#1
|
||||
|
||||
Δεν κουμπωνουν οι ταχυτες!!
Τα χαιρετησματα μου σε ολους τους φίλους/
Εδω και κανα μηνα το μπεμπε μου Ε46 1.6Ci 2005 μοντελακι μου κανει κολπα. Χθες για παραδειγμα το βαζω μπρος να ζεσταινετε και μετα απο λιγο προσπαθησα να βαλω οπισθεν (πουθενα) 1η,2η2,3η καμια ταχυτητα. Το εσβησα κανα 4 φορες και με τα χιλια ζορια εβαλα 1η. Στο ταξιδι μου δεν ειχα καποιο προβλημα, αλλα μου το εχει ξανακανει κατι φορες απο φαναρι σε φαναρι, με την γιουχα να πηγαινει συνεφο. Εχω 109.000 km οπου τα 100.000 ειναι όλα σε εθνικη. Να ειμαι τυχερος και να θελει αλλαγη στις βαλβολινες??? (εαν και λενε πως δεν αλλαζεις ποτε???) Να ειναι βολαν που μου ειπε ενας φιλος? Τι να πω, και το προσεχω σαν τα ματια μου, ουτε παντες ουτε τιποτα. (με 115 αλογα και να ηθελα τι να κανω!!! χαχαχαχαχ) |
#2
|
||||
|
||||
αυτος που δεν μπορει με 115 δεν μπορει ουτε με 500 ηππους!
μηπως μπατιναρι καθολου?το εχεις σεικωσει ποτε να δεις τι γηνεται απο το λεβιε μεχρη εκει που καταλιγει στο σαζμαν μηπως εχει φυγει καμια ασφαλεια η εχει φαγωθει κανας αποστατης
__________________
BMW-Motorsport |
#3
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Πριν δυο μερες το σηκωσα που εκανα αλλαγη σε λαδια και δεν ειχε κατι το περιεργο. Ουτε χτυπηματα, ουτε λαδια. |
#4
|
||||
|
||||
καλα κανεις να το προσεχεις!
οσο για το αλλο μην περιμενεις να σου κανει κουκου ρε αδερφε καποιο λεπτομερια ειναι για να μην σου το κανει συνεχεια! κατι φευγει απο την θεση του στην περιοχη που σου ειπα
__________________
BMW-Motorsport |
#5
|
||||
|
||||
εχεις δικιο, θα το σηκωσω μηπως ανακαλυψω κατι
|
#6
|
||||
|
||||
Μηπως ειναι το αντλιάκι του συμπλεκτη..??
Κατσε να το δει ο rapid να μας πει.. Βαλε ενα ζευγαρι 15αρες πισω με παλια-ξερα λαστιχα, να καταλαβεις τι θα πει παντα...
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
Παράθεση:
για να είναι το βαρελάκι του συμπλέκτη, ή το κάτω βαρελάκι του κιβωτίου, πρέπει να προσπαθείς να βάλεις ταχύτητα, και ο λεβιές να μην πηγαίνει κάν στη θέση. Το κύκλωμα παίρνει υγρά, απο τα φρένα νομίζω.. Αν δεν έχεις αλλάξει ποτέ υγρά και έχει παγιδέψει υγρασία, και έχεις φθορά στα στεγανά απο το βαρελάκι, και δεν έχεις σωστή στάθμη υγρών (και τα 3 μαζί) τότε μπορεί να συμβεί και χωρίς διαρροή.. Πρώτη κίνηση ο έλεγχος υγρών φρένων σαν στάθμη, δεύτερη η ράμπα και ο έλεγχος οτι το βαρελάκι του κιβωτίου δεν έχει μετακινηθεί απο την άρθρωση του κιβωτίου, και μετά ψάχνεις τα υπόλοιπα.. Επειδή τα βαρελάκια όμως δεν χαλάνε τόσο σύντομα, μάλλον κοιτάζουμε σε μερική αποσύνδεση απο το κάτω βαρελάκι του κιβωτίου.. Αν δεν ειναι αυτό, πάει για δίσκο πλατώ..
__________________
Τα "μαστόρια" χαλάνε τα αυτοκίνητα μας.... |
#8
|
||||
|
||||
Αν το τελευταίο χρονικό διάστημα, ιδίως στα κρύα, έμπαινε ψιλοδύσκολα η πρώτη και η όπισθεν και δε του έδωσες ιδιαίτερη σημασία, μάλλον Δίσκος- Πλατώ είναι. Αν παρουσιάστηκε ξαφνικά το πρόβλημα τότε φταίει κάτι άλλο.
__________________
Η γυναίκα θέλει πολλά από έναν άνδρα, ενώ ο άνδρας θέλει μόνο ένα, αλλά από πολλές γυναίκες... ... Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw318i : 19-02-12 στις 12:53 |
#9
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Το δισκόπλατο φαίνεται αν πατινάρει ή όχι ή δεν παίρνει καθόλου καμία ταχύτητα. Και επίσης μπορείς να το καταλάβεις αν φταίει (δίσκος/πλατό) αν ενώ πηγαίνεις με πχ 30-40χλμ/ω, βάλεις 4η μέσα και σανιδώσεις το γκάζι, αν ανεβάσει αμέσως στροφές χωρίς να ανεβάζει ταχύτητα τότε δεν έχεις δίσκο πλατό, απλά τα πράγματα, το λεγόμενο "πατινάρισμα". |
#10
|
||||
|
||||
δισκοπλατο,εχει ξανασυμβει
__________________
"Life is about passions. Thank you for sharing mine." |
|
|