PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW 740i το πιο χαλαρωτικό αυτοκίνητο στην ιστορία των... χαλαρωτικών αυτοκινήτων


Chalyps
13-02-08, 10:09
Άμα μπεις μέσα μία φορά, δεν θα θέλεις να βγεις. Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που δεν προτείνουμε σε κάποιον που δεν μπορεί να αποκτήσει την "7άρα", να μπει και να καθίσει στο εσωτερικό της. Ούτε για πλάκα! Ούτε για να την δει. Πρόκειται για το απόλυτο εθιστικό. Δικαίως... φθονείτε όσους τυχερούς βλέπετε στο δρόμο να την οδηγούν! Όλο το θέμα του αυτοκινήτου βρίσκεται πίσω από τις βαριές πόρτες της, αυτές που κλείνουν ηλεκτρικά, αρκεί κάποιος να τις ακουμπήσει και αυτές θα τραβηχτούν απαλά προς τα μέσα σφραγίζοντας τον αέρα στην αποστειρωμένη καμπίνα επιβατών. Τί γίνεται ακριβώς σε κάθε μία από τις θέσεις του αυτοκινήτου; Θέλετε να μάθετε; Ας ξεκινήσουμε από την πλευρά του συνοδηγού λοιπόν... Όποιος βρεθεί στο δεξί μπροστινό κάθισμα έχει όλη την ευχέρεια να ασχοληθεί με τις δουλειές του. Αρχικά, το κάθισμα θα περιμένει να τον αγκαλιάσει με τη μαλακή δερμάτινη επένδυσή του και θα ρυθμιστεί ακριβώς στα μέτρα του. Από εκεί και πέρα, ο συνοδηγός της 740 θα απολαύσει τις άπειρες ηλεκτρικές ευκολίες που προσφέρει το αυτοκίνητο. Αρχικά, διαθέτει ένα ασύρματο car phone που λειτουργεί με Bluetooth, ώστε να μην μπλέκονται στα χέρια του καλώδια. Αν θέλει να χρησιμοποιήσει την ανοιχτή ακρόαση, δεν χρειάζεται καν να αγγίξει το τηλέφωνο, αφού από το κέντρο του ταμπλό αποκαλύπτεται ένα μικρό αριθμητικό πληκτρολόγιο στο οποίο μπορεί να σχηματιστεί ο αριθμός, χωρίς καθόλου κόπο. Φυσικά, η BMW προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα χρήσης mobile internet με κανονικό html browser, ίδιο με αυτόν που έχετε στον προσωπικό σας υπολογιστή. Αφού ρυθμίσει το κλιματιστικό στην ιδανική θερμοκρασία γι' αυτόν, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του οδηγού, θα απολαύσει την τελειότητα της ανάρτησης και τον άπλετο χώρο που του προσφέρεται για να τοποθετήσει τα μικροαντικείμενά του, την εφημερίδα ή το σακάκι του. Η ζωή είναι ωραία στην πλευρά του συνοδηγού. Ίσως να είναι λίγο καλύτερη στο πίσω κάθισμα όμως. Κάθε μία από τις ανεξάρτητες δύο πίσω θέσεις (που μπορούν να γίνουν τρεις εφόσον αναδιπλωθεί το κεντρικό μπράτσο) διαθέτει πλήρεις ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Για την ακρίβεια, αυτός που κάθεται πίσω θα απολαύσει τη διαδρομή. Του δίνεται η δυνατότητα να χαμηλώσει το φως που εισέρχεται στην καμπίνα κάνοντας χρήση των πέντε ανεξάρτητων ηλεκτρικών σκιαδίων που καλύπτουν πλήρως ολόκληρα τα πίσω τζάμια, να ρυθμίσει την πλάτη, τη βάση και τα πτερύγια του καθίσματός του ηλεκτρικά και να απολαύσει το πούρο ή το αγαπημένο του λευκό κρασί στο τέλεια κλιματιζόμενο περιβάλλον. Και στην περίπτωση των πίσω επιβατών, η BMW 7 (ανάλογα με την έκδοση Long ή με κανονικό μεταξόνιο) μπορεί να εφοδιαστεί με εξοπλισμό που ξεφεύγει από τη λογική, καλύπτοντας πλήρως όλες τις ορέξεις. Έτσι, για την ιστορία, αξίζει να πούμε ότι διατίθενται από θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, με ή χωρίς τη δυνατότητα μασάζ, μέχρι οθόνη υγρών κρυστάλλων 9 ιντσών ανάμεσα στα καθίσματα με υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα Logic 7 και DVD Player! Όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους, πιστεύουμε ότι δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά πράγματα. Το αυτοκίνητο είναι παντού ευρύχωρο και δεν θα ζητήσει από τους επιβάτες του καμία απολύτως παραχώρηση στο θέμα της άνεσης. Ιδιαίτερα η ανάρτηση με την εκπληκτική της λειτουργία, είναι ένα... ποίημα, είτε το ταχύμετρο δείχνει 30, είτε... 230 χιλιόμετρα! Μιλώντας για ταχύμετρο, ας περάσουμε στην πλευρά του οδηγού για λιγάκι. Δεν υπάρχει πιθανότητα αυτός να μην βρει τη θέση που του ταιριάζει, αφού το κάθισμα πηγαίνει ακόμα και σε γωνίες που... δεν χρειάζεται! Μέχρι που σφίγγει τα πλαϊνά πτερύγια για να συγκρατείται το σώμα σταθερό στις στροφές! Οδηγικά, το αυτοκίνητο φυσικά δεν είναι κατασκευασμένο για να κινείται... με το πλάι, όμως αυτό που κάνει είναι να ταξιδεύει με απίστευτα υψηλές ταχύτητες, με απερίγραπτη άνεση. Το κιβώτιο κάνει τις πιο ομαλές αλλαγές που έχετε... νιώσει ποτέ, προσφέροντας και σε αυτόν τον τομέα υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Δεν χρειάζεται να αναφερθούμε καν σε θέματα οδικής συμπεριφοράς και επιδόσεων, αφού το αυτοκίνητο είναι και εκεί εξαιρετικό, ενώ το μόνο που πιστεύουμε ότι αξίζει να τονίσουμε είναι ο βαθμός ευκολίας οδήγησης. Σκεφτείτε ότι το αυτοκίνητο ξεπερνά (εύκολα) τα πέντε μέτρα και τους δύο τόννους (πανεύκολα) και ο οδηγός δεν χρειάζεται να ιδρώσει πουθενά εκτός και αν χρειαστεί να παρκάρει, που δεν θα το κάνει γιατί 1000% θα διαθέτει κλειστό, ιδιωτικό πάρκινγκ. Άρα πού καταλήγουμε; Ότι η "7άρα" είναι το απόλυτο αυτοκίνητο. Τα κάνει όλα εύκολα, διαθέτει τόννους τεχνολογίας (μέχρι που καταφέραμε να συνηθίσουμε το διαβόητο) iDrive, είναι πολυτελέστατη σε ακραίο βαθμό και ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση, με τεράστιους χώρους (μέχρι και ο χώρος αποσκευών είναι 500 λίτρα), ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά και απίστευτη άνεση. Αν λοιπόν μέχρι σήμερα εμπιστευόσασταν το ασιατικό μασάζ χαλάρωσης Σιάτσου, ήρθε η ώρα να μάθετε ότι οι Γερμανοί το κάνουν καλύτερα!


πηγή: Αυτο Τριτη

ΓΙΑΝΝΗΣ
13-02-08, 10:45
Άμα μπεις μέσα μία φορά, δεν θα θέλεις να βγεις. Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που δεν προτείνουμε σε κάποιον που δεν μπορεί να αποκτήσει την "7άρα", να μπει και να καθίσει στο εσωτερικό της. Ούτε για πλάκα! Ούτε για να την δει. Πρόκειται για το απόλυτο εθιστικό. Δικαίως... φθονείτε όσους τυχερούς βλέπετε στο δρόμο να την οδηγούν! Όλο το θέμα του αυτοκινήτου βρίσκεται πίσω από τις βαριές πόρτες της, αυτές που κλείνουν ηλεκτρικά, αρκεί κάποιος να τις ακουμπήσει και αυτές θα τραβηχτούν απαλά προς τα μέσα σφραγίζοντας τον αέρα στην αποστειρωμένη καμπίνα επιβατών. Τί γίνεται ακριβώς σε κάθε μία από τις θέσεις του αυτοκινήτου; Θέλετε να μάθετε; Ας ξεκινήσουμε από την πλευρά του συνοδηγού λοιπόν... Όποιος βρεθεί στο δεξί μπροστινό κάθισμα έχει όλη την ευχέρεια να ασχοληθεί με τις δουλειές του. Αρχικά, το κάθισμα θα περιμένει να τον αγκαλιάσει με τη μαλακή δερμάτινη επένδυσή του και θα ρυθμιστεί ακριβώς στα μέτρα του. Από εκεί και πέρα, ο συνοδηγός της 740 θα απολαύσει τις άπειρες ηλεκτρικές ευκολίες που προσφέρει το αυτοκίνητο. Αρχικά, διαθέτει ένα ασύρματο car phone που λειτουργεί με Bluetooth, ώστε να μην μπλέκονται στα χέρια του καλώδια. Αν θέλει να χρησιμοποιήσει την ανοιχτή ακρόαση, δεν χρειάζεται καν να αγγίξει το τηλέφωνο, αφού από το κέντρο του ταμπλό αποκαλύπτεται ένα μικρό αριθμητικό πληκτρολόγιο στο οποίο μπορεί να σχηματιστεί ο αριθμός, χωρίς καθόλου κόπο. Φυσικά, η BMW προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα χρήσης mobile internet με κανονικό html browser, ίδιο με αυτόν που έχετε στον προσωπικό σας υπολογιστή. Αφού ρυθμίσει το κλιματιστικό στην ιδανική θερμοκρασία γι' αυτόν, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του οδηγού, θα απολαύσει την τελειότητα της ανάρτησης και τον άπλετο χώρο που του προσφέρεται για να τοποθετήσει τα μικροαντικείμενά του, την εφημερίδα ή το σακάκι του. Η ζωή είναι ωραία στην πλευρά του συνοδηγού. Ίσως να είναι λίγο καλύτερη στο πίσω κάθισμα όμως. Κάθε μία από τις ανεξάρτητες δύο πίσω θέσεις (που μπορούν να γίνουν τρεις εφόσον αναδιπλωθεί το κεντρικό μπράτσο) διαθέτει πλήρεις ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Για την ακρίβεια, αυτός που κάθεται πίσω θα απολαύσει τη διαδρομή. Του δίνεται η δυνατότητα να χαμηλώσει το φως που εισέρχεται στην καμπίνα κάνοντας χρήση των πέντε ανεξάρτητων ηλεκτρικών σκιαδίων που καλύπτουν πλήρως ολόκληρα τα πίσω τζάμια, να ρυθμίσει την πλάτη, τη βάση και τα πτερύγια του καθίσματός του ηλεκτρικά και να απολαύσει το πούρο ή το αγαπημένο του λευκό κρασί στο τέλεια κλιματιζόμενο περιβάλλον. Και στην περίπτωση των πίσω επιβατών, η BMW 7 (ανάλογα με την έκδοση Long ή με κανονικό μεταξόνιο) μπορεί να εφοδιαστεί με εξοπλισμό που ξεφεύγει από τη λογική, καλύπτοντας πλήρως όλες τις ορέξεις. Έτσι, για την ιστορία, αξίζει να πούμε ότι διατίθενται από θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, με ή χωρίς τη δυνατότητα μασάζ, μέχρι οθόνη υγρών κρυστάλλων 9 ιντσών ανάμεσα στα καθίσματα με υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα Logic 7 και DVD Player! Όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους, πιστεύουμε ότι δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά πράγματα. Το αυτοκίνητο είναι παντού ευρύχωρο και δεν θα ζητήσει από τους επιβάτες του καμία απολύτως παραχώρηση στο θέμα της άνεσης. Ιδιαίτερα η ανάρτηση με την εκπληκτική της λειτουργία, είναι ένα... ποίημα, είτε το ταχύμετρο δείχνει 30, είτε... 230 χιλιόμετρα! Μιλώντας για ταχύμετρο, ας περάσουμε στην πλευρά του οδηγού για λιγάκι. Δεν υπάρχει πιθανότητα αυτός να μην βρει τη θέση που του ταιριάζει, αφού το κάθισμα πηγαίνει ακόμα και σε γωνίες που... δεν χρειάζεται! Μέχρι που σφίγγει τα πλαϊνά πτερύγια για να συγκρατείται το σώμα σταθερό στις στροφές! Οδηγικά, το αυτοκίνητο φυσικά δεν είναι κατασκευασμένο για να κινείται... με το πλάι, όμως αυτό που κάνει είναι να ταξιδεύει με απίστευτα υψηλές ταχύτητες, με απερίγραπτη άνεση. Το κιβώτιο κάνει τις πιο ομαλές αλλαγές που έχετε... νιώσει ποτέ, προσφέροντας και σε αυτόν τον τομέα υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Δεν χρειάζεται να αναφερθούμε καν σε θέματα οδικής συμπεριφοράς και επιδόσεων, αφού το αυτοκίνητο είναι και εκεί εξαιρετικό, ενώ το μόνο που πιστεύουμε ότι αξίζει να τονίσουμε είναι ο βαθμός ευκολίας οδήγησης. Σκεφτείτε ότι το αυτοκίνητο ξεπερνά (εύκολα) τα πέντε μέτρα και τους δύο τόννους (πανεύκολα) και ο οδηγός δεν χρειάζεται να ιδρώσει πουθενά εκτός και αν χρειαστεί να παρκάρει, που δεν θα το κάνει γιατί 1000% θα διαθέτει κλειστό, ιδιωτικό πάρκινγκ. Άρα πού καταλήγουμε; Ότι η "7άρα" είναι το απόλυτο αυτοκίνητο. Τα κάνει όλα εύκολα, διαθέτει τόννους τεχνολογίας (μέχρι που καταφέραμε να συνηθίσουμε το διαβόητο) iDrive, είναι πολυτελέστατη σε ακραίο βαθμό και ταυτόχρονα εύκολη στην οδήγηση, με τεράστιους χώρους (μέχρι και ο χώρος αποσκευών είναι 500 λίτρα), ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά και απίστευτη άνεση. Αν λοιπόν μέχρι σήμερα εμπιστευόσασταν το ασιατικό μασάζ χαλάρωσης Σιάτσου, ήρθε η ώρα να μάθετε ότι οι Γερμανοί το κάνουν καλύτερα!


πηγή: Αυτο ΤριτηΜε εστειλες φιλε...:bowdown:

thanassis
13-02-08, 10:51
μας έφτιαξες πρωινιάτικα!!!!!!! πολύ καλό!!!

Chalyps
13-02-08, 11:19
Του δίνεται η δυνατότητα να χαμηλώσει το φως που εισέρχεται στην καμπίνα κάνοντας χρήση των πέντε ανεξάρτητων ηλεκτρικών σκιαδίων που καλύπτουν πλήρως ολόκληρα τα πίσω τζάμια, να ρυθμίσει την πλάτη, τη βάση και τα πτερύγια του καθίσματός του ηλεκτρικά και να απολαύσει το πούρο ή το αγαπημένο του λευκό κρασί στο τέλεια κλιματιζόμενο περιβάλλον. Και στην περίπτωση των πίσω επιβατών, η BMW 7 (ανάλογα με την έκδοση Long ή με κανονικό μεταξόνιο) μπορεί να εφοδιαστεί με εξοπλισμό που ξεφεύγει από τη λογική, καλύπτοντας πλήρως όλες τις ορέξεις. Έτσι, για την ιστορία, αξίζει να πούμε ότι διατίθενται από θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, με ή χωρίς τη δυνατότητα μασάζ, μέχρι οθόνη υγρών κρυστάλλων 9 ιντσών ανάμεσα στα καθίσματα με υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα Logic 7 και DVD Player!

Aυτό δεν είναι αυτοκίνητο , κινητό spa θα το χαρακτήριζα....
(- μειων)
δεν περιλαμβάνει jacuzzi....:pth:[

Λakedaimonas
13-02-08, 11:58
Το μπάνιο που είναι??

Με τα λεφτά που κάνει..άμα τα είχα θα έβαζα άλλο ένα δεκάρικο να πάρω μια Μ5...ή μια Μ3 convertible όταν βγει...

thanassis
13-02-08, 12:18
Το μπάνιο που είναι??

Με τα λεφτά που κάνει..άμα τα είχα θα έβαζα άλλο ένα δεκάρικο να πάρω μια Μ5...ή μια Μ3 convertible όταν βγει...

άλλα σου προσφέρει το ένα και άλλα το άλλο.... είναι αλλού αυτό το όχημα (πλοίο)

mitsos_chania
13-02-08, 13:02
:bowdown:λοιπον παιδες μαλλον πως ειμαι καπως τυχερος.ενας φιλος του πατερα μου απο αθηνα με πολλα φραγκα εχει ενα 745Li.μια μερα λοιπον του καναμε μια δουλεια και ηθελα να παω εκει απο το λιμανι του Πειραια.με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει ασε θα στειλω εγω να σε παρουν.οταν κατεβαινω απο το καραβι μενω καγκελο αφου ειχε στειλει τον οδηγο με την μπεμπα να με παρει.καθομαι στο πισω καθισμα και μενω αναυδος.το συγκεκριμενο αμαξι εχει κοστισει πανω απο 170χιλιαρικα και αποτι μπορειτε να φανταστειτε ειχε απλως τα παντα μεσα.αλλα αυτο μου με αφησε μ@λ@κ@ ηταν η ανεση.απλα σε αλλο επιπεδο...αχ τι μου θυμισατε τωρα

Chalyps
13-02-08, 13:41
άλλα σου προσφέρει το ένα και άλλα το άλλο.... είναι αλλού αυτό το όχημα (πλοίο)προσέχτε καλά τον τίτλο του thread....
που κολά η Μ3????:nixweiss::nono::scratchch
Σωστός ο thanassis.....:dblthumb2

stelmaniac
13-02-08, 14:27
Ελα ρε, κανατε αυτοκινητα και τα τρικυκλα,σιγα το κρουαζιεροπλοιο...μπαρντον,το αμαξι ηθελα να πω!!!!
Εγω μπηκα περσι στο Κνωσσος Παλλας και ηταν πολυ πιο ανετο!!!!!!!:jester:

thanassis
13-02-08, 15:37
Μ3 με 740 δεν πιστεύω ότι μπορεί να συγκριθεί.... Μ5 με 760 ίσως, αλλά και πάλι μόνο σαν οικογενειακό αυτοκίνητο από πλευρά ανέσεων.......

Λakedaimonas
13-02-08, 16:01
Μα δεν τα σύγκρινα...Μια σκέψη έκανα μόνο που αφορά προσωπικό γούστο κλπ...Φυσικά και η 7αρα είναι ένα πανέμορφο αμάξι...Και φυσικά δεν συγκρίνονται...άλλος ο λόγος ύπαρξης του ενός και άλλος του άλλου.

thanassis
13-02-08, 16:09
Μια σκέψη ... που αφορά προσωπικό γούστο
άλλος ο λόγος ύπαρξης του ενός και άλλος του άλλου.

Τώρα καλά το είπες!!!!! :dblthumb2 όχι ότι θα σε χαλούσε μια 7άρα:P

thmangr
13-02-08, 16:14
Παιδιά και εγώ έζησα μια εβδομάδα με το 745Li sto Τορόντο του Καναδά.
Το αυτοκίνητο κυριολεκτικά δεν παίζεται.
Αλλά όσο και να σας φαίνεται απίστευτο έπρεπε να βλέπατε τον ξάδερφό μου
όταν συντονιζόταν το κινητό του τηλέφωνο με τα ηχεία του αυτοκινήτου.
Αλλάζε δέκα χρώματα και αρχίζε. Jesus man! This thing is driving me nuts.
Και εμείς απλά :rofl2:.
Απολαυστικό όχημα!!!!
Και επίσης φίλε το GPS και όλος ο χειρισμός του monitor είναι αξιοζήλευτος!!
Επίσης μην ξεχάσω είχε και ζάντες 21"
ΤΕΡΑΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!

Λakedaimonas
13-02-08, 16:32
όχι ότι θα σε χαλούσε μια 7άρα:P

22 χρονών είμαι!!τι να την κάνω την 7άρα :drive2: ???!!!
Πάντως μου έχει κάτσει να είμαι κηφισίας ( στο ύψος του ΚΑΤ ) και να σκάσει δίπλα μου 7αρα...ΣΚΕΤΟΣ ΤΥΡΑΝΟΣΑΥΡΟΣ! γαμώ τα limo ...

thanassis
13-02-08, 16:54
22 χρονών είμαι!!τι να την κάνω την 7άρα :drive2: ???!!!
Πάντως μου έχει κάτσει να είμαι κηφισίας ( στο ύψος του ΚΑΤ ) και να σκάσει δίπλα μου 7αρα...ΣΚΕΤΟΣ ΤΥΡΑΝΟΣΑΥΡΟΣ! γαμώ τα limo ...

και εγώ 19 είμαι αλλά δεν με χαλάει :p:

Λakedaimonas
13-02-08, 17:09
και εγώ 19 είμαι αλλά δεν με χαλάει :p:

Προφανώς ,ούτε εμένα ,αλλά έστω ότι είχες να διαλέξεις ανάμεσα σε 7άρα ,Μ3 ,Μ5 ,Μ6 ,335
Τι θα διάλεγες???

"Jesus man! This thing is driving me nuts."
Μου θυμίζει τον κλάρκσον που τον είχε τρελάνει η Μ5 με όλα τα ηλεκτρονικά και τις συμβουλές και και και...μέχρι που βρήκε το μαγικό κουμπάκι που τα απενεργοποιεί όλα...lol

thanassis
13-02-08, 17:10
Προφανώς ,ούτε εμένα ,αλλά έστω ότι είχες να διαλέξεις ανάμεσα σε 7άρα ,Μ3 ,Μ5 ,Μ6 ,335
Τι θα διάλεγες???

"Jesus man! This thing is driving me nuts."
Μου θυμίζει τον κλάρκσον που τον είχε τρελάνει η Μ5 με όλα τα ηλεκτρονικά και τις συμβουλές και και και...μέχρι που βρήκε το μαγικό κουμπάκι που τα απενεργοποιεί όλα...lol

Μ6 με τα χίλια!!!!!!

oldcarskickass
13-02-08, 17:14
άλλα σου προσφέρει το ένα και άλλα το άλλο.... είναι αλλού αυτό το όχημα (πλοίο)


Γιατί ρε Θανάση το Μ3 πόση ποια διαφορά στα κιλά έχει από το Μ5;

Δε λέω μπορεί να έχει και 200 κιλά αλλά ξέρεις πόσο ζυγίζει πλέον ένα << σπορ >> ΚΑΙ ΚΑΛΑ Μ3;

thanassis
13-02-08, 17:16
Γιατί ρε Θανάση το Μ3 πόση ποια διαφορά στα κιλά έχει από το Μ5;

Δε λέω μπορεί να έχει και 200 κιλά αλλά ξέρεις πόσο ζυγίζει πλέον ένα << σπορ >> ΚΑΙ ΚΑΛΑ Μ3;

δεν μιλάω για το βάρος αλλά για το μέγεθος!!!! άλλο 3άρα και άλλο 5ΑΡΑ και άλλο φυσικά 7ΑΡΑ

strofimios
13-02-08, 19:15
Συναδερφος μου εχει καινουργια 760.Εκτος του οτι ειναι γεματη μπλιμπλικια,για να δικαιολογησει τα λεφτα της,εχει και πολυ δυναμη.Κατα τα αλλα ειναι πολυ ασχημη,σαν σωσιβιο ειναι εξωτερικα(του φιλου κατι λεει γιατι ειναι schnitzer),θεοβαρη αλλα και οικονομικη.Αθηνα-Καστορια-Αθηνα με ταχυτητα ταξιδιου 170(στις 3000σ.α.λ.)-180 και κατι τελικες(250) που και που,"εκαψε" γυρω στα 11lt./100km.Απολυτη ησυχια σε ολες τις περιπτωσεις και τρενο στην εθνικη.Στον Δομοκο,με γλιτσα,εαν δεν υπηρχαν τα ηλεκτρονικα τα πραγματα θα ηταν πολυ δυσκολα.Προτιμω Μ6 ή Μ5 εαν "παιζει"οικογενεια.

race535
13-02-08, 19:34
Να προσθεσω και εγω οτι αυτες τις 7αρες στην Γερμανια μετα την εγγυηση τους κανουν αμαν να τις διωξουν. Απο 27 χιλιαρικακια ξεκινανε και ο λογος ειναι τα τεραστια ηλεκτρικα προβληματα που παρουσιαζουν.
Επισης ειναι παρα πολυ πολυπλοκη κατασκευη.
Για να βγει ενα φαναρι προστινο πρεπει να ξηλωθει ολος ο προφυλακτηρας,Ελεος
Δεν ειναι στις επιλογες μου παντως αυτο το αμαξι

oldcarskickass
13-02-08, 20:15
Να προσθεσω και εγω οτι αυτες τις 7αρες στην Γερμανια μετα την εγγυηση τους κανουν αμαν να τις διωξουν. Απο 27 χιλιαρικακια ξεκινανε και ο λογος ειναι τα τεραστια ηλεκτρικα προβληματα που παρουσιαζουν.
Επισης ειναι παρα πολυ πολυπλοκη κατασκευη.
Για να βγει ενα φαναρι προστινο πρεπει να ξηλωθει ολος ο προφυλακτηρας,Ελεος
Δεν ειναι στις επιλογες μου παντως αυτο το αμαξι

Άλλο και αυτό με την εγγύηση ρε γμτ, είανι δυνατόν κορεάτικα και ιαπωνικά (κατά τα άλλα ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ) να έχουν 8 και 10 χρόνια εγγύηση και εμείς (εσείς δλδ εγώ Ε30 έχω ΧΑΧΑΧΑ) να πληρώνουμε (πληρώνετε, είπαμε) 10 και 15 χιλ παραπάνω για 2 -3 χρόνια εγγύηση.

Και μην πει κανείς ότι το όνομα είναι εγγύηση γιατί ΟΛΟΙ θα θέλαμε ακόμα και η λάμπα να μας καεί να την αλλάζουμε τσάμπα.

Skaravas
13-02-08, 22:41
και εγώ 19 είμαι αλλά δεν με χαλάει :p:

Υπάρχουν και αλλού νέοι που γουστάρουν 7άρες φαίνεται...

http://www.hadel.net/autos/html/d_pkw_bmw_breyton_7er_2005.html

E12 520
13-02-08, 23:04
δεν μιλάω για το βάρος αλλά για το μέγεθος!!!! άλλο 3άρα και άλλο 5ΑΡΑ και άλλο φυσικά 7ΑΡΑ

Ετσι οπως το λεει ο Λευτερης ειναι το καθε αυτοκινητο βαδιζει σε ξεχωριστο τομεα!

Ενας 60αρης εφοπλιστης η οτιδηποτε σε φραγκατο θα προτιμησει την 7αρα η την Μ5!

Ενας φραγκατος που γουσταρει τα trackday και οχι μονο θα παρει την Μ3!

Παντως οτι και να πουμε ολες τους ειναι καταπληκτικες!:love: