Επιστροφή   BMW-Motorsport.gr > Γενικές Συζητήσεις > Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης

Διάφορα Θέματα Αυτοκίνησης Εδώ συζητάμε όλα θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο, για τα οποία δεν υπάρχει εξειδικευμένη κατηγορία!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 04-01-05, 23:38
Το avatar του χρήστη DoctorAbo
DoctorAbo Ο χρήστης DoctorAbo δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Μηνύματα: 1.106
DoctorAbo has a spectacular aura aboutDoctorAbo has a spectacular aura about
Τα καθημερινά αυτοκίνητα είναι επικίνδυνα !

Αγαπητοί φίλοι,
Θίγω ένα θέμα που με απασχολεί πάρα πολύ τώρα τελευταία. Οδηγώντας πολύ συχνά διάφορα μικρά αυτοκίνητα (Ιαπωνικά , Ευρωπαϊκά και Κορεάτικα, συνήθως 1300 cc - 1600 cc ) συνηδητοποίησα ότι στην πλειοψηφία τους είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. Τα περισσότερα από αυτά έχουν μαλακές ανατρήσεις, παίρνουν μεγάλες κλίσεις, δεν είναι όσο ευθύβολα πρέπει, δε κρατάνε καλά, και στις πρώτες ψυχάλες αρχίζουν να πηγαίνουν σα παρκετέζες και όχι σαν αυτοκίνητα.
Φυσικά, όλα τους, ένα προς ένα, έχουν μια εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολλά ακριβά gadgets μπόλικους αερόσακκους αλλά μέχρι εκεί.

Σκεπτόμουν, ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει τεράστια ποσά για να ενισχύσουν την παθητική ασφάλεια. Με την ενεργητική όμως?

Φανταζομαι τον μέσο οικογενειάρχη που φορτώνει με 5 άτομα και αποσκευές ένα αυτοκίνητο (που και άδειο έχει πολύ μαλακές αναρτήσεις) και ξεκινάει να ανέβει στο χωρίό του περνώντας έναν ορινό δρόμο με βροχή . Πόση προσοχή θέλει αυτή η άσκηση? Πόση υπομονή? Πόση υπερένταση και κόποση δημιουργεί?

Γιατί η αυτοκινητοβιομηχανία δε συνενοήθηκε να φτιάξει λίγο πιο ασφαλή αυτοκίνητα? Από πλευράς βιομηχανικού κόστους δεν υπάρχει καμμία διαφορά μεταξύ μιας στάνταρ έκδοσης και μιας με λίγο σκληρότερες αναρτήσεις, με 2 αντιστρεπτικούλες, με λίγο φαρδύτερα λάστοιχα και μια σειρά από βελτιώσεις που τα καθιστούν όχι πιο σπόρ, αλλά πιο ασφαλή.

Γιατί οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου δεν θεσμοθέτησαν μια τυποποίηση ενεργητικής ασφάλειας για τα σημερινά αυτοκίνητα? Θα σας πω το εξής κουφό (και μερικοί παλιότεροι πιθανά συμφωνήσουν.... Μια Alfasud του 1980 ή ένα Scirocco toy 85 είναι σαφώς ασφαλέστερα αυτοκίνητα (μιλάμε για ενεργητική ασφάλεια) από πολλά σύγχρονα Ιαπωνικά και Ευρωπαϊκά αντίστοιχα αυτοκίνητα.

Και μη μου πείτε ότι εθίστηκα με την Μ3. Τα ίδια παρατηρούσα και όταν οδηγούσα την Ε 39, την Ε 36 και παλιότερα την Alfasud. Ο βαθμός προσοχής, προσήλωσης και η προσπάθεια που απαιτείται για να οδηγηθεί ένα σημερινό 1400 αρι είναι πολύ μεγαλύτερος από ότι ένα αντίστοιχο σπόρ. Και αν αυτό είναι αλήθεια, δε καταλαβαίνω τι θα παθαίναμε αν απλά δεν είχαμε στάνταρ μπορούχες αλλά αυτόπου αποκαλούμε σπορ εκδόσεις. Και εφόσον βιομηχανικά δεν υπάρχει μεγαλύτερο κόστος, ας ήταν προαιρετική η έκδοση μπορούχα. Ας πλήρωνε παραπάνω όποιος ήθελε να κινδυνεύει περισσότερο. Είμαι πεπεισμένος, ότι σε μεγάλο βαθμό, πολλά από τα θανατηφόρα δυστυχήματα οφείλονται σε ασυμβατότητα μεταξύ των ταχυτήτων κίνησης των σημερινών μικρομεσαίων και της ανικανότητας των αναρτήσεων να τα κρατήσουν σωστά σε μια τιμονιά ή σε μια κακής ποιότητας άσφαλτο.

Θα χαιρόμουν πολύ να άκουγα τις απόψεις των μελλών του club για το πόσο στραβά βλέπω τα πράγματα. Θα χαιρόμουν πολύ να άκουγα γιατί ήταν σημαντικό να:
- εξελιχθούν σε τέτοιο βαθμό τα συστήματα παθητικής ασφάλειας (εξαιρώ
τις ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης και τα abs)
- επιβαρυνθούν οι τιμές των αυτοκινήτων με ένα σωρό χαζογκάτζετς

και να μην εξελιχθεί σε αντίστοιχο βαθμό η ενεργητική ασφάλεια.

Υ.Γ. Απέφυγα να αναφέρω συγκεκριμένα παραδείγματα απαράδεκτων σύγχρονων αυτοκινήτων για να μην υπάρξουν κόμπλες με τα μαγαζιά που τα πουλάνε.
__________________
Καπ καπ κει κατ, κατ καν γκαπ γκαπ!!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DoctorAbo : 04-01-05 στις 23:41
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-01-05, 23:47
Το avatar του χρήστη Fanatic
Fanatic Ο χρήστης Fanatic δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 31-05-2004
Μηνύματα: 3.592
Fanatic is just really niceFanatic is just really niceFanatic is just really niceFanatic is just really nice
Συμφωνω με ολα οσα ειπες Ντοκτορα και θελω να προσθεσω οτι οντος το κοστος δεν θα ηταν διαφορετικο απο την αυτοκινητοβιομηχανια να βαλει σκληροτερα αμορτισερ και κατι ακομα να μην ειναι το αμαξι βαρκα στο γυαλο ΑΛΛΑ μετα δεν θα μπορουσαν οι aftermarket εταιριες καθως και η ιδια αυτοκινητοβιομηχανια να στα παρει ακομα περισσοτερο οταν θες εσυ να βελτιωσεις τις ατασταλειες τους!!Σκεψου μονο τι κερδος εχουν απο αυτο....
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-01-05, 00:04
Το avatar του χρήστη tasosbmwe30
tasosbmwe30 Ο χρήστης tasosbmwe30 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-06-2004
Μηνύματα: 679
tasosbmwe30 is on a distinguished road
αφου δεν ανεφερε "ονοματα" ο γιατρος.....δεν ονομαζω ουτε κι εγω!!!!θα πω μονο ενα παραδειγμα.......μια απο αυτες τις εταιριες που αναφερει ο γιατρος .......μου βαζει sony-playstation στα πισω καθισματα(για να παιζουν τα μικρα fifa 2004) αντι να βαλει κανενα δισκοφρενο στον πισω αξονα ή και πιο σκληρες αναρτησεις ή ακομα και λιγο πιο φαρδια λαστιχα??????????!!!!!!!!!!!παρα το μονο που κανει ειναι να κατεβαζει παρα πολυ την τιμη(απο τα αντιστοιχης κατηγοριας αυτοκινητα) και να εχει γεμισει ο κοσμος απο δαυτα!!!!!!οχι τιποτα αλλο σου "καυχιουνται" κιολας οι μα..κες οτι πηραν καινουριο αμαξι και σε κοιτανε "περιφρονητικα" οταν σε δουν με το Ε30 ή με την alfasud του γιατρου!!!!!1000 φορες με το Ε30 15ετιας παρα με ενα καινουριο κορεατικο(ωπ.....μου ξεφυγε ρεεεε!)!!!!!

Υ.Γ. αμα ειχε και abs το γαμ.....νο το Ε30........?????!!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-01-05, 00:11
Το avatar του χρήστη Geo_3D
Geo_3D Ο χρήστης Geo_3D δεν είναι συνδεδεμένος
User you love to hate!!!!
 
Εγγραφή: 07-07-2004
Μηνύματα: 6.444
Geo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to beholdGeo_3D is a splendid one to behold
Με βρισκεις απολυτα συμφωνο Δημητρη μου,αλλα θα ηθελα να σου υπενθυμισω κατι.Ολα αυτα τα αυτοκινητα που λες της ταξεως των 1400-1600 κυβικων,ακομα και το 316 το δικο μου το οποιο ειναι 10 φορες πιο βαρκα απολα τα υπολοιπα που πιθανον να σκεφτεσαι,ειναι μοντελα που εισαγονται σε πιο φτωχες χωρες,μεσα στις οποιες ειναι και η Ελλαδα.Δηλαδη ο κυριες πωλησεις ολων των αυτοκινητοβιομηχανιων ειναι για αμαξια πολλων κυβικων,πολλων αλογων και γενικοτερα για αυτοκινητα που θεωρουμε ακριβα εμεις εδω.Δεν υπαρχει λογος πιστευω για τις αυτοκινητοβιομηχανιες να ασχοληθουν με την ενεργητικη ασφαλεια μοντελων που δεν καλυπτουν ουτε το 1% των πωλησεων τους σε ολο τον κοσμο,ακομα και αν το κοστος για αυτους ειναι μηδαμινο.Γιατι κακα τα ψεματα,ακομα και η εκαστοτε αυτοκινητοβιομηχανια που μπορει να φημιζεται για after sale servise,την καλυτερη εξυπηρετηση πελατων,για,για,για,για δεν ξερω και εγω τι αλλο,ολα γινονται για το χρημα.Δυστυχως ζουμε σε μια εποχη οπου 2 πραγματα μπορουν να φερουν τα πανω κατω.Αυτο που σερνει καραβια και το χρημα
__________________
If you smell...what Geo is cookin!!!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agrotis328 Εμφάνιση μηνυμάτων
στο 400αρι δεν ειχα ελπιδα...αυτος θα μας κανει να αλλαξουμε και χωρα!!
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-01-05, 00:48
Το avatar του χρήστη alexk
alexk Ο χρήστης alexk δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 16-09-2004
Μηνύματα: 2.065
alexk is a glorious beacon of lightalexk is a glorious beacon of lightalexk is a glorious beacon of lightalexk is a glorious beacon of lightalexk is a glorious beacon of light
Δημήτρη και λοιποί φίλοι.

Αυτό είναι ένα θέμα που συχνά συζητώ με τη μητέρα μου.
Πράγματι η αγορά έχει γεμίσει με μικρά αυτοκίνητα, με διαστημικά αξεσουάρ και υψηλές επιδόσεις (υποτιθέμενες). Η πλειοψηφία των σημερινών μικρών αυτοκινήτων (σε κυβικά) είναι επηρεασμένα από την τάση του "πολυμορφισμού". Είναι όλα πολυμορφικά πλέον. Κανείς μάλλον δεν βλέπει ότι αυτά τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερο ύψος από ότι, φάρδος. Και τι συμπεριφορά να έχει ένα αυτοκίνητο με τέτοια είδους κατασκευή? Που είναι το κέντρο βάρος, τι μετατρόχιο έχει? Έχει 6 αερόσακους... Τοποθετούν τους αερόσακους γιατί το "μπαμ" είναι αρκετά πιθανό με το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Επιπλέον, αν δείτε τον τρόπο που κινούνται αυτά τα μικρά αυτοκίνητα είναι να απορείς. Κινούνται με υπερβολικές ταχύτητες και αναρωτιέσαι, τι ευστάθεια έχει αυτό το αυτοκίνητο με τέτοια ταχύτητα και πως στο καλό θα φρενάρει (διατηρώντας την επιθυμητή πορεία) άν χρειαστεί??? Εκείνη την καταραμμένη στιγμή, τα παιδάκια θα βλέπουν DVD στο πίσω κάθισμα. Και μετά φυσικά, ο εισαγγελέας κρίνοντας ότι ο λόγος δυστυχήματος ήταν η υπερβολική ταχύτητα, κάνει μια εγκύκλιο και άν πηγαίνεις πάνω από 140, σου κατασχέτει το αυτοκίνητο σου. Το όριο ταχύτητας για κάθε αυτοκίνητο είναι σχετικό πιστεύω. Έτσι, για ένα κουβαδάκι, τα 140 είναι όντως πολλά, αλλά για την compact μου είναι κανονικά.
Θέλω να αναφέρω και τον τρόπο που κινούνται αρκετοί οδηγοί αυτών των αυτοκινήτων. Είναι προκλητικός έως αισχρός. Είναι η υλοποίηση του "ναι, μπορεί να έχω κουβαδάκι, είμαι Πατσουρέας, το πάω τέζα και σε περνάω όπου θέλεις. Κάνω μόνο σφήνες, στρίβω τέρμα και φρενάρω τελευταία στιγμή. Άν είχα σαν το δικό σου, θα σου έδειχνα πως πάει...". Ντροπή και αίσχος σε αυτούς! Που απειλούν τη ζωή μας και των συνανθρώπων μας, ρισκάροντας κάθε χιλιόμετρο που κάνουν με τον κουβά τους.

Και για να εξειδικεύσω λίγο τη συζήτηση.
Φίλε Τάσο, η Ε30 είναι μακράν καλύτερο αυτοκίνητο (σε παθητική ασφάλεια, σε ενεργητική ασφάλεια) από πολλά σημερινά φθηνά αυτοκίνητα. Έχω δει πολλές Ε30 που έχουν σώσει ζωές.
Τζεο, το μάρκετινγκ κινείται και παίρνει γραμμές από την αγορά. Ο κόσμος θέλει playstation στο αμάξι, και όχι π.χ. μεγαλύτερη τρόμπα φρένων. Βλέπεις, το πρώτο θεωρούμε ότι είναι ρεαλιστικά πιο χρήσιμο.
Δημήτρη, ο θεός να μας φυλάει. Θύμησε μου να σου πω κάτι στο meeting. Δεν θα με παρεξηγήσει κανείς άν αρχίσω στα ταξίδια να φοράω το κράνος μου στο αυτοκίνητο. Ναι καλά ακούσατε. Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, γιατί με κάτι που είδα, μου κόπηκαν τα πόδια. Και μετά, ας έρθει η τροχαία να μου κόψει και κλήσεις. Πολύ ευχαρίστως...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 05-01-05, 01:13
Το avatar του χρήστη manosbmw318ie30
manosbmw318ie30 Ο χρήστης manosbmw318ie30 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 28-10-2004
Μηνύματα: 482
manosbmw318ie30 is on a distinguished road
Angry ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΝ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Κατ' αρχήν θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι συμφωνώ με την σαφή βελτίωση της παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων τη δεκαετία του '90, αν και αυτή (η παθητική ασφάλεια) έπεσε θύμα του marketing. Ωραίες λοιπόν οι μπάρες στις πόρτες και οι ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης στο σασί, αλλά αυτές οι φούσκες (αερόσακοι) ρε παιδί μου... Του οδηγού, ναι, αφού τον προφυλάσσει από την “συναναστροφή” με το τιμόνι. Του συνοδηγού όμως; Εκτός από το να συνθλίψει πιθανόν το παιδί (μωρό) στο παιδικό κάθισμα, τί άλλο προσφέρει; Η ζώνη ασφαλείας αρκεί και περισσεύει, αφού η απόσταση του συνοδηγού από το ταμπλό (ή ταμπλώ; το ΟpenΟffice το θέλει ταμπλό) είναι υπεραρκετή...! Και δε μιλάω για πλαϊνούς, για οροφής, για αυτούς στα καθίσματα....




Το σύστημα Pro-con-ten που είχε λανσάρει η (φτου!) AUDI το ξέρετε; Τραβούσε με ένα συρματόσχοινο και έναν τηλεσκοπικό μηχανισμό το τιμόνι μακριά από τον οδηγό σε περίπτωση σύγκρουσης ώστε αυτός να μην τραυματιστεί. Το πνίξαν! Γιατί; Διότι

α) δε πουλούσε όπως ο αερόσακος (άλλη η μαγκιά να κάνει ΜΠΑΜ η φούσκα) και

β) τι συμφέρει περισσότερο (την αυτοκινητοβιομηχανία); Η αλλαγή ενός αερόσακου, ή η επαναφορά του τιμονιού στη θέση του; (ακούω τα ευρώ να ρέουν




Ενεργητική ασφάλεια; ΔΕΝ κάνει τόσο ντόρο όσο οι αερόσακοι!




Για την μαλακή ανάρτηση: Σε συνθήκες δρόμου, μια σκληρή ανάρτηση δε σημαίνει πάντα και καλύτερο κράτημα, και εξηγούμαι. Αν η ανάρτηση είναι σκληρή, ή έχει μικρή διαδρομή, τότε στις ανωμαλίες του δρόμου (και εμείς εδώ έχουμε πολλές) ο τροχός μένει περισσότερη ώρα στον αέρα, αφού δε προλαβαίνει να “διαβάσει” το ανάγλυφο του δρόμου. Άρα, η ωφέλιμη επιφάνεια πρόσφυσης είναι μειωμένη. Τα παλιά Citroen είχαν εξαιρετικά μαλακές αναρτήσεις και λεπτά λάστιχα, αλλά εξαιρετική πρόσφυση και κράτημα.




Το θέμα λοιπόν είναι αλλού. Είναι στη σωστή σχεδίαση της ανάρτησης. Έχετε δει τα περισσότερα αυτοκίνητα τι ανάρτηση έχουν στους πίσω τροχούς; ΗΜΑΚΑΜΠΤΟ άξονα! Αφού δε βάζουν πάλι και φύλλα σούστας με αποσβεστήρες τριβής, πάλι καλά. Και πάλι αιτία είναι το κόστος. Το κόστος εξέλιξης μιας σύγχρονης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Τραβάς λοιπόν ένα κομμάτι σιδερικό για πίσω ανάρτηση και περηφανεύεσαι κιόλας για την “εξοικονόμηση χώρου” στο πόρτ παγκάζ!




Ένας άλλος τομέας στην ενεργητική ασφάλεια, είναι η ισχύς. Εδώ βεβαίως καταλυτικό ρόλο είχε (και έχει ακόμα) η εκάστοτε πολιτική ηγεσία (δε λέω “το κράτος” διότι κράτος είμαστε εμείς) με την απείρου διαστάσεων ασχετοσύνη που την χαρακτηρίζει σε τεχνικά θέματα, καθώς και με τα αμέτρητα κόμπλεξ της (συμπλέγματα sic) που μετέφερε και στον πολίτη, τον οποίο θεωρούσε και θεωρεί βλαξ, άσχετο και επικίνδυνο που όσο λιγότερα άλογα του δώσεις, τόσο πιο ασφαλείς θα είναι (η φράση που ακούω όταν λέω: “μακάρι να είχα 100 αλογάκια ακόμα” είναι, “τι να τα κάνεις τόσα άλογα; Ραλίστας θα γίνεις; Θα σκοτωθείς!). Φόρτωνε λοιπόν ο άμοιρος οικογενειάρχης την ASCONA 1.2 ή το LADA 1.2 με γυναίκα, παιδιά και πεθερά και αμολιόταν στις “εθνικές” οδούς της 1,5 λωρίδας. Όταν ήθελε να κάνει προσπέραση στο φορτηγό, μόνο πανιά και κουπιά δε βγάζανε για να το καταφέρει. Ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα ο άλλος οικογενειάρχης και... ΜΠΑΜ! Ούτε 100 αερόσακοι δε θα τους έσωζαν.




Όχι ότι σήμερα είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Μπορεί να έχουμε ανέβει σε κυβικά και ιπποδυνάμεις, αλλά αυτή η Γ...ΝΗ η παθητική ασφάλεια και τα αμέτρητα (και εν πολλοίς περιττά) γκατζετάκια έχουν κάνει τα αυτοκίνητα υπερβολικά βαριά. Ένα 1600άρι με 100 – 115 άλογα και κοντά 1,5 τόνο βάρους, συν 500 κιλά ωφέλιμο φορτίο, τί δυνατότητες προσπέρασης έχει; Και η αδράνεια τόσης μάζας, σε μια στροφή, οδηγεί το “κουτί” μαζί με το “περιεχόμενο” στις μπαριέρες, στο αντίθετο ρεύμα, ή στον γκρεμό. Και μετά φταίει η κακούργα η κενωνία, ή η “υπερβολική ταχύτητα” (απεχθές τηλε-κλισέ).




Τέλος (επιτέλους)κατά τη γνώμη μου φταίει και το υπερβολικό ύψος που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα. Είπαμε να γίνουν πιο ευρύχωρα αλλά, γαμώ το, η Ε30 μου και με ηλιοροφή, δε μου δημιουργεί πρόβλημα (1,85 ύψος) στο κεφάλι. Μπήκα και οδήγησα ένα σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο (δε θα πω μάρκα ούτε και εγώ) και νόμιζα ότι είχα μπει σε ACTROS!!! Τα έβλεπα όλα αφ' υψηλού! Βεβαίως στις πρώτες στροφές που μπήκα το κακόμοιρο το όχημα (ανθρωπομεταφορέας μάλλον) πήγαινε σαν εκδιδόμενη! Μιλάμε για πολύ βάρκα γιαλό!




Συγνώμην για την πολυλογία, αλλά είναι ένα ζήτημα που με απασχολεί έντονα και με εξοργίζει!




Υ.Γ. Το ABS είναι βοήθημα για την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου. Το να μπορείς να φρενάρεις και ταυτόχρονα να έχεις τιμόνι για να στρίψεις και να αποφύγεις το εμπόδιο, είναι ενεργητική ασφάλεια. (Τώρα βέβαια εάν ο ημιάκαμπτος άξονας κάνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου να πιλαλάει σαν κατσίκι και τελικά να χάνεις τον έλεγχο, δε φταίει κανείς άλλος παρά εσύ και μόνο εσύ. - μπορεί και η κενωνία -)
__________________
Έξυπνα αυτοκίνητα για χαζούς ανθρώπους
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 05-01-05, 01:16
Το avatar του χρήστη manosbmw318ie30
manosbmw318ie30 Ο χρήστης manosbmw318ie30 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 28-10-2004
Μηνύματα: 482
manosbmw318ie30 is on a distinguished road
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alexk
Τζεο, το μάρκετινγκ κινείται και παίρνει γραμμές από την αγορά. Ο κόσμος θέλει playstation στο αμάξι, και όχι π.χ. μεγαλύτερη τρόμπα φρένων. Βλέπεις, το πρώτο θεωρούμε ότι είναι ρεαλιστικά πιο χρήσιμο.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ MARKETING, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΝΕΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑΠΟΥΛΑΕΙ!
__________________
Έξυπνα αυτοκίνητα για χαζούς ανθρώπους
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 05-01-05, 02:53
Το avatar του χρήστη tasosbmwe30
tasosbmwe30 Ο χρήστης tasosbmwe30 δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 09-06-2004
Μηνύματα: 679
tasosbmwe30 is on a distinguished road
το επιπεδο του club απλα ΓΑΜ....ΕΙ!!!!!τα συγχαρητηρια μου στα παιδια που εγραψαν εδω(μηδενος εξαιρουμενου) και στον γιατρο που ανοιξε το θεμα!!!!ελπιζω να ακολουθησουν κι αλλοι.......!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 05-01-05, 07:07
Το avatar του χρήστη BMW523i
BMW523i Ο χρήστης BMW523i δεν είναι συνδεδεμένος
Experienced User
 
Εγγραφή: 20-09-2004
Μηνύματα: 928
BMW523i is on a distinguished road
Εκτός από όλα αυτά που αναφέρατε παραπάνω(και δεν χρειάζεται να επαναλάβω) πιστεύω ότι και οι ιπποδυνάμεις δεν είναι κατάλληλες για πολλά αυτοκίνητα! Πολύς κόσμος βλέπει μόνο το 0-100 ενός αυτοκινήτου και δεν βλέπει τις επιταχύνσεις εν κινήση , σε πόση απόσταση ακινητοποιείται από τα 100 κ.τ.λ. και σε αυτά να προσθέσει μερικά κιλά όταν το αυτοκίνητο θα φορτώνετε! Με λίγα λόγια η γνώμη μου είναι ότι στην αγορά κυκλοφορούν αρκετά «ακατάλληλα οικογενειακά αυτοκίνητα» τα οποία είναι κυρίως για ένα δύο άτομα!
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 05-01-05, 08:11
Το avatar του χρήστη Vinci
Vinci Ο χρήστης Vinci δεν είναι συνδεδεμένος
Regular User
 
Εγγραφή: 13-10-2004
Μηνύματα: 70
Vinci is on a distinguished road
Η άποψή μου είναι λίγο διαφορετική:
Μπορεί μεν πχ το Atos ή το Matrix να είναι κουβαδάκια μπροστά σε άλλα σύγχρονα μοτέλα, αλλά δεν παύουν να είναι μικρά αυτοκίνητα πόλης. Τί σχέση μπορεί να έχει τόσο στην ενεργητική όσο και στην παθητική ασφάλεια ένα σύγχρονο Polo με ένα Polo του '90 ή ακόμη χειρότερα του '80; Ποιό έχει καλύτερα κρατήματα; Τί κυκλοφορόυσε αρχές του '90; Uno, Y, Morris Metro (!), AX, 205... Εκτός από τα Γαλλικά, τα άλλα ουδεμία σχέση έχουν με τα σύγχρονα αντίστοιχα.
Πάμε στα οικογενειεκά; Ποιός μπορεί να συγκρίνει για παράδειγμα το τότε Austin Montego με το σημερινό αντίστοιχο Rover...Seat Gredos με Leon;... Fiat Regata με Stilo; Hyunadi Scoupe με Hyundai Coupe; Escort με Focus; Τα παλιά 4x4 με τα σύγχρονα; Civic του ΄90 με το καινούριο; Όταν βγήκε το NSX ήταν από τα 2-3 αυτοκίνητα που μπορούσε να έχει πλευρική επιτάχυνση άνω του 1g παραπάνω από 1-2 δευτερόλεπτα, ενώ πλέον για όλα τα σύγχρονα Gti το θεωρούμε δεδομένο. Κάποτε από το σωρό ξεχώριζαν 1-2 αυτοκίνητα για την οδηγική τους συμπεριφορά, ενώ πλέον 1-2 είναι αυτά που είναι κουβάδες.
Μέχρι και το καινούριο Lanos δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εδώ η χαρά του συνταξιούχου... η Mercedes έχει αρχίσει να προσέχει και την ενεργητική ασφάλεια του στόλου (πλοία) της.
Για να τελειώνω, πιστεύω ότι η αυτοκινητοβιομηχανία λόγω του τεράστιου ανταγωνισμού έχει κάνει τεράστια άλματα σε σχέση με το παρελθόν και τα αυτοκίνητα πεζοδρομιοκυνηγοί είναι πλέον ελάχιστα.
Συγνώμη για το πολύ μεγάλο Post, απλά προσπάθησα να γίνω κατανοητός.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 22:53.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Hosted by GlobalGold
BMW-Motorsport.gr is an unofficial site and is in no way associated with, endorsed by, sponsored by, or licensed by BMW. BMW-Motorsport.gr is not responsible for the content of threads/posts.