PDA

Επιστροφή στο Forum : τελικη


agrotis328
21-11-07, 17:02
λοιπον το προβλημα ειναι πως δεν εχουμε τελικη,φοραω διαφορικο 2,93 λαστιχα 225-45-17 η δυναμομετρηση εδειξε 210 αλογα με 29 κλα ροπη και ολοι με 328 λενε πως πανε 250+ και γω παω 240 και αν το ζορισω πολυ 245 δηλαδη ισα που περναει τις 6000 στροφες,μηπως φταιει ο πισω προφυλακτηρας που εχω και χαλαει την αεροδυναμικη η τα λαστιχα το ζοριζουν γιατι εφυγα λιγο απο τον κυκλο δεν ξερω.οι υπολοιποι με 328 ποσο πατε?

konc
21-11-07, 17:35
Τα "μαμά" 328 δεν βγάζουν ούτε 240. 236 για την ακρίβεια. Αν μιλάνε για 250 στο κοντέρ, μου φαίνεται σαν το φυσιολογικό νούμερο που θα περίμενα να δείξει το κοντέρ στα 236 πραγματικά χιλιόμετρα/ώρα.

Άρα:
-Αν βλέπεις 240 και κάτι στο κοντέρ, μάλλον έπρεπε να βλέπεις κάτι ψιλά παραπάνω αφού είσαι και +20 άλογα από νορμάλ 328.
Αλλά: Σίγουρα κάτι χάνεις από τα λάστιχα, σίγουρα κάτι από την αεροτομή και μάλλον και από τον προφυλακτήρα. Οπότε με αυτά τα δεδομένα, προσωπικά δεν βλέπω τα νούμερα παράλογα, αν δεν κάνω λάθος 5χλμ τελικής σου λείπουν μόνο.
-Αν βλέπες 240 και κάτι πραγματικά, είσαι ΟΚ και με το παραπάνω.

(Μπρρρ... Ήταν το post σου Νο 333 και το post μου Νο 666. Ουουουουου 666 αντίχριστοι, ουουουου ο Ρουβάς φοράει φούστες ουουουου...)

agrotis328
21-11-07, 17:49
τα χιλιομετρα που λενε οι εταιριες ειναι τα πραγματικα η κοντερισια?παντως στο ε36 328 δινει 240 και στο ε46 242

konc
21-11-07, 18:36
Είναι τα πραγματικά. Στο Ε36 328 δίνει 236χλμ/ώρα τελική, τουλάχιστον οι δικές μου "πηγές" αυτό λένε.

Nick_compact
21-11-07, 18:40
Το 328 πρέπει να βγάζει 250 κοντέρ. Έδώ έχω δει βίντεο στο youtube 323ti E36 compact να το τελειώνει όλο 250 που έχει και χειρότερη αεροδυναμική!

agrotis328
21-11-07, 19:02
Το 328 πρέπει να βγάζει 250 κοντέρ. Έδώ έχω δει βίντεο στο youtube 323ti E36 compact να το τελειώνει όλο 250 που έχει και χειρότερη αεροδυναμική!

ναι και γω εχω δει πολλα που το κατεβαζουν ολο,260 γεματα

Nick_compact
21-11-07, 19:15
Βάλε εισαγωγή Μ50 και ξήλωσε την χοάνη....

agrotis328
21-11-07, 19:19
την εισαγωγη την εχω βαλει και η χοανη θεωρειτε αρκετα καλη την περιμενα 1 μηνα απο αμερικα kn 57-1000 μπαινει μονο σε 325 328 αλλα θα δοκιμασω και με μαμα φιλτρο

Nick_compact
21-11-07, 19:25
Μπες στο e36coupe.com Και παρήγγειλε ένα κιτ χοάνης από τον DaveF...
Αν η χοάνη σου είναι χύμα στο κύμα μέσα στον χώρο του κινητήρα κάνει ζημιά.... Και είναι αιτία για μειωμένη τελική (μειωμένη απόδοση στις ψηλές στροφές)

agrotis328
21-11-07, 19:38
νικο αυτος αντιγραφει την χοανη που εχω εγω αν δεις εχει και φοτο απο την kn χοανη απλως λεει πως την κανει λιγο διαφορετικη και ειναι πιο φθηνη

Nick_compact
21-11-07, 19:43
Xαρτογράφηση έχεις κάνει με αυτά τα πράγματα;

bmw316turbo
21-11-07, 21:09
Αλλο η τελικη που δινει το εργοστασιο και αλλο η τελικη που βλεπει καθενας μας στο κοντερ εστω και αν αυτη ειναι η πραγματικη.Το εργοστασιο οριζει σαν τελικη τη ταχυτητα που πιανει το οχημα σε μια συγκεκριμενη αποσταση της ταξεως των 2-3 χιλιομετρων με συγκεκριμενες συνθηκες και οριζοντιο δρομο.Τωρα εαν ενας παρει ενα ε36 328 και αρχιζει να τελικιαζει απο λιτοχωρο εως μαλγαρα τοτε προφανως θα δει μια πραγματικη τελικη σιγουρα παραπανω.Εγω προσωπικα -το εχω γραψει και σε αλλο thread- ειχα δει σε ε36 325 με τα 192 αλογα , στις ευθειες της λαρισας 257χλμ κοντερισια και φοραγα μονο χταποδι εξατμιση.Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ειχα αυτη την τελικη παρα του εργοστασιου αφου φαινοταν οτι πανω απο τα 220 χλμ αργουσε πολυ να ανεβασει.
Οσο αναφορα στα φιλτρα ο καλυτερος τροπος να διαπιστωσεις αν το αμαξι ρουφαει ζεστο αερα με χρηση χοανης ειναι να βαλεις θερμομετρο εισαγωγης αερα και να συγκρινεις το setup της χοανης με το μαμα setup γιατι απο επιφανεια φιλτραρισματος ειναι αλλου μια χοανη....Εγω προσωπικα ειμαι υπερμαχος της χοανης...

agrotis328
21-11-07, 22:08
Αλλο η τελικη που δινει το εργοστασιο και αλλο η τελικη που βλεπει καθενας μας στο κοντερ εστω και αν αυτη ειναι η πραγματικη.Το εργοστασιο οριζει σαν τελικη τη ταχυτητα που πιανει το οχημα σε μια συγκεκριμενη αποσταση της ταξεως των 2-3 χιλιομετρων με συγκεκριμενες συνθηκες και οριζοντιο δρομο.Τωρα εαν ενας παρει ενα ε36 328 και αρχιζει να τελικιαζει απο λιτοχωρο εως μαλγαρα τοτε προφανως θα δει μια πραγματικη τελικη σιγουρα παραπανω.Εγω προσωπικα -το εχω γραψει και σε αλλο thread- ειχα δει σε ε36 325 με τα 192 αλογα , στις ευθειες της λαρισας 257χλμ κοντερισια και φοραγα μονο χταποδι εξατμιση.Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ειχα αυτη την τελικη παρα του εργοστασιου αφου φαινοταν οτι πανω απο τα 220 χλμ αργουσε πολυ να ανεβασει.
Οσο αναφορα στα φιλτρα ο καλυτερος τροπος να διαπιστωσεις αν το αμαξι ρουφαει ζεστο αερα με χρηση χοανης ειναι να βαλεις θερμομετρο εισαγωγης αερα και να συγκρινεις το setup της χοανης με το μαμα setup γιατι απο επιφανεια φιλτραρισματος ειναι αλλου μια χοανη....Εγω προσωπικα ειμαι υπερμαχος της χοανης...

εκει ημουν και γω χθες βραδυ μετα τα τεμπι στον ανηφορο μολις γινεται ο διπλος ανεβαινα με 235 και στον κατηφορο με το ζορι 245 και φοραω και πολυ μακρυ διαφορικο 2,93. ενω ειναι αρκετα δυνατο εχει μετρηθει 6,7 0-100

bmw316turbo
21-11-07, 22:47
εκει ημουν και γω χθες βραδυ μετα τα τεμπι στον ανηφορο μολις γινεται ο διπλος ανεβαινα με 235 και στον κατηφορο με το ζορι 245 και φοραω και πολυ μακρυ διαφορικο 2,93. ενω ειναι αρκετα δυνατο εχει μετρηθει 6,7 0-100

Κατ εμε ειναι λογικο οταν φορας μακρυτερο διαφορικο να εχεις προδιαγραφες για μεγαλυτερες τελικες και μεγαλυτερο απλωμα σε καθε ταχυτητα απο τα μαμα αλλα να χρειαζεσαι περισσοτερη ροπη για να πιασεις την αυξημενη τελικη που απαιτεις...πραγμα που εκτιμω δεν εχεις.

konc
22-11-07, 02:20
Κάτι άλλο... αφού ξέρεις ακριβώς τα άλογά σου σημαίνει ότι έχει περάσει από δυναμόμετρο. Εκεί ψηλά γύρω στις 6.000rpm ήταν όλα ΟΚ ή είχαμε θέματα με την εισαγωγή και την χαρτογράφηση? Παρατηρείς τίποτα περίεργο στην καμπύλη?
Ιδέα ρίχνω, δεν παίρνω και όρκο αλλά μήπως εκεί ψηλά με την εισαγωγή από Μ50 βγαίνεις εκτός ορίων και χρειάζεσαι δουλειά από το πρόγραμμα? Λέω τώρα...

Από τη χοάνη χλωμό το κόβω, ίσά-ίσα που και χύμα να είναι στο μοτέρ στα πολλά χιλιόμετρα και στροφές λειτουργούν καλά. Στο υπόλοιπο φάσμα έχουν θέματα.

Πάντως εγω ξαναλέω ότι δεν μου φαίνονται και περίεργα τα 245χλμ/ώρα κοντερίσια με την αεροτομή, τον πίσω προφυλακτήρα και τα 225/45/17.

agrotis328
22-11-07, 10:42
χαρτογραφηση δεν εγινε και σιγουρα πρεπει να γινει,η μεγιστη ιπποδυναμη ηταν στις 5700 και μετα ραγδαια πτωση

konc
22-11-07, 12:59
χαρτογραφηση δεν εγινε και σιγουρα πρεπει να γινει,η μεγιστη ιπποδυναμη ηταν στις 5700 και μετα ραγδαια πτωση

Το είπες μόνος σου νομίζω :nixweiss:

210 άλογα με εισαγωγή και χωρίς πρόγραμμα? Ωραίος! Αν και όταν με το καλό πας και για πρόγραμμα, ενημέρωσέ μας σε παρακαλώ για τα αποτελέσματα, έτσι από περιέργεια.

sotiris 328i
22-11-07, 13:18
λοιπον το προβλημα ειναι πως δεν εχουμε τελικη,φοραω διαφορικο 2,93 λαστιχα 225-45-17 η δυναμομετρηση εδειξε 210 αλογα με 29 κλα ροπη και ολοι με 328 λενε πως πανε 250+ και γω παω 240 και αν το ζορισω πολυ 245 δηλαδη ισα που περναει τις 6000 στροφες,μηπως φταιει ο πισω προφυλακτηρας που εχω και χαλαει την αεροδυναμικη η τα λαστιχα το ζοριζουν γιατι εφυγα λιγο απο τον κυκλο δεν ξερω.οι υπολοιποι με 328 ποσο πατε?
235 με 240 παει το δικο μου αλλα εχει και 200 κιλα παραπανω λογο cabrio.

Nick_compact
22-11-07, 13:35
χαρτογραφηση δεν εγινε και σιγουρα πρεπει να γινει,η μεγιστη ιπποδυναμη ηταν στις 5700 και μετα ραγδαια πτωση

Ε τότε τι συζητάμε..... Με την εισαγωγή Μ50 έπρεπε το Peak της ιπποδύναμης να είναι αρκετά πάνω από τις 6000rpm.

agrotis328
22-11-07, 15:18
Ε τότε τι συζητάμε..... Με την εισαγωγή Μ50 έπρεπε το Peak της ιπποδύναμης να είναι αρκετά πάνω από τις 6000rpm.

ναι τωρα που τελειωσα με τις δουλειες θα παω για προγραμμα απλως σκεφτομαι μηπως χωρις εκκεντροφορους δεν καταφερω να βγαλω δυναμη ψηλα και μετα αν αλλαξω εκκεντροφορους θα τρεχω παλι για προγραμμα

xaros
22-11-07, 23:15
αγροτη παρε ενα παλιοτερο ποστ μου που εχω ξαναστειλει οταν το ειχα ακομη μαμα.
δε ξερω αν ειναι αντιπροσωπευτικο γιατι εδω κατω δεν εχουμε ευθειες καλες να το ανοιγω καθε μερα
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=134800#post134800

agrotis328
23-11-07, 00:09
αγροτη παρε ενα παλιοτερο ποστ μου που εχω ξαναστειλει οταν το ειχα ακομη μαμα.
δε ξερω αν ειναι αντιπροσωπευτικο γιατι εδω κατω δεν εχουμε ευθειες καλες να το ανοιγω καθε μερα
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=134800#post134800

οριστε εσυ μαμα πας 250 και ο bmw523 με 170 αλογα στν πενταρα παει 240 οσο παω και γω,αρχιζω και τα παιρνω προσεχως θα μπουνε εκκεντροφοροι και προγραμμα,αν δεν με δεσουν γιατι την τελευταια φορα περασα τζιπακι της αστυνομιας στην εθνικη με 240

xaros
23-11-07, 01:30
και γιατι σκας?πλεον δε μπορω να πιασω αυτη τη ταχυτητα.μεχρι 245 παει λογω διαφορικου οποτε ειμαστε στα ιδια αν βαλω αεροτομη(αποκλειεται).εχω ξυλωσει και το μεγαλο πλαστικο κατω απο το ψυγειο οποτε η αεροδυναμικη μου ειναι για κλαμματα.σκεψου οτι εχεις ομως καλυτερο downforce στο πισω αξονα(που δεν ειναι παντα καλο γιατι ελαφρωνει το μπροστινο)
η τελικη ειναι και θεμα ποσο ψοφαει το μοτερ στις ψηλες στροφες.θα σου ελεγα να συγκρινεις τις δυναμομετρησεις μας αλλα η δικια μου ειναι μετα τις μοντες οποτε δεν ειναι αντιπροσωπευτικη της τοτε καταστασης
τελος παντων θα ελεγα δε τρεχει και τιποτε,ΧΑΛΑΡΩΣΕ.-

Mpower5
24-11-07, 17:09
Εισαγωγη χωρις προγραμμα..=0(μηδεν)
Τα 210 αλογα....ξεχνατα...το δυναμομετρο που πηγες μαλλον λεει πολλα.....
210 με προγραμμα..εισαγωγη και Μ3usa χταποδι..και εξατμισεις.......ιδιο εργο σε 4 αυτοκινητα......

agrotis328
24-11-07, 17:13
προγραμμα υπαρχει απλως ειναι για μαμα εισαγωγη

Stunt Mike
25-11-07, 11:32
Εμενα παντως που ειναι ''ψιλομαμα'' το 28αρι μου και με κοντυτερο διαφορικο 3.07 στις 5200 rpm εχω ακριβως 200 km/h στο κοντερ με ελαστικα 225/45R17 και αεροτομη.Στις 6400 rpm εχω περιπου 245 κοντερ.Γενικα παντως ανεβαζει αργα μετα τα 230,οποτε θελει και μεγαλη ευθεια.Εγω θεωρω τελικη του την ταχυτητα που πιανει ευκολα σε μια ευθεια 2-3 χιλιομετρων maximum και οχι Αρτεμισιο-Τριπολη!!!

danis
26-11-07, 14:07
Εμένα πάντως η κλιμάκωση του 325 με διαφορικό 3,15 δεν μου αρέσει.
Έχει πολύ μακριές δευτέρα και τρίτη και πολύ κοντή πέμπτη.
Να πω οτί σε ελαφριά κατηφόρα,η πέμπτη φλερτάρει πολύ γρήγορα με τον κόφτη και βγάζει 238-240 χλμ στο κοντερ.
'Ενα εξατάχυτο πιστεύω οτί θα ταίριαζε γάντι στο αμάξι! :cool: