει το μοτερακι του παραθυρου
οπως αναφερουνε ορισμενα παιδια στο παρακατω λινκ : http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...E9%F3%EC%EF%F2 |
#4
|
||||
|
||||
Δοκιμασε και αυτο
Παράθεση:
|
#5
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Ωστόσο λες ότι αυτό το παρουσιάζει το παράθυρο του συνοδηγού! Το παράθυρο του οδηγού δηλαδή τι κάνει? ....Λογικά αυτό θα ανεβαίνει αυτόματα. Γιατί λοιπόν δεν το εδειξες εκεί στα σαΐνι. Παντός ενημερωτικά υπαρχή τρόπος να περάσεις αυτές τις εντολές αν θέλεις να λειτουργούν και τα πίσω παράθυρα αυτόματα προς τα πάνω και η κουκούλα.
__________________
FOLDING TOP......... CART1 |
#6
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Το κανει μονο του συνοδηγου κυριακο και τους το τονισα εκει στον σφακιανακη αλλα η απαντηση ηταν αυτη που ανεφερα στο αρχικο ποστ. Μαλλον βαριουνταν να το ψαξουν... Οσο για τον διακοπτη τον ελυσα ολοκληρο και καθαρισα τισ επαφες με οινοπνευμα αλλα τιποτα! Καμια αλλαγη. Σκεφτηκα να κανω τραμπα τους δεξιους με τους αριστερους αλλα ειχαν διαφορετικο φις. Δεν παω να αγορασω παντως καινουργιο διακοπτη (~50Ε) αν δεν ξερω οτι σιγουρα φταιει αυτο. Αληθεια Κυριακο πως γινεται αυτο που λες στο τελος...με τον αυτοματισμο σε ολα? |
#7
|
||||
|
||||
Πρέπει πρώτα να φτιάξεις τον διακόπτη και μετα γίνετε και αυτό άλλα όχι χειροκίνητα,δηλαδή όχι με προγραμματισμό από τους διακόπτες ούτε τις κουκούλας ούτε των παραθύρων.
Θα χρειαστεί κάποιο laptop με ιδικές φισες αν έχεις δυνατότητα τέτοια,αλλιώς γίνεται και από τα εξουσιοδοτημένα άλλα είναι στην δίκη τους ευκαιρία αν θα στο κάνουν. Υπαρχή και δυνατότητα από εξωτερικό συνεργείο,αν σε ενδιαφέρει θα το ψάξω και θα το ανοίξω σαν θέμα.Σε κάποιο ποστ υπαρχή μια τέτοια παράγραφος άλλα δεν θυμάμαι το θέμα πιο ήταν. Μην το εγκαταλείπεις το θεμα με το παράθυρό παντός και μάλλον δεν χρειάζεται ο διακόπτης σου καθάρισμα και ξεσκόνισμα. Προσπάθησε να το προγραμματίσεις σωστά ,είναι απλό. Δοκίμασε πάλι να ελέγξεις αν έχει μηχανικό πρόβλημα ο διακόπτης,δηλαδή δοκίμασε να τον πιέσεις σε λίγο διαφορετικό σημείο μέχρι να πάρει την εντολή. Επίσης ξεκουμποσετον από την βάση του και δοκίμασε να του δόσεις εντολή στον αέρα
__________________
FOLDING TOP......... CART1 |
#8
|
||||
|
||||
πήγαινε ανθρωπε μου σε ενα σοβαρό ηλεκτρολόγο που να ξέρει τα BMW και να μην βαριέται.τι πιο απλό απο το να σου βάλει ενα μεταχειρισμένο διακόπτη για να δείτε τι παίζει?Απο το κλειδί σου,κατα το κλείδωμα,κλεινει το εν λόγω παράθυρο?για να αποκλείσουμε το θεμα μοτέρ
__________________
once a BMWer,always a BMWer... |
#9
|
||||
|
||||
Αυτο που λεει ο Κυριακος δηλαδη για λογους ασφαλειας
|
#10
|
|||
|
|||
Παράθεση:
|
|
|