PDA

Επιστροφή στο Forum : Άζωτο στα λάστιχα


MPOWER
01-11-07, 10:59
Για να μην μας πιάνουν κορόιδα καλό είναι να είμαστε σωστά πληροφορημένοι.
Παραθέτω λοιπόν "πειστικό" αρχείο για την ενημέρωση όλων.

Snoopy
01-11-07, 11:03
Γειά στο στόμα σου.

Dim77
01-11-07, 11:05
Πραγματικά πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό!
Και απομυθοποιητικό!!!

VS 316TI
01-11-07, 13:02
ωραιος ο φιλος...!

bardull
10-11-07, 13:33
Οντως καταριπτεται ενας μυθος.

nassosbmw1
12-11-07, 20:17
Για να μην μας πιάνουν κορόιδα καλό είναι να είμαστε σωστά πληροφορημένοι.
Παραθέτω λοιπόν "πειστικό" αρχείο για την ενημέρωση όλων.

απλά και σταράτα....+10000000000000

bmw318cabrio
12-11-07, 20:26
Εγω θα διαφωνησω πρακτικα ομως...Τον περασμενο Γεναρη (σχεδον 1 χρονο πριν) εβαλα αζωτο στα λαστιχα μου , και παρολο και τα πολλα ταξιδια που πηγα και το καλοκαιρι που περασε (λογω διαφορας θερμοκρασιας) ακομα δεν εχει χρειαστει να συμπληρωσω καθολου...Τωρα δεν ξερω αν βοηθαει αυτο που σας λεω απλα περιγραφω την εμπειρια μου...

Φιλικα , Νικος!!!

Raz
12-12-07, 12:35
σωστο ακουγεται

DIAMANTOPOULOS
10-01-08, 09:27
σωστο και τεκμηριωμενο

SUPERCHARGER
10-01-08, 09:42
Εγω θα διαφωνησω πρακτικα ομως...Τον περασμενο Γεναρη (σχεδον 1 χρονο πριν) εβαλα αζωτο στα λαστιχα μου , και παρολο και τα πολλα ταξιδια που πηγα και το καλοκαιρι που περασε (λογω διαφορας θερμοκρασιας) ακομα δεν εχει χρειαστει να συμπληρωσω καθολου...Τωρα δεν ξερω αν βοηθαει αυτο που σας λεω απλα περιγραφω την εμπειρια μου...

Φιλικα , Νικος!!!

Θα συμφωνησω και θα συμπληρωσω οτι το Αζωτο εχει και αλλη συμπεριφορα στη συμπιεση του. Εχει διαφορα δηλαδη στην αναπηδηση του ελαστικου και στην καταπονηση του σε λακουβες και ανωμαλιες του οδοστρωματος. Ειναι πιο "μαλακο".

MPOWER
10-01-08, 09:48
Θα συμφωνησω και θα συμπληρωσω οτι το Αζωτο εχει και αλλη συμπεριφορα στη συμπιεση του. Εχει διαφορα δηλαδη στην αναπηδηση του ελαστικου και στην καταπονηση του σε λακουβες και ανωμαλιες του οδοστρωματος. Ειναι πιο "μαλακο".
Ξέρει κανείς να μου πεί ο αέρας που αναπνέουμε τί ποσοστό αζώτου έχει?

optostyle
10-01-08, 10:24
Ξέρει κανείς να μου πεί ο αέρας που αναπνέουμε τί ποσοστό αζώτου έχει?

Άζωτο (78%)
οξυγόνο (21%)
άλλα αέρια (1%).

MPOWER
10-01-08, 10:28
Άζωτο (78%)
οξυγόνο (21%)
άλλα αέρια (1%).

Μπράβο Κώστα...λέτε λοιπόν το 21% του οξυγόνου να είναι απο τσιμέντο και δεν αποροφά τους κραδασμούς?

Thronos
10-01-08, 10:32
Προιοντα να βγαινουν για να πληρωνουμε.............δεν μας εφτανε η βενζινη,τα service,τα τελη κυκλοφοριας θα πληρωνουμε και το αζωτο γιατι με αυτο δεν καταλαβαινουμε τις λακουβες και δε χανουμε κιολας πιεση.Καλα κρασια.....

Cabriolakias
10-01-08, 10:35
Μπράβο Κώστα...λέτε λοιπόν το 21% του οξυγόνου να είναι απο τσιμέντο και δεν αποροφά τους κραδασμούς?

Μηχαλαρα +1 μπραβο για το θρεντ πολυ καλο εισαι πολυ ψαγμενος σου εριξα και μια θετικη ψηφο γιατι μου αρεσει εκει που πρεπει και αξιζει να το κανω αλλα τωρα για αυτο που λεει ο νικος για κραδασμους και αζωτα στα λαστοιχα που λενε αλλοι και και και κλπ κλπ κλπ πιστευω πως ειναι τριχες τωρα...δηλαδη αντι να ασχολιθει καποιος με κατι ουσιοδες για να κανει καλο στο αυτοκινητο καθομαστε και κοιταμε να βαλουμε αζωτο στα λαστοιχα και τριχες τωρα....αυτα ειναι βλακειουλες...

optostyle
10-01-08, 11:03
Iστορια δικια μου:Τον τελευταιο χρονο και κατι ειχα αζωτο στα λαστιχα..μετα απο αυτο το διαστημα,χρειαστηκε να συμπληρωσω........ετυχε να ειμαι σε ενα βενζιναδικο που δεν ειχε αζωτο ,και συμπληρωσα αερα...φυσικα με αυτη τη κινηση χαθηκε και το υπαρχων αζωτο...
αποτελεσμα με το που εφυγα μου φαινοταν καπως........
Συμπερασμα...επειδη καποια πραγματα στα αμαξια μας ειναι '''εγκεφαλικα''' ..θα κρατησω μια μικρη πισινή και θα πω οτι κανουμε ΠΟΛΥ χειροτερα ''κακα'' στα αυτοκινητα μας με άλλα......
Τωρα με .....................15ε κοστος δε χαθηκε κι ο κοσμος

ni19852003
10-01-08, 12:52
Εγώ δεν θα τα έδινα 15ευρά για να φουσκώσω τα λάστιχα (γιατί πολύ απλά δεν μου περισεύουνε) αλλά από το καλοκαίρι που τα άλλαξα ο μάστορας μου εβαλε αζωτο μέσα και η αλήθεια είναι ότι δεν έχει χρειαστεί να βάλω αέρα και έχω κάνει κάπου στις 12000 χιλιομετρα από τότε.

Christos 330i ///M
10-01-08, 14:05
Εγω εδω και 5 χρονακια που βαζω αζωτο δεν ειχα κανενα προβλημα και δεν προκειται να βαλω αερα . . .

Εκανα δοκιμη στα 19αρια μια μερα με αερα μια μερα με αζωτο και τα αποτελεσματα ηταν . . .

Το αυτοκινητο ηταν πιο σκληρο με τον αερα . . .

Με το αζωτο δεν εκανε το παραμικρο ηταν πιο μαλακο . . .

Τωρα ο καθε ενας μπορει να υποστηρηξει τα δικα του βεβαιως . . .

Δεν ειναι μονο το χτυπημα ομως . . .

Σε ενα ταξιδι οταν εχουμε 30 αερα psi οταν φτασεις στον πρωορισμο σου π.χ Θεσσαλονικη-Αθηνα θα εχεις 34-35 psi μην πω πιο πολυ. . .

Με αποτελεσμα το λαστηχο να μην παταει ομοιομορφα και να τρωγεται το πελμα στην μεση . . .

Με το αζωτο εχεις μια σταθερη θερμοκασια οπου και αν πας οπως και αν πας δεν εχεις το

παραμικρο προβλημα . . .


Οπως ειπα πιο πανω ο καθε ενας κρινει και ξερει τα δικα του για το αυτοκινητο του . . .

SUPERCHARGER
10-01-08, 15:05
+1000000 στο Χρηστο.....

bmw318cabrio
10-01-08, 15:18
Ξέρει κανείς να μου πεί ο αέρας που αναπνέουμε τί ποσοστό αζώτου έχει?

Σε μια ενωση , το 21% , δηλαδη το 1/5 ειναι μεγαλη ποσοτητα....δεν ειναι απλα το 78% ....ειναι οτι αλλη συσταση το 100% αζωτο και διαφορετικη συσταση το 78% αζωτο + 21% αερας!!!καταρχας τα μορια του αζωτου (θα το πω πρακτικα) ειναι μεγαλυτερα απο του αερα με αποτελεσμα να μην υπαρχει τοσο ευκολη διαρροη απο το ελαστικο!!!

Christos 330i ///M
10-01-08, 15:57
+1000000 στο Χρηστο.....

:dblthumb2:dblthumb2:dblthumb2

BILL007
10-01-08, 16:00
Νομίζω το έγγραφο απο επίσημη BMW τα λέει όλα απο μόνο του...:D:D:D

ΦΑΝΗΣ
10-01-08, 17:04
Και εγώ Αζωτο έχω στα λάστιχα,και μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα,ισα ισα μου φαίνεται καλύτερα,θα δείξει στο μέλλον τι αντοχές έχει με το Αζωτο,και πότε θα συμπληρώσω.......

sakkunen
10-01-08, 18:23
Εγω εδω και 5 χρονακια που βαζω αζωτο δεν ειχα κανενα προβλημα και δεν προκειται να βαλω αερα . . .

Εκανα δοκιμη στα 19αρια μια μερα με αερα μια μερα με αζωτο και τα αποτελεσματα ηταν . . .

Το αυτοκινητο ηταν πιο σκληρο με τον αερα . . .

Με το αζωτο δεν εκανε το παραμικρο ηταν πιο μαλακο . . .

Τωρα ο καθε ενας μπορει να υποστηρηξει τα δικα του βεβαιως . . .

Δεν ειναι μονο το χτυπημα ομως . . .

Σε ενα ταξιδι οταν εχουμε 30 αερα psi οταν φτασεις στον πρωορισμο σου π.χ Θεσσαλονικη-Αθηνα θα εχεις 34-35 psi μην πω πιο πολυ. . .

Με αποτελεσμα το λαστηχο να μην παταει ομοιομορφα και να τρωγεται το πελμα στην μεση . . .

Με το αζωτο εχεις μια σταθερη θερμοκασια οπου και αν πας οπως και αν πας δεν εχεις το

παραμικρο προβλημα . . .


Οπως ειπα πιο πανω ο καθε ενας κρινει και ξερει τα δικα του για το αυτοκινητο του . . .

Κοίτα να δείς τώρα, εγώ ας πούμε που δεν είμαι λαστιχάς.Το λάστιχο, όσο αυξάνεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου, θέλει κ περισσότερο πίεση.Η υγρασία που υπάρχει στον αέρα, τον διαστέλλει κ αυξάνει τη πίεση του ελαστικού.Το αποτέλεσμα, το λάστιχο να έχει την συμπεριφορά που πρέπει να έχει στις υψηλές ταχύτητες.
Με το άζωτο, δεν έχεις την διαστολή του αέρα.Έχεις μία συγκεκριμένη πίεση, αμετάβλητη.
Το άζωτο, είναι ιδανικό για πίστα.
Για πείτε μας εσείς οι λαστιχάδες, τα τμήματα r&d των εργοστασίων ελαστικών τι σκέφτονται για το άζωτο κ τι προτείνουν??

VIC
11-01-08, 11:52
Σε μια ενωση , το 21% , δηλαδη το 1/5 ειναι μεγαλη ποσοτητα....δεν ειναι απλα το 78% ....ειναι οτι αλλη συσταση το 100% αζωτο και διαφορετικη συσταση το 78% αζωτο + 21% αερας!!!καταρχας τα μορια του αζωτου (θα το πω πρακτικα) ειναι μεγαλυτερα απο του αερα με αποτελεσμα να μην υπαρχει τοσο ευκολη διαρροη απο το ελαστικο!!!

σε καμία περίπτωση δεν θέλω να γίνω εριστικός αλλά μιλάμε για ΜΟΡΙΑ πόσο μεγάλα δηλαδή μπορεί να είναι για να κάνουν τη διαφορά;

Christos 330i ///M
11-01-08, 13:15
Κοίτα να δείς τώρα, εγώ ας πούμε που δεν είμαι λαστιχάς.Το λάστιχο, όσο αυξάνεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου, θέλει κ περισσότερο πίεση.Η υγρασία που υπάρχει στον αέρα, τον διαστέλλει κ αυξάνει τη πίεση του ελαστικού.Το αποτέλεσμα, το λάστιχο να έχει την συμπεριφορά που πρέπει να έχει στις υψηλές ταχύτητες.
Με το άζωτο, δεν έχεις την διαστολή του αέρα.Έχεις μία συγκεκριμένη πίεση, αμετάβλητη.
Το άζωτο, είναι ιδανικό για πίστα.
Για πείτε μας εσείς οι λαστιχάδες, τα τμήματα r&d των εργοστασίων ελαστικών τι σκέφτονται για το άζωτο κ τι προτείνουν??


Τοσο βαθεια δεν το εχω ψαξει sakkunen συγνωμη που δεν μπορω να σου δωσω απαντηση οπως την θελεις . . .

Εγω ειπα την γνωμη μου στα 5 χρονια και απο τις πρωσοπικες δοκιμες που εκανα

στο αυτοκινητο μου. . .


Χιλια μα χιλια συγνωμη παντως. . .

Τον Μαρτιο θα παω σε σεμιναριο στην Michelin θα θεσω τα ερωτηματα σου . . .

Γιατι Michelin+εταιρια αζωτου Ελλαδος τα κανουν μαζι . . .


Παντως βαλτο λιγο πισω απο το μυαλο σου στο βαθος οτι ο αερας σιγα σιγα καταργειται . . .


Οι 9 στους δεκα δεν ηξεραν εμαθαν και αναζητουν αζωτο . . .

Οι 3 απο τους 9 ειναι ψαγμενοι με το θεμα αυτοκινηση και ομως το βαζουν . . .

Καθε γνωμες σεβαστες αλλος θελει και το βλεπει πρακτικο αλλος δεν θελει και το βλεπει

τζαμπα λεφτα απλα η εξελιξη ετσι οπως παει το αζωτο θα ειναι στα αυτοκινητα μας . . .

stamos ci
11-01-08, 16:08
[QUOTE=stamos ci;165666]οσοι εχουν βαλει αζοτο καταλαβενΟΥΝ την διαφορα τα χαρτια ειναι χαρτια καλα εκανεΣ παντοΣ και ενημερονειΣ

taou
12-01-08, 17:13
Να είσαι καλά, πολύ καλό!

Coyot
12-01-08, 19:22
Το λάστιχο, όσο αυξάνεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου, θέλει κ περισσότερο πίεση.Η υγρασία που υπάρχει στον αέρα, τον διαστέλλει κ αυξάνει τη πίεση του ελαστικού.Το αποτέλεσμα, το λάστιχο να έχει την συμπεριφορά που πρέπει να έχει στις υψηλές ταχύτητες.
Με το άζωτο, δεν έχεις την διαστολή του αέρα.Έχεις μία συγκεκριμένη πίεση, αμετάβλητη.
Το άζωτο, είναι ιδανικό για πίστα.

Aυτός είναι ακριβώς ο λόγος που χρησιμοποιείται το άζωτο στους αγώνες, γιατί εκεί θέλουν αμετάβλητη πίεση, για να έχουν σημείο αναφοράς να ρυθμίζουν αναρτήσεις.
Για "πολιτική" χρήση όμως, είναι ευπρόσδεκτη η αύξηση της πίεσης με την αύξηση της θερμοκρασίας του ελαστικού.

Σίγουρα το άζωτο (ακριβέστερα, η υψηλότερη αναλογία αζώτου, σε σχέση με τον κοινό αέρα) σημαίνει λιγότερη απώλεια πίεσης με τον καιρό, αλλά σε δεσμεύει να ελέγχεις / φουσκώνεις μόνον σε βενζινάδικα με άζωτο. Το αν αξίζει το κόστος είναι θέμα πορτοφολιού.

Ας μου επιτραπεί τέλος να επισημάνω ότι τα περί "σκληρού" και "μαλακού" για δεδομένη πίεση δεν ισχύουν. Είτε αέρα, είτε αέρα με αυξημένο άζωτο, είτε σβουνιά πατημένη που λέει ο λογος έχει μέσα το λάστιχο, συγκεκριμένη πίεση σημαίνει συγκεκριμένη σκληρότητα και τέλος.

ni19852003
18-04-08, 10:55
Σε περίπτωση που έχεις άζωτο στα λάστιχα και συμπληρώσεις με αέρα τι γίνεται? υπάρχει περίπτωση να κάνεις κακό στα λάστιχα ή δεν τρέχει και τπτ?

InsaneDriver
18-04-08, 11:06
Σε περίπτωση που έχεις άζωτο στα λάστιχα και συμπληρώσεις με αέρα τι γίνεται? υπάρχει περίπτωση να κάνεις κακό στα λάστιχα ή δεν τρέχει και τπτ?

Μπορεί να κάψεις πολλαπλασιαστή. :rofl2:


Πλάκα κάνω φίλε μου. Δεν τρέχει κάτι. Ούτως ή αλλιώς τα λάστιχα που έχουν άζωτο μέσα έχουν και απλό αέρα που υπάρχει επειδή το λάστιχο για να έχει μόνο άζωτο μέσα θα πρέπει να ''γίνει ένα με τη ζάντα'' να υπάρχει κενό αέρα και μετά να φουσκωθεί.

ni19852003
18-04-08, 11:10
Μπορεί να κάψεις πολλαπλασιαστή. :rofl2:


Πλάκα κάνω φίλε μου. Δεν τρέχει κάτι. Ούτως ή αλλιώς τα λάστιχα που έχουν άζωτο μέσα έχουν και απλό αέρα που υπάρχει επειδή το λάστιχο για να έχει μόνο άζωτο μέσα θα πρέπει να ''γίνει ένα με τη ζάντα'' να υπάρχει κενό αέρα και μετά να φουσκωθεί.

χαχαχαα!!! :rofl2: Όταν είχα βάλει τα λάστιχα έτσι το κάνανε τα ξεβουσκώσανε τελείως και μετά τα φουσκώσανε με άζωτο και μου πε ο τύπος ότι δεν πρέπει να συμπληρώνεις με αέρα μετά. Επειδή όμως τώρα συμπλήρωσα με αέρα γιαυτό ρωτάω μήπως έκανα καμιά χαζομάρα!

s_goudis
18-04-08, 11:13
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=12092&d=1201019284

Πηγή του άρθρου το περιοδικό "Χημικά Χρονικά"

M3Convertible
18-04-08, 11:33
Πηγή: http://www.autotriti.gr/AUTOTRITI/_magazine/viewthema_AUTOTRITI.asp?id_thema=35477

Ο αέρας…
Ο ατμοσφαιρικός αέρας είναι μίγμα αερίων, που αποτελείται από άζωτο, οξυγόνο, διοξείδιο του άνθρακα, άλλα ευγενή αέρια, ίχνη υδρογόνου και όζοντος. Ο αέρας, λοιπόν, που τοποθετούμε στα ελαστικά μας, διαθέτει ούτως ή άλλως άζωτο σε μεγάλο ποσοστό, ωστόσο μπορούμε να το αυξήσουμε στο 100%.

Το άζωτο…
Το άζωτο είναι χημικό στοιχείο, που ανήκει στα αμέταλλα και συμβολίζεται με το γράμμα "Ν". Είναι ευγενές αέριο, άχρωμο, άοσμο και άγευστο και αποτελεί το 77% του όγκου του ατμοσφαιρικού αέρα. Το άζωτο είναι αδρανές αέριο και το μέγεθος των μορίων του είναι μεγαλύτερο από του οξυγόνου.

Μια από τις συνηθέστερες βελτιώσεις σήμερα στον τομέα των ελαστικών είναι η αντικατάσταση του αέρα με άζωτο. Είναι τόσο καλύτερο το άζωτο όμως, ώστε να δικαιολογήσει το κόστος του; Υπό προϋποθέσεις, ναι…

Από πού μας ήρθε;
Το άζωτο χρησιμοποιείται αντί για αέρα στη Φόρμουλα 1. Λογική συνέπεια αυτού είναι να περάσει και στα δικά μας καθημερινά αυτοκίνητα. Θεωρητικά, οποιαδήποτε τεχνολογία από τη F1 μπορεί να περάσει σε αυτοκίνητα παραγωγής, είναι θεμιτή και ειδικά αν δεν εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλειά μας…
Αέρας στα ελαστικά του αυτοκινήτου
Ο αέρας υπό πίεση χρησιμοποιείται για να φουσκώσουμε τα λάστιχα του αυτοκινήτου μας. Τον αέρα τον βρίσκει κανείς εύκολα σε βουλκανιζατέρ και σε βενζινάδικα και ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να τον αυξομειώσει -ανάλογα με τις συνθήκες. Ο αέρας σε οδηγικό επίπεδο επιτρέπει στο ελαστικό να παραμορφώνεται στιγμιαία ανάλογα με τις πιέσεις που του ασκούνται (σε στροφές, φρεναρίσματα κλπ), ενώ σε αίσθηση, επιτρέπει καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου και καλύτερα επίπεδα άνεσης σε σχέση με το άζωτο.
Τα + του αέρα
• Τον βρίσκεις εύκολα
• Δεν τον πληρώνεις
• Καλύτερος σε συμβατικές συνθήκες κίνησης

Άζωτο στα ελαστικά του αυτοκινήτου
Το άζωτο ως αδρανές αέριο δε μεταβάλλεται σημαντικά από τη θερμοκρασία και από τις πιέσεις που δέχεται το ελαστικό. Έτσι, διατηρεί σταθερή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την πίεση. Σε οδηγικό επίπεδο, το άζωτο προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά στο αυτοκίνητο και δη σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης, αφού δεν επιτρέπει στο ελαστικό να παραμορφώνεται στιγμιαία. Έτσι, απουσιάζει το γνωστό μαγούλιασμα σε στροφές με μεγάλες ταχύτητες, ωστόσο αυτό επιδρά αρνητικά σε καθημερινές συνθήκες, αφού δεν επιτρέπει στα ελαστικά να απορροφήσουν με την ίδια ευκολία τις πιέσεις που δέχεται η ανάρτηση (πιο απότομο στο όριο και πιο περιορισμένη απορροφητικότητα ανωμαλιών). Το άζωτο τοποθετείται από ειδικό κομπρεσέρ που διαθέτουν αρκετά βουλκανιζατέρ, με κόστος 20 ευρώ και για τα τέσσερα λάστιχα. Επίσης, οι πιέσεις του ελέγχονται πάλι από βουλκανιζατέρ μια φορά το χρόνο, ενώ αν χρειαστεί συμπλήρωμα, εκείνο γίνεται δωρεάν.
Τα + του αζώτου
• Διατηρεί την πίεση σταθερή αρκετό χρόνο. Δε διαφοροποιείται η θερμοκρασία του (ζεστά και κρύα ελαστικά).
• Καλύτερη συμπεριφορά σε γρήγορους ρυθμούς


Συμπέρασμα
Το άζωτο είναι μια καλή επιλογή για εκείνους που διαθέτουν σπορ κατηγορίας αυτοκίνητο και επισκέπτονται συχνά κάποιες πίστες. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλάζει προς το καλύτερο όσον αφορά στο κράτημα (μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης), ωστόσο αυτό το καθιστά ελαφρώς πιο απόλυτο στο όριο. Επιπλέον, μετριάζεται ελαφρώς η απορροφητικότητα της ανάρτησης και οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές. Καλό είναι ο οδηγός να συνηθίσει τη χρήση του αζώτου στα ελαστικά του και να επιλέξει εκείνος, αν τελικά θα συνεχίσει να το χρησιμοποιεί ή αν θα το χρησιμοποιεί περιστασιακά, αφού η αντικατάστασή του και πάλι με αέρα είναι εύκολη διαδικασία.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/AUTOTRITI/_magazine/viewthema_AUTOTRITI.asp?id_thema=35477

Α8hnaios
18-08-08, 13:09
xμμμμ ολα καλα αυτα που διαβασα....εγω το 04 το καλοκαιρι εβαλα στου ζανια ''ελληνικο''./ φετος πριν μια βδομαδα πηγα εδω στα χανια που ειμαι, και συμπληρωσα λιγακι....

κατα τα αλλα, κανενα προβλημαα..!!!!

Andoniadis_power
02-02-09, 02:38
και να που ελεγα αφτες τις μερες να παω να βαλω αζωτο στα ελαστικα μου ! τωρα αλλαξα γνωμη........

Δημήτρης
13-02-09, 23:21
Διάβαζα αυτό το thread και μπήκα στην απορία. Εβαλα τελικά άζωτο στα λάστιχα (διάσταση 195/65/14). Ο κατασκευαστής πρότεινε μπροστά 26 και πίσω 28, και έβαλα 28 και 30 αντίστοιχα. Εχω κάνει γύρω στα 200 χλμ. από τότε και παρατήρησα πιο γρήγορη επαναφορά στο τιμόνι με μεγαλύτερη αμεσότητα, λίγο καλύτερο κράτημα γιατί μαγουλιάζει δύσκολα, καλύτερη κύλιση στις ευθείες και ελάχιστα πιο σφιχτή απόσβεση στα μπαλώματα του δρόμου. Μου κόστισε 15 ευρώ και ο κάθε έλεγχος που θα θέλω μελλοντικά, δωρεάν-στον ίδιο λαστιχά βέβαια. Μου πρότεινε να τσεκάρω την πίεση σε 2 με 3 μήνες αν το ανεβάζω συχνά σε πεζοδρόμια, πράγμα που δε κάνω, οπότε σε κανα τετράμηνο τώρα. Είναι μια μικρή κίνηση που την προτείνω σε όσους την έχουν κατα νου, αποδίδει.