Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικά Θέματα BMW > Projects

Projects Εδώ γράφουμε με λεπτομέριες αξιόλογες μετατροπές κάθε είδους (μηχανικές, ηλεκτρονικές, ηλεκτρικές, ηχητικές κ.α) που έχουμε κάνει στα αυτοκίνητά μας, περιγράφουμε τη διαδικασία και τα κόστη. Ιδανικά βάζουμε και φωτογραφίες.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 24-06-11, 12:27
Το avatar του χρήστη LEO328
LEO328 Ο χρήστης LEO328 δεν είναι συνδεδεμένος
bmw motorsport e36 maniac
 
Εγγραφή: 14-03-2011
Μηνύματα: 2.316
LEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the rough
leo 328 μπαξιμο made in bmw-motorsport+συντηρηση

καλησπερα παιδια.
οπως θα εχουν παρει πρεφα μερικοι εκανα ηδη καποιες αλλαγες στο τουτου μου τις οποιες θα ηθελα να τις μοιραστω μαζι σας να μου πειτε και σεις γνωμες μιας και γω τα περισσοτερα τα εμαθα εδω μεσα (απο αυτα που εκανα) καθοτι δεν γνωριζα και πολλα για το αυτοκινητο μου (ουτε καν οτι φοραγα m-pak αντιστρεπτικες ηξερα χαχχα ο miket328e36 ακομα με κραζει) γενικα και σας ευχαριστω για αυτο και χαιρομαι που ανοιγομαι ετσι καθοτι ειμαι κλειστος τυπος απο το εργοστασιο.(χαχαχαχ).
εδω θα παραθεσω τις οποιες αλλαγες εκανα στο αμαξι μου το τελευταιο διμηνο καθως και τις οποιες συντηρησεις εκανα για να εχω ησυχο το κεφαλι μου μια και καλη.
1)αλλαγη εισαγωγης με m50 απο miket328e36 μαζι με κιτ ανταπτορα απο u.s.a. http://www.google.gr/url?q=http://ww...a2bmaYT3wr4aZw
ενα θα πω:καμια σχεση.το αμαξι το δοκιμασα 4καβαλο και οταν κουμπωνα 3η απο τις 3μιση χιλ.στροφες πραγματικο ηταν απολαυστικο.δεν πνιγονταν οπως πριν και συνεχιζε να δινει ακαθεκτο οσο μπορει.εγω χαζογελαγα σαν μ@κ@κ@ς ενω οι η γυναικα μου και τα ξαδερφια μου πισω με εκραζαν κανονικα.καταναλωση παιδια σε μικτη διαδρομη εθνικες με 120-160 και επαρχια+μεσα στην αθηνα τα ιδια χλμ εκανα με το ντεποζιτο οπως πριν.χαμηλα δεν ειδα διαφορα με πριν πραγματικα βεβαια μπορει να επαιξε ρολο το ....
2)μπλοκε δαιφορικο απο μ3 286 λογω του 3,15 βηματος.
ειδα 2 διαφορες:στην εκκινηση λιγο καθοτι αρπαζει περισσοτερο ετοιμο να απογειωθει θα ελεγα(συγχωρεστε με για τον ενθουασμο μου χαχαχαχ) και στην εθνικη με 120 χλμ και 3.200 στροφες περιπου οταν εκανα αποπειρα να βυθισω το γκαζι πραγματικα καταπινε τα χλμ σαν στραγαλλια(ειναι και η εισαγωγη μ50 μην ξεχνιομαστε).θελω να πω εχει αμεση ανταποκριση του γκαζιου τωρα ενω πριν αργουσε να ανεβασει χλμ σε σχεση με τωρα.καμια σχεση απολυτως.
3)αλλαγη ωστηριων.το τελευταιο καιρο ειχα προβλημα το γνωστο σε ολους ντιζελαρισμα.ετσι αποφασισα να τα αλλαξω μιας που εκτος απο το τακα τακα που μου εσπαγε τα @@@ μου ειπε ο μηχανικος μου οτι κοβουν και απο την αποδοση του αυτοκινητου γενικα.μετα τη αλλαγη σταματησε ο θορυβος στο ρελαντι και γενικα στο δρομο πριν βαλω την εισαγωγη μου φανηκε οτι δουλευε στο δρομο πιο στρωτα....
4)αλλαγη ελατηριων με ac schnitzer:εγραψα σε αλλο thread τις εντυπωσεις μου.φοραγα μπιλσταιν κιτρινα χοντρα χαμηλωματος και γενικα ειμαι λιγο πιο ανετος τωρα σε συνδιασμο με αλλαγη ζαντας σε 17' και προφιλ λαστιχου σε 45' (απο 225/40/18 πριν) βρηκα την υγεια μου.ειναι οσο σκληρο και ανετο πρεπει.
5)αλλαγη μπροστινων ρουλεμαν.μου εκανε κατι περιεργους θορυβους απο +60χλμ και πανω και υστερα απο ελεγχο ειδαμε οτι το ενα ηταν για φουντο και το αλλο ειχε αρχισει να τρωγεται(επηρεαζονταν και απο τις 18αρες οσο να ναι) και τα αλλαξα και τα 2 να υσυχαχω ο καψερος και οι θορυβοι παπαλα.το κοστος βεβαια με ετσουξε καθοτι επρεπε να βωλω απο μ3 ε46 ρουλεμαν που φοραω φρενα κομπλε μπροστα(κανα 200αρι το ενα)
6)προβλημα με χειροφρενο.γενικα σε κατηφορες η' ανηφορες με ταχυτητα μεσα δεν μπορουσα να σταματησω-παρκαρω αρχιζε και ειχε τασεις να φυγει.ετσι αλλαχτηκαν οι πισω σιαγωνες και με την ευκαιρια αλλαχτηκαν και οι πισω δισκοπλακες οι μαμα απο το 328 γιατι ηταν χαλια.τωρα το χειροφρενο δουλεει μια χαρα και δεν εχω προβλημα οπου και να παρκαρω.απλα θελει ρεγουλαρισμα σε κανα 1.000χλμ(εχω κανει αλλα τοσα περιπου).
7)με την ευκαιρια αλλαγης διαφορικου αλλαξαμε βαλβολινες (βαλαμε της bmw) σε αυτο καθως και στο σασμαν να ξερουμε τι μας γινετε.επομενη αλλαγη στα 100.000χλμ περιπου παλι.ενοειται πως μεσα στο γενικο μαζεμα αλλαξαμε και λαδια μηχανης.ηρεμησαμε και με αυτα.
8)μπαρα θολων μπροστα απο dr.yamastura:ειδα λιγο διαφορα κυριως οταν πηγαινα με πολλα σε κλειστες στροφες ψιλοπατημενος.εμπαινε καλυτερα και ειχε πιο αμεση ανταποκριση απο πριν.ηταν πιο αμεσο στο τιμονι καπως.ετσι το ενιωσα τουλαχιστον.τωρα απο κραδασμους δεν ειδα καποια μεγαλη διαφορα.το ιδιο μου φανηκε.
9)γυαλισμα-κερωμα.απο τοτε που βαφτηκε το αμαξι 2005 αν θυμαμαι καλα δεν το ειχα κανει ποτε.ειδα διαφορα στις ελαφριες γρατζουνιες καθοτι οι περισσοτερες φαινονται με μεγενθυντικο φακο πλεον.2-3 καλες που ειχε απλα δεν κανουνε μπαμ οπως πριν.επισης με λιγο χρωμα συμβατικο και οχι ιδατοδιαλυτο διορθωσαμε καποια σημαδακια στο καπο μπροστα απο πετραδακια το οποια δεν φαινονται τωρα.
10)πατακια γνησια:ξερω οτι πολλοι θα διαφωνησουν εδω σχετικα με το κοστος.εγω επειδη ηθελα εκτος απο πρακτικα να φαινεται και ομοιομορφο μεσα πηγα σε αυτη τη λυση για να μην μπλεκω με ειδικες παραγγελιες κ.λ.π.ειχα κατι φτηνα του εμποριου και ειχα το κλασικο προβλημα με το πενταλ του γκαζιου που το καβαλαγε το πατακι και με νευριαζε συνεχεια αυτο και ετσι τα χρησοπληρωσα μεν αλλα ηρεμησα δε.
11)φωτα μπροστα:επισης εγραψα σε αλλο thead.εβαλα της hella angel eyes μαζι με τα χενον που ειχα ηδη και απλα επειδη δεν μου αρεσε το κιτρινο φως των δακτυλιδιων(ειχαν ξεθωριασει κιολας) εβαλα ccfl καινουργια με ασπρο φως για να ταιριαζουν με τα χενον και αλλαξα και τα φλας με clear για να ταιριαζουν με το ολο project.
12)δακτυλιδια κατραν κουμπωτα.ωραια αισθητικη βελτιωση που μου αρεσει.μικρο το κοστος ηταν ετσι και αλλιως.
ανταλλακτικα που παραγγελθηκαν απο το συνεργειο+εργασιες για ολα(εκτος εργασιας δακτυλιδιων ccfl στα hella)=2500ευρω.+
αγορασα μονος μου τα εξης:
-μπλοκε μ3 286 μεταχ.=350ε
-φαναρια hella angel eyes μεταχ. =250e
-εισαγωγη μ50 μεταχ.=150ε (miket328e36)
-ac schnitzer ασπρα ελατηρια για εξακυλιδρο μεταχ.=120ε
-μπαρα θολων μεταχ.(dr.yamastura)=60e
-φλας clear depo κουτιου=30e
-λαμπακια νικελ για τα φλας κουτιου=10ε(ιδεα απο ε36 rules)
-δακτυλιδια κατραν νικελ κουμπωτα κουτιου=40ε
-δακτυλιδια ccfl ασπρα κουτιου γερμανικα+τοποθετηση στα φαναρια=100ε.
συνολο ανταλλακτικα και εργασιες για ολα:2500+1110=3700ε περιπου.(το εκανα στρογγυλο).μπορει και να ξεχασα κατι οποτε ας το κανουμε 4.000ε στρογγυλο μαζι με βενζινες και τηλεφωνα αναζητησης ανταλλακτικων.χαχαχα.

ξερω οτι οι περισσοτερο θα μουν πουν οτι με αυτα τα λεφτα εβαζα κομπρεσσορα,τουρπο κ.τ.λ.ομως εγω δεν θελω να φυγω πολυ απο τα εργοστασιακα προτυπα λειτουργιας γιαυτο δεν θελω να μπλεξω με αυτα για να ξεφυγω ετσι πολυ απο την καταναλωση.ετσι και αλλιως ουτε κοντρακιας ειμαι ουτε ντριφτ κανω.καμια χαλαρη κοντρα στο δρομο αμα εχω ανεση δρομου και αυτη μια φορα το μηνα και καμια παντα μια στο τοσο.αν εξαρεσουμε τις 2 βελτιωσεις+τις οποιες αισθητικες βελτιωσεις τα υπολοιπα ηταν αναγκαια για να μαζευτει το αμαξι και καποια στιγμη θα τα εβρισκα μπροστα μου.απλα τα εκανα σχεδον ολα μαζι να ξεμπερδευω.κατι ψιλα μεινανε και σιγα σιγα και με υπομονη θα γινουν ολα και θα εχω ενα ε36 που ειχα σχεδον στο μυαλο μου!το αποτελεσμα με αφηνει πληρως ικανοποιημενο και εννοειται πως δεν προκειται να το πουλησω τουλαχιστον για τα επομενα 5 χρονια.(πρωτα ο θεος).

επισης στα αμεσα σχεδια ειναι:
μηχανικες βελτιωσεις:προγραμμα του χρονου+1-2 πινελιες το πολυ ακομα πριν μπει το προγραμμα
αισθητικες βελτιωσεις:πεταλιερες και χειροφρενο ac schnitzer+footrest(170e τα πηρα αλλα δεν τα εχω βαλει ακομα αργοτερα θα μπουν)
ηχοςεχω βαλει ηδη ενα οικονομικο αλλα πολυ καλο σε αποδοση pioneer 9300sd 200e με τοποθετηση και τον αλλο μηνα θα βαλω rainbow ηχεια+twitter μπροστινα μαζι με ενισχυτη rainbow μαλλον i-paul 4300 γυρω στα 500ε αυτα με τοποθετηση).για τον ηχο θα ηθελα να ευχαριστησω τις συμβουλες του graphe36 που με βοηθησε με τις επιλογες στα μηχανηματα.

επισης θα ηθελα να ευχαριστησω ολους οσους με βοηθησαν με τις οποιες γνωσεις που εχει ο καθενας οπως:miket328e36, zaharias,grege36,thanose46coupe(θα σε φτιαξω εγω δεν θα ξαναρθω κατω θα δεις εχει να πεσει μπυρονι),georgepap,e36rules,ε36m3usa,dr.yamastura, miken636,bmwpower,agrotis328,bmwdakiaspower(πατριδ α θα τα πουμε το καλοκαιρι) κ.τ.λ.(δεν θυμαμαι με ποιον αλλον μιλησα ειται απο δω ειται απο κοντα η' ποιος αλλος με βοηθησε με καθε τροπο και συγνωμη για οσους ξεχασα).

συγνωμη για το μεγαλο post αλλα ηθελα να μοιραστω την χαρα μου για το ανεωμενο ε36 μου μαζι σας.αν εκανα η' ειπα καποιο λαθος παρακαλω να με διορθωσετε.επισης αν θεωρηθει πολυ μεγαλο να διαγραφει to post....

υ.γ. αν εκανα λαθος που το εβαλα εδω το thread θα παρακαλεσω τους admin να μεταφερθει αλλου.δεν ηξερα σε ποια κατηγορια ταιραιζει περισσοτερο επειδη δεν περιεχει μονο μετατροπες...

επισης ενα μεγαλο ευχαριστω το www.bmw-motorsport.gr εμαθα καποια πραγματα για το αυτοκινητο μου παραπανω.
__________________

its not what can you say,its what you can proove.(training day film-denzel washighton).
e36 till death!

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...ewpost&t=32556

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driftakos : 24-06-11 στις 12:42 Αιτία: διόρθωση link
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-06-11, 12:37
Το avatar του χρήστη panos 316T
panos 316T Ο χρήστης panos 316T δεν είναι συνδεδεμένος
Ε36 turbomaniac
 
Εγγραφή: 10-02-2009
Μηνύματα: 667
panos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nicepanos 316T is just really nice
Leo οι μηχανικές επεμβάσεις που έκανες στην μπέμπα σου είναι ουσιαστικές.
Σημασία έχει ότι σε κάνει χαρούμενο στην δύσκολη αυτή εποχή
__________________
τούρμπο και πράσινα άλογα...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 24-06-11, 12:46
Το avatar του χρήστη LEO328
LEO328 Ο χρήστης LEO328 δεν είναι συνδεδεμένος
bmw motorsport e36 maniac
 
Εγγραφή: 14-03-2011
Μηνύματα: 2.316
LEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the rough
το ξερω αυτο pano γιαυτο με κανει 2 φορες χαρουμενο γιατι οι εποχες που ζουμε δεν ειναι καταλληλες για μπαξιματα.οπως και να χει εκανα καποιες οικονομιες και το εφτιαξα σωστα ελπιζω και ουσιαστικα οπως λες και συ μηχανικα τουλαχιστον.τα υπολοιπα ηταν για παρτη μου.σε ξεχασα ρε man βοηθησες και συ εστω και λιγο και χωρις να το ξερεις....χαχαχ
__________________

its not what can you say,its what you can proove.(training day film-denzel washighton).
e36 till death!

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...ewpost&t=32556
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 24-06-11, 12:48
Το avatar του χρήστη Driftakos
Driftakos Ο χρήστης Driftakos δεν είναι συνδεδεμένος
Super Moderator
 
Εγγραφή: 22-01-2009
Μηνύματα: 1.233
Driftakos is a glorious beacon of lightDriftakos is a glorious beacon of lightDriftakos is a glorious beacon of lightDriftakos is a glorious beacon of lightDriftakos is a glorious beacon of lightDriftakos is a glorious beacon of light
ωραίος leo... καλή δουλειά έκανες...keep on
__________________
ο Γιατρός μπορεί να θάψει τα λάθη του, ενώ ο αρχιτέκτονας το πολύ πολύ να σου προτείνει να φυτέψεις ένα αναρριχητικό φυτό...

avatar: special thnx to E36rules [driftson]
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 24-06-11, 12:56
Το avatar του χρήστη LEO328
LEO328 Ο χρήστης LEO328 δεν είναι συνδεδεμένος
bmw motorsport e36 maniac
 
Εγγραφή: 14-03-2011
Μηνύματα: 2.316
LEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the roughLEO328 is a jewel in the rough
ευχαριστω driftakos οτι μπορω και βασταει η τσεπη μου.
ευχαριστω και για τις δικιες σου παρατηρησεις με τις δαγκανες κ.λ.π.τα εμαθα και αυτα.
__________________

its not what can you say,its what you can proove.(training day film-denzel washighton).
e36 till death!

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...ewpost&t=32556
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-06-11, 14:08
Το avatar του χρήστη Dim77
Dim77 Ο χρήστης Dim77 δεν είναι συνδεδεμένος
Super Moderator
 
Εγγραφή: 13-10-2006
Μηνύματα: 7.796
Dim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant futureDim77 has a brilliant future
Φίλε μου τα καλύτερα ξοδεμένα χρήματα για το αυτοκίνητο, είναι αυτά για τη συντήρηση κυρίως (να δουλεύει σαν καινούριο...μαμά).
Από εκεί και πέρα οι βελτιώσεις είναι καλές όταν δεν αλλάζουν πολύ τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και τη χρηστικότητα του και πάντα αρκεί να είσαι εσύ ευχαριστημένος.

Για τα πατάκια επίσης συμφωνώ απόλυτα. Από την δική μου εμπειρία, καλύτερα να δώσεις 150 ευρώ για τα πατάκια τα αυθεντικά που μπαίνουν και εφαρμόζουν τέλεια και δεν φεύγουν, παρά να δίνεις κάθε 2 βδομάδες 20-30 ευρώ για πατάκια που στέκονται μόνο 5 λεπτά στη θέση τους.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 24-06-11, 14:16
Το avatar του χρήστη BMW Power
BMW Power Ο χρήστης BMW Power δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 
Εγγραφή: 05-05-2004
Μηνύματα: 9.176
BMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud ofBMW Power has much to be proud of
Μπράβο Λεωνίδα για την επιμονή σου στην ατμόσφαιρα.

Το βασικό είναι να σου αρέσει το αυτοκίνητο με τις αλλαγές που έκανες.

Εύχομαι να το χαρείς όπως θέλεις.
__________________


www.bmw-motorsport.gr
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 24-06-11, 14:57
Το avatar του χρήστη georgepap
georgepap Ο χρήστης georgepap δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 18-12-2008
Μηνύματα: 405
georgepap is on a distinguished road
Πολυ χαιρομαι για το αυτοκινητο που το εχεις κανει ενα πολυ αξιοπρεπες βελτιωμενο
και αξιοπιστο συναμα!!!
Αληθεια η εισαγωγη αξιζει τον κοπο???Απο ποια εταιρια πηρες τους ανταπτορες κ.τ.λ??Απο Αμερικη
και μεσω ebay???Σε ρωταω γιατι ακουω παντου για τα ωφελη της στους Μ52 αλλα αφηνα την
ιδεα στο περιθωριο λογω του ανταπτορα που δεν εβρησκα απο ευρωπη...
Σε ευχαριστω προκαταβολικα!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 24-06-11, 15:33
Το avatar του χρήστη ThaNOS E46coupe
ThaNOS E46coupe Ο χρήστης ThaNOS E46coupe δεν είναι συνδεδεμένος
M43 super terminator
 
Εγγραφή: 30-10-2009
Μηνύματα: 3.045
ThaNOS E46coupe is a splendid one to beholdThaNOS E46coupe is a splendid one to beholdThaNOS E46coupe is a splendid one to beholdThaNOS E46coupe is a splendid one to beholdThaNOS E46coupe is a splendid one to beholdThaNOS E46coupe is a splendid one to behold
μας συγκινησες ρε παλαβιαρη....ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ απο ολους μας για ολα... Και για τον ευγενικο χαρακτηρα που εχεις και για το παθος σου να ειναι ολα τελεια...στεναχωρηθηκα ρε φιλε που δε βρεθηκαμε αλλα ημουν πολυ πιεσμενος χρονικα... Περιμενω τηλεφωνο την επομενη φορα ...καλα να περνας και να εισαι παντα υγηεις να χαιρεσαι το διαμαντι σου....
__________________
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ ΝΑ ΜΗ ΠΟΤΙΖΕΙΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΝΩ ΜΕ ΤΗ BMW ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΜΙΖΩ ΛΑΣΠΕΣ !!!!!

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...586#post443586
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/...418#post440418
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 24-06-11, 17:04
Το avatar του χρήστη Geo_3D
Geo_3D Ο χρήστης Geo_3D δεν είναι συνδεδεμένος
User you love to hate!!!!
 
Εγγραφή: 07-07-2004
Μηνύματα: 6.444
Geo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to behold
Μπραβο γειτονα!!!Εγω αυτο που κραταω απο ολο σου το ποστ,ειναι οτι εμαθες 5 πραγματα απο το bmw-motorsport και εκανες ουσιαστικες επεμβασεις στον κινητηρα σου αλλα και στο αμαξι γενικοτερα και δεν πιαστηκες στους παπαδες και στα παραμυθια του καθε τοπικου ή εξωτερικου βελτιωτη οπως εχουμε δει στο παρελθον τετοιες περιπτωσεις και θα συνεχισει να συμβαινει και στο μελλον!
__________________
If you smell...what Geo is cookin!!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agrotis328 Εμφάνιση μηνυμάτων
στο 400αρι δεν ειχα ελπιδα...αυτος θα μας κανει να αλλαξουμε και χωρα!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 03:35.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.