PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ-ΕΛΑΤΗΡΙΑ


bmw330vasilis
25-02-08, 11:41
Χρειαζομαι βοηθεια για αλλαγη αναρτησης!!!
Εχω διαβασει αρκετα ανεξαντλητα θεματα στο site μας.Παρακαλω ενα resume επι της ουσιας.....
Ειμαι κατοχος ενος Ε46 cabrio 318 μοντ.2004 (facelift).Aναρτηση μαμα,λεω λοιπον μετα απο 56000km να την αλλαξω.Το προβλημα ειναι το εξης:Σε κανα χρονο υπολογιζω να εχω καταφερει να το κανω 330!Ηαναρτηση που θα φορεσω τωρα θα χρειαστει να αντικατασταθει?....ή θα κανει και για το 330 μοτερ?Δεν ειμαι οδηγος των ακρων και γι αυτο δεν σκεφτομαι για pss9 (τσουχτερη και η τιμη).Eνδιαφερομαι για BILSTEIN SPORT (αν δεν κανω λαθος δεν ειναι τα πολυ χαμηλα) και ελατηρια ΗR!
Αν καποιος ξερει να μου απαντησει πανω στο θεμα ας μου πει παρακαλω και για την αναρτηση mpack αν θα εκανε και στο υπαρχον 318 αλλα και στο μελλοντικο 330!Αν ξερετε και τιμες ευπροσδεκτες
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η μπεμπα ειναι cabrio πραγμα που σημαινει οτι ειναι και λιγο πιο βαρυ!
ευχαριστω εκ των προτερων!!:confused:

tamtamcafe
25-02-08, 11:47
PSS9 KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ παιρνουν απειρες ρυθμισεις στριβουν σα τραινο και θα τις ευχαριστηθεις,
εχουμε ακρη για 1500-1600 ευρω τοποθετημενες ευθυγραμισμενο ολα.

bmw330vasilis
25-02-08, 11:59
thanks φιλε...αλλα μιλας για τα διπλα λεφτα...εκτος των αλλων κανουν και για 318 και για 330 ή θα χρειαστω αλλαγη μετα?




PSS9 KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ παιρνουν απειρες ρυθμισεις στριβουν σα τραινο και θα τις ευχαριστηθεις,
εχουμε ακρη για 1500-1600 ευρω τοποθετημενες ευθυγραμισμενο ολα.

God
25-02-08, 12:13
Eνδιαφερομαι για BILSTEIN SPORT (αν δεν κανω λαθος δεν ειναι τα πολυ χαμηλα) και ελατηρια ΗR!

Κατ'αρχην, τα αμορτισερ δεν εχουν καμια σχεση με το υψος του αυτοκινητου. Το υψος του αυτοκινητου καθοριζεται απο τα ελατηρια.

Για ελατηρια, τα H&R των 3.5 ποντων ειναι μια χαρα, αλλα για χαμηλωμα δεν θελεις τα Bilstein Sport αλλα τα Sprint. Τα sport δεν ειναι σχεδιασμενα για χαμηλωμα. Για μενα αφου δεν εισαι των ακρων, τα Sprint+H&R ειναι υπεραρκετα σαν λυση.

Ολα τα Ε46 φορανε ιδια αναρτηση, δεν θα εχεις προβλημα.

tamtamcafe
25-02-08, 12:57
κανουν και για μ3 το θεμα ειναι οτι πληρωνεις μια φορα και οτι μπορεις να εχεις μια αναρτηση για 150000 κμ και να ειναι απο τραπεζι κουτσουρο, μεχρι να μη καταλαβαινεις οτι περνας απο σαμαρακια, και να μη γερνεις στι στροφες και γενικα οτι καλυτερο και σε ολες τις συνθηκες, τωρα απο καει και μετα ειναι σιγουρα θεμα τσεπης και οτι πληρωνεις παιρνεις.

wind/fire
26-02-08, 19:29
εχω ρωτησει και γω για αναρτηση,για το ιδιο αμαξι,αλλα οχι cabrio,και μου ειπαν,sprint αμορτισερ με τα hr ελατηρια που ηδη φοραω.ειναι παρα πολυ καλο συνδιασμος και στησιμο και ανεση και νορμαλ κοστος.για ρυθμιζομενη ειναι αλλη κουβεντα.με 1500-1600 ευρω,βαζεις 3 φορες sprint!!! γνωμη μου.

sotiris 328i
26-02-08, 19:35
Κατ'αρχην, τα αμορτισερ δεν εχουν καμια σχεση με το υψος του αυτοκινητου. Το υψος του αυτοκινητου καθοριζεται απο τα ελατηρια.

Για ελατηρια, τα H&R των 3.5 ποντων ειναι μια χαρα, αλλα για χαμηλωμα δεν θελεις τα Bilstein Sport αλλα τα Sprint. Τα sport δεν ειναι σχεδιασμενα για χαμηλωμα. Για μενα αφου δεν εισαι των ακρων, τα Sprint+H&R ειναι υπεραρκετα σαν λυση.

Ολα τα Ε46 φορανε ιδια αναρτηση, δεν θα εχεις προβλημα.:+1:Σωστος!

bmw330vasilis
26-02-08, 21:37
Λοιπον...εχουμε και λεμε....
1.H&R ελατηρια για λιγο χαμηλωμα 3,5 εμπρος και 1,5 πισω
2.BILSTEIN SPORT KITRINA (χοντρομπουκαλα για εμπρος) και κανονικα για πισω
Ξερουμε μηπως κωδικους για Ε46 CABRIO για να τα φερω απ εξω ή ειναι στανταρ ο τροπος που θα τα ψαξω?
Και οταν γινει καποια στιγμη 330ci θα κανουν τα ιδια ειπαμε .....στανταρ ε?δεν θα χρειαστω ξανα αναρτηση?
thanks

God
26-02-08, 21:51
Λοιπον...εχουμε και λεμε....
1.H&R ελατηρια για λιγο χαμηλωμα 3,5 εμπρος και 1,5 πισω
2.BILSTEIN SPORT KITRINA (χοντρομπουκαλα για εμπρος) και κανονικα για πισω
Ξερουμε μηπως κωδικους για Ε46 CABRIO για να τα φερω απ εξω ή ειναι στανταρ ο τροπος που θα τα ψαξω?
Και οταν γινει καποια στιγμη 330ci θα κανουν τα ιδια ειπαμε .....στανταρ ε?δεν θα χρειαστω ξανα αναρτηση?
thanks

Φιλε μου μαλλον δεν προσεξες. Τα Sport δεν ειναι για χαμηλωμα. Τα Sprint θελεις. Εχουν παρομοια τιμη αλλα ειναι πιο κοντοκαλαμα, για χαμηλωμενα αυτοκινητα.

Ναι, ολη η σειρα των Ε46 ανεξαρτητως κινητηρα φοραει ιδια αμορτισερ/ελατηρια.

bmw330vasilis
26-02-08, 22:36
αν δεν κανω λαθος τα sprint ειναι για χαμηλωμα πανω απο 3 ποντους....διορθωστε με αν κανω λαθος..δεν θελω πιτα το αμαξι...θελω λιγο να χαμηλωσει για αισθητικους λογους απο οτι ειναι τωρα με τα μαμα





Φιλε μου μαλλον δεν προσεξες. Τα Sport δεν ειναι για χαμηλωμα. Τα Sprint θελεις. Εχουν παρομοια τιμη αλλα ειναι πιο κοντοκαλαμα, για χαμηλωμενα αυτοκινητα.

Ναι, ολη η σειρα των Ε46 ανεξαρτητως κινητηρα φοραει ιδια αμορτισερ/ελατηρια.

KATSARAIOS
26-02-08, 22:42
Φιλε μου μαλλον δεν προσεξες. Τα Sport δεν ειναι για χαμηλωμα. Τα Sprint θελεις. Εχουν παρομοια τιμη αλλα ειναι πιο κοντοκαλαμα, για χαμηλωμενα αυτοκινητα.

Ναι, ολη η σειρα των Ε46 ανεξαρτητως κινητηρα φοραει ιδια αμορτισερ/ελατηρια.

δηλαδη 4κυλινδρα και 6κυλινδρα εχουν τα ιδια αμορτισερ και ελατηρια?

God
26-02-08, 23:04
δηλαδη 4κυλινδρα και 6κυλινδρα εχουν τα ιδια αμορτισερ και ελατηρια?

Τα Ε46 και μιλωντας αυστηρα μονο για αυτα, ναι.

αν δεν κανω λαθος τα sprint ειναι για χαμηλωμα πανω απο 3 ποντους....διορθωστε με αν κανω λαθος..δεν θελω πιτα το αμαξι...θελω λιγο να χαμηλωσει για αισθητικους λογους απο οτι ειναι τωρα με τα μαμα

Και ετσι να ειναι, 3.5 το χαμηλωνουν τα ελατηρια που θα βαλεις μπροστα. Επισης οπως σου ειπα τα αμορτισερ δεν εχουν καμια σχεση με το χαμηλωμα, το χαμηλωμα το προκαλει το ελατηριο.

Τα Sprint ειναι για οποιοδηποτε χαμηλωμα. Απο την στιγμη που χαμηλωνεις, αυτα βαζεις. Τα sport ειναι για εργοστασιακα ελατηρια και υψος, δεν δουλευουν το ιδιο καλα με σκληροτερα και χαμηλοτερα ελατηρια.

Libanner
26-02-08, 23:04
Τα αμορτισέρ είναι τα ίδια τα ελατήρια τουλάχιστον τα μπροστά είναι διαφορετικά.Επειδή το 6κύλινδρο είναι ποιο βαρύ απο το 4κύλινδρο.

KATSARAIOS
26-02-08, 23:07
Τα αμορτισέρ είναι τα ίδια τα ελατήρια τουλάχιστον τα μπροστά είναι διαφορετικά.Επειδή το 6κύλινδρο είναι ποιο βαρύ απο το 4κύλινδρο.ετσι μπραβο συμφωνουμε:boink:

KATSARAIOS
26-02-08, 23:09
Τα Ε46 και μιλωντας αυστηρα μονο για αυτα, ναι.



Και ετσι να ειναι, 3.5 το χαμηλωνουν τα ελατηρια που θα βαλεις μπροστα. Επισης οπως σου ειπα τα αμορτισερ δεν εχουν καμια σχεση με το χαμηλωμα, το χαμηλωμα το προκαλει το ελατηριο.

Τα Sprint ειναι για οποιοδηποτε χαμηλωμα. Απο την στιγμη που χαμηλωνεις, αυτα βαζεις. Τα sport ειναι για εργοστασιακα ελατηρια και υψος, δεν δουλευουν το ιδιο καλα με σκληροτερα και χαμηλοτερα ελατηρια.δηλαδη φιλε μου εγω πρεπει να παω να ξαναβαλω τα ελατηρια απο το 4κυλινδρο στο 6κυλινδρο που φοραω τωρα?και θα ειμαι μια χαρα.....:nono:

God
26-02-08, 23:17
δηλαδη φιλε μου εγω πρεπει να παω να ξαναβαλω τα ελατηρια απο το 4κυλινδρο στο 6κυλινδρο που φοραω τωρα?και θα ειμαι μια χαρα.....:nono:

Αυτο ουτε καν το καταλαβα που κολαει. Μαλλον κατι δεν διαβασες καλα.

Παμε παλι.

Αμορτισερ φορανε ολα ιδια.
Ελατηρια μαμα φορανε ΟΛΑ διαφορετικα απο το εργοστασιο, ολα τα μοντελα. Και τα OEM ειναι ολα διαφορετικα. Δεν μιλαμε για μαμα ελατηρια εδω, δεν νομιζω κανεις να παει να αγορασει μαμα ελατηριο απο την αγορα οταν κοιταει βελτιωση.
Ελατηρια βελτιωτικα ολα φορανε παλι ιδια. Οι βελτιωτες που ξερω εχουν ιδιους κωδικους για ολα τα μοντελα.

ΠΧ Bilstein σετ αμορτισερ-ελατηρια σπορ:

http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/artdetail_typ.asp?SID=0008574140852829018020&STCKL=0&AID=190,171,68404768,16,3397

H H&R βγαζει μονο ενα σετ ελατηρια για ολα τα Ε46 πλην Χ και cabrio:

http://hrsprings.com/scripts/appguide.php?Mode=Make+Guide&SubMode=Find3&MakeID=4

Και ουτω καθ'εξης...

KATSARAIOS
26-02-08, 23:27
Αυτο ουτε καν το καταλαβα που κολαει. Μαλλον κατι δεν διαβασες καλα.

Παμε παλι.

Αμορτισερ φορανε ολα ιδια.
Ελατηρια μαμα φορανε ΟΛΑ διαφορετικα απο το εργοστασιο, ολα τα μοντελα. Και τα OEM ειναι ολα διαφορετικα. Δεν μιλαμε για μαμα ελατηρια εδω, δεν νομιζω κανεις να παει να αγορασει μαμα ελατηριο απο την αγορα οταν κοιταει βελτιωση.
Ελατηρια βελτιωτικα ολα φορανε παλι ιδια. Οι βελτιωτες που ξερω εχουν ιδιους κωδικους για ολα τα μοντελα.

ΠΧ Bilstein σετ αμορτισερ-ελατηρια σπορ:

http://www.carparts-cat.com/pkw/parts/artdetail_typ.asp?SID=0008574140852829018020&STCKL=0&AID=190,171,68404768,16,3397

H H&R βγαζει μονο ενα σετ ελατηρια για ολα τα Ε46 πλην Χ και cabrio:

http://hrsprings.com/scripts/appguide.php?Mode=Make+Guide&SubMode=Find3&MakeID=4

Και ουτω καθ'εξης...
απλα εγω σου λεω οτι δεν φορανε τα 4κυλινδρα και τα 6κυλινδρα τα ιδια πραγματα ,τωρα στην θεωρια και στους πινακες ολα ειναι ωραια .
επισης υπαρχουν αρκετοι που φορανε μαμα ελατηρια και aftermarket αμορτισερ.

God
26-02-08, 23:38
απλα εγω σου λεω οτι δεν φορανε τα 4κυλινδρα και τα 6κυλινδρα τα ιδια πραγματα ,τωρα στην θεωρια και στους πινακες ολα ειναι ωραια .
επισης υπαρχουν αρκετοι που φορανε μαμα ελατηρια και aftermarket αμορτισερ.

Δηλαδη θελεις να μου πεις οτι θα πας να βρεις στην αγορα διαφορετικα ελατηρια για 4-κυλινδρο και 6-κυλινδρο ενω οι βελτιωτες βγαζουν 1 για ολα τα μοντελα, επειδη σωνει και καλα ειναι διαφορετικα...μαλιστα, οτι πεις.

Επισης, ο φιλος ζητησε να αγορασει ελατηρια, μαλιστα H&R. Τα H&R (και οποιαδηποτε αλλα αποιουδηποτε βελτιωτη) ναι ειναι ιδια για ολα τα μοντελα. Δεν με νοιαζει το ποσοι φορανε μαμα ελατηρια και aftermarket αμορτισερ γιατι πολυ απλα δεν ειναι του θεματος. Οσοι φορανε μαμα ελατηρια και κανουν μετατροπη, πρεπει να βαλουν τα μαμα ελατηρια του τροπετου που αγορασαν. Ολα τα μαμα ελατηρια ειναι διαφορετικα. Ακομα και μεταξυ ιδιου κινητηρα και διαφορετικου εξοπλισμου.

Περα απο εκει, τι να πω και εγω. Ας παει να αγορασει μια 4-αδα ελατηρια τωρα και μετα να παει να ζητησει του ιδιου κατασκευαστη "για εξακυλινδρο επειδη ειναι διαφορετικα". Απλως θα πληρωσει το ιδιο πραγμα 2 φορες. Απο την στιγμη που σου δειχνω καταλογους κατασκευαστων και εσυ τα ξερεις καλυτερα απο αυτους, δεν εχει κανενα νοημα να το συζηταμε.

KATSARAIOS
26-02-08, 23:46
Δηλαδη θελεις να μου πεις οτι θα πας να βρεις στην αγορα διαφορετικα ελατηρια για 4-κυλινδρο και 6-κυλινδρο ενω οι βελτιωτες βγαζουν 1 για ολα τα μοντελα, επειδη σωνει και καλα ειναι διαφορετικα...μαλιστα, οτι πεις.

Επισης, ο φιλος ζητησε να αγορασει ελατηρια, μαλιστα H&R. Τα H&R (και οποιαδηποτε αλλα αποιουδηποτε βελτιωτη) ναι ειναι ιδια για ολα τα μοντελα. Δεν με νοιαζει το ποσοι φορανε μαμα ελατηρια και aftermarket αμορτισερ γιατι πολυ απλα δεν ειναι του θεματος. Οσοι φορανε μαμα ελατηρια και κανουν μετατροπη, πρεπει να βαλουν τα μαμα ελατηρια του τροπετου που αγορασαν. Ολα τα μαμα ελατηρια ειναι διαφορετικα. Ακομα και μεταξυ ιδιου κινητηρα και διαφορετικου εξοπλισμου.

Περα απο εκει, τι να πω και εγω. Ας παει να αγορασει μια 4-αδα ελατηρια τωρα και μετα να παει να ζητησει του ιδιου κατασκευαστη "για εξακυλινδρο επειδη ειναι διαφορετικα". Απλως θα πληρωσει το ιδιο πραγμα 2 φορες.Απο την στιγμη που σου δειχνω καταλογους κατασκευαστων και εσυ τα ξερεις καλυτερα απο αυτους, δεν εχει κανενα νοημα να το συζηταμε.
φιλε μου εγω εγραψα μονο πανω στο ποσταρισμα σου οτι ολα τα ε46 φορανε τα ιδια αμορτσερ και ελατηρια και τελικα το ειπες και μονος σου.δεν εχω διαθεση να παρεξηγηθω με ΚΑΝΕΝΑ ,απλα γιατι ολοι ψαχνομαστε αλλος γνωριζωντας πιο πολλα και αλλος πιο λιγα.
Υ.Γ η Sachs αν δεν κανω λαθος δινει τα performance διαφορετικα για 4κυλινδρα και 6κυλινδρα.

BILL007
27-02-08, 00:37
+1 Katsaraios...Τα ελατήρια στα 6κίλυνδρα σε σχέση με τα 4κύλινδρα τουλάχιστον τα μπροστά είναι διαφορετικά...Καταρχάς είναι οπτική η διαφορά!Εγώ πουλάω 2 μπροστινά 6κύλινδρα και 2 τετρακύλινδρα αμορτισέρ και μαμά ελατήρια...Τα αμορτισέρ είναι κομπλέ αλλά τα ελατήρια είναι διαφορετικά και κόβω και το κεφάλι μου...:D:D:D¶λλωστε γι'αυτό τα είχα αγοράσει...Να χρησιμοποιήσω τα 6κύλινδρα αμορτισέρ που είναι χοντρομπούκαλα αλλά να περάσω τα ελατήρια απο τα 4κύλινδρα...

God
27-02-08, 10:16
φιλε μου εγω εγραψα μονο πανω στο ποσταρισμα σου οτι ολα τα ε46 φορανε τα ιδια αμορτσερ και ελατηρια και τελικα το ειπες και μονος σου.δεν εχω διαθεση να παρεξηγηθω με ΚΑΝΕΝΑ ,απλα γιατι ολοι ψαχνομαστε αλλος γνωριζωντας πιο πολλα και αλλος πιο λιγα.
Υ.Γ η Sachs αν δεν κανω λαθος δινει τα performance διαφορετικα για 4κυλινδρα και 6κυλινδρα.

Φιλε μου εγω μιλουσα μονο για aftermarket. Δεν μιλαω ποτε για μαμα ελατηρια γιατι απλως κανεις δεν αγοραζει μαμα απο την αγορα. Αναθεμα αν καθε φορα που απαντουσα να επαιρνα ολες τις πιθανες κατηγοριες και να εβγαζα πορισμα, θα γραφαμε βιβλιο. Αλλα και παλι αφου θελεις να μιλαμε για τα μαμα ελατηρια, οπως σου ειπα ολα τα μοντελα μεταξυ τους φορανε διαφορετικα, ακομα και με ιδιο κινητηρα και διαφορετικο εξοπλισμο. Το "4κυλ-6κυλ" δεν μου λεει τιποτα αφου μπορει του 4κυλ με τα αντερα του απο εξοπλισμο να ειναι και σκληροτερα ενος 325.

Και τα sachs performance ειναι ιδια για ολα, απο 316 ως 330.