Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Σειρές BMW > Σειρά 3 > Σειρά 3 - Εγκαταστάσεις/Βελτιώσεις

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 27-05-11, 19:35
KAZA Ο χρήστης KAZA δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-07-2010
Μηνύματα: 652
KAZA will become famous soon enough
Τοποθέτηση a/c σε Ε30 318i

Λόγο τρελών θερμοκρασιών τα τελευταία χρόνια είπα να ψάξω την περίπτωση τοποθέτησης a/c στο Ε30 Μ10 L-jetronic .

Οι επιλογές που είχα ήταν :

1)Όποια ανταλλακτικά υπάρχουν καινούργια από την BMW και τα υπόλοιπα να βρεθούν μεταχειρισμένα.

Τα υπέρ αυτής της επιλογής ήταν: ότι έρχονται (τα καινούργια) κούτα από την BMW και δεν κουράζουν κανέναν στην τοποθέτηση τους (αφορά τον τεχνικό που θα αναλάβει) πέραν την εγγύηση και την σιγουριά που έχει το καινούργιο από άποψη αντοχής , απόδοσης ………

Τα κατά αυτής της επιλογής ήταν: ότι τα περισσότερα υπάρχουν αλλά το κόστος είναι δυσβάστακτο! Ενδεικτικά 3500€ χωρίς Φ.Π.Α. 23%!

Όσο αφορά τα μεταχειρισμένα (που δεν θα υπήρχαν στην BMW) ήταν δύσκολο να βρεθούν το κάθε ένα μόνο του για τον εξής απλό λόγο ότι κανείς δεν θα έσπαγε το σετ για να δώσει μεμονωμένα κομμάτια.

Άρα από την πρώτη επιλογή έχουμε: 3500€ για τα καινούργια (χωρίς το Φ.Π.Α.) + ένα χ ποσό για τα μεταχειρισμένα + εργασία.

Απορρίπτεται γιατί τόσο δεν έχει όλο το αμάξι (Είναι απλά τρελό)!

2)Εύρεση και αγορά ενός ίδιου αυτοκινήτου (δότη) με εργοστασιακό a/c , αφού πρώτα γινόταν έλεγχος σωστής λειτουργίας του a/c .

Τα υπέρ αυτής της επιλογής ήταν: ότι είσαι σίγουρος για την πλήρη λειτουργία του συστήματος (αφού έγινε έλεγχος) και στην αντίθετη περίπτωση την πληρώνει ο τεχνικός ……. σου μένει και ο δότης για εσένα ή για πούλημα όσο – όσο και ότι πάρεις.

Κόστος αγοράς πάνω κάτω 2500€ + εργασία 600€ περίπου και αφαίρεσε στην χειρότερη να δώσεις το υπόλοιπο 1000€ ……. άρα 2100€ πάνω κάτω.

Τα κατά αυτής της επιλογής ήταν: ότι δεν υπήρχε χώρος για να ρίξει άγκυρα ο δότης ούτε σε φίλο , ούτε σε φιλικό συνεργείο. Αλλά ακόμη και να βρισκόταν ο χώρος απόθεσης του ‘’πτώματος’’ δεν είχα την πολυτέλεια λόγο δουλειάς να πάω να δω από κοντά και να γίνει έλεγχος σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα της BMW πέρα από τα όρια του Νομού Θεσσαλονίκης , κάτι που μειώνει κατά πολύ τις πιθανότητες εύρεσης Ε30 με a/c στο Νομό Θεσσαλονίκης και σε σωστή λειτουργία του a/c. Ειλικρινά δεν μπήκα στον κόπο να το ψάξω ιδιαίτερα.

Απορρίπτεται λόγο χώρου και ελεύθερου χρόνου που απαιτεί η εύρεση του κατάλληλου αυτοκινήτου.

3)Αναζήτηση μέσο internet για πλήρη σετ a/c οπουδήποτε και αναζήτηση στα καταστήματα εντός Θεσσαλονίκης με ανταλλακτικά καινούργια – μεταχειρισμένα (ένα – ένα μιλάμε για πολύ φρίκη)!

Τα υπέρ αυτής της επιλογής ήταν: ότι μπορούσα να ψάξω (μέσο internet) όποτε μπορούσα και θα χρειαζόμουν ελάχιστες ώρες να διαθέσω για τα καταστήματα (μια που τα ‘’σοβαρά’’ καταστήματα στην Θεσσαλονίκη είναι 2 -3 , δεν είχα ελπίδες για Βαρδάρη για όποιους γνωρίζουν). Έτσι η όλη αναζήτηση – έρευνα αγοράς και επιλογής αξιόπιστου καταστήματος μου πήρε 2 εβδομάδες.

Τα κατά αυτής της επιλογής ήταν: (αφού βρέθηκε κομπλέ το a/c) ότι λόγο αποθήκευσης των μεταχειρισμένων ανταλλακτικών στο ράφι για κάποια χρόνια , ήταν πολύ πιθανόν να μη δουλέψουν σωστά ή και καθόλου κάποια από αυτά. Ήταν απλά θέμα ρίσκου από εδώ και πέρα!

Κατέληξα στην 3) επιλογή για τους εξής λόγους:

Το κατάστημα που επέλεξα βρίσκεται στην Αθήνα (αλλά δεν το αναφέρω για ευνόητους λόγους). Αφού τσεκάραμε ότι υπάρχει ολόκληρο το σετ και κάνει για τον Μ10 L-jetronic , μου διαβεβαίωσαν πως σε περίπτωση που δεν δουλεύει κάτι , μπορούν να μου το αντικαταστήσουν χωρίς κανένα πρόβλημα! Μπορώ να πω πως ήμουν πολύ τυχερός που βρήκα a/c κομπλέ από ένα κατάστημα (αντί να τα συγκεντρώνω εγώ ένα-ένα) αλλά ακόμη πιο τυχερός κατάστημα που μπορεί να μου εγγυηθεί την σωστή λειτουργία των ανταλλακτικών (αν και μεταχειρισμένων) αλλά και κάλυψη σε ότι χρειαστεί αντικατάσταση! Το κόστος του σετ ήταν 800€! Την επόμενη μέρα ήταν Θεσσαλονίκη και το παρέλαβα από μεταφορική που βρίσκεται πίσω από τα κρατικά ΚΤΕΟ χωρίς επιπλέον χρέωση!

Το σετ του a/c περιελάμβανε τα παρακάτω ανταλλακτικά:

1.Τον πίνακα του ταμπλό που είχε πάνω: Φωτισμό της πινακίδας , διακόπτη θερμοκρασίας , το κάλυμμα με τις σκάλες ελέγχου για πρόσωπο-τζάμια-πόδια , διακόπτη κλιματισμού , διακόπτη φυσητήρα.

2.Το καλοριφέρ με την μονάδα κλιματισμού (Θερμαντήρα καλοριφέρ , ανεμιστήρα , εξατμιστή ή αλλιώς ψυγείο a/c μαζί με την βαλβίδα εκτόνωσης). Όλο το τμήμα που βρίσκεται μέσα στο ταμπλό–μαξιλάρι.

3.Τον συμπιεστή – κομπρεσέρ (με τον μαγνητικό συμπλέκτη και τον διακόπτη θερμοκρασίας).

4.Την βάση του συμπιεστή.

5.Το δοχείο ξήρανσης με τον διακόπτη ασφαλείας πίεσης.

6.Τον συμπυκνωτή – ψήκτρα.

7.Τον ανεμιστήρα μαζί με το περίβλημα του , την αντίσταση και τον διακόπτη θερμοκρασίας – θερμοστάτη.

8.Όλες τις σωληνώσεις του κυκλώματος (συμπιεστή με δοχείο ξήρανσης , δοχείο ξήρανσης με συμπυκνωτή , συμπιεστή με εξατμιστή , σωλήνα στεγνωτήριο , δεν νομίζω να ξεχνάω κάτι άλλο … ).

9.Ολόκληρο το κουτί με τις ασφάλειες (κουτί , ηλεκτρικό πίνακα με τις ασφάλειες , καπάκι).

10.Ηλεκρολογική εγκατάσταση (υποτυπώδη θα έλεγα , δεν δώσαμε σημασία γιατί κάναμε καινούργια).

Κόστος μεταχειρισμένων ανταλλακτικών 800€

Τοποθέτηση:

Βούρρρρρρ για το συνεργείο που θα γινόταν η τοποθέτηση (να διευκρινίσω παράλληλα έψαχνα και για συνεργείο που θα μπορούσε να το τοποθέτηση και βρήκα ένα που ασχολείται μόνο με BMW – MINI και εδώ θα έλεγα τυχερός). Τα άφησα για 2 με 3 μέρες για να τα τσεκάρει να τα καθαρίσει να τα βάλει σε μία τάξη. Αφού ήταν όλα έτοιμα έγινε η εισαγωγή για να γίνει η τοποθέτηση του a/c με φρέον R12! Δεν παρατηρήθηκε κάποιο πρόβλημα κατά την τοποθέτηση κάθε άλλο , φυσικά είναι όλα μελετημένα από την BMW ακόμη και για τα αυτοκίνητα που βγήκαν χωρίς εργοστασιακό a/c , η μελλοντική εγκατάσταση να είναι εφικτή π.χ. οι σωλήνες που πρέπει να περάσουν από τον χώρο του μηχανοστασίου στην καμπίνα εισέρχονται από μια οπή που βρίσκεται πίσω από την μπαταρία , σε εμένα αυτή η οπή ήταν κλειστή αλλά περιμετρικά ήταν χαραγμένη έτσι ώστε χτυπώντας με ένα σφυρί να ανοίξει! Υπάρχει μια από τα ίδια ….. και για το σωληνάκι του a/c που βγάζει τα νερά αυτό βγαίνει κάτω από την μονάδα κλιματισμού. Αφαιρέθηκε λοιπόν η κεντρική κονσόλα , το τιμόνι , το ντουλαπάκι και αν δεν κάνω λάθος το μαξιλάρι δεν χρειάστηκε να βγει τελείως απλά λύθηκε από τα σημεία στήριξης του και τραβήχτηκε όσο χρειαζόταν για να γίνει η εξαγωγή της μονάδας του καλοριφέρ και στην συνέχεια η τοποθέτηση της νέας μονάδας κλιματισμού. Τοποθετήθηκε πάνω στην βάση του το κομπρεσέρ και έγινε πλήρωση λιπαντικού για R12 δέθηκε και με τον ιμάντα. Το δοχείο ξήρανσης και αυτό με την σειρά του πίσω από το μπροστινό δεξί φανάρι σε δική του υποδοχή που έχει το σασί και τέλος τοποθέτηση της ψήκτρας με τον ανεμιστήρα μπροστά από το ψυγείο νερού. Αφού συνδέθηκε το κύκλωμα κατάλληλα με τις σωλήνες πίεσης και τα ηλεκτρικά του σε πλήρη λειτουργία πήγε στον ψυκτικό για πλήρωση με φρέον R12. Τοποθετήθηκε και η αντίστοιχη πινακίδα αυτοκόλλητο της BMW στον χώρο του μηχανοστασίου πάνω από τον δεξί θόλο δίπλα δοχείο καθαρισμού του παρμπρίζ όπου αναγράφετε η ποσότητα που δέχεται το κύκλωμα 1075±25g , την πίεση 2,37±0,05lbs και ο τύπος του φρέον R12. Τότε διαπιστώθηκε διαρροή από την θερμάστρα του καλοριφέρ και από το δοχείο ξήρανσης. Το κόστος και τον δύο ήταν 250€ , σκέφτηκα λοιπόν ότι και η άλλη θερμάστρα που θα μου στείλουν μπορεί να έχει κι αυτή διαρροή , οπότε για 120€ να μην έχω βάλε βγάλε το μαξιλάρι και πάνω απ όλα να γλιτώσω την ταλαιπωρία …….. ε και κοντά σε αυτό έβαλα και το δοχείο ξήρανσης.

Το αυτοκίνητο το παρέλαβα 7 ημέρες αργότερα και όλα φαινόταν να δουλεύουν ρολόι! Βέβαια για τυχόν μικροδιαρροές θα μπορούσαμε να το ελέγξουμε καθώς περνούσαν οι μέρες διότι το σύστημα ήταν R12 και δεν μπορεί να γίνει έλεγχος στο μηχάνημα όπως μπορεί να γίνει έλεγχος διαρροών με το R134 (έτσι μου είπαν). Το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να βάλουμε χρωστική ουσία (φώσφορο) οπότε σε περίπτωση διαρροής να χρωμάτιζε το σημείο.

Όλα αυτά ήταν μια γεύση της όλης διαδικασίας , τώρα για περισσότερες πληροφορίες μηχανικού – ηλεκτρολογικού και ψυκτικού σκέλους δεν ξέρω αν μπορώ να σας απαντήσω.

**ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Αν θυμάμαι καλά ο τεχνικός μου είπε ότι η BMW έχει στην σκάλα ελέγχου για το πρόσωπο ασφάλεια για το a/c. Δηλαδή αν έχεις ανοιχτό το a/c και πας να ανοίξει την σκάλα προσώπου αυτό διακόπτη την λειτουργία του a/c , δουλεύει δηλαδή σε τζάμια και πόδια. Αυτή την ασφάλεια μου είπε πως την αφαίρεσε για να μπορώ να το δουλεύω σε όλες τις σκάλες και ότι αυτό το είχε κάνει έτσι η BMW για λόγους ασφαλείας προς τους επιβάτες από ψύξη επειδή είναι πολύ δυνατό! Το διαπίστωσα και μόνος μου αυτό ….. και ένα παραπάνω είναι ότι όσο πατάς το γκάζι τόσο περισσότερο κρύο βγάζει!

Εργασία για όλα 550€

Καινούργια ανταλλακτικά που χρειάστηκαν:

1.Κεντρική ανοιχτή γρίλια ή καρδιά (η δική μου ήταν κλειστεί).

2. Ψυγείο νερού (μαζί με τις βάσεις από καουτσούκ , ροδέλες κ.τ.λ.).

3. Ζώνη του συμπιεστή (ιμάντα).

4. *Θερμαντήρα καλοριφέρ (θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί).

5. *Δοχείο ξήρανσης (θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί).

6. Βάσεις καουτσούκ , ροδέλες , βίδες , παξιμάδια κ.τ.λ. για την ψήκτρα.

7.Δαχτυλίδι λάστιχο D=11.1MM (ροδέλα στην βαλβίδα εκτόνωσης).

8. Δαχτυλίδι λάστιχο D=14MM (ροδέλα στην βαλβίδα εκτόνωσης).

9.Λάδι για τον συμπιεστή κατάλληλο για R12 (αγνώστου ποσότητας).

10.Φρέον R12 ποσότητα 1075±25g.

Κόστος καινούργιων ανταλλακτικών 650€

Πρώτη δοκιμή:

Πρώτη λοιπόν δοκιμή …… παίρνω το αυτοκίνητο από το συνεργείο όλα ΟΚ και με το παραπάνω , δεν περίμενα τόσο καλή απόδοση λόγο μεταχειρισμένων ανταλλακτικών! Το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και η καμπίνα να έχει γίνει Αλάσκα με την ένταση του ανεμιστήρα στο 2 και με τις σκάλες ελέγχου για πρόσωπο-τζάμια ανοιχτές. Δεν κράτησε όμως πολύ η χαρά μου γιατί έχασε όλο το φρέον μέσα σε 15 μέρες! Επιστροφή στο συνεργείο και ακολουθεί έλεγχος για να βρεθεί η διαρροή. Η διαρροή εντοπίστηκε στον συμπιεστή! Σε άλλη περίπτωση την είχα κάτσει κανονικά γιατί το κόστος του ανέρχεται στα 1000€ !!! Αλλά είχα την εγγύηση του καταστήματος σε περίπτωση μη λειτουργίας κάποιου ανταλλακτικού θα μπορούσαν να το αντικαταστήσουν! Έτσι με ένα τηλεφώνημα το πρόβλημα λύθηκε και την επόμενη μέρα είχα το νέο συμπιεστή στο συνεργείο! Μέσα σε 24 ώρες ήταν έτοιμο για δοκιμή , τότε είπα και στον τεχνικό να βάλουμε αυτή τη φορά R134 για να δω την απόδοση του δεν ξέρω αν ήταν R134a ή R134 σκέτο πάντως η απόδοση ήταν χάλια!

**1η ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Για να γίνει η μετατροπή από R12 σε R134 δεν χρειάστηκε να βάλω το κιτάκι μετατροπής της BMW που κοστίζει πάνω κάτω 140€ και στην ουσία είναι η σωλήνα πίεσης που φεύγει από τον συμπιεστή περνάει από τον δεξί θόλο και καταλήγει μέσα στην βαπορέτα αν δεν κάνω λάθος και η διπλανή της ….. απλά βάλαμε αντάπτορες στην βαλβίδα της σωλήνας έτσι ώστε να μπορεί να κουμπώσει το αντίστοιχο μηχάνημα για να βάλει στο κύκλωμα το R134 , φυσικά έγινε και αλλαγή στο λάδι του συμπιεστή για λειτουργία φρέον R134 και όλες οι τσιμούχες. Επίσης πρέπει να διευκρινίσω ότι ο συμπιεστής μου κάνει και για τους δύο τύπους φρέον! Το κόστος αυτής της ταλαιπωρίας ήταν 0€ ! Δεν πλήρωσα ούτε εργασία ούτε αντάπτορες ούτε την πλήρωση με R134!

**2η ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Θα ήθελα να πω δύο λόγια για το εν λόγο κατάστημα ….. Όταν τηλεφώνησα στο κατάστημα για να τους ενημερώσω για την διαρροή του συμπιεστή αλλά και για την θερμάστρα του καλοριφέρ και του δοχείου ξήρανσης ….. τα οποία τελευταία δύο τα είχα αντικαταστήσει εγώ από την τσέπη μου , αλλά δεν ήμουν διατεθειμένος σε καμία περίπτωση να πληρώσω για καινούργιο συμπιεστή …. τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτή την περίπτωση; Η απάντηση που πήρα από τον Κύριο (δεν αναφέρω όνομα) που μιλούσαμε από την αρχή της παραγγελίας με άφησε άφωνο ! Μου είπε πως ΚΑΚΟΣ δεν ενημέρωσα από την αρχή του προβλήματος μου με την διαρροή σε θερμάστρα του καλοριφέρ και του δοχείου ξήρανσης γιατί θα μου τα άλλαζε όπως μου είπε από την αρχή και κακός τα αγόρασα από την τσέπη μου κι έδωσα τσάμπα 250€ επιπλέων! Αυτό θα πει ΣΩΣΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ και ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν έχω τίποτα άλλο να πω απλά RESPECT !!!!!!!!!

*** Αν το παραπάνω μου σχόλιο για το κατάστημα θεωρηθεί ως προτροπή διαφήμισης ΠΑΡΑΚΑΛΩ να αφαιρεθεί , εγώ απλός ήθελα να αναφέρω πόσο σωστά μου φερθήκαν (γιατί υπάρχει και συνέχεια) και το εκτιμώ αυτό γιατί οι περισσότεροι είναι λαμόγια!

Δεύτερη δοκιμή:

Εξακολουθώντας να έχω μέσα στο σύστημα χρωστική ουσία (φώσφορο) , φρέον R134 και με νέο συμπιεστή , λάδι , τσιμουχάκια κ.τ.λ. , ξεκινάει η δεύτερη δοκιμή και για μια ακόμη φορά η απόδοση χάλια σε σχέση με το R12 και ξανά διαρροή αυτή τη φορά μέσα σε 20 μέρες περίπου. Πίσω πάλι στο συνεργείο και ο φώσφορος δείχνει το ψυγείο του a/c που είναι μέσα στο ταμπλό! Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να βγει το ταμπλό , το ντουλαπάκι ήταν αρκετό για να αφαιρεθεί αλλά και να δούμε ότι μέσα τα είχε κάνει ΠΟΥ……..Α! Το κόστος για καινούργιο ψυγείο a/c 399€! Μιλάω και πάλι με το κατάστημα …. με τον γνωστό Κύριο αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα , από την ημέρα αγοράς έως την διαρροή του ψυγείου a/c είχαν περάσει 12 μήνες (λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων στο εξωτερικό , λόγο που ήρθε ο χειμώνας πέρασε ο καιρός) και είχε κάποιους ενδοιασμούς ο Κύριος να προβεί στην αντικατάσταση και αυτού του ανταλλακτικού. Έτσι μου έδωσε να μιλήσω με τον Ιδιοκτήτη της Επιχείρησης και αφού του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και τον λόγο αυτής της καθυστέρησης (άλλωστε μπορούσα να το αποδείξω και με τα διανεμηθέντα χιλιόμετρα που είχε κάνει το αμάξι από τότε ….. αλλά πάντα καταλαβαίνω πως εγώ έχω την κύρια ευθύνη διότι τα πράγματα που αγόρασα ήταν μεταχειρισμένα) και ότι το καλοκαίρι που πέρασε δεν δούλεψε καθόλου αλλά και γενικά για όλο αυτόν τον καιρό δούλευε για 15 με 20 μέρες και είχαμε συνεχώς διαρροές , είχα πιστεύω και την “καλή διαγωγή” που δεν τους ενόχλησα για την θερμάστρα και το δοχείο ξήρανσης και έτσι για ακόμη μια φορά προθυμοποιήθηκε να μου το αντικαταστήσει και αυτό! Απλά οι Άνθρωποι εκεί δεν παίζονται …. δεν έχω λόγια να τους ευχαριστήσω !!!!!!!!!!!! Το ψυγείο του a/c μαζί με την βαλβίδα εκτόνωσης έφτασαν και αυτά σε μία μέρα! Έγινε η αντικατάσταση του βάλαμε και πάλι καινούργιες τις δύο ροδέλες στην βαλβίδα εκτόνωσης όπως και τα υπόλοιπα τσιμουχάκια , μέσα στο σύστημα χρωστική ουσία (φώσφορο) και πάλι για καλό και για κακό , λάδι αυτή τη φορά στον συμπιεστή για R12 όπως και φρέον εννοείτε R12 , γιατί το R134 ήταν χάλι μαύρο αλλά μου εγγυήθηκε και ο τεχνικός ότι τελείωσαν τα προβλήματα μας και ότι δεν θα έχουμε διαρροή ξανά! Το κόστος αυτής της ταλαιπωρίας ήταν 70€ εεεεε….. να πληρώσω αν είναι η τελευταία φορά μην είμαι και αχάριστος!

Τρίτη δοκιμή:

Πέρασαν 35 μέρες από την τελευταία φορά και όλα δουλεύουν ΑΨΟΓΑ !!!! Βέβαια αν δεν περάσουν 2 με 3 μήνες για να βεβαιωθώ …… θα κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα !

***Χρήσιμο για μικρές διαρροές***
Ελπίζω να μη χρειαστεί σε κανένα απλά ας υπάρχει. *Δεν το έχω δοκιμάσει.

http://www.ergonomiki.com/katastima/...k=1&Itemid=106
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 27-05-11, 21:47
E30MANIAC Ο χρήστης E30MANIAC δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 11-07-2004
Μηνύματα: 575
E30MANIAC is on a distinguished road
800E δινουν οι μαντραδες το A/C!!!!

Με το καλο να το ευχαριστηθεις!!
__________________
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Ε30 325i TURBO
E30 325i N/A
CUBE Night Club
Αγ.Παρασκευης 58 Μπουρναζι
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-05-11, 00:09
Το avatar του χρήστη oldcarskickass
oldcarskickass Ο χρήστης oldcarskickass δεν είναι συνδεδεμένος
Contributing Member
 
Εγγραφή: 17-02-2006
Μηνύματα: 4.553
oldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud of
Ωραίος, αν και τσιμπημένη η αρχική τιμή είναι στα συν το γεγονός ότι ναι μεν την πρώτη φορά προθυμοποιήθηκε να το αντικαταστήσει και την δεύτερη παρόλο που είχε περάσει πολύς καιρός το άλλαξε.

Φοβερό και αναλυτικότατο νήμα.

Με το R134a εκτός από αυτά που πολύ σωστά άλλαξες, μπορείς να δουλέψεις άφοβα με το παρών σωλήνάκι από τον κομπρέσορα (έτσι το είχα και εγώ) αλλά πρέπει να αλλάξεις ΚΑΙ την βαλβίδα στραγγαλισμού που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Αν κατά την διάρκεια των πειραμάτων από R12 σε R134 δεν άλλαξες και την βαλβίδα αυτή είναι λογικό να μην αποδίδει με το R134a, και αν η βαλβίδα είναι για R12 είναι λογικό να είναι πεσμένη η απόδοση με R134a και τούμπαλην.
__________________
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
το καθηκον μου εκανα μονο.
Out for all that I can get
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stelmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Σ αυτό το χώρο που είναι αδιαφιλονίκητα πλέον, ο χειρότερος του κόσμου και το γεγονός πως δεχόμαστε να ζούμε εδώ, σημαίνει αυτόματα πως στερούμεθα αξιοπρέπειας, όλα γίνονται αντίθετα από το σωστό. Αυτό όμως ανάγεται στη σφαίρα της φιλοοσφίας.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 28-05-11, 11:20
Dimpas Ο χρήστης Dimpas δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-04-2008
Μηνύματα: 325
Dimpas has a spectacular aura aboutDimpas has a spectacular aura about
Exclamation

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραίος, αν και τσιμπημένη η αρχική τιμή είναι στα συν το γεγονός ότι ναι μεν την πρώτη φορά προθυμοποιήθηκε να το αντικαταστήσει και την δεύτερη παρόλο που είχε περάσει πολύς καιρός το άλλαξε.

Φοβερό και αναλυτικότατο νήμα.

Με το R134a εκτός από αυτά που πολύ σωστά άλλαξες, μπορείς να δουλέψεις άφοβα με το παρών σωλήνάκι από τον κομπρέσορα (έτσι το είχα και εγώ) αλλά πρέπει να αλλάξεις ΚΑΙ την βαλβίδα στραγγαλισμού που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Αν κατά την διάρκεια των πειραμάτων από R12 σε R134 δεν άλλαξες και την βαλβίδα αυτή είναι λογικό να μην αποδίδει με το R134a, και αν η βαλβίδα είναι για R12 είναι λογικό να είναι πεσμένη η απόδοση με R134a και τούμπαλην.
ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό είναι !
Να γιατί ΔΕΝ απέδωσε το σύστημά σου με το R134A !
Αλήθεια ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ R12 ???

Είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ εδώ και αρκετά χρόνια από ΟΛΗ την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ και σχεδόν σε όλο τον κόσμο ! ! !

Έχουν γίνει ΜΕΓΑΛΑ Σκάνδαλα στην Γερμανία για το λαθρεμπόριό του !
Καλύτερα , άποψή μου είναι να βάλεις R134A για μεγαλύτερη ΑΣΦΑΛΕΙΑ
__________________
Opel Kadett D GTE
Looking for a REAL car .....
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 28-05-11, 11:31
Το avatar του χρήστη oldcarskickass
oldcarskickass Ο χρήστης oldcarskickass δεν είναι συνδεδεμένος
Contributing Member
 
Εγγραφή: 17-02-2006
Μηνύματα: 4.553
oldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud ofoldcarskickass has much to be proud of
Παράθεση:
Αν θυμάμαι καλά ο τεχνικός μου είπε ότι η BMW έχει στην σκάλα ελέγχου για το πρόσωπο ασφάλεια για το a/c. Δηλαδή αν έχεις ανοιχτό το a/c και πας να ανοίξει την σκάλα προσώπου αυτό διακόπτη την λειτουργία του a/c , δουλεύει δηλαδή σε τζάμια και πόδια. Αυτή την ασφάλεια μου είπε πως την αφαίρεσε για να μπορώ να το δουλεύω σε όλες τις σκάλες και ότι αυτό το είχε κάνει έτσι η BMW για λόγους ασφαλείας προς τους επιβάτες από ψύξη επειδή είναι πολύ δυνατό! Το διαπίστωσα και μόνος μου αυτό ….. και ένα παραπάνω είναι ότι όσο πατάς το γκάζι τόσο περισσότερο κρύο βγάζει!
Λοιπόν εδώ ΚΑΝΟΝΙΚΑ τι γίνεται.

Όταν έχεις όλους τους αεραγωγούς κλειστούς (αριστερά) ακόμα και στο ON να είναι ο διακόπτης του Α/C και τις ανακύκλωσης δεν κομπλάρει ο συμπιεστής ούτε δουλεύει ο ανεμιστήρας.

Αν ο μεσαίος διακόπτης ή ένας από τους άλλος δύο (δλδ ή των τζαμιών ή των ποδιών (Ο ΕΝΑΣ από τους δύο όμως, δεν θυμάμαι ποιος)) φύγει από την off θέση, τότε κλείνει το κύκλωμα και αρχίζει και δουλεύει το σύστημα.

Λογικά αυτός αφαίρεσε αυτή την ασφάλεια και όλο το κύκλωμα δουλεύει ακόμα και με κλειστούς τους αεραγωγούς.
__________________
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
το καθηκον μου εκανα μονο.
Out for all that I can get
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από stelmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
Σ αυτό το χώρο που είναι αδιαφιλονίκητα πλέον, ο χειρότερος του κόσμου και το γεγονός πως δεχόμαστε να ζούμε εδώ, σημαίνει αυτόματα πως στερούμεθα αξιοπρέπειας, όλα γίνονται αντίθετα από το σωστό. Αυτό όμως ανάγεται στη σφαίρα της φιλοοσφίας.
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 28-05-11, 11:37
Το avatar του χρήστη God
God Ο χρήστης God δεν είναι συνδεδεμένος
Divine Moderator
 
Εγγραφή: 14-08-2005
Μηνύματα: 3.706
God is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to beholdGod is a splendid one to behold
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Dimpas Εμφάνιση μηνυμάτων
Αλήθεια ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ R12 ???
Υπάρχουν πολλά (δεκάδες) υποκατάστατα, απολύτως νόμιμα. Ακόμα και το eBay γεμάτο είναι.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 28-05-11, 13:41
KAZA Ο χρήστης KAZA δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-07-2010
Μηνύματα: 652
KAZA will become famous soon enough
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από E30MANIAC Εμφάνιση μηνυμάτων
800E δινουν οι μαντραδες το A/C!!!!

Με το καλο να το ευχαριστηθεις!!
Ήταν ανωτέρου επιπέδου το κατάστημα …… όχι απλά ένα μαγαζάκι , χαλάλι πάντως γιατί δεν έχω κανένα παράπονο από αυτούς!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 28-05-11, 13:43
KAZA Ο χρήστης KAZA δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-07-2010
Μηνύματα: 652
KAZA will become famous soon enough
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραίος, αν και τσιμπημένη η αρχική τιμή είναι στα συν το γεγονός ότι ναι μεν την πρώτη φορά προθυμοποιήθηκε να το αντικαταστήσει και την δεύτερη παρόλο που είχε περάσει πολύς καιρός το άλλαξε.

Φοβερό και αναλυτικότατο νήμα.

Με το R134a εκτός από αυτά που πολύ σωστά άλλαξες, μπορείς να δουλέψεις άφοβα με το παρών σωλήνάκι από τον κομπρέσορα (έτσι το είχα και εγώ) αλλά πρέπει να αλλάξεις ΚΑΙ την βαλβίδα στραγγαλισμού που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Αν κατά την διάρκεια των πειραμάτων από R12 σε R134 δεν άλλαξες και την βαλβίδα αυτή είναι λογικό να μην αποδίδει με το R134a, και αν η βαλβίδα είναι για R12 είναι λογικό να είναι πεσμένη η απόδοση με R134a και τούμπαλην.
Και ένα ακόμη + στα πρώτα που είχαν διαρροή (πριν τον συμπιεστή) αν τον τηλεφωνούσα θα μου τα άλλαζε κι αυτά!
Λογικά θα μου άλλαξε και την βαλβίδα στραγγαλισμού όταν το έκανε από R12 σε R134 ίσως να μη το θυμάμαι εγώ.
Απλά όπως είχε πει και ο Got στο θέμα του a/c με το E28 …. ‘’το R134A έχει καλύτερη απόδοση από το R134 και εφάμιλλη του R12. Είναι όμως και ακριβότερο, άρα προφανώς δεν το προτιμά ο μάστορας...’’ άρα μήπως έβαζε R134 γιαυτό δεν ήμουν ευχαριστημένος;
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 28-05-11, 13:46
KAZA Ο χρήστης KAZA δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-07-2010
Μηνύματα: 652
KAZA will become famous soon enough
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Dimpas Εμφάνιση μηνυμάτων
ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό είναι !
Να γιατί ΔΕΝ απέδωσε το σύστημά σου με το R134A !
Αλήθεια ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ R12 ???

Είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ εδώ και αρκετά χρόνια από ΟΛΗ την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ και σχεδόν σε όλο τον κόσμο ! ! !

Έχουν γίνει ΜΕΓΑΛΑ Σκάνδαλα στην Γερμανία για το λαθρεμπόριό του !
Καλύτερα , άποψή μου είναι να βάλεις R134A για μεγαλύτερη ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Όχι φίλε μου μια χαρά υπάρχει ...... Δες και το post του Got
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 28-05-11, 13:59
KAZA Ο χρήστης KAZA δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 30-07-2010
Μηνύματα: 652
KAZA will become famous soon enough
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν εδώ ΚΑΝΟΝΙΚΑ τι γίνεται.

Όταν έχεις όλους τους αεραγωγούς κλειστούς (αριστερά) ακόμα και στο ON να είναι ο διακόπτης του Α/C και τις ανακύκλωσης δεν κομπλάρει ο συμπιεστής ούτε δουλεύει ο ανεμιστήρας.

Αν ο μεσαίος διακόπτης ή ένας από τους άλλος δύο (δλδ ή των τζαμιών ή των ποδιών (Ο ΕΝΑΣ από τους δύο όμως, δεν θυμάμαι ποιος)) φύγει από την off θέση, τότε κλείνει το κύκλωμα και αρχίζει και δουλεύει το σύστημα.

Λογικά αυτός αφαίρεσε αυτή την ασφάλεια και όλο το κύκλωμα δουλεύει ακόμα και με κλειστούς τους αεραγωγούς.
Δηλαδή αυτό που λέω εγώ σίγουρα δεν υπάρχει και μάλλον κάτι κατάλαβα λάθος;
Αν είναι αυτό που λες εσύ …… δεν υπάρχει λόγος να δουλεύει το σύστημα και να είναι όλες οι σκάλες ελέγχου κλειστές ….. γιατί τότε δεν βγάζει από πουθενά κρύο αέρα στην καμπίνα ….. άρα σε τι εξυπηρετεί αυτό;
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 04:43.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.