|
Συντήρηση Εδώ συζητάμε όλα τα θέματα που έχουν σχέση με τη συντήρηση του αυτοκινήτου μας (service, επισκευές, φανοποιία) |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
||||
|
||||
Δίσκος-Πλατώ για 318is Ε36
Έφτασε δυστηχώς η ώρα αλλαγής όλου του σετ στα 120,000χλμ
Ξέρει κάποιος τι μάρκα φοράει από το εργοστάσιο?Ξέρω παντως οτι δεν είναι SACHS.Υπάρχει καμια πρόταση για πιο ενισχυμένο από τον "μαμά" ή να παραμείνω στον SACHS και στον μαμίσιο? |
#2
|
||||
|
||||
Λοιπόν παλίκαρε... αν τα θυμάμαι καλά τα πράγματα:
C U out there
__________________
www.bmw-motorsport.gr - Knowledge is horsepower |
#3
|
||||
|
||||
Ευχαριστώ για την απάντηση.Όντως καλά κράτησε!Άλλοι έχουν αλλάξει πολύ πιο πριν,με την ανάλογη χρήση βέβαια
|
#4
|
||||
|
||||
Μολις αλλαξα Δισκο - Πλατο - Ρουλεμαν - Παντοφλα σασμαν αντλια συμπλεκτη - Βολαν - και μιζα. Οχι απλά ειχανε λιωσει αλλα ητανε καμμενα. Κανονικο χειρουργειο περασε η μπεμπα μου.
Αν θυμαμαι καλα μου βαλανε Πλατο Luk και Δισκο Sachs (μπορει και το αντιστροφο). Και θα σου κοστισει μαζι με εργασια κανα 400αρι ευρω.
__________________
BMW Maniac |
#5
|
||||
|
||||
Μου στοίχησε 140 ευρώ το δισκόπλατο και 75 ευρώ η εργασία για το δισκόπλατο, και έβαλα Sachs.
Fairytale, η Sachs έναν τύπο δίνει στον online κατάλογο της , ανεξάρτητα από το ac. Τέλος, το εργοστασιακό μου ήταν Luk και κράτησε 180.000 km , και μάλλον θα κρατούσε όσο και το μοτέρ αν δεν κολλούσα σε άμμο μια φορά και δεν είχε φάει εκκινήσεις και καρφωτές!! |
#6
|
||||
|
||||
Compact-οκατάσταση
Παράθεση:
C U out there
__________________
www.bmw-motorsport.gr - Knowledge is horsepower |
#7
|
||||
|
||||
Αλίμονο,δεν προσπαθώ να ανατρέψω τίποτα απόσα ξέρεις. Σου λέω απλά την εμπειρία μου! 180.000 km έφτασε το luk και το άλλαξα γιατί πατινάριζε σε εκκίνηση full από στάση και στις κοντράδικες αλλαγές. Σε νορμάλο οδόγηση φυσιολοξικού οδηγου μπορείς να φανταστείς πόσο θα άντεχε! Και φαντάσου οτί όταν κόλλησε στην άμμο έβγαλε καπνίλα....!!! Και τελικά όταν βγήκε δεν είχε φαγωθεί τέρμα,είχε πάρα πολύ ακόμα... ήταν "καμένο"! Και το αμάξι είναι πρώτο χέρι για να ξέρεις!
Ξέχασα να αναφέρω οτί η Sachs δίνει έναν τύπο για τα 316i και τα 318i , και δίνει δυο τύπους για το iS! Ο ένας είναι ο ίδιος με τα 316 και 318! |
#8
|
||||
|
||||
Δεν θέλω να σε ξενερώσω αλλά έτσι όπως το βλέπω εγώ το ότι άλλαξες τον δίσκο στα 180.000 δεν πάει να πει πως άντεξε και τόσο.
Από τη στιγμή που έχει αρχίσει να πατινάρει τόσο όσο λες και έχεις χαλάσει και το βολάν προσωπικά πιστεύω πως χάλασε αρκετά νωρίτερα... Ίσως να έχω άδικο.. Ίσως όχι... Ακόμα έχει σημασία που έκανες τα χιλιόμετρα. Εγω το sachs το άλλαξα στα 150.000, είχε κάποια ποσότητα πριν τα πριτσίνια και άλλαξα και το βολάν γιατί είχε μελανιάσει και είχε και μία μικρή πατούρα. Αν το άλλαζα στα 120.000 δεν θα ήθελα ούτε βολάν. Και να σκεφτείς πως το πατινάρισμα που μου έκανε το έκανε λίγο στην εκίνηση και λίγο στις αλλαγές. ΥΓ:Συγνώμη αν το ποστ αυτο φανει σε κάποιον επιθετικό, δεν είναι ο σκοπός μου αυτός, αλλά τέτοια ώρα και με νύστα που να κατσω να προσέξω τι γράφω...
__________________
"Παρασκευή και Σάββατο να μην ποτίζεις γλάστρες γιατί περνώ με την ΒΜW και τη γεμίζω λάσπες..." Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη MTB : 26-04-06 στις 02:11 |
#9
|
||||
|
||||
Παράθεση:
Το βολάν δεν έχει αλλαχτεί ούτε και έχει τίποτα! Όπως προείπα το δισκόπλατο δεν είχε κανένα απολύτως προβλημα σε νορμάλ οδήγηση. Πατινάριζε μόνο σε συνθήκες κόντρας! Δηλαδή εκκίνηση 4-4500rpm με απότομο άφημα αλλά περισσότερο από πρωτη σε δευτέρα. Και είχε πολύυυυυυυ ακόμα να φαγωθεί,αλλά η επιφάνεια δεν ήταν σε καλή κατάσταση. |
#10
|
||||
|
||||
518 E34 380.000km Με της μανας του!!!! οποτε τα 180.000 γινονται για πλακα...
+ το δικο μου εχει 120.000 και απο τις 70.000 ειναι στα χερια μου!!!!(το κακομοιρο) και αντεχει,μια χαρα (εκτος απο οταν εχω 5αδα μεσα με full clima το καλοκαιρι και ανηφορα του στηλ λυκαβητος) Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη melodic : 26-04-06 στις 23:43 |
|
|