PDA

Επιστροφή στο Forum : αγορά φίλτρου K&N


billaros19
09-01-08, 13:09
καλησπέρα!!
θα ήθελα να κάνω μία ερώτση γιατί έχω διαβάσει πολλά σχετικά με τα φίλτρα ελευθέρας. χω μία Ε46 320ci και όπως και να το κάνουμε στις χαμηλές στροφές υστερεί.....σκέφτηκα λοιπόν να την βοηθήσω να αναπνέει καλύτερα με τον καιρό και είμαι ανάμεσα στα φίλτρα K&N και J&R
έχετε να μου προτίνεται κάτι καλύτερο για αρχή, πριν ακόμα βάλω και εξάτμιση στη μικρή μου?
αν μπορείτε να περιλάβετε και τιμές για τις προτάσεις σας ακόμα καλύτερα :scratchch

konas
09-01-08, 13:55
Billare19, τετοια θεματα εχουν γραφτει παρα πολλές φορές στο φορουμ σε παλιοτερα threads. Ριξε μια ματια με το search και πιστευω θα σου λυθουν οι αποριες.

E36 RULES!!
09-01-08, 14:36
filtroxoani kalo einai na min valeis. vale sto kouti! kane k ena debuffle meta na akougesai sto 4gwno!! xaxa

sorry gia ta greeklish!

billaros19
09-01-08, 15:08
μπα δεν λέω να βάλω φιλτροχοάνη. έλεγα για φίλτρο ελευθέρεας μέσα στον παπά αλλά δεν γνωρίζω....K&N ή J&R?

deepblue
09-01-08, 15:43
μπα δεν λέω να βάλω φιλτροχοάνη. έλεγα για φίλτρο ελευθέρεας μέσα στον παπά αλλά δεν γνωρίζω....K&N ή J&R?

αν βαλεις speed booster θα δεις αλλο αμαξι ακομα και φιλτρο να μη βαλεις !!
εγω θα ξεκιναγα απο κει !!
Παντως το ΚΝ ειναι μια χαρα !!

VanVIC
09-01-08, 15:56
καλησπέρα!!
θα ήθελα να κάνω μία ερώτση γιατί έχω διαβάσει πολλά σχετικά με τα φίλτρα ελευθέρας. χω μία Ε46 320ci και όπως και να το κάνουμε στις χαμηλές στροφές υστερεί.....σκέφτηκα λοιπόν να την βοηθήσω να αναπνέει καλύτερα με τον καιρό και είμαι ανάμεσα στα φίλτρα K&N και J&R
έχετε να μου προτίνεται κάτι καλύτερο για αρχή, πριν ακόμα βάλω και εξάτμιση στη μικρή μου?
αν μπορείτε να περιλάβετε και τιμές για τις προτάσεις σας ακόμα καλύτερα :scratchch

Με σκέτο φίλτρο δεν θα καταλάβεις διαφορά, ειδκά χαμηλά.
Αν το κάνεις, στην αρχή θα νομίζεις οτι κάαατι έγινε, δυστυχώς όμως θα είναι μόνο ψυχολογικό...

Συμφωνώ περισσότερο με την λύση του sprint-booster.
Μ'αυτό θα αισθανθείς διαφορά και πάλι όμως η απόδοση του κινητήρα σου δεν θα'χει αλλάξει. Πάντως το "τράβηγμα" στο πάτημα του γκαζιού, θα είναι σαφώς καλύτερο.
Στην αρχή θα εντυπωσιαστείς.

Αν το κάνεις, σε συμβουλευω να ζητήσεις απο τον Μπουλέκο (κος Γιάννης) να σου το τοποθετήσει με διακόπτη για να μπορείς να το απενεργοποιείς όποτε θέλεις.
Η παρεμβολή του διακόπτη κοστίζει αρκετά παραπάνω αλλά αξίζει.

deepblue
09-01-08, 16:08
Με σκέτο φίλτρο δεν θα καταλάβεις διαφορά, ειδκά χαμηλά.
Αν το κάνεις, στην αρχή θα νομίζεις οτι κάαατι έγινε, δυστυχώς όμως θα είναι μόνο ψυχολογικό...

Συμφωνώ περισσότερο με την λύση του sprint-booster.
Μ'αυτό θα αισθανθείς διαφορά και πάλι όμως η απόδοση του κινητήρα σου δεν θα'χει αλλάξει. Πάντως το "τράβηγμα" στο πάτημα του γκαζιού, θα είναι σαφώς καλύτερο.
Στην αρχή θα εντυπωσιαστείς.

Αν το κάνεις, σε συμβουλευω να ζητήσεις απο τον Μπουλέκο (κος Γιάννης) να σου το τοποθετήσει με διακόπτη για να μπορείς να το απενεργοποιείς όποτε θέλεις.
Η παρεμβολή του διακόπτη κοστίζει αρκετά παραπάνω αλλά αξίζει.
Μπορεις να το αγορασεις με το καλωδιο του on off στην ιδια τιμη 190eyro και να το βαλει ο Μηχανικος σου!!
Εγω αυτο εκανα στο προτεινω θα το ευχαριστηθεις οσο τπτ αλλο !!
η πιο οικονομικη λυση.
Αν τελικα το κανεις γραψε εντυπωσεις.
αν θες οποια αλλη πληροφορια στειλε ΠΜ

billaros19
10-01-08, 11:11
ενδιαφέρουσα γνώμα αλλά καταπονεί τον κινητήρα να υποθέσω?και τι προτίνετε ανάμεσα σε αυτό και σε πρόγραμμα?

kostsour
10-01-08, 11:15
Δεν νομίζω ότι καταπονεί τον κινητήρα, απλά "ξεγελάει" το ηλεκτρόγκαζο.
Δεν αυξάνει ιπποδύναμη, ενώ το πρόγραμμα αυξάνει ιπποδύναμη και ροπή. Εγώ θα πρότεινα συνδιασμό πρώτο στάδιο και μπούστερ.

Cabriolakias
10-01-08, 11:15
Φιλος εχω και τα δυο σπιτι και τα δοκιμασα αρκετο καιρο αλλα δεν εχουν καμια απολειτως διαφορα ουτε το ενα απο το αλλο ουτε και απο το μαμα.

Επισης με ενα φιλτρο ελευθερας χαμηλα δεν δινει τιποτα αντε να δεις μια απειροελαχηστη διαφορα ψηλα.

Γνωμη μου το μονο που συμφερει σε ενα φιλτρο ελευθερας στο μαμα φιλτροκουτι ειναι οτι δεν το πληρωνεις ξανα και ξανα σε καθε σερβις που στο αλλαζουν παρα μονο το καθαριζεις και το ξαναβαζεις μεσα...απλο?

deepblue
10-01-08, 11:16
ενδιαφέρουσα γνώμα αλλά καταπονεί τον κινητήρα να υποθέσω?και τι προτίνετε ανάμεσα σε αυτό και σε πρόγραμμα?

Λαθος υποθετεις αλλα τι σχεση εχει τωρα το προγραμμα?
Πηγες αλλου!!
Μιλαμε για αλλα χρηματα τωρα και το προγραμμα θελει σιγουρα φιλτρο!!
το Booster δεν δινει αλογα απλα αλλαζει αισθητα την αποκριση του γκαζιου!!
Και για να μη λεμε πολλα μπορεις να το δοκιμασεις χωρις να το αγορασεις τι εχεις να χασεις λοιπον?

billaros19
10-01-08, 11:26
πολυ κα;τατοπιστικος φίλε Cabriolakia.και τι προτίνεις εσύ για ένα μικρό μπαμ στα χαμηλά?χωρίς να καταπονηθεί ο κινητήρας βέβαια :S

Cabriolakias
10-01-08, 11:38
Δεν ηθελα ποτε να πειραξω το μοτερ μου..μαμα και παλι μαμα...το μονο που εκανα αφοβα ηταν το προγραμμα το οποιο δεν ειχε παρουσιασει κανενα προβλημα ποτε σε κανεναν ασχετα οτι το ξεμπαξα για ασχετο δικο μου λογο...

Λοιπον το μονο πραγμα που εκανα επειτα για να αυξησω τα οπως λες μπαμ του αυτοκινητου χωρις να πειραξω καν το μοτερ ηταν η απαξεργασια του διαφορικου μου αλλαζοντας το βημα του απο 3.45 σε 3.55 δηλαδη λιγο κοντιτερο και απο 235 που τελικιαζε καποτε τωρα κοφτιαζει η πεμτη στα 220 αλλα πολυ ποιο γρηγορα απο πριν...το μπαμ ηταν πολυ αισθητοτερο απο πριν και ετσι κι αλλιως τα 235 τελικη μου ηταν αχριστα...τα 220 ειναι υπεραρκετα για να κανεις ενα ανετο ταξιδι πχ στην γερμανια που πηγαινω συχνα και δεν εχει σε πολλα σημεια οριο ταχυτητας...κοστος 400 ευρω..

billaros19
10-01-08, 11:42
έχετε να μου προτίνετε κάποιο καλό πακέτο που έχετε δοκιμάσει συμπεριλαμβανομένοου και τιμή για πρόγραμμα και φιλτρο,εξάτμιση κτλ?
πλήρης μετατροπή δηλαδή

deepblue
10-01-08, 11:44
βαλε ενα τριλιτρο να τελειωνεις !!!

Cabriolakias
10-01-08, 11:45
Στο δικο μου εβαλα εξατμηση απο καταλυτη και πισω της G-power γυρο στα 400 ευρω Προγραμμα superchips που βαζουν οι περισσοτεροι 650 ευρω και φιλτρο J&R 70 ευρω... Κοντιμα διαφορικου 400ευρω.

billaros19
10-01-08, 11:56
χμ..........ενδιαφέρουσα πρόταση...
ξεκινάμε λοιπόν με το φίλτρο...και μετά εξάτμιση...και ότι άλλο χρειαστεί εδώ είμαστε...
και πόσο σου έδωσε?πόσα άλογα?

Cabriolakias
10-01-08, 12:03
χμ..........ενδιαφέρουσα πρόταση...
ξεκινάμε λοιπόν με το φίλτρο...και μετά εξάτμιση...και ότι άλλο χρειαστεί εδώ είμαστε...
και πόσο σου έδωσε?πόσα άλογα?

Με ολα αυτα απο 155 που ηταν εφτασε σχεδον τα 170 πλεον δεν ξερω ποσα ειναι

Υ.Γ. αυτα ειχε πει το δυναμομετρο..το δυναμομετρο μπορει να πει αληθεια μπορει να πει και ψεματα ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω... παντως στον τροχο ημου ευχαρηστημενος...

billaros19
10-01-08, 12:09
το παν είναι να είσαι ευχαριστημένος εσύ και λόχιι στα χαρτιά....στο δρόμο δηλαδή

bmw330vasilis
15-01-08, 11:25
Τι ειναι το sprint-booster ρε παιδια?
πειτε και σε μενα τον ασχετο...

bmw330vasilis
15-01-08, 11:31
sorry....ψαχνοντας το βρηκα

shido
15-01-08, 11:31
Τι ειναι το sprint-booster ρε παιδια?
πειτε και σε μενα τον ασχετο...

http://www.sprintbooster.gr/gr/