PDA

Επιστροφή στο Forum : οποιος μπορει...ας το μεταφρασει!!!


tasosbmwe30
12-02-05, 18:48
αυτο εδω το βρηκα σε 1 γερμανικο site και λεει καποιες συμβουλες για το πως να βελτειωσεις το Μ40 το μοτερ(μην φανταστειτε τιποτε "τρελα" αλογα ομως)..και τι πρεπει να προσεξεις για να μην χασεις αντι να κερδισεις!!!!

"Diese beiden Motoren unterscheiden sich nur durch ihre Kurbelwelle. Theoretisch ist somit ein Umbau eines 316i auf 318i durch Tausch der Kurbelwelle mφglich. So richtig Sinn macht das aber nicht, ist normalerweise einfach zu aufwendig. Wer natόrlich Langeweile und eine 318i Kurbelwelle hat, kann das machen. Chips, Spezialkerzen, offene Luftfilter bringen rein garnichts, auίer einem leichteren Geldbeutel (... das kφnnte natόrlich zu etwas besseren Fahrleistungen fόhren, hab ich noch garnicht dran gedacht ...). Offene Filter fόhren zu einem kernigeren Ansauggerδusch, δhnlich offener Vergaseranlagen, saugen aber hauptsδchlich warme Luft aus dem Motorraum an. Ich kenne einige Besitzer offener Luftfilter, die sogar spόrbare Leistungsverluste und schlechten Motorlauf beklagten. Das Gemisch zόndet mit normalen Bosch Kerzen und es zόndet mit teuren Spezialkerzen, wo soll da der Unterschied sein? Chips beinhalten die Kennfelder fόr Zόndung und Einspritzmenge. Also kφnnte man damit das Gemisch etwas anfetten und die Zόndzeitpunkt etwas vorverlegen. Dadurch lassen sich tatsδchliche einige wenige PS herausholen, verbunden mit hφherem Benzinverbrauch und Umstieg auf Super Plus. In Anbetracht des stolzen Preises solches Chiptunings und der geringen kaum spόrbaren Leistungsvorteile gibts eine ganz klare Absage.
Kleinere Leistungsteigerungen lassen durch den Einbau einer schδrfere Nockenwelle realisieren. Doch Laufruhe und Benzinverbrauch leiden darunter. Mehr als 10 Mehr-PS lassen sich kaum realisieren. Auίerdem sind Verbesserungen erst ab etwa 3000 U/min spόrbar, untenrum wird das Drehmoment geringer. Auf die Gerδuschbildung und auf die Lebensdauer des Motors hat eine scharfe Nockenwelle einen negativen Einfluί. Fδcherkrόmmer bringen nur hauchdόnne Verbesserungen, da der Kat. dem Abgas mit Abstand den grφίten Widerstand entgegensetzt. "

DRIFTER
12-02-05, 18:53
Ελα κάποιος μεταφραστής και ενδιαφέρει πολλούς ..... :yippee: :loser: :p

bmwdakias325
12-02-05, 19:12
auto einai to keimeno me metafrasi apo ena metafrastiko programma sto pc kapoies lexeis metafrazonte oi upolipes paidia lipame


"αυτές οι δύο μηχανές διαφέρουν μόνο από το στροφαλοφόρο άξονά τους. Θεωρητικά έτσι μια αλλαγή 316i 318i είναι m?glich από την ανταλλαγή του στροφαλοφόρου άξονα. Η αίσθηση κάνει τόσο σωστά εντούτοις όχι, είναι κανονικά απλά πάρα πολύ σύνθετος. Ποιος έχει nat?rlich την πλήξη και έναν 318i στροφαλοφόρο άξονα, αυτός μπορεί να κάνει. Τα τσιπ, ειδικά κεριά, ανοικτοί αεροκαθαριστήρες δεν φέρνουν καθαρώς τίποτα, περισσότερο au?er ένα ελαφρύτερο πορτοφόλι (... το k?nnte nat?rlich στις κάπως καλύτερες οδικές αποδόσεις, έχει το ι ακόμα όχι σημαμένος...). Τα ανοικτά φίλτρα σε ένα πληρέστερο των σπόρων Ansaugger?usch?hnlich που οι ανοικτές εγκαταστάσεις εξαερωτήρων, απορροφούν εντούτοις haupts?chlich στο θερμό αέρα από το διαμέρισμα μηχανών. Ξέρω μερικούς ιδιοκτήτες των ανοικτών αεροκαθαριστήρων, οι οποίοι θρήνησαν ακόμη και sp?rbare τις απώλειες δύναμης και το κακό τρέξιμο μηχανών. Το μίγμα z?ndet με τα κανονικά κεριά Bosch και αυτό z?ndet με τα ακριβά ειδικά κεριά, πού η διαφορά πρόκειται να είσαι εκεί; Τα τσιπ περιέχουν τα χαρακτηριστικά διαγράμματα f?r Z?ndung και το ποσό εγχύσεων. Κατά συνέπεια ένα k?nnte με αυτόν τον τρόπο το μίγμα κάπως και οι κάπως πριν από-μετατοπίσεις Z?ndzeitpunkt. Κατά συνέπεια tats?chliche μερικά λίγα HP μπορούν να ληφθούν έξω, να συνδεθούν με την κατανάλωση βενζίνης h?herem και να μεταφερθούν σε έξοχο συν. Θεωρώντας την υπερήφανη τιμή τέτοιο Chiptunings και το μικρό μετά βίας τα πλεονεκτήματα επιτεύγματος gibts μια απολύτως σαφής άρνηση. Η μικρότερη κόλλα επιτεύγματος τρέχει το γονίδιο άφησε να πραγματοποιήσει από τον άξονα εκκέντρων εγκαταστάσεων sch?rfere. Αλλά η ήρεμη κατανάλωση τρεξίματος και βενζίνης πάσχει από τον. Περισσότερα από 10 πολυ-HP μπορούν μετά βίας να πραγματοποιηθούν. Το Au?erdem είναι βελτιώσεις που αρχίζουν μόνο από περίπου 3000 u/ela'hjsto sp?rbar, το untenrum γίνεται η ροπή μικρότερη. Στο Ger?uschbildung και στη διάρκεια ζωής της μηχανής ένας αιχμηρός άξονας εκκέντρων έχει ένα αρνητικό Einflu;. Το F?cherkr?mmer φέρνει μόνο hauchd?nne τις βελτιώσεις, εκεί το Kat. στην εξάτμιση αέριο με την απόσταση η αντίσταση αντιτάσσει "




elpizo na katalabate ti leei

m3power
12-02-05, 19:14
Tι λεει μωρε;;;;;;;;;;;;;εγω και μεταφρασμενο παλι δεν βγαζω ακρη :banghead: !!!!!!!!

bmwdakias325
12-02-05, 19:19
stamati den xero pantos malon anaferete se kapoio chip pou kanei aythn thn douleia h metafrasi egine meso babel fishh selida einai ayth http://world.altavista.com/tr kaneis thn metafrasi apo alli glossa se aglika kai meta agglika se ellinika kai eisai ok alla an uparxoun paraxenoi xaraktires tote den metafrazete h lexi

tasosbmwe30
12-02-05, 19:21
Tι λεει μωρε;;;;;;;;;;;;;εγω και μεταφρασμενο παλι δεν βγαζω ακρη :banghead: !!!!!!!!



ναι ρε φιλε!!!το περασα κι εγω απο το "systran" αλλα ιδια αποτελεσματα ειχα!!!!θελει καποιο πιο "εξεζητημενο" προγραμμα ή καποιον που να ξερει καλα γερμανικα!!!!παντως σ'ευχαριστω bmwdakias 325!!!!!!!

DRIFTER
12-02-05, 19:24
Μία απο τα ίδια.....δεν κατάλαβα θεό........ :banghead:

bmwdakias325
12-02-05, 19:30
na eisai kala tasouli kai perastika sou file pantos simera phga se enan filo me ena magazi edo salonika o opoios exei ena magazi polu kalo me hxous alla fernei kai se apoklistikotita kati chipakia me auxisi upodinamis exei kai ola ta mhxanimata pou xriazete diagnostiko elegxo kai ola ta sinafi einai kai tou club pleon egine melos xexexe ,fernei kapoio chipaki pou sou dinei upodinami megaliteri peripou 15-me 20 aloga se bmw325 tora se alla montela den xero posa dinei alla skeftome na kano thn kinisi

tasosbmwe30
12-02-05, 19:43
na eisai kala tasouli kai perastika sou file pantos simera phga se enan filo me ena magazi edo salonika o opoios exei ena magazi polu kalo me hxous alla fernei kai se apoklistikotita kati chipakia me auxisi upodinamis exei kai ola ta mhxanimata pou xriazete diagnostiko elegxo kai ola ta sinafi einai kai tou club pleon egine melos xexexe ,fernei kapoio chipaki pou sou dinei upodinami megaliteri peripou 15-me 20 aloga se bmw325 tora se alla montela den xero posa dinei alla skeftome na kano thn kinisi



ρωτα και για εμας!!!!

totolis
10-03-05, 11:40
αυτο εδω το βρηκα σε 1 γερμανικο site και λεει καποιες συμβουλες για το πως να βελτειωσεις το Μ40 το μοτερ(μην φανταστειτε τιποτε "τρελα" αλογα ομως)..και τι πρεπει να προσεξεις για να μην χασεις αντι να κερδισεις!!!!

"Diese beiden Motoren unterscheiden sich nur durch ihre Kurbelwelle. Theoretisch ist somit ein Umbau eines 316i auf 318i durch Tausch der Kurbelwelle mφglich. So richtig Sinn macht das aber nicht, ist normalerweise einfach zu aufwendig. Wer natόrlich Langeweile und eine 318i Kurbelwelle hat, kann das machen. Chips, Spezialkerzen, offene Luftfilter bringen rein garnichts, auίer einem leichteren Geldbeutel (... das kφnnte natόrlich zu etwas besseren Fahrleistungen fόhren, hab ich noch garnicht dran gedacht ...). Offene Filter fόhren zu einem kernigeren Ansauggerδusch, δhnlich offener Vergaseranlagen, saugen aber hauptsδchlich warme Luft aus dem Motorraum an. Ich kenne einige Besitzer offener Luftfilter, die sogar spόrbare Leistungsverluste und schlechten Motorlauf beklagten. Das Gemisch zόndet mit normalen Bosch Kerzen und es zόndet mit teuren Spezialkerzen, wo soll da der Unterschied sein? Chips beinhalten die Kennfelder fόr Zόndung und Einspritzmenge. Also kφnnte man damit das Gemisch etwas anfetten und die Zόndzeitpunkt etwas vorverlegen. Dadurch lassen sich tatsδchliche einige wenige PS herausholen, verbunden mit hφherem Benzinverbrauch und Umstieg auf Super Plus. In Anbetracht des stolzen Preises solches Chiptunings und der geringen kaum spόrbaren Leistungsvorteile gibts eine ganz klare Absage.
Kleinere Leistungsteigerungen lassen durch den Einbau einer schδrfere Nockenwelle realisieren. Doch Laufruhe und Benzinverbrauch leiden darunter. Mehr als 10 Mehr-PS lassen sich kaum realisieren. Auίerdem sind Verbesserungen erst ab etwa 3000 U/min spόrbar, untenrum wird das Drehmoment geringer. Auf die Gerδuschbildung und auf die Lebensdauer des Motors hat eine scharfe Nockenwelle einen negativen Einfluί. Fδcherkrόmmer bringen nur hauchdόnne Verbesserungen, da der Kat. dem Abgas mit Abstand den grφίten Widerstand entgegensetzt. "

These two engines differ only by their crankshaft. Theoretically thus a change of a 316i on 318i is mfglich by exchange of the crankshaft. Sense makes so correctly however not, is normally simply too complex. Who has nat?rlich boredom and a 318i crankshaft, that can make. Chips, special candles, open air cleaners bring purely nothing, more au?er a lighter purse (... the kfnnte nat?rlich to somewhat better road performances f?hren, have I still not to meant...). Open filters f?hren to a more more full of seeds Ansauggerdusch, dhnlich open carburetor plants, suck in however hauptsdchlich warm air from the engine compartment. I know some owners of open air cleaners, which deplored even sp?rbare power losses and bad engine run. The mixture z?ndet with normal Bosch candles and it z?ndet with expensive special candles, where the difference is to be there? Chips contain the characteristic diagrams f?r Z?ndung and injection amount. Thus one kfnnte thereby the mixture somewhat anfetten and the Z?ndzeitpunkt somewhat before-shifts. Thus tatsdchliche some few HP can be taken out, connected with hfherem gasoline consumption and transferred to super plus. Considering the proud price such Chiptunings and the small hardly sp?rbaren achievement advantages gibts a completely clear refusal. Smaller achievement paste run gene let realize by the installation schdrfere cam shaft. But quiet running and gasoline consumption suffer from it. More than 10 multi-HP can hardly be realized. Au?erdem are improvements only starting from approximately 3000 U/min sp?rbar, untenrum become the torque smaller. On the Gerduschbildung and on the life span of the engine a sharp cam shaft has a negative Einflu?. Fdcherkr?mmer bring only hauchd?nne improvements, since the Kat. opposes the grf?ten resistance to the exhaust gas with distance


Metafrasi apo to google apo germanika se aglika... tora ine kalitera??